אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה עזרה בקבלת החלטה, האם להמשיך בלימודים? חוסר ריכוז בלימודים, הדבר הכי קשה, לא לפחד משעמום, לימודים אקדמאים, תואר ראשון, ללמוד או לעבוד - פרומו ✔...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
עזרה בקבלת החלטה, האם להמשיך בלימודים? חוסר ריכוז בלימודים, הדבר הכי קשה, לא לפחד משעמום, לימודים אקדמאים, תואר ראשון, ללמוד או לעבוד
האם כדאי להמשיך בלימודים כשיש חוסר ריכוז ועניין?

אליעד כהן דן בהתלבטות הנפוצה של סטודנטים רבים: האם להמשיך בלימודים אקדמיים או להתחיל לעבוד, במיוחד כאשר יש תחושת חוסר ריכוז, חוסר עניין או קושי להתחבר לתכנים הנלמדים. לדבריו, כאשר אדם שוקל להמשיך בלימודים אקדמיים, ישנם כמה דברים שהוא צריך לקחת בחשבון. ראשית, חשוב להבין אם הלימודים באמת מקדמים את המטרות האישיות שלו, או שמא מדובר רק ב"העברת זמן". אליעד מתייחס לכך שאם אדם אינו מעוניין בתחום שבו הוא לומד או במקצוע שאליו מובילים הלימודים, הוא למעשה מבזבז את זמנו. כדוגמה, הוא מתאר מצב שבו אדם לומד תכנות והסתברות באוניברסיטה, אך אינו מעוניין לעבוד כמתכנת או להשתמש בידע הזה בשוק העבודה. במצב כזה, הלימודים למעשה לא מסייעים לו.

בנוסף, אליעד מציין סיכון נוסף בלימודים: החשש שהלימודים ימנעו מהאדם להתפתח מבחינה אישית ונפשית. הוא מסביר שכאשר אדם שקוע בתחום אחד בלבד, למשל תכנות או מתמטיקה, הוא עלול לאבד את ההזדמנות לעסוק בחקר עצמי ובהתפתחות נפשית משמעותית יותר. כלומר, ההתמקדות האינטנסיבית בתחום ספציפי אחד עשויה לפגוע באפשרות לחקור תחומים אחרים בחיים, ולכן לא תמיד הלימודים תורמים להתפתחות האישית.

איך להתמודד עם תחושת השעמום וחוסר הריכוז בלימודים?

אליעד מתייחס באריכות לחוסר ריכוז ולתחושת השעמום שחווים אנשים רבים במהלך לימודיהם. הוא מביא דוגמה אישית ואומר שישנם סטודנטים שקשה להם להתרכז משום שהחומר הלימודי פשוט לא מעניין אותם. לדוגמה, סטודנט שלומד תכנות עלול להרגיש משועמם או חסר עניין כשהוא נדרש לחשיבה מעמיקה, במיוחד אם אינו מתחבר לנושא. אליעד מדגיש כי הקושי בריכוז לא תמיד קשור לקושי של החומר הנלמד, אלא הרבה פעמים קשור לרמת העניין האישי בתחום. אם החומר דורש חשיבה עמוקה ואותו אדם אינו רואה בכך ערך או מטרה אישית ברורה, הוא יתקשה להתרכז וירגיש שהלימודים אינם מעניינים אותו.

הוא נותן דוגמה מעולם התכנות, שם יש צורך רב בחשיבה עמוקה ובהבנה מורכבת. הוא מספר כיצד סטודנטים מוצאים את עצמם יושבים שעות מול תרגילים, מתקשים להתרכז כי למעשה אין להם עניין ממשי בתוכן, אפילו אם הם מסוגלים להבין אותו. לטענתו, חוסר הריכוז הזה נובע בין השאר מחוסר המוטיבציה הפנימית להצליח או להתעניין בלמידה עצמה. לכן אליעד מציע להבהיר קודם כל אם הלימודים משמעותיים עבורך, כי אם הם אינם כאלה - כל ניסיון מלאכותי להתרכז עלול להיות קשה ומיותר.

מה עדיף - להמשיך ללמוד או להתחיל לעבוד?

