אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שתילת מחשבות, לשכנע באמצעות ריבוי משמעויות, תרתי משמע בשכנוע, איך המוח משתכנע? איך המוח מבין? איך המוח חושב? איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים? שיטות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
שתילת מחשבות, לשכנע באמצעות ריבוי משמעויות, תרתי משמע בשכנוע, איך המוח משתכנע? איך המוח מבין? איך המוח חושב? איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים? שיטות שכנוע, טכניקת NLP
איך משתמשים בתרתי משמע כדי לשכנע אנשים?

אליעד כהן מסביר איך ניתן לבצע מניפולציה פסיכולוגית באמצעות שימוש מושכל במילים שיש להן ריבוי משמעויות ("תרתי משמע"). המטרה היא להעביר מסר שהשומע יקבל, תוך שתילת משמעות נסתרת בתת - המודע שלו. לפי אליעד, ניתן להשתמש בשיטה זו גם לצורך השמצה מתוחכמת או לצורך העברת מסר עקיף שהשומע לא יהיה מודע אליו לחלוטין.

לדוגמה, אם מישהו רוצה להשמיץ קבוצה מסוימת של אנשים, הוא יכול להגיד: "כל האנשים בקבוצה הזאת הם גנבים". במקרה זה, המילה "כל" מהווה הכללה חד - משמעית ולכן מעוררת התנגדות, מכיוון שאנשים באופן טבעי מתנגדים להכללות מוגזמות. השומע יחשוב מיד: "לא נכון, לא כל האנשים בקבוצה הם גנבים", גם אם בפועל אחוז גדול מהקבוצה הוא אכן כזה.

לעומת זאת, אם רוצים להעביר מסר דומה בלי לעורר התנגדות, ניתן להשתמש במשפט כמו: "חלק מהאנשים בקבוצה הזאת הם גנבים" או "יש אנשים בקבוצה הזאת שהם גנבים". שתי האפשרויות האלה כביכול דומות מבחינת משמעות, אך לפי אליעד הן משפיעות באופן שונה על התודעה.

כאשר אומרים "חלק מהאנשים", השומע מפרש זאת כמדויק ואמין יותר, ולכן נוטה לקבל את המסר ביתר קלות. אך כשבודקים לעומק, מסתבר שיש הבדל משמעותי בין "חלק מהאנשים" לבין "יש אנשים". אליעד נותן דוגמה להמחשת העניין:
  • אם אומרים "חלק מהאנשים בקבוצה הזאת הם גנבים" ומורידים את המילה "חלק", נשאר המשפט: "האנשים בקבוצה הזאת הם גנבים". משפט זה נשמע כהכללה חזקה ויכול להיתפס כ"האנשים כולם גנבים".
  • לעומת זאת, אם נאמר "יש אנשים בקבוצה הזאת שהם גנבים" ונוריד את המילה "יש", נקבל את המשפט: "אנשים בקבוצה הזאת גנבים", שאינו נשמע כהכללה מוחלטת כמו המשפט הקודם.
מכאן ההסבר שאליעד נותן: כשאומרים "האנשים בקבוצה הזאת גנבים", השומע עשוי לפרש זאת בתת - המודע כמשמעות של "כל האנשים", כי המבנה הלשוני מאפשר זאת. מצד שני, המשפט "אנשים בקבוצה הזאת גנבים" פחות מחייב הכללה גורפת.

כיצד המוח מפרש משפטים עם ריבוי משמעויות?

אליעד כהן מסביר כיצד המוח מנתח משפטים עם ריבוי משמעויות. לדבריו, המוח לא מנתח רק את המשמעות המלאה של המשפט השלם, אלא גם כל חלק ממנו בנפרד. כל מילה במשפט נבחנת עצמאית וגם ביחס לשאר המשפט. לכן, כאשר המוח שומע משפט מסוים, הוא מפרש אותו בכמה רבדים במקביל, כולל פירושים סותרים או מנוגדים.

לדוגמה, כשאומרים לאדם "האם אתה רוצה ללכת לשם?", אמנם נאמרה המילה "האם" שמצביעה על אפשרות, אך בו - זמנית נאמר לו גם באופן חד משמעי "אתה רוצה ללכת לשם". לכן, ברובד מסוים של התודעה, האדם קולט גם את המסר: "אתה רוצה ללכת לשם", ולא רק את האפשרות שהוא לא בטוח בזה.

איך אפשר להשתמש במילים עם משמעות כפולה כדי להימנע מהתנגדות?

