אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשכנע את הלקוח לקנות ✔איך למכור מוצר במחיר יותר יקר מהמתחרים שלך, כאשר המוצר של המתחרים שלך גם יותר טוב וגם יותר זול מהמוצר שלך? איך למכור מוצר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך למכור מוצר במחיר יותר יקר מהמתחרים שלך, כאשר המוצר של המתחרים שלך גם יותר טוב וגם יותר זול מהמוצר שלך? איך למכור מוצר במחיר יותר יקר מאשר המחיר של המתחרים שלך, גם אם המתחרים שלך יותר טובים ממך וגם אם המתחרים שלך מוכרים במחיר יותר זול משלך? איך להתמודד עם מחיר יותר זול של מתחרים יותר טובים? איך להתמודד בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות מחירים? איך לגרום ללקוח לקנות דווקא ממך? איך להתמודד עם מתחרים יותר טובים ממך? שיווק באמצעות תכנים מקצועיים
וכאן אסביר, איך למכור מוצר במחיר יותר יקר מאשר המחיר של המתחרים שלך, גם אם המתחרים שלך יותר טובים ממך וגם אם המתחרים שלך מוכרים במחיר יותר זול משלך.

לדוגמה נניח שאתה מוכר מוצר שולחן, ובדיוק מולך יש חנות אחרת של המתחרים שלך, שגם הם מוכרים שולחן. ונניח שהשולחן שלהם יותר טוב מהשולחן שלך. ונניח שהם מוכרים את השולחן שלהם, במחיר יותר זול מהמחיר שלך. ונניח שהלקוח מחפש את המחיר הכי משתלם ולא סתם רוצה לבזבז כסף על מחיר יקר. ונניח שהלקוח יודע שממול לחנות שלך, המתחרים שלך, מוכרים מוצר כמו שלך, במחיר יותר זול מהמחיר שלך. מה אפשרי לעשות במקרה כזה?

אז ברמת העיקרון, ההיגיון אומר שחייבים לעשות רשימת הבדלים כלשהי, בינך לבין המתחרים שלך. וחייבים לנסות לשכנע את הלקוח, שאתה יותר טוב מהמתחרים שלך, בזכות הדברים שבהם אתה שונה מהמתחרים שלך. היתרון שלך יכול להיות שאתה יותר נחמד, תנאי תשלום יותר טובים, שירות יותר אישי, או כל הבדל אחר כלשהו, כמו שהסברתי גם כאן במה אתה יותר טוב מהמתחרים וגם כאן בידול מהמתחרים ועוד.

אבל במקרה שלנו, לצורך הדיון נניח, שהמחיר של המתחרים שלך ותנאי התשלום שלהם, באמת יותר טובים מאשר שלך, ונניח גם שאתה לא באמת יכול לשכנע את הלקוח, שהחסרונות של המוצר שלך, הם בכלל יתרונות וכולי. מה אפשרי לעשות במקרה כזה, חוץ מאשר ליצור בידול בעל ערך, דהיינו, להגדיל עלויות, שזה כמו להציע להוריד מחיר וכולי. מה אפשרי לעשות?

אז כאן אני רוצה לחדד את הנקודה הבאה והיא, שצריכים לעשות הפרדה, בין השאלה האם לדעתך באופן אובייקטיבי, המוצר של המתחרים שלך יותר טוב מאשר המוצר שלך, לבין האם הלקוח שלך חושב שהמוצר של המתחרים שלך יותר טוב מאשר המוצר שלך. דהיינו, יתכן שהמוצר של המתחרים שלך יותר טוב מאשר המוצר שלך, אבל אתה יכול לשכנע את הלקוח, שהמוצר שלך יותר טוב מאשר המוצר של המתחרים שלך, למרות שזה לא בדיוק ככה במציאות. וכמובן, שאפשרי לעשות את זה, גם בלי לשקר ובלי לרמות את הלקוח בשום דבר.

וכמובן שמה שאני מציע לא בהכרח יעבוד במאה אחוז מהמקרים, אבל בהכרח שזאת עצה טובה שיכולה לעזור בהמון מקרים. ואני אסביר מה לעשות.

