אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה האם לעבוד או ללמוד? ✔עזרה בקבלת החלטה, האם להמשיך בלימודים? חוסר ריכוז בלימודים, הדבר הכי קשה, לא לפחד משעמום, לימודים אקדמיים, תואר ראשון, ללמוד...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
עזרה בקבלת החלטה, האם להמשיך בלימודים? חוסר ריכוז בלימודים, הדבר הכי קשה, לא לפחד משעמום, לימודים אקדמיים, תואר ראשון, ללמוד או לעבוד
האם כדאי להמשיך בלימודים כשיש חוסר ריכוז ועניין?

אליעד כהן דן בהתלבטות הנפוצה של סטודנטים רבים: האם להמשיך בלימודים אקדמיים או להתחיל לעבוד, במיוחד כאשר יש תחושת חוסר ריכוז, חוסר עניין או קושי להתחבר לתכנים הנלמדים. לדבריו, כאשר אדם שוקל להמשיך בלימודים אקדמיים, ישנם כמה דברים שהוא צריך לקחת בחשבון. ראשית, חשוב להבין אם הלימודים באמת מקדמים את המטרות האישיות שלו, או שמא מדובר רק ב"העברת זמן". אליעד מתייחס לכך שאם אדם אינו מעוניין בתחום שבו הוא לומד או במקצוע שאליו מובילים הלימודים, הוא למעשה מבזבז את זמנו. כדוגמה, הוא מתאר מצב שבו אדם לומד תכנות והסתברות באוניברסיטה, אך אינו מעוניין לעבוד כמתכנת או להשתמש בידע הזה בשוק העבודה. במצב כזה, הלימודים למעשה לא מסייעים לו.

בנוסף, אליעד מציין סיכון נוסף בלימודים: החשש שהלימודים ימנעו מהאדם להתפתח מבחינה אישית ונפשית. הוא מסביר שכאשר אדם שקוע בתחום אחד בלבד, למשל תכנות או מתמטיקה, הוא עלול לאבד את ההזדמנות לעסוק בחקר עצמי ובהתפתחות נפשית משמעותית יותר. כלומר, ההתמקדות האינטנסיבית בתחום ספציפי אחד עשויה לפגוע באפשרות לחקור תחומים אחרים בחיים, ולכן לא תמיד הלימודים תורמים להתפתחות האישית.

איך להתמודד עם תחושת השעמום וחוסר הריכוז בלימודים?

אליעד מתייחס באריכות לחוסר ריכוז ולתחושת השעמום שחווים אנשים רבים במהלך לימודיהם. הוא מביא דוגמה אישית ואומר שישנם סטודנטים שקשה להם להתרכז משום שהחומר הלימודי פשוט לא מעניין אותם. לדוגמה, סטודנט שלומד תכנות עלול להרגיש משועמם או חסר עניין כשהוא נדרש לחשיבה מעמיקה, במיוחד אם אינו מתחבר לנושא. אליעד מדגיש כי הקושי בריכוז לא תמיד קשור לקושי של החומר הנלמד, אלא הרבה פעמים קשור לרמת העניין האישי בתחום. אם החומר דורש חשיבה עמוקה ואותו אדם אינו רואה בכך ערך או מטרה אישית ברורה, הוא יתקשה להתרכז וירגיש שהלימודים אינם מעניינים אותו.

הוא נותן דוגמה מעולם התכנות, שם יש צורך רב בחשיבה עמוקה ובהבנה מורכבת. הוא מספר כיצד סטודנטים מוצאים את עצמם יושבים שעות מול תרגילים, מתקשים להתרכז כי למעשה אין להם עניין ממשי בתוכן, אפילו אם הם מסוגלים להבין אותו. לטענתו, חוסר הריכוז הזה נובע בין השאר מחוסר המוטיבציה הפנימית להצליח או להתעניין בלמידה עצמה. לכן אליעד מציע להבהיר קודם כל אם הלימודים משמעותיים עבורך, כי אם הם אינם כאלה - כל ניסיון מלאכותי להתרכז עלול להיות קשה ומיותר.

מה עדיף - להמשיך ללמוד או להתחיל לעבוד?

