אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
למכור הרבה בזול או מעט ביוקר, איזה מודל עסקי הכי טוב? מהו המודל העסקי הכי טוב? איך לתמחר מוצר? האם למכור בזול והרבה? האם למכור ביוקר ומעט? לעשות יותר כסף, איך להגדיל רווחים? יעוץ לעסקים, למכור מוצר יקר, למכור מוצר זול, תמחור
למכור הרבה בזול או מעט ביוקר, איזה מודל עסקי הכי טוב? מהו המודל העסקי הכי טוב? איך לתמחר מוצר? האם למכור בזול והרבה? האם למכור ביוקר ומעט? לעשות יותר כסף, איך להגדיל רווחים? יעוץ לעסקים, למכור מוצר יקר, למכור מוצר זול, תמחור
... מוצר? האם למכור בזול והרבה? האם למכור ביוקר ומעט? לעשות יותר כסף, איך להגדיל רווחים? יעוץ לעסקים, למכור מוצר יקר, למכור מוצר זול, תמחור מה עדיף: למכור הרבה מוצרים בזול או מעט מוצרים ביוקר? אחת ההתלבטויות המרכזיות בעולם העסקים ... המשמעות היא לא רק כלכלית, אלא גם עלולה להיות נפשית, בדמות עומס ולחץ בעבודה. מהם היתרונות והחסרונות במכירת מוצרים יקרים בכמויות קטנות? המודל ההפוך הוא מכירת מעט מוצרים במחיר גבוה. יתרונו המרכזי של מודל זה הוא רווחיות גבוהה לכל עסקה בודדת. מכירה של מוצרי יוקרה, כמו מכוניות יוקרתיות, שעונים יקרים, או דירות יוקרה, מאפשרת להרוויח סכום גדול מאוד מכל עסקה בודדת, ובכך להקטין את כמות העסקאות הדרושות להגיע לרווח ... יותר, משום שכל עסקה הופכת להיות קריטית. מספיק שעסקה אחת תיפול, והרווח הכולל עשוי להיפגע משמעותית. בנוסף, מכירת מוצרים יקרים דורשת בדרך כלל תהליך שיווק ומכירה מורכב ויקר יותר, הכולל השקעה גדולה במיתוג, פרסום והכשרת אנשי מכירות מומחים. איך להחליט בין מכירה בזול להרבה לקוחות לבין מכירה ... לחשוב על חנות מכוניות: האם עדיף למכור מכוניות יד שנייה רבות במחיר נמוך יחסית, או למכור מכוניות יוקרה בודדות במחיר גבוה? אין כאן תשובה חד משמעית. יתכן שאדם שמוכר מכונית יוקרה אחת בחודש מרוויח יותר מאדם שמוכר עשרים מכוניות פשוטות ... מעט מוצרים ביוקר ולבדוק את אותם השיקולים בדיוק. אפשר גם לנסות ליצור שילוב ביניים: למכור מוצרים זולים לצד מוצרים יקרים, ולבדוק איזו מהאפשרויות מביאה תוצאות טובות יותר. אם קשה להחליט מראש מה טוב יותר, הפתרון הפשוט ביותר הוא לבצע ... יודע בדיוק איך לנהל את הניסוי העסקי, אליעד כהן ממליץ על פתרון פשוט נוסף: להחזיק במלאי העסק שלוש רמות מחיר של מוצרים - זול, בינוני ויקר. לאחר תקופת בדיקה, אפשר לבחון איזה סוג של מוצרים נמכר יותר, איזה מהם מניב את הרווח הגבוה ביותר, וכך ... להבין שלא קיימת שיטה מנצחת שתמיד עובדת: לפעמים מודל המכירה הזולה עובד מצוין בעסק מסוים, ולפעמים דווקא מודל המכירה היקרה הוא שמצליח יותר. הכל תלוי בתכנון נכון, בניתוח התוצאות ובהתאמה אישית של האסטרטגיה העסקית לצרכים הייחודיים של העסק שלך. ... מוצרים מהו המודל העסקי הכי טוב? האם למכור הרבה בזול או מעט ביוקר? במסגרת השאלה הזו, נבחנים שני מודלים עיקריים של מכירה: למכור הרבה מוצרי זול או למכור מעט מוצרי יקר. השאלה הזו מציבה את הדילמה בין הרווחים הפוטנציאליים ממכירה של מוצרים במחיר נמוך בכמויות גדולות, לבין מכירה של מוצרים במחיר גבוה, אך בכמויות קטנות יותר. עם זאת, התשובה לשאלה זו אינה חד משמעית, ויש מספר גורמים שיכולים להשפיע על התשובה. ... עסקאות, עשויים להיות עלויות נוספות, כמו הזמן שדרוש לתמוך בעסקאות הרבות או אופי העבודה השונה. מנגד, אם נמכרים מוצרים יקרים, אפשר להרוויח יותר על כל יחידה, אך כמות העסקאות תהיה קטנה יותר, וייתכן ויתעורר הצורך להתמודד עם אתגרים של ... לעבוד הרבה יותר ולהתמודד עם יותר לקוחות, מה שיכול להוביל לשחיקה או לעבודה אינטנסיבית מדי. מצד שני, מכירת מוצרים יקרים יכולה להיות פחות אינטנסיבית, אך עם אתגרים שונים כמו פחות לקוחות שיכולים להרשות לעצמם את המוצר. האם יש יתרון במכירת מוצרים זולים או יקרים? שאלה נוספת שמעלה הדיון היא אם עדיף להתמקד במוצרים זולים או במוצרים יקרים. לדוגמה, מכירת מכוניות יוקרה לעומת מכירת מכוניות יד שנייה במחיר נמוך. גם כאן אין תשובה חד משמעית. כל אחד ... להגיע לרווח דומה. ההמלצה היא לבדוק את האפשרויות על פי מטרותיך האישיות ולתכנן ניסויים. לדוגמה, ניתן לנסות למכור מוצרים במחיר גבוה ומוצרים במחיר נמוך, ולראות מה מביא תוצאות טובות יותר. אם לא ברור לך איזה מודל מתאים לעסק שלך, תוכל לנסות למכור גם מוצרים זולים וגם יקרים, ולבחון איזה מהם מביא יותר רווח. אם אין אפשרות למכור את שניהם, תוכל להחזיק מגוון מוצרים שונים: זול, בינוני ויקר, ולבחון איזו קטגוריה מביאה יותר רווח. לסיכום, אין תשובה חד משמעית לשאלה מה עדיף, שכן כל מודל עסקי טומן ...
