אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לטפל ✔איך לטפל בהתנגדויות קניה? טיפול בהתנגדויות לקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, אסטרטגיית מכירות, אסטרטגיית שכנוע, סילוק התנגדויות מכירה, התנגדויות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
8:23איך לטפל בהתנגדויות קניה? טיפול בהתנגדויות לקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, אסטרטגיית מכירות, אסטרטגיית שכנוע, סילוק התנגדויות מכירה, התנגדויות בשיחת מכירה, טיפול בהתנגדויות של לקוח
מדוע נוצרת התנגדות אצל הלקוח בשיחת מכירה?

התנגדויות בשיחת מכירה נוצרות כאשר הלקוח מרגיש שקיימות סיבות רבות יותר לא לקנות מאשר לקנות את המוצר או השירות המוצע לו. לדוגמה, הוא עשוי להרגיש שהמחיר גבוה מדי, לחשוש מאיכות המוצר, או לחשוב שהמוצר אינו מתאים לצרכיו האישיים. מצב כזה יוצר אצל הלקוח התנגדות, משום שבמוחו ישנה מאזניים שעל כף אחת מונחות סיבות שליליות המונעות ממנו לבצע רכישה, ומנגד על הכף השנייה מונחות סיבות חיוביות המושכות אותו לקנות. ההתנגדות נוצרת כאשר כף הסיבות השליליות כבדה יותר.

איך אנלוגיית המאזניים מסבירה טיפול בהתנגדויות קניה?

אליעד כהן ממחיש את ההתנגדות של הלקוח באמצעות דימוי של מאזניים. מצד אחד ישנן כל הסיבות שבגללן הלקוח אינו מעוניין לקנות, ובצד השני יש את כל הסיבות שכן מעודדות אותו לבצע את הרכישה. על מנת להתמודד עם התנגדויות בצורה מוצלחת, יש לוודא שכף הסיבות לקניה תהיה כבדה יותר מכף הסיבות לאי - קניה. אם בסופו של דבר הלקוח יחשוב שהיתרונות גדולים יותר מהחסרונות, הוא יבצע את הרכישה.

מהן שתי הדרכים המרכזיות לטיפול בהתנגדויות לקוח?

קיימות שתי אסטרטגיות שכנוע מרכזיות לטיפול בהתנגדויות:
  • הפחתת הסיבות השליליות - טיפול ישיר בגורמים להתנגדות של הלקוח.
  • הגדלת הסיבות החיוביות - הדגשת היתרונות והערכים המוספים במוצר.
אליעד מדגיש שחשוב לשלב בין שתי השיטות להשגת תוצאות מקסימליות.

כיצד ניתן להפחית את הסיבות להתנגדות בשיחת מכירה?

כאשר הלקוח מביע התנגדות לקניה, יש לברר באופן מדויק מהי הסיבה. אם לדוגמה הלקוח טוען שהמחיר יקר לו מדי, אפשר לתת לו הנחה. אם הוא חושש שאין מספיק אחריות, מוסיפים לו אחריות. אם הוא מוטרד מאיכות המוצר, יש להסביר בפירוט למה המוצר איכותי. בדרך זו מנטרלים בהדרגה את הסיבות שהלקוח מציג להתנגדות ומפחיתים את כובד המשקל של הצד השלילי במאזניים.

כיצד מגדילים את היתרונות עבור הלקוח?

השיטה השנייה היא להגדיל את הכף החיובית במאזניים על ידי מתן יתרונות נוספים שהלקוח לא חשב עליהם קודם לכן. לדוגמה, אם לקוח שוקל לקנות שולחן קטן יותר ממה שרצה בתחילה, אפשר להוסיף לעסקה מספר כיסאות במתנה או להעניק הטבה כספית שתהפוך את ההצעה לכדאית הרבה יותר. המטרה היא להעצים את התועלת ולהראות ללקוח שבסך הכל ישנם יותר יתרונות מעשיים, אפילו אם המוצר לא תואם בדיוק את דרישותיו הראשוניות.

איך דוגמת השולחן באורך 2 מטר לעומת 1.8 מטר ממחישה זאת?

אליעד מציג דוגמה של לקוח הרוצה לקנות שולחן באורך 2 מטרים, אך המוצר המוצע לו הוא שולחן באורך 1.8 מטרים בלבד. אחת הדרכים לטיפול בהתנגדות הזו היא להסביר ללקוח שההבדל של 20 ס"מ אינו משמעותי לצרכיו האמיתיים, ובכך להפחית את סיבת ההתנגדות. דרך אחרת היא להוסיף הטבות נוספות כמו כיסאות או הנחה נוספת, כך שהלקוח יראה את היתרון הגדול יותר על פני החיסרון הקטן ויחליט לקנות.

מדוע כדאי לשלב בין שתי האסטרטגיות?

השילוב בין הפחתת סיבות שליליות להגדלת סיבות חיוביות יוצר אפקט שכנוע חזק ביותר. כאשר הלקוח רואה שהחסרונות צומצמו והיתרונות התחזקו, הוא נוטה יותר לקבל את ההחלטה לרכוש את המוצר. האסטרטגיה הכפולה מאפשרת לו לראות את העסקה כמשתלמת יותר בסופו של דבר.

מה הלקוח צריך לבדוק כשהוא מתמודד עם אסטרטגיית שכנוע?

מנקודת מבטו של הלקוח, עליו תמיד לבחון את שני הצדדים של המאזניים. כאשר המוכר מציע יתרונות רבים, עליו לוודא שהחסרונות לא מוסתרים מאחורי הטבות מפתות. בנוסף, גם אם המוכר טוען שהמוצר חסר חסרונות, על הלקוח לבדוק האם קיימים באמת מספיק יתרונות כדי להצדיק את הרכישה.

כיצד להתכונן מראש עם אסטרטגיית מכירה יעילה?

אליעד מציע להתכונן מראש על ידי הכנת רשימות ברורות:
  • רשימת הסיבות האפשריות להתנגדויות הלקוח (החסרונות).
  • רשימת היתרונות וההטבות שהמוצר יכול לספק ללקוח.
  • הכנת פתרונות להפחתת החסרונות לצד הצגת יתרונות משמעותיים.
באופן אידיאלי, עדיף לייצר מצב שבו היתרונות רבים כל כך עד שללקוח לא יהיה אכפת מכך שקיימים חסרונות מסוימים במוצר.

איך להימנע מטעויות נפוצות בטיפול בהתנגדויות לקוח?

אליעד מזהיר שלעיתים המוכר יתמקד רק ביתרונות כדי להסתיר חסרונות קיימים או ינסה לשכנע שאין חסרונות כלל. הלקוח צריך להיות ערני, להבין את האסטרטגיות השונות, ולבדוק היטב אם המוצר באמת תואם את צרכיו, ולא להסתפק רק בכך שאין בו חסרונות בולטים. במילים אחרות, חשוב מאוד לבחון את התמונה המלאה של המוצר, כולל יתרונותיו וחסרונותיו.
מדוע נוצרת התנגדות בשיחת מכירה?

