אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התנגדויות לקוחות ✔איך לטפל בהתנגדויות קניה? טיפול בהתנגדויות לקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, אסטרטגיית מכירות, אסטרטגיית שכנוע, סילוק התנגדויות מכירה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
8:23איך לטפל בהתנגדויות קניה? טיפול בהתנגדויות לקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, אסטרטגיית מכירות, אסטרטגיית שכנוע, סילוק התנגדויות מכירה, התנגדויות בשיחת מכירה, טיפול בהתנגדויות של לקוח
מדוע נוצרת התנגדות אצל הלקוח בשיחת מכירה?

התנגדויות בשיחת מכירה נוצרות כאשר הלקוח מרגיש שקיימות סיבות רבות יותר לא לקנות מאשר לקנות את המוצר או השירות המוצע לו. לדוגמה, הוא עשוי להרגיש שהמחיר גבוה מדי, לחשוש מאיכות המוצר, או לחשוב שהמוצר אינו מתאים לצרכיו האישיים. מצב כזה יוצר אצל הלקוח התנגדות, משום שבמוחו ישנה מאזניים שעל כף אחת מונחות סיבות שליליות המונעות ממנו לבצע רכישה, ומנגד על הכף השנייה מונחות סיבות חיוביות המושכות אותו לקנות. ההתנגדות נוצרת כאשר כף הסיבות השליליות כבדה יותר.

איך אנלוגיית המאזניים מסבירה טיפול בהתנגדויות קניה?

אליעד כהן ממחיש את ההתנגדות של הלקוח באמצעות דימוי של מאזניים. מצד אחד ישנן כל הסיבות שבגללן הלקוח אינו מעוניין לקנות, ובצד השני יש את כל הסיבות שכן מעודדות אותו לבצע את הרכישה. על מנת להתמודד עם התנגדויות בצורה מוצלחת, יש לוודא שכף הסיבות לקניה תהיה כבדה יותר מכף הסיבות לאי - קניה. אם בסופו של דבר הלקוח יחשוב שהיתרונות גדולים יותר מהחסרונות, הוא יבצע את הרכישה.

מהן שתי הדרכים המרכזיות לטיפול בהתנגדויות לקוח?

קיימות שתי אסטרטגיות שכנוע מרכזיות לטיפול בהתנגדויות:
  • הפחתת הסיבות השליליות - טיפול ישיר בגורמים להתנגדות של הלקוח.
  • הגדלת הסיבות החיוביות - הדגשת היתרונות והערכים המוספים במוצר.
אליעד מדגיש שחשוב לשלב בין שתי השיטות להשגת תוצאות מקסימליות.

כיצד ניתן להפחית את הסיבות להתנגדות בשיחת מכירה?

כאשר הלקוח מביע התנגדות לקניה, יש לברר באופן מדויק מהי הסיבה. אם לדוגמה הלקוח טוען שהמחיר יקר לו מדי, אפשר לתת לו הנחה. אם הוא חושש שאין מספיק אחריות, מוסיפים לו אחריות. אם הוא מוטרד מאיכות המוצר, יש להסביר בפירוט למה המוצר איכותי. בדרך זו מנטרלים בהדרגה את הסיבות שהלקוח מציג להתנגדות ומפחיתים את כובד המשקל של הצד השלילי במאזניים.

כיצד מגדילים את היתרונות עבור הלקוח?

השיטה השנייה היא להגדיל את הכף החיובית במאזניים על ידי מתן יתרונות נוספים שהלקוח לא חשב עליהם קודם לכן. לדוגמה, אם לקוח שוקל לקנות שולחן קטן יותר ממה שרצה בתחילה, אפשר להוסיף לעסקה מספר כיסאות במתנה או להעניק הטבה כספית שתהפוך את ההצעה לכדאית הרבה יותר. המטרה היא להעצים את התועלת ולהראות ללקוח שבסך הכל ישנם יותר יתרונות מעשיים, אפילו אם המוצר לא תואם בדיוק את דרישותיו הראשוניות.

איך דוגמת השולחן באורך 2 מטר לעומת 1.8 מטר ממחישה זאת?

אליעד מציג דוגמה של לקוח הרוצה לקנות שולחן באורך 2 מטרים, אך המוצר המוצע לו הוא שולחן באורך 1.8 מטרים בלבד. אחת הדרכים לטיפול בהתנגדות הזו היא להסביר ללקוח שההבדל של 20 ס"מ אינו משמעותי לצרכיו האמיתיים, ובכך להפחית את סיבת ההתנגדות. דרך אחרת היא להוסיף הטבות נוספות כמו כיסאות או הנחה נוספת, כך שהלקוח יראה את היתרון הגדול יותר על פני החיסרון הקטן ויחליט לקנות.

