אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הזדהות ✔פרסום באמצעות מפורסמים, איך המוח משתכנע מפרסומות? איך פרסומות של מפורסמים מוכרות? מכירה באמצעות סלבריטאים, למה מעריצים אנשים מפורסמים?...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
פרסום באמצעות מפורסמים, איך המוח משתכנע מפרסומות? איך פרסומות של מפורסמים מוכרות? מכירה באמצעות סלבריטאים, למה מעריצים אנשים מפורסמים? למה אוהבים סלבריטאים? הערצה למפורסמים, פרסומות של מפורסמים, השתוות רצונות, הזדהות רצון
איך פרסום באמצעות סלבריטאים משפיע על הקהל?

ההיגיון מאחורי פרסום מוצרים באמצעות אנשים מפורסמים טמון בהבנה של איך המוח האנושי פועל. פרסום עם סלבריטאים פועל על הקשר הרגשי שיש לציבור עם המפורסם, והקשר הזה גורם לאנשים לשים לב להמלצותיו ולפעול לפיהן, בין אם הם מודעים לכך ובין אם לא. במילים אחרות, ברגע שסלבריטאי מפרסם מוצר מסוים, המוח של המעריצים שלו שואף לאשר את המילים והפעולות של אותו אדם, גם אם הדבר לא תמיד הגיוני או נכון.

למה אנשים מעריצים אנשים מפורסמים?

הסיבה לכך שאנשים מעריצים סלבריטאים היא פשוטה: הם רוצים להיות כמוהם. כל מי שמעריץ סלבריטאי רוצה להיות במקום שלו - עם הכבוד, הכסף, המעמד והאהבה. המעריץ מדמיין את עצמו במעמד הזה, וכך נוצר חיבור רגשי חזק כלפי המפורסם. ברגע שמישהו אוהב מישהו, הוא מתחיל להסכים איתו על מה שהוא אומר. למשל, אם ילד אוהב משהו מסוים, ההורים עשויים להתחיל לאהוב את אותו הדבר גם כן, אפילו אם הם לא היו בוחרים בו בעצמם.

איך זה משפיע על המוח שלנו?

המוח האנושי פועל כך, שאם אנו אוהבים מישהו, אנחנו נוטים לאהוב גם את הדברים שהוא אוהב. אם אנחנו מעריכים את הסלבריטאי, אנחנו גם רוצים לאהוב את מה שהוא אוהב, ולהימנע להרגיש ניכור כלפי הדברים שהוא מפרסם או מעדיף. לדוגמה, אם סלבריטאי כמו דוגמן או שחקן אומר שמוצר מסוים הוא טוב, המעריץ לא יוכל פשוט להגיד "לא נכון". אם הוא לא יסכים, הוא ירגיש שהוא לא יכול להמשיך לאהוב את אותו אדם, והקשר הרגשי עם הסלבריטאי יתערער. המוח מונע את הקונפליקט הזה ולכן אנשים קונים מוצרים רק כדי לשמור על תחושת הקרבה עם המפורסם.

הכיצד עובדת השפעת פרסום המפורסם על קהל המעריצים?

כשהסלבריטאי מפרסם מוצר, הוא לא רק מציע את המוצר באופן אובייקטיבי - הוא משתמש בקשר הרגשי שבין המעריצים אליו כדי להניע אותם לרכוש את המוצר. ברגע שהמעריץ אוהב את המפורסם, הוא גם רוצה לאהוב את מה שהוא מפרסם כדי לשמור על תחושת קרבה אליו. אם המעריץ יגיד שהמוצר לא טוב, זה יפגע בקשר הרגשי עם המפורסם ויתעורר תחושת ניכור. המוח לא רוצה להרגיש את הניכור הזה, ולכן הוא בוחר לאהוב את המוצר, כדי להרגיש קרוב ומחובר.

מהו הקשר הרגשי המוביל לפרסום מוצרים?

ההזדהות עם המפורסם גורמת למעריצים לפתח רגש חזק כלפי המוצר שהוא מפרסם, גם אם אין להם חוויות אישיות עם המוצר עצמו. ההזדהות הזו מבוססת על תחושת קרבה רגשית שגורמת להם להאמין שמה שהסלבריטאי אוהב, גם הם צריכים לאהוב. אנשים שמעריצים סלבריטאים, מרגישים סוג של "חיבור רוחני" או "הזדהות" איתם, ולכן כאשר אותו סלבריטאי מפרסם מוצר, המעריץ ירגיש צורך לחוות את מה שהוא מפרסם, כדי לשמור על הקרבה אל עולמו של המפורסם.

למה זה עובד כל כך טוב?

פרסום באמצעות סלבריטאים יעיל משום שלעיתים קרובות המעריצים רוצים לחקות את אורח החיים של הסלבריטאי, ולכן אם המפורסם ממליץ על מוצר מסוים, המעריץ ירגיש צורך להאמין בו ולהזדהות עם המוצר כדי לשמור על תחושת קרבה אליו. המוח האנושי מחפש חוויות שמחברות אותו לרגשות חיוביים, ופרסום של סלבריטאים מאפשר למותג להיכנס לתוך מערך הרגשות החיוביים של הצרכן.
איך פרסום באמצעות סלבריטאים משפיע על הקהל?

ההיגיון מאחורי פרסום מוצר באמצעות אנשים מפורסמים טמון בהבנה של איך המוח האנושי פועל. אנשים מעריצים סלבריטאים כי הם רוצים להיות כמו אותם מפורסמים: להשיג את הכבוד, הכסף, המעמד והאהבה שהם מדמיינים שהסלבריטאי בעליהם. ברגע שמישהו אוהב מישהו, הוא נוטה להסכים עם מה שהוא אומר ועושה, כי במובן עמוק, הוא רוצה להיות חלק מעולמו.

למה זה עובד? כי אם אדם אוהב מישהו, הוא מתחיל לאהוב את מה שהאדם הזה אוהב. אם לדוגמה, ילד אוהב משהו מסוים, ההורים שהוא אוהבים אותו נוטים לאהוב גם את הדבר הזה, גם אם זה לא הדבר שהם היו בוחרים באופן עצמאי. אותו עיקרון עובד גם עם סלבריטאים: אם אני אוהב את המפורסם, אני נוטה לאהוב את מה שהוא אוהב ולהזדהות עם עמדותיו.

איך המוח משכנע אותנו דרך פרסומות עם סלבריטאים?

כשמפורסם מפרסם מוצר, הוא פונה למעריצים שלו דרך הקשר הרגשי. כאשר המפורסם אומר, "הרכב הזה מצוין", המעריץ לא יוכל להגיד "לא נכון", כי זה ייצור קונפליקט רגשי - הוא ירגיש שהוא לא יכול לאהוב את המפורסם אם הוא לא מסכים איתו. ברגע שהוא לא מסכים, נוצר ריחוק ריגשי, וזה יפגע בקשר שהוא מרגיש עם המפורסם. המוח מחפש את הקשר החיובי, ולכן אנשים יהיו נוטים לאהוב את המוצר רק בגלל שהסלבריטאי אמר שהוא טוב.

כך, המפורסם מנצל את אהבת המעריצים אליו כדי לשווק את המוצר. ברגע שהמעריץ אוהב את המפורסם, הוא גם רוצה לאהוב את מה שהוא מציע, כדי להרגיש קרוב אליו ולהיות חלק מעולמו. אם המעריץ יגיד שהמוצר לא טוב, הוא ירגיש סוג של נתק רגשי מהמפורסם, והקשר הזה יפגע.

למה אנשים מעריצים סלבריטאים?

הסיבה העמוקה לכך שאנשים מעריצים סלבריטאים היא שהם רוצים להיות כמוהם: להיות בתודעה הציבורית, לזכות בכבוד ובאהבה, ולהרגיש חלק מעולם הזוהר. הערצה זו יוצרת תחושת קרבה רגשית, שגורמת לאנשים להסכים עם מה שהסלבריטאים עושים ואומרים, מתוך תחושת הזדהות ורצון להיות כמוהם.

