אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה המחיר של המתחרים שלך ✔איך למכור מוצר במחיר יותר יקר מהמתחרים שלך, כאשר המוצר של המתחרים שלך גם יותר טוב וגם יותר זול מהמוצר שלך? איך למכור מוצר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך למכור מוצר במחיר יותר יקר מהמתחרים שלך, כאשר המוצר של המתחרים שלך גם יותר טוב וגם יותר זול מהמוצר שלך? איך למכור מוצר במחיר יותר יקר מאשר המחיר של המתחרים שלך, גם אם המתחרים שלך יותר טובים ממך וגם אם המתחרים שלך מוכרים במחיר יותר זול משלך? איך להתמודד עם מחיר יותר זול של מתחרים יותר טובים? איך להתמודד בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות מחירים? איך לגרום ללקוח לקנות דווקא ממך? איך להתמודד עם מתחרים יותר טובים ממך? שיווק באמצעות תכנים מקצועיים
וכאן אסביר, איך למכור מוצר במחיר יותר יקר מאשר המחיר של המתחרים שלך, גם אם המתחרים שלך יותר טובים ממך וגם אם המתחרים שלך מוכרים במחיר יותר זול משלך.

לדוגמה נניח שאתה מוכר מוצר שולחן, ובדיוק מולך יש חנות אחרת של המתחרים שלך, שגם הם מוכרים שולחן. ונניח שהשולחן שלהם יותר טוב מהשולחן שלך. ונניח שהם מוכרים את השולחן שלהם, במחיר יותר זול מהמחיר שלך. ונניח שהלקוח מחפש את המחיר הכי משתלם ולא סתם רוצה לבזבז כסף על מחיר יקר. ונניח שהלקוח יודע שממול לחנות שלך, המתחרים שלך, מוכרים מוצר כמו שלך, במחיר יותר זול מהמחיר שלך. מה אפשרי לעשות במקרה כזה?

אז ברמת העיקרון, ההיגיון אומר שחייבים לעשות רשימת הבדלים כלשהי, בינך לבין המתחרים שלך. וחייבים לנסות לשכנע את הלקוח, שאתה יותר טוב מהמתחרים שלך, בזכות הדברים שבהם אתה שונה מהמתחרים שלך. היתרון שלך יכול להיות שאתה יותר נחמד, תנאי תשלום יותר טובים, שירות יותר אישי, או כל הבדל אחר כלשהו, כמו שהסברתי גם כאן במה אתה יותר טוב מהמתחרים וגם כאן בידול מהמתחרים ועוד.

אבל במקרה שלנו, לצורך הדיון נניח, שהמחיר של המתחרים שלך ותנאי התשלום שלהם, באמת יותר טובים מאשר שלך, ונניח גם שאתה לא באמת יכול לשכנע את הלקוח, שהחסרונות של המוצר שלך, הם בכלל יתרונות וכולי. מה אפשרי לעשות במקרה כזה, חוץ מאשר ליצור בידול בעל ערך, דהיינו, להגדיל עלויות, שזה כמו להציע להוריד מחיר וכולי. מה אפשרי לעשות?

אז כאן אני רוצה לחדד את הנקודה הבאה והיא, שצריכים לעשות הפרדה, בין השאלה האם לדעתך באופן אובייקטיבי, המוצר של המתחרים שלך יותר טוב מאשר המוצר שלך, לבין האם הלקוח שלך חושב שהמוצר של המתחרים שלך יותר טוב מאשר המוצר שלך. דהיינו, יתכן שהמוצר של המתחרים שלך יותר טוב מאשר המוצר שלך, אבל אתה יכול לשכנע את הלקוח, שהמוצר שלך יותר טוב מאשר המוצר של המתחרים שלך, למרות שזה לא בדיוק ככה במציאות. וכמובן, שאפשרי לעשות את זה, גם בלי לשקר ובלי לרמות את הלקוח בשום דבר.

וכמובן שמה שאני מציע לא בהכרח יעבוד במאה אחוז מהמקרים, אבל בהכרח שזאת עצה טובה שיכולה לעזור בהמון מקרים. ואני אסביר מה לעשות.

והפתרון הוא כך: כמו שאמרנו, יש את המוצר שלך ואת המוצר של המתחרים שלך. עכשיו, נניח שאתה יודע וחושב שהמוצר שלהם עדיף על המוצר שלך. עכשיו, ננסה להיכנס לראש של הלקוח שלך. נשאל, מה באמת הלקוח שלך יודע וחושב על המוצר של המתחרים שלך. האם הוא חושב שהוא יותר טוב מאשר המוצר שלך? אם כן, למה ומה הסיבה שהוא חושב שהמוצר של המתחרים שלך, יותר טוב מאשר המוצר שלך? האם יש לו את כל המידע שיש לך, או שהוא רק מאמין שהמוצר שלהם יותר טוב, למרות שאולי אכן באמת הוא יותר טוב, אבל הוא רק מאמין בזה בלבד.