והפתרון הוא כך: כמו שאמרנו, יש את המוצר שלך ואת המוצר של המתחרים שלך. עכשיו, נניח שאתה יודע וחושב שהמוצר שלהם עדיף על המוצר שלך. עכשיו, ננסה להיכנס לראש של הלקוח שלך. נשאל, מה באמת הלקוח שלך יודע וחושב על המוצר של המתחרים שלך. האם הוא חושב שהוא יותר טוב מאשר המוצר שלך? אם כן, למה ומה הסיבה שהוא חושב שהמוצר של המתחרים שלך, יותר טוב מאשר המוצר שלך? האם יש לו את כל המידע שיש לך, או שהוא רק מאמין שהמוצר שלהם יותר טוב, למרות שאולי אכן באמת הוא יותר טוב, אבל הוא רק מאמין בזה בלבד.

אם המצב הוא שהלקוח לא באמת מכיר את כל הפרטים לעומק על המוצרים, אלא רק מאמין שהמוצר של המתחרים שלך יותר טוב מאשר המוצר שלך, הרי שלמרות שמצד האמת שלך, אתה יודע שהמוצר שלהם יותר טוב מאשר שלך, הרי שאתה יכול לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך יותר טוב מאשר המוצר של המתחרים שלך, למרות שזה לא באמת ככה. וכמובן, בלי לשקר אותו בשום דבר.

ואני אחדד: יתכן גם שאתה בעצמך לא בטוח במאה אחוז שהמוצר שלהם, באמת יותר טוב מהמוצר שלך בכל הפרטים שלו, אלא יתכן שאתה בעצמך רק מאמין בזה בלבד. ובמקרה כזה בפרט, שגם אתה לא יודע בוודאות שהמוצר של המתחרים שלך, באמת רק יותר טוב מאשר המוצר שלך, הרי שאתה יכול לעשות את הדבר הבא.

מה שאתה צריך לעשות, זה ליצור חומרי שיווק ותכנים שיווקיים, שיגרמו ללקוח שלך להבין שהמוצר שלך איכותי, באיכויות שאתה יודע שיש במוצר שלך, ועליך לעשות את זה לא באמצעות מסרים של אמונה, אלא באמצעות מסרים של שכל ועובדות, שיגרמו ללקוח שלך להאמין שהמוצר שלך יותר טוב מאשר של המתחרים שלך, למרות שאולי זאת לא באמת האמת כולה. ויש כאן לוגיקה שלמה, של איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר ושל איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך.

ואקדים ואומר, שיש כאן כמה הקדמות שצריכים להבין אותם, כדי להבין את הפתרון שאני מציע כאן, אז כדאי לתפוס ראש.

ואני אסביר: כמו שהסברתי, יש כל מיני סוגים של חומרי שיווק. ובין כל הסוגים, יש סוג של תכנים שפונים אל המוח של האדם, לא בדרך של אמונה אלא בדרך של הוכחות. לדוגמה: מסר שאומר "אנחנו הכי טובים / המון לקוחות לא טועים / המותג הכי טוב במדינה" וכיו"ב, מסרים מסוגים כאלו, אמורים לגרום ללקוח להאמין שהמותג הוא טוב.

לעומת זאת יש חומרי שיווק מסוג של תכנים מקצועיים, שבו אתה חושף ללקוח לדוגמה את תהליכי הייצור והירידה לפרטים בתהליכי הייצור, של המוצר שלך.

או לדוגמה כל מיני הסברים מקצועיים ושימושיים, שבהם אתה מסביר ללקוח כל מיני הסברים על המוצר הספציפי שלך באופן ספציפי. התכנים האלו, אמורים לגרום ללקוח להבין שהמוצר שלך טוב. כי בהם אתה מסביר באופן ישיר, מסרים יותר ישירים, מגובים בעובדות, לגבי דברים ספציפיים במוצר שלך.

לדוגמה, יכול להיות מסר מסוג של "אצלנו השולחן הכי חזק בעולם" שהוא סוג של מסר שיווקי שאמור לגרום ללקוח להאמין שהמוצר טוב, אבל יכול להיות הסבר על איך גורמים לשולחן להיות יותר חזק בתהליך הייצור שלו, מה בפועל אתה עושה במוצר שלך, שנועד לגרום לשולחן שלך להיות יותר חזק באופן כללי. הסבר כזה לדוגמה, פונה אל המוח של האדם ולא רק אל האמונה שלו.