איך משפיע הקשר הרגשי עם המפורסם על תהליך הקנייה?

הקשר הרגשי שמקנים סלבריטאים למותגים מאפשר להם לשכנע את המעריצים לרכוש את המוצרים שלהם. כל עוד המעריץ שומר על תחושת הקרבה אל המפורסם, הוא ירגיש צורך לאהוב גם את מה שהוא מציע. אם המפורסם מפרסם את המוצר, המעריץ לא יוכל לשלול את הדבר שהוא אוהב. הסלבריטאים מנצלים את ההזדהות של המעריצים כדי להניע אותם לרכוש מוצרים, כי הם יודעים שהמוח של הצרכן יפנה אליהם גם כשמדובר בבחירות קנייה.
שיטות שיווק, שיטות מכירה, איך ליצור פרסומת מוכרת? השכל של הפרסומות, איך פרסומות משכנעות אנשים לקנות? מסרים לתת מודע, איך נוצרת התאהבות? איך נוצרת הערצה? למה אנשים אוהבים סלבריטאים? איך להשפיע על אנשים? שיטות השפעה ושכנוע
איך ליצור למה אוהבים סלבריטאים יעילות קונפליקט רגשי רוצה להרגיש בחירות קונפליקט הרגשה של ניכור לשים לב שיטות מכירה עצמאי אהבה איך המוח איך המוח משתכנע איך המוח משתכנע מפרסומות איך פרסומות של מפורסמים מוכרות אנשים מפורסמים הזדהות הזדהות רצון המוח המוח משתכנע המוח משתכנע מפרסומות הערצה הערצה למפורסמים השתוות השתוות רצון השתוות רצונות להזדהות להיות מפורסם להיות סלב להיות סלבריטי להעריץ להתפרסם למה אוהבים למה אוהבים סלבריטאים למה מעריצים אנשים למה מעריצים אנשים מפורסמים מוח מכירה מכירה באמצעות סלבריטאים מעריץ מעריצות מעריצים מעריצים אנשים מפורסם מפורסמים סלבריטאים סלבריטי פרסום באמצעות מפורסמים פרסומות פרסומות של מפורסמים פרסומות של מפורסמים מוכרות פרסומת רצון רצונות
הזדהות רגשית, תלות רגשית, קשר רגשי, התקשרות רגשית, קשר רגשי, קשרים רגשיים, להאמין לדברים יחסיים, לא להאמין לשום דבר, חשיבה מוחלטת, חשיבה יחסית, הזדהות יחסית, הזדהות מוחלטת
הזדהות רגשית, תלות רגשית, קשר רגשי, התקשרות רגשית, קשר רגשי, קשרים רגשיים, להאמין לדברים יחסיים, לא להאמין לשום דבר, חשיבה מוחלטת, חשיבה יחסית, הזדהות יחסית, הזדהות מוחלטת
הזדהות רגשית, תלות רגשית, קשר רגשי, התקשרות רגשית, קשר רגשי, קשרים רגשיים, להאמין לדברים יחסיים, לא להאמין לשום דבר, חשיבה מוחלטת, חשיבה יחסית, הזדהות יחסית, הזדהות מוחלטת מהי הזדהות רגשית וכיצד היא נוצרת? ההזדהות הרגשית היא תהליך בו אדם מקשר את רגשותיו או מחשבותיו לדברים שונים ומסווג אותם כטוב או רע. מדובר במעין החלטה מנטלית המפרידה בין דברים, על ידי קביעת ... חשיבה בה אדם מקטלג דברים כזה טוב או זה רע היא למעשה הזדהות. אליעד מסביר שאם נניח את השאלה איך נוצרו ההזדהויות הראשונות, הכוונה היא להבין כיצד נוצרו ההבחנות הראשוניות בין טוב ורע, בין זה נכון לזה לא נכון. למשל, אם נאמר אין טוב ורע, זוהי לא הזדהות. אבל אם נוקטים בעמדה כמו זה טוב או זה רע, זו הזדהות. הוא גם מציין כי הזדהות יכולה להתרחש גם כשאדם מבצע הבחנות בזמן, כמו זה עכשיו או זה אתמול. השאלה שבאה בעקבות זאת היא מהו ההבדל בין אתמול לעכשיו? התשובה היא שההבדל נמצא בהזדהות שלנו עם הזמן. ברגע שנעשה הבחנה בין אתמול לבין היום, אנחנו למעשה מבצעים הזדהות. איך נפרדת הזדהות מהמוחלט? במהלך ההרצאה, אליעד עובר להסביר כיצד הזדהות עם משהו תלויה בהבנה של הדברים באופן יחסי. הוא מציין כי יש הבדל בין להזדהות עם המציאות המוחלטת לבין הזדהות עם מציאות יחסית. למשל, כשהאדם מקטלג את המציאות בעזרת הבחנות כמו זה טוב וזה רע, הוא בעצם שופט את הדברים ביחס למידת האמת שבהם, במקום להבין את המציאות ... באופן שבו לא קיימת הבחנה בין טוב ורע, כדי להשתחרר מההזדהות. האם יש להאמין לדברים יחסיים? ההבנה שאדם יכול להאמין לדברים יחסיים היא חלק חשוב בתהליך של הזדהות. אליעד מציין כי אם אדם מאמין שהוא אוהב אותי או אני אוהב אותו, הוא בעצם מזדהה עם מערכת יחסים זו. אך כאשר אדם רוצה להתנתק מהזדהות כזו, הוא יכול להתחיל בשאלה של אם הוא מאמין באופן מוחלט בזה. האם הוא בטוח ב - 100% שהוא אוהב מישהו? האם הוא בטוח ב - 100% שהקשר הזה מביא לו טוב? הוא מציין שחשוב לשאול שאלות כאלה כדי לבדוק את אמיתות ההזדהות. הזדהות מוחלטת מול הזדהות יחסית ככל שמזדהים יותר עם הדברים המוחלטים, כך משתחררים מההזדהות עם הדברים היחסיים. יש כאן הבחנה ברורה בין הזדהות עם דברים מוחלטים לבין דברים יחסיים. אליעד מציין כי כאשר אדם מתמקד רק במה שיחסי, הוא נשאר בשרשרת של הזדהות עם דברים רגעיים, כמו עם הגוף, רצונותיו או עוברו. מצד שני, כאשר אדם עובר להתמקד במוחלט, הוא יכול להתנתק מההזדהות הרגשית הנגרמת מהבחנות יחסיות. כיצד אפשר לא להזדהות עם דברים? במהלך ההרצאה, אליעד מציע פתרון לאנשים שרוצים להתנתק מהזדהות רגשית: פשוט תזדהה עם ההפך. הוא מדבר על העיקרון של הזדהות עם המוחלט, שלעיתים יכול להוות את ההפך ההכרחי מההזדהות עם הקשר הרגשי שנוצר. כלומר, במקום להרגיש מחובר לקשר רגשי כלשהו, השיטה היא להימנע מזה ולהתמקד במוחלטות, שהיא מעבר לכל תחום רגשי או שיפוטי. האם כל
שיטות שכנוע למתקדמים, חוקי ההזדהות, כימיה בין אישית, ראפור, ליצור הזדהות, יצירת כימיה, הבעת אמפתיה, יצירת הזדהות, יצירת קרבה, מסרים תת הכרתיים, ליצור קרבה, לשתול מחשבה
שיטות שכנוע למתקדמים, חוקי ההזדהות, כימיה בין אישית, ראפור, ליצור הזדהות, יצירת כימיה, הבעת אמפתיה, יצירת הזדהות, יצירת קרבה, מסרים תת הכרתיים, ליצור קרבה, לשתול מחשבה