איך למכור בזול משמעות יקר לי איך לקבל החלטות עסקה המחיר גבוה מידי למכור מוצרים זולים תהליך שיווק
מבצעי מכירות, איך למכור ללקוח מוצר בהנחה? איך לתת הנחה ללקוח? איך להציג ללקוח מחיר מוצר במבצע? איך להציג ללקוח הנחה על מוצר? הנחת מבצע, איך להציג ללקוח מחיר זול? איך להציג ללקוח הטבת הנחה? איך להציג ללקוח הטבת מחיר? תמחור מוצר זול, להוריד את המחיר של המוצר, איך לתמחר מוצר? איך למכור מוצר זול? איך למכור מוצר בהנחה? איך להציג הנחה על מוצר? איך להציג יתרון של מחיר זול? איך לפרסם מחיר זול? איך למכור בזול? איך להציג את המחיר הכי זול? תחרות מחירים
... הנחה ללקוח? איך להציג ללקוח מחיר מוצר במבצע? איך להציג ללקוח הנחה על מוצר? הנחת מבצע, איך להציג ללקוח מחיר זול? איך להציג ללקוח הטבת הנחה? איך להציג ללקוח הטבת מחיר? תמחור מוצר זול, להוריד את המחיר של המוצר, איך לתמחר מוצר? איך למכור מוצר זול? איך למכור מוצר בהנחה? איך להציג הנחה על מוצר? איך להציג יתרון של מחיר זול? איך לפרסם מחיר זול? איך למכור בזול? איך להציג את המחיר הכי זול? תחרות מחירים והפעם נדבר על אחת הטעויות הנפוצות ביותר של ... מוצר שיש עליו הנחה, היא שבטעות הם שותלים ללקוח את המחשבה שאומרת, שכדאי לו לקנות את המוצר, רק או בעיקר בגלל המחיר הזול שלו. במובן, שלפעמים איש המכירות אומר ללקוח, כדאי לך לקנות את המוצר הזה, כי יש עליו הנחה מאוד גדולה. ... תהיה עוד יותר טובה ללקוח, גם בגלל המחיר. אבל לא לשדר ללקוח, שכדאי לו לבצע את העסקה רק או בעיקר בגלל המחיר. לסיכום: צריכים וקריטי לדעת, איך להציג ללקוח מחיר זול ואיך להציג ללקוח הטבת הנחה והטבת מחיר על מוצר כלשהו. שלא ישתמע שכדאי ללקוח לרכוש, כי זה זול. אלא ...
לגרום ללקוח שלך להוריד מחיר אין ביקוש למוצר איך למכור ללקוח את המוצר האם המחיר יקר מידי איך לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר סגירת עסקאות הכי זול
יסודות השכנוע, יסודות המכירה, יסודות ההשפעה, יסודות הנאום, יסודות המנהיגות, יסודות הרטוריקה, מחויב או אפשרי, אובייקטיבי או סובייקטיבי, גם או רק, ספק או וודאות, טיפול בהתנגדויות, אומנות השכנוע
28:49יסודות השכנוע, יסודות המכירה, יסודות ההשפעה, יסודות הנאום, יסודות המנהיגות, יסודות הרטוריקה, מחויב או אפשרי, אובייקטיבי או סובייקטיבי, גם או רק, ספק או וודאות, טיפול בהתנגדויות, אומנות השכנוע
... יסודות הרטוריקה, מחויב או אפשרי, אובייקטיבי או סובייקטיבי, גם או רק, ספק או וודאות, טיפול בהתנגדויות, אומנות השכנוע מהו עיקרון המחויב והאפשרי בשכנוע? עיקרון המחויב והאפשרי מהווה יסוד מרכזי בשכנוע, מכירה ומשא ומתן. עיקרון זה טמון בהבנה שכל רעיון יכול להיתפס בשני אופנים עיקריים: מחויב, כלומר, כוודאות או דבר שמוכרחים להאמין בו, או אפשרי, שמשדר ספק או גמישות. כשבן אדם בטוח בדבר כלשהו, ... לשדר ללקוח או למישהו אחר שהפעולה או ההחלטה שהציעו לו היא לא רק אופציה אלא מחויבת ונדרשת. איך השימוש בעיקרון משפיע על מכירות? במכירות, הרצון הוא לגרום ללקוח להאמין שהוא חייב את המוצר ושהוא לא יכול להסתפק במשהו אחר. ... כל הצגת הספק או האפשרות תהפוך את ההחלטה לעמומה ותגביר את הסיכוי שהלקוח יימנע מלקנות. כיצד מטפלים בהתנגדויות באמצעות עיקרון המחויב והאפשרי? במצב שבו לקוח מציג התנגדות, כמו זה יקר לי, כדאי להפוך את ההתנגדות לאפשרי ולא למחויב. במקום לומר זה יקר וזהו, יש לומר אולי זה נראה לך יקר, אבל אולי יש בזה תועלות נוספות. בכך ההתנגדות מומרת לאפשרות, וקל יותר לשוחח על יתרונות נוספים של המוצר מבלי לסתור את מה שאמר הלקוח. מה הקשר בין מחויב ואפשרי לאובייקטיבי וסובייקטיבי? עיקרון המחויב והאפשרי מקביל לעקרונות של אובייקטיבי מול