אם המצב הוא שהלקוח לא באמת מכיר את כל הפרטים לעומק על המוצרים, אלא רק מאמין שהמוצר של המתחרים שלך יותר טוב מאשר המוצר שלך, הרי שלמרות שמצד האמת שלך, אתה יודע שהמוצר שלהם יותר טוב מאשר שלך, הרי שאתה יכול לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך יותר טוב מאשר המוצר של המתחרים שלך, למרות שזה לא באמת ככה. וכמובן, בלי לשקר אותו בשום דבר.

ואני אחדד: יתכן גם שאתה בעצמך לא בטוח במאה אחוז שהמוצר שלהם, באמת יותר טוב מהמוצר שלך בכל הפרטים שלו, אלא יתכן שאתה בעצמך רק מאמין בזה בלבד. ובמקרה כזה בפרט, שגם אתה לא יודע בוודאות שהמוצר של המתחרים שלך, באמת רק יותר טוב מאשר המוצר שלך, הרי שאתה יכול לעשות את הדבר הבא.

מה שאתה צריך לעשות, זה ליצור חומרי שיווק ותכנים שיווקיים, שיגרמו ללקוח שלך להבין שהמוצר שלך איכותי, באיכויות שאתה יודע שיש במוצר שלך, ועליך לעשות את זה לא באמצעות מסרים של אמונה, אלא באמצעות מסרים של שכל ועובדות, שיגרמו ללקוח שלך להאמין שהמוצר שלך יותר טוב מאשר של המתחרים שלך, למרות שאולי זאת לא באמת האמת כולה. ויש כאן לוגיקה שלמה, של איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר ושל איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך.

ואקדים ואומר, שיש כאן כמה הקדמות שצריכים להבין אותם, כדי להבין את הפתרון שאני מציע כאן, אז כדאי לתפוס ראש.

ואני אסביר: כמו שהסברתי, יש כל מיני סוגים של חומרי שיווק. ובין כל הסוגים, יש סוג של תכנים שפונים אל המוח של האדם, לא בדרך של אמונה אלא בדרך של הוכחות. לדוגמה: מסר שאומר "אנחנו הכי טובים / המון לקוחות לא טועים / המותג הכי טוב במדינה" וכיו"ב, מסרים מסוגים כאלו, אמורים לגרום ללקוח להאמין שהמותג הוא טוב.

לעומת זאת יש חומרי שיווק מסוג של תכנים מקצועיים, שבו אתה חושף ללקוח לדוגמה את תהליכי הייצור והירידה לפרטים בתהליכי הייצור, של המוצר שלך.

או לדוגמה כל מיני הסברים מקצועיים ושימושיים, שבהם אתה מסביר ללקוח כל מיני הסברים על המוצר הספציפי שלך באופן ספציפי. התכנים האלו, אמורים לגרום ללקוח להבין שהמוצר שלך טוב. כי בהם אתה מסביר באופן ישיר, מסרים יותר ישירים, מגובים בעובדות, לגבי דברים ספציפיים במוצר שלך.

לדוגמה, יכול להיות מסר מסוג של "אצלנו השולחן הכי חזק בעולם" שהוא סוג של מסר שיווקי שאמור לגרום ללקוח להאמין שהמוצר טוב, אבל יכול להיות הסבר על איך גורמים לשולחן להיות יותר חזק בתהליך הייצור שלו, מה בפועל אתה עושה במוצר שלך, שנועד לגרום לשולחן שלך להיות יותר חזק באופן כללי. הסבר כזה לדוגמה, פונה אל המוח של האדם ולא רק אל האמונה שלו.


וכאן מתווסף עוד עיקרון נוסף שאומר בארמית "מכלל הן אתה שומע לאו", דהיינו, "מתוך ה - כן אתה שומע את ה - לא". שבפועל זה אומר, שאם לצורך העניין האדם רואה שני שולחנות, כאשר על שולחן אחד הוא רואה הסברים לגבי איך גרמו לשולחן להיות יותר חזק, זה עשוי לגרום לו להאמין שהשולחן השני שלגביו הוא לא ראה את ההסברים האלו, אולי הוא פחות חזק, למרות שאולי באמת הוא כן יותר חזק, רק שהוא לא ראה את ההסבר לגבי השולחן השני.

