... אנו מנסים למכור מוצר או רעיון, לעיתים קרובות ניתקל בהתנגדויות מצד הלקוח. התנגדויות אלה יכולות לכלול תגובות כמו
המוצר יקר לי , הוא לא מתאים לי, אני צריך להתייעץ עם מישהו אחר ... כאשר אדם או לקוח מציג התנגדות, השלב הראשון הוא להקשיב היטב ולנסות להבין את כוונתו האמיתית. לדוגמה, אם לקוח אומר
המוצר יקר לי, עלינו לברר מה המשמעות של
יקר עבורו. האם מדובר במחיר שהלקוח לא יכול לשלם? או אולי הוא חושב שהמוצר לא מצדיק את המחיר? עלינו להבין את הקריטריונים שבהם הוא משתמש כדי לקבוע
שהמוצר יקר. דוגמה נוספת היא כאשר ילד אומר לא בא לי להכין שיעורים. ... פתרון מתאים. הפתרון יהיה שונה בהתאם לסיטואציה, אך תמיד הוא יתבסס על ההיגיון שמאחורי ההתנגדות. אם הלקוח טוען
שהמוצר יקר, ניתן להסביר לו את הערך שהוא מקבל מהמוצר, להשוות למוצרים ... אם ההתנגדות מבוססת על אמת, ואז למצוא את הפתרון המדויק ביותר למצב. איך להתמודד עם התנגדויות מכירה? איך לשכנע אנשים?
איך למכור מוצר יקר? איך להבין אנשים טוב יותר? ניתוח סיבתיות - איך להבין את ... אומר כאשר מישהו מביע התנגדות, הדבר הראשון שיש לעשות הוא להקשיב היטב ולנסות להבין מה הוא באמת אומר. אם לקוח אומר
זה יקר לי, עלינו לברר: מה המשמעות של
יקר עבורו? מה התקציב שלו? מה התועלת שהוא מצפה לקבל מהמוצר? לפי אילו קריטריונים הוא קובע
שהמוצר יקר? אותו הדבר נכון גם במקרים אחרים. אם הילד אומר לא בא לי ... יותר להתמודד עם המצב. הפתרון יהיה שונה בהתאם לסיטואציה, אך תמיד יתבסס על ההיגיון שמאחורי הדברים. אם הלקוח טוען
שהמוצר יקר, ניתן להסביר לו את הערך שהוא מקבל, להשוות למוצרים דומים, ... מה בדיוק נאמר, נבדוק את האמת שמאחורי הדברים, נוכל לתת מענה חכם ומדויק. איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשכנע אנשים?
איך למכור מוצר יקר? איך להבין אנשים טוב יותר? ניתוח סיבתיות - איך להבין את ...