אליעד מדגים איך אפשר להעביר מסר בצורה עקיפה כדי להימנע מהתנגדות. לדוגמה, אם רוצים לומר למישהו "אתה צריך לעשות שיעורים", ויודעים שהוא יתנגד, ניתן להוסיף לפני כן ביטוי מרכך כמו "אני חושב ש..." או "גם אתה תבין ש...". כך המשפט מועבר לשומע ברובד התת - מודע שלו כעובדה, למרות שהוא לכאורה נאמר כהצעה בלבד.

כיצד להימנע מפרשנויות לא רצויות?

אליעד מסביר שכאשר מעבירים מסר חד - משמעי...
שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת דוגמה לסוג של מניפולציה שניתן לעשות באמצעות שימוש במילים שיש בהם תרתי משמע. אוקי דהיינו, ריבוי משמעויות כאשר אחת המשמעויות ואחת המשמעויות לא נכונה ואף על פי כן משתמשים בביטוי הזה כדי להעביר לתת מודע של השומע את המשמעות הלא נכונה תוך כדי שכביכול אומרים את האמת מאחר שיש למילה הזאת גם משמעות נכונה ואני אתן סתם דוגמה, נגיד שרוצים להשמיץ קבוצה של אנשים.

אוקי ואז איך אפשר להשמיץ אותם לדוגמה נגיד כל האנשים בקבוצה הזאת והזאת הם גנבים, אוקי עכשיו עובדתית בא נניח שהעובדות הם שלא כל האנשים בקבוצה הזאת הם גנבים, נגיד שעובדתית לא כולם גנבים נגיד שחלקם גנבים, נגיד שיש בקבוצה הזאת 30% גנבים 10% גנבים 70% גנבים זה לא משנה. אוקי עכשיו אם נבוא לשומע לזה ששומע את המסר ונגיד לו "כל האנשים בקבוצה הזאת והזאת גנבים" ברגע שאומרים את המילה "כל" בהתחלת הרעיון המילה "כל" היא מילה מחייבת, היא מילה שברגע שאומרים אותה אוטומטית נדלקת אצל השומע נורת אזהרה.

אומרים לו "כל", "רגע מי אמר שכל" ואז אם לדוגמה מתחילים את המשפט ואומרים "כל האנשים בקבוצה הזאת והזאת הם גנבים" אוטומטית המוח אומר "לא נכון לא כולם גנבים" ואז ממילא גם אם 70% אחוז מהקבוצה הזאת הם גנבים עדיין יכול להיות שלא יקבלו את המסר מאחר שהוסיפו את המילה "כל". אוקי לעומת זאת אם נגיד נאמר "חלק מהאנשים בקבוצה הזאת הם גנבים" אוקי אז במקרה כזה ברגע שאמרנו "חלק" אז כביכול המוח אומר "רגע הוא אמר לי חלק זאת אומרת שהוא לא מנסה להכליל הוא מנסה לדייק אז אם הוא מנסה לדייק כנראה שגם מה שהוא יגיד לי אחר כך זה נכון" ואז אומרים לבן אדם "תראה חלק מהאנשים בקבוצה הזאת הם גנבים" ואז המסר הזה יותר אמין גם משום שהמקרה ההוא אמת נניח וגם משום כפי שאמרתי ברגע שהבן אדם אומר את המילה "חלק" או "ישנם אנשים" וכו' ברגע שבן אדם משדר שהוא מדייק אז המוח נוטה לתת יותר אמון במה שאמרו לו.

אוקי עכשיו המניפולציה הולכת ככה בא נניח שבקבוצה הזאת יש חלק גנבים וחלק לא גנבים ואנחנו נגיד רוצים להשמיץ אותם, עכשיו איך אפשר להעביר בעצם את המסר הזה אפשר לומר "יש בקבוצה הזאת אנשים גנבים" ואפשר לומר "חלק מהאנשים בקבוצה הזאת גנבים". עכשיו איזה מסר יותר משמיץ המסר שאומר "חלק מהאנשים בקבוצה הזאת הם גנבים" או "יש בקבוצה הזאת אנשים גנבים" לכאורה אותו דבר, נכון פעם אמרנו שחלק מהאנשים גנבים ולא כולם ופעם אמרנו שיש אנשים גנבים ולא כולם, אוקי אבל שימו לב לנושא הבא. אוקי בואו ניקח את המילים האלה "יש בקבוצה הזאת אנשים גנבים, חלק מהאנשים בקבוצה הזאת גנבים", עכשיו שימו לב בא נגיד נוריד את המילה "חלק" ואת המילה "יש" מה קיבלנו, אם הורדנו את המילה "חלק" נשאר לנו שימו לב "חלק

מהאנשים בקבוצה הזאת גנבים" נוריד את המילה "חלק מ..." נשאר לנו "האנשים בקבוצה הזאת גנבים".