מדוע כדאי לשלב בין שתי האסטרטגיות?

השילוב בין הפחתת סיבות שליליות להגדלת סיבות חיוביות יוצר אפקט שכנוע חזק ביותר. כאשר הלקוח רואה שהחסרונות צומצמו והיתרונות התחזקו, הוא נוטה יותר לקבל את ההחלטה לרכוש את המוצר. האסטרטגיה הכפולה מאפשרת לו לראות את העסקה כמשתלמת יותר בסופו של דבר.

מה הלקוח צריך לבדוק כשהוא מתמודד עם אסטרטגיית שכנוע?

מנקודת מבטו של הלקוח, עליו תמיד לבחון את שני הצדדים של המאזניים. כאשר המוכר מציע יתרונות רבים, עליו לוודא שהחסרונות לא מוסתרים מאחורי הטבות מפתות. בנוסף, גם אם המוכר טוען שהמוצר חסר חסרונות, על הלקוח לבדוק האם קיימים באמת מספיק יתרונות כדי להצדיק את הרכישה.

כיצד להתכונן מראש עם אסטרטגיית מכירה יעילה?

אליעד מציע להתכונן מראש על ידי הכנת רשימות ברורות:
  • רשימת הסיבות האפשריות להתנגדויות הלקוח (החסרונות).
  • רשימת היתרונות וההטבות שהמוצר יכול לספק ללקוח.
  • הכנת פתרונות להפחתת החסרונות לצד הצגת יתרונות משמעותיים.
באופן אידיאלי, עדיף לייצר מצב שבו היתרונות רבים כל כך עד שללקוח לא יהיה אכפת מכך שקיימים חסרונות מסוימים במוצר.

איך להימנע מטעויות נפוצות בטיפול בהתנגדויות לקוח?

אליעד מזהיר שלעיתים המוכר יתמקד רק ביתרונות כדי להסתיר חסרונות קיימים או ינסה לשכנע שאין חסרונות כלל. הלקוח צריך להיות ערני, להבין את האסטרטגיות השונות, ולבדוק היטב אם המוצר באמת תואם את צרכיו, ולא להסתפק רק בכך שאין בו חסרונות בולטים. במילים אחרות, חשוב מאוד לבחון את התמונה המלאה של המוצר, כולל יתרונותיו וחסרונותיו.
מדוע נוצרת התנגדות בשיחת מכירה?

התנגדות בשיחת מכירה נוצרת כאשר הלקוח מרגיש שקיימות יותר סיבות לא לקנות את המוצר מאשר כן לקנות אותו. זה יכול להיות בגלל חוסר התאמה לצורך שלו, תחושה שהמחיר גבוה מדי, חשש מאיכות המוצר או כל סיבה אחרת שמונעת ממנו לראות את הרכישה כהעדיפה עליו. מצב כזה עומד בבסיס התנגדויות בשיחת מכירה, שבהן הוא מביע היסוס או סירוב.

איך מאזניים ממחישות את ההתנגדויות של הלקוח?

ניתן לדמות את תהליך הטיפול בהתנגדויות לקוח למאזניים שעל כף אחת שלהן מונחות כל הסיבות שבגללן הלקוח לא רוצה לקנות, ועל הכף השנייה מונחות כל הסיבות שבגללן כדאי לו כן לקנות. טיפול בהתנגדויות קניה מתחיל בהבנה שהלקוח ירכוש את המוצר אם, בסופו של דבר, הוא יראה יתרונות גדולים יותר מחסרונות. באותה מידה, אם הוא חש שהחסרונות גוברים על היתרונות - תיווצר התנגדות.

מהן שתי הדרכים העיקריות לטיפול בהתנגדויות מכירה?

בטיפול בהתנגדויות מכירה קיימות שתי אסטרטגיות שכנוע משלימות:

1. הפחתת הסיבות השליליות - כלומר, לטפל ישירות בסיבות שבגללן הלקוח לא רוצה לקנות.

2. הגדלת הסיבות החיוביות - חיזוק והצגה טובה יותר של היתרונות, כדי להראות ללקוח שהתועלת גוברת על החסרונות.

כיצד להפחית את סיבות ההתנגדות אצל הלקוח?

