אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הכי טוב ✔מה הכי טוב לעשות? ההחלטה הכי נכונה, איך הכי נכון לפעול? איך להחליט? לתכנן נכון, תכנון נכון, מה הדרך הכי נכונה? מה הכי נכון לעשות? איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מה הכי טוב לעשות? ההחלטה הכי נכונה, איך הכי נכון לפעול? איך להחליט? לתכנן נכון, תכנון נכון, מה הדרך הכי נכונה? מה הכי נכון לעשות? איך לדעת מה לעשות? קבלת החלטות, כיצד להחליט?
למה אנחנו מופתעים למרות שתכננו מראש מה לעשות?

הרבה פעמים אנשים מתכננים כיצד לפעול בסיטואציה מסוימת, ובכל זאת, ברגע האמת הם חווים משהו שונה לחלוטין ממה שציפו. אליעד כהן מסביר את הנושא דרך דוגמה של אדם שתכנן להיפרד ממישהו קרוב, ואף יזם את הפרידה הזאת בעצמו. האדם היה בטוח שהוא יודע בדיוק כיצד ירגיש בזמן הפרידה, אבל כשהרגע הגיע, הוא הופתע והרגיש אחרת לגמרי ממה שתכנן.

הסיבה לכך, לפי אליעד, היא שהתגובה של האדם בכל רגע נתון תלויה בכמות המידע שיש לו באותו רגע. כלומר, התגובה הרגשית או המעשית שלנו תלויה בידע ובתובנות שברשותנו בדיוק באותו זמן נתון. אם מראש היו לנו כל התובנות והמידע המלאים, היינו מגיבים בדיוק כפי שתכננו ולא היינו מופתעים משום דבר. אבל המציאות היא שתמיד יש מידע חדש או היבטים שלא חשבנו עליהם מראש, ולכן אנחנו מוצאים את עצמנו מגיבים בצורה שונה מכפי שציפינו.

לדוגמה, אדם מתכנן כיצד הוא ירגיש כשהילד שלו יטוס ללמוד בחו"ל. הוא חושב לעצמו: "כשזה יקרה אני ארגיש עצוב, אבל אוכל להתמודד עם זה בקלות". בפועל, כשהרגע מגיע, מתגלה לו מידע חדש שלא היה לו קודם - למשל, פתאום הוא חושב על כך שהילד לא יהיה בבית בסופי שבוע, והוא מרגיש צער גדול יותר ממה שדמיין. זו הסיבה להפתעה - לא היה לו מראש את כל המידע הרגשי והפרקטי של הסיטואציה.

האם אפשר להימנע מהפתעות בעזרת תכנון טוב יותר?

אליעד מסביר שככל שהאדם יצליח לדמיין מראש טוב יותר את כל הפרטים הקטנים והגדולים של הסיטואציה, כך הוא יצליח לצמצם את ההפתעה בזמן אמת. ככל שהדמיון שלנו מדויק ומפורט יותר, ההפתעה קטנה. עם זאת, תמיד תהיה אפשרות שהסיטואציה עצמה תפתיע, משום שהאדם לא יכול לדמיין כל פרט קטן במציאות. לפעמים הסיבה להפתעה היא שינוי במצב הרגשי או בתפיסת העולם האישית של האדם עצמו, כך שגם אם הוא דמיין את כל האפשרויות, הוא עצמו השתנה ולכן תגובתו תהיה אחרת.

למשל, אדם שהלך לראיון עבודה והיה בטוח שיגיב ברוגע לשאלות מסוימות, יכול למצוא את עצמו מגיב בלחץ או בפחד משום שברגע האמת הוא מרגיש לא בטוח בעצמו או חסר ביטחון - משהו שהוא לא צפה מראש.

האם יש תגובה אופטימלית לסיטואציה?

כששואלים מהי התגובה הנכונה או הכי טובה לכל סיטואציה, אליעד מדגיש שאין באמת תגובה אופטימלית מוחלטת. הכל תלוי במה האדם רוצה להשיג. אם הוא מחפש להיות חסין רגשית ולהימנע מכל צער או הפתעה, אז התגובה שלו צריכה להיות בהתאם למטרה זו. לעומת זאת, אם הוא רוצה לחוות רגשות או להרגיש מחובר לסיטואציה, התגובה הרצויה תהיה שונה.

לדוגמה, אם מישהו הולך למות, ואין לך שום בעיה עם המוות שלו, הרי שהתגובה שלך תהיה שונה לחלוטין מאדם שקשור אליו רגשית. אליעד מדגיש שאין שום תגובה שהיא נכונה או לא נכונה בצורה מוחלטת. התגובה שלך תמיד תהיה ביחס למה שאתה רוצה או מצפה מעצמך. אם יש לך סטנדרטים מסוימים לתגובה רגשית, ואתה לא עומד בהם, אז תחוש לא טוב עם עצמך - לא משום שזו תגובה לא נכונה אבסולוטית, אלא משום שהיא לא עומדת בציפיות שלך מעצמך.

איך אפשר להגיע לחסינות רגשית מוחלטת?

אליעד כהן מסביר שחסינות רגשית אמיתית אינה בכך שהאדם מנותק רגשית מהמציאות, אלא בכך שהאדם מבין שאין באמת הבדל בין אפשרויות שונות - כלומר, הוא מודע לעובדה שהוא לא יודע שום דבר בוודאות מוחלטת. ההבנה שאין תשובה מוחלטת ואבסולוטית היא שמעניקה...