התנגדות בשיחת מכירה נוצרת כאשר הלקוח מרגיש שקיימות יותר סיבות לא לקנות את המוצר מאשר כן לקנות אותו. זה יכול להיות בגלל חוסר התאמה לצורך שלו, תחושה שהמחיר גבוה מדי, חשש מאיכות המוצר או כל סיבה אחרת שמונעת ממנו לראות את הרכישה כהעדיפה עליו. מצב כזה עומד בבסיס התנגדויות בשיחת מכירה, שבהן הוא מביע היסוס או סירוב.

איך מאזניים ממחישות את ההתנגדויות של הלקוח?

ניתן לדמות את תהליך הטיפול בהתנגדויות לקוח למאזניים שעל כף אחת שלהן מונחות כל הסיבות שבגללן הלקוח לא רוצה לקנות, ועל הכף השנייה מונחות כל הסיבות שבגללן כדאי לו כן לקנות. טיפול בהתנגדויות קניה מתחיל בהבנה שהלקוח ירכוש את המוצר אם, בסופו של דבר, הוא יראה יתרונות גדולים יותר מחסרונות. באותה מידה, אם הוא חש שהחסרונות גוברים על היתרונות - תיווצר התנגדות.

מהן שתי הדרכים העיקריות לטיפול בהתנגדויות מכירה?

בטיפול בהתנגדויות מכירה קיימות שתי אסטרטגיות שכנוע משלימות:

1. הפחתת הסיבות השליליות - כלומר, לטפל ישירות בסיבות שבגללן הלקוח לא רוצה לקנות.

2. הגדלת הסיבות החיוביות - חיזוק והצגה טובה יותר של היתרונות, כדי להראות ללקוח שהתועלת גוברת על החסרונות.

כיצד להפחית את סיבות ההתנגדות אצל הלקוח?

בשיטת סילוק התנגדויות מכירה דרך הפחתת הסיבות השליליות, שואלים את הלקוח ישירות מדוע הוא מסרב או מה בדיוק מפריע לו בעסקה. כך מגלים את נקודות החולשה בעסקה (למשל, המחיר יקר, אין מספיק אחריות, איכות המוצר לא ברורה) ומטפלים בהן אחת לאחת:

- הורדת המחיר או מתן הנחה.

- הוספת אחריות.

- הסבר מפורט על איכות המוצר והשימוש בו.

באופן זה, משקולת ה"לא רוצה" קטנה יותר, משום שהסיבה העיקרית להתנגדות קטנה או נעלמת.

כיצד לחזק את היתרונות של המוצר בעיני הלקוח?

השיטה השנייה לטיפול בהתנגדויות של לקוח היא לחזק את הצד השני של המאזניים - הצד החיובי. למשל, מראים ללקוח כיצד אסטרטגיית מכירות טובה יכולה להציע לו עוד ערך מוסף:

- הוספת מוצרים נלווים (כמו כיסאות חינם ברכישת שולחן).

- הצגת תועלות שימושיות שהלקוח לא חשב עליהן קודם (המוצר חוסך זמן, משפר נוחות או משדרג את סביבת העבודה).

כך, גם בלי להסיר לחלוטין את ההתנגדויות, מכריעים את הכף לטובת הקניה על ידי מתן יתרונות מובהקים.

איך דוגמת שולחן 2 מטר מול 1.8 מטר ממחישה את הטכניקה?

דוגמה נפוצה היא לקוח שרוצה שולחן באורך שני מטר, אך מוצע לו שולחן של מטר שמונים. אפשרות אחת היא להפחית את סיבת ההתנגדות: להסביר לו שמטר שמונים מספיק לצרכיו, או ששני מטר אינם באמת חיוניים עבורו. אפשרות שנייה היא להגדיל את היתרונות: לתת לו עוד כמה כיסאות, להציע לו הטבה כספית או להדגיש שימושים נוספים בשולחן, כך שהיתרונות יגברו על החיסרון של 20 הסנטימטרים החסרים.

למה חשוב לשלב בין הפחתת החסרונות להגברת היתרונות?

בטיפול בהתנגדויות מכירה מומלץ להשתמש בשתי האסטרטגיות יחד, משום שכל אחת מהן משלימה את השנייה. כאשר מציגים ללקוח גם הפחתה של החסרונות וגם הדגשה של היתרונות, הוא עשוי לחשוב "המוצר כבר לא כל כך בעייתי, והוא אפילו מציע תועלות נוספות." כך מושגת אסטרטגיית שכנוע חזקה במיוחד.

מדוע הקונה צריך לבחון את שני הצדדים?

מנקודת מבטו של הקונה, גם אם המוכר מציע הטבות מפתות (חיזוק היתרונות), עליו לבדוק אם עדיין נשארו חסרונות משמעותיים שלא הוסברו או הוסרו (למשל, אם המוצר אינו מתאים לצרכיו בפועל). באותה מידה, גם אם המוכר טוען שלא קיימים חסרונות, כדאי לקונה לוודא שיש די יתרונות כדי שהרכישה תצדיק את עצמה.

כיצד מיישמים אסטרטגיית מכירות מוצלחת?

במסגרת אסטרטגיית מכירות יעילה, יש לתכנן מראש את רשימת הסיבות שבגללן הלקוח עלול להתנגד ולצדה, להכין רשימה של יתרונות חזקים שימחישו לו שהמוצר יעיל עבורו. טיפול בהתנגדויות קניה באופן יסודי דורש איזון בין מענה על הצרכים והחששות של הלקוח לבין הצגת הערך המוסף הנוסף שיש למוצר להציע.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר ברמה העקרונית לגבי טיפול בהתנגדויות של לקוחות, אוקי בן אדם מנסים למכור לו מוצר לקוח רוצים למכור לו מוצר הוא לא רוצה לקנות את המוצר איך אמורים ברמה האסטרטגית ברמה הלוגית לטפל בהתנגדות הזאת, כנ"ל אם רוצים לשכנע מישהו במשהו והבן אדם לא רוצה מה בעצם צריך לעשות ברמה הלוגית והתשובה לכך היא שברמה האסטרטגית יש שתי דרכים איך לגרום למישהו להשתכנע כשהוא לא רוצה להשתכנע. יש את הדרכים איך לטפל בהתנגדות של אנשים, יש את שיטת המקל ויש את הגזר ולצורך העניין אסביר את זה בדימוי די פשוט הדימוי הוא שיש בעצם משקולת והבן אדם משתכנע לעשות משהו שהוא חושב שבסך הכל הסופי זה יעשה לו יותר טוב מרע.