בדיון האם עדיף להשקיע את הזמן בלימודים או דווקא להיכנס לשוק העבודה, אליעד מסביר שאין תשובה מוחלטת לשאלה הזאת. הוא מדגים באמצעות סטודנט שנמצא בהתלבטות ומתקשה להחליט אם להמשיך את התואר או לעזוב אותו ולהתחיל לעבוד כמתכנת. מצד אחד, עבודה בשוק התעסוקה מאפשרת צבירת ניסיון וכניסה מעשית לתחום. מצד שני, הלימודים האקדמיים יכולים להיות יתרון בשוק העבודה ואף לפתוח הזדמנויות חדשות בעתיד.

אליעד מדגיש את החשיבות של הבנת המוטיבציה האישית של כל אדם, ומסביר כי עבור חלק מהאנשים הלימודים מספקים ביטחון ותחושה של "להיות במסגרת", בעוד לאחרים דווקא הכניסה המהירה לשוק העבודה היא שמעניקה תחושה של משמעות. הוא מציין שיש אנשים שעבורם תואר ראשון הוא רק עוד שלב בדרך לקריירה מסוימת, בעוד שאחרים מרגישים שהלימודים מגבילים אותם ומעכבים את ההתקדמות המקצועית שלהם.

מדוע אנשים מפחדים לקבל החלטות חשובות בחיים?

אליעד מתייחס...
האם כדאי להמשיך בלימודים? חוסר ריכוז בלימודים והקשר בין לימודים ועבודה

במהלך השיחה, אליעד כהן עוסק בשאלה האם כדאי להמשיך בלימודים אקדמיים, במיוחד כאשר יש קושי בהתמקדות בלמידה ובחוסר עניין בחומר הנלמד. אליעד מציין את הקשיים הקיימים בחיים הסטודנטיאליים, ופותח דיון על השפעת הלימודים על ההתפתחות האישית והנפשית, על תחום העבודה, והקשר בין לימודים לבין עבודה.

במהלך השיחה הוא שואל את אחד מהמשתתפים איך הוא מרגיש לגבי הלימודים ומדבר על האתגרים האישיים שהוא נתקל בהם. אחת הדוגמאות הוא מביא היא חווית חוסר ריכוז בזמן הלימודים, כאשר הוא מציין ש"החומר לא מעניין אותי", ושיש לו קושי להתרכז בשיעורים, במיוחד כשזה דורש הבנה מעמיקה.

לדבריו, הדבר קשה לו במיוחד כשיש חוסר עניין בעבודת החשיבה שנדרשת בלימודים אקדמיים. כמתכנת, הוא מרגיש שהשיעורים דורשים יותר עבודה כתיבה מאשר חשיבה. הדוגמה שהוא מביא היא מהלך הלימודים במתמטיקה, פיזיקה ומדעי המחשב, שם הוא מציין כי הוא לא תמיד מוצא את הקשר לחיים האמיתיים ושואל את עצמו "מה אני עושה עם זה?".

הוא מציין שכשיש את הצורך "לחשוב לעומק", הוא מוצא את זה לא מעניין, במיוחד כאשר החיים המהירים והלחצים מהמציאות לא מאפשרים לו להיכנס לעומק של כל חידה או בעיה שמופיעה במהלך הלימודים. לעיתים, הוא מרגיש שהסביבה הלימודית לא מתאימה לו, כשהוא מדבר על כך שלפעמים הוא מרגיש שזה כמו חידה פיזיקלית שאין לו עניין להתרכז בה, במיוחד אם יש לו תחושת לחץ כלפי דברים אחרים.

הנושא השני שהוא עוסק בו הוא הקשר בין לימודים לבין עבודה. אליעד שואל האם כדאי להשקיע את הזמן והמאמצים בלימודים או שמא עדיף להתחיל לעבוד ולהתנסות בשוק העבודה. הוא מציין את ההתלבטות האישית שיש לו לגבי המשך הלימודים, ומעלה את השאלה מה נכון יותר מבחינה אישית - ללמוד או לעבוד.