חסר ביטחון עצמי אני רוצה להרגיש טוב סיבות להיות בטוח בעצמי אין תשובה לתכנן נכון למות בעיות עם לחזק ביטחון עצמי להרגיש טוב יותר סיטואציות איך הכי נכון לפעול איך לדעת איך לדעת מה איך לדעת מה לעשות איך להחליט הדרך הדרך הכי נכונה ההחלטה הכי נכונה החלטה החלטות החלטיות הכי טוב הכי טוב לעשות הכי נכון הכי נכון לעשות טוב לעשות כיצד להחליט לדעת לדעת מה לעשות להחליט לקבל החלטה לקבל החלטות לתכנן לתכנן נכון מה הדרך הכי נכונה מה הכי טוב מה הכי טוב לעשות מה הכי נכון מה הכי נכון לעשות מה לעשות קבלת החלטה קבלת החלטות תכנון תכנון נכון
מה יותר טוב? טוב או הכי טוב, הכי טוב או טוב, איך לשכנע לקוח? איך לשכנע אנשים? הטוב ביותר, הכי טוב בעולם, טיפול בהתנגדות לקוח, טוב או טוב מאוד, איך לשכנע אנשים? טיפים לשכנוע אנשים
מה יותר טוב? טוב או הכי טוב, הכי טוב או טוב, איך לשכנע לקוח? איך לשכנע אנשים? הטוב ביותר, הכי טוב בעולם, טיפול בהתנגדות לקוח, טוב או טוב מאוד, איך לשכנע אנשים? טיפים לשכנוע אנשים
... יותר טוב? טוב או הכי טוב, הכי טוב או טוב, איך לשכנע לקוח? איך לשכנע אנשים? הטוב ביותר, הכי טוב בעולם, טיפול בהתנגדות לקוח, טוב או טוב מאוד, איך לשכנע אנשים? טיפים לשכנוע אנשים מתי עדיף להגיד טוב ומתי עדיף להגיד הכי טוב בשכנוע? אחת השאלות המרכזיות ששואל אליעד כהן במהלך ההרצאה היא מה עדיף להגיד בשכנוע: שהמוצר טוב או שהמוצר הכי טוב? למרות שהמילה הכי טוב נשמעת חזקה ומשכנעת יותר, אליעד מסביר שלכל ביטוי יש יתרונות וחסרונות ברורים, ולכן חשוב לדעת להשתמש בהם נכון בהתאם לסיטואציה. מה החיסרון של המילה הכי טוב בשכנוע? כשמשתמשים בביטוי הכי טוב , יש מסר כפול וסמוי. מצד אחד, המסר חזק כי הוא מציג את המוצר כמוביל מעל כל האחרים. מצד שני, השימוש בהכי טוב מרמז שיש מוצרים אחרים טובים גם הם. כלומר, ברגע שאמרת הכי טוב, למעשה הודית שיש אופציות טובות אחרות, אבל שלך מובילה. לפעמים זה מחליש את המסר כי הוא פותח פתח להשוואות ולא מאפשר למוצר לעמוד בפני עצמו. מה היתרון של המילה טוב ... את המסר לפי תפיסת הלקוח? אליעד מדגיש שהבחירה בין טוב לבין הכי טוב חייבת להיות בהתאם לציפיות ולתפיסת הלקוח: אם הלקוח מאמין שכל המוצרים בתחום הם טובים, ואתה מתקשה לשכנע אותו שהאחרים פחות טובים - עדיף לומר המוצר הזה הוא הכי טוב. בכך אתה נותן הכרה מסוימת גם למוצרים האחרים, אך מדגיש שהמוצר שלך הוא הבחירה המובילה. אם הלקוח לא בטוח לגבי איכות שאר המוצרים, או חושב שהמוצרים האחרים אינם מספיק ... איכותיים וטובים, הדרך הנכונה לשכנע אותו תהיה לומר הרכב הזה הוא הכי טוב. בכך אתה משיג את המטרה כי אתה מסכים עם דעתו שיש עוד רכבים טובים, אך מדגיש שהרכב שאתה מוכר עולה על כולם. לעומת זאת, אם הלקוח לא בטוח ברמת האיכות של הרכבים האחרים ... בביטוי הרכב הזה הוא הטוב בשבילך. כך אתה לא משתמש במילים טוב או הכי טוב בצורה מבודדת, אלא מתאים את המוצר אישית לצרכים של הלקוח. למעשה, אתה מצמצם לחלוטין את התחרות מול מוצרים אחרים ויוצר תחושה של פתרון מותאם אישית ללקוח. מתי המילה הכי טוב מחלישה את המסר? לפעמים דווקא שימוש במונח הכי טוב מחליש את המסר שלך. למשל, אם הלקוח שלך חשדן מאוד וכל אמירה מוחלטת עלולה להיראות לו מוגזמת ולא אמינה, אז עדיף לא להקצין באמירות כמו הכי טוב, אלא לומר משהו מתון יותר כמו גם זו אופציה טובה. כך אתה מונע התנגדות ומאפשר ללקוח להרגיש שליטה ובחירה פתוחה יותר. איך ליצור הסכמה הדרגתית עם הלקוח? אחת הטכניקות ... מתחבר ומסכים, ניתן להעלות את עוצמת המסר ולומר לו בעצם, זה המוצר הכי טוב עבורך. שיטה זו מאפשרת לך להתאים את המסר בדיוק לפי רמת ההתנגדות או ההסכמה של הלקוח תוך כדי השיחה. האם טוב והכי טוב הם ביטויים מוחלטים או יחסיים? אליעד מסביר ששני הביטויים, טוב והכי טוב, הם ביטויים יחסיים ואף אחד מהם אינו מוחלט באמת. כאשר אומרים הכי טוב ברור מאליו שהמוצר שלך מושווה לאחרים ולכן הוא אינו עומד בפני עצמו. וכאשר אומרים רק טוב, בתת - המודע של הלקוח ישנה ידיעה שכנראה קיימים מוצרים נוספים טובים. לכן אין ... הטריק הוא תמיד להתאים את הביטוי למצב הלקוח: אם הלקוח מחפש את הכי טוב, תן לו את התחושה הזאת. אם הוא מחפש ביטחון בסיסי ללא השוואה, טוב יהיה מספיק. מה המסקנה הסופית בבחירת מילים לשכנוע לקוחות? אליעד כהן מסכם שהכל תלוי תמיד בהקשר ובתחושת