אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה בשביל מה לשאול שאלות ✔תמכור לי את העט הזה, איך למכור עט בראיון עבודה? סימולציית מכירה בראיון עבודה, איך למכור משהו בראיון עבודה? הכנה לראיון עבודה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨תמכור לי את העט הזה, איך למכור עט בראיון עבודה? סימולציית מכירה בראיון עבודה, איך למכור משהו בראיון עבודה? הכנה לראיון עבודה איש מכירות, ראיון עבודה לתפקיד איש מכירות, שאלות ראיון עבודה מכירות, איך למכור פריט בראיון עבודה? ראיון עבודה לאנשי מכירות, ראיון עבודה לתפקיד מכירות, ראיון עבודה במכירות, מבחן לאנשי מכירות, הזאב מוול סטריט, איך לעבור ראיון עבודה במכירות? איך להתקבל לעבודה במכירות? יצירתיות בראיון עבודה לאיש מכירות, איך לראיין מנהל מכירות?
והפעם נדבר על אחת מהשאלות הנפוצות בראיון עבודה לאיש מכירות, והיא שמבקשים ממנו למכור משהו בזמן הראיון, סימולציית מכירה בראיון עבודה. בסרט "הזאב מוול סטריט", ישנה סצינה שבה מבקשים מאיש המכירות למכור עט, "תמכור לי את העט הזאת" "Sell Me This Pen", סוג של מבחן לאנשי מכירות. ואנשי המכירות מנסים את מזלם, למכור את העט. גם על בסיס זה, נוצרה סצינה בראיונות עבודה לאנשי מכירות, שבה מבקשים מאיש המכירות, "תמכור לי את ה X הזה", לראות איך איש המכירות מוכר את אותו הדבר שרוצים שהוא ימכור אותו.

והשאלה כמובן היא, איך למכור עט או איך למכור חפץ או איך למכור משהו בראיון עבודה ובאופן כללי? ואיך למכור פריט אקראי למישהו אקראי? איך למכור כל דבר לכל אחד? איך למכור משהו למישהו שהוא לא בהכרח בקהל היעד של אותו המוצר, ושאולי הוא לא באמת צריך את המוצר הזה?

וכמובן שיש בזה המון היבטים והקשרים, אבל כאן נסביר את העניין הבא, והוא שאיש מכירות טוב, מבין שהוא לעולם לא מוכר ללקוח את המוצר שאותו הוא מוכר בפועל ללקוח. איש מכירות טוב מבין, שהלקוח קונה את התועלת שהוא חושב שהוא יקבל מהמוצר שלך. הלקוח לא קונה את המוצר שלך, הלקוח לא רוצה את המוצר שלך, הלקוח לא משלם על המוצר שלך. הלקוח רוצה ומוכן לשלם עבור המוצר שלך, רק כי הוא חושב שזה ישרת אותו כלקוח.

וזה בעצם אומר, שאחת הטעויות הנפוצות של אנשי מכירות, היא שהם מנסים למכור ללקוח את המוצר שהם רוצים למכור לו. דהיינו, שהם מספרים ללקוח על המוצר שהם רוצים למכור לו ועל היתרונות שהם חושבים שיש במוצר שהם רוצים למכור לו.

ובהקשר של ראיון העבודה, איש מכירות גרוע יתחיל לספר על העט שהוא רוצה למכור. לדוגמה המראיין מבקש "תמכור לי את העט הזה". והמרואיין בתגובה מתחיל לספר על העט. לדוגמה "העט הזה הוא עט מאוד מיוחד, העט הזה יכול לעשות... עם העט הזה תוכל לעשות... העט הזה ייתן לך..." וכיו"ב. דהיינו, שאיש המכירות הגרוע, יתחיל לספר על העט, על המאפיינים של העט וגם ינסה לשכנע את הלקוח, שכדאי לו לרכוש את העט, כדי שהעט הזה יעזור לו בחיים.

ומה המלכודת שאליה נפל כאן איש המכירות בראיון העבודה? המלכודת היא, שהוא התחיל לבצע מכירה, בלי לאתר את הכאב של הלקוח, הוא התחיל לבצע מכירה בלי להתאים אותה לצרכי הלקוח, הוא מתחיל למכור ללקוח, בלי שהוא מבין מה הלקוח רוצה וצריך.