וכאן מתווסף עוד עיקרון נוסף שאומר בארמית "מכלל הן אתה שומע לאו", דהיינו, "מתוך ה - כן אתה שומע את ה - לא". שבפועל זה אומר, שאם לצורך העניין האדם רואה שני שולחנות, כאשר על שולחן אחד הוא רואה הסברים לגבי איך גרמו לשולחן להיות יותר חזק, זה עשוי לגרום לו להאמין שהשולחן השני שלגביו הוא לא ראה את ההסברים האלו, אולי הוא פחות חזק, למרות שאולי באמת הוא כן יותר חזק, רק שהוא לא ראה את ההסבר לגבי השולחן השני.

אסביר שוב, כאשר לקוח רואה שני מוצרים, אז, אם הלקוח ידע את כל המידע האמיתי לגבי המוצרים, הוא יוכל לדעת מה באמת יותר טוב ויותר מתאים לו. אבל אם המתחרה שלך, לצורך העניין מתמקד במסרים שעובדים על רובד של אמונה, דהיינו, כל מיני מסרים של מיתוג, הרי שאתה בעצם יכול לייצר תכנים שיווקיים שעובדים על רובד של עובדות ורובד של שכל, שבהם אתה מסביר הסברים ספציפיים על הדברים הטובים שיש במוצר שלך. והדבר הזה יכול לגרום ללקוח להאמין, שהמוצר שלך יותר טוב מאשר של המתחרים שלך, גם אם זה לא באמת ככה.

ולמה זה עובד ככה? כי הלקוח מניח, שאם לך יש הסבר למה השולחן שלך יותר חזק והסבר שמראה איך אתה מחזק את השולחן שלך, אז אם למתחרה שלך אין את ההסבר הזה, אז כנראה שהשולחן שלך יותר חזק מאשר השולחן שלו.


ואני מזכיר, שבפרט אם מדובר במוצר עם המון פרטים שונים, ובפרט אם אתה לא באמת יודע בוודאות שהמוצר של המתחרים שלך יותר טוב בכל היבט שהוא, הרי שאם תתעסק בלפרסם הסברים שיראו במה אתה טוב ואת האיכויות שלך, לא רק ברמת מסרים כללית, אלא גם ברמת עובדות וראיות, הרי שזה יכול לגרום ללקוח להאמין שהמוצר שלך יותר טוב. כאשר אולי זאת גם האמת לפחות באופן חלקי. כי אולי באמת המוצר שלך יותר טוב בכמה פרטים, יותר מאשר של המתחרים שלך.


ואוסיף, כמובן שגם המתחרים שלך יתכן שיחליטו לעשות שיווק מהסוג הזה וככה הם יוכלו לנצח אותך בשיווק. אבל בפועל, רוב העולם לא עושה שיווק כזה. למה? זה עוד נושא בפני עצמו. ולכן בינתיים, אתה יכול לעשות את זה ולעקוף את המתחרים שלך.

נקודה נוספת שצריכים לשים אליה לב, שאני לא דיברתי על איך להפיק בפועל את התכנים האלו. שזה עוד נושא בפני עצמו. מה בדיוק לומר? ואיך בדיוק לומר? האם באופן ישיר? האם באופן עקיף? האם ומה בדיוק כדאי לעשות? איזה חומרי שיווק כדאי ליצור? זה כמובן עוד נושא שלם בפני עצמו, שהסברתי עליו גם כאן חומרי שיווק ועוד.