בדיון האם עדיף להשקיע את הזמן בלימודים או דווקא להיכנס לשוק העבודה, אליעד מסביר שאין תשובה מוחלטת לשאלה הזאת. הוא מדגים באמצעות סטודנט שנמצא בהתלבטות ומתקשה להחליט אם להמשיך את התואר או לעזוב אותו ולהתחיל לעבוד כמתכנת. מצד אחד, עבודה בשוק התעסוקה מאפשרת צבירת ניסיון וכניסה מעשית לתחום. מצד שני, הלימודים האקדמיים יכולים להיות יתרון בשוק העבודה ואף לפתוח הזדמנויות חדשות בעתיד.

אליעד מדגיש את החשיבות של הבנת המוטיבציה האישית של כל אדם, ומסביר כי עבור חלק מהאנשים הלימודים מספקים ביטחון ותחושה של "להיות במסגרת", בעוד לאחרים דווקא הכניסה המהירה לשוק העבודה היא שמעניקה תחושה של משמעות. הוא מציין שיש אנשים שעבורם תואר ראשון הוא רק עוד שלב בדרך לקריירה מסוימת, בעוד שאחרים מרגישים שהלימודים מגבילים אותם ומעכבים את ההתקדמות המקצועית שלהם.

מדוע אנשים מפחדים לקבל החלטות חשובות בחיים?

אליעד מתייחס...
האם כדאי להמשיך בלימודים? חוסר ריכוז בלימודים והקשר בין לימודים ועבודה

במהלך השיחה, אליעד כהן עוסק בשאלה האם כדאי להמשיך בלימודים אקדמיים, במיוחד כאשר יש קושי בהתמקדות בלמידה ובחוסר עניין בחומר הנלמד. אליעד מציין את הקשיים הקיימים בחיים הסטודנטיאליים, ופותח דיון על השפעת הלימודים על ההתפתחות האישית והנפשית, על תחום העבודה, והקשר בין לימודים לבין עבודה.

במהלך השיחה הוא שואל את אחד מהמשתתפים איך הוא מרגיש לגבי הלימודים ומדבר על האתגרים האישיים שהוא נתקל בהם. אחת הדוגמאות הוא מביא היא חוויית חוסר ריכוז בזמן הלימודים, כאשר הוא מציין ש"החומר לא מעניין אותי", ושיש לו קושי להתרכז בשיעורים, במיוחד כשזה דורש הבנה מעמיקה.

לדבריו, הדבר קשה לו במיוחד כשיש חוסר עניין בעבודת החשיבה שנדרשת בלימודים אקדמיים. כמתכנת, הוא מרגיש שהשיעורים דורשים יותר עבודה כתיבה מאשר חשיבה. הדוגמה שהוא מביא היא מהלך הלימודים במתמטיקה, פיזיקה ומדעי המחשב, שם הוא מציין כי הוא לא תמיד מוצא את הקשר לחיים האמיתיים ושואל את עצמו "מה אני עושה עם זה?".

הוא מציין שכשיש את הצורך "לחשוב לעומק", הוא מוצא את זה לא מעניין, במיוחד כאשר החיים המהירים והלחצים מהמציאות לא מאפשרים לו להיכנס לעומק של כל חידה או בעיה שמופיעה במהלך הלימודים. לעיתים, הוא מרגיש שהסביבה הלימודית לא מתאימה לו, כשהוא מדבר על כך שלפעמים הוא מרגיש שזה כמו חידה פיזיקלית שאין לו עניין להתרכז בה, במיוחד אם יש לו תחושת לחץ כלפי דברים אחרים.

הנושא השני שהוא עוסק בו הוא הקשר בין לימודים לבין עבודה. אליעד שואל האם כדאי להשקיע את הזמן והמאמצים בלימודים או שמא עדיף להתחיל לעבוד ולהתנסות בשוק העבודה. הוא מציין את ההתלבטות האישית שיש לו לגבי המשך הלימודים, ומעלה את השאלה מה נכון יותר מבחינה אישית - ללמוד או לעבוד.

