העמדת פנים, קושי להעמיד פנים, קושי להיות שחקן, קושי לשקר לאנשים, קושי להחניף לאנשים, המבחן של היוצא בשאלה, ברומא תהיה רומאי, לא מוכן להעמיד פנים, לא מוכן לשקר לעצמי, להיות נאמן לעצמך, להיות אותנטי, חנופה, חנפנות, הקצנההעמדת פנים, קושי להעמיד פנים, קושי להיות שחקן, קושי לשקר לאנשים, קושי להחניף לאנשים, המבחן של היוצא בשאלה, ברומא תהיה רומאי, לא מוכן להעמיד פנים, לא מוכן לשקר לעצמי, להיות נאמן לעצמך, להיות אותנטי, חנופה, חנפנות, הקצנה למה קשה לאנשים להעמיד פנים ולשחק את המשחק החברתי? אנשים רבים נתקלים במצבים שבהם עליהם להעמיד פנים או לשחק תפקיד מסוים כדי להשתלב בחברה או להצליח במצבים שונים. למשל, אדם שאינו עובד נדרש לפעמים להעמיד פנים שהוא כן עובד, או אדם גרוש עשוי להעמיד פנים שהוא בזוגיות כדי להיראות טוב יותר חברתית. לדברי אליעד כהן, הסיבה האמיתית לקושי של אנשים להעמיד פנים נעוצה בכך שהם אינם שלמים לגמרי עם עצמם בנוגע למציאות שלהם. לדוגמה, אדם שאינו עובד ומתעקש להכריז בפני אחרים ... זאת כי הוא אינו שלם עם עובדת היותו לא עובד. הוא מרגיש צורך להכריז על כך בגלוי, מכיוון שעבורו להעמיד פנים שהוא כן עובד משמעו לאשר את התפיסה החברתית שזה רע להיות לא עובד. האדם מרגיש שאם יעמיד פנים, זה כמו להכיר שהחברה צודקת, והוא עצמו טועה או פגום. אם היה באמת שלם עם עצמו, אז מה אכפת לו להעמיד פנים? הרי מבחינתו כל האחרים פשוט משוגעים שחושבים שזה רע לא לעבוד. ואם הוא חי בבית משוגעים, כדברי אליעד, מדוע ... יש לו ספק, עצם בקשת החברה לשים כיפה נתפסת עבורו כדרישה להודות שיש אלוהים, וזה בדיוק מה שמונע ממנו להעמיד פנים. לעומת זאת, מי שבאמת שלם לחלוטין שאין אלוהים, ושרעיון הכיפה הוא פשוט אבסורדי, לא יחוש שום בעיה לשים אותה. ... אתה חי בבית משוגעים, אין לך בעיה לשים כיפה כדי לשחק את המשחק שלהם. מה גורם לאדם להקצין ולהתנגד להעמדת פנים וחנופה? אליעד כהן מדגיש שהסיבה להקצנה ולחוסר נכונות של אדם להעמיד פנים או להחניף לאחרים נובעת מחוסר השלמות הפנימית שלו עם המציאות האישית שלו. ככל שאדם אינו שלם עם עצמו, כך ... אדם שבאמת שלם עם עצמו לא צריך להכריז כל הזמן על האותנטיות שלו. הוא יכול להתאים את עצמו למציאות, להעמיד פנים ולחנוף לאחרים כשצריך, כי זה לא באמת משנה עבורו, מאחר והוא בטוח ושלם במי שהוא באמת. האם נכון תמיד להעמיד פנים ולהיות רומאי ברומא? אליעד כהן אינו עוסק בשאלה אם העמדת הפנים היא טובה או רעה, אלא רק מסביר את המנגנון הנפשי שגורם לאנשים להימנע מלהעמיד פנים. לדבריו, אדם שאינו מסוגל להיות רומאי ברומא, כלומר, להתנהג כפי שהחברה מצפה ממנו, עושה זאת מתוך קושי פנימי שנובע מחוסר קבלה עצמית מלאה. אם הוא היה שלם, לא היה לו כל קושי להעמיד פנים או לשקר לאחרים - כי הוא היה יודע שהמציאות שלו לא תלויה במה שאחרים חושבים. אליעד מסביר שהקושי להעמיד פנים או להחניף אינו נובע מערכים נעלים או מנאמנות עצמית אמיתית, אלא להפך: זהו סימפטום לכך שהאדם עדיין אינו שלם ... פנימי וזקוק לאישור חיצוני לאותנטיות שלו. לכן, מי שמצליח לשחק את המשחק החברתי ללא קושי פנימי, לשקר לאחרים או להעמיד פנים כשהוא צריך, אינו בהכרח אדם מזויף. להפך, זה יכול להעיד דווקא על ביטחון פנימי, שלמות ואותנטיות אמיתית, כזו שאינה ... פומביות. לא מוכן לשקר לאחרים לשקר לעצמך קושי לנסות למצוא חן בעיני אנשים חכם בבית משוגעים התנהגות אותנטית קושי בהעמדת פנים לא מוכן לשקר לאחרים, לשקר לעצמך, קושי לנסות למצוא חן בעיני אנשים, חכם בבית משוגעים, התנהגות אותנטית, קושי בהעמדת פנים