אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מעריצים אנשים ✔פרסום באמצעות מפורסמים, איך המוח משתכנע מפרסומות? איך פרסומות של מפורסמים מוכרות? מכירה באמצעות סלבריטאים, למה מעריצים אנשים מפורסמים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
פרסום באמצעות מפורסמים, איך המוח משתכנע מפרסומות? איך פרסומות של מפורסמים מוכרות? מכירה באמצעות סלבריטאים, למה מעריצים אנשים מפורסמים? למה אוהבים סלבריטאים? הערצה למפורסמים, פרסומות של מפורסמים, השתוות רצונות, הזדהות רצון
איך פרסום באמצעות סלבריטאים משפיע על הקהל?

ההיגיון מאחורי פרסום מוצרים באמצעות אנשים מפורסמים טמון בהבנה של איך המוח האנושי פועל. פרסום עם סלבריטאים פועל על הקשר הרגשי שיש לציבור עם המפורסם, והקשר הזה גורם לאנשים לשים לב להמלצותיו ולפעול לפיהן, בין אם הם מודעים לכך ובין אם לא. במילים אחרות, ברגע שסלבריטאי מפרסם מוצר מסוים, המוח של המעריצים שלו שואף לאשר את המילים והפעולות של אותו אדם, גם אם הדבר לא תמיד הגיוני או נכון.

למה אנשים מעריצים אנשים מפורסמים?

הסיבה לכך שאנשים מעריצים סלבריטאים היא פשוטה: הם רוצים להיות כמוהם. כל מי שמעריץ סלבריטאי רוצה להיות במקום שלו - עם הכבוד, הכסף, המעמד והאהבה. המעריץ מדמיין את עצמו במעמד הזה, וכך נוצר חיבור רגשי חזק כלפי המפורסם. ברגע שמישהו אוהב מישהו, הוא מתחיל להסכים איתו על מה שהוא אומר. למשל, אם ילד אוהב משהו מסוים, ההורים עשויים להתחיל לאהוב את אותו הדבר גם כן, אפילו אם הם לא היו בוחרים בו בעצמם.

איך זה משפיע על המוח שלנו?

המוח האנושי פועל כך, שאם אנו אוהבים מישהו, אנחנו נוטים לאהוב גם את הדברים שהוא אוהב. אם אנחנו מעריכים את הסלבריטאי, אנחנו גם רוצים לאהוב את מה שהוא אוהב, ולהימנע להרגיש ניכור כלפי הדברים שהוא מפרסם או מעדיף. לדוגמה, אם סלבריטאי כמו דוגמן או שחקן אומר שמוצר מסוים הוא טוב, המעריץ לא יוכל פשוט להגיד "לא נכון". אם הוא לא יסכים, הוא ירגיש שהוא לא יכול להמשיך לאהוב את אותו אדם, והקשר הרגשי עם הסלבריטאי יתערער. המוח מונע את הקונפליקט הזה ולכן אנשים קונים מוצרים רק כדי לשמור על תחושת הקרבה עם המפורסם.

הכיצד עובדת השפעת פרסום המפורסם על קהל המעריצים?

כשהסלבריטאי מפרסם מוצר, הוא לא רק מציע את המוצר באופן אובייקטיבי - הוא משתמש בקשר הרגשי שבין המעריצים אליו כדי להניע אותם לרכוש את המוצר. ברגע שהמעריץ אוהב את המפורסם, הוא גם רוצה לאהוב את מה שהוא מפרסם כדי לשמור על תחושת קרבה אליו. אם המעריץ יגיד שהמוצר לא טוב, זה יפגע בקשר הרגשי עם המפורסם ויתעורר תחושת ניכור. המוח לא רוצה להרגיש את הניכור הזה, ולכן הוא בוחר לאהוב את המוצר, כדי להרגיש קרוב ומחובר.

מהו הקשר הרגשי המוביל לפרסום מוצרים?

ההזדהות עם המפורסם גורמת למעריצים לפתח רגש חזק כלפי המוצר שהוא מפרסם, גם אם אין להם חוויות אישיות עם המוצר עצמו. ההזדהות הזו מבוססת על תחושת קרבה רגשית שגורמת להם להאמין שמה שהסלבריטאי אוהב, גם הם צריכים לאהוב. אנשים שמעריצים סלבריטאים, מרגישים סוג של "חיבור רוחני" או "הזדהות" איתם, ולכן כאשר אותו סלבריטאי מפרסם מוצר, המעריץ ירגיש צורך לחוות את מה שהוא מפרסם, כדי לשמור על הקרבה אל עולמו של המפורסם.