... שכנוע למתקדמים, חוקי ההזדהות, כימיה בין אישית, ראפור, ליצור הזדהות, יצירת כימיה, הבעת אמפתיה, יצירת הזדהות, יצירת קרבה, מסרים תת הכרתיים, ליצור קרבה, לשתול מחשבה איך ליצור הזדהות עם אנשים ולרכוש את אמונם? העקרון המרכזי בהשפעה על אנשים הוא יצירת הזדהות עמם. כאשר אנו מצליחים לשדר לאדם אחר שאנחנו דומים לו, יש סיכוי גדול יותר שהוא יסכים איתנו וימשיך ... או שיחה. אם הלקוח ירגיש שהמוכר הוא חלק ממנו, הוא יתנהג כפי שהוא מתנהג כלפי עצמו ויקבל את ההמלצה של המוכר כאילו הוא אמר אותה בעצמו. מהם החוקים ליצירת הזדהות חזקה? הדרך ליצור הזדהות היא להראות לבן אדם שהוא לא רק דומה לנו אלא למעשה אנחנו כמותו. לדוגמה, אם אדם מספר לנו שהוא גר בעיר ... הדברים שאנחנו חווים משותפים לו, הוא ירגיש קרבה אלינו ויתחיל לראות אותנו כחלק ממנו. איך ליצור קרבה כאשר יש הבדל בין אנשים? במקרים מסוימים, כדי ליצור הזדהות אמיתית, צריך למצוא נקודות שבהן אדם שונה מאחרים ולהשדר לו שאנחנו דומים לו גם במובנים המיוחדים ... לו. לדוגמה, אם יש לו הרגל או דעה שונה מהכלל, אם אנחנו מוצאים את הדרך להראות לו שאנחנו חלק מההבדלים הללו, אז נוכל ליצור קשר חזק יותר. מהי חשיבות ההזדהות עם תכונות רעות של אדם? כאשר אנחנו מציינים תכונות שליליות שמשותפות לנו ולמישהו אחר, חשוב לא להמעיט ... יש לו דעה או תכונה שלא מקובלת, והם מרגישים בדידות בגללה, אם נשדר להם שאנחנו מקבלים אותם כפי שהם, נוכל להרגיש שהוא באמת מתחבר אלינו. איך ניתן ליצור הזדהות גם במקרים של עימות פנימי? לסוגיה הזו יש גם רובד עמוק יותר, שבו אנחנו צריכים לשאול את עצמנו: האם ... מעשן אבל רוצה להפסיק, עלינו להראות לו גם שאנחנו מבינים את הדילמה הזו. אנחנו יכולים לומר אני מעשן, אבל אני גם רוצה להפסיק, מה שיכניס אותו לתחושת הזדהות עם המצב שהוא נמצא בו. כיצד שיטות השכנוע מתמודדות עם המודע והלא מודע? כאשר מישהו לא אוהב את עצמו בגלל תכונה מסוימת, עלינו לחשוב האם הוא באמת רוצה להרגיש כך או שהוא מעדיף להחביא את התחושה הזו. כאשר אנו מציעים לו תמיכה או הזדהות עם הדעה או הרגש הזה, עלינו להתאים את ההשפעה על פי מה שהוא באמת מעדיף במודע ובתת - מודע. מהם השלבים בהשגת הזדהות במשפחות מכירה? כדי ליצור קשר חזק עם הלקוח, כדאי להימנע מהשדרתו שהוא שונה ממך בדברים שהלקוח ייחודי ... היא ששיטות השכנוע לא תמיד מתאימות לכל מצב ויש לשקול את המצב הספציפי. לדוגמה, אם מישהו מרגיש רע לגבי תכונה מסוימת בעצמו, יש לו סיכוי להעדיף את ההזדהות עם מי שלא משתף את אותה תכונה שלילית. עלינו להתאים את הגישה שלנו על פי מה שהוא באמת מרגיש ביחס לאותה תכונה. שיטות שכנוע יצירת קרבה עם לקוחות כימיה בין אישית הבעת אמפתיה והזדהות שכנוע במכירות איך ליצור הזדהות עם אנשים ולרכוש את אמונם? העקרון המרכזי בהשפעה על אנשים הוא יצירת הזדהות עמם. כשאנחנו משדרים לאדם אחר שאנחנו דומים לו, יש יותר סיכוי שהוא יסכים איתנו וימשיך איתנו בתהליך ... או שיחה. אם הלקוח ירגיש שהמוכר הוא חלק ממנו, הוא יתנהג כמו שהוא מתנהג כלפי עצמו ויקבל את ההמלצה של המוכר כאילו הוא אמר אותה בעצמו. מהם החוקים ליצירת הזדהות חזקה? הדרך ליצור הזדהות היא להראות לבן אדם שהוא לא רק דומה לנו אלא למעשה, אנחנו כמותו. לדוגמה, אם אדם מספר לנו שהוא גר בעיר ... שהמקום או הדברים שאנחנו חווים משותפים לו, הוא ירגיש קרבה אלינו ויתחיל לראות אותנו כחלק ממנו. איך ליצור קרבה כאשר יש הבדל בין אנשים? לפעמים כדי ליצור הזדהות אמיתית, צריך למצוא נקודות שבהן אדם שונה מאחרים ולהשדר לו שאנחנו דומים לו גם במובנים המיוחדים ... לו. לדוגמה, אם יש לו הרגל או דעה שונה מהכלל, אם אנחנו מוצאים את הדרך להראות לו שאנחנו חלק מההבדלים הללו, אז נוכל להקים קשר חזק יותר. מהי חשיבות ההזדהות עם תכונות רעות של אדם? כשאנחנו מציינים תכונות שליליות שמשותפות לנו ולמישהו אחר, חשוב לא להמעיט ... יש לו דעה או תכונה שלא מקובלת, והם מרגישים בדידות בגללה, אם נשדר להם שאנחנו מקבלים אותם כפי שהם, נוכל להרגיש שהוא באמת מתחבר אלינו. איך ניתן ליצור הזדהות גם במקרים של עימות פנימי? לסוגיה הזו יש גם רובד עמוק יותר, שבו אנחנו צריכים לשאול את עצמנו: האם ... מעשן אבל רוצה להפסיק, עלינו להראות לו גם שאנחנו מבינים את הדילמה הזו - אנחנו יכולים לומר אני מעשן, אבל אני גם רוצה להפסיק, מה שיכניס אותו לתחושת הזדהות עם המצב שהוא נמצא בו. כיצד שיטות השכנוע מתמודדות עם המודע והלא מודע? אם נניח שמישהו לא אוהב את עצמו בגלל תכונה מסוימת, יש לחשוב האם הוא באמת רוצה להרגיש כך או שהוא מעדיף להחביא את התחושה הזו. כאשר אנו מציעים לו תמיכה או הזדהות עם הדעה או הרגש הזה, עלינו להתאים את ההשפעה על פי מה שהוא באמת מעדיף במודע ובתת מודע. שיטות שכנוע יצירת קרבה עם לקוחות כימיה בין אישית הבעת אמפתיה והזדהות שכנוע במכירות שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של יצירת הזדהות עם אנשים, איך לרכוש אמון של אנשים איך ליצור הזדהות עם אנשים איך לשכנע לקוחות וכו. אז בגדול הרעיון אומר שאם הלקוח יקנה את המוצר כי הלקוח חושב שהמוצר ... תמיד סומך על המוכר כי הוא חושב שהמוכר אין לו בהכרח את האינטרס שלו של הלקוח ולכן אם הלקוח ירגיש שהמוכר והוא הם אני אחד, זאת אומרת שיש להם אני משותף והזדהות משותפת תפיסה משותפת אז יש יותר סיכוי שהלקוח יקנה את המוצר כי כאשר המוכר יגיד לו המוצר הזה מתאים לך אז ממילא הלקוח ירגיש כאילו הוא אמר לעצמו המוצר הזה מתאים לך. אוקי וזה נוצר על ידי הזדהות האני על ידי השתוות האני, מה זאת אומרת? לגרום ללקוח לבן אדם השני להרגיש שאתה והוא זה אותו בן אדם. ... לשכנע מישהו במשהו, איך עושים את הדבר הזה על ידי שגורמים לבן אדם השני להרגיש שהאני שלך ושלו זה אותו דבר האני הכוונה התפיסה העצמית, על ידי יצירת הזדהות וכו. איך את זה לדוגמה עושים? אז נגיד שהלקוח מספר או הבן אדם השני אנחנו יודעים עליו שהוא גר באיזו ...