בשיטת סילוק התנגדויות מכירה דרך הפחתת הסיבות השליליות, שואלים את הלקוח ישירות מדוע הוא מסרב או מה בדיוק מפריע לו בעסקה. כך מגלים את נקודות החולשה בעסקה (למשל, המחיר יקר, אין מספיק אחריות, איכות המוצר לא ברורה) ומטפלים בהן אחת לאחת:

- הורדת המחיר או מתן הנחה.

- הוספת אחריות.

- הסבר מפורט על איכות המוצר והשימוש בו.

באופן זה, משקולת ה"לא רוצה" קטנה יותר, משום שהסיבה העיקרית להתנגדות קטנה או נעלמת.

כיצד לחזק את היתרונות של המוצר בעיני הלקוח?

השיטה השנייה לטיפול בהתנגדויות של לקוח היא לחזק את הצד השני של המאזניים - הצד החיובי. למשל, מראים ללקוח כיצד אסטרטגיית מכירות טובה יכולה להציע לו עוד ערך מוסף:

- הוספת מוצרים נלווים (כמו כיסאות חינם ברכישת שולחן).

- הצגת תועלות שימושיות שהלקוח לא חשב עליהן קודם (המוצר חוסך זמן, משפר נוחות או משדרג את סביבת העבודה).

כך, גם בלי להסיר לחלוטין את ההתנגדויות, מכריעים את הכף לטובת הקניה על ידי מתן יתרונות מובהקים.

איך דוגמת שולחן 2 מטר מול 1.8 מטר ממחישה את הטכניקה?

דוגמה נפוצה היא לקוח שרוצה שולחן באורך שני מטר, אך מוצע לו שולחן של מטר שמונים. אפשרות אחת היא להפחית את סיבת ההתנגדות: להסביר לו שמטר שמונים מספיק לצרכיו, או ששני מטר אינם באמת חיוניים עבורו. אפשרות שנייה היא להגדיל את היתרונות: לתת לו עוד כמה כיסאות, להציע לו הטבה כספית או להדגיש שימושים נוספים בשולחן, כך שהיתרונות יגברו על החיסרון של 20 הסנטימטרים החסרים.

למה חשוב לשלב בין הפחתת החסרונות להגברת היתרונות?

בטיפול בהתנגדויות מכירה מומלץ להשתמש בשתי האסטרטגיות יחד, משום שכל אחת מהן משלימה את השנייה. כאשר מציגים ללקוח גם הפחתה של החסרונות וגם הדגשה של היתרונות, הוא עשוי לחשוב "המוצר כבר לא כל כך בעייתי, והוא אפילו מציע תועלות נוספות." כך מושגת אסטרטגיית שכנוע חזקה במיוחד.

מדוע הקונה צריך לבחון את שני הצדדים?

מנקודת מבטו של הקונה, גם אם המוכר מציע הטבות מפתות (חיזוק היתרונות), עליו לבדוק אם עדיין נשארו חסרונות משמעותיים שלא הוסברו או הוסרו (למשל, אם המוצר אינו מתאים לצרכיו בפועל). באותה מידה, גם אם המוכר טוען שלא קיימים חסרונות, כדאי לקונה לוודא שיש די יתרונות כדי שהרכישה תצדיק את עצמה.

כיצד מיישמים אסטרטגיית מכירות מוצלחת?

במסגרת אסטרטגיית מכירות יעילה, יש לתכנן מראש את רשימת הסיבות שבגללן הלקוח עלול להתנגד ולצדה, להכין רשימה של יתרונות חזקים שימחישו לו שהמוצר יעיל עבורו. טיפול בהתנגדויות קניה באופן יסודי דורש איזון בין מענה על הצרכים והחששות של הלקוח לבין הצגת הערך המוסף הנוסף שיש למוצר להציע.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר ברמה העקרונית לגבי טיפול בהתנגדויות של לקוחות, אוקי בן אדם מנסים למכור לו מוצר לקוח רוצים למכור לו מוצר הוא לא רוצה לקנות את המוצר איך אמורים ברמה האסטרטגית ברמה הלוגית לטפל בהתנגדות הזאת, כנ"ל אם רוצים לשכנע מישהו במשהו והבן אדם לא רוצה מה בעצם צריך לעשות ברמה הלוגית והתשובה לכך היא שברמה האסטרטגית יש שתי דרכים איך לגרום למישהו להשתכנע כשהוא לא רוצה להשתכנע. יש את הדרכים איך לטפל בהתנגדות של אנשים, יש את שיטת המקל ויש את הגזר ולצורך העניין אסביר את זה בדימוי די פשוט הדימוי הוא שיש בעצם משקולת והבן אדם משתכנע לעשות משהו שהוא חושב שבסך הכל הסופי זה יעשה לו יותר טוב מרע.