סובייקטיבי, וודאי מול ספק. כאשר אומרים ככה זה תמיד מציגים רעיון כאובייקטיבי ... את הדברים גם בצורה אחרת. במצבים של סגירת עסקה, הכרחי לחזור לרמת המחויב ולשדר כי אין אפשרות אחרת. סיכום העיקרון המחויב והאפשרי בשכנוע השימוש בעיקרון המחויב והאפשרי מאפשר גמישות והכוונה מדויקת בכיצד להתמודד עם התנגדויות ולהוביל לפעולה. בין אם מדובר בשיחה עם לקוח, בעבודה ... להוביל את השיחה לכיוון הרצוי. עקרונות שכנוע טכניקות מכירה הבנת התנגדויות הבחנה בין מחויב ואפשרי שיטות משא ומתן מדוע עיקרון המחויב והאפשרי חשוב כל כך בשכנוע? עיקרון המחויב והאפשרי הוא בסיס לכל פעולה של שכנוע, מכירה או משא ומתן. אפשר לראות שכל רעיון בעולם מוצג או ... יעזור לך. במקום זאת, אומרים המוצר הזה הכרחי עבורך, זה חייב להתאים לך. אם הלקוח מעלה התנגדות, כמו זה יקר לי, הוא בדרך כלל מדבר במוחלט: זה יקר וזהו. כדי לנטרל את ההתנגדות, מומלץ להפוך אותה לאפשרי: אולי זה רק נראה לך יקר, ואולי יש בזה גם תועלות נוספות בצורה זו, ההתנגדות שלו נחלשת. אם לקוח בטוח שהוא לא רוצה מוצר (דיבור ... לא מרגיש שסותרים אותו באופן מוחלט, וההתנגדות שלו נחלשת. מה הקשר בין מחויב ואפשרי לאובייקטיבי וסובייקטיבי או וודאי וספק? לעיקרון המחויב והאפשרי מקבילים מושגים נוספים: אובייקטיבי מול סובייקטיבי - כשאומרים ככה זה תמיד, ברור שזה נכון מציגים רעיון כאובייקטיבי ... לוקחים את ההתנגדות (שבאה בצורת רק או בטוח לא) והופכים אותה לגם או אולי. לדוגמה, אם מישהו אומר זה יקר מדי, עונים לו אולי זה נראה יקר, אבל תראה מה מקבלים בתמורה. לאחר שההתנגדות הופכת לאפשרות, מציגים אפשרות אחרת לצד ההתנגדות שלו (גם וגם). בכך מרווחים ... לאורך הדרך, כדי להתמודד עם התנגדויות, משתמשים בשפה של אפשרי וגם וגם, כי היא מרגיעה עימותים. כיצד מסכמים את העיקרון? כל תהליך שכנוע דורש הבנה מתי לדבר באפשרי (לריכוך התנגדויות, להראות נקודות מבט שונות, גם וגם) ומתי לדבר במחויב ... בנושא של שכנוע, אם לא אולי אפילו החשוב ביותר שיש או אחד מהחשובים או אולי אפילו החשוב ביותר, זה עיקרון די בסיסי שצריך להבין אותו רצוי להבין אותו ולהשתמש בו החוכמה היא גם להבין אותו וגם לדעת להשתמש בו ... הסכמה אז הדרך לפרוץ את האי הסכמה היא באמצעות אפשרי. מה זאת אומרת? בן אדם לדוגמה נגיד אומר זה יקר לי נגיד אז הוא אומר זה יקר לי הוא אומר את זה בצורה מוחלטת, הוא אומר יקר לי אבל מה שאפשר לעשות להגיד אוקי תראה זה נכון שזה גם יקר אבל זה גם משהו אחר, תראה יכול להיות שזה רק נראה יקר במקום להגיד זה יקר להפוך את זה ל - זה נראה יקר או זה יכול להיות יקר, או נראה לך שזה יקר או בעיניך זה יקר או כל מיני דברים כאלה ואחרים. בגדול כשרוצים שמישהו יעשה משהו צריך לדחוף אותו למקום של ה - רק ... זה צריך לשדר לו שזה יכול להתאים לו, אוקי אבל זה מקרים יוצאי דופן שהם כרגע לא נושא השיחה. העיקרון הוא בגדול ברגע שרוצים שמישהו יעשה משהו חייבים שמה שרוצים שהוא יעשה יראה בראש שלו כמחויב, בסוף כדי לסגור ... - לא צריך ואם אנחנו רוצים שהוא יעשה את הדבר צריך לדחוף אותו לזה שהוא צריך. ולכן החוק אצבע בעיקרון של איך לגרום לבן אדם לקנות איך לשכנע אותו במשהו הוא תהפוך את הרעיון שלך למחויב בעיניו שהוא יהיה ... לראות את זה כאפשרי הוא חייב לראות את זה כמחויב ותכף אני אתן עוד דוגמאות. ואותו דבר לגבי התנגדות בעיקרון ברמה העקרונית יותר קל לבן אדם לחשוב גם וגם מאשר לחשוב רק, מה זאת אומרת? אם בן אדם חושב ... אחד הדברים שצריך לשים לב כשבאים למכור את המוצר צריך לדבר לשים לב שכל המילים, בגדול אני מסביר את העיקרון לשים לב לזה שכל המילים שמדברים על המוצר מדברים ב - רק לא מדברים במילים של גם, זאת אומרת ...