הלקוח: לפעמים כדאי להקצין ולומר הכי טוב, ולפעמים עדיף להנמיך טון ולומר טוב. מי ששולט בדקויות האלה בשפה ובפסיכולוגיה של השכנוע, יכול להתאים את המסר המדויק שיביא את הלקוח להסכים ולהשתכנע בצורה הטובה ביותר. ... איך לבחור מילים נכונות בשיווק ומכירות? מה ההבדל בין טוב ל- הכי טוב ומתי להשתמש בכל אחד מהם? כאשר שואלים מה יותר טוב - טוב או הכי טוב - התשובה נראית אינטואיטיבית: הכי טוב נשמע חזק ומשכנע יותר מ- טוב. אבל האם זה תמיד כך? מתי עדיף לומר הכי טוב ומתי עדיף לומר טוב? כאשר אומרים על מוצר מסוים שהוא הכי טוב, יש בכך מסר כפול. מצד אחד, זה ממקם אותו מעל שאר המוצרים. מצד שני, זה גם מרמז על כך שיש מוצרים אחרים שהם טובים, ורק בהשוואה אליהם הוא הכי טוב. לעומת זאת, כשאומרים המוצר הזה טוב, זה מייצר תחושת ודאות מסוימת - לא מדברים על השוואה עם אחרים, אלא קובעים עובדה פשוטה. לכן, בחלק מהמקרים עדיף דווקא להימנע מהמילה הכי טוב, כי בכך נוצר הרושם שיש מוצרים אחרים שמתחרים על אותו תואר. איך לבחור את הביטוי המתאים לשכנוע לקוחות? - אם הלקוח חושב שכל המוצרים בתחום טובים וקשה לשכנע אותו שהמתחרים נחותים, עדיף לומר שהמוצר הכי טוב. בכך ניתן לגיטימציה לאחרים, אך משכנעים שהוא המוביל. - אם הלקוח לא בטוח לגבי טיבם של שאר המוצרים, עדיף לומר המוצר הזה טוב, בלי להזכיר בכלל אופציות אחרות. כך יוצרים ...
טעויות של מנהלים מוצלחים - במה להתמקד כדי להצליח, להיות הכי טוב בממוצע, להיות הכי טוב באופן ספציפי, להיות יותר טוב מהמתחרים שלך, להיות הכי טוב בכל תחום, להיות הכי טוב ביחס למתחרים שלך, ניהול משאבים בארגון, תעדוף משימות, לדעת על מה להתפשר, איך לנהל משאבים בצורה נכונה? איך לתעדף משאבים? פוקוס ניהולי, פרפקציוניזם, שאיפה לשלמות בעסקים, מנטורינג למנהלים
... של מנהלים מוצלחים - במה להתמקד כדי להצליח, להיות הכי טוב בממוצע, להיות הכי טוב באופן ספציפי, להיות יותר טוב מהמתחרים שלך, להיות הכי טוב בכל תחום, להיות הכי טוב ביחס למתחרים שלך, ניהול משאבים בארגון, תעדוף משימות, לדעת על מה להתפשר, איך לנהל משאבים בצורה נכונה? איך לתעדף משאבים? פוקוס ניהולי, פרפקציוניזם, שאיפה לשלמות בעסקים, ... שהוא אולי פחות טוב ממך בכל דבר בפני עצמו ולכן הוא ינצח אותך. והדרך הנכונה להסתכל על הדברים, היא הדרך שאומרת שכדי לנצח בעולם העסקי, אתה לא צריך להיות הכי טוב שיש בשום דבר ספציפי. אתה כן צריך להיות הכי טוב שיש, בממוצע בסך כל הדברים שאתה עושה, ביחס למתחרים שלך. ואני אסביר: למנהל עסק יש כמות X של תחומי אחריות וכמות X של משימות כדי למלא את האחריות של העסק וכמות X של משאבים ... כמה שיותר תרחישים איך אפשרי לנתב את סך כל המשאבים המוגבלים בצורה מוגבלת עבור סך כל המשימות. והמנהל הטוב, בוחר את התרחיש הכי פחות גרוע דהיינו, התרחיש הכי טוב שיש במסגרת המשאבים, ביחס למתחרים, כדי לנצח במשחק. דהיינו, המנהל הטוב, לא מנסה לעשות כל משימה בדרך הטובה ביותר ביחס לעצמה. אבל הוא כן מנסה שבממוצע, סך כל הביצועים שלו, יהיו יותר טובים משל המתחרים שלו. כי כדי שהעסק שלך יצליח, אתה לא צריך להיות הכי טוב שיש בפני עצמך, אלא אתה צריך להיות הכי טוב שיש ביחס למתחרים שלך. ולכן אתה לא צריך לעשות את כל המשימות שלך בצורה הטובה ביותר, אלא עליך כן לוודא שהעסק שלך תמיד יותר טוב משל המתחרים שלך, בעיני הלקוחות הפוטנציאלים ... ולוותר על האיכות של הביצוע ברמת היחידה הבודדת, כדי לגרום לסך כל המשימות שלך, להתבצע על הצד הטוב ביותר, ביחס למתחרים שלך. שוב, אתה לא צריך לעשות הכל הכי טוב. אתה כן צריך לעשות הכל הכי טוב ביחס למתחרים שלך. דהיינו, בממוצע, להיות הכי טוב. ולכן צריך גם להתפשר ולעשות משימות בצורה גרועה בפני עצמן, אם בממוצע תנצח את המתחרים שלך במשחק בסך הכל. ולכן, הפוקוס צריך להיות, איך אני יותר טוב בסך הכל הכללי, ביחס ... דהיינו, יותר טוב בסך הכל שהוא שקלול של כל התהליכים שמשפיעים על הציון שהלקוח נותן לעסק שלך. והפוקוס לא צריך להיות ברמת המשימה הבודדת, איך עושים אותה הכי טוב שיש.? ...
הכי טוב והכי רע, מה הכי רע בעולם? מה הכי טוב בעולם? מה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות? מה הדבר הכי טוב שיכול לקרות? להרגיש רק רע, להרגיש רק טוב, הכי רע זה טוב, הכי טוב זה רע, איך לקחת את החיים בקלות? איך לראות את החיים כמשחק?