שימו לב הוא לא חושב שזה יעשה לו טוב ולא רע הוא חושב שזה יעשה לו יותר טוב מרע, הלקוח קונה את המוצר כאשר הוא חושב שבסך הכל המוצר הזה הרכישה של המוצר שתעשה לו יותר טוב מרע. בן אדם משתכנע שרעיון כלשהו נכון כאשר הוא משתכנע שהרעיון הזה יותר נכון מאשר לא נכון ולמה זה דומה? לסוג של מאזניים שבצד אחד יש ללקוח את הסיבות למה הוא לא רוצה לקנות את המוצר ובצד השני יש את הסיבות למה הוא כן רוצה לקנות את המוצר ולכן כאשר לקוח לא רוצה לקנות מוצר, כאשר באים לשכנע מישהו במשהו והוא לא משתכנע לא רוצה לעשות את מה שרוצים להגיד לו יש בעצם שתי אפשרויות ברמה הלוגית איך לשכנע אותו.

דרך ראשונה אומרת בוא נפחית את הדברים שיש בצד של למה הוא לא רוצה, מה זה אומר? זה אומר שאם יש לנו במאזניים "למה הוא אמור לרצות, למה הוא אמור לא לרצות" בעצם בא נשאל את עצמנו למה הוא מתנגד לרכישת המוצר, למה הוא לא רוצה לרכוש את המוצר וננסה לטפל בזה. זאת אומרת הלקוח אמר "לא רוצה לקנות את המוצר", דרך אחת לשאול "למה הוא לא רוצה לקנות את המוצר מה הסיבה? כי המוצר יקר לו אוקי בוא ניתן לו הנחה, כי המוצר הוא חושב שאין אחריות בוא ניתן לו אחריות, הוא חושב שהמוצר לא טוב נסביר לו שהמוצר כן טוב" מה שזה לא יהיה, אוקי הוא חושב שהמוצר לא שווה את הכסף נסביר לו שזה כן שווה את הכסף מה שזה לא יהיה.

אוקי בעצם לטפל בהתנגדויות שלו לשאול למה הוא מתנגד ולטפל בזה זה בעצם דומה באנלוגיה למשקולות למשקל של מאזניים, זה דומה בעצם להפחית את המשקולת שיש בצד של המהות "לא רוצה", אנחנו לוקחים את "למה הוא לא רוצה" ומחלישים את זה. יחד עם זאת צריך לדעת שכאשר הלקוח מתנגד לרכוש מוצר או כאשר הבן אדם לא משתכנע באיזה רעיון לא תמיד צריך לשאול למה הוא לא רוצה ולטפל בהתנגדות הזאת, לפעמים הדרך לטפל בהתנגדות היא בעצם על ידי שמחזקים דווקא את הצד השני, אנחנו לפעמים אם אנחנו נשים עוד בלמה הוא כן רוצה ממילא זה יתגבר על הסיבות שהוא לא רוצה למרות שלא בהכרח טיפלנו בסיבות שהוא לא רוצה.

לדוגמה נגיד שיש מוצר והמוצר הזה נגיד לא תואם את הצרכים של הלקוח הוא אומר "אני רוצה מוצר שולחן ברוחב שני מטר והשולחן הזה ברוחב מטר שמונים" נגיד יכול להיות שזה לא מתאים, אז אפשרות אחת בא ננסה להבין למה הוא רוצה שני מטר "הוא רוצה שני מטר כי ככה וככה" ואז נשכנע אותו שזה לא באמת משנה שזה שני מטר גם מטר שמונים הוא מספיק טוב. יחד עם זאת אפשר להגדיל את הסיבות שבגללן הוא כן ירצה לקנות את המוצר לדוגמה נגיד "קח אם אתה קונה את השולחן הזה אתה מקבל נגיד עוד חמישה כיסאות בחינם" סתם דוגמה, אוקי בעצם מה שעשינו הגדלנו את היתרונות שהוא רואה בסך הכל בעסקה. ולכן מה שאני מנסה להגיד בשורה התחתונה שימו לב זה שני אפיקים שונים בסך הכל הסופי זה אפיק אחד, בסך הכל הסופי אנחנו מנסים שבראש של הלקוח ביחס למוצר שלנו יהיו לו יותר יתרונות מחסרונות שבעיני הלקוח המוצר שלנו העסקה הוא יחשוב שהיא עושה לו יותר טוב מרע.