אבל מהות המסר היא, שבאפשרותך לגרום ללקוח להאמין שהמוצר שלך יותר טוב מאשר המוצר של המתחרים שלך, גם בלי קשר למציאות בשטח, באמצעות זה שתייצר תכנים שיווקיים שונים משל המתחרים שלך, שבהם אתה תסביר בצורה כזו או אחרת, מה יש במוצר שלך / בשירות שלך וכיו"ב. דברים שיגרמו ללקוח לחשוב, שאצל המתחרים שלך, אין את היתרונות שלך, למרות שזה לא באמת בהכרח כך באופן מלא.
לשכנע את הלקוח שהמוצר לשכנע לקוח דווקא ממני איך להתמודד עם תחרות ליצור חומרי שיווק ירידה להתמודד עם מתח איך למכור מוצר יקר מחיר יקר מידי שקרים להגדיל איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח לקנות איך לגרום ללקוח לקנות דווקא ממך איך לגרום ללקוח שלך איך לגרום ללקוח שלך לקנות איך להתמודד איך להתמודד בשוק תחרותי איך להתמודד עם מחיר יותר זול של המתחרים איך להתמודד עם מתח איך להתמודד עם מתחרים איך להתמודד עם תחרות איך להתמודד עם תחרות מחירים איך למכור איך למכור את המוצר איך למכור מוצר איך למכור מוצר במחיר יותר יקר איך למכור מוצר במחיר יותר יקר מהמתחרים איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצר יקר ללקוח איך למכור מוצרים איך למכור מוצרים יקרים איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע את הלקוח לקנות איך לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוח לקנות איך לשכנע לקוח לרכוש איך לשכנע לקוחות אצל המתחרים דווקא ממך דווקא ממני האם המוצר יקר האם המחיר גבוה מידי האם המחיר הוא רק תירוץ האם המחיר יקר מידי הלקוח מתנגד למחיר המוצר יקר המוצר יקר לי המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר יקר המחיר יקר מידי המחיר של המתחרים המחיר של המתחרים שלך המתחרים שלך יותר טובים ממך המתחרים שלך מוכרים במחיר יותר זול התמודדות התמודדות עם מתח התמודדות עם תחרות התנגדות למחיר התנגדות מחיר זה יקר לי יותר יקר מאשר המחיר של המתחרים יותר יקר מהמתחרים יקר יקר לי יקר ללקוח לגרום ללקוח לגרום ללקוח לקנות לגרום ללקוח שלך לגרום ללקוח שלך לקנות לגרום ללקוחות להתווכח על המחיר להתמודד להתמודד עם מחיר יותר זול של המתחרים להתמודד עם מתח להתמודד עם מתחרים להתמודד עם תחרות למה דווקא ממך למה המוצר יקר למה המוצר כל כך יקר למה לגרום ללקוח למה לקנות דווקא ממך למה לרכוש דווקא ממך למה מוצר יקר למכור למכור את המוצר למכור מוצר למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרים למכור מוצרים יקרים לקוח לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח מתנגד למחיר לקוחות לקנות לקנות דווקא ממך לקנות דווקא ממני לרכוש לרכוש דווקא ממך לרכוש דווקא ממני לשכנע את הלקוח לקנות לשכנע את הלקוח לרכוש לשכנע לקוח לשכנע לקוח לקנות לשכנע לקוח לרכוש לשכנע לקוח שלך לקנות לשכנע לקוחות מוצר מוצר יקר מוצר יקר מידי מוצר של המתחרים מוצרים יקרים מחיר מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יותר זול מחיר יותר זול של מתחרים יותר טובים מחיר יותר יקר מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר של מוצר מקצוע מרגיש שהמוצר יקר מתחרים מתחרים יותר טובים מתנגד למחיר קשה למכור מוצר יקר שוק תחרותי שיווק שיווק באמצעות תכנים מקצועיים תוכן מקצועי תחרות תחרות מחירים תחרותיות תכנים מקצועיים
תחרות עסקית, איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך? איך לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ולא מוצרים מתחרים? איך להתמודד עם מוצרים מתחרים? איך לשכנע לקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? איך לשכנע לקוח למה לרכוש ממך? איך למכור בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות עסקית? למה לרכוש ממך? למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? האם ללכלך על מתחרים? האם ללכלך על מוצרים מתחרים? ליטיגציה, איך ללכלך על המתחרים שלך? מכירה בשוק תחרותי? איך למכור בשוק רווי תחרות?