שימו לב הוא לא חושב שזה יעשה לו טוב ולא רע הוא חושב שזה יעשה לו יותר טוב מרע, הלקוח קונה את המוצר כאשר הוא חושב שבסך הכל המוצר הזה הרכישה של המוצר שתעשה לו יותר טוב מרע. בן אדם משתכנע שרעיון כלשהו נכון כאשר הוא משתכנע שהרעיון הזה יותר נכון מאשר לא נכון ולמה זה דומה? לסוג של מאזניים שבצד אחד יש ללקוח את הסיבות למה הוא לא רוצה לקנות את המוצר ובצד השני יש את הסיבות למה הוא כן רוצה לקנות את המוצר ולכן כאשר לקוח לא רוצה לקנות מוצר, כאשר באים לשכנע מישהו במשהו והוא לא משתכנע לא רוצה לעשות את מה שרוצים להגיד לו יש בעצם שתי אפשרויות ברמה הלוגית איך לשכנע אותו.

דרך ראשונה אומרת בוא נפחית את הדברים שיש בצד של למה הוא לא רוצה, מה זה אומר? זה אומר שאם יש לנו במאזניים "למה הוא אמור לרצות, למה הוא אמור לא לרצות" בעצם בא נשאל את עצמנו למה הוא מתנגד לרכישת המוצר, למה הוא לא רוצה לרכוש את המוצר וננסה לטפל בזה. זאת אומרת הלקוח אמר "לא רוצה לקנות את המוצר", דרך אחת לשאול "למה הוא לא רוצה לקנות את המוצר מה הסיבה? כי המוצר יקר לו אוקי בוא ניתן לו הנחה, כי המוצר הוא חושב שאין אחריות בוא ניתן לו אחריות, הוא חושב שהמוצר לא טוב נסביר לו שהמוצר כן טוב" מה שזה לא יהיה, אוקי הוא חושב שהמוצר לא שווה את הכסף נסביר לו שזה כן שווה את הכסף מה שזה לא יהיה.

אוקי בעצם לטפל בהתנגדויות שלו לשאול למה הוא מתנגד ולטפל בזה זה בעצם דומה באנלוגיה למשקולות למשקל של מאזניים, זה דומה בעצם להפחית את המשקולת שיש בצד של המהות "לא רוצה", אנחנו לוקחים את "למה הוא לא רוצה" ומחלישים את זה. יחד עם זאת צריך לדעת שכאשר הלקוח מתנגד לרכוש מוצר או כאשר הבן אדם לא משתכנע באיזה רעיון לא תמיד צריך לשאול למה הוא לא רוצה ולטפל בהתנגדות הזאת, לפעמים הדרך לטפל בהתנגדות היא בעצם על ידי שמחזקים דווקא את הצד השני, אנחנו לפעמים אם אנחנו נשים עוד בלמה הוא כן רוצה ממילא זה יתגבר על הסיבות שהוא לא רוצה למרות שלא בהכרח טיפלנו בסיבות שהוא לא רוצה.

לדוגמה נגיד שיש מוצר והמוצר הזה נגיד לא תואם את הצרכים של הלקוח הוא אומר "אני רוצה מוצר שולחן ברוחב שני מטר והשולחן הזה ברוחב מטר שמונים" נגיד יכול להיות שזה לא מתאים, אז אפשרות אחת בא ננסה להבין למה הוא רוצה שני מטר "הוא רוצה שני מטר כי ככה וככה" ואז נשכנע אותו שזה לא באמת משנה שזה שני מטר גם מטר שמונים הוא מספיק טוב. יחד עם זאת אפשר להגדיל את הסיבות שבגללן הוא כן ירצה לקנות את המוצר לדוגמה נגיד "קח אם אתה קונה את השולחן הזה אתה מקבל נגיד עוד חמישה כיסאות בחינם" סתם דוגמה, אוקי בעצם מה שעשינו הגדלנו את היתרונות שהוא רואה בסך הכל בעסקה. ולכן מה שאני מנסה להגיד בשורה התחתונה שימו לב זה שני אפיקים שונים בסך הכל הסופי זה אפיק אחד, בסך הכל הסופי אנחנו מנסים שבראש של הלקוח ביחס למוצר שלנו יהיו לו יותר יתרונות מחסרונות שבעיני הלקוח המוצר שלנו העסקה הוא יחשוב שהיא עושה לו יותר טוב מרע.

אבל כאשר לקוח לא רוצה לקנות את המוצר כאשר בן אדם לא משתכנע ברעיון יש פה שתי לוגיקות שונות, לוגיקה אחת אומרת "תבדוק למה הוא לא רוצה לטפל בזה", לוגיקה שניה אומרת "מה אכפת לי למה הוא לא רוצה, מה הוא כן רוצה הוא רוצה את זה ואת זה? בוא נוסיף לו עוד משהו בא נסביר לו למה זה יעשה לו יותר טוב". עכשיו וצריך לדעת להשתמש בשתי הגישות האלה כי לפעמים בן אדם אומר "אני לא רוצה לקנות את המוצר" ואז מה שעושים אומרים לו "אוקי אבל למה אתה לא רוצה לקנות את המוצר יש בזה גם את זה וגם את זה" כאילו מנסים להסביר לו כמה המוצר הזה טוב אבל לפעמים מה שצריך לעשות, הוא אומר "לא אבל אני עדיין לא רוצה לקנות את המוצר" ואז אומרים "לא אבל זה טוב" אבל זה לא הכיוון לפעמים מה שצריך לעשות זה להחליש את הסיבות שבגללן הוא לא רוצה לקנות את המוצר.

זאת אומרת לשאול אותו "למה אתה לא רוצה לקנות את המוצר" לנסות להבין למה הוא לא רוצה לקנות את המוצר ולטפל בזה ולפעמים זה לכיוון ההפוך, לפעמים זה לכיוון של "בוא נחזק אצלו". כי לפעמים נגיד בן אדם אומר "אני לא רוצה לקנות את המוצר ואז מתחילים להתעסק איתו "למה אתה לא רוצה, למה פה למה שם?" ולפעמים לא צריך את כל זה, לפעמים מה שאפשר לעשות זה פשוט להוסיף לו עוד משהו והוא כן יקנה את המוצר ולכן ברמה הלוגית כאשר נגיד עושים סימולציה טיפול בהתנגדויות של הלקוח, כאשר מתכוננים מראש למשא ומתן מה שזה לא יהיה צריך לזכור שזה שני אפיקים שונים. 1. זה למה הלקוח יכול לטעון שהוא לא רוצה לקנות את המוצר ואיך אנחנו מטפלים בהתנגדות הזאת, ברמה של איך אנחנו מנטרלים את הסיבות שבגללן הוא לא רוצה לקנות את המוצר אבל 2. זה איזה קלפים יש לנו להוסיף לו שבגללן הוא כן ירצה לקנות את המוצר וזאת לא אותה קטגוריה.