הוא...
מטרות לפתח את עצמי תחושה מפסידן כתיבה להפסיד כסף לחץ לימודים תעדוף פחדים מימד המקום אקדמאי אקדמאים אקדמיה האם להמשיך האם להמשיך בלימודים האם לעבוד או ללמוד הדבר הכי קשה החלטה החלטות החלטיות חוסר ריכוז חוסר ריכוז בלימודים לא לפחד לא לפחד משעמום להחליט להמשיך להמשיך בלימודים לימוד לימודים לימודים אקדמיים ללמוד ללמוד או לעבוד למידה לעבוד לעבוד או ללמוד לפחד לקבל החלטה לקבל החלטות עזרה עזרה בקבלת החלטה פחד פחד משעמום פחדים קבלת החלטה קבלת החלטות קושי קשיים ריכוז שעמום תואר אקדמי תואר ראשון
גבולות, מחויבות אישית, מסגרות בחיים, הצבת גבולות, פחד להתחייב, להציב גבולות, פחד ממחויבות, חופש אישי, חוסר מוטיבציה
... מוטיבציה לעשות דברים כאלו ואחרים. כגון לדוגמה חוסר מוטיבציה ללמוד חוסר מוטיבציה לעבוד וכיוב. שהם נובעים, מכך שהאדם לא רוצה לחוות מחויבות כלפי העבודה שלו וכלפי הלימודים שלו. דהיינו, אין לאדם מוטיבציה לעבוד או ללמוד , גם משום שהוא חווה שהוא מוכרח ללמוד ולעבוד. ולכן האדם חווה שהעבודה שלו לוקחת לו את החופש, ואז יש לו חוסר מוטיבציה בעבודה, כי הוא מרגיש שהיא פוגעת לו בכבוד, כי הוא ...
התפתחות רוחנית, חיים גשמיים, ללכת לעבוד, לפתח את השכל, להסתכל בשכל שיש בכל דבר, ללמוד מכל דבר, להגיע לשלמות, סם החיים וסם המוות, להתקדם רוחנית, פיתוח החשיבה, דרך רוחנית
התפתחות רוחנית, חיים גשמיים, ללכת לעבוד, לפתח את השכל, להסתכל בשכל שיש בכל דבר, ללמוד מכל דבר, להגיע לשלמות, סם החיים וסם המוות, להתקדם רוחנית, פיתוח החשיבה, דרך רוחנית
... של חקירה פנימית וחשיבה עמוקה, וכך, אפילו מצבים פשוטים ורגילים יהפכו לאמצעים שמקדמים אותו אל האמת והשלמות. האם כדאי לעבוד או ללמוד רוחניות? איך להשתמש בעבודה לפיתוח החשיבה? מהי הדרך להגיע לשלמות רוחנית? איך הופכים אתגרים יומיומיים לתרגילים רוחניים? מה המשמעות של סם ...
אחדות משעממת, שעמום של אחדות, רצון לשנות מתוך אחדות, אחדות שקרית, אחדות אמיתית, לאן העולם מתקדם, ביטול הרצון
אחדות משעממת, שעמום של אחדות, רצון לשנות מתוך אחדות, אחדות שקרית, אחדות אמיתית, לאן העולם מתקדם, ביטול הרצון
...נאמר שיש אנשים הטוענים שהמניע לפעולה הוא הרצון בכבוד או הערכה חברתית, אך אליעד טוען שהשאלה העמוקה יותר אינה מה מניע את האנשים לפעול, אלא מה מניע אותנו לחשוב שהם בכלל פועלים. כלומר, למה בכלל אנו מאמינים שיש פעולה או שינוי כלשהו בעולם. הבעיה האמיתית אינה הפעולה עצמה, אלא התפיסה שיש הפרדה בין פעולה לבין אי - פעולה, בין שינוי לחוסר שינוי. אליעד מציע נקודת מבט לפיה ניתן לראות שכל זה סיפור, תפיסה שהאדם יוצר לעצמו. לאן העולם מתקדם, ומה משמעות ההתקדמות הזו...
יתרון בלי חיסרון, אושר בלי סבל, תענוג בלי כאב, לחוות דבר והיפוכו, מה באמת אתה רוצה, להכיל דבר והיפוכו, יש ואין כאחד
יתרון בלי חיסרון, אושר בלי סבל, תענוג בלי כאב, לחוות דבר והיפוכו, מה באמת אתה רוצה, להכיל דבר והיפוכו, יש ואין כאחד