אסביר שוב, כאשר לקוח רואה שני מוצרים, אז, אם הלקוח ידע את כל המידע האמיתי לגבי המוצרים, הוא יוכל לדעת מה באמת יותר טוב ויותר מתאים לו. אבל אם המתחרה שלך, לצורך העניין מתמקד במסרים שעובדים על רובד של אמונה, דהיינו, כל מיני מסרים של מיתוג, הרי שאתה בעצם יכול לייצר תכנים שיווקיים שעובדים על רובד של עובדות ורובד של שכל, שבהם אתה מסביר הסברים ספציפיים על הדברים הטובים שיש במוצר שלך. והדבר הזה יכול לגרום ללקוח להאמין, שהמוצר שלך יותר טוב מאשר של המתחרים שלך, גם אם זה לא באמת ככה.

ולמה זה עובד ככה? כי הלקוח מניח, שאם לך יש הסבר למה השולחן שלך יותר חזק והסבר שמראה איך אתה מחזק את השולחן שלך, אז אם למתחרה שלך אין את ההסבר הזה, אז כנראה שהשולחן שלך יותר חזק מאשר השולחן שלו.


ואני מזכיר, שבפרט אם מדובר במוצר עם המון פרטים שונים, ובפרט אם אתה לא באמת יודע בוודאות שהמוצר של המתחרים שלך יותר טוב בכל היבט שהוא, הרי שאם תתעסק בלפרסם הסברים שיראו במה אתה טוב ואת האיכויות שלך, לא רק ברמת מסרים כללית, אלא גם ברמת עובדות וראיות, הרי שזה יכול לגרום ללקוח להאמין שהמוצר שלך יותר טוב. כאשר אולי זאת גם האמת לפחות באופן חלקי. כי אולי באמת המוצר שלך יותר טוב בכמה פרטים, יותר מאשר של המתחרים שלך.


ואוסיף, כמובן שגם המתחרים שלך יתכן שיחליטו לעשות שיווק מהסוג הזה וככה הם יוכלו לנצח אותך בשיווק. אבל בפועל, רוב העולם לא עושה שיווק כזה. למה? זה עוד נושא בפני עצמו. ולכן בינתיים, אתה יכול לעשות את זה ולעקוף את המתחרים שלך.

נקודה נוספת שצריכים לשים אליה לב, שאני לא דיברתי על איך להפיק בפועל את התכנים האלו. שזה עוד נושא בפני עצמו. מה בדיוק לומר? ואיך בדיוק לומר? האם באופן ישיר? האם באופן עקיף? האם ומה בדיוק כדאי לעשות? איזה חומרי שיווק כדאי ליצור? זה כמובן עוד נושא שלם בפני עצמו, שהסברתי עליו גם כאן חומרי שיווק ועוד.