להכין רשימה למה שהלקוח ירצה לקנות את המוצר, למה שהלקוח לא ירצה לקנות את המוצר ואיך אנחנו מנטרלים את ה - "למה הוא לא רוצה" ואיך אנחנו מחזקים את ה - "למה הוא כן רוצה" וכמובן שעדיף לעשות את שני הדברים, עדיף גם לנטרל את "למה הוא לא רוצה" וגם עדיף לחזק את "למה הוא כן רוצה" מה היתרונות של המוצר שהם כל כך גדולים שלא אכפת לו שיש חסרונות. נגיד שיש במוצר פגם אבל המוצר הזה יש בו משהו מאוד טוב שהוא אומר "לא אכפת לי שיש פגם יאללה תביא את המוצר". יכול להיות ולכן לשים לב לוגית אסטרטגית שני כיוונים 1. לחזק את היתרונות 2. להחליש את החסרונות, בעולם אידיאלי עדיף להגיד למצב שאין שום חסרונות יש רק יתרונות ובפועל זה לא תמיד עובד ככה וכאשר לקוח אומר שהוא לא רוצה לקנות את המוצר לא ישר צריך לרוץ ל - "בוא נחליש את החסרונות", לא ישר צריך לרוץ ל - "בוא נחזק את היתרונות" הכל לפי ההקשר ולפי העניין.