...את המצב שבו אין הבדל בין מאמץ לאי - מאמץ, בין חיסרון ליתרון. כלומר, הוא בעצם רוצה לחוות מצב שהוא מעבר להגדרות של טוב ורע. מהו המצב שבו אין הבדל בין יש לאין? אליעד מתאר מצב פילוסופי עמוק שבו ההגדרות יש ואין, רצון וחוסר רצון, אינן קיימות יותר. במצב כזה אין שום יכולת להבחין בין תחושות מנוגדות, ולכן אין גם תחושה של חיסרון או יתרון. במצב זה התודעה אינה מסוגלת לשאול שאלות כמו מה אני רוצה? משום שאין בה עוד הבדל בין רוצה לבין לא רוצה. כלומר, במצב שבו אין...
קבלת החלטות, קושי לקבל החלטות, קושי להחליט, הסיפור של אליעד, להגיע להארה רוחנית, אושר, להיות מאושר, שלמות עצמית, לישון כמו תינוק, שקט נפשי, רוגע
...הוא גם מזכיר דוגמה של בחור שקונה נעליים והוא שלם עם הבחירה רק ב - 95%, מה שאומר שהוא עדיין מודע לחיסרון כלשהו. במילים אחרות, האדם אף פעם לא יכול להרגיש שלם לחלוטין עם שום החלטה, כי השלמות המוחלטת בלתי אפשרית. מה הקשר בין חוסר שלמות להארה רוחנית ולאושר אמיתי? אליעד מספר על עצמו, שכדי להגיע להארה רוחנית ולאושר מוחלט, הוא הגיע למסקנה שהוא חייב להפסיק לחפש שלמות בהחלטותיו. לדבריו, דווקא ההבנה שבכל דבר יש חיסרון, ושלעולם לא ניתן להשיג שלמות מוחלטת, היא...
הנאה, איך ליהנות בחיים? איך ליהנות יותר? להצליח בלימודים, ללמוד וליהנות, לעבוד וליהנות, איך להיות מאושר? איך ליהנות בעבודה? איך ליהנות בלימודים? למה לחסוך כסף בגיל צעיר? איך לא לסבול?
הנאה, איך ליהנות בחיים? איך ליהנות יותר? להצליח בלימודים, ללמוד וליהנות, לעבוד וליהנות, איך להיות מאושר? איך ליהנות בעבודה? איך ליהנות בלימודים? למה לחסוך כסף בגיל צעיר? איך לא לסבול?
...מה זה בכלל ליהנות עבורך? אליעד מסביר שקודם כל חשוב להגדיר לעצמך בצורה ברורה מהי הנאה עבורך. עבור חלק מהאנשים, ליהנות משמעותו לצאת לבלות, להרגיש חופשיים, או פשוט לעשות את מה שהם אוהבים. אבל רוב האנשים לא באמת עוצרים ושואלים את עצמם למה הם נהנים מפעולות מסוימות ולא מפעולות אחרות, ולכן הם מתקשים ליהנות מדברים כמו עבודה או לימודים. לדוגמה, כאשר אדם יוצא לבלות, הוא מרגיש חופשי ולכן נהנה. כאשר הוא הולך לעבודה או ללימודים, הוא לא מרגיש חופשי ולכן סובל או...
להשיג ערך עצמי, כסף וערך עצמי, ביטחון עצמי, חוסר ערך עצמי, חוסר ביטחון עצמי, דימוי עצמי, הערכה עצמית, להרגיש בעל ערך, לימודים אקדמיים, להשיג כסף, כסף ואושר, חיזוק הערך העצמי
להשיג ערך עצמי, כסף וערך עצמי, ביטחון עצמי, חוסר ערך עצמי, חוסר ביטחון עצמי, דימוי עצמי, הערכה עצמית, להרגיש בעל ערך, לימודים אקדמיים, להשיג כסף, כסף ואושר, חיזוק הערך העצמי
...עשר שנים ירצה לעבוד במשהו, תמיד יוכל לרשום בקורות החיים בוגר תואר ראשון במדעי המחשב ומתמטיקה. לכאורה, זהו יתרון תעסוקתי ברור. אבל כשבודקים יותר לעומק, מתגלה שהתואר משמש עבורו לא רק כהכנסה פוטנציאלית עתידית, אלא כמגן מפני תחושת נחיתות חברתית או חוסר ערך עצמי. למה אנחנו נמנעים מלעבוד במקצועות ללא יוקרה? אליעד נותן דוגמה נוספת ומסביר שאנשים לעיתים נמנעים מלעבוד במקצועות מסוימים, כמו עבודה לפי שעות (למשל עבודה בארומה או עבודות דומות), משום שהם תופסים...
שעמום, נוסחה להתמודדות עם שעמום, מה גורם לשעמום? איך להתמודד עם שעמום? מה לעשות כשמשעמם? איך יוצאים משעמום? למה משעמם לי? טיפול בשעמום, איך למצוא עניין בדברים? הפגת שעמום, איך להפיג שעמום?