אבל כאשר לקוח לא רוצה לקנות את המוצר כאשר בן אדם לא משתכנע ברעיון יש פה שתי לוגיקות שונות, לוגיקה אחת אומרת "תבדוק למה הוא לא רוצה לטפל בזה", לוגיקה שניה אומרת "מה אכפת לי למה הוא לא רוצה, מה הוא כן רוצה הוא רוצה את זה ואת זה? בוא נוסיף לו עוד משהו בא נסביר לו למה זה יעשה לו יותר טוב". עכשיו וצריך לדעת להשתמש בשתי הגישות האלה כי לפעמים בן אדם אומר "אני לא רוצה לקנות את המוצר" ואז מה שעושים אומרים לו "אוקי אבל למה אתה לא רוצה לקנות את המוצר יש בזה גם את זה וגם את זה" כאילו מנסים להסביר לו כמה המוצר הזה טוב אבל לפעמים מה שצריך לעשות, הוא אומר "לא אבל אני עדיין לא רוצה לקנות את המוצר" ואז אומרים "לא אבל זה טוב" אבל זה לא הכיוון לפעמים מה שצריך לעשות זה להחליש את הסיבות שבגללן הוא לא רוצה לקנות את המוצר.

זאת אומרת לשאול אותו "למה אתה לא רוצה לקנות את המוצר" לנסות להבין למה הוא לא רוצה לקנות את המוצר ולטפל בזה ולפעמים זה לכיוון ההפוך, לפעמים זה לכיוון של "בוא נחזק אצלו". כי לפעמים נגיד בן אדם אומר "אני לא רוצה לקנות את המוצר ואז מתחילים להתעסק איתו "למה אתה לא רוצה, למה פה למה שם?" ולפעמים לא צריך את כל זה, לפעמים מה שאפשר לעשות זה פשוט להוסיף לו עוד משהו והוא כן יקנה את המוצר ולכן ברמה הלוגית כאשר נגיד עושים סימולציה טיפול בהתנגדויות של הלקוח, כאשר מתכוננים מראש למשא ומתן מה שזה לא יהיה צריך לזכור שזה שני אפיקים שונים. 1. זה למה הלקוח יכול לטעון שהוא לא רוצה לקנות את המוצר ואיך אנחנו מטפלים בהתנגדות הזאת, ברמה של איך אנחנו מנטרלים את הסיבות שבגללן הוא לא רוצה לקנות את המוצר אבל 2. זה איזה קלפים יש לנו להוסיף לו שבגללן הוא כן ירצה לקנות את המוצר וזאת לא אותה קטגוריה.

להכין רשימה למה שהלקוח ירצה לקנות את המוצר, למה שהלקוח לא ירצה לקנות את המוצר ואיך אנחנו מנטרלים את ה - "למה הוא לא רוצה" ואיך אנחנו מחזקים את ה - "למה הוא כן רוצה" וכמובן שעדיף לעשות את שני הדברים, עדיף גם לנטרל את "למה הוא לא רוצה" וגם עדיף לחזק את "למה הוא כן רוצה" מה היתרונות של המוצר שהם כל כך גדולים שלא אכפת לו שיש חסרונות. נגיד שיש במוצר פגם אבל המוצר הזה יש בו משהו מאוד טוב שהוא אומר "לא אכפת לי שיש פגם יאללה תביא את המוצר". יכול להיות ולכן לשים לב לוגית אסטרטגית שני כיוונים 1. לחזק את היתרונות 2. להחליש את החסרונות, בעולם אידיאלי עדיף להגיד למצב שאין שום חסרונות יש רק יתרונות ובפועל זה לא תמיד עובד ככה וכאשר לקוח אומר שהוא לא רוצה לקנות את המוצר לא ישר צריך לרוץ ל - "בוא נחליש את החסרונות", לא ישר צריך לרוץ ל - "בוא נחזק את היתרונות" הכל לפי ההקשר ולפי העניין.