הוא...
מציאות מצליח תחושת מאמץ מטרה אישית חיסרון ויתרון משעמום כיצד להתמודד עם אדם צריך אין פתרון להתמודד עם חוסר אקדמאי אקדמאים האם להמשיך האם להמשיך בלימודים הדבר הכי קשה החלטה החלטות החלטיות הכי קשה חוסר ריכוז חוסר ריכוז בלימודים לא לפחד לא לפחד מ לא לפחד משעמום להחליט להמשיך להמשיך בלימודים לימוד לימודים לימודים אקדמאיים לימודים אקדמאים ללמוד ללמוד או לעבוד למידה לעבוד לעבוד או ללמוד לפחד לפחד מ לקבל החלטה לקבל החלטות משעמום עזרה עזרה בקבלת החלטה פחד פחד מ פחד משעמום פחדים קבלת החלטה קבלת החלטות קושי קשיים ריכוז שעמום תואר אקדמאי תואר ראשון
שטן נאמן - האדם מבקש עזרה מהשטן, ומתפלא שרע לו
... נאמן - האדם מבקש עזרה מהשטן, ומתפלא שרע לו כי יש כאלו, שכאשר רע להם, אז הם משתמשים בשכל שלהם, כדי לעשות לעצמם טוב. והם פונים אל השכל שלהם, כדי לבקש ממנו עזרה, שיעזור להם להרגיש טוב. והם אינם יודעים, שהם מבקשים עזרה, משורש הרע, בכבודו ובעצמו. כי שורש הרע, הוא השכל עצמו. ... תחושת החיסרון של האדם, היא רק בגלל השכל שלו. וכמה מסכן הוא האדם, שהוא פונה אל שורש הרע בכבודו ובעצמו, לבקש ממנו עזרה?! והשכל מרמה את האדם, רק בגלל שיש לאדם אמונה בשכל שלו. ... ואעפכ מאחר ששורש הרע, הוא השלמות של המציאות, הרי שהשכל בשורשו, הוא השלמות עצמה. ומנקודת המבט הזו, הגיוני לבקש עזרה מהשכל . רק שרצוי לבקש עזרה משורש השכל, ולא מהשלב, שבו הוא מפריד את עצמו מהשלמות. ועל ...
עזרה לזולת, אנשים טובים ואומללים באמצע הדרך - האם טוב למי שעושה טוב?
עזרה לזולת, אנשים טובים ואומללים באמצע הדרך - האם טוב למי שעושה טוב?
עזרה לזולת , אנשים טובים ואומללים באמצע הדרך - האם טוב למי שעושה טוב? למה אנשים טובים שעוזרים לאחרים הם דווקא אומללים? אנשים רבים מאמינים שככל ... ואושר רגעי. לדוגמה, אדם שמרגיש מדוכדך, מקבל פעמים רבות עצה: לך תעזור לאחרים וזה יעשה לך טוב. במקרה הזה, העזרה לאחרים היא דרך לברוח מהאומללות העצמית. האדם הזה כל כך סובל כשהוא רואה אחרים סובלים, שהוא חייב לעזור להם כדי להקל על הסבל האישי שלו. זה לא ... רוצה לעזור לאחר מתוך מחשבה שהוא סובל, אתה לא באמת עוזר לו, אלא למעשה מייצר אצלו את התחושה שיש לו בעיה. העזרה היחידה האמיתית היא להסביר לו שהכל טוב, ושגם הבעיה שהוא חושב שיש לו אינה קיימת באמת. לדוגמה, אדם רואה עני ברחוב וחושב לתת לו צדקה כי הוא ... עומד למות. העוזר הוא זה שלא מצליח להכיל את המצב, ולכן הוא זה שסובל באמת. בסופו של דבר, אליעד מדגיש שכל העזרה מתוך תחושת אומללות היא שקרית ולא באמת מועילה, אלא רק מנציחה את הסבל. מה הדרך לחיים טובים באמת? הדרך שאליעד מציע כדי להגיע לחיים טובים ...
חרדות - איזו עזרה ראשונה לתת לאדם חרדתי? איך להרגיע חרדה ופחד?