הזדהות עם הקורבן, הזדהות עם החלש, צמחונות, טבעונות, קרניבורים, אכילת בשר, רחמנות על בעלי חיים, לרחם על החלש, התאכזרות לחלשים, חסרי ישע, הזדהות עם הנטרף, הזדהות עם הטורף
הזדהות עם הקורבן, הזדהות עם החלש, צמחונות, טבעונות, קרניבורים, אכילת בשר, רחמנות על בעלי חיים, לרחם על החלש, התאכזרות לחלשים, חסרי ישע, הזדהות עם הנטרף, הזדהות עם הטורף מדוע אנשים מזדהים עם החלש ולא עם החזק? הנושא המרכזי שאליעד כהן עוסק בו הוא ההזדהות עם הקורבן או החלש, והדרך שבה ההזדהות הזאת מתבטאת במקרים שונים בחיים, במיוחד בכל הקשור לצמחונות, טבעונות ואכילת בשר. אליעד מסביר שברגע שאדם צופה בסרט טבע שבו מוצג בעל חיים שניצוד על ידי טורף, מתעוררות אצלו תגובות רגשיות שמבטאות הזדהות ברורה עם אחד הצדדים: עם הטורף או עם הנטרף. לדוגמה, כשאדם רואה גדי או חיה אחרת נמלטת מאריה שמנסה לטרוף ... אנשים רבים ישמחו אם הנטרף מצליח לברוח. מצד שני, כאשר הטורף מצליח לתפוס את הטרף, מתעוררת תחושה של רחמים כלפי החיה שנטרפת. התגובה האוטומטית הזאת נובעת מההזדהות הטבעית של האדם עם הצד החלש, הצד שהוא מזהה כקורבן. מדוע אנשים מזדהים דווקא עם בעלי החיים שנטרפים? אליעד מציין שאחת הסיבות להזדהות האוטומטית עם הנטרף היא התחושה האישית של אנשים רבים שהם עצמם קורבנות בעולם. אדם שחווה את העולם כמקום שבו הוא עצמו נמצא תחת ניצול, עושק או התעללות על ידי כוחות חזקים (כמו תאגידים, המדינה, החברה וכו), נוטה להזדהות יותר עם הצד החלש. הסבל של בעל החיים הנטרף מעורר אצלו את התחושה של הסבל האישי שלו עצמו, ולכן באופן טבעי הוא יעדיף להזדהות עם הקורבן. אליעד מדגיש שזו הסיבה שברוב המקרים, האנשים האלה יחושו הזדהות עם בעלי החיים הנטרפים, וכתוצאה מכך יבחרו בדרך כלל בצמחונות או טבעונות, מתוך מטרה לצמצם את הסבל בעולם. אליעד ממשיך ומסביר שהמניע של האנשים להפוך לצמחונים או לטבעונים הוא לא רק רחמים אמיתיים על בעלי החיים. כלומר, לא מדובר רק ברצון פשוט להפחית סבל חיצוני, אלא שההזדהות עם בעלי החיים הנטרפים מייצגת בעיניהם את ההזדהות עם הסבל האישי שלהם, עם התחושות הפנימיות של פחד, כאב, וחוסר שליטה בחיים. לטענתו, אנשים שחווים את העולם ... דווקא כטורפים, אך הם פשוט מקבלים את המציאות בצורה שונה, רגועה ושלמה יותר. אדם כזה, שלא מרגיש שהעולם דופק אותו, או שמישהו מנצל אותו באופן מיוחד, לא ירגיש הזדהות עוצמתית דווקא עם הנטרף. אנשים אלו, לפי אליעד, יכולים לראות את העולם בצורה מאוזנת יותר ולהבין שלכל אחד ... כדי לשרוד. אך מאחר והוא נראה חזק, האינסטינקט האנושי הוא לא לרחם עליו. אנשים לא אומרים איזה מסכן האריה שלא הצליח לתפוס את הטרף שלו, למרות שגם הוא חווה סבל. ההזדהות האנושית נוטה אוטומטית לצד החלש, הצד שנתפס כקורבן חסר ישע. אליעד טוען שההזדהות שלנו תמיד תלויה בחוויית החיים האישית שלנו. מי שביום - יום שלו מרגיש שהוא עצמו קורבן, יתפוס את העולם ... מי שרואה את עצמו קורבן יראה יותר את הסבל בעולם, ומי שרואה את עצמו כמישהו שלם ומסופק יותר יראה את המציאות בצורה פחות קיצונית ופחות סבלנית. מה גורם לאדם להזדהות עם הטורף או הנטרף? לסיכום, אליעד כהן מסביר שהסיבה שבגללה אדם מזדהה עם החזק או עם החלש, עם הנטרף או עם הטורף, נעוצה באופן עמוק בחוויית החיים האישית שלו. ההזדהות עם החלש או הקורבן קשורה ישירות לתחושות של ניצול עצמי, פחד, כאב וחוסר אונים בחיים האישיים, ואילו ההזדהות עם הטורף, או חוסר הזדהות בכלל, קשורה לתחושת שלמות, קבלה והשלמה עם המציאות כפי שהיא. למה אנשים מרחמים על בעלי חיים? מדוע אנשים הופכים לטבעונים? הזדהות עם הקורבן למה לא מרחמים על הטורף? מה הקשר בין רחמנות לחוויית חיים אישית? למה אנשים מרגישים קורבנות? ...
תודעה עצמית, איך נוצרת הזדהות? האני הפנימי, האני החיצוני, השאלה הגדולה ביותר, איך למצוא תשובות לשאלות? פרדוקס הקיום, מודעות לעצמך, הזדהות תודעתית, הזדהות רגשית, הזדהות עצמית
תודעה עצמית, איך נוצרת הזדהות? האני הפנימי, האני החיצוני, השאלה הגדולה ביותר, איך למצוא תשובות לשאלות? פרדוקס הקיום, מודעות לעצמך, הזדהות תודעתית, הזדהות רגשית, הזדהות עצמית
... עצמית, איך נוצרת הזדהות? האני הפנימי, האני החיצוני, השאלה הגדולה ביותר, איך למצוא תשובות לשאלות? פרדוקס הקיום, מודעות לעצמך, הזדהות תודעתית, הזדהות רגשית, הזדהות עצמית איך נוצרת הזדהות בתודעה העצמית? ההזדהות נוצרת מכך שהתודעה מחלקת את המציאות לשני חלקים עיקריים - האני הפנימי, ... החיצוני, שהוא העולם שמחוץ לנו. אליעד כהן מסביר שהשורש של כל ההזדהויות שאנחנו חווים הוא ההבחנה הזאת בין האני לבין כל מה שאינו אני. לדוגמה, ... לא כי הוא באמת קרוב יותר במהותו, אלא כי התפיסה שלנו יוצרת הזדהות רגשית ותחושתית גדולה יותר איתו. מדוע ההזדהות עם הגוף חזקה יותר מאשר עם אובייקטים אחרים? ההזדהות עם הגוף נוצרת מכיוון שהתודעה מזהה אותו כמשהו קבוע יותר ביחס אלינו, ... כשבשורש יש רק מהות אחת ויחידה? הפרדוקס הזה מוביל אותנו לשאלת ההזדהות: איך יכול להיות שאני תופס את עצמי כנפרד, כאני, בעוד שבמהות הכל מאוחד ... לשאלות הגדולות ביותר? כדי למצוא תשובות לשאלות הגדולות ביותר על הזדהות עצמית, פרדוקס הקיום והתודעה, יש להיכנס פנימה, לתוך השורש של התפיסה ... יותר. הפתרון הוא להבין את טבעה של התודעה עצמה, את מנגנון יצירת ההזדהות, ולהגיע למודעות עצמית מוחלטת על התהליך שבו האני יוצר את ההפרדה הזאת. ... מתמשך של מודעות, התבוננות, והכרה מתמדת בפרדוקסים הללו. איך נוצרת הזדהות עצמית? מהו פרדוקס הקיום? איך מגיעים למודעות עצמית מוחלטת? למה אנחנו ...