שעמום, נוסחה להתמודדות עם שעמום, מה גורם לשעמום? איך להתמודד עם שעמום? מה לעשות כשמשעמם? איך יוצאים משעמום? למה משעמם לי? טיפול בשעמום, איך למצוא עניין בדברים? הפגת שעמום, איך להפיג שעמום?
...יכול להפוך את המטרות הקטנות. אליעד: לא צריך להפוך שום דבר צריך לשאול מה האמת האם באמת אין משמעות עבורי למטרות האלה אם כן אז גם זאת האמת אין משמעות אם לא תעשה אותן, מה שאני מנסה להגיד כשאתה משעמם לך צריך לשאול את עצמך מה המטרות שיש לי יש מטרות מה המטרות מאה מטרות יש משהו שאני יכול כדי להשיג את המטרות האלה הנה לך תעשה לא ישעמם לך אף פעם ואם האמת היא שאתה תגיע למצב שתגיד אין לי מטרות אז מה אכפת לך שמשעמם לך תנוח. עכשיו לפעמים מכל זה יוצא שכביכול אם...
אקדמיה או פרקטיקה, תואר אקדמי או ניסיון מעשי, לימודים באקדמיה או ניסיון מקצועי, ללמוד או לעבוד, ללכת לאוניברסיטה או להקים עסק, לעבוד או לעשות תואר, איך לבחור עובד מקצועי? מי יותר מקצועי? איזה עובד לבחור? שיקולים בבחירת עובד, קריירה
אקדמיה או פרקטיקה, תואר אקדמי או ניסיון מעשי, לימודים באקדמיה או ניסיון מקצועי, ללמוד או לעבוד, ללכת לאוניברסיטה או להקים עסק, לעבוד או לעשות תואר, איך לבחור עובד מקצועי? מי יותר מקצועי? איזה עובד לבחור? שיקולים בבחירת עובד, קריירה
...מספקים ידע תאורטי רחב ומעמיק. תארים אקדמיים מעניקים תמונה כוללת על הנושא, ומקנים הבנה שיטתית וכוללת של התהליכים. כשאתה לומד בצורה מסודרת, אתה לומד את היסודות העמוקות של התחום, ומקבל כלים להתמודד עם בעיות מורכבות באופן שיטתי. לדוגמה, אדם שלמד מנהל עסקים במשך חמש שנים ידע הרבה יותר על איך לנהל מערכות גדולות, איך להתמודד עם בעיות כלכליות ושיווקיות ואיך לארגן ארגון בצורה מקצועית, לעומת אדם שלמד זאת באופן מעשי ללא תיאוריה ברקע. מה היתרונות של ניסיון מעשי...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על עזרה בקבלת החלטה, האם להמשיך בלימודים? חוסר ריכוז בלימודים, הדבר הכי קשה, לא לפחד משעמום, לימודים אקדמיים, תואר ראשון, ללמוד או לעבוד
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: האם לעבוד או ללמוד?, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: האם לעבוד או ללמוד?, איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לקבל החלטות? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לפרש חלומות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לחנך ילדים? איך לשתול מחשבות? איך להיות מאושר ושמח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך להאמין בעצמך? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? מה המשמעות של החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להנות בחיים? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה לא להתאבד? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש או אין אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? האם יש משמעות לחיים? מי ברא את אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לקשב וריכוז, מאמן עסקי מומלץ, מטפל אישי בנושא האם לעבוד או ללמוד - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.6094 שניות - עכשיו 18_07_2025 השעה 11:59:01 - wesi1