אז מהצד של הלקוח שימו לב עכשיו אותו דבר מהכיוון ההפוך אם אתה כלקוח לא רוצה לקנות מוצר מסיבה כלשהי ומישהו מספר לך על זה שיש במוצר הזה הרבה מאוד יתרונות זה עדיין לא אומר שאין במוצר הזה חסרונות, לפעמים היתרונות מנסים להסתיר את החסרונות אבל עדיין יש בו חסרונות מאוד בעיתיים. זה שהמוכר מנסה לספר לך כמה יתרונות יש במוצר לפעמים זה בגלל שהמוצר לא מתאים לך כי מה שאתה צריך זה לא באמת זה, הוא מספר לך "זה יביא לך את היתרון הזה והזה" אבל אדוני, אבל עדיין החסרונות נשארו אותם חסרונות. זאת אומרת לפעמים המוכר ינסה להגדיל את היתרונות כדי שתשכח את החסרונות אבל עדיין יש חסרונות. אותו דבר גם הפוך כי לפעמים המוכר ינסה להסביר לך "מה אין חיסרון" אבל מצד שני גם לא צריך את זה בכלל גם אין בזה שום יתרונות, נכון שאין בזה חסרונות כאלה וכאלה אבל מצד שני גם היתרונות של זה לא יותר מדי. זאת אומרת זה שאין בזה חסרונות זה עדיין לא אומר שזה כל כך טוב כי גם יכול להיות שאין בזה כל כך הרבה יתרונות. אז שלא יעבדו עליכם בהצלחה.
לקוח אומר שהמוצר יקר להתכונן מראש התנגדויות לקוחות לרכוש את המוצר שאלות המוצר שלך אליעד כהן להיות עירני איך לטפל בהתנגדות טיפולים הנעה לפעולה איך לטפל איך לטפל בהתנגדויות איך לטפל בהתנגדויות קניה איך לטפל בהתנגדות אסטרטגיה אסטרטגיות אסטרטגיית מכירות אסטרטגיית שכנוע התנגדויות התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות לקוח התנגדויות לקוחות התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדויות של לקוחות התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות לקוח התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות של לקוח טיפול טיפול בהתנגדויות טיפול בהתנגדויות לקוח טיפול בהתנגדויות לקוחות טיפול בהתנגדויות מכירה טיפול בהתנגדויות מכירות טיפול בהתנגדויות של לקוח טיפול בהתנגדות טיפולים לטפל לטפל בהתנגדויות לטפל בהתנגדויות קניה לטפל בהתנגדות לקוח לקוחות מטופל מטופלים מטפל מכירה מכירות סילוק התנגדויות סילוק התנגדויות מכירה שיחת מכירה שיחת מכירות שכנוע
טיפול / לטפל - הכל כולל הכל על טיפול / לטפל - רשימת כל הנושאים
... לטפל - הכל כולל הכל על טיפול לטפל - רשימת כל הנושאים טיפול לטפל טיפול cbt טיפול nlp טיפול ocd טיפול אחרי בגידה טיפול אישי טיפול ב nlp טיפול ב ocd ... טיפול שכלי טיפול תרופתי טיפול תרופתי ב ocd טיפול תרופתי בדיכאון טיפול תרופתי בחרדה טיפול תרופתי בחרדות טיפול תרופתי נגד חרדה טיפול תת הכרתי לטפל ב ocd לטפל ב אוסידי לטפל באדם סכיזופרן לטפל באובדנות לטפל באוסידי לטפל באחרים לטפל באנורקסית לטפל באנשים לטפל באנשים בלי להיות מושפע לטפל באפשרות לטפל באפשרות שהבעיה תחזור לטפל באשפוז לטפל באשפוז בגלל דיכאון עמוק לטפל בבעיה לטפל בבעיה נפשית לטפל בבעיות לטפל בבעיות ההתנהגות לטפל בבעיות התנהגות לטפל בבעיות מהשורש לטפל בבעיות נפשיות לטפל בבעיית התנהגות לטפל בגמגום לטפל בדחף לטפל בדיכאון לטפל בדיכאון כרוני לטפל בדיכאון קליני כרוני לטפל בדיסלקציה
לשכנע משוגע, דמיונות שווא, סכיזופרניה פרנואידית, חרדות, פחדים, מחשבות שווא, פרנויות, לטפל בפרנויה, לטפל בחרדה, לטפל בשיגעון, לטפל במשוגע, לטפל בהפרעה נפשית, לטפל בשיגעון
לשכנע משוגע, דמיונות שווא, סכיזופרניה פרנואידית, חרדות, פחדים, מחשבות שווא, פרנויות, לטפל בפרנויה, לטפל בחרדה, לטפל בשיגעון, לטפל במשוגע, לטפל בהפרעה נפשית, לטפל בשיגעון
... פרנואידית, חרדות, פחדים, מחשבות שווא, פרנויות, לטפל בפרנויה, לטפל בחרדה, לטפל בשיגעון, לטפל במשוגע, לטפל בהפרעה נפשית, לטפל בשיגעון איך אפשר לטפל באדם שסובל מפרנויות ומחשבות שווא? כאשר מישהו סובל מפרנויות, פחדים, דמיונות שווא, או אפילו סכיזופרניה פרנואידית, ... התלות שלו במחשבות השווא. לסיכום, אליעד כהן מדגיש שהדרך לטפל בפרנויות ובדמיונות שווא היא בראש ובראשונה לגרום לאדם להטיל ספק במחשבותיו, להבדיל בין עובדות לפרשנויות, להתרגל ... דרכים לגיטימיות לקבל את תחושת החשיבות שהוא מחפש. איך לטפל בסכיזופרניה פרנואידית? איך להטיל ספק בפרנויות? טיפול במחשבות שווא איך להתמודד עם פרנויות? איך להבדיל בין עובדות ...
טיפול בשמיעת קולות בראש, איך לטפל בשמיעת קולות? אני שומע קולות מה לעשות, איך לטפל במישהו ששומע קולות? איך לטפל בסכיזופרניה? איך לטפל במחשבות שווא? איך לטפל בהפרעות נפשיות קשות ללא כדורים וללא תרופות?
טיפול בשמיעת קולות בראש, איך לטפל בשמיעת קולות? אני שומע קולות מה לעשות, איך לטפל במישהו ששומע קולות? איך לטפל בסכיזופרניה? איך לטפל במחשבות שווא? איך לטפל בהפרעות נפשיות קשות ללא כדורים וללא תרופות?
... בשמיעת קולות בראש, איך לטפל בשמיעת קולות? אני שומע קולות מה לעשות, איך לטפל במישהו ששומע קולות? איך לטפל בסכיזופרניה? איך לטפל במחשבות שווא? איך לטפל בהפרעות נפשיות קשות ללא כדורים וללא תרופות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בלי תרופות? אנשים ... כששומעים קולות בראש? איך להפסיק לשמוע קולות פנימיים? שמיעת קולות היא מחשבה או מציאות? איך להבדיל בין קולות למחשבות? איך לטפל בסכיזופרניה ללא כדורים? שמיעת קולות בחלום? סוגים של שמיעת קולות, לשמוע קולות לא דרך ...
הדחקה, איך לטפל בבעיה מודחקת למרות שהיא מודחקת? טיפול בהדחקה בתת מודע, איך לטפל בהדחקה בלי הצפה? איך לטפל בהדחקה בלי להפסיק להדחיק? איך לטפל בבעיה רגשית מודחקת בלי חשיפה שלה? איך לפתור בעיות מודחקות? טיפול בהדחקה חזקה
הדחקה, איך לטפל בבעיה מודחקת למרות שהיא מודחקת? טיפול בהדחקה בתת מודע, איך לטפל בהדחקה בלי הצפה? איך לטפל בהדחקה בלי להפסיק להדחיק? איך לטפל בבעיה רגשית מודחקת בלי חשיפה שלה? איך לפתור בעיות מודחקות? טיפול בהדחקה חזקה