לעומת זאת אם אנחנו ניקח "יש אנשים בקבוצה הזאת שהם גנבים" אז נוריד את המילה "יש" ואז קיבלו "אנשים בקבוצה הזאת גנבים". עכשיו שימו לב להבדל אם היו רואים ואומרים "אנשים בקבוצה הזאת גנבים" או "האנשים בקבוצה הזאת גנבים" מה יותר מכליל, מה נשמע לשומע יותר הכללה כלפי הקבוצה הצורה של "האנשים בקבוצה הזאת גנבים". זאת אומרת "אנשים בקבוצה הזאת גנבים" זה לא בהכרח אומר שכל האנשים גנבים אבל אם לדוגמה אומרים "האנשים בקבוצה הזאת גנבים" זה יותר מכליל אם לדוגמה היה צריך להמר אומרים לבן אדם "תקשיב אנשים בקבוצה הזאת גנבים" ואחר כך מצביעים על קבוצה אחרת ואומרים לו "האנשים בקבוצה הזאת גנבים" ועכשיו אומרים לו "תבחר באיזה קבוצה לדעתך יש יותר גנבים בקבוצה שאמרנו אנשים בקבוצה הזאת גנבים או בקבוצה שאומרים האנשים בקבוצה הזאת גנבים" אז המוח יפרש, למה יפרש זה נושא אחר אבל המוח יפרש "האנשים בקבוצה הזאת גנבים".

זה יותר מכליל ולכן שימו לב לנושא הבא אם נאמר "יש אנשים בקבוצה הזאת שהם גנבים" אז המוח כשהוא שומע "יש אנשים" אוטומטית הוא מפרש "ולא כל האנשים", אוקי גם כשהמוח שומע "חלק מהאנשים" הוא מפרש "ולא כל האנשים" אבל במוח עצמו המוח לא מפרש רק פעם אחת את המשפט המוח מפרש את כל המשפט בכל פעם מחדש אומרים את המילה "חלק מהאנשים, בקבוצה, גנבים" כל פעם המוח לוקח את המילה ומפרש את המשפט מחדש. זאת אומרת אם משפט לדוגמה מורכב מנגיד חמש מילים, אוקי אז המוח בעצם כשאמרנו לו את המילה הראשונה הוא זוכר ומפרש את המשך המשפט, מילה שניה הוא מפרש אותה בהמשך המשפט, מילה שלישית המשך המשפט אבל בעצם המוח יש בו המון רבדים וכשהמוח שומע משפט הוא מפרש אותו לאו דווקא בהתייחסות לכל המילים שלו.

לדוגמה נגיד כשאומרים למישהו "האם אתה רוצה ללכת לשם ולשם" אז אומנם דחפנו את המילה "האם" אבל עדיין אמרנו לו "אתה רוצה ללכת לשם ולשם", זאת אומרת הוא גם שמע "האם אתה רוצה ללכת" דהיינו, במילים אחרות לא בטוח שאתה רוצה ללכת אבל מצד שני גם אמרנו לו "אתה רוצה ללכת לשם ולשם" אמרנו לו בעצם מה הוא רוצה, באחד הרבדים במוח כשהוא שמע את המשפט "האם אתה רוצה ללכת לשם ולשם" הוא גם שמע את המילה "האם" הוא גם שמע "אתה רוצה ללכת לשם ולשם" אז תוך כדי שהוא שמע את "האם" הוא גם שמע את "אתה רוצה ללכת לשם ולשם" ואז הוא גם פירש שהוא רוצה ללכת לשם ולשם.

אותו דבר לצורך העניין כאן אז שימו לב המוח שומע נגיד "יש אנשים בקבוצה הזאת שהם גנבים" בשום שלב במשפט גם כשהוא שמע "יש אנשים", גם אם נוריד את המילה "יש" הוא שמע "אנשים בקבוצה הזאת" או נגיד שהוא שמע "בקבוצה הזאת גנבים", אוקי "בקבוצה" אז בעצם בשום שלב הוא לא ממש הכליל את האנשים בקבוצה. לעומת זאת כאשר אומרים לבן אדם "חלק מהאנשים בקבוצה הזאת הם גנבים" בעצם כשהמוח מוחק לרגע אחד כי המוח כפי שאמרתי מנתח כל חלק בפני עצמו וגם את הכל ביחד, הוא גם מנתח את הכל ביחד אבל הוא גם מנתח את כל החלקים בפני עצמם הוא לוקח חמש מילים מרכיב המון משמעויות מכל ההיבטים ואז בסוף משכלל את כל ההיבטים ביחד.