למה זה עובד כל כך טוב?

פרסום באמצעות סלבריטאים יעיל משום שלעיתים קרובות המעריצים רוצים לחקות את אורח החיים של הסלבריטאי, ולכן אם המפורסם ממליץ על מוצר מסוים, המעריץ ירגיש צורך להאמין בו ולהזדהות עם המוצר כדי לשמור על תחושת קרבה אליו. המוח האנושי מחפש חוויות שמחברות אותו לרגשות חיוביים, ופרסום של סלבריטאים מאפשר למותג להיכנס לתוך מערך הרגשות החיוביים של הצרכן.
איך פרסום באמצעות סלבריטאים משפיע על הקהל?

ההיגיון מאחורי פרסום מוצר באמצעות אנשים מפורסמים טמון בהבנה של איך המוח האנושי פועל. אנשים מעריצים סלבריטאים כי הם רוצים להיות כמו אותם מפורסמים: להשיג את הכבוד, הכסף, המעמד והאהבה שהם מדמיינים שהסלבריטאי בעליהם. ברגע שמישהו אוהב מישהו, הוא נוטה להסכים עם מה שהוא אומר ועושה, כי במובן עמוק, הוא רוצה להיות חלק מעולמו.

למה זה עובד? כי אם אדם אוהב מישהו, הוא מתחיל לאהוב את מה שהאדם הזה אוהב. אם לדוגמה, ילד אוהב משהו מסוים, ההורים שהוא אוהבים אותו נוטים לאהוב גם את הדבר הזה, גם אם זה לא הדבר שהם היו בוחרים באופן עצמאי. אותו עיקרון עובד גם עם סלבריטאים: אם אני אוהב את המפורסם, אני נוטה לאהוב את מה שהוא אוהב ולהזדהות עם עמדותיו.

איך המוח משכנע אותנו דרך פרסומות עם סלבריטאים?

כשמפורסם מפרסם מוצר, הוא פונה למעריצים שלו דרך הקשר הרגשי. כאשר המפורסם אומר, "הרכב הזה מצוין", המעריץ לא יוכל להגיד "לא נכון", כי זה ייצור קונפליקט רגשי - הוא ירגיש שהוא לא יכול לאהוב את המפורסם אם הוא לא מסכים איתו. ברגע שהוא לא מסכים, נוצר ריחוק ריגשי, וזה יפגע בקשר שהוא מרגיש עם המפורסם. המוח מחפש את הקשר החיובי, ולכן אנשים יהיו נוטים לאהוב את המוצר רק בגלל שהסלבריטאי אמר שהוא טוב.

כך, המפורסם מנצל את אהבת המעריצים אליו כדי לשווק את המוצר. ברגע שהמעריץ אוהב את המפורסם, הוא גם רוצה לאהוב את מה שהוא מציע, כדי להרגיש קרוב אליו ולהיות חלק מעולמו. אם המעריץ יגיד שהמוצר לא טוב, הוא ירגיש סוג של נתק רגשי מהמפורסם, והקשר הזה יפגע.

למה אנשים מעריצים סלבריטאים?

הסיבה העמוקה לכך שאנשים מעריצים סלבריטאים היא שהם רוצים להיות כמוהם: להיות בתודעה הציבורית, לזכות בכבוד ובאהבה, ולהרגיש חלק מעולם הזוהר. הערצה זו יוצרת תחושת קרבה רגשית, שגורמת לאנשים להסכים עם מה שהסלבריטאים עושים ואומרים, מתוך תחושת הזדהות ורצון להיות כמוהם.

איך משפיע הקשר הרגשי עם המפורסם על תהליך הקנייה?