יצירת הזדהות - למה זה כ"כ חשוב? מתי אסור ליצור הזדהות? ראפור / NLP / כימיה בין אישית / בניית אמון / יצירת אמון / לרכוש אמון / יצירת הזדהות / רכישת אמון / ליצור אמון / שכנוע / שינוי עמדות / לשכנע אנשים / לא להזדהות, ראפור טוב, ראפור רע
... הזדהות - למה זה ככ חשוב? מתי אסור ליצור הזדהות? ראפור NLP כימיה בין אישית בניית אמון יצירת אמון לרכוש אמון יצירת הזדהות רכישת אמון ליצור אמון שכנוע שינוי עמדות לשכנע אנשים לא להזדהות, ראפור טוב, ראפור רע וכאן אבאר, למה ככ חשוב ליצור הזדהות עם לקוח? ומה המהות ומה הסוד שיש מאחורי החשיבות של יצירת ההזדהות הרגשית עם הלקוח? וגם אסביר, מתי אסור ליצור הזדהות עם הלקוח? ומתי יצירת הזדהות עם הלקוח, יכולה ליצור חוסר אמון גדול, בינך לבין הלקוח? והתשובה לכך היא, שברגע שיש יצירת הזדהות וכימיה בין אישית בין המוכר לבין הלקוח, על ידי זה הלקוח חושב שהמוכר זה בעצם הוא עצמו, ועל ידי זה קל לו ... וריחוק, מאותו הדבר שהוא בעצם לא האני שלו, ושהוא נפרד מהאני שלו. וכאשר האדם מסתכל לדוגמה במראה, אז בעצם האדם רואה את עצמו את ההשתקפות של עצמו במראה. והאדם חווה סוג של הזדהות רגשית מאוד עמוקה, בינו לבין הדמות שהוא חושב שהיא האני שלו. ובין חוויית האני לבין חוויית הלא אני, יש ... טוב או רע וכולי. והכל משום שהאדם חווה סוג של ריחוק רגשי, בינו לבין המוכר. וכדי לפתור את הבעיה של חוסר האמון הבסיסי שיש בין הלקוח לבין המוכר, בשביל זה רצוי מאוד ליצור הזדהות עם הלקוח (מה שנקרא בשפת ה NLP ראפור (RAPPORT) יצירת כימיה בין אישית). והרעיון והמטרה היא, ליצור סוג ... זה שרוצה לשכנע אותו לשנות את דעתו. וכאשר דבר כזה קורה, אז ממילא הרבה יותר קל לאדם להקשיב לעצמו בבחירה חופשית שלו עצמו, מאשר להקשיב לאדם אחר זר ממנו. וברגע שיש יצירת הזדהות טובה, אז ממילא מה שאתה אומר ללקוח לעשות, הוא מרגיש שזה הוא עצמו אומר לעצמו לעשות, ואז הוא משתכנע יותר בקלות, לעשות את זה. ויש כאן עוד היבט נוסף, והוא, שלפעמים יצירת הזדהות עם הלקוח, עלולה לגרום לך לנזק. כגון לדוגמה במקרים הפוכים, שבהם יש ללקוח המון שנאה עצמית כלפי עצמו ... שהאני שלו יהיה. ואז הוא נכנס לתפקיד, לא של האני הנוכחי של הלקוח, כי את האני הזה, הלקוח שונא והלקוח מנסה להתרחק ממנו. ולכן הוא נכנס לתפקיד של האני שהלקוח היה רוצה להזדהות איתו. דהיינו, הוא מאתר עם איזה אני הלקוח רוצה להזדהות, ואז הוא משדר ללקוח, שהוא המוכר, הוא בדיוק האני שבו הלקוח רוצה לתת אמון. לדוגמה: נניח שהלקוח לא מרוצה מעצמו, בגלל שאין לו ניסיון והבנה בתחום כלשהו. אם תיצור הזדהות עם הלקוח, שמבוססת על זה שאתה כמוהו, הלקוח לא יאהב אותך, בדיוק כמו שהוא לא אוהב את עצמו. ולכן במקרה כזה לדוגמה, עליך לשדר ללקוח, שאתה מה שהוא היה רוצה להיות. ובסיכומו של דבר, יצירת הזדהות עם הלקוח היא חשובה ביותר, כדי לגרום ללקוח להרגיש, שהאני שלו בכבודו ובעצמו, מדבר דרך גרונך המוכר. ויש ... את האני שלו עצמו, במקרה כזה הוא לא ייתן אמון, באני שלו שמדבר דרכך. ולכן ישנם מקרים שאתה כמוכר, צריך לדעת ולזהות, מה בעצם הלקוח לא אוהב בעצמו, ולדעת ליצור הפרדה וחוסר הזדהות, בין האני של הלקוח, לבינך. וככל שאתה כמוכר, הופך להיות מומחה יותר בהבנת תת המודע של הלקוחות שלך, כך ...
ראפור טוב, ראפור רע, לא להזדהות עם הלקוח, יצירת כימיה בין אישית, ראפור, שיקוף של הלקוח, שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור? פיתוח מיומנויות ראפור, NLP, איך ליצור כימיה? שיטות שכנוע
ראפור טוב, ראפור רע, לא להזדהות עם הלקוח, יצירת כימיה בין אישית, ראפור, שיקוף של הלקוח, שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור? פיתוח מיומנויות ראפור, NLP, איך ליצור כימיה? שיטות שכנוע
... טוב, ראפור רע, לא להזדהות עם הלקוח, יצירת כימיה בין אישית, ראפור, שיקוף של הלקוח, שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור? פיתוח מיומנויות ראפור, NLP, איך ליצור כימיה? שיטות שכנוע מתי וכיצד כדאי ליצור הזדהות עם הלקוח? אנשים תמיד שואפים להרגיש טוב יותר, ולכן כשלקוח מתעניין במוצר או בשירות, הוא שוקל האם המוצר יועיל לו או יזיק לו. לקוח לא ירצה לקנות מוצר אם הוא ... כל אדם בטבעו מעדיף את האינטרסים האישיים שלו על פני אינטרסים של אחרים, ולכן, כדי להגדיל את סיכויי המכירה, עולה האפשרות של יצירת הזדהות בין המוכר ללקוח. מהי בעצם יצירת הזדהות עם לקוח? יצירת הזדהות היא מצב בו הלקוח מרגיש שהמוכר דומה לו במאפיינים שונים, וכך גדל הסיכוי שהלקוח יסמוך על המוכר ויאמין להמלצותיו. לדוגמה, אם לקוח אומר שהוא גר בירושלים והמוכר ... לא אדם זר עם אינטרסים מנוגדים, אלא שותף להבנת הצרכים שלו. ככל שהפרטים המשותפים בין המוכר ללקוח יהיו יותר ספציפיים וייחודיים, כך ההזדהות תהיה חזקה יותר. לדוגמה, אם הלקוח מזכיר שהוא שותה מים מינרליים מחברה מסוימת בכוס מסוימת, והמוכר במקרה עושה את אותו הדבר, אז כדאי שהמוכר יציין זאת בפני הלקוח. בצורה זו, נוצרת הזדהות עמוקה יותר, והלקוח מרגיש שהמוכר מבין אותו לעומק. כיצד יצירת הזדהות משפרת את המכירה? כאשר הלקוח מרגיש שהמוכר דומה לו, הוא חווה תחושת הרמוניה ואמון, והוא פחות יחשוש מניגוד אינטרסים. הוא עשוי לחשוב שאם המוכר, שהוא כמוהו, ממליץ על מוצר, אז