הכי טוב והכי רע, מה הכי רע בעולם? מה הכי טוב בעולם? מה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות? מה הדבר הכי טוב שיכול לקרות? להרגיש רק רע, להרגיש רק טוב, הכי רע זה טוב, הכי טוב זה רע, איך לקחת את החיים בקלות? איך לראות את החיים כמשחק?
הכי טוב והכי רע, מה הכי רע בעולם? מה הכי טוב בעולם? מה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות? מה הדבר הכי טוב שיכול לקרות? להרגיש רק רע, להרגיש רק טוב, הכי רע זה טוב, הכי טוב זה רע, איך לקחת את החיים בקלות? איך לראות את החיים כמשחק? מה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות לאדם בעולם? אליעד כהן מסביר בהרצאתו ... ניתן להרגיש רע מקסימלי, מכיוון שבמצב שבו כל מה שהאדם רוצה קורה בדיוק הפוך - הרצון שלו מתנתק ונעלם לחלוטין, ומכאן שגם הרגשת הרע מתבטלת לחלוטין. האם הכי טוב בעולם הוא באמת טוב כמו שחושבים? במקביל להסבר על המצב הכי רע, אליעד מתאר את המצב ההפוך: הכי טוב בעולם. מצב זה מוגדר כאשר כל מה שהאדם רוצה אכן קורה, וכל מה שקורה - הוא בדיוק מה שהאדם רוצה. אך הוא מדגיש שגם המצב הזה אינו ... מאף אחד מהמצבים האלו. לא צריך לפחד מהמצב הכי גרוע כי אם האדם באמת יגיע למצב הזה, הוא כבר לא יוכל להרגיש רע כלל. מצד שני, אין צורך להשתוקק למצב של הכי טוב, משום שגם אז האדם לא יחווה שום דבר מיוחד. ההבנה הזאת עוזרת לאדם לקחת את החיים בקלילות ולראות אותם כמשחק, כי אין לו כבר פחד קיצוני מלהגיע למצבים הכי גרועים, ואין התלהבות מוגזמת להגיע למצב הכי טוב. החיים הופכים להיות רגועים, מאוזנים והרבה יותר קלים להכלה. מה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות? איך לראות את החיים כמשחק? האם אפשר ...
טיפול בהתנגדויות, החבר הכי טוב או המוכר הכי טוב? טיפול בהתנגדויות בצורה חברית, להתייחס ללקוח כמו לחבר, טיפול בהתנגדות מכירה בצורה חברית, טיפול בהתנגדות רכישה בצורה חברית, איך להיות החבר הכי טוב של הלקוח? איך להיות היועץ של הלקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך להתחבר ללקוח? לקוח שאומר יקר לי, לקוח שאומר אני צריך לחשוב על זה, איך להגיב ללקוח בצורה חברית? איך לענות ללקוח בצורה חברית? איך להתייחס ללקוח כמו לחבר? אמון עם לקוח, לגרום ללקוח להאמין לך
... בהתנגדויות, החבר הכי טוב או המוכר הכי טוב? טיפול בהתנגדויות בצורה חברית, להתייחס ללקוח כמו לחבר, טיפול בהתנגדות מכירה בצורה חברית, טיפול בהתנגדות רכישה בצורה חברית, איך להיות החבר הכי טוב של הלקוח? איך להיות היועץ של הלקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך להתחבר ללקוח? לקוח שאומר יקר לי, לקוח שאומר אני צריך לחשוב על זה, איך להגיב ללקוח ... והיא, שעליך להגיב להתנגדות של הלקוח, בדיוק כמו שהיית מגיב לאותה התנגדות אם החבר הכי טוב שלך, היה שואל אותך את אותה השאלה בדיוק, כאשר אתה לא היית מנסה למכור לו, אלא רק לייעץ לו. לדוגמא: נניח שאתה רוצה למכור למישהו מוצר והוא אומר לך יקר לי. עכשיו שאל את עצמך, נניח שהלקוח הזה היה החבר הכי טוב שלך, ונניח שלא היית רוצה למכור לו את המוצר אלא רק היית רוצה לתת לו ייעוץ כללי, האם כדאי לו לרכוש את המוצר או לא. ונניח שהחבר הכי טוב שלך היה אומר לך, שהמוצר יקר לו. איך לדעתך היית מגיב במקרה הזה? תשובה: כל מקרה לגופו. אבל ברמת העיקרון, כנראה שהיית מנסה להבין את החבר שלך, למה הוא מתכוון ... אבל בטוח נכון, שהיית מגיב כלפיו בצורה חברית ומנסה לעזור לו להשיג את התוצאה הכי טובה, ולא היית מנסה לעשות עליו איזו מניפולציה כדי למכור לו בכח. אז ברמת העיקרון, אם יש לך ספק, איך לענות ללקוח, אז התשובה היא, כמו שהיית מדבר עם החבר הכי טוב שלך. תתחבר ללקוח, תראה בו את החבר הכי טוב שלך, תנסה להבין אותו, תנסה לעזור לו, אל תנסה למכור לו. בדרך הזו, יש יותר סיכוי שתצליח לסגור איתו עסקה, במידה ובאמת מתאימה לו העסקה. ואוסיף: העצה הנל טובה כברירת מחדל במידה ואין לך מושג איך הכי טוב לענות ללקוח. אבל מצד האמת, יש בעצה הזאת חיסרון. והוא, שכאשר אתה מול לקוח, אתה לא רק חבר שלו, אלא אתה גם כן רוצה למכור לו. לא בהכרח למכור בכל מחיר. אבל כן ... בתהליך מכירה, צריכים לדעת בדיוק מה לומר ואיך לומר. ויתכן שאם הלקוח באמת היה החבר הכי טוב שלך, לא היית מוכר לו את המוצר הזה במחיר הזה. אבל הלקוח, הוא לא בהכרח החבר הכי טוב שלך וגם הלקוח לא בהכרח רוצה שיהיה לך הכי טוב שאפשר. ולכן יש איזו שהיא נקודת איזון, של כמה היית רוצה למכור ללקוח, למרות שאולי המוצר לא מתאים לו. ולכן מצד האמת לא באמת צריכים לדבר עם הלקוח, בדיוק כמו שהיית מדבר עם החבר הכי טוב שלך, אלא כן צריך לנסות למכור, במסגרת כמה שאתה רוצה למכור ללקוח. אבל כן קריטי שאיש המכירות יראה את נקודת המבט שבה הוא מנסה לעזור ללקוח, להבין את הלקוח, ... וכולי. ולכן קריטי שאיש המכירות תהיה לו גם את נקודת המבט של, איך היית מגיב לחבר הכי טוב שלך, שהיה אומר לך שהמוצר X יקר לו, או שהמוצר X לא מתאים לו. מה היית עושה, במידה והיית מנסה לתת לו את הייעוץ הטוב ביותר? כנראה שהיית מנסה להבין אותו. ... שלו. ולכן צריכים גם את נקודת המבט הזו, של לרצות לעשות טוב ללקוח ולהיות החבר הכי טוב של הלקוח להיות היועץ של הלקוח ולא רק להיות איש המכירות של הלקוח. ...