אוקי אבל כשהמוח שמע את המילים "האנשים בקבוצה הזאת גנבים" בעצם הוא קיבל את המשמעות שאומרת "כל האנשים בקבוצה הזאת גנבים" שימו לב "כל האנשים בקבוצה הזאת גנבים" אפשר לומר אבל אי אפשר לומר "כל אנשים בקבוצה הזאת גנבים", שימו לב אם עכשיו לוקחים משפט "האנשים בקבוצה הזאת גנבים" ונשאל מישהו "האם זה אומר שכל האנשים בקבוצה איזו לדעתך מילה הייתה כתובה לפני המילה האנשים, האם היה כתוב חלק מהאנשים או כל האנשים?", תשובה יכול להיות ככה ויכול להיות ככה. לעומת זאת אם אנחנו נגיד ניקח את המילה "האנשים בקבוצה הזאת גנבים" ונשאל את המוח "מה היה כתוב לפני כל האנשים או יש אנשים?" אז המוח יגיד "יש אנשים" כי אין משפט כזה "כל אנשים, כל אנשים בקבוצה הזאת גנבים" אין משפט כזה ולכן כשהמוח שומע "האנשים" אוטומטית במוח יש את האפשרות לפרש את המילים "אלה האנשים" כאילו אמרנו "כל האנשים".

מה בעצם זה אומר, זה אומר זה הולך עוד פעם ככה מההתחלה אם נגיד לדוגמה רוצים להעביר מסר, אוקי רוצים להעביר מסר מסוים המסר לא מדויק בהכרח לא בהכרח מדויק, מה שצריך לעשות זה לנסות להגיד את מה שרוצים להגיד לדוגמה רוצים להגיד למישהו "אתה צריך לעשות שיעורים" אוקי עכשיו אנחנו יודעים שהוא יתנגד לזה אז מה עושים לוקחים את המשפט "אתה צריך לעשות שיעורים" ולפני כן כדי שהוא לא יתנגד לזה לפני כן דוחפים איזו מילה שכביכול תמנע את ההתנגדות של המשך המשפט, לדוגמה " אני חושב שאתה צריך לעשות שיעורים" או " גם אתה תבין שאתה צריך לעשות שיעורים".

עכשיו הצורה הזאת של מה שאמרנו בהמשך של המשפט בעצם שאמרנו שיש לה כמה משמעויות אז בעצם המוח מקבל גם בתת מודע או באחד מהרבדים במודעות המוח מקבל גם את הפירוש של המשפט שלא בהכרח מבינים אותו לפי ההקשר המלא של המשפט, זאת אומרת לקחנו נגיד את המשפט עם הגנבים לצורך העניין ואז אמרנו "כל האנשים" ואז המוח פירש את המשפט "חלק מהאנשים" כלומר, חלק ולא כולם אבל מצד שני גם המשפט עצמו שתלנו לו "האנשים בקבוצה הזאת גנבים" לעומת זאת אם נגיד היינו אומרים "יש אנשים בקבוצה הזאת שהם גנבים" אז בשום שלב אין שום פירוש במילים האלה שמתפרש כאילו כל האנשים בקבוצה הזאת הם גנבים.

מה בעצם המהות של מה שאני אומר, המהות של מה שאני אומר היא כזאת שימו לב יש מילים שיש להם כמה משמעויות או שיכולות להיות להם כמה משמעויות יש משפטים שלמשפט יכולות להיות כמה משמעויות שונות, יש משפטים שיכולים להיאמר בהקשרים שונים. עכשיו לעומת זאת יש משפטים שהם יש להם פחות פירושים, עכשיו אם רוצים להעביר מסר מסוים אז ניתן להשתמש במילים שיש להם תרתי משמע ומראש לשים בהתחלה איזו מילה שכביכול תסתיר את אחד הפירושים שיכולים להתפרש אחר כך ויש לזה עוד הרבה דוגמאות אבל הרעיון הוא המהות של הרעיון כאן זה לשים לב שהמוח כשהוא שומע את המשפט הוא לא בהכרח מפרש אותו רק לפי כל ההקשר כולו לפעמים המוח מפרש את זה גם כיחידות בודדות.