תחרות עסקית, איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך? איך לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ולא מוצרים מתחרים? איך להתמודד עם מוצרים מתחרים? איך לשכנע לקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? ... תחרותי? איך למכור בשוק רווי תחרות? והפעם ניתן דגש לגבי תהליך מכירה ללקוח, כאשר באים לשכנע לקוח, וכאשר מנסים לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ממך וכולי, צריכים לשים לב לכך שיש 2 סוגי מסרים של מכירה שאפשרי להעביר ללקוח וצריכים ... כי גם המוצרים שלך, מתחרים אחד בשני. למרות שזה קצת שונה מהמוצרים של המתחרה שלך וכולי. וכאשר אתה בא לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר, אז יש כאן כמה תהליכים. גם לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר באופן כללי, לדוגמה לשכנע את הלקוח שהוא רוצה להוציא את הכסף כדי לרכוש רכב חדש. דבר נוסף צריכים לשכנע את הלקוח שכדאי לו לרכוש את הרכב שלך ממך ולא משהו אחר ממישהו אחר. וכדי לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ממך ולא מוצר אחר ממישהו אחר. לשם כך יש כאן כמה תהליכים שצריכים לקרות. הלקוח צריך ...
למכור בלי לנסות למכור, האם לנסות לשכנע את הלקוח? כמה לנסות לשכנע את הלקוח? שכנוע גלוי, שכנוע סמוי, שיטות שכנוע גלויות, שיטות שכנוע סמויות, לנסות למכור, להצליח למכור, להצליח במכירות
למכור בלי לנסות למכור, האם לנסות לשכנע את הלקוח? כמה לנסות לשכנע את הלקוח? שכנוע גלוי, שכנוע סמוי, שיטות שכנוע גלויות, שיטות שכנוע סמויות, לנסות למכור, להצליח למכור, להצליח במכירות
... במכירות מהי הדרך היעילה ביותר לשכנע לקוחות בלי לנסות למכור? ההרצאה עוסקת בשיטות מכירה ושכנוע, ובמיוחד בשאלה אם כדאי לשכנע את הלקוח לקנות או לא. אליעד מציג את הגישה של אנשי מכירות מסוימים אשר טוענים כי הם מצליחים למכור בלי לנסות למכור. ... לשכנע לקוחות בלי לנסות למכור? בהרצאה זו, אליעד הסביר את אחת הטעויות הנפוצות של אנשי מכירות, האם כדאי לנסות לשכנע את הלקוח לקנות או לא. הוא הציג את השאלה האם נכון לשווק ולמכור ללקוחות בעזרת שיטות שכנוע ישירות או בעדינות, והשווה בין ... אני רוצה לדבר על עוד אחת מהטעויות של אנשי מכירות ומהגישה של מכירות והעניין הוא, האם בעצם צריך לנסות לשכנע את הלקוח לקנות כן או לא. יש הרבה אנשי מכירות מצליחים בעיניהם לפחות שהם אומרים אתה יודע איך אני, מה השיטה שלי ...
איך למכור יותר? לעשות ללקוח טוב, לגרום ללקוח להרגיש טוב, שימוש בשם הפרטי של הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו הפרטי, איך למכור ללקוחות? איך לשכנע לקוחות? איך להגדיל מכירות? שיטות שכנוע
איך למכור יותר? לעשות ללקוח טוב, לגרום ללקוח להרגיש טוב, שימוש בשם הפרטי של הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו הפרטי, איך למכור ללקוחות? איך לשכנע לקוחות? איך להגדיל מכירות? שיטות שכנוע
... אך למעשה המחירים הללו יעלו שוב במהרה. לכן, חשוב להיות ערניים ולהבדיל בין תחושת טוב אמיתית לבין מניפולציה שנועדה לשכנע את הלקוח לקנות מוצר לא משתלם. מדוע אנשים נמשכים לתחושת טוב? אנשים תמיד יעדיפו לחשוב שהולך להיות להם טוב, כי המחשבה הזו ... אך למעשה המחירים הללו יעלו שוב במהרה. לכן, חשוב להיות ערניים ולהבדיל בין תחושת טוב אמיתית לבין מניפולציה שנועדה לשכנע את הלקוח לקנות מוצר לא משתלם. מדוע אנשים נמשכים לתחושת טוב? אנשים תמיד יעדיפו לחשוב שהולך להיות להם טוב, כי המחשבה הזו ... שלקוח לא רוכש מוצר היא שהוא חושב שהמוצר לא מתאים לו, כלומר, שהוא יגרום לו ליותר נזק מתועלת. כדי לגרום ללקוח לקנות, יש לגרום לו לחשוב שהמוצר יביא לו יותר תועלת מאשר נזק. הדרך להשיג זאת היא ליצור תחושה שהמוכר עצמו ...