... איך לטפל בבעיה מודחקת למרות שהיא מודחקת? טיפול בהדחקה בתת מודע, איך לטפל בהדחקה בלי הצפה? איך לטפל בהדחקה בלי להפסיק להדחיק? איך לטפל בבעיה רגשית מודחקת בלי חשיפה שלה? איך לפתור בעיות מודחקות? טיפול בהדחקה חזקה איך לטפל בבעיה מודחקת בלי לחשוף אותה ישירות? אליעד כהן מסביר כיצד ניתן לטפל בבעיות רגשיות מודחקות, גם ללא צורך להציף או לחשוף אותן באופן ישיר. בתחילת דבריו, הוא ... זה עלול להגביר את הכאב או הקושי שלהם. האם חייבים לחשוף או להציף בעיה כדי לפתור אותה? אליעד מציג את השאלה האם אדם חייב להציף או לחשוף את הבעיה כדי לטפל בה? התשובה המפתיעה שהוא נותן היא - לא. לדבריו, ניתן לטפל בכל בעיה רגשית, כולל טראומות וחרדות עמוקות, ללא חשיפה ישירה של הבעיה עצמה. במקום לחשוף אותה, הוא מציע לטפל בבעיה באופן עקיף, בעזרת פיתוח החשיבה והיכולת הנפשית הכללית של האדם. מהו טיפול עקיף ... נכונה, לנתח דברים לעומק, להבין את המציאות טוב יותר. ככל שאדם ילמד לחשוב בצורה מעמיקה, כך באופן אוטומטי הבעיות המודחקות יפתרו מעצמן. כיצד ניתן לטפל באופן נקודתי בבעיה ספציפית? בנוסף לפיתוח כללי של השכל, אליעד מציע פתרונות נקודתיים ... דורשים מהאדם להציף או לדבר על הטראומה ישירות, ובכל זאת הם מסוגלים להביא לפתרון מלא של הבעיה. הוא מזמין את מי שמעוניין ללמוד כיצד לפתח את השכל או לטפל בנושאים ספציפיים לבדוק באתר שלו, ולחפש מושגים כמו הדחקה, טיפול עקיף, פיתוח חשיבה או טיפול בטראומות מודחקות. איך לטפל בבעיה מודחקת בלי להציף? טיפול עקיף בהדחקה פיתוח השכל לטיפול בהדחקה טיפול בטראומה בלי חשיפה ישירה איך לפתור בעיות רגשיות מודחקות? איך להרגיש טוב לבד? איך לטפל בטראומה מודחקת? איך לטפל בבעיה מודחקת כשהיא מודחקת? איך לא לפחד לחשוף בעיה מודחקת? איך נוצרת הדחקה? איך לפתח את השכל מטפל בהדחקה? איך לטפל בהדחקה באופן ישיר? איך לטפל בהדחקה באופן עקיף? שיטות לטיפול בהדחקה מודחקת, טיפול בהדחקה בלי להפסיק להדחיק, טיפול ...
הדרכת מטפלים, האם אפשר לטפל בכל אחד? מה לעשות עם מטופל שלא רוצה טיפול? איך לטפל במישהו שמתנגד לטיפול? איך לטפל בילדים? טיפול בPDD, הדרכת הורים, למה קשה לטפל בהפרעות נפשיות? הפרעת התנגדות, טיפול בסכיזופרניה
הדרכת מטפלים, האם אפשר לטפל בכל אחד? מה לעשות עם מטופל שלא רוצה טיפול? איך לטפל במישהו שמתנגד לטיפול? איך לטפל בילדים? טיפול בPDD, הדרכת הורים, למה קשה לטפל בהפרעות נפשיות? הפרעת התנגדות, טיפול בסכיזופרניה
... מטפלים, האם אפשר לטפל בכל אחד? מה לעשות עם מטופל שלא רוצה טיפול? איך לטפל במישהו שמתנגד לטיפול? איך לטפל בילדים? טיפול בPDD, הדרכת הורים, למה קשה לטפל בהפרעות נפשיות? הפרעת התנגדות, טיפול בסכיזופרניה האם אפשר לטפל בכל מטופל שמתנגד לטיפול? אליעד כהן מסביר לעומק כיצד ניתן להתמודד עם מטופלים המתנגדים לטיפול, במיוחד כאשר מדובר ... לא אצל הילד, אלא בהורים וביכולת שלהם להביא את הילד למרחב הטיפולי. האם אפשר לטפל באדם שמתנגד לטיפול באופן מוחלט? אליעד כהן מדגיש בצורה חד - משמעית שאפשר לטפל בכל אדם, אפילו במקרים הקשים ביותר שבהם המטופל מתנגד באופן חריף. אולם, במקרים כאלה תהליך הטיפול הופך לאיטי, ... קשר רגשי ואמון בטיפול. לאחר שהמטופל יחוש בטוח עם המטפל, ניתן יהיה להתחיל לטפל בבעיות העמוקות יותר שהביאו אותו לטיפול מלכתחילה. מה עושים עם מטופל שנכנס אך לא משתף פעולה? כאשר מטופל כבר נכנס ... מראש, ולהימנע מקבלת מקרים שיגרמו לו לתחושת תסכול. אליעד כהן מדגיש שאין חובה לטפל בכל מקרה. מטפל יכול להחליט מראש שהוא לא מקבל סוג מסוים של מקרים או אנשים שהוא לא בטוח כיצד לעזור להם. אם בכל זאת ... שלא הסכים לתקן טלפונים. באותו אופן, המטפל לא צריך להרגיש אשמה אם אינו מסוגל לטפל במקרה מסוים. אם המטפל לא מעוניין או לא יכול לטפל במשהו ספציפי, עליו להיות כנה מראש לגבי המגבלות שלו, ולא להרגיש שהוא פוגע במטופל או בהורים. האם ניתן למנוע מראש ... מציע, וכך להימנע מראש ממצבים שיגרמו לתסכול או לתחושת כישלון בטיפול. איך לטפל בילד שמתנגד לטיפול? הדרכת הורים בטיפול רגשי האם אפשר לטפל בכל מטופל? איך לזהות מראש התנגדות לטיפול? טיפול בילדים עם הפרעת PDD ...
2 שיטות לטיפול בטראומה, זיכרון טראומטי, האם חייבים לטפל בשורש הטראומה? האם חייבים לחזור לזיכרון הטראומטי כדי לטפל בטראומה שנוצרה ממנו? האם אפשרי לטפל בטראומה בלי לחזור לעבר? מהי חרדה טראומטית?
2 שיטות לטיפול בטראומה, זיכרון טראומטי, האם חייבים לטפל בשורש הטראומה? האם חייבים לחזור לזיכרון הטראומטי כדי לטפל בטראומה שנוצרה ממנו? האם אפשרי לטפל בטראומה בלי לחזור לעבר? מהי חרדה טראומטית?
... שיטות לטיפול בטראומה, זיכרון טראומטי, האם חייבים לטפל בשורש הטראומה? האם חייבים לחזור לזיכרון הטראומטי כדי לטפל בטראומה שנוצרה ממנו? האם אפשרי לטפל בטראומה בלי לחזור לעבר? מהי חרדה טראומטית? האם חייבים לחזור לעבר כדי לטפל בטראומה? אליעד כהן מסביר שטראומה נוצרת כאשר אדם נמנע מלבצע פעולה ... אדם שפוחד לדבר עם אנשים כי בילדותו צחקו עליו בבית הספר, וכעת כל סיטואציה דומה מעוררת אצלו פחד וחרדה טראומטית. יש שתי דרכים עיקריות לטפל בטראומה: הדרך הראשונה - לגרום לאדם שלא להיזכר כלל בזיכרון הטראומטי. הדרך השנייה - לגרום לכך שגם כאשר הזיכרון עולה, האדם לא ירגיש רע ולא יחווה חרדה. כיצד מחליטים האם לטפל בעבר או בהווה? כדי להחליט האם יש צורך לחזור לעבר ולטפל בשורש הטראומה או שאפשר לפתור את הבעיה מבלי להתעסק ישירות בזיכרון, ... עצמו. לדוגמה, אם אדם מפחד ממבחן בגלל כישלון בעבר באותו סוג של מבחן, לא ניתן להתעלם מהעבר אלא חייבים להתמקד בו, לחזור אל החוויה הקודמת ולטפל ישירות בזיכרון הטראומטי. כאשר הסיטואציה בהווה אינה דומה או קשורה ... נפתרה. לדוגמה, אם מישהו פוחד להיכשל במבחן כי נכשל בעבר, הוא יצטרך לחזור אל הזיכרון של אותו כישלון קודם, להרגיש שוב את הרגשות השליליים, לטפל בהם ולשחרר אותם, עד שיגיע להשלמה מלאה עם האפשרות שיכשל שוב, ורק ... באותו זיכרון טראומטי, ובכל פעם שהזיכרון יעלה הוא לא יעורר תחושה שלילית כי האדם יבין שאין לו שום קשר למצב הנוכחי. האם תמיד חובה לחזור לטפל בשורש הטראומה? לפי אליעד כהן, לא תמיד חייבים