ולכן מאחר שהמוח מפרש דברים גם כיחידות בודדות, גם כחלקים של משפטים וגם כמשוואה אחת לכן אפשר להעביר מסר גם באמצעות ביטוים שיש להם תרתי משמע. אוקי עכשיו אותו דבר צריך לשים לב...
כוונה רגע אחד העברת מסרים אנושיות לעבוד שכנוע עקיף מכירה סמויה המוח מפרש עובדה מי אמר שזה נכון להצליח nlp איך המוח חושב איך המוח מבין איך המוח משתכנע איך להשפיע איך להשפיע על אנשים איך לשכנע איך לשכנע אנשים איך לשתול מחשבות המוח המוח משתכנע טכניקות טכניקת nlp להשפיע להשפיע על אנשים לשכנע לשכנע אנשים לשכנע באמצעות ריבוי משמעויות לשתול מחשבות מוח מחשבות משמעות נלפ ריבוי משמעויות ריבוי משמעות שיטה לשכנוע שיטות שיטות לשכנוע שיטות שכנוע שיטת שכנוע שכנוע שכנוע טכניקות שתילת מחשבות תרתי משמע תרתי משמע בשכנוע
טעויות במערכות יחסים, איך לא להציב אולטימטום לעצמך? איך לא לשתול מחשבות שליליות? איך לתקן טעויות בזוגיות? איך לדבר נכון? איך לתקשר נכון? מיומנויות תקשורת זוגית, איך לפתח שיחה? תקשורת בין אישית
טעויות במערכות יחסים, איך לא להציב אולטימטום לעצמך? איך לא לשתול מחשבות שליליות? איך לתקן טעויות בזוגיות? איך לדבר נכון? איך לתקשר נכון? מיומנויות תקשורת זוגית, איך לפתח שיחה? תקשורת בין אישית
...שבו הוא חייב לעמוד באיום, אחרת הוא ייתפס כלא אמין. לכן, הוא מכוון לעצמו אקדח לראש, כיוון שכעת הוא חייב לבצע את מה שאמר גם אם התנאים השתנו והוא אינו מעוניין להתפטר יותר. באותה מידה, אליעד נותן דוגמה נוספת מהעולם המשפחתי: כאשר הורה אומר לילד שלו אם אתה אוהב אותי, תעשה משהו מסוים, הוא למעשה מציב לעצמו אולטימטום. למרות שהכוונה היא לגרום לילד להרגיש מחויב לאהבה, בפועל הוא שתל בילד מחשבה שלילית - שאם הילד לא יבצע את הפעולה, זה אומר שהוא לא אוהב את ההורה שלו. כך נוצר מצב שבו הילד מרגיש לא בנוח ואף עשוי...
היפנוזה, טיפול בהיפנוזה, נמרוד הראל, אמנון לוי, טיפול בדמיון מודרך, האם היפנוזה מסוכנת? איך היפנוזה עוזרת? אחיזת עיניים, סוגסטיה, שתילת מחשבות, לשתול מחשבות, טיפול NLP, טיפול היפנוטי, טראנס היפנוטי, שיטת NLP
היפנוזה, טיפול בהיפנוזה, נמרוד הראל, אמנון לוי, טיפול בדמיון מודרך, האם היפנוזה מסוכנת? איך היפנוזה עוזרת? אחיזת עיניים, סוגסטיה, שתילת מחשבות, לשתול מחשבות, טיפול NLP, טיפול היפנוטי, טראנס היפנוטי, שיטת NLP
...לפי אליעד, דמיון חזק זה בדיוק מה שנחשב כהיפנוזה. לכן, כל טיפול שכולל דמיון מודרך הוא בעצם טיפול היפנוטי. האם היפנוזה יכולה להזיק או להיות מסוכנת? אליעד מסביר שלהיפנוזה אין באמת סכנה מיוחדת בפני עצמה. הוא נותן דוגמה לתהליך טיפולי בו האדם עלול להיכנס לטראומה או לתחושת פחד רק אם המטפל מדריך אותו לדמיין דברים לא נעימים בצורה אינטנסיבית, כמו לדמיין חוויה קשה או מלחיצה. אולם, אליעד מדגיש שאין זו סכנה ייחודית להיפנוזה, אלא פשוט מדובר בשימוש בעייתי בטכניקת הדמיון המודרך. בסופו של דבר, מסביר אליעד, היפנוזה...
איך להעביר מסרים? משמעות המילים, איך שתחליט? איך שתרצה? איך שנראה לך נכון? אם תתחרט, אם תשנה את דעתך, כישורי שיחה, איך להעביר מסרים? איך לנסח משפטים? איך להסביר את עצמך? באיזה מילה להשתמש? NLP, לשתול מחשבות
איך להעביר מסרים? משמעות המילים, איך שתחליט? איך שתרצה? איך שנראה לך נכון? אם תתחרט, אם תשנה את דעתך, כישורי שיחה, איך להעביר מסרים? איך לנסח משפטים? איך להסביר את עצמך? באיזה מילה להשתמש? NLP, לשתול מחשבות