ולכן, יש גרסה של אנשי מכירות, שכן ינסו לעשות איתור צרכים בסיסי, לפני שהם ינסו למכור את העט. לדוגמה הם ישאלו "האם לפעמים אתה צריך לרשום משהו? איך אתה רושם את מה שאתה צריך לעשות?" ואז ימשיכו "העט הזה יכול לעזור לך לרשום את מה שאתה רוצה" וכיו"ב. דהיינו, שהם כן כאילו יעשו איתור צרכי הלקוח.

אבל זה איתור צרכים גרוע, כי זה לא הצרכים של הלקוח באמת, אלא זה הצרכים שאיש המכירות ממציא ללקוח, כדי לחבר את הלקוח למוצר שהוא רוצה למכור לו. כי בעולם האמיתי, צריך להבין מה הלקוח באמת רוצה ולא רק לנסות להמציא ללקוח איזה צורך ודרך זה לחבר לו את המוצר.

ולכן הדרך הנכונה למכור עט בראיון עבודה או למכור כל דבר בראיון עבודה, היא כך. נניח שבראיון עבודה שואלים אותך "תמכור לי את ה X הזה". אתה אמור לענות בשאלה פתוחה ולנהל את זה כך:

מועמד לאיש מכירות: "אני אשמח אם תספר לי קצת על עצמך מה שבא לך"

מראיין איש מכירות: "באיזה הקשר לספר לך על עצמי?"

מועמד לאיש מכירות: "באיזה הקשר שבא לך..."

מראיין איש מכירות: "מספר סיפור כלשהו על עצמו ועל מה שבא לו"

מועמד לאיש מכירות: "ומה אתה אוהב לעשות בחיים / מה המטרות שלך בחיים / מה היית רוצה שיהיה לך בחיים" - דהיינו, איש המכירות מנתב את שיחת החולין לאיתור צרכים כללי של המראיין. לנסות להבין מה הוא היה רוצה שיהיה לו בחיים באופן כללי, מה המטרות של המראיין בחיים באופן כללי.

מראיין איש מכירות: "היית שמח אם הייתי משיג X, אני אוהב לעשות Y, הייתי רוצה יותר Z"

וכאן איש המכירות אמור להתחיל להפעיל את גלגלי המוח שלו, ולנסות לראות, איך הוא כאיש מכירות מחבר את העט / המשהו שהוא צריך למכור, אל התועלת שאותה רוצה להשיג המראיין. וכאן כמובן צריך איש מכירות יצירתי וצריך מוח של איש מכירות, שידע לחבר את הצרכים האמיתיים של המראיין, אל אותו חפץ שהוא רוצה למכור לו.

ונניח שביקשו ממך למכור "חתיכת נייר" שנמצאת על השולחן שם. אז אתה כאיש מכירות אמור לשאול את עצמך, איך חתיכת הנייר הזאת, יכולה לעזור לאותו מראיין, להשיג את המטרות שלו, יותר טוב. לדוגמה, אותו מראיין אמר שהוא היה רוצה להיות יותר עם הילדים שלו. אז איך חתיכת הנייר יכולה לעזור לו להיות יותר עם הילדים שלו?

אולי לדוגמה הוא יכול לכתוב איזה מכתב יפה לילדים שלו, אולי הוא יכול לתת לילד שלו לצייר משהו על הנייר, אולי אפשרי ליצור משחק עם הנייר הזה, לילדים שלו.

ואם לדוגמה הוא רוצה לטוס ליפן, אז חתיכת הנייר הזאת יכולה לעזור לו, לרשום עליה לאיפה בדיוק הוא רוצה להיות ביפן, הנייר הזה לא צריך סוללה או חשמל כדי שהמידע שעליו ישרוד, הנייר הזה לא לוקח משקל, בשונה מטלפון סלולארי או מחשב, שגם עליו ניתן לכתוב מידע.

ואם ביקשו ממך למכור נעץ שיושב על השולחן, והמראיין אומר שהחלום שלו זה להתאמן יותר בחדר כושר, איך תחבר את הנעץ אל האימון בחדר כושר? איך הנעץ הזה יכול לעזור למראיין להתאמן יותר בחדר כושר? תשובה: הוא יכול לדוגמה לנעוץ שלט שיהיה כתוב בו משפט מוטיבציה ללכת להתאמן בחדר כושר, הוא יכול אולי לשים אותו במקום לא שגרתי, כדי להזכיר לעצמו ללכת להתאמן בחדר כושר וכיו"ב.