אז מהצד של הלקוח שימו לב עכשיו אותו דבר מהכיוון ההפוך אם אתה כלקוח לא רוצה לקנות מוצר מסיבה כלשהי ומישהו מספר לך על זה שיש במוצר הזה הרבה מאוד יתרונות זה עדיין לא אומר שאין במוצר הזה חסרונות, לפעמים היתרונות מנסים להסתיר את החסרונות אבל עדיין יש בו חסרונות מאוד בעיתיים. זה שהמוכר מנסה לספר לך כמה יתרונות יש במוצר לפעמים זה בגלל שהמוצר לא מתאים לך כי מה שאתה צריך זה לא באמת זה, הוא מספר לך "זה יביא לך את היתרון הזה והזה" אבל אדוני, אבל עדיין החסרונות נשארו אותם חסרונות. זאת אומרת לפעמים המוכר ינסה להגדיל את היתרונות כדי שתשכח את החסרונות אבל עדיין יש חסרונות. אותו דבר גם הפוך כי לפעמים המוכר ינסה להסביר לך "מה אין חיסרון" אבל מצד שני גם לא צריך את זה בכלל גם אין בזה שום יתרונות, נכון שאין בזה חסרונות כאלה וכאלה אבל מצד שני גם היתרונות של זה לא יותר מדי. זאת אומרת זה שאין בזה חסרונות זה עדיין לא אומר שזה כל כך טוב כי גם יכול להיות שאין בזה כל כך הרבה יתרונות. אז שלא יעבדו עליכם בהצלחה.
טרדות חוסר התאמה התנגדויות לקוח דימוי רוצה לקנות דוגמה ישירות לקנות את המוצר שלך למה הוא לא רוצה לרכוש התנגדויות של לקוח טיפול איך לטפל איך לטפל ב איך לטפל בהתנגדויות איך לטפל בהתנגדויות קניה איך לטפל בהתנגדות אסטרטגיה אסטרטגיות אסטרטגיית מכירות אסטרטגיית שכנוע בהתנגדויות התנגדויות התנגדויות ב התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות לקוח התנגדויות לקוחות התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדויות של לקוחות התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות לקוח התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות של לקוח טיפול טיפול ב טיפול בהתנגדויות טיפול בהתנגדויות לקוח טיפול בהתנגדויות לקוחות טיפול בהתנגדויות מכירה טיפול בהתנגדויות מכירות טיפול בהתנגדויות של לקוח טיפול בהתנגדות טיפולים לטפל לטפל בהתנגדויות לטפל בהתנגדויות קניה לטפל בהתנגדות לקוח לקוחות מטופל מטופלים מטפל מכירה מכירות סילוק התנגדויות סילוק התנגדויות מכירה שיחת מכירה שיחת מכירות שכנוע
אסטרטגיות בטיפול בהתנגדויות לקוח, האם לענות מראש להתנגדויות של הלקוח? האם להקדים תשובה לשאלה בשיחת מכירה? האם להקדים תרופה למכה בשיחת מכירה? האם לתת מראש מענה להתנגדות לקוח בשיחת מכירה? איך לבנות תסריט שיחה?
אסטרטגיות בטיפול בהתנגדויות לקוח, האם לענות מראש להתנגדויות של הלקוח? האם להקדים תשובה לשאלה בשיחת מכירה? האם להקדים תרופה למכה בשיחת מכירה? האם לתת מראש מענה להתנגדות לקוח בשיחת מכירה? איך לבנות תסריט שיחה?
... בטיפול בהתנגדויות לקוח , האם לענות מראש להתנגדויות של הלקוח? האם להקדים תשובה לשאלה בשיחת מכירה? האם להקדים תרופה למכה בשיחת מכירה? האם לתת מראש מענה להתנגדות לקוח בשיחת מכירה? איך לבנות תסריט שיחה? איך לטפל בהתנגדויות לקוח ולשפר את תהליך המכירה? כאשר איש מכירות ניגש להציג מוצר ללקוח, התהליך כולל כמה שלבים: הצגת המוצר, מענה על שאלות הלקוח, טיפול בהתנגדויות, ולבסוף ניסיון ... מראש לבין תגובה ישירה לשאלות הלקוח. איך לעשות פרזנטציה בצורה נכונה? למה לדעת מראש את התנגדויות הלקוח? איך להתמודד עם התנגדויות מכירה? איך לבנות תסריט מכירה? איך לבצע שיחת מכירה? איך לטפל בהתנגדויות לקוחות מראש ולשפר את תהליך המכירה? כאשר איש מכירות ניגש להציג מוצר ללקוח, בדרך כלל התהליך כולל הצגת תכונות המוצר, מענה על שאלות של הלקוח, טיפול בהתנגדויות ... ולשמור על איזון נכון בין הצגת המידע מראש לבין תגובה ישירה לשאלות הלקוח. התמודדות עם התנגדויות לקוחות איך לבצע פרזנטציה מוצלחת שיטות לשכנוע לקוחות מכירה חכמה ואפקטיבית איך להגביר אמון של לקוחות איך לעשות פרזנטציה בצורה נכונה? למה לדעת מראש את התנגדויות הלקוח? איך להתמודד עם התנגדויות מכירה? איך לבנות תסריט מכירה? איך לבצע שיחת מכירה? איך לשדר אמון ללקוח? איך לגרום ללקוח להאמין לך? איך לא להיראות כמו איש ...
לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים
לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים
... זה, הסיבה הפסיכולוגית לכך שהאדם לא רצה להבין יותר לעומק היא תחושת הצמצום, החשש שהוא ירגיש מוגבל או מאוים אם ינסה להבין נקודת מבט נוספת. איך להתמודד עם התנגדויות לקוחות במכירה? כאשר מדובר בתהליך מכירה, על מנת להתמודד עם התנגדות של לקוח, אליעד מדגים שלב נוסף בתהליך השכנוע: קודם כל, לברר למה הלקוח מעדיף ...
להצליח בראיון, איך להתקבל לעבודה ללא ניסיון? איך להתקבל לעבודה מקצועית בלי ניסיון פורמאלי? חוסר ניסיון תעסוקתי, אין לי תואר אקדמי, אין לי השכלה אקדמית, אין לי השכלה פורמאלית, ניסיון מעשי, ניסיון מוכח, אני אוטודידקט
להצליח בראיון, איך להתקבל לעבודה ללא ניסיון? איך להתקבל לעבודה מקצועית בלי ניסיון פורמאלי? חוסר ניסיון תעסוקתי, אין לי תואר אקדמי, אין לי השכלה אקדמית, אין לי השכלה פורמאלית, ניסיון מעשי, ניסיון מוכח, אני אוטודידקט
... הם לעיתים רק שיווק או סנן. ברגע שאתה מוכיח יכולת אמיתית להגדיל רווחים או לייעל את העבודה, רוב הסיכויים שתרשים את המעסיק ותתקבל. איך להצליח בראיון עבודה התמודדות עם התנגדויות לקוחות איך למכור את עצמך הצלחה בעבודה ופיתוח קריירה עבודה בהייטק ללא ניסיון, לעבוד בהייטק בלי תואר, עבודה בתכנות ללא תואר, תואר ראשון, תואר שני, 5 שנות ניסיון, 10 ...
הנחה, למה לא לקנות בהנחה? למה לא לבקש הנחה? למה לא לקנות בזול? מתי לבקש הנחה? איך לנהל משא ומתן? איך לבקש הנחה? למה לא לקבל הנחה? האם מה שבזול עולה ביוקר? מה רע בלקבל הנחה? האם לתת הנחה? איך לבחור ספק שירות? תמחור מוצרים
הנחה, למה לא לקנות בהנחה? למה לא לבקש הנחה? למה לא לקנות בזול? מתי לבקש הנחה? איך לנהל משא ומתן? איך לבקש הנחה? למה לא לקבל הנחה? האם מה שבזול עולה ביוקר? מה רע בלקבל הנחה? האם לתת הנחה? איך לבחור ספק שירות? תמחור מוצרים
... הנחה? לבקש הנחה בזמן התשלום, לבקש הנחה לפני העסקה, לבקש הנחה על שירות, לבקש הנחה על מוצר, להתווכח עם המוכר, להוריד במחיר, התנגדויות לקוחות , המוצר שלך יקר, המוצר לא שווה את הכסף, לגרום למוכר לאהוב אותך, להיות חבר של המוכר, להיות ... לתת לך הנחה? איך לגרום לנותן שירות לתת לך הנחה? איך לקבל הנחה? למכור בזול, למכור ביוקר, המוצר יקר לי, התנגדויות מכירה, התנגדויות לקוח , איך לבחור ספק שירותים? איך לגרום לנותן שירות להתייחס אליך יפה? איך לגרום לנותן שירות לתת לך ...
לעבוד במכירות - איך לאהוב לעבוד במכירות? איך ליהנות מעבודה במכירות? איך לאהוב למכור? איך לאהוב עבודה במכירות? איך למכור עם אנרגיה למכירות? מהו מיינדסט של איש מכירות? מוטיבציה לאנשי מכירות, איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? איך לשכנע לקוח לקנות? למה אנשים לא אוהבים לעבוד במכירות? למה קשה לעבוד במכירות? איך לעבוד במכירות בקלות? איך להצליח לעבוד במכירות? איך להתמודד עם קושי למכור? למה אני לא אוהב לעבוד במכירות?
... שהוא מרגיש שהוא צריך לשקר לגבי המוצר. או בגלל שהוא לא אוהב לקבל לא מלקוחות ולא רוצה להתמודד עם התנגדויות לקוחות וכיוב. או בגלל שהאדם מרגיש רע שהוא גורם לאנשים שהוא מנסה למכור להם, מסיבות שונות כאלו ... בתהליך המכירה שלך. וכן תמדוד את עצמך, לפי ניתוח שלך את תהליכי המכירה שאתה מבצע, בעיקר בטיפול בהתנגדויות הלקוח מכל ההיבטים השונים, אבל לא לפי התוצאה של שיחת המכירה, כי היא לא בהכרח תלויה בך. לדוגמה, ...