לחזור לטפל בשורש הטראומה. יש מקרים שבהם מספיק להבין את ההבדל בין העבר להווה ... בהווה, אפשר פשוט להסביר לאדם שאין קשר ביניהם וכך לשחרר אותו מהזיכרון הטראומטי. עם זאת, כאשר יש קשר הדוק וברור, יש חובה אמיתית לחזור לטפל בעבר, בזיכרון הטראומטי, בצורה עמוקה ומקיפה, עד שמגיעים למצב שבו ... או שניתן לפתור את הבעיה מבלי לחזור לעבר. הסיבה לפחד היא תחושת הקשר בין העבר להווה: פחד מהחזרה על חוויות טראומטיות. יש שתי דרכים לטפל בזה: 1. לגרום לכך שהזיכרון לא יופיע כלל. 2. לגרום לכך שגם כאשר הזיכרון מופיע, לא תהיה תחושת רע. האם יש צורך לחזור לעבר כדי לטפל בטראומה? ההחלטה אם יש צורך לחזור לעבר תלויה בדמיון שבין הסיטואציה ... קודם, יש צורך לחזור לעבר ולשוחח על החוויה המפחידה כדי לשחרר את הרגשות השליליים. אם ההווה לא דומה לעבר, אז אין צורך לחזור לעבר, ויש לטפל בהבנת חוסר הדמיון. לדוגמה, אדם שמפחד לדבר עם אנשים בגלל חוויות ... של שיחות עם מבוגרים), אין צורך לחזור לעבר. מה קורה כשאין קשר בין העבר להווה? אם אנחנו סבורים שאין קשר בין חוויות העבר להווה, יש לטפל בהווה ולשדר לאדם שאין קשר בין הסיטואציות. במצב כזה, יש להסביר לו ... לאדם להתמודד עם רגשותיו השליליים עד שיגיע למצב שבו הוא יוכל לומר שמה שקרה בעבר יכול להתרחש שוב מבלי שזה יפגע בו. האם תמיד חייבים לטפל בשורש הטראומה? לא תמיד חייבים לחזור לעבר. במקרים בהם אין קשר ישיר ... בהווה בגלל שהוא נזכר במשהו מהעבר למה אתה לא מדבר עם אנשים כי זה מזכיר לך את זה שבבית הספר צחקו עליך, האם לשם כך חייבים לחזור לעבר ולטפל בו או לא התשובה היא כזאת תלוי בסוג הטראומה ואני אסביר בדיוק נוסחה ... מזכיר לי את זה שבבית הספר צחקו עלי אז אתה גם זה מזכיר לך את זה וגם כשאתה נזכר בזה זה עושה לך רע. לכן תפיסתית כשיש טראומה יש שתי דרכים לטפל בה או לגרום לכך שזה לא יזכיר לך את העבר או לגרום לכך שכשזה יזכיר לך את העבר לא יהיה לך רע ואלו שני דברים שונים כשבן אדם יש לו טראומה אפשרות אחת אפשר לטפל בזיכרון לגרום לכך שפשוט לא תיזכר במה שקרה אפשרות שנייה לגרום לכך ... עוד מבחן זה בדיוק אותו דבר אז אתה לא יכול להגיד לו אין קשר אתה לא אמור להיזכר אז מה שאנחנו נצטרך לעשות אנחנו נהייה חייבים לחזור לעבר ולטפל בעבר, מה זאת אומרת אם מישהו רוצה לעשות מבחן והוא מפחד למה אתה ... תספר לי מה קרה בעבר ואז הוא יספר מה קרה בעבר ואז אנחנו צריכים לגרום לזה שהוא ירגיש רע כשהוא יספר מה קרה בעבר ושהוא ירגיש רע ממה שקרה ולטפל ברע הזה עד שהוא לא ירגיש רע ממה שקרה בעבר ועד שהוא יגיד מבחינתי ... לך רע אז מה אם ככה וככה בא נגיד שזה יקרה לך שוב אז מה זה כל הסיפור. ש: לפעמים זאת סכנת חיים. אליעד: את הבנת מה אמרתי ולכן האם חייבים לטפל בסיבה המקורית שממנה נוצרה החרדה שממנה נוצרה הטראומה האם חייבים תשובה אם זה דומה למה שקורה כיום אז חייבים חייבים באמת לחזור לעבר וחייבים למצוא מה קרה וכמובן שלא חייבים לחזור למקרה הספציפי אבל חייבים לטפל ספציפית למה שקרה בעבר עד שתגיע למצב שאתה תגיד מבחינתי מה שקרה ... שוב ואם לא לא תוכל להתקדם ולעומת זאת אם מה שקרה בעבר לא דומה למה שקורה היום וההשלכה שאתה עושה מעבר על היום היא לא מחויבת אז לא מחויב לטפל בעבר אתה רק צריך להבין שזה לא דומה ומה האמת שמהצד שזה דומה אתה צריך לטפל בעבר ומהצד שזה לא דומה אתה רק צריך להבין שזה לא דומה, בקיצור לא תמיד חייבים להבין את שורש הבעיה ולטפל בה לפעמים אפשר להבין רק את הקשר בין מה שקרה להווה ולפעמים באמת חייבים לטפל בהווה זאת האמת. ש: בעבר. אליעד: בעבר, איך תסביר לי מה אתה זוכר ...
2 שיטות לטפל בפחד, סיכוי וסיכון, 2 שיטות לטפל בחרדה, הקטנת הסיכוי, הקטנת הסיכון, האם להקטין את הסיכוי? האם להקטין את הסיכוי? האם להטיל ספק בסיכון? האם להטיל ספק בסיכוי? מה הדרך הכי טובה לטפל בחרדה? מה הדרך הכי טובה לטפל בפחד?
2 שיטות לטפל בפחד, סיכוי וסיכון, 2 שיטות לטפל בחרדה, הקטנת הסיכוי, הקטנת הסיכון, האם להקטין את הסיכוי? האם להקטין את הסיכוי? האם להטיל ספק בסיכון? האם להטיל ספק בסיכוי? מה הדרך הכי טובה לטפל בחרדה? מה הדרך הכי טובה לטפל בפחד?
... שיטות לטפל בפחד, סיכוי וסיכון, 2 שיטות לטפל בחרדה, הקטנת הסיכוי, הקטנת הסיכון, האם להקטין את הסיכוי? האם להקטין את הסיכוי? האם להטיל ספק בסיכון? האם להטיל ספק בסיכוי? מה הדרך הכי טובה לטפל בחרדה? מה הדרך הכי טובה לטפל בפחד? מהן שתי השיטות לטפל בחרדה ובפחד? ישנן שתי דרכים עיקריות לטפל בחרדה ובפחד, והשאלה העולה היא איזו שיטה עדיפה. שתי השיטות מתמקדות בהיבטים שונים של פחד: שיטה אחת מתמקדת בטיפול בסיכוי שהפחד יתממש, והשיטה השנייה עוסקת בטיפול בסיכון ... בהירה ומציאותית, ולהבין אם יש סיבה אמיתית לפחד או שמא מדובר בהגזמה. סיכוי - סיכון טיפול בסיכוי טיפול בסיכון שיטות לטיפול בחרדה שיטות לטיפול בפחדים מהן שתי השיטות לטפל בחרדה ופחד? ישנן שתי דרכים עיקריות לטפל בחרדה ובפחד: דרך אחת מתמקדת בטיפול בסיכוי והדרך השנייה בטיפול בסיכון. השאלה היא, איזו שיטה עדיפה על פני השנייה? מה זה פחד ואיך הוא נוצר? פחד נובע משני גורמים ... פחד, השלב הראשון הוא להבין את הסיכוי להתרחשות המצב, והשני הוא להבין את הסיכון שכרוך בו. אם הסיכוי נמוך מאוד, ניתן לשלול את הפחד, אם הסיכון גבוה, צריך לשקול איך לטפל בו ולהתמודד איתו. מה אפשר לעשות כדי להתמודד עם פחד במעלית? אם מישהו מפחד שהמעלית תיתקע, יש לשאול את עצמך: מה הסיכוי שזה יקרה? וכמה זה מסוכן אם זה יקרה? כך ניתן להבין ... להילחם בפחד ולשאול: מה אכפת לי אם אכנס לחדר ואפגע? אז תחטוף מכה או תשבור את הראש. שתי השיטות יכולות לעזור, אך לפעמים עדיף להדליק את האור כדי להימנע מהפחד. איך לטפל בחרדה ממקום עבודה? אם אדם מפחד שיפטרו אותו, יש לבדוק את הסיכוי לכך ולהבין מה הסיכון. מה הסיכוי שיפטרו אותי? מה יקרה אם זה יקרה? לעיתים, הסיכוי לפיטורין נמוך מאוד ...