... - איזו עזרה ראשונה לתת לאדם חרדתי? איך להרגיע חרדה ופחד? חרדות ופחדים. התקפי חרדה. לפעמים האדם נתקל בבני אדם חרדתיים שיש להם חרדות ופחדים מדברים שונים. והשאלה היא, איך אפשר לעזור לאדם ... להוציא אותו לגמרי מהחרדה, כיצד יכול האדם להרגיע מעט את האדם שנמצא בחרדה? ונחדד: כי השאלה רלוונטית גם לאדם עצמו ביחס לעצמו. כאשר האדם מגיע לחרדה מסוימת, השאלה היא, מה יכול לעשות האדם כדי לתת לעצמו עזרה ראשונה נגד חרדה? ומה יכול לעשות האדם כדי להקל מעצמו את החרדה? והתשובה היא, כי הדרך המהירה ביותר לעזור לאדם חרדתי, היא על ידי זה שהאדם ששומע אותו, לא משתף פעולה עם החרדה ... מפחד משום דבר. ותחושת הפחד והחרדה, הן תחושות שנרכשות אצל האדם. וכאשר מרגילים את האדם לפחד (לצרכי הישרדות), על ידי זה הוא לפעמים נכנס לחרדה ולפחדים מיותרים , גם כאשר אין סיבה לפחד. ואם לדוגמא היה חי האדם בסביבה שבה אף אחד לא מפחד משום דבר, הרי שגם הוא לא היה מפחד משום דבר. מאחר שבסופו של דבר האדם מחקה את הסביבה שלו. וזה ... את האדם החרדתי. וכל הנל נכון גם לגבי האדם עצמו ביחס לעצמו. כאשר האדם מגיע למצב של חרדה כלשהי, הדבר הטוב ביותר שאפשר לעשות, זה לא להיכנס לחרדה מכך שהאדם נמצא בחרדה. כי טבע האדם הוא לפחד מכך שהוא מפחד, ולכעוס על כך שהוא כועס, ולהיות בלחץ מכך שהוא בלחץ וכיוב, והדרך המהירה ביותר להרגיע חרדה, היא כאשר האדם החרד, לא מפחד מכך שהוא מפחד, אלא מרגיע את עצמו, ומקבל ...
NLP / שכנוע - רצון לקבל / רצון לתת - איך למכור יותר? איך לשכנע לקוחות? איך לגרום למישהו לבקש עזרה ממך? איך להתמודד עם מישהו שמתבייש לבקש עזרה? איך לחזק את הביטחון העצמי של השומע?
... למכור יותר? איך לשכנע לקוחות? איך לגרום למישהו לבקש עזרה ממך? איך להתמודד עם מישהו שמתבייש לבקש עזרה? איך לחזק את הביטחון העצמי של השומע? וכאן אבאר עוד דרך, כיצד באפשרותך להשפיע על אנשים ולשכנע אנשים? וכיצד באפשרותך לגרום לאדם שיהיה לו אינטרס אישי להקשיב לך? והפעם ... ממך את אותו הדבר. וזה יכול להיות לדוגמא אדם שזקוק לעזרה כלשהי, והוא מתבייש לבקש ממך עזרה. ואתה רוצה לגרום לו לבקש ממך עזרה. או לדוגמא אדם שצריך את עזרתך וכיוב, אבל הוא מרגיש שהוא לא רוצה להפריע לך וכיוב. ואתה רוצה לגרום לו בדרך כלשהי, כן לבקש ממך את העזרה. או לדוגמא לקוח שאתה רוצה שהוא יבקש ממך עזרה, והוא מתבייש לבקש ממך עזרה וכיוב. ובאופן כללי מדובר על מצב, שבו אתה רוצה לגרום למישהו, לבקש ממך שאתה תיתן לו משהו. והאדם מסרב לבקש ממך לתת לו את הדבר. והשאלה היא, איך אפשר לשכנע מישהו לבקש ... שממנו הוא מבקש לקבל את הדבר. וברגע שהאדם מבקש ממך עזרה, הוא בעצם מודה מול עצמו, שיש לו חיסרון כלשהו, ושהוא לא מאושר ולא שמח בחלקו. כי הרי הוא מבקש ממישהו משהו. וכאשר האדם נמצא במצב של רצון לקבל, הוא מרגיש סבל וחוסר ... בחיסרון שלו מול עצמו, והוא בעצם נצרך לבריות וצריך עזרה וסיוע מאדם אחר. ולעומת זאת, יש גם רצון לתת. שבו האדם מרגיש סוג של נתינה. שהוא נותן מעצמו למישהו אחר. דהיינו, האדם מרגיש, שיש לו יותר מאשר לאדם האחר. ושהאדם האחר, ... שיותר קל לאדם לתת ולהעניק לאדם אחר, מאשר לקבל ולבקש עזרה וסיוע מאדם אחר. כי הנתינה יוצרת אצל האדם תחושה של שלמות ושל יתרון. והקבלה יוצרת אצל האדם תחושה של חוסר שלמות ושל חיסרון. וזה בעצם אומר, שאם ברצונך לגרום למישהו לבקש ממך עזרה כדי שתוכל