... השכליות האישיות שלו בלבד. שהם, לא בהכרח משקפים את המציאות, כפי מה שהיא באמת. ואם נתבונן עוד בעניין נראה, כי מצד האמת, כל זמן שהאדם לא רואה את כל
התמונה המלאה של כל המציאות בשלמות, הרי שהראייה שלו היא עדיין ראיה סלקטיבית וסובייקטיבית בלבד. הדבר דומה לאדם שרואה רק חלק מהפאזל, אך לא רואה את כולו. אדם כזה, גם אם הוא רואה חלק גדול מהפאזל, הרי שהוא עדיין מוגבל לפרש ולהבין את הפאזל, רק לפי מה שהוא רואה. ומאחר שהאדם עדיין לא רואה את כל
התמונה המלאה של הפאזל, הרי שהמשמעות שהוא מייחס לפאזל, היא סובייקטיבית ואישית בלבד. ואין הכוונה לומר, שהראיה הסובייקטיבית של האדם בהכרח שהיא לא ... נובעת מההבנה המוגבלת של האדם את המציאות. ורק מי שאין לו שום שאלה על המציאות בשום נושא בעולם, ושהכל ברור לו ללא שום שאלה ותשובה, בגלל שהוא רואה את כל
התמונה המלאה כולה, מתחילתה ועד סופה, רק הוא באמת רואה את הדברים כפי מה שהם באמת, ורק הראיה שלו היא אכן אובייקטיבית באמת. הדבר דומה גם, לאדם שרואה ... הראיה שלו יכולה להיות אובייקטיבית באמת, משום, שהוא רואה גם את הצד השני של המטבע. ומהי ראיה אובייקטיבית באמת? תשובה: ראיה אובייקטיבית באמת, היא ראיית כל
התמונה המלאה של כל המציאות. דהיינו, ראיית 2 הצדדים של המטבע, בלי לפספס צד כלשהו והיבט כלשהו. רק כאשר האדם רואה את כל
התמונה המלאה של המציאות, רק אז הראיה שלו היא אובייקטיבית באמת. ואיך יכול האדם לגרום לראיה שלו, להיות כמה שיותר אובייקטיבית וקרובה למציאות? תשובה: ... יותר אל תכונת האמת, כך הוא מתחיל להיות יותר ויותר אובייקטיבי. עד שבסופו של דבר, אם יצליח האדם להתחבר בשלמות עם מידת האמת, על ידי זה הוא יוכל לראות את
התמונה המלאה של המציאות, בצורה אובייקטיבית באמת. ובפועל זה אומר, כי על האדם לחפש תמיד את האמת וללכת לפי נקודת האמת שלו. על האדם להתבונן על עצמו, ...