להחליט איך ללמוד היפוך המחיר הוא רק תירוץ עקרונות שכנוע לחשוב אחרת עימות מילים
התמודדות עם תחרות עסקית, פירוט המפרט הטכני בהצעת מחיר, פחד מתחרות עסקית, פחד מהצעת מחיר יותר זולה, האם לפרט את המפרט הטכני בהצעת המחיר? יקר לי, פחד ממתחרים יותר זולים, איך לכתוב הצעת מחיר? מה לכתוב בהצעת המחיר? למכור מוצר יקר
התמודדות עם תחרות עסקית, פירוט המפרט הטכני בהצעת מחיר, פחד מתחרות עסקית, פחד מהצעת מחיר יותר זולה, האם לפרט את המפרט הטכני בהצעת המחיר? יקר לי, פחד ממתחרים יותר זולים, איך לכתוב הצעת מחיר? מה לכתוב בהצעת המחיר? למכור מוצר יקר
... המפרט הטכני בהצעת מחיר, פחד מתחרות עסקית, פחד מהצעת מחיר יותר זולה, האם לפרט את המפרט הטכני בהצעת המחיר? יקר לי, פחד ממתחרים יותר זולים, איך לכתוב הצעת מחיר? מה לכתוב בהצעת המחיר? למכור מוצר יקר איך להתמודד עם הפחד שהלקוח יפנה למתחרה עם המפרט? אליעד מסביר שהרבה בעלי עסקים מפחדים שהלקוח יקבל מהם הצעת ... ישווה את הרכיבים וימצא אלטרנטיבה זולה יותר במקום אחר. הדוגמה שאליעד נותן היא של בעל עסק שמוכר מחשבים יוקרתיים במחיר גבוה, כמו מחשב בעלות של 10,000 שקלים. אם אותו בעל עסק לא יפרט ללקוח את המפרט המדויק והיתרונות של המחשב, ... הבדל באיכות. מדוע המפרט האיכותי עלול דווקא לפגוע בכם אם לא תפרטו אותו? אליעד מדגיש שככל שהמוצר שלכם איכותי ויקר יותר, כך הבעיה מחמירה. אם לא תפרטו ללקוח בדיוק מה כולל המפרט, הלקוח לא יבין למה המחיר שלכם כל ... תוספת, אתם בבעיה. במקרה כזה באמת יש חשש שהלקוח ייקח את המפרט, יפנה למתחרה ויקנה את אותו מוצר בדיוק במחיר זול יותר. עם זאת, אליעד טוען שעסקים רציניים בדרך כלל לא מוכרים רק מפרט טכני, אלא מספקים שירותים נוספים חשובים ... הוא יבין שהמחיר אצלכם מגלם בתוכו הרבה יותר מאשר עלות הרכיבים עצמם. איך להתגבר על הפחד מתחרות עסקית והצעת מחיר זולה יותר של מתחרים? אליעד מבהיר שאם אתם אנשי מקצוע אמיתיים, אין סיבה לפחד מתחרות זולה. הפחד שלכם צריך להיעלם ... המוסף שלכם, תצליחו להראות ללקוח את הערך האמיתי של השירות שלכם. לסיכום: איך לכתוב הצעת מחיר נכונה ולמכור מוצר יקר בלי לחשוש ממתחרים? לסיכום, אליעד ממליץ שבכל הצעת מחיר: תפרטו כמה שיותר את כל מרכיבי המפרט הטכני של המוצר. ... איך להתמודד עם תחרות עסקית? האם כדאי לפרט את המפרט הטכני ללקוח? איך לכתוב הצעת מחיר? איך למכור מוצר יקר? מה לעשות כשהלקוח אומר שיקר לו? איך להתמודד עם מתחרים זולים? פחד מהצעת מחיר זולה יותר? איך להתמודד עם הפחד שהלקוח ייקח את המפרט שלכם ויפנה למתחרה? שלום חברים, איך מתמודדים עם החשש שהלקוח שלכם יקבל מכם מפרט של מוצר או שירות ואז ייקח אותו למתחרה שלכם כדי לקבל הצעת מחיר זולה יותר? אתם מספקים שירות או מוצר, הלקוח מבקש הצעת מחיר, ואתם חוששים שאם תפרטו לו מה בדיוק הוא מקבל, ... החשש גדל אם המפרט שלכם איכותי במיוחד, הבעיה עלולה להיות חמורה יותר. לדוגמה, אם אתם מוכרים מחשב עם רכיבים יקרים במיוחד, והלקוח שואל כמה עולה המחשב ואתם עונים 10,000 שח, יש סיכוי שהוא ילך למתחרה שלכם ויקבל הצעת מחיר ... לא ידע להבחין בין המוצר שלכם לבין מוצר פחות איכותי שהמתחרה מציע במחיר נמוך יותר. המתחרה עשוי לתת הצעת מחיר זולה יותר על מוצר שאינו ברמה של שלכם, אך הלקוח לא יהיה מודע לכך. לכן, אם המוצר שלכם באמת טוב, ...