סביר להניח שההמלצה באמת טובה גם עבורו. מתי אסור ליצור הזדהות עם הלקוח? למרות שהזדהות עם הלקוח יכולה להיות כלי מכירה אפקטיבי, קיימים מקרים שבהם דווקא אסור ליצור הזדהות. המוכר צריך לבדוק האם הלקוח אוהב או לא אוהב את התכונה שעליה הוא מספר: אם הלקוח לא אוהב את התכונה, אסור למוכר לומר שגם הוא כזה. לדוגמה, אם הלקוח אומר: אתמול ... אם הלקוח מציין שיש בו צד שמרן וצד פזרן, והמוכר רוצה למכור לו מוצר יקר, עליו לבדוק האם הלקוח גאה בפזרנות שלו. אם כן, המוכר יכול להזדהות עם הצד הפזרן של הלקוח. אך אם הלקוח דווקא נאבק בפזרנות שלו, אז המוכר צריך להימנע מלהזדהות איתו בנקודה זו, כי הדבר יגרום ללקוח להתרחק ממנו. מה עושים כשהלקוח מתלבט לגבי תכונה מסוימת? לעיתים הלקוח לא בטוח אם הוא אוהב או לא אוהב תכונה מסוימת. במקרה כזה, על המוכר לנקוט בגישה מאזנת: לשדר הזדהות מסוימת, אך גם להציג נקודת מבט נוספת ומאוזנת. למשל, אם הלקוח אומר שהוא נוטה לקנות דברים יקרים ואחר כך מתחרט, המוכר יכול לומר: אני מבין אותך, גם לי קורה ... לפעמים, לכן אני תמיד בודק אם המוצר באמת שווה את המחיר שלו לפני שאני קונה. השורה התחתונה - איך לפעול נכון מול הלקוח? חשוב לזכור שהזדהות היא כלי עוצמתי, אך רק אם משתמשים בו נכון. הזדהות כדאי לשדר רק עם תכונות שהלקוח גאה בהן, ושהוא מאמין שהן מועילות לו. יש להימנע מלהזדהות עם תכונות שליליות, כי זה עלול לפגוע באמון של הלקוח במוכר. במצבי חוסר ודאות, כדאי להשתמש בשילוב של הזדהות עם אמפתיה מאוזנת כדי ליצור תחושה שהמוכר מבין את הלקוח, אך גם מחפש פתרונות נכונים יותר עבורו. יצירת הזדהות, אם כן, יכולה להיות המפתח לסגירת עסקאות, אך יש להשתמש בה בתבונה ובהתאם לסיטואציה. לפעמים דווקא להראות ללקוח שאתה שונה ממנו עשוי להיות נכון יותר, תלוי במטרות וברצונות האמיתיים של הלקוח. איך יוצרים ראפור עם לקוחות? מתי לא ליצור הזדהות עם הלקוח? טכניקות לשכנוע במכירות האם כדאי להזדהות עם לקוחות? כיצד יוצרים כימיה בין אישית? איך לזהות מה הלקוח אוהב בעצמו? מתי יצירת הזדהות פוגעת במכירות? יצירת הזדהות עם לקוח - האם ומתי? כל אדם שואף להרגיש טוב. כאשר לקוח מתעניין במוצר, הוא שוקל אם המוצר ישפר את מצבו יותר מאשר יזיק לו. אם הוא חושש שהמוצר לא באמת טוב ... האישית על פני טובתם של אחרים. מכאן, עולה לכאורה כי כדי להגדיל את סיכויי המכירה, המוכר צריך לשדר ללקוח שהוא דומה לו וליצור עמו הזדהות. מהי יצירת הזדהות עם הלקוח? כאשר לקוח מרגיש שהמוכר הוא כמוהו, הוא נוטה לסמוך עליו יותר. לדוגמה, אם הלקוח אומר שהוא גר בירושלים, המוכר שגר בירושלים יכול להגיב: גם אני גר ... - מודע, הלקוח רואה במוכר גרסה נוספת של עצמו, וכאשר מישהו שדומה לו ממליץ על מוצר - הוא עשוי להאמין שהמוצר אכן מתאים לו. כדי ליצור הזדהות עמוקה יותר, ניתן לשים דגש על פרטים ייחודיים. לדוגמה, אם הלקוח מספר שהוא שותה מים מינרליים של חברה מסוימת בכוס ספציפית, והמוכר עושה אותו דבר, הוא יכול לציין זאת. ככל שהדמיון בין המוכר ללקוח ייחודי וספציפי יותר, כך ההזדהות תהיה עמוקה יותר, והלקוח ירגיש שהמוכר מבין אותו באמת. מדוע יצירת הזדהות עם הלקוח עשויה לשפר את המכירה? כאשר הלקוח מרגיש שהמוכר זהה לו, הוא חווה תחושת הרמוניה ואמון. הוא לא רואה את המוכר כאדם זר עם אינטרסים מנוגדים, אלא כשותף להבנת עולמו וצרכיו. כך הלקוח עשוי לחשוב: אם המוכר חושב שזה טוב עבורי - כנראה שזה באמת טוב, כי הרי הוא בדיוק כמוני. מתי אסור לשדר הזדהות עם הלקוח? למרות היתרונות שביצירת הזדהות, ישנם מקרים שבהם עדיף דווקא לא לשדר ללקוח שאתה כמוהו. כדי להבין מתי לא לשדר
תסמונת סטוקהולם, תסמונת שטוקהולם, הזדהות עם התוקפן, קרבה רגשית בשבי, הפרעות נפשיות, הזדהות עם השובה, הזדהות הקורבן עם התוקף, אישה מוכה, גבר מוכה, נשים מוכות, גברים מוכים, מנגנוני הגנה, תסמונת בני ערובה, Stockholm syndrome
תסמונת סטוקהולם, תסמונת שטוקהולם, הזדהות עם התוקפן, קרבה רגשית בשבי, הפרעות נפשיות, הזדהות עם השובה, הזדהות הקורבן עם התוקף, אישה מוכה, גבר מוכה, נשים מוכות, גברים מוכים, מנגנוני הגנה, תסמונת בני ערובה, Stockholm syndrome
... סטוקהולם, תסמונת שטוקהולם, הזדהות עם התוקפן, קרבה רגשית בשבי, הפרעות נפשיות, הזדהות עם השובה, הזדהות הקורבן עם התוקף, אישה מוכה, ... בני ערובה, Stockholm syndrome מהי תסמונת שטוקהולם? איך היא פועלת ומה ההיגיון שמאחוריה? תסמונת שטוקהולם היא תופעה שבה אדם שנחטף או נתון במצבים של כפייה מתחיל להזדהות רגשית עם החוטף או התוקף ... תמידי. כדי להקל על תחושת המצוקה הנפשית, המוח שלו בוחר לראות בתוקף אדם שפועל לטובתו. זהו מנגנון הגנה פסיכולוגי שמפחית את תחושת הסבל. מה ההיגיון הרגשי מאחורי הזדהות עם התוקף? לאורך זמן, כאשר אדם נמצא במצוקה נוראה, כמו בשבי או תחת אלימות, המוח מתחיל לחפש דרכים להתמודד עם הסבל. אחת הדרכים היא להזדהות עם התוקף כדי להפחית את ... של התחושה שהוא נפגע. דוגמאות יומיומיות לתסמונת שטוקהולם תסמונת שטוקהולם לא מוגבלת רק למצבי חטיפה פיזית. ניתן לראות את המנגנון הזה גם במצבים יומיומיים: - הזדהות עם דמויות פוליטיות - אנשים ... להימנע מהתמודדות עם הכאב והפחד. - תמיכה מקצועית - פעמים רבות יש צורך בטיפול נפשי, שמסייע לקורבן לראות את המציאות באופן אובייקטיבי ולנתק את הקשר בין הסבל לבין הזדהות עם התוקף. איך המנגנון פועל בחיי היומיום? כמו בתסמונת שטוקהולם, גם בחיי היום - יום אדם עשוי להזדהות עם מצבים שליליים, אך לשכנע ... שהמציאות