אבל מהות המסר היא, שבאפשרותך לגרום ללקוח להאמין שהמוצר שלך יותר טוב מאשר המוצר של המתחרים שלך, גם בלי קשר למציאות בשטח, באמצעות זה שתייצר תכנים שיווקיים שונים משל המתחרים שלך, שבהם אתה תסביר בצורה כזו או אחרת, מה יש במוצר שלך / בשירות שלך וכיו"ב. דברים שיגרמו ללקוח לחשוב, שאצל המתחרים שלך, אין את היתרונות שלך, למרות שזה לא באמת בהכרח כך באופן מלא.
רוצה לחדד סוגים של חומרי שיווק למכור את המוצר לשכנע לקוח רמאים מתחרים יותר טובים מוצר טוב מוצר יקר מידי מה זה היגיון להוכיח המוצר יקר איך לגרום ללקוח לקנות דווקא ממך איך להתמודד בשוק תחרותי איך להתמודד עם תחרות מחירים איך למכור איך למכור את המוצר איך למכור מוצר איך למכור מוצר במחיר יותר יקר איך למכור מוצר במחיר יותר יקר מהמתחרים איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצרים איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע את הלקוח לקנות איך לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוח לקנות איך לשכנע לקוח לרכוש איך לשכנע לקוחות אצל המתחרים האם המוצר יקר הלקוח מתנגד למחיר המוצר יקר המוצר יקר לי המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר יקר המחיר יקר מידי המחיר של המתחרים המחיר של המתחרים שלך המתחרים שלך יותר טובים ממך המתחרים שלך מוכרים במחיר יותר זול התמודדות התמודדות עם תחרות התנגדות למחיר התנגדות מחיר זה יקר לי יותר יקר מאשר המחיר של המתחרים יותר יקר מהמתחרים יקר יקר לי יקר ללקוח לגרום ללקוח לגרום ללקוח לקנות לגרום ללקוח שלך לגרום ללקוח שלך לקנות לגרום ללקוחות להתווכח על המחיר להתמודד להתמודד עם מחיר יותר זול של המתחרים להתמודד עם מתחרים להתמודד עם תחרות למה המוצר יקר למה המוצר כל כך יקר למה זה יקר למה לגרום ללקוח למה לקנות דווקא ממך למה לרכוש דווקא ממך למה מוצר יקר למכור למכור את המוצר למכור מוצר למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרים למכור מוצרים יקרים לקוח לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח מתנגד למחיר לקוחות לקנות לקנות דווקא ממך לקנות דווקא ממני לרכוש לרכוש דווקא ממך לרכוש דווקא ממני לשכנע את הלקוח לקנות לשכנע את הלקוח לרכוש לשכנע לקוח לשכנע לקוח לקנות לשכנע לקוח לרכוש לשכנע לקוח שלך לקנות לשכנע לקוחות מה זה מוצר מה זה מוצר יקר מה זה שיווק מוצר מוצר יקר מוצר יקר מידי מוצר של המתחרים מוצרים יקרים מחיר מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יותר זול מחיר יותר זול של מתחרים יותר טובים מחיר יותר יקר מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר של מוצר מקצוע מרגיש שהמוצר יקר מתחרים מתחרים יותר טובים מתנגד למחיר קשה למכור מוצר יקר שוק תחרותי שיווק שיווק באמצעות תכנים מקצועיים תוכן מקצועי תחרות תחרות מחירים תחרותיות תכנים מקצועיים
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך למכור מוצר במחיר יותר יקר מהמתחרים שלך, כאשר המוצר של המתחרים שלך גם יותר טוב וגם יותר זול מהמוצר שלך? איך למכור מוצר במחיר יותר יקר מאשר המחיר של המתחרים שלך, גם אם המתחרים שלך יותר טובים ממך וגם אם המתחרים שלך מוכרים במחיר יותר זול משלך? איך להתמודד עם מחיר יותר זול של מתחרים יותר טובים? איך להתמודד בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות מחירים? איך לגרום ללקוח לקנות דווקא ממך? איך להתמודד עם מתחרים יותר טובים ממך? שיווק באמצעות תכנים מקצועיים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: המחיר של המתחרים שלך, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: המחיר של המתחרים שלך, איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשתול מחשבות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לקבל החלטות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור אהבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשנות תכונות אופי? איך למצוא זוגיות? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להיות מאושר? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש או אין אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מי ברא את אלוהים? האם באמת הכל לטובה? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? בשביל מה לחיות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להנות בחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
המשיכה המינית נעלמה נגד יחסים פתוחים טיפול אחרי התחזות סיפור בגידה גניבה זוגיות אופטימלית חרדה מציקה טראומה אחרי חרדה אהבה עצמית ואהבה חיצונית ביטחון עצמי גבוה פחד ואהבה איך אתה אוהב את הילד שלך? אני מאושר איך אפשר להיות מאושר? למה אני רוצה זוגיות? לאקסית יש מישהו קבלת החלטות מתוך אי וודאות אני לא שלם עם ההחלטות שלי להתמודד עם בעיות רגשיות להתמודד עם לקוח בעייתי מה המניע שלך להשגת המטרה? כישלון בעבודה מי אתה רוצה שיהיו הלקוחות שלך? לשכנע מישהו לא להאמין ילד לא אוהב ללמוד תלות רגשית של ילדים בהורים רוחניות ומיניות מורה רוחני סוחר סמים הזיות של שמיעת קולות בעיות באשפוז פסיכיאטרי להתלונן על האקסית מתגעגע לאקס הרמה לא נכונה של חפצים תרגיל חד מפרקי האדם הוא אלוהים ויכוח בין אתאיסט למאמין הארה רוחנית קורית מעצמה שלבים בהארה רוחנית להיות אלוהים לימוד הספר להיות אלוהים משקיע נדלן כסף בלי לעבוד מטרת החיים היא גן עדן מה התכלית של החיים אחרי החיים? שורש ההנאה אישיות שלילית בחירה חופשית של אלוהים האם יש לי בחירה חופשית? האם אפשרי להאמין שאלוהים ברא את העולם? להיות בורא עולם עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפול הוליסטי, מאמן אישי בסקייפ, מאמן אישי לביטחון עצמי בנושאי המחיר של המתחרים שלך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4375 שניות - עכשיו 24_12_2025 השעה 19:18:40 - wesi1