טיפים לאנשי מכירות, מוטיבציה לאנשי מכירות, לדעת לקבל לא, טיפול בהתנגדויות לקוחות, התנגדות של לקוח, איש מכירות מצליח, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות
טיפים לאנשי מכירות, מוטיבציה לאנשי מכירות, לדעת לקבל לא, טיפול בהתנגדויות לקוחות, התנגדות של לקוח, איש מכירות מצליח, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות
... לאנשי מכירות, מוטיבציה לאנשי מכירות, לדעת לקבל לא, טיפול בהתנגדויות לקוחות, התנגדות של לקוח, איש מכירות מצליח, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות למה כדאי לכל אחד ללמוד מכירות? אליעד כהן מסביר בהרצאתו מדוע ... טובים כאשר עולות בו מחשבות שליליות. הוא מדגיש שזו מהות האושר - היכולת למכור לעצמך מחשבות חיוביות ולהתגבר על מחשבות שליליות. מהי הדרך הטובה ביותר לטפל בהתנגדויות לקוח? אליעד כהן מסביר כי לב ליבה של מיומנות המכירה היא היכולת לזהות ולטפל בהתנגדויות של לקוחות. הוא מדגיש שהתנגדות אינה בעיה, אלא ההזדמנות המרכזית של איש המכירות להוכיח את יכולתו. טיפול בהתנגדויות לקוח מתבסס על זיהוי הנחות היסוד שמאחורי ההתנגדות של הלקוח, והיכולת להטיל בהן ספק באופן שישכנע את הלקוח. לדוגמה, כאשר לקוח אומר זה יקר לי, אליעד ממליץ ... להבין את עצמו ואת הלקוחות טוב יותר. אליעד מדגיש כי התמקדות בכסף או בסגירת העסקה בלבד, ללא בירור מעמיק, מובילה לתסכול וכישלונות במכירות. איך להתמודד עם התנגדויות לקוח? למה קשה לקבל לא מלקוחות? איך להיות איש מכירות טוב? למה עבודה במכירות מפתחת את החשיבה? איך להפוך סירוב להזדמנות? איך למכור לעצמי אושר? ...
טיפול / לטפל - הכל כולל הכל על טיפול / לטפל - רשימת כל הנושאים
... בהתמכרות טיפול בהתמכרות לסקס טיפול בהתנגדויות טיפול בהתנגדויות במכירות טיפול בהתנגדויות במשא ומתן טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה טיפול בהתנגדויות לקוח טיפול בהתנגדויות לקוח באגרסיביות טיפול בהתנגדויות לקוח מראש טיפול בהתנגדויות לקוחות טיפול בהתנגדויות לשינוי טיפול בהתנגדויות מכירה טיפול בהתנגדויות מראש טיפול בהתנגדויות של לקוח טיפול ... לטפל בהפרעת לטפל בהפרעת אישיות לטפל בהפרעת חרדה לטפל בהפרעת חרדה חברתית לטפל בהתאבדות לטפל בהתמכרויות לטפל בהתמכרות לטפל בהתנגדויות לטפל בהתנגדויות לקוח לטפל בהתנגדויות לקוח מראש לטפל בהתנגדויות מכירה לטפל בהתנגדויות של לקוח לטפל בהתנגדות לטפל בהתנגדות מכירה לטפל בהתנהגות ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לטפל בהתנגדויות קניה? טיפול בהתנגדויות לקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, אסטרטגיית מכירות, אסטרטגיית שכנוע, סילוק התנגדויות מכירה, התנגדויות בשיחת מכירה, טיפול בהתנגדויות של לקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: התנגדויות לקוחות, איך להצליח בזוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לעשות יותר כסף? איך לשפר את הזיכרון? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך לקבל החלטות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך לשתול מחשבות? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיגמל מהימורים? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: התנגדויות לקוחות, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? האם יש או אין אלוהים? האם באמת הכל לטובה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש משמעות לחיים? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא הכוונה אישית, מאמן עסקי, קואצר לזוגיות בנושא התנגדויות לקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3281 שניות - עכשיו 24_05_2025 השעה 23:25:42 - wesi1