לעזור לו, לשם כך עליך להפוך את הרצון לקבל, לרצון לתת. דהיינו, עליך לגרום למציאות להיראות בצורה כזאת, שבה, הוא בעצם לא יראה כאילו הוא מבקש עזרה, אלא הוא יראה כאילו הוא מציע עזרה ועוזר לאדם אחר. דהיינו, עליך לגרום לאדם להרגיש שזה שהוא מבקש ממך את הדבר, הרי שבכך הוא לא נמצא בעמדת נחיתות מולך, אלא הוא נמצא בעמדת כוח ביחס אליך. או על כל פנים, ... וחסר ערך עם ערך נמוך, בעקבות זה שהוא מבקש ממך את העזרה. ואיך באפשרותך לגרום למישהו להרגיש שהוא מציע עזרה, כאשר בעצם הוא מבקש עזרה? תשובה: על ידי זה שאתה מנמיך את עצמך ביחס אליו, ועל ידי זה שאתה יוצר את הרושם, שהוא יעשה לך טובה גדולה, אם הוא יבקש ממך עזרה. ואת זה אתה עושה לדוגמא, על ידי זה שאתה אומר לאותו אדם, לדוגמא: אני אשמח מאוד לעזור לך אני מאוד רוצה לסייע לך ( + המרת המילה לעזור במילה לסייע) אני מאוד אשמח אם ... ידי זה שאתה ממיר את החוויה של האדם, מחוויה של בקשת עזרה, לחוויה של הצעת עזרה. דהיינו, שהוא מציע לעזור לך, ושהוא עוזר לך בכך שהוא מאפשר לך לעזור לו. על ידי זה יש לאדם יותר אינטרס לבקש ממך את אותה העזרה והסיוע. ועוד אחדד, כי רצוי גם להמיר את המילה עזרה, בתיאור של הפעולה בפועל של אותה העזרה. זא שאם לדוגמא מדובר (מתחום חינוך ילדים) על ילד שברצונך לעזור לו לעשות שיעורי בית ולעזור לו ללמוד למבחן. אז בעצם העזרה היא, בכך שאתה עושה איתו שיעורי בית ולומד איתו למבחן. ואז במקום לומר לילד אני אשמח שתבקש ממני לעזור לך בשעורי בית, במקום זה יש לומר אני אשמח שתאפשר לי לעשות איתך את ... מסירים מהמשפט המקורי את המילה בקשה (תבקש) ואת המילה עזרה (לעזור), ובמקומם מדברים על הפעולה עצמה. דהיינו, שאתה מציג את הדברים, כאילו אתה עצמך רוצה שהדבר עצמו יקרה, בלי להזכיר את זה, שמדובר כאן על בקשת עזרה. ואסביר יותר: המשפט שאומר אני אשמח שתבקש ממני לעזור לך בשעורי בית, מצד אחד אומנם הוא מציג את הדברים בצורה כזו שאומרת, שאם הילד יבקש עזרה בשעורי הבית, הרי שבכך בעצם הוא נמצא בחוויה של נתינה כלפי ההורה שלו, שאמר שהוא מאוד רוצה ומאוד שמח לעזור לילד בשעורי הבית. אבל מצד שני, עדיין הדברים מוצגים בצורה כזו, שאתה מאוד תשמח, כאשר האדם השני יבקש ממך עזרה יבקש שתעזור לו. דהיינו, מהצד של השומע, אומנם הוא מבין שהוא בעצם נותן לך משהו, כאשר הוא מבקש ממך עזרה. אבל עדיין הוא נמצא בחוויה של בקשת עזרה ממך. ולכן, הדבר היותר נכון לעשות, זה גם ליצור אצל השומע תחושה של חווית נתינה, מכך שהוא יבקש ממך את הדבר. אבל במקום להציג את זה בצורה שמשתמע שהוא מבקש ממך
לקבל מתנת חינם, לקבל עזרה רוחנית, איך להיות אמיתי? הרצון של אליעד כהן, לא רוצה לעזור לך, יכול לעזור לך, איך להטיל ספק? איך להגיע לוודאות? מודעות עצמית, לא רוצה להתאמץ
לקבל מתנת חינם, לקבל עזרה רוחנית, איך להיות אמיתי? הרצון של אליעד כהן, לא רוצה לעזור לך, יכול לעזור לך, איך להטיל ספק? איך להגיע לוודאות? מודעות עצמית, לא רוצה להתאמץ