...שנראה לך הגיוני זה בסדר או מה שתחשוב בהיגיון שזה הגיוני זה בסדר שזה כמו להגיד לו אני סומך עליך אבל אני רוצה שתחשוב בהיגיון ואם אתה תגיד לו תעשה את מה שבא לך מה שתחליט אז הוא אומר וואלה אני יכול משהו שבא לי זה לא חייב דווקא להפעיל את השכל. הבנו זאת הייתה דוגמה קטנה לשימוש במילים, עכשיו ניתן עוד דוגמה עכשיו אם אתה אומר למישהו נגיד בוא נעשה ככה וככה אבל אם אני אתחרט אז ככה וככה או אם אני אשנה את דעתי אז ככה וככה אם אתה מתחרט ואתה משנה את דעתך זה אותו דבר נכון אם אתה אומר משהו ואז אתה מתחרט, אם אתה...
איך להבין טקסטים? ניתוח טקסטים, הבנת הנקרא, הבנת הנשמע, איך לקרוא טקסט? איך לנתח טקסט? איך לקרוא אנשים? איך לקרוא מחשבות? איך לקרוא בין השורות? איך לראות מסרים סמויים? איך לגלות שתילת מחשבות? כישורי שפה
איך להבין טקסטים? ניתוח טקסטים, הבנת הנקרא, הבנת הנשמע, איך לקרוא טקסט? איך לנתח טקסט? איך לקרוא אנשים? איך לקרוא מחשבות? איך לקרוא בין השורות? איך לראות מסרים סמויים? איך לגלות שתילת מחשבות? כישורי שפה
...הנסתרות, הכוונות האמיתיות ואפילו מחשבות שלא נאמרו מפורשות. כיצד ניתן לגלות שתילת מחשבות או שקרים בדברי אחרים? כאשר רוצים לדעת אם מישהו משקר או שותל מחשבות, עושים את אותו תהליך בדיוק. רושמים כל מילה וביטוי שנאמרו, ושואלים לגבי כל אחד מהם מה הם שוללים ומה האלטרנטיבות שלהם. כך אפשר לגלות מדוע האדם השתמש דווקא במילה זו או אחרת, וכתוצאה מכך לחשוף שקרים, מסרים סמויים או ניסיון להשפיע על מחשבתכם באופן סמוי. לדוגמה, אם מישהו אמר הלכתי לים ואכלתי גלידה, המשפט נראה פשוט. אך למעשה הוא אומר לכם שהוא היה בים...
יקר לי, לך תקנה אצל המתחרים, טעויות בטיפול בהתנגדות לקוח, שם יותר זול, למה זה כל כך יקר? המחיר שלך יקר לי, איך לא לשתול מחשבה שלילית? איך לגרום ללקוח לקנות אצלך? הדרכת מכירות, טיפים למכירות
יקר לי, לך תקנה אצל המתחרים, טעויות בטיפול בהתנגדות לקוח, שם יותר זול, למה זה כל כך יקר? המחיר שלך יקר לי, איך לא לשתול מחשבה שלילית? איך לגרום ללקוח לקנות אצלך? הדרכת מכירות, טיפים למכירות
...נמוך יותר, אבל גם במחיר גבוה יותר, תלוי ברמת האיכות והמותג. למשל, שולחן פשוט אפשר לקנות גם ב - 300 שח וגם ב - 3000 שח, כי יש גרסאות שונות של איכות. אבל יש מוצרים, כמו ייעוץ אישי או שירותים מותאמים אישית, שאי אפשר לקנות אותם לא בזול יותר ולא ביוקר יותר. הם יחודיים. סיכום - איך לגרום ללקוח לקנות אצלך ולא לברוח למתחרים? 1. לעולם אל תשלח את הלקוח למתחרים בעצמך - זה רק גורם לו לחשוב שאם הוא יחזור אליך, הוא יצטרך להודות שהוא שיקר. 2. במקום להתמקד במחיר, התמקד בערך - הלקוח צריך להבין למה המוצר שלך שווה...
התאהבות, איך לגרום לעצמך להתאהב? איך למנוע התאהבות? איך לגרום למישהו להתאהב בך? איך לשלוט בהתאהבות? האם אפשר לשלוט בהתאהבות? יצירת התניה רגשית, לשתול מחשבות לעצמך, לשכנע את עצמך, לגרום לעצמך לאהוב
התאהבות, איך לגרום לעצמך להתאהב? איך למנוע התאהבות? איך לגרום למישהו להתאהב בך? איך לשלוט בהתאהבות? האם אפשר לשלוט בהתאהבות? יצירת התניה רגשית, לשתול מחשבות לעצמך, לשכנע את עצמך, לגרום לעצמך לאהוב
...מבזבז משאבים ואז המוח יגיד לא אז כדי לא להרגיש רע מזה שאתה כאילו סתם מתאמץ המוח יגיד לא אתה אוהב אותו אתה אוהב אותו ואז אתה מתחיל לשכנע את עצמך שאתה אוהב אותו כדי לא להרגיש רע מזה שאתה מתאמץ יותר מדי. אתה נגיד עובד במקום עבודה ואתה מתאמץ מהרבה סיבות וכדי לא להרגיש רע אז אתה משכנע את עצמך כן זה חשוב זה חשוב מאוד מאוד חשוב למה כדי לא להרגיש רע מזה שאתה לא עושה שום דבר אז אתה מספר לעצמך שזה מאוד חשוב כמו שרוב האנשים אוהבים בחיים שלהם למרות שאין לזה שום משמעות במובנים מסוימים הם בטוחים שיש לזה הרבה...