טובה או נוחה יותר. חשוב לזכור על תסמונת שטוקהולם תסמונת שטוקהולם אינה מוגבלת רק למצבי חטיפה פיזית. כל מצב שבו אדם חווה פגיעה, אך מעדיף להכחיש זאת ולהזדהות עם הגורם הפוגע, עשוי להיות ... האם הכל לטובה? כיצד לפתח חשיבה רציונלית מערכות יחסים רעילות טראומת שבי מהי תסמונת שטוקהולם? תסמונת שטוקהולם היא תופעה שבה אדם שנחטף או נתון תחת כפייה מתחיל להזדהות רגשית עם החוטף שלו. במקום ... מסוימת הקורבן מתחיל לשתף פעולה עם שוביו ואף להצדיק את מעשיהם. הרעיון הוא שהמוח מעדיף לפרש את המציאות בדרך פחות כואבת: אם החטיפה היא כבר עובדה מוגמרת, הרי שהזדהות עם החוטף מפחיתה את תחושת הסבל והפחד. מה ההיגיון בהזדהות עם התוקף? ההיגיון נסוב סביב ... הנפשי שבמבט לאחור. מה חשוב לזכור לגבי תסמונת שטוקהולם? תסמונת שטוקהולם אינה מוגבלת רק למצבי חטיפה פיזית. כל מצב שבו אדם חווה פגיעה, אך מעדיף להכחיש זאת ולהזדהות עם הגורם הפוגע, עשוי להיות ... כפי שהן לצד הפחתת הלחץ הרגשי שמוביל לעיוות בפרשנות. תסמונת שטוקהולם מנגנוני הגנה רגשיים האם הכל לטובה כיצד לפתח חשיבה רציונלית תסמונת שטוקהולם נשים מוכות, הזדהות רגשית, אינטרס רגשי, 2 סיבות למה מישהו חושב משהו, טיפול בטראומת אונס, הזדהות עם האונס, הזדהות עם המאשים, תגובות ... אפקט הגבר המוכה, תסמונת האישה המוכה נפשית, אופי של אישה מוכה, תסמונת הגבר המוכה נפשית, אופי של גבר מוכה, מהו סינדרום שטוקהולם? מה זה Stockholm syndrome? הזדהות עם החוטפים, תסמונת שטוקהולם ...
איך ליצור הזדהות, כשיש קונפליקט פנימי אצל האדם השני, בינו לבין עצמו? יצירת אמון עם הלקוח, כאשר ללקוח אין אמון בעצמו - איך ליצור אמון, כאשר יש קונפליקט בין תת המודע של הלקוח, לבין המודע שלו? יצירת אמון, בניית אמון, הפרת אמון, יצירת הזדהות, לשכנע לקוחות, ראפור עם התת מודע, ראפור רע, טעויות ביצירת הזדהות, איך לא לעשות ראפור, איך לא ליצור כימיה, כימיה בין אישית
... ליצור הזדהות, כשיש קונפליקט פנימי אצל האדם השני, בינו ... כאשר ללקוח אין אמון בעצמו - איך ליצור אמון, כאשר יש קונפליקט בין תת המודע של הלקוח, לבין המודע שלו? יצירת אמון, בניית אמון, הפרת אמון, יצירת הזדהות, לשכנע לקוחות, ראפור עם התת מודע, ראפור רע, טעויות ביצירת הזדהות, איך לא לעשות ראפור, איך לא ליצור כימיה, כימיה בין אישית וכאן אבאר עוד נקודה חשובה בתהליך של יצירת הזדהות עם לקוח באופן פרטי ועם בן אדם אחר באופן ... חושב בצורה כלשהי ברמת המודעות שלו. אבל בתת המודע שלו הוא לא באמת מאמין לעצמו, והוא מטיל ספק בדעה המוצהרת שלו. ובמקרים כאלו לדוגמה, אם תיצור הזדהות והסכמה עם הלקוח, על מה שהוא עצמו חושב ואומר באופן מודע, זה עלול ליצור חוסר אמון, בינך לבין הלקוח. משום שהוא עצמו לא מאמין לעצמו. או במילים אחרות, לפעמים הבן אדם שאיתו אתה רוצה ליצור הזדהות, הוא עצמו בקונפליקט עם עצמו. קונפליקט שהוא עצמו לא תמיד מודע לו. לדוגמה, שהוא מצהיר משהו אבל בתת המודע שלו הוא חושב אחרת. ועליך לדעת, עם איזו דעה שלו להזדהות? + כמה להזדהות עם כל אחת מהדעות שלו? כי בפועל, בכל צורה ... אותו, כי אתה בעצם אמרת לו את מה שהוא באמת חושב על עצמו, למרות שהוא עצמו מפחד להודות שהוא חושב את זה על עצמו. ובסיכומו של דבר, כאשר יוצרים אמון והזדהות עם לקוח, צריכים להיות מודעים, גם לרמת ... לרמת תת המודע של הלקוח. וצריך לקחת בחשבון, שאם אצל הלקוח עצמו, יש חוסר התאמה וחוסר הסכמה, בין המודע לבין תת המודע שלו, הרי שצריך לקחת בחשבון, שהזדהות חוסר הזדהות עם המודע תת המודע של הלקוח, יוצרת בעצם גם ... המודעות האחרת של הלקוח. ומומחה מכירות ומומחה שכנוע, אמור לדעת לזהות, מה האדם חושב ברמת המודע ומה האדם חושב ברמת תת המודע שלו. ולדעת איך ליצור הזדהות מורכבת, עם האדם עצמו, שהוא עצמו אין לו ...
יצירת הזדהות עם הלקוח, על ידי הסכמה עם דעה ייחודית של הלקוח - איך ליצור הזדהות רגשית חזקה עם לקוח? איך לקנות את האמון של הלקוח? יצירת אמון, בניית אמון, לשכנע לקוחות, איך ליצור אמון?
... הזדהות עם הלקוח, על ידי הסכמה עם דעה ייחודית של הלקוח - איך ליצור הזדהות רגשית חזקה עם לקוח? איך לקנות את האמון של הלקוח? יצירת אמון, בניית אמון, לשכנע לקוחות, איך ליצור אמון? וכאן אבאר עוד שיטה ליצירת הזדהות עם הלקוח. והשיטה לכך היא, על ידי זה שאתה מזדהה ומסכים, עם דעה לא שגרתית של הלקוח. זא כי הלקוח כמו כל אדם, יש לו דעות שונות. ואתה כמו כל אדם, מסוגל להזדהות לפחות עם חלק מהדעות של כל לקוח. והלקוח, כאשר אתה מביע הזדהות והסכמה עם הדעה שלו, על ידי זה נוצרת הזדהות רגשית, בינך לבין הלקוח. ובאופן כללי, ככל שאתה מביע יותר הזדהות והסכמה, עם תפישת המציאות של הלקוח, כך נוצרת יותר הזדהות רגשית בינך לבין הלקוח. וכאן ברצוני לחדד, כי בעולמו של כל אדם, ישנם רעיונות לא שגרתיים, שהאדם עצמו ... שאר בני האדם, אז אם תזדהה עם הדעה הייחודית שלו, הדבר הזה יצור הזדהות רגשית מאוד חזקה הרבה יותר מהרגיל, שלך עם הלקוח. כי האדם באופן כללי, שמח ומרוצה מכך שמסכימים איתו. ... שקולט את המסר הזה, על ידי זה הוא אוהב אותך בחזרה וכולי. ויצירת הזדהות עם הלקוח, נעשית בצורה חזקה ביותר, במקומות שבהם יש ללקוח ספק גדול לגבי הדרך שלו. דהיינו, במקומות ... חושב, שרק הוא חושב כך או אחרת, אלו המקומות שבהם, אם תיצור הזדהות עם הלקוח, על ידי זה תיווצר הזדהות חזקה ביותר. ושורש העניין הוא, שבמקומות שבהם יש לאדם ספק לגבי עצמו, אלו המקומות שאם תראה לאדם שאתה ... הופך להיות חלק מהמשפחה של הלקוח, ואתה