מי הלקוח האידיאלי שלך? מי הלקוח הכי טוב שלך? איך לבחור את הלקוחות שלך? לאיזה לקוחות לפרסם? לאיזה לקוחות לשווק? למי אתה מביא הכי הרבה תועלת? במה אתה הכי טוב? למי אני מביא הכי הרבה תועלת? במה אני הכי טוב? היצע וביקוש, איך לבחור את הלקוח האידיאלי שלך? מי הלקוח שישלם לך הכי הרבה כסף? האם חייב להיות יותר טוב מאחרים? האם חייב יתרון תחרותי? איזה עסק להקים? איך לבחור תחום לימודים? במה להיות יותר טוב מאחרים? איך להיות יותר טוב מאחרים? איך לעשות הרבה כסף?
... הלקוח האידיאלי שלך? מי הלקוח הכי טוב שלך? איך לבחור את הלקוחות שלך? לאיזה לקוחות לפרסם? לאיזה לקוחות לשווק? למי אתה מביא הכי הרבה תועלת? במה אתה הכי טוב? למי אני מביא הכי הרבה תועלת? במה אני הכי טוב? היצע וביקוש, איך לבחור את הלקוח האידיאלי שלך? מי הלקוח שישלם ... רוצה לחדד את הנקודה הבאה והיא, שאם אתה רוצה לעשות כסף אתה לא צריך לגשת לעניין דרך נקודת המבט של במה אני הכי טוב. אלא דרך נקודת המבט של למי אני מביא הכי הרבה תועלת. ומי הלקוח ... היצע. וזה בעצם אומר, שאם אתה מנסה למצוא את הלקוח האידיאלי שלך, הרי שעליך לנסות להבין מי צריך את מה שאתה הכי טוב בו, מי צריך את מה שאתה יותר טוב מאחרים בו. וזה נכון, אבל זאת ... אבל עדיין, יתכן שתוכל להביא יותר תועלת למי שצריך רק מיומנות אחת שלך בלבד, יותר מאשר כל מי שצריך את מה שאתה הכי טוב בו יותר מאחרים. ולכן, אם תחשוב דרך נקודת המבט של במה אני הכי טוב יותר מאחרים, ומי צריך את מה שאני הכי טוב בו יותר מאחרים, אז אכן זאת נקודת מבט נכונה להתחיל לחפש בה. כי ... הכי הרבה תועלת, למי אני יכול לייצר הכי הרבה תועלת. ואתה יכול לייצר הכי הרבה תועלת, לאו דווקא במקום שאתה הכי טוב בו. והלקוח משלם על התועלת שאתה מייצר לו ולא על הייחודיות שלך. ... זולות ויותר טובות ממך, אז אולי הוא לא צריך דווקא אותך. אבל הפוקוס לא צריך להיות, איפה אני אביא לידי ביטוי הכי טוב את מה שאני הכי טוב בו, אלא איפה אני אביא הכי הרבה תועלת, שהלקוח מוכן לשלם עליה הכי הרבה. וזה לא בהכרח המקום שבו אתה הכי טוב.
להיות הכי טוב בעולם, להיות הכי טוב בתחומך, השאיפה לשלמות, רצון להצליח, פרפקציוניזם, להגיע להארה, לחקור את האמת, הדרך של אליעד כהן, להצליח בכל תחום
להיות הכי טוב בעולם, להיות הכי טוב בתחומך, השאיפה לשלמות, רצון להצליח, פרפקציוניזם, להגיע להארה, לחקור את האמת, הדרך של אליעד כהן, להצליח בכל תחום
... הכי טוב בעולם, להיות הכי טוב בתחומך, השאיפה לשלמות, רצון להצליח, פרפקציוניזם, להגיע להארה, לחקור את האמת, הדרך של אליעד כהן, להצליח בכל תחום איך להיות הכי טוב בעולם בתחומך? הרצאתו של אליעד כהן מתמקדת בשאלה איך להפוך להיות הכי טוב בעולם בתחומך, בכל תחום אפשרי. אליעד מציג באופן ברור ומפורט את הדרך שבה השאיפה לשלמות, הפרפקציוניזם, והרצון להצליח מובילים בהכרח את האדם אל מחקר עמוק, הכולל את חקר האמת והבנת מהות הדברים עצמם. המפתח המרכזי להצלחה הוא החקירה האינסופית אל תוך המהות של הנושא שבו האדם רוצה להיות הכי טוב בעולם. מדוע הרצון להיות הכי טוב מוביל בהכרח לחקר האמת? אליעד מסביר שאם אדם באמת ירצה להיות הכי טוב בתחום כלשהו, לא מספיק לו רק לדעת הרבה, אלא הוא חייב להכיר את הנושא שלו עד היסוד. לדוגמה, אם אדם רוצה להיות טכנאי מחשבים הכי טוב בעולם, זה אומר בהכרח שלא תהיה שום בעיית מחשוב שהוא לא יוכל לפתור. כדי להגיע לרמה כזאת של ידע, אותו טכנאי יהיה חייב לחקור ולהבין את כל המערכות, ... מחויב ואפשרי, רצון ובחירה חופשית. מדוע אליעד טוען שמומחים בתחומם הם בעצם לוזרים? אליעד מסביר שרוב האנשים שמגדירים עצמם כמומחים בתחומם אינם באמת הכי טובים בעולם, כיוון שהם אינם נכנסים אל עומק המהות של הנושא שבו הם עוסקים. למשל, רופא שמגדיר את עצמו כמומחה גדול עדיין יכול ללמוד דברים חדשים בעוד ... המהות האמיתית, לא קיימת אפשרות לחדש לו שום דבר בתחום הזה. מי שלא מגיע להבנת המהות הוא מבחינה מסוימת לוזר, כי