מחיר יקר לקוח מתנגד למחיר איך למכור עסקים פחד מתחרות להיפגע להציג את המחיר שירות לקוחות
הנחה, משכורת נמוכה, התפשרות על שכר עבודה, לתת הנחה ללקוח, להתפשר על המשכורת, למה לא לתת הנחה? מה המשמעות של לתת הנחה ללקוח? איך למכור מוצר יקר? הלקוח אומר יקר לי, מה המשמעות של התפשרות על המשכורת שלך? שכיר כעצמאי, איך להתראיין?
הנחה, משכורת נמוכה, התפשרות על שכר עבודה, לתת הנחה ללקוח, להתפשר על המשכורת, למה לא לתת הנחה? מה המשמעות של לתת הנחה ללקוח? איך למכור מוצר יקר? הלקוח אומר יקר לי, מה המשמעות של התפשרות על המשכורת שלך? שכיר כעצמאי, איך להתראיין?
... לתת הנחה ללקוח, להתפשר על המשכורת, למה לא לתת הנחה? מה המשמעות של לתת הנחה ללקוח? איך למכור מוצר יקר? הלקוח אומר יקר לי, מה המשמעות של התפשרות על המשכורת שלך? שכיר כעצמאי, איך להתראיין? האם לתת הנחה ללקוח באמת משתלם? כאשר ... יותר מזה שרצה, הוא למעשה נותן הנחה ללקוח שלו, כלומר, למעסיק שלו. מדוע אנשים מבקשים הנחה? קיימות שלוש סיבות עיקריות לכך שאנשים מבקשים הנחה: הם רוצים לשמור על כמה שיותר כסף בכיס. אין להם מספיק כסף כדי לשלם את ... או השירות לא באמת שווה את המחיר שמבקשים עליו. הסיבה השלישית היא המשמעותית ביותר. לעיתים קרובות, כאשר הלקוח אומר יקר לי, הוא לא בהכרח מתכוון שאין לו כסף, אלא הוא חושב שהמוצר אינו מצדיק את המחיר שנדרש עבורו. מה ... לא מספיק איכותי. למה לתת הנחה ללקוח יכול לגרום לך להפסיד את העסקה? חשוב להבין שלא כל הלקוחות מחפשים מחיר זול. ישנם לקוחות רבים שהדבר החשוב להם הוא האיכות, השירות, והערך של המוצר או השירות. כשאדם מציע הנחה, הוא לפעמים ... באמת שווה את המחיר שדרשו עליו מלכתחילה. בצורה כזאת, הוא עלול לגרום ללקוח להתרחק, כיוון שהלקוח מחפש מוצר איכותי ויקר, לא זול. לדוגמה, אם לקוח אומר לך: המוצר יקר לי, ואתה מיד מציע לו הנחה, אתה בעצם עלול להעביר לו את המסר שהמחיר הראשון שדרשת היה מוגזם. התוצאה ... להתעקש על השכר ולהוכיח את המקצועיות שלו במקום להוריד את המחיר. איך להתמודד נכון עם התנגדות של לקוח שאומר יקר לי? כאשר לקוח אומר שהמוצר יקר, אפשר להציע לו לבחון את איכות המוצר, את השירות שנלווה אליו, ואת היתרונות שהוא נותן לעומת המתחרים. במקום לתת ... מה שאתה מבקש עליו. הסיבה לכך היא שכך אתה משדר ביטחון בערך של המוצר שלך, ולא מסמן ללקוח שהוא יקר מדי. באופן כזה, הסיכויים שירכוש את המוצר דווקא עולים, כי הלקוח רואה שאתה בטוח במה שאתה מציע ולא רק מנסה למכור בזול. איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור מוצר יקר? מתי לתת הנחה וכמה לתת? טיפים לשיפור יכולות מכירה למה לקוח מבקש הנחה? האם להתפשר על השכר שלך? התמודדות ... עלולה לפגוע במוניטין שלך ובתפיסה של הלקוח כלפי המוצר או השירות שלך. איך להצליח בראיון עבודה איך למכור מוצר יקר מתי לתת הנחה וכמה לתת טיפים לשיפור יכולות מכירה איך למכור את עצמך בראיון? איך להצליח בראיון עבודה? תשובות לשאלות בראיון עבודה, אתה לא מספיק מקצועי, המוצר לא שווה את הכסף, המוצר יקר מידי, התנגדויות של לקוחות, כמה משכורת אתה רוצה? כמה שכר אתה רוצה? למה לא להתפשר על המשכורת? למה לא ...