ללמוד תוך כדי שינה, לשמוע הרצאות תוך כדי שינה, לשתול מחשבות תוך כדי שינה, ללמוד תוך כדי חלום, האם אפשר ללמוד תוך כדי חלום? מה ההבדל בין חלום לבין מציאות? מה החלום שלך אומר עליך? משמעות החלומות, תובנות בחלום, תת מודע וחלומות
ללמוד תוך כדי שינה, לשמוע הרצאות תוך כדי שינה, לשתול מחשבות תוך כדי שינה, ללמוד תוך כדי חלום, האם אפשר ללמוד תוך כדי חלום? מה ההבדל בין חלום לבין מציאות? מה החלום שלך אומר עליך? משמעות החלומות, תובנות בחלום, תת מודע וחלומות
...זה יכול להעיד שבתוכו יש כעס מודחק כלפי אותו אדם. החלום במקרה זה חושף את התחושות האמיתיות של האדם. מה אומר לימוד תורה מתוך שינה? אליעד מתייחס לאמרה הידועה לימוד התורה אפילו מתנמנם הוא טוב. הוא מסביר את הרעיון הזה בכך שגם למידה חלקית מאוד, כמו למידה תוך כדי נמנום או חוסר ריכוז מלא, עדיפה על לא ללמוד בכלל. אם אדם מאמין שאין שום תועלת בלימוד במצב נמנום או חוסר ריכוז, אז באופן עקבי, עליו לחשוב שגם כשהוא ער הוא לא באמת מרוכז במאה אחוז, ולכן אין תועלת בשום מצב. אליעד טוען שכל רמה של ריכוז, אפילו נמוכה...
איך לשקר אנשים? איך להיות השקרן הכי טוב בעולם? איך לרמות אנשים? איך להיות הרמאי הכי טוב בעולם? איך להיות שקרן מקצועי? איך לחשוף שקרים? איך מרמים אנשים? מה לעשות שלא ירמו אותך? מניפולציות, לשתול מחשבות, איך לזהות שקרנים?
איך לשקר אנשים? איך להיות השקרן הכי טוב בעולם? איך לרמות אנשים? איך להיות הרמאי הכי טוב בעולם? איך להיות שקרן מקצועי? איך לחשוף שקרים? איך מרמים אנשים? מה לעשות שלא ירמו אותך? מניפולציות, לשתול מחשבות, איך לזהות שקרנים?
...לדעת איך משקרים?. אבל דווקא מי שמבין לעומק איך משקרים, יכול להגן על עצמו טוב יותר מפני רמאות, כי הוא מזהה את הטכניקות השונות. שאלה: מהו בעצם שקר, ואיך אפשר להגדיר אותו בצורה הבסיסית ביותר? תשובה: שקר הוא הצגת המציאות בצורה שונה מכפי שהיא באמת. אם האמת אומרת שבחדר אין פיל, והאדם טוען שיש פיל - זו דוגמה לשקר מובהק. או אם האמת שאין תרנגול על היד, ומישהו מתעקש ואומר שיש לו תרנגול ביד - הוא משקר, כי המציאות אינה כזו. שאלה: למה בכלל קשה לשקר אנשים? תשובה: הקושי נובע ממנגנון ההגנה הטבעי של האדם - הטלת...
לשלוט לאנשים במוח, שקרים של אליעד כהן, לשתול מחשבות, האם אליעד כהן שקרן? למה אליעד כהן מלמד לשקר? ללמוד איך לרמות אנשים, ללמוד איך לשקר לאנשים, ללמוד איך לרמות אנשים, ללמוד לעשות מניפולציות, ללמוד לשכנע אנשים, שתילת מחשבות
לשלוט לאנשים במוח, שקרים של אליעד כהן, לשתול מחשבות, האם אליעד כהן שקרן? למה אליעד כהן מלמד לשקר? ללמוד איך לרמות אנשים, ללמוד איך לשקר לאנשים, ללמוד איך לרמות אנשים, ללמוד לעשות מניפולציות, ללמוד לשכנע אנשים, שתילת מחשבות
...אליעד כהן מסביר כי כל לימוד על שקר הוא למעשה לימוד על האמת. ככל שאדם מבין את מנגנוני השקר, הוא נהיה מודע יותר גם למהות האמת. כל מי שלומד כיצד פועלים השקרים, יודע לזהות אותם, ולהימנע להיות מרומה. כך, גם אם השקר עצמו לא מומלץ, הלימוד עליו יכול להיות כלי חשוב להתפתחות האישית ולפיתוח השכל. איך משקרים בלי להיתפס איך לנטרל חשש מפני רמאות כיצד פועל המנגנון הפסיכולוגי של שתילת מחשבות האם ועד כמה שקר יכול לתרום להתפתחות אישית מדוע הבנת השקר מחזקת את החיבור לאמת למה אני מלמד אנשים לשקר ולרמות? במבט ראשון...
תרגיל בקריאת מחשבות, תרגיל בשתילת מחשבות, תרגיל לפיתוח החשיבה, משמעות המילים, ניתוח טקסטים, לנתח טקסטים, לשים לב לכל מילה, לכל מילה יש משמעות, סדר המילים במשפט, לייחס משמעות למילים, בחירת מילים, סימני פיסוק, לשים לב למילים