... מתנת חינם, לקבל עזרה רוחנית, איך להיות אמיתי? הרצון של אליעד כהן, לא רוצה לעזור לך, יכול לעזור לך, איך להטיל ספק? איך להגיע לוודאות? מודעות עצמית, לא רוצה להתאמץ האם אפשר לקבל עזרה רוחנית בלי להתאמץ? רבים רוצים לקבל עזרה רוחנית או מתנה בחינם, מבלי להתאמץ כלל. אליעד כהן מסביר באופן מפורט מה באמת קורה כאשר אדם מבקש מתנה או עזרה רוחנית ללא מאמץ מצידו. הוא מדגים שכשאדם רוצה משהו מאוד חזק, אך בו זמנית אינו מוכן להתאמץ בשבילו, נוצר מצב פרדוקסלי שבו הוא בעצמו לא מאפשר לעזרה או למתנה להגיע אליו. אליעד מבהיר כי הרצון לקבל משהו בחינם, ללא מאמץ, גורם למעשה לאדם להחליש את עצמו באופן לא ... והקושי להבין את זה הוא חלק מהתהליך הרוחני שעליך לעבור. מדוע אדם מבקש מתנה ולא מוכן להתאמץ? אליעד מתייחס לעניין שבו אדם מבקש מתנה או עזרה ללא מאמץ, ומראה את השורש הפסיכולוגי העמוק של התופעה הזו. האדם רוצה לקבל משהו חינם כי הוא מרגיש שאין לו מספיק ... ספקות וחוסר ביטחון עצמי. אליעד מדגיש שכדי להיות באמת מודע לעצמך, אתה חייב לקחת אחריות על המחשבות שלך, להטיל בהן ספק ולהפסיק לחפש עזרה מבחוץ. המודעות העצמית האמיתית מתרחשת כשאתה כבר לא תלוי באף אחד ובשום דבר חיצוני, ואתה באמת בטוח ושלם עם עצמך. האם נכון להסתמך על עזרה חיצונית בתהליך הרוחני? אליעד כהן מסביר שאף על פי שעזרה חיצונית יכולה לסייע בתחילת הדרך, הסתמכות יתר עליה מחלישה את האדם ומונעת ממנו להגיע לוודאות אמיתית. הוא אומר שכאשר אדם מתרגל לקבל עזרה או תשובות חיצוניות בקלות, הוא בעצם מוותר על ההתמודדות הפנימית שלו עם הספק והפחד. במקום זאת, אליעד ממליץ לקחת אחריות על התהליך הרוחני ולהשתמש בעזרה רק כדי לקבל השראה או דחיפה ראשונית, אך לא להיות תלוי בה. איך לקבל עזרה רוחנית? איך להגיע לוודאות מוחלטת? איך להיות אמיתי? למה להטיל ספק? האם אפשר לקבל משהו בלי להתאמץ? איך לפתח ...
צדקה, תרומות ומעשרות, קארמה, שכר ועונש, עזרה לזולת, בחנוני נא בזאת
צדקה, תרומות ומעשרות, קארמה, שכר ועונש, עזרה לזולת, בחנוני נא בזאת
... תרומות ומעשרות, קארמה, שכר ועונש, עזרה לזולת , בחנוני נא בזאת מהי החשיבות של צדקה ותרומות? הנושא של צדקה, תרומות ומעשרות מעלה שאלות מוסריות ופסיכולוגיות רבות, כמו האם ישנה השגחה על הנתינה, או אם כל מעשה צדקה ...
עזרה לחולה סופני, הכנה למוות, להתכונן למוות, חולה סרטן, מחלת הסרטן, מחלה סופנית, התמודדות עם המוות, להיות מוכן למות, הספר כוחו של התת מודע, תרופה לסרטן, כוח הרצון, כוח המחשבה
עזרה לחולה סופני, הכנה למוות, להתכונן למוות, חולה סרטן, מחלת הסרטן, מחלה סופנית, התמודדות עם המוות, להיות מוכן למות, הספר כוחו של התת מודע, תרופה לסרטן, כוח הרצון, כוח המחשבה