להוריד השקעות למכור את המוצר שלך ביטחון עצמי בחיים טענה רגשות איך לגרום ללקוח איך למכור את עצמך בראיון
מלחמה ביוקר המחייה, למה המחירים בארץ גבוהים? יקר לחיות בישראל, למה הכל יקר כאן? עליות מחירים, הורדת מחירי הנדלן, למה המחירים עולים? מה גורם לעליית המחירים? איך לגרום להורדת המחירים? פוליטיקה, שיעור בכלכלה, היצע וביקוש
מלחמה ביוקר המחייה, למה המחירים בארץ גבוהים? יקר לחיות בישראל, למה הכל יקר כאן? עליות מחירים, הורדת מחירי הנדלן, למה המחירים עולים? מה גורם לעליית המחירים? איך לגרום להורדת המחירים? פוליטיקה, שיעור בכלכלה, היצע וביקוש
מלחמה ביוקר המחייה, למה המחירים בארץ גבוהים? יקר לחיות בישראל, למה הכל יקר כאן? עליות מחירים, הורדת מחירי הנדלן, למה המחירים עולים? מה גורם לעליית המחירים? איך לגרום להורדת המחירים? פוליטיקה, שיעור ... וביקוש למה יוקר המחיה בישראל כל כך גבוה? אליעד כהן מסביר בהרצאה למה המחירים בישראל גבוהים ומה עומד מאחורי התייקרות המוצרים בארץ. הוא פותח בשאלה פשוטה - מה זה בעצם מחיר? לדבריו, מחיר הוא הסכום שאדם מוכן לשלם עבור מוצר מסוים. יוקר הוא יחסי, כלומר, אם מוצר היום יקר, זה אומר שפעם בעבר או במקום אחר הוא היה זול יותר. אליעד מסביר באמצעות דוגמה פשוטה: אם כל המחירים ... בשיעור גבוה יותר משיעור העלייה במשכורות, מה שגורם לכך שיכולתו של האדם לקנות פוחתת. מה משפיע באמת על המחירים? המחיר של מוצר מושפע משני דברים עיקריים: היצע וביקוש. אם יש הרבה אנשים שרוצים מוצר מסוים (ביקוש גבוה) ופחות אנשים שמייצרים אותו (היצע נמוך), המחיר יעלה. אך אליעד מסביר שזה לא כל הסיפור. המחיר נקבע לא רק לפי העלות של הייצור אלא בעיקר לפי התחרות בשוק. אם עלות הייצור נמוכה ויש רווח גדול, מתחרים ייכנסו לשוק ויורידו את המחיר. אליעד נותן דוגמה ... יכול לרדת, למשל, כשעלות הייצור גבוהה, ולא משתלם להוריד מחירים. במקרה זה, חברה יכולה להפסיק לייצר או להישאר עם המחיר הגבוה. למה אין תחרות אמיתית בישראל? אליעד כהן טוען כי אחת הסיבות המרכזיות ליוקר המחיה בארץ היא חוסר תחרות אמיתית. ... המקומיים. המדינה עושה זאת כדי לשמור על פרנסה של אנשים בתחום מסוים, אך זה בא על חשבון הצרכן שמשלם מחיר גבוה יותר. האם פוליטיקאים אחראים לעליית המחירים? אליעד מציג את הטענה כי הפוליטיקאים הם הגורם העיקרי ליוקר המחיה בישראל, אך לא באופן ישיר. הפוליטיקאים אחראים דרך החלטות של הטלת מכסים, מיסים, הגבלות על יבוא וכדומה. ...
מחיר טענה ישראל עלות חומרי הגלם להוריד את המחיר משכורת שינוי זה יקר לי
הצגת המחיר ללקוח, להציג ללקוח את המחיר, איך לענות ללקוח ששואל כמה זה עולה? איך לענות ללקוח ששואל מה המחיר? התנגדות מכירה מחיר, התנגדות מחיר בתהליך מכירה, לקוח שאומר יקר לי, הלקוח אומר שאין לו כסף, לקוח אומר אין לי כסף, מתי לומר כמה זה עולה? מתי להציג ללקוח את המחיר? מתי להציג את המחיר ללקוח? תסריט שיחת מכירה, תסריט שיחה טלפוני, איך להתמודד עם לקוח ששואל כמה זה עולה? תמחור מוצר ללקוח, הצעת מחיר ללקוח, איך להתחמק משאלה של לקוח? התנגדויות מכירה
... ללקוח את המחיר, איך לענות ללקוח ששואל כמה זה עולה? איך לענות ללקוח ששואל מה המחיר? התנגדות מכירה מחיר, התנגדות מחיר בתהליך מכירה, לקוח שאומר יקר לי, הלקוח אומר שאין לו כסף, לקוח אומר אין לי כסף, מתי לומר כמה זה עולה? מתי להציג ללקוח ... בשלב מוקדם של תהליך המכירה, הרי שיכול להיות שזה יגרום לאיש המכירות לאבד את המכירה. ולמה? כי עשויה להיות התנגדות מחיר, שתלויה בשלב שבו המחיר הוצג ללקוח בתהליך המכירה. לדוגמה, כי המחיר של המוצר יכול להיות יקר או זול, גם ביחס ליתרונות שהלקוח רואה במוצר עצמו. ואם הלקוח קודם כל יבין את היתרונות של המוצר וקודם ... ואתה מסרב לענות לו, ללקוח יש תחושה שאתה מסתיר מידע, שאתה לא מרגיש בנוח עם המחיר, שאתה חושב שהמחיר יקר מידי, שאתה לא שלם עם המחיר, שאתה חושב שהלקוח יחשוב שהמחיר לא מתאים לו. הלקוח מרגיש את אי הנוחות ... שאתה מסתיר את החיסרון של המוצר. כי אם לדוגמה המחיר שלך היה הכי זול בשוק, אם היתרון שלך, היה המחיר הזול שלך, הרי שאת המחיר אולי כבר היית מפרסם לפני כל דבר אחר. ואולי הלקוח היה שואל אותך, איפה הקאצ של המוצר שלך, בגלל המחיר הזול של המוצר שלך. במילים אחרות, אם היתרון של המוצר שלך, הוא המחיר הזול של המוצר שלך, הרי שלא תחשוש לענות ללקוח כמה זה עולה. ואם תחשוש, זה אולי כי אתה לא רוצה ... המחיר. כאשר כאן בעצם אנחנו עונים ללקוח את הטווח האפשרי של המחירים של המוצר. וממילא ניתן לו גם טווח מחיר זול, כדי שהלקוח לא יברח מהעסקה בגלל המחיר. אבל כמובן שישנם מצבים שאין אפשרות להתחמק לאפשרויות האלו מסיבות שונות והלקוח ... אפשרי לענות כך וכולי. נקודה נוספת, אם אומרים ללקוח שלא רוצים לומר לו מה המחיר, מיד בהתחלת השיחה, ברמת העיקרון הלקוח צריך לקבל את התחושה, שלא אומרים לו מה המחיר, כי לא רוצים להטעות אותו, לא רוצים להציב בפניו ...