תרגיל בקריאת מחשבות, תרגיל בשתילת מחשבות, תרגיל לפיתוח החשיבה, משמעות המילים, ניתוח טקסטים, לנתח טקסטים, לשים לב לכל מילה, לכל מילה יש משמעות, סדר המילים במשפט, לייחס משמעות למילים, בחירת מילים, סימני פיסוק, לשים לב למילים
...את הכוונות האמיתיות והבלתי מודעות של האדם. למשל, אם מישהו אומר בטעות מילה אחרת מזו שתכנן לומר, אפשר להסיק על מה שהוא באמת חושב או מרגיש מתחת לפני השטח. מי שמתרגל ניתוח טקסטים ושם לב לטעויות דיבור, יכול לגלות בקלות רבה יותר את הכוונות הנסתרות של אחרים ואף לנצל זאת לטובת שכנוע ותקשורת יעילה יותר. מה היתרון הגדול של התרגיל הזה בטווח הארוך? בטווח הארוך, התרגול הזה מוביל לפיתוח המודעות העצמית של האדם, להבנת המניעים האמיתיים שלו ושל הזולת, ולשיפור משמעותי בכישורי התקשורת וההשפעה. ככל שהאדם מתרגל יותר...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שתילת מחשבות, לשכנע באמצעות ריבוי משמעויות, תרתי משמע בשכנוע, איך המוח משתכנע? איך המוח מבין? איך המוח חושב? איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים? שיטות שכנוע, טכניקת NLP
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: השמצה, מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? למה יש רע בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם אפשר לדעת הכל? האם הכל אפשרי? האם יש בחירה חופשית? למה לא להתאבד? מה המשמעות של החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם באמת הכל לטובה? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם לדומם יש תודעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? האם יש משמעות לחיים? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? אולי אנחנו במטריקס ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: השמצה, איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לפרש חלומות? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בזוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לקבל החלטות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם גירושין? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
להתמודד עם פחדים וחרדות לפי מה להחליט לחשוף את המחיר ללקוח חיטוב אהבת חברים שאלה לא ברורה פחד לצאת טיפש סובל מחרדות למה אין לי ביטחון עצמי למרות שאני טוב? חקירת הרצון לאהוב את עצמי למה לא לאהוב בחינם? למה קשה לאהוב שוב? להשיג אושר פנימי לרדוף אחרי אושר חיצוני הומוסקסואליות ויהדות בחורה פגומה החלטות גורליות החלטה עתידית להתמודד עם הסרת פרסום שלילי התמודדות עם מערכות יחסים להגדיר יעדים איך להצליח לעבוד במכירות? מוצר של המתחרים טקסט שכנוע להתגרש בלי שהילדים יפגעו פחד לשלום הילדים שפה רוחנית התמכרות רוחנית טיפול בהפרעה נפשית איך למחוק זיכרון טראומטי? למה לא ללכלך על האקסית? יעוץ אקסים פרפר לשרירי החזה העליון המסטרינג לא גמיש כפירה באלוהים האמיתי האם אלוהים באמת קיים? איך לזהות מורה מואר? סוף המסע אל ההארה להיות אלוהים שקרי איך להיות אלוהים? השקעה בזוגיות רעיונות להכנסה פסיבית מטרת החיים של אלוהים שלמות ומטרת החיים להתמיד למרות שרואים תוצאות שליליות זיכרון שלילי לא צריך בחירה חופשית הוכחות שאין בחירה היכן התרחש המפץ הגדול? איך העולם נוצר מפיצוץ? עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מורה רוחני מומלץ, מאמן אישי לחיים, קואצ'ר לזוגיות בתחום השמצה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4531 שניות - עכשיו 05_10_2025 השעה 16:18:55 - wesi1