התאמת המוצר ללקוח, התאמת המכירה ללקוח, איך למכור לנכון? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, איך לדבר עם לקוח? איך להבין את הלקוח? איך לשכנע את הלקוח?
התאמת המוצר ללקוח, התאמת המכירה ללקוח, איך למכור לנכון? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, איך לדבר עם לקוח? איך להבין את הלקוח? איך לשכנע את הלקוח?
... באופן משמעותי את סיכויי ההצלחה בכל תהליך מכירה, כיוון שהיא מוודאת שהלקוח תמיד מרגיש שהמוצר מתאים לו בדיוק. איך לשכנע לקוח לקנות? איך להתאים מוצר ללקוח? איך להבין את הלקוח בצורה הטובה ביותר? מהן הטעויות הנפוצות במכירות וכיצד להימנע מהן? איך ... מה הלקוח באמת מחפש, מה האינטרס שלו, ומה הדרישות שלו מהמוצר. לכן, לפני שמתחילים לדבר על המוצר או לנסות לשכנע את הלקוח לקנות, יש להבין קודם כל את צרכיו. איך לברר את צרכי הלקוח? כאשר לקוח פונה למוכר ושואל על מוצר מסוים, ... לדלות ממנו מידע נוסף. רק לאחר מכן, ניתן להתאים לו את המוצר באופן מיטבי ולהגדיל את סיכויי המכירה. איך לשכנע לקוח לקנות? איך להתאים מוצר ללקוח? איך להבין את הלקוח בצורה הטובה ביותר? מהן הטעויות הנפוצות במכירות וכיצד להימנע מהן? איך ... המוכר בעיקרון אמור לא למכור את המוצר ולא להתחיל לשווק את המוצר, ולא להתחיל לדבר על המוצר ולא לנסות לשכנע את הלקוח לקנות את המוצר עד שהוא לא מבין מה הלקוח צריך. בן אדם נכנס לחנות אומר למוכר שלום אתה יכול לתת ...
למי יותר קל למכור? מוכר שמח מוכר יותר טוב, מוכר עצוב מוכר יותר טוב, מצב הרוח של המוכר, חשיבה חיובית במכירות, חשיבה שלילית במכירות, מצב הרוח בתהליך מכירה, מצב רוח טוב, מצב רוח רע
למי יותר קל למכור? מוכר שמח מוכר יותר טוב, מוכר עצוב מוכר יותר טוב, מצב הרוח של המוכר, חשיבה חיובית במכירות, חשיבה שלילית במכירות, מצב הרוח בתהליך מכירה, מצב רוח טוב, מצב רוח רע
... שיכולות להשפיע על תהליך המכירה. תהליך זה כולל שילוב של שמחה ועצב, שמשפיעים על המוטיבציה של המוכר והיכולת שלו לשכנע את הלקוח לקנות את המוצר. מהו תפקיד הרגש במכירה? לכל תהליך מכירה יש אלמנטים של שמחה ועצב. המוכר מוכר את המוצר כי ... ביכולות שלו וגם ברצון שלו. ובמה תלוי הרצון של המוכר בלשכנע את הלקוח, במה תלוי עד כמה המוכר רוצה לשכנע את הלקוח לקנות? זה תלוי בכמה שהמוכר חושב שאם הוא ימכור את המוצר ללקוח זה יעשה לו יותר טוב מרע זה הכל ...
להצליח במכירות / לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 2
... נקודת המבט שאומרת, שהעסקה מיותרת עבור הלקוח, גם אותה אפשר להוכיח או לשלול. והחידוד כאן הוא להבין, שמי שרוצה לשכנע את הלקוח לקנות את המוצר שלו, ומי שרוצה לשכנע מישהו אחר, לחשוב בצורה כלשהי, הוא בעצם צריך להכיר, את היתרונות ואת החסרונות ... או בשירות כלשהו. וכפי שכבר ביארתי את זה במקומות אחרים. והמסר העולה מכל הנל הוא, שכדי שעסקה תתבצע וכדי לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר, לשם כך בעצם צריך להתמקד, בלנסות לגרום לאותו לקוח פוטנציאלי, להסתכל על המציאות מנקודת מבט סובייקטיבית ומוגדרת, ...
להצליח להיות איש מכירות, שכנוע עצמי, קשה למכור, קשיים של אנשי מכירות, התמודדות של אנשי מכירות, להצליח למכור, לרצות למכור, לרצות להיות איש מכירות, למכור לעצמך, לשכנע את עצמך
להצליח להיות איש מכירות, שכנוע עצמי, קשה למכור, קשיים של אנשי מכירות, התמודדות של אנשי מכירות, להצליח למכור, לרצות למכור, לרצות להיות איש מכירות, למכור לעצמך, לשכנע את עצמך