איך להתמודד עם לקוח ששואל כמה זה עולה מבחנים הוכחות לקוח אומר שאין לו כסף רגש התנגדויות מכירות בטלפון המוצר יקר לרכוש
העלאת מחירים ללקוחות, האם להעלות את המחיר ללקוחות? איך להעלות את המחיר ללקוחות? איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת מחיר? איבוד לקוחות והעלאת מחירים, האם כדאי להעלות את המחיר? כמה כסף לבקש מלקוחות? רוצה להעלות את המחיר, איך לא לאבד לקוחות בהעלאת מחיר? רוצה לבקש עוד כסף מלקוחות, תמחור העלאת מחיר, מחיר שונה ללקוחות שונים, מחיר שונה ללקוחות חדשים, אובדן לקוחות והעלאת מחירים, מה יקרה אם המחיר יעלה? מה יקרה אם אעלה מחירים?
... עוד כסף מלקוחות, תמחור העלאת מחיר, מחיר שונה ללקוחות שונים, מחיר שונה ללקוחות חדשים, אובדן לקוחות והעלאת מחירים, מה יקרה אם המחיר יעלה? מה יקרה אם אעלה מחירים? וכאן אסביר עוד שיקול שצריכים לקחת בחשבון, כאשר שוקלים להעלות את המחיר ללקוחות וכאשר שוקלים לעשות ... האם הלקוחות יעזבו אותך אם תעלה את המחיר? ואיזה שיקולים לקחת בחשבון כאשר רוצים להעלות מחיר ללקוח? אז ברמת העיקרון יש בזה כל מיני שיקולים וכל מקרה לגופו. ובנוסף באופן כללי תמחור וקביעת מחיר זה עניין שלם שיש בו ... יותר, מהלקוחות שיישארו איתך? מה אז כדאי לעשות? תשובה: צריכים לנסות להעריך את העלות לגייס לקוחות חדשים במחיר היותר יקר. דהיינו, נניח שיש לך מוצר שעולה לך 100 שח ואתה מוכר אותו ב 110 ומרוויח מכך 10 שח. ונניח ... ההגזמה את כל הלקוחות שלך. השאלה היא, כמה יעלה לך לגייס לקוחות חדשים, שיסכימו לשלם לך את המחיר היותר יקר שלך. כי יתכן, שהעלות שלך לגייס לקוח חדש שישלם לך 120 שח, היא יותר גדולה מהגדלת הרווח שתהיה לך ... במקום 110, היא 11 שח או סכום יותר גדול. ואז במקרה כזה, התועלת שקיבלת מכך שאתה מוכר במחיר יותר יקר, דהיינו, 10 שח, היא קטנה מהעלות שלך, לגייס את הלקוח החדש, שישלם לך 120 שח. ולכן אולי יצא שכרך ... שירות קצת שונה, ללקוחות חדשים, ששם אולי שולי הרווח שלך יהיו יותר גדולים. ורק אחרי שאתה מצליח למכור ביותר יקר ללקוחות חדשים, רק אחר כך לשחרר לקוחות קיימים שיינטשו אם תעלה להם את המחיר. והעלאת מחיר, לא חייבת להיות ... שיש בו כל מיני אפשרויות בחירה. האם רוב הלקוחות שלך, רוכשים את החבילה הכי זולה, או את החבילה הכי יקרה? אם הלקוחות שלך תמיד רוכשים את המוצר שהוא כמה שיותר זול, כנראה שהלקוחות שלך מנסים לחסוך כמה שיותר כסף. ... אם תעלה את המחיר שלך ללקוחות הקיימים. אבל אם הלקוחות שלך, לא בודקים את החשבון, רוכשים את המוצרים הכי יקרים, לא עושים חשבון לכסף ובוחרים לא את ההכי זול אלא את מה שהכי טוב להם, הרי שבמקרה כזה זה ...
המוצר יקר לי להצליח למכור מחיר גבוה מידי לקבוע מחיר האם לחסוך איך לגרום לבחור איך לגרום לבחורה איבוד
איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית איך לקבוע מחיר נכון למוצר או לשירות? בקביעת מחיר למוצר או לשירות קיימים ... תמיד כדאי לכתוב פחות מ - 40 כי זה עלול לעורר תהיות או חשדות לגבי האמינות של המחיר. מתי מחיר גבוה יכול להיתפס כזול יותר? אליעד מסביר תופעה מעניינת שבה לפעמים מחיר גבוה דווקא יוצר רושם שהמוצר זול יותר ממה שהוא באמת. למשל, מוצר שמחירו 90 שקלים עשוי לעורר תחושה שהמחיר נדחף בכוונה קרוב ל - 100 אך נעצר רגע לפני, מה שעלול לגרום ללקוח לחשוב שמדובר במוצר יקר שבקושי ניתנה בו הנחה. לעומת זאת, מוצר אחר שנמכר ב - 130 שקלים עלול להיתפס כזול יותר ביחס לטריטוריית ... הלקוח? לבסוף, אליעד מחדד נקודה נוספת: לקוחות לא תמיד רגישים רק למחיר עצמו, אלא לציפיות שיש להם ממנו. לפעמים מחיר גבוה יחסית שנתפס כמחיר מוזל יכול להיות עדיף על מחיר נמוך שנראה כאילו ניסו לדחוף אותו למעלה בכוח. לכן חשוב ... שלו ועם הטריטוריה המנטלית שבה הוא נמצא. איך לתמחר מוצר? מה זה תמחור פסיכולוגי? איך להציג מחיר ללקוח? האם מחיר גבוה מוכר יותר? איך קובעים מחיר לשירות? האם כדאי מחיר עגול או מחיר שבור?