עזרה לחולה סופני, הכנה למוות, להתכונן למוות, חולה סרטן, מחלת הסרטן, מחלה סופנית, התמודדות עם המוות, להיות מוכן למות, הספר כוחו של התת מודע, תרופה לסרטן, כוח ... שהוא לא יכול להתמודד איתה. כיצד לעזור לחולה הסופני באופן מעשי? אליעד מסביר כי העזרה הכי טובה שאפשר להציע לחולה סופני היא לעזור לו להבין שהסבל הנפשי נובע מהתנגשות בין שני רצונות סותרים: הרצון לחיות והרצון להימנע מסבל. ככל שהחולה מצליח ... אליעד מדגיש שזה מאוד לא פרקטי, מכיוון שרוב האנשים אינם יכולים להגיע לרמת ריכוז ומחויבות כה גבוהה. הוא מסביר שההישגים האלו אמנם אפשריים תאורטית, אך כמעט בלתי אפשריים לביצוע במציאות היומיומית. לדוגמה, אליעד מתאר מקרה שבו מישהו ירצה ... באופן תאורטי, אם הוא יגיע לכך, הוא אכן יחווה את המציאות הזו. אבל בפועל, רמת הריכוז והמחויבות לכך כמעט אינה אפשרית. מה לעשות כשאין מה לעשות? אליעד מסיים בכך שלפעמים, גם אם החולה מנסה את כל האפשרויות ולא מצליח להקל על סבלו, הוא צריך להבין ...
עזרה לחולה סופני, התמודדות עם מחלה סופנית, התמודדות עם מוות, מפחד למות, לא רוצה למות, לא לפחד מהמוות, מוות ממחלה, מוות מזקנה, להתמודד עם המוות, פחד ממחלה, חוסר אונים, חוסר תפקוד
עזרה לחולה סופני, התמודדות עם מחלה סופנית, התמודדות עם מוות, מפחד למות, לא רוצה למות, לא לפחד מהמוות, מוות ממחלה, מוות מזקנה, להתמודד עם המוות, פחד ממחלה, חוסר אונים, חוסר תפקוד
עזרה לחולה סופני, התמודדות עם מחלה סופנית, התמודדות עם מוות, מפחד למות, לא רוצה למות, לא לפחד מהמוות, מוות ממחלה, מוות מזקנה, להתמודד עם המוות, פחד ממחלה, חוסר אונים, חוסר תפקוד איך ... שהוא רוצה מכל לא ניתן להשגה? אליעד כהן מסביר כי העזרה האמיתית שאפשר להעניק לאדם כזה היא לא בהכרח לשכנע אותו להאמין שהוא יחיה, אלא לעזור לו להבין מדוע ... את המוות לאירוע מאיים ומטריד עבורו. מה גורם לאדם לפחד מהמוות? אליעד מסביר שהפחד מהמוות נובע בראש ובראשונה מתפיסת האדם שהוא חייב לחיות, או שאסור לו למות. ... את נקודת המבט של אדם שמפחד למות? אליעד טוען כי העזרה האמיתית שניתן לתת לאדם היא לשנות את הפרשנות שלו לגבי המוות. הדרך לשינוי פרשנות זו היא על ידי ... כשמפחדים למות? איך להתמודד עם מחלה סופנית? האם אפשר לא לפחד מהמוות? מהי קבלה של המוות? התמודדות עם חוסר אונים פחד ממחלה סופנית ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על עזרה בקבלת החלטה, האם להמשיך בלימודים? חוסר ריכוז בלימודים, הדבר הכי קשה, לא לפחד משעמום, לימודים אקדמאים, תואר ראשון, ללמוד או לעבוד
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לימודים אקדמיים, איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחנך ילדים? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בזוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להעריך את עצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: לימודים אקדמיים, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? דיכאון? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם אפשר לדעת הכל? בשביל מה לחיות? למה יש רע בעולם? האם הכל אפשרי? למה העולם קיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם יש בחירה חופשית? למה לא להתאבד? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מורה רוחני, מטפל, אימון אישי בתחום לימודים אקדמיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4688 שניות - עכשיו 24_05_2025 השעה 23:24:41 - wesi1