הקשר הרגשי שמקנים סלבריטאים למותגים מאפשר להם לשכנע את המעריצים לרכוש את המוצרים שלהם. כל עוד המעריץ שומר על תחושת הקרבה אל המפורסם, הוא ירגיש צורך לאהוב גם את מה שהוא מציע. אם המפורסם מפרסם את המוצר, המעריץ לא יוכל לשלול את הדבר שהוא אוהב. הסלבריטאים מנצלים את ההזדהות של המעריצים כדי להניע אותם לרכוש מוצרים, כי הם יודעים שהמוח של הצרכן יפנה אליהם גם כשמדובר בבחירות קנייה.
שיטות שיווק, שיטות מכירה, איך ליצור פרסומת מוכרת? השכל של הפרסומות, איך פרסומות משכנעות אנשים לקנות? מסרים לתת מודע, איך נוצרת התאהבות? איך נוצרת הערצה? למה אנשים אוהבים סלבריטאים? איך להשפיע על אנשים? שיטות השפעה ושכנוע
צרכנות להתפרסם שאיפות השתוות להיות מפורסם איך פרסומות משכנעות אנשים לקנות מעדיף איך לשווק מוצר עובד מעריץ מפורסמים אהבה איך המוח משתכנע איך המוח משתכנע מפרסומות איך להזדהות איך להיות מפורסם איך להתפרסם איך פרסומות של מפורסמים מוכרות אנשים מפורסמים האם להיות מפורסם האם להתפרסם הזדהות הזדהות רצון המוח המוח משתכנע המוח משתכנע מפרסומות הערצה הערצה למפורסמים השתוות השתוות הרצון השתוות הרצונות השתוות רצון השתוות רצונות להזדהות להיות מפורסם להיות סלב להיות סלבריטי להעריץ להתפרסם למה אוהבים סלבריטאים למה מעריצים אנשים למה מעריצים אנשים מפורסמים מוח מכירה מכירה באמצעות סלבריטאים מעריץ מעריצות מעריצים מעריצים אנשים מפורסם מפורסמים סלבריטאים סלבריטי פרסום באמצעות מפורסמים פרסומות פרסומות של מפורסמים פרסומות של מפורסמים מוכרות פרסומת רצון רצונות
מיסטיקנים / גיבורי על / המרדף אחר האושר - הקשר שבין יכולות על טבעיות לבין אושר
... את היכולות המיוחדות שלהם. והביקורת של הסקפטים, היא רק על מידת האמינות של הסיפור, ועל ההערצה העיוורת שבני אדם מעריצים אנשים נוכלים והזויים. אך כולם מסכימים, שאילו אכן היו לאדם את היכולות שהוא טוען שיש לו, הרי שזה היה דבר ...
ארוטומניה, מעריצים אובססיבים, מחשבות שווא ארוטומניות, התאהבות במפורסמים, מחשבות שווא על אהבה, מחשבות שווא של קנאה, תסמונת דה קלרמבו, אשליית האהבה, חולה אהבה, אהבה אובססיבית, התאהבות דמיונית, הערצה אובססיבית, טיפול בסכיזופרניה
ארוטומניה, מעריצים אובססיבים, מחשבות שווא ארוטומניות, התאהבות במפורסמים, מחשבות שווא על אהבה, מחשבות שווא של קנאה, תסמונת דה קלרמבו, אשליית האהבה, חולה אהבה, אהבה אובססיבית, התאהבות דמיונית, הערצה אובססיבית, טיפול בסכיזופרניה
... הסימפטומים של תסמונת דה קלרמבו? כיצד לטפל בהפרעה דלוזיונלית? האם הערצה אובססיבית נחשבת להפרעת אישיות? איך נוצרת הערצה? למה מעריצים אנשים מפורסמים? מחשבות גדלות, הערצה למפורסמים, התאהבות במפורסמים, התאהבות במפורסמת, התאהבות במפורסם, זוגיות דמיונית, הפרעת אישיות גבולית, מעריצים מטרידים, מעריצה ...
למי אנשים אוהבים להתחבר? איזה חברים אנשים אוהבים? חברים חלשים, חברים חזקים, איך לרכוש חברים? תחרותיות בזוגיות, פערים בזוגיות, הערצה למפורסמים, איך לגרום למישהו לא לקנא בך? לגרום למישהו להיות חבר שלך
למי אנשים אוהבים להתחבר? איזה חברים אנשים אוהבים? חברים חלשים, חברים חזקים, איך לרכוש חברים? תחרותיות בזוגיות, פערים בזוגיות, הערצה למפורסמים, איך לגרום למישהו לא לקנא בך? לגרום למישהו להיות חבר שלך