הוא הסתפק בידע שטחי. כיצד הגדרת המטרה כהכי טוב בעולם מחייבת בירור מושלם של המהות? אליעד מדגיש שכאשר אדם שם לעצמו את המטרה להיות הכי טוב בעולם, הוא חייב להגדיר זאת כמצב שבו אין שום אפשרות בעולם שמישהו יהיה טוב ממנו. לדוגמה, אדם שרוצה להיות מטפל הכי טוב בעולם צריך להבין במדויק איך עובד המוח של האנשים, הרגשות שלהם, ההתנהגויות, ועוד. הוא לא יכול להסתפק בהבנה חלקית, ועליו להמשיך ולשאול למה? ללא ... כל תחום עד היסוד מביאה בהכרח את האדם גם לשאלות רוחניות ופילוסופיות עמוקות כמו משמעות החיים, רצון, בחירה חופשית, ומהות המציאות. מי שבאמת רוצה להיות הכי טוב בעולם חייב בהכרח להגיע בסופו של דבר לשאלות האלה, וכך הופכת השאיפה הגשמית להיות אמצעי לחקירת האמת המוחלטת ולהארה רוחנית. איך להיות הכי טוב בעולם? מהי חקירת המהות? האם אפשר לזייף הצלחה? מה הקשר בין הצלחה להארה רוחנית? איך להגיע לשלמות בתחום שלי? איך להבין את המהות של תחום מסוים? מהי ...
איך לשתול מחשבות? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על התת מודע? תרתי משמע, ריבוי משמעויות, ללמוד לשכנע, החדרת מסרים לתת מודע, העברת מסרים לתת מודע, ללמוד NLP, כושר שכנוע
איך לשתול מחשבות? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על התת מודע? תרתי משמע, ריבוי משמעויות, ללמוד לשכנע, החדרת מסרים לתת מודע, העברת מסרים לתת מודע, ללמוד NLP, כושר שכנוע
... לשכנע, החדרת מסרים לתת מודע, העברת מסרים לתת מודע, ללמוד NLP, כושר שכנוע איך לשכנע לקוח שהמוצר שלך הכי טוב, למרות שהוא לא? אליעד כהן מסביר בהרצאה כיצד אפשר לשכנע לקוח שמוצר מסוים הוא הטוב ביותר עבורו, גם כאשר הלקוח עצמו אינו מאמין בכך או שהמוצר לא ... אחרות פחות טובים שביחס אליהם המוצר המדובר הוא אכן הטוב ביותר. כאשר אומרים ללקוח ישירות המוצר שלי הוא הכי טוב, הלקוח מיד מתנגד, כי הוא משווה באופן ישיר עם מוצרים אחרים שהוא מכיר. אולם אם אומרים לו שהמוצר הוא הכי טוב ביחס ל- 1, 2, 3, הלקוח יקלוט באופן לא מודע בעיקר את המסר המוצר הוא הכי טוב, והחלק של ביחס ל... ייעלם בתהליך עיבוד המידע בתת המודע. איך עובד התת מודע בזמן שמיעת מסרים שיווקיים? אליעד כהן מתאר כיצד פועל התת מודע ... בישראל מתחרים בבחירות ואומרים אני המועמד הטוב ביותר ביחס למועמד השני, בפועל המסר שנקלט הוא פשוט אני הכי טוב. אליעד מסביר שהסיבה לכך היא שפוליטיקאים בדרך כלל אינם מציעים הצעות מעשיות אלא בעיקר מדגישים כמה הם פחות גרועים מהמתחרים שלהם. זו דרך ... טוב יותר מהחלופות. לאחר מכן יש להדגיש בפני הלקוח את היתרונות הללו באופן ברור ולחזור על המשפט המוצר הזה הכי טוב, כאשר מדי פעם מציינים שוב ביחס ל... כדי לשמור על אמינות ולא להיתפס בשקר גלוי. בפועל, המוח של הלקוח כבר התרגל לשמוע את המסר הפשוט של המוצר הזה הכי טוב, גם אם המשפט נאמר בתחילה בהקשר השוואתי. לדוגמה, אפשר לומר ללקוח: המוצר הזה הוא הטוב ביותר בהשוואה למוצרים אחרים בקטגוריה X. לאחר מכן, כשחוזרים שוב על המשפט המוצר הוא הכי טוב, כבר לא מציינים את ההשוואה. בצורה זו, התת מודע של הלקוח מפנים את המשפט הקצר יותר. דוגמאות נוספות לשימוש במניפולציות שכנועיות אליעד נותן דוגמה ... לתת עוד טיפ בנושא של שכנוע ומכירות. והנושא הוא איך למכור מוצר שעבור הלקוח בתפיסה של הלקוח הוא לא בהכרח הכי טוב. זאת אומרת רוצים למכור מוצר ללקוח והלקוח מנקודת המבט שלו חושב שהמוצר לא הכי טוב ואנחנו רוצים להעביר ללקוח את המסר שהמוצר הזה הוא הכי טוב. עכשיו אם אנחנו נגיד ללקוח המוצר הזה הכי טוב הוא יגיד לא נכון המוצר הזה לא הכי טוב אז איך בעצם אפשר להגיד ללקוח שהמוצר הזה הכי טוב בלי להגיד לו שהמוצר הזה הכי טוב, במילים אחרות איך אפשר לשתול את המחשבה, איך אפשר להעביר לו מסר לתת מודע שהמוצר הזה הוא הכי טוב למרות שהוא לא הכי טוב . והתשובה היא די פשוטה, מה שבעצם צריך לעשות זה למצוא מוצר אחר או אפשרות אחרת שביחס אליה או אפשרויות אחרות שביחס אליהן המוצר הזה הוא הכי טוב ואז בעצם מה שצריך לעשות זה להסביר לאותו לקוח אתה יודע המוצר הזה והזה אם אתה בודק אותו בהשוואה לאלטרנטיבות שלו זה וזה אז המוצר הזה הוא הכי טוב ואז בעצם מה שאנחנו עושים אנחנו לוקחים את המשפט שאומר המוצר הזה הכי טוב, אומרים אותו ללקוח המוצר הזה הכי טוב ביחס ל1... 