... עסקי באמצעות
הסיפור האישי שלך, לבדל את עצמך מהמתחרים שלך עם
הסיפור האישי שלך, בניית מיתוג עצמי ברשתות החברתיות, חשיפה אישית כדרך להשגת בידול עסקי, בניית מותג מצליח באמצעות בידול עסקי באמצעות חשיפת החיים האישיים שלך ובניית
הסיפור האישי שלך כדי לגרום ללקוחות להתחבר אליך ברמה האישית. ... עסקי באופן כללי. וגם באופן יותר ספציפי, האם יהיה נכון לומר, שכדאי או אפשרי לעשות בידול עסקי, באמצעות חשיפה אישית שלך, שבה אתה מספר את
הסיפור האישי שלך לאנשים, גורם לאנשים להתחבר אליך כבן אדם, בלי ... מהחנות של מישהו אחר, שאליו הוא צריך ללכת עוד כמה צעדים. במילים אחרות, כל הבדל בינך לבין המתחרים שלך, יכול להיות חלק מהבידול שלך. וכן, גם
הסיפור האישי שלך, האמונות שלך, החיים האישיים שלך, גם הם ... או אולי יותר טוב ממך, ומאחר שכנראה סיפור החיים האישי שלך, כנראה שהוא ייחודי, לכן ההבדל הכי גדול בינך לבין המתחרים שלך, אמור להיות דרך
הסיפור האישי שלך, של החיים האישיים שלך. ומאחר שאנשים עושים ... סיפור החיים האישי שלך, גם הוא זהה לסיפור החיים של המתחרים שלך, במידה וגם הם יספרו את הסיפור האישי שלהם. ובמילים אחרות, זה לא נכון לומר,
שהסיפור האישי שלך, באמת מבדיל אותך מאחרים באופן דרמטי ומהותי. אאכ לדוגמה באמת עברת או חוויית משהו מאוד שונה מאחרים, שאז אולי באמת
הסיפור האישי שלך, באמת שונה מסיפורי חיים של אנשים אחרים. 2 - ... יתחברו אליך ברמה האישית ואז ירצו לרכוש ממך, אבל כמובן שזה תלוי בהמון גורמים. כי לפעמים יותר חשוב איכות המוצר שלך וההתאמה שלו ללקוח, מאשר
הסיפור האישי שלך וכולי. נקודה נוספת שצריכים לדעת, היא, שלפעמים
הסיפור האישי שלך , יכול להיות חלק מההוכחות שאתה מביא לאיכות ... את התמונה המלאה, בתוך מגוון השיקולים של איך לעשות בידול באופן כללי. ובאותו הקשר, אני אוסיף על עוד כשלים לוגיים שיש בהקשר הזה של חשיפת
הסיפור האישי שלך, כחלק מהבידול העסקי שלך. והכשל הלוגי הולך ...