... עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר,
המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה ... לדוגמה, נניח שהלקוח אומר, אני לא רוצה לקנות, כי
המוצר יקר לי. אז השאלות שעלינו לשאול כפי שהוסבר לעיל, הן: 1 - האם הסיבה שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, היא כי
המוצר יקר לו. אולי יש סיבה נוספת אחרת. 2 - האם זה
שהמוצר יקר ללקוח, האם זה מחייב את זה שהלקוח לא יקנה את המוצר. 3 -למה
המוצר יקר ללקוח. עד כאן 3 השאלות עפ מה שהוסבר לעיל. אבל כמובן שניתן לקחת את הטענה של הלקוח, שהסיבה שהוא לא קונה את המוצר, היא בגלל
שהמוצר יקר לו, וכמובן שניתן לשאול עליה עוד הרבה מאוד שאלות נכונות שצריך לשאול אותן, כדי להצליח לטפל בהתנגדות של הלקוח. לדוגמה: האם אכן הלקוח באמת אמר
שהמוצר יקר לו? האם אני המוכר בטוח שאכן זה בדיוק מה שהלקוח אמר? אולי הוא אמר משהו דומה? באיזה מילים הוא השתמש ... עד הסוף? האם הלקוח שידר ואמר לי אך ורק את המסר
שהמוצר יקר לו? אולי הוא גם העביר לי מסר, שהמוצר לא יקר לו? האם אני חושב שהלקוח חושב, שהמוצר אך ורק יקר לו, או ... גם לא יקר לו? האם יש אפשרות שהלקוח לא יחשוב
שהמוצר יקר לו, האם הכרחי שהלקוח יחשוב
שהמוצר יקר לו? מה אני חושב שגורם ללקוח לחשוב
שהמוצר יקר לו? כשהלקוח אומר
שהמוצר יקר לו, למה הוא מתכוון יקר לו, מה הופך את המוצר ליקר? מה ההגדרה של הלקוח, למוצר יקר? האם יש רמות של יקר? ... שהמוצר אכן יקר? האם אני המוכר חושב שחובה לחשוב
שהמוצר יקר? האם אני חושב שהלקוח חייב לחשוב
שהמוצר יקר? האם אני חושב, שכל לקוח אחר היה חושב
שהמוצר יקר? בכל תנאי? בכל מצב? כשהלקוח אומר
שהמוצר יקר לו, האם אני בטוח שהלקוח הבין מהו המוצר? האם אני בטוח שהלקוח הבין נכון מהו המוצר? האם אני בטוח שהסברתי ... או שאני לא מצליח למכור לו, רק בגלל שהוא אומר
שהמוצר יקר? האם אני בטוח שאני רוצה למכור ללקוח, בלי קשר לזה שהוא אומר
שהמוצר יקר? מה הרע שנוצר אצלי לנסות להבין את הלקוח? מה הרע שנוצר אצלי לנסות להסביר ללקוח על המוצר? מה הרע שנוצר ... ללקוח את המוצר, מה הייתי אומר ללקוח שהיה אומר
שהמוצר יקר? האם אני לא חייב למכור את המוצר ללקוח? האם באמת אין שום דרך למכור את המוצר ללקוח? כשהלקוח אומר שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, כי
המוצר יקר לו, זה בעצם אומר שאתה המוכר לא מצליח למכור ללקוח את המוצר, כי הלקוח אמר
שהמוצר יקר לו. אבל גם כאן נשאל את 3 השאלות שלעיל: האם זאת אכן כל האמת? האם אתה לא מצליח למכור ללקוח את המוצר, רק בגלל שהוא אמר
שהמוצר יקר לו? האם זה שהלקוח אמר
שהמוצר יקר לו, מחייב אותך לא להצליח למכור לו את המוצר? ולמה הלקוח אמר
שהמוצר יקר לו? מה האינטרס שלי, לא למכור ללקוח? מה יוצא לי גם טוב מזה שאני לא מוכר ללקוח? מה הרע שיוצא לי מלמכור ...