רוכש את אמונו. ונחדד, כי הזדהות עם דעה לא שגרתית של הלקוח, זה יוצר הזדהות חזקה כנל, אבל יש דרך לגרום ליצירת ההזדהות הזאת, להיות עוד יותר חזקה. וזאת על ידי זה שאתה אומר בשם הלקוח, את מה שהוא רצה לומר ולא אמר, על זה ... לגבי העולם. עכשיו, אם תראה ללקוח שלך, שגם אתה חושב כך, זה יצור הזדהות רגשית חזקה, בינך לבין הלקוח. אבל ישנם מקרים, שבהם באפשרותך לשדרג את יצירת ההזדהות הזאת, על ידי זה שתוסיף ותקצין ותאמר את מה שהלקוח היה רוצה לומר, והוא מפחד לומר. כגון לדוגמה שהלקוח ... כמוהו, הוא טיפש וכיוב. אז במקרה כזה לדוגמה, באפשרותך ליצור הזדהות רגשית חזקה עם הלקוח, על ידי זה שתראה לו שאתה חושב כמוהו ומסכים איתו + על ידי זה שתשדרג את ההזדהות שלך איתו, באמצעות זה שתוסיף ותחדד ותאמר, את מה שהלקוח היה רוצה לומר, והוא מפחד לומר. דהיינו, לא רק ... של הלקוח, קולט שאתה בעצם מפרגן ללקוח עצמו. ועל ידי זה נוצרת הזדהות עוד יותר חזקה. ולפעמים יש לאדם חוסר ביטחון עצמי ככ גדול, שאם ברצונך לרכוש את אמונו, עליך לדעת ...
איך לשכנע אנשים? האם להביע הזדהות? איך לגרום למישהו לשמוח? איך לטפל בחרדה? הבעת הזדהות, ראפור, דומה נמשך לדומה, דומה נמשך לשונה, הפכים נמשכים, ניגודים משלימים
איך לשכנע אנשים? האם להביע הזדהות? איך לגרום למישהו לשמוח? איך לטפל בחרדה? הבעת הזדהות, ראפור, דומה נמשך לדומה, דומה נמשך לשונה, הפכים נמשכים, ניגודים משלימים
... אנשים? האם להביע הזדהות? איך לגרום למישהו לשמוח? איך לטפל בחרדה? הבעת הזדהות, ראפור, דומה נמשך לדומה, דומה נמשך לשונה, הפכים נמשכים, ניגודים משלימים איך לשכנע אנשים ולהשפיע על מצב הרוח שלהם? ... בהתקשרות עם אדם: הזדהות (ראפור) והתנגדות. שתי הגישות האלו לא תמיד פועלות באותו אופן, ולעיתים דווקא אחת מהן תהיה אפקטיבית יותר במצבים שונים. האם תמיד כדאי להביע הזדהות עם אדם במצוקה? אליעד מסביר שבאופן לוגי אין תשובה חד - משמעית לשאלה האם כדאי להזדהות עם אדם שנמצא במצוקה. הוא מביא דוגמה של אדם הנמצא באבל או עצבות, ומסביר שלפעמים הדרך הטובה ביותר תהיה באמת להזדהות איתו, לבכות איתו יחד, וכך לאפשר לו להשתחרר ולצאת מהכאב. מצד שני, הזדהות עלולה לפעמים להחמיר את מצבו של האדם, ולהכניס אותו לדיכאון עמוק עוד יותר. למשל, אם אדם מרגיש רע ואתה אומר לו אתה צודק, ... מבין את הפחד שלו (הזדהות), ומצד שני אפשר להגיד לו בפירוש: אין שום מפלצת, אתה לא צריך לפחד. שתי התגובות האלו יכולות לעבוד, תלוי בילד ובתגובה ... הוא נרגע כשמביעים הזדהות, או להפך, האם הוא נרגע כשמביעים התנגדות. לפעמים אפשר להגיד משהו שהוא באמצע הדרך בין הזדהות להתנגדות, ולראות לאיזה כיוון האדם לוקח את האמירה הזו. כך ניתן לזהות בקלות מה הוא באמת מחפש לשמוע. האם כדאי להביע הזדהות או התנגדות כשאדם שמח? אליעד מדגיש שהשיטות האלו לא רלוונטיות רק למצבי עצב, אלא גם למצבים חיוביים. הוא נותן דוגמה של ... כזה, לפעמים דווקא הזדהות מופרזת (איזה יופי! עכשיו תוכל לקנות הכל!) תגרום לאדם להרגיש חוסר סיפוק לאחר זמן קצר. התנגדות יכולה דווקא לשמר אצלו את ... לבדוק אם הוא נהנה מההזדהות שלך או שמא הוא מתנגד לכך. לפעמים הוא רוצה להרגיש ייחודי, ולכן הזדהות תפריע לו. לעיתים ההפך הוא הנכון, והזדהות תגרום לו לחוש חיבור. מתי דווקא דומה יכול לגרום לאדם להרגיש רע? אליעד מדגיש שישנם מקרים שהזדהות יכולה להזיק. לדוגמה, אם אדם שונא משהו בעצמו, למשל את הפחד שלו, והזדהות עם הפחד שלו יכולה דווקא להחליש אותו, כי הוא לא מעוניין להרגיש שהוא צודק בפחד הזה. במקרה כזה, הזדהות יכולה להיות גורם שלילי. כיצד להבין מה האדם השני באמת צריך לשמוע? הדרך הכי טובה היא לבחון בזהירות את התגובות של האדם ... לפרש אותן לכיוון של הזדהות או התנגדות, וכך לראות לאן האדם נמשך. דרך זו מאפשרת להבין בצורה טובה יותר מה האדם מחפש, ומשם להמשיך בהתאמה. בסופו של ... מה עובד טוב יותר: הזדהות או התנגדות. אין נוסחה אחת מוחלטת, אלא מודעות ורגישות לתגובה של האדם שמולנו. איך לשכנע אנשים? האם כדאי להזדהות עם אדם עצוב? איך לגרום למישהו לשמוח? איך להתמודד עם חרדה? דומה נמשך לדומה או להפך? איך לגרום לאנשים להקשיב לך? מתי ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על פרסום באמצעות מפורסמים, איך המוח משתכנע מפרסומות? איך פרסומות של מפורסמים מוכרות? מכירה באמצעות סלבריטאים, למה מעריצים אנשים מפורסמים? למה אוהבים סלבריטאים? הערצה למפורסמים, פרסומות של מפורסמים, השתוות רצונות, הזדהות רצון
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: הזדהות, איך לקבל החלטות? איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור אהבה? איך להאמין בעצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעריך את עצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשתול מחשבות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחנך ילדים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך לא להישחק בעבודה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: הזדהות, איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם לדומם יש תודעה? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להנות בחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן זוגי, הדרכה, אימון אישי למציאת זוגיות בנושאי הזדהות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3906 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 09:52:03 - wesi1