2... 3 או במילים אחרות אומרים לו אתה יודע אם ככה וככה אז אתה יודע מהמוצר הזה הוא הכי טוב עבורך. עכשיו כאשר פורמאלית מה בעצם אמרנו לו? אמרנו לו המוצר הזה הכי טוב עבורך וזה לא היה שקר כי זה הכי טוב עבורו, כאילו גם מנקודת המבט של הלקוח זה לא היה שקר ולמה? כי המוצר הזה באמת הכי טוב עבורו יותר מ1... 2... 3 אבל מצד שני הבן אדם בתת מודע שלא כשהוא שומע המוצר הזה הכי טוב עבורך אז במוח כפי שהסברתי מפעם אחרת הוא משמיט את ביחס ל... והוא מבין את המילים המוצר הזה הכי טוב גם בלי הפירוש שזה רק ביחס לככה וככה. אוקי קחו לדוגמא נגיד את הבחירות במדינת ישראל כל אחד מהמעומדים אומר אני הכי טוב ביחס לשני, אני פחות גרוע מהשני, למה? כי לכשעצמם הם לא מציאה גדולה אז בעצם אומרים אנחנו הכי טובים אבל אנחנו הכי טובים יותר מהשני כאילו בגלל שכולם גרועים אז אני הכי פחות גרוע לצורך העניין זה מה שהם מנסים למכור את עצמם בעיקר. הם לא אומרים אנחנו נעשה ככה וככה, ...
קריירה, מה המקצוע הכי קשה בעולם? איזה מקצוע הכי קשה? להיות הכי טוב בתחומך, פיתוח קריירה, לפתח קריירה, להיות הכי טוב בעולם, איך להשתפר בכל תחום? מקצוע מכובד, עבודה מכבדת, מה התפקיד שלך אומר עליך? עבודה מכבדת את בעליה
קריירה, מה המקצוע הכי קשה בעולם? איזה מקצוע הכי קשה? להיות הכי טוב בתחומך, פיתוח קריירה, לפתח קריירה, להיות הכי טוב בעולם, איך להשתפר בכל תחום? מקצוע מכובד, עבודה מכבדת, מה התפקיד שלך אומר עליך? עבודה מכבדת את בעליה
... מה המקצוע הכי קשה בעולם? איזה מקצוע הכי קשה? להיות הכי טוב בתחומך, פיתוח קריירה, לפתח קריירה, להיות הכי טוב בעולם, איך להשתפר בכל תחום? מקצוע מכובד, ... טוב - זה קשה יותר מאשר להיות אינסטלטור גרוע. מה שמפריד בין המקצועות אינו מהותם אלא רמת הביצוע של כל אחד בתפקידו. איך להיות הכי טוב בתחומך? אם ניקח 100 מתכנתים ונשווה ביניהם, נוכל למצוא מי המתכנת הכי טוב ביניהם. אותו אדם שמוביל את הקבוצה הוא בהכרח טוב יותר מכל השאר. לדוגמה, אם ניקח את הפרופסור הכי גרוע ונשווה אותו לאינסטלטור הכי טוב, אז באופן כללי, להיות אינסטלטור טוב יותר ... מאשר להיות פרופסור גרוע. אך מצד שני, כל תפקיד דורש המון עבודה, גם להיות פרופסור דורש הרבה מאוד מאמץ והתמקצעות. אבל מה זה אומר להיות הכי טוב בעולם בתחום מסוים? זה אומר להיות כל כך טוב ... להוציא את התכלית של עבודתך. לא משנה אם מדובר במכירות, מתמטיקה, אומנות או עבודה כלשהי - כל תחום דורש את המאמץ המקסימלי. איך להיות הכי טוב במה שאתה עושה? איך לפתח קריירה מצליחה? מה ... ולהיות אינסטלטור טוב זה קשה יותר מלהיות כל מקצוע אחר ברמה נמוכה. מה הופך מישהו לטוב ביותר בתחומו? ניקח לדוגמה 100 מתכנתים ונבדוק מי הכי טוב מביניהם. אותו אדם שמוביל הוא בהכרח טוב יותר מכל השאר. אותו הדבר נכון גם לגבי אינסטלטורים - מי שמוביל בתחום הוא הכי טוב ביחס לכל השאר. כך ניתן לומר שגם להיות הפרופסור הכי גרוע קל יותר מאשר להיות האינסטלטור הכי טוב. אך מצד שני, גם להיות פרופסור זו משימה קשה, כי צריך להתחרות מול רבים שרוצים להגיע לאותו מעמד. איך להיות הכי טוב בעולם במקצוע שלך? להיות הכי טוב בעולם משמעו לבצע את העבודה שלך בצורה ... עבודה קשה. למכור מוצר ללקוח זה קשה לא פחות מלבנות פצצת אטום. איינשטיין היה גאון, אבל היו דברים שהוא לא ידע לעשות. באותו אופן, הקוסם הכי טוב בעולם הוא לא בהכרח הטוב ביותר בתחום אחר, ... דורש מצוינות כדי להגיע לרמות הגבוהות ביותר, ולכן הדרך להצלחה היא לשאוף תמיד להשתפר ולהשיג את מטרת התפקיד בצורה טובה יותר. איך להיות הכי טוב במה שאתה עושה? איך לפתח קריירה מצליחה? מה ...