שיטות לטיפול בחרדה, גישות טיפוליות בפחד, לטפל בסיכוי, לטפל בסיכון, סיכוי או סיכון, מה הסיכוי שיקרה? מה הסיכון שיקרה? ניתוח מקרה חרדה, ניתוח מקרה טיפולי, איך לטפל בפחד? איך לטפל בחרדה?
שיטות לטיפול בחרדה, גישות טיפוליות בפחד, לטפל בסיכוי, לטפל בסיכון, סיכוי או סיכון, מה הסיכוי שיקרה? מה הסיכון שיקרה? ניתוח מקרה חרדה, ניתוח מקרה טיפולי, איך לטפל בפחד? איך לטפל בחרדה?
... לטיפול בחרדה, גישות טיפוליות בפחד, לטפל בסיכוי, לטפל בסיכון, סיכוי או סיכון, מה הסיכוי שיקרה? מה הסיכון שיקרה? ניתוח מקרה חרדה, ניתוח מקרה טיפולי, איך לטפל בפחד? איך לטפל בחרדה? מהן שתי המחשבות המרכזיות שיוצרות חרדה? כל חרדה שאדם חווה בנויה על שתי מחשבות בסיסיות: המחשבה הראשונה היא שקיים סיכוי שיקרה לו ... אכן יקרה. למשל, אדם המפחד שיפטרו אותו מהעבודה יבחן האם פיטורים באמת כל כך גרועים כפי שהוא מדמיין. מה המשמעות של לטפל בסיכוי בלבד ומהם יתרונותיו וחסרונותיו? כאשר מטפלים רק בסיכוי, היתרון הוא שקל יותר לשכנע את האדם שאין סיבה לדאגה כי הסיכוי לאירוע שלילי ... דרכים, אפשר להרגיעו שהסיכוי נמוך, אבל עדיין נותרת האפשרות, גם אם קטנה, שהוא יישאר מוטרד מהמחשבה הזאת. מה המשמעות של לטפל בסיכון בלבד ומה היתרונות והחסרונות של גישה זו? בטיפול בסיכון בלבד, האדם מתמודד עם המחשבה שגם אם האירוע השלילי יתרחש, זה לא כל כך נורא. ... בעבודתו עד שיפוטר באמת. מהי הגישה האופטימלית לטיפול בחרדה על פי אליעד כהן? אליעד ממליץ לשלב בין שתי הגישות, כלומר, לטפל גם בסיכוי וגם בסיכון. מצד אחד, לבחון את הסיכוי להתרחשות האירוע השלילי, ומצד שני לבחון את המשמעות האמיתית של האירוע. כך האדם מגיע למצב ... מטפלים בחרדה? מה ההבדל בין סיכוי לסיכון? מהן השיטות להתמודדות עם פחד? כיצד להפסיק לפחד לגמרי? מהי הדרך הטובה ביותר לטפל בחרדות? כיצד לבחון פחדים לעומק? מהו שורש הפחד? ...
הדרכה למטפלים, מבוא לטיפול בחרדות, מבוא להתמודדות עם פחד, שיטה לטפל בחרדות, איך לטפל בפחדים? נוסחה לטיפול בתחושות רעות, נוסחה לטיפול ברגשות רעים, הדרכה למאמנים אישיים, ללמוד לטפל באנשים, דוגמה לטיפול רגשי קוגניטיבי, חרדת קהל, חרדת במה, פחד במה, פחד קהל, איך לטפל בחרדה? ניתוח סיבתיות, בדיקת סיבתיות
... בחרדות, מבוא להתמודדות עם פחד, שיטה לטפל בחרדות, איך לטפל בפחדים? נוסחה לטיפול בתחושות רעות, נוסחה לטיפול ברגשות רעים, הדרכה למאמנים אישיים, ללמוד לטפל באנשים, דוגמה לטיפול רגשי קוגניטיבי, חרדת קהל, חרדת במה, פחד במה, פחד קהל, איך לטפל בחרדה? ניתוח סיבתיות, בדיקת סיבתיות וכאן אבאר איך בעצם ... ובאופן יותר ספציפי, אתן דוגמה לאיך לטפל בפחד וחרדה, עד שהם נעלמים. כאשר הניתוח הוא ניתוח לדוגמה ... כדי להבין את תת המודע של הפחד ואיך לטפל בחרדה ובפחד וכולי. ולצורך העניין הפעם ננתח לדוגמה את אחד ... פחד, זה סוג של תחושה רעה. והדרך להבין ולטפל בפחד, היא בדיוק כמו שמבינים ומטפלים בכל תחושה רעה אחרת. ... חושב שאתה רוצה), הרי שיתכן שגם לא תצליח לטפל בתחושה הרעה שלך, ועליך ללמוד למצוא את התנגדות הרצון ... שאתה חושב שאתה רוצה שיקרה, עכשיו הדרך לטפל בתחושה הרעה, היא לבדוק, מהי האמת?! ולברר את האמת ואת כל ... לחץ מול קהל? כי צריך לאתר גם אותן ולטפל גם בהן. 3 - למה ומה הסיבה ש - אני מפחד שיראו שאני לחוץ? ...
טיפול בהתנגדויות לקוח מראש, האם לטפל בהתנגדויות לקוח מראש? תזמון טיפול בהתנגדויות לקוח, איך נכון לטפל בהתנגדויות לקוח? מתי לטפל בהתנגדויות לקוח? איך לא לטפל בהתנגדויות לקוח? שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה
... בהתנגדויות לקוח מראש, האם לטפל בהתנגדויות לקוח מראש? תזמון טיפול בהתנגדויות לקוח, איך נכון לטפל בהתנגדויות לקוח? מתי לטפל בהתנגדויות לקוח? איך לא לטפל בהתנגדויות לקוח? שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה שאלה: האם כדאי לטפל בהתנגדויות של לקוח מראש, או שכדאי שהוא יעלה אותן ורק אחכ לטפל בהן. תשובה: אם אתה יודע בוודאות שהלקוח יעלה התנגדות מסוימת ואתה יודע בוודאות שאתה אמור להגיב להתנגדות הזאת בצורה מסוימת ואתה יודע בוודאות שהתגובה שלך הזאת תעזור לך להשיג את ... לא תמיד אתה יודע איזה התנגדות יעלה הלקוח. ולא תמיד אתה יודע מהי התגובה הטובה ביותר להתנגדות שלו. ולכן אתה לא אמור באופן כללי מראש לטפל בכל ההתנגדויות האפשריות. כי 1 - אתה לא רוצה לגרום ללקוח שלך לחשוב על ההתנגדויות האלו. 2 - לא בטוח שהטיפול בהתנגדות שתציג לו, שהוא אכן האידיאלי עבורו. בנוסף, יש מצבים שאתה רוצה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לטפל בהתנגדויות קניה? טיפול בהתנגדויות לקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, אסטרטגיית מכירות, אסטרטגיית שכנוע, סילוק התנגדויות מכירה, התנגדויות בשיחת מכירה, טיפול בהתנגדויות של לקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לטפל, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לטפל, איך למצוא זוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך לחנך ילדים? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לא להישחק בעבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשפר את הזיכרון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך ליצור אהבה? איך לקבל החלטות? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מי ברא את אלוהים? האם לדומם יש תודעה? מה המשמעות של החיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי? האם יש בחירה חופשית? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד? האם אפשר לדעת הכל? איך להנות בחיים? איך להיות מאושר? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? למה העולם קיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לעסקים, קואצ'ר, מטפל התנהגותי קוגניטיבי בתחום לטפל - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2813 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 18:07:24 - wesi1