...אם מישהו מרגיש חלש בתחום מסוים (כמו מצב כלכלי), מומלץ לך לשדר לו שיש לך חוזק באותו תחום, אך באופן שלא יגרום לו לקנא בך. המטרה היא שהאדם האחר יחשוב איזה כיף שאני עם חבר שיש לו כסף, ולא איזה רע לי שאין לי כסף כמוהו. עוד דוגמה שאליעד מביא, היא הערצה למפורסמים. אנשים רבים אוהבים להיות חברים של אנשים מפורסמים כי כך הם חשים שהם נוגעים מעט בתהילה. לדוגמה, אדם שאומר לעצמו אומנם אני לא מפורסם, אך לפחות אני חבר של מפורסם, יקבל ערך חיובי מכך. כיצד פערים בזוגיות יכולים להשפיע על מערכת היחסים? בזוגיות, הפער...
הערצה - ממה נובעת ההערצה של האדם לאנשים מפורסמים / דברים שונים?
...להשיג, זה את האושר. והדבר שמניע את האדם בכל מעשיו, זה החיפוש שלו אחר האושר. והדבר שאותו האדם אוהב יותר מכל, זה את האושר. והאדם כל הזמן משתוקק להגיע אל האושר. וכאשר האדם רואה איזה דבר שמזכיר לו את האושר, על ידי זה האדם מרגיש אהבה והערצה אל הדבר שמזכיר לו את האושר. כי מה שהאדם באמת מחפש זה את האושר. וכאשר האדם רואה איזה דבר שמזכיר לו את האושר, על ידי זה האדם נזכר בכך שיש אושר, ועל ידי זה האדם מרגיש טוב יותר. וכאשר האדם נתקל באנשים שנראים מצליחים, האדם אוטומטית בגלל סיבות שונות, מניח שהם מאושרים. כי...
NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים?
NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים?
...באופן בלתי מודע לבחור במוצר, מבלי לשים לב לסיבות האמיתיות. איך ניתן לשכנע לקוחות בצורה אפקטיבית? כדי לשכנע לקוחות בצורה טובה, צריך להדגיש את היתרונות של המוצר ולהסתיר את החסרונות. כל פרסומת משתמשת בטכניקות פסיכולוגיות שמובילות את הצופה להאמין שהיתרונות גוברים על החסרונות. לדוגמה, אם מדובר במוצר שיש לו מחיר יקר, הפרסומות ימתגו את המחיר הזה כהשקעה משתלמת ובכך יפחיתו את ההתנגדות. בנוסף, יש להציג את המוצר דרך דמות שנראית אמינה בעיני הצופה, בין אם מדובר בסלבריטי או במישהו שהוא מעריץ אותו. מהו תהליך השכנוע...
יסודות השכנוע, מבוא לשכנוע, בסיס השכנוע, תורת השכנוע, איך המוח משתכנע? איך לשכנע אנשים? איך לשכנע מישהו? איך משכנעים? איך עובד שכנוע? איך האדם משתכנע? יכולת שכנוע, כושר שכנוע
יסודות השכנוע, מבוא לשכנוע, בסיס השכנוע, תורת השכנוע, איך המוח משתכנע? איך לשכנע אנשים? איך לשכנע מישהו? איך משכנעים? איך עובד שכנוע? איך האדם משתכנע? יכולת שכנוע, כושר שכנוע
...לא נכון. זאת אומרת אין קשר כאילו למה אתה חושב שזה בכלל יגרום לך להפסיד כסף, זה כאילו להסביר לו שזה לו מחויב, החיסרון שאתה חושב שיקרה הוא לא נכון. ככה, זה קודם כל או להגיד לו זה לא מחויב או להגיד לו מחויב הפוך, או להגיד לו שזה פחות מחויב, או להגיד לו שזה לא משנה, משהו כזה. אנחנו הבנו את זה? ש: קודם כל אפשר? אליעד: תסביר, תצעק, דבר. ש: אבל אני חושב נכון כל זה תלוי גם באיזה אמון נותן בשכל המסוים שאתה משדר. אליעד: איזה אמון הוא נותן או איזה אמון אתה גורם לו לתת? ש: אבל בסוף זה, לא מה? אליעד: לא לא,...
ניתוח טקסטים, דב חנין, טכניקות שכנוע, איך המוח משתכנע? איך המוח חושב? עובדות ופירושים, שיטות שכנוע, איך לשכנע אנשים? איך להפעיל אנשים? איך להשפיע על אנשים? איך לנתח טקסט?
ניתוח טקסטים, דב חנין, טכניקות שכנוע, איך המוח משתכנע? איך המוח חושב? עובדות ופירושים, שיטות שכנוע, איך לשכנע אנשים? איך להפעיל אנשים? איך להשפיע על אנשים? איך לנתח טקסט?