... של שכנוע עצמי שמתרחש אצל כל איש מכירות לפני שהוא פונה ללקוח. אליעד מדגיש כי לפני שאיש מכירות יכול לשכנע לקוח לקנות מוצר כלשהו, עליו קודם כל לשכנע את עצמו שהוא בכלל רוצה ויכול למכור את המוצר. מה זה אומר למכור ... יהיה. ומה שאני בעצם רוצה לומר עכשיו הוא שתהליך כמו שיש תהליך של מכירה ללקוח שבו בעצם צריך לדעת לשכנע את הלקוח לקנות את המוצר באותה מידה בדיוק יש תהליך של מכירה שמתבצע בין המוכר לבין עצמו. בכל פעם שמוכר מוכר לך ...
מתי לשקר ללקוח? לומר ללקוח את האמת, לומר את האמת ללקוח, טוב מכדי להיות אמיתי, מוצר טוב מידי, לשקר בתהליך מכירה, איך למכור ללקוח? לשבח את המוצר, להסתיר את היתרונות של המוצר
מתי לשקר ללקוח? לומר ללקוח את האמת, לומר את האמת ללקוח, טוב מכדי להיות אמיתי, מוצר טוב מידי, לשקר בתהליך מכירה, איך למכור ללקוח? לשבח את המוצר, להסתיר את היתרונות של המוצר
... בלבד, הוא לא בהכרח נותן לך כל מה שאתה רוצה. באופן פרדוקסלי, דווקא תיאור מופחת של יתרונות המוצר עשוי לשכנע את הלקוח לקנות, מכיוון שזה נשמע ללקוח הרבה יותר אמין ומציאותי. אליעד מסביר בצורה מפורטת שבסופו של דבר ההתאמה חייבת להיות בהתאם ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך למכור מוצר במחיר יותר יקר מהמתחרים שלך, כאשר המוצר של המתחרים שלך גם יותר טוב וגם יותר זול מהמוצר שלך? איך למכור מוצר במחיר יותר יקר מאשר המחיר של המתחרים שלך, גם אם המתחרים שלך יותר טובים ממך וגם אם המתחרים שלך מוכרים במחיר יותר זול משלך? איך להתמודד עם מחיר יותר זול של מתחרים יותר טובים? איך להתמודד בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות מחירים? איך לגרום ללקוח לקנות דווקא ממך? איך להתמודד עם מתחרים יותר טובים ממך? שיווק באמצעות תכנים מקצועיים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לשכנע את הלקוח לקנות, דיכאון? כעס ועצבים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לשכנע את הלקוח לקנות, איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למצוא זוגיות? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור אהבה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה העולם קיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם המציאות היא טובה או רעה? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות מאושר? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי? למה יש רע וסבל בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להנות בחיים? למה לא להתאבד? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
החלמה מלאה קשב וריכוז הפכת אותי למפלצת אהבה ברשת האינטרנט בית כלא לא לפחד חרדה משדים חרדת בחינות טסט איך לשפר הערכה עצמית? לא מעריך את עצמי אהבה בלבד לרצות להרגיש נאהב איך להיות מאושר כמו אלוהים? איך לגדל ילדים מאושרים? האם יש לי התמכרות זוגית? להישאר בקשר ידידותי עם האקסית מודל לקבלת החלטות החלטה חד משמעית התמודדות עם מוות של תינוק איך להתמודד עם בן זוג שלא רוצה מחויבות? עודף מוטיבציה נחישות טוטאלית איך להגדיל סיכוי למכור? עלות ייצור של מוצר למנוע התאבדות אצל ילדים התעללות בילדים תלמידים של מורה רוחני איך אפשר להתפתח רוחנית? דעות מנוגדות וסכיזופרניה איך מתפתחת סכיזופרניה כמו כדור שלג? להיזכר באקסית איך לדעת האם לחזור לאקסית? דרך שני מפרקים היכן מאמץ המתיחה של השריר? האם אלוהים טוב או רע? המציאות היא אלוהים הארה חלקית איך לזהות הארה? להפוך להיות אלוהים טוב להיות אלוהים להרוויח כסף באינטרנט לא לנבונים עושר איך להתמודד עם שאלות משמעות החיים? אובדן משמעות החיים אין דבר כזה פרסום שלילי איך לטפל במחשבה שלילית? אין לאדם בחירה חופשית בחירה רצונית ניתוח השאלה איך העולם נוצר שיקום עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי למתבגרים, קואצ'ינג אישי, מאמן אישי לפרישה בנושא לשכנע את הלקוח לקנות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.5000 שניות - עכשיו 25_09_2025 השעה 08:54:48 - wesi1