שיטות חינוך ילדים, חינוך דמוקרטי, חינוך אנתרופוסופי, אנתרופוסופיה, איזה חינוך הכי טוב? איזה בית ספר הכי טוב? בעד ונגד, שיטת חינוך מומלצת, הדרכת מורים, הדרכת הורים, משרד החינוך, זכאות לבגרות, שר החינוך
... חינוך ילדים, חינוך דמוקרטי, חינוך אנתרופוסופי, אנתרופוסופיה, איזה חינוך הכי טוב? איזה בית ספר הכי טוב? בעד ונגד, שיטת חינוך מומלצת, הדרכת מורים, ... אחר - אז ההחלטה על השיטה הטובה ביותר צריכה להיעשות לפי מבחן התוצאה: איזו שיטת חינוך הובילה, באופן מוכח, ליותר הצלחות בתחום שבחרת. איזה בית ספר הכי טוב לילדים? בסיכומו של דבר, אליעד כהן מסביר שאין בית ספר אחד שהוא הכי טוב באופן אבסולוטי. השאלה היא מה אתה רוצה ... איזו שיטה משיגה את התוצאה הזו באופן המדויק והיעיל ביותר. אם המטרה שלך איננה ברורה, לא משנה באיזו שיטה תבחר - כולן תהיינה שוות עבורך. איזה חינוך הכי טוב לילדים? חינוך דמוקרטי בעד ונגד חינוך אנתרופוסופי יתרונות וחסרונות איך לבחור בית ספר לילדים? איך לדעת איזה בית ספר הכי טוב? מה מטרת החינוך? איך לבחור שיטת חינוך? ...
מוטיבציה למצוינות אישית, להצטיין, להיות מצויין, מוטיבציה להצלחה, שאיפה לשלמות, להיות הכי טוב בעולם, להיות הכי טוב במה שאתה עושה, מצא את ההבדלים, במה שונה השיטה של אליעד כהן, להסתכל בשכל שיש בכל דבר
מוטיבציה למצוינות אישית, להצטיין, להיות מצויין, מוטיבציה להצלחה, שאיפה לשלמות, להיות הכי טוב בעולם, להיות הכי טוב במה שאתה עושה, מצא את ההבדלים, במה שונה השיטה של אליעד כהן, להסתכל בשכל שיש בכל דבר
... למצוינות אישית, להצטיין, להיות מצויין, מוטיבציה להצלחה, שאיפה לשלמות, להיות הכי טוב בעולם, להיות הכי טוב במה שאתה עושה, מצא את ההבדלים, במה שונה השיטה של אליעד כהן, להסתכל בשכל שיש בכל דבר איך להגיע למצוינות אישית לפי השיטה של ... כהן? הדרך שאליעד כהן מציג להגעה למצוינות אישית, שלמות והצלחה, מבוססת על עיקרון אחד מרכזי וברור: להיות הכי טוב בעולם במה שאתה עושה. לא משנה מהי הפעילות שאתה עוסק בה - העיקר שתעשה אותה בצורה המושלמת והמדויקת ביותר האפשרית. הרעיון הוא ... רוחנית מסוימת. לעומת זאת, אליעד מציג גישה אחרת לחלוטין: הוא יגיד לך לבדוק מה אתה עושה בחיים, ופשוט להיות הכי טוב בעולם בזה. אם אתה אינסטלטור, תהיה האינסטלטור הטוב ביותר בכל הזמנים. אם אתה צופה בטלוויזיה כל היום, הפוך למומחה הגדול ביותר שאי ... אותך לפתח חשיבה ביקורתית ומעמיקה לגבי כל שלב ושלב. אליעד כהן מבהיר שהשאיפה אינה להגיע למקום שבו אתה הכי טוב בעולם באופן סופי (מכיוון שאולי בעתיד מישהו יוכל להשתפר יותר), אלא השאיפה עצמה - הניסיון המתמיד להיות הכי טוב, היא זו שתוביל אותך לפיתוח השכל והחשיבה, ובסופו של דבר לשלמות פנימית. כיצד ניתן ליישם את השיטה הזו ביומיום? יישום השיטה של ... אליעד טוען שאדם לא צריך לעזוב את העבודה או הזוגיות בשביל להתפתח רוחנית. כל מה שעליו לעשות הוא פשוט להיות הכי טוב במה שהוא עושה כבר עכשיו. דווקא הניסיון להיות הכי טוב בכל דבר מוביל לפיתוח עצמי עמוק יותר מכל פרקטיקה רוחנית אחרת. זו גם הדרך הטבעית ביותר להגיע לשאלות פילוסופיות עמוקות, מכיוון ... לדיוק ולמצוינות בתוך החיים עצמם. איך להגיע למצוינות אישית? מהי שיטת אליעד כהן למצוינות? למה חשוב להיות הכי טוב בעולם? כיצד דיוק בפעולות יומיומיות מוביל לשלמות? האם ניתן להגיע לשלמות רוחנית דרך עבודה יומיומית? מה הקשר בין שכל, מודעות ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מה הכי טוב לעשות? ההחלטה הכי נכונה, איך הכי נכון לפעול? איך להחליט? לתכנן נכון, תכנון נכון, מה הדרך הכי נכונה? מה הכי נכון לעשות? איך לדעת מה לעשות? קבלת החלטות, כיצד להחליט?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: הכי טוב, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: הכי טוב, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשתול מחשבות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיות מאושר ושמח? איך למצוא זוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך להאמין בעצמך? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש או אין אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? האם יש בחירה חופשית? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם הכל אפשרי? מה המשמעות של החיים? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? איך להנות בחיים? אולי אנחנו במטריקס? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש אמת מוחלטת? למה לא להתאבד? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן לזוגיות, אימון אישי לעסקים, מאמן אישי לעסקים בנושא הכי טוב - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4063 שניות - עכשיו 28_05_2025 השעה 08:56:05 - wesi1