...חשוב לו או לא. זה עשוי לעורר התנגדות מיידית אצל הקורא, שיחשוב למה אני חייב לשתף? ודווקא לא ישתף. הדקויות האלו הן כלי חשוב לשכנוע ולהשפעה על אנשים. כיצד משפיעה הפנייה בגוף רבים לעומת גוף יחיד? אליעד הסביר גם את ההבדל בין לומר לא יכולת בלשון יחיד לבין לא יכולתם ברבים. לא יכולתם בלשון רבים גורם לקורא להרגיש שייכות לקבוצה גדולה יותר, תחושה שיש רבים כמוהו, שאיתם הוא מזדהה ואיתם הוא חולק גורל משותף. לעומת זאת, לומר לא יכולת בלשון יחיד פונה ישירות ואישית לקורא הבודד, מה שיכול לגרום לו להרגיש שזה עניין...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על פרסום באמצעות מפורסמים, איך המוח משתכנע מפרסומות? איך פרסומות של מפורסמים מוכרות? מכירה באמצעות סלבריטאים, למה מעריצים אנשים מפורסמים? למה אוהבים סלבריטאים? הערצה למפורסמים, פרסומות של מפורסמים, השתוות רצונות, הזדהות רצון
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מעריצים אנשים, איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מעריצים אנשים, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לנהל את הזמן? איך לקבל החלטות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך להאמין בעצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפרש חלומות? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש בחירה חופשית? האם יש אמת מוחלטת? האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? למה יש רע בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה העולם קיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות מאושר? אולי אנחנו במטריקס? האם יש או אין אלוהים? למה לא להתאבד ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך הנשמה נכנסת לגוף? אני רוצה למות איך נוצרת מאניה דיפרסיה? לעשות סקס איך נקבל החלטות? חינוך חופשי פחד להתפדח פחד מההווה מה לעשות כדי לאהוב את עצמי? ביטחון עצמי לילדים להתחיל לאהוב לגרום למישהו לאהוב הדרך אל האושר המוחלט להגיע לאושר מושלם האם לטפל בזוגיות? תנוחה מינית עזרה בקבלת החלטה איך להיות החלטי? איך להתמודד עם זיכרון טראומטי? להתמודד עם פוסט טראומה לתת מוטיבציה לספקים איך להצליח בלי להיות הכי טוב? תכנון מיתוג שיווקי לגרום למישהו לרצות לתת לך הנחה איך מתמודדים עם ילד חוזר בתשובה? ילדים מפחדים השפעת תת המודע איך לשחזר הארה רוחנית? טיפול במחלות נפש נפוצות איזו חוכמה יש במחלות נפשיות? יש לה מישהו אחר למה היא לא רוצה אותי למרות שאני רוצה אותה? לגוון באימון לגרום לשרירים לשלוט במציאות כאלוהים הגדרות שונות של אלוהים מה זה הארה רוחנית? קרוב להארה רוחנית האם אפשר להיות אלוהים? איך להיות אלוהים? רכישת דירה להשכרה לטווח ארוך מקורות הכנסה פסיבית אושר ומטרת החיים מטרת החיים היא גן עדן הנאה מינית מכאב הנאה על חשבון העתיד מי אני אם אין בחירה חופשית? בחירה מתוך שלמות הבריאה מעידה התרחבות היקום עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן עסקי, אימון אישי לילדים, מאמן אישי להפרעות קשב וריכוז בתחום מעריצים אנשים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.4375 שניות - עכשיו 16_10_2025 השעה 12:55:14 - wesi1