פסיכולוגים לגרום ללקוחות מתי להציג מחיר להציג את המחיר הכי זול איך לשכנע לקוחות המחיר הוא רק תירוץ רמאות זה יקר לי
תחרות עסקית, למה המתחרים שלך יותר זולים? יש לי הצעות יותר זולות, קיבלתי הצעה יותר זולה, מה לענות ללקוח? התנגדות מכירה של מתחרים עסקיים, יש לי הצעת מחיר יותר זולה, הצעת מחיר נגדית, למה אתה כל כך יקר? בידול עסקי, איך לענות ללקוח? איך להתמודד עם תחרות עסקית? איך לענות ללקוח שרוצה הנחה? הדרכת מכירות, יעוץ מכירות, למה אצל המתחרים יותר זול? למה אתה יותר יקר מאחרים? להשוות תפוחים לתפוחים, איך למכור בשוק תחרותי? איך להתמודד עם מתחרים עסקיים?
... ללקוח? התנגדות מכירה של מתחרים עסקיים, יש לי הצעת מחיר יותר זולה, הצעת מחיר נגדית, למה אתה כל כך יקר? בידול עסקי, איך לענות ללקוח? איך להתמודד עם תחרות עסקית? איך לענות ללקוח שרוצה הנחה? הדרכת מכירות, יעוץ מכירות, למה אצל המתחרים יותר זול? למה אתה יותר יקר מאחרים? להשוות תפוחים לתפוחים, איך למכור בשוק תחרותי? איך להתמודד עם מתחרים עסקיים? והפעם ניתן עוד נקודת מבט לגבי איך להתמודד עם לקוח שאומר לך, שאתה מאוד יקר ושאצל המתחרים שלך זה הרבה יותר זול. לדוגמה אתה נותן מחיר ללקוח שלך והלקוח בתגובה אומר לך, שיש לו ... ככ זול, כי בכל מקרה הוא לא מתכנן לסיים את העבודה והוא מתכנן לברוח באמצע העבודה. ואולי הוא מבקש מחיר זול, כי הוא מתכנן בהמשך לבקש ממך עוד כסף עבור דברים שהוא לא צפה מראש. ואולי זה שהוא מציע לך ... אולי אתה מסודר יותר, אולי כל הבדל מכל מין וסוג שהוא. במילים אחרות, כאשר מישהו אומר לך שאתה יותר יקר מאחרים, תנסה קודם כל להבין מה האמת. והאמת היא, שבאמת יכול להיות שמישהו אחר, מוכר מוצר יותר טוב משלך, במחיר זול יותר ממך. ומה לעשות אז? תשובה: כנראה שגם אז אתה יכול לתת שירות יותר טוב, או לספר סיפור כלשהו, ... שהמתחרים שלך יותר זולים, לבין זה שאתה באמת צריך להבין מה באמת מציעים המתחרים שלך ולמה באמת אתה יותר יקר, מה האמת לגבי התמחור שלך. ואחרי שתדע את האמת, עכשיו אפשר להסביר הרבה הסברים מסוגים שונים, לגבי הבידול שלך ...
התנגדויות בזמן מכירות לקיחת אחריות רצון נישה עסקית לתכנן מצד האמת איך למכור בשוק תחרותי מתי לקחת אחריות
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על המחיר גבוה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: המחיר גבוה, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: המחיר גבוה, איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשתול מחשבות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל החלטות? איך לנהל את הזמן? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להאמין בעצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשפר את הזיכרון? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיות מאושר ושמח? איך לחנך ילדים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם לדומם יש תודעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
הפכים שונים של טוב ורע קיום אחרי המוות להתפזר אהבה וקשר זוגי חופש אישי לשון עבר רגשות פחד חרדה השרדותית האם ביטחון עצמי עובד? רע לאהוב את עצמך אוהבת אותי או רק את הכסף שלי כולם אוהבים את אליעד כהן מדד האושר האם ניתן להגיע לאושר מושלם? ליפול בזוגיות חסר חשק מיני התלבטות חוסר יכולת להחליט איך מתמודדים עם ילד מעשן סמים? התמודדות עם דמיונות תתמיד כדי להצליח התמדה ונחישות זיהוי טכניקות שכנוע איך להעלות את המחיר ללקוחות? ילדים עם פחד הילד חושב שמגיע לו הכל בעיות של מורה רוחני הדרך הרוחנית מה יכול לגרום ל ocd? אישיות איך לגרום לאקסית להתגעגע אליך? מה לכתוב לאקסית? להיפצע בתרגיל פרפר לחזה מאמץ רצוף להאמין באלוהים למרות השואה אינטרס רגשי להאמין באלוהים הארה רוחנית ושלמות מחפשת הארה להיות אלוהים האמיתי ביקורת על הספר להיות אלוהים המרוץ לדירה במאה שמונים יום של אלון גל שחיקת ערך הכסף למה היא משמעות החיים שלי? המשמעות של החיים סיבות להנאה ממין איך להיות חיובי? אולי כולם רובוטים? חוסר בחירה חופשית האם קיימים יקומים מקבילים? הבריאה מעידה עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לעסקים, מגשר, מאמן אישי בסקייפ בתחום המחיר גבוה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.5151 שניות - עכשיו 27_09_2025 השעה 01:44:16 - wesi1