במילים אחרות, תבקש מהמראיין, לספר לך על עצמו. תנתב את השיחה שהוא יספר לך על החלומות שלו ועל המטרות שלו. במוח שלך תנסה להבין איך האובייקט הזה יכול לעזור לו להשיג את המטרות שלו. וכמובן שצריכים לדעת לנתב לשם את השיחה ואיך לבנות את השיחה, בצורה כזו שהמראיין ירגיש שהוא ממש רוצה לרכוש את הנייר שאתה רוצה למכור לו. אבל אי אפשר להסביר כאן את הכל, ואפשרי לעשות סימולציות מכירה בעל פה, בהתאם לתרחישים שונים.

ויש בזה כמה חלקים שצריכים לשים לב לכל אחד מהם. חלק אחד הוא, לנסות להבין מה אנחנו מנסים למכור, מה המאפיינים והשימושים האפשריים של מה שאנחנו מנסים למכור. לדוגמה מנסים למכור נייר בראיון העבודה. אז מה השימושים האפשריים שאפשרי להשתמש בנייר. זה חלק אחד.

חלק שני, להבין מה הצרכים האמיתיים של האדם שיושב מולנו. וכל הזמן לנסות להבין, איך העט הזה, יכול לעזור לאותו מנהל מכירות שמראיין אותך, להשיג את המטרות שלו.

החלק הנוסף הוא, שצריך להבין מה האלטרנטיבות של הלקוח שלך, דהיינו, מה האפשרויות האחרות של אותו מנהל מכירות, להשיג את המטרות שלו, ומה היתרונות היחסיים שיש במוצר שאתה רוצה למכור, ביחס לאלטרנטיבות של הלקוח. לדוגמה, אפשרי לרשום דברים על נייר. אפשרי גם לרשום דברים בפלאפון. אבל מה היתרונות שיש לנייר על לפני פלאפון? לדוגמה, נייר לא צריך שימוש בחשמל וכיו"ב.

ואז אם אתה איש מכירות חכם, אתה תדע איך לגרום לאותו מראיין, שהוא צריך דווקא את הנייר. לדוגמה, הוא אומר לך שהוא מתכנן לנסוע ליפן. ואז אתה שואל אותו, למה את נוסע לשם? הוא עונה כדי לטייל כאן וכאן. ואז אתה שואל, איך אתה מנהל את התוכנית להיכן לנסוע? והוא מספר משהו. ואז אתה שואל, ומה יקרה אם תיגמר לך הסוללה במכשיר הטלפון, מה יקרה אם לא תהיה קליטה סלולארית? ואז הוא עונה משהו. ואז אתה אומר לו, שאתה יכול להציע לו עוד פתרון יותר טוב, שהוא נייר, לכתוב על נייר את מה שהוא לא רוצה לשכוח.

או לדוגמה לנייר יש יתרון, שהוא לא מחובר לאינטרנט. בשונה מסלולארי שהוא כן מחובר לאינטרנט. במובן של החיסרון בחיבור לאינטרנט, אבטחת מידע, הצורך בקליטה סלולארית, פריצה למידע שלך וכיו"ב.

במילים אחרות, באופן אובייקטיבי, לכל דבר יש יתרון כלשהו. ויש יתרון גם לישון על הרצפה ולא על המיטה, לצרכים מסוימים. והחוכמה היא לדעת, איך לחבר את המוצר, לצורך של המראיין ואיך להוביל אותו לסיטואציה שבה הוא יהיה חייב את היתרונות היחסיים של המוצר שאתה רוצה למכור לו.

נניח שהוא רוצה ללמוד להכין אוכל, אז איך הנייר יכול לעזור לו? תשובה: הוא יכול לרשום עליו את ההוראות איך להכין. ומה היתרונות של הנייר? תשובה: לדוגמה פחות מסוכן להחזיק נייר ליד אש, מאשר טלפון סלולארי עם בטרייה ליד אש, כי הסוללה יכולה להתפוצץ.

אז היינו שואלים את המראיין, ומה יקרה אם בטעות הטלפון הסלולארי שלך יתחמם ויהיה פיצו. במטבח ואתה תיפצע? אז יש לי להציע לך משהו עם פחות סיכון, שהוא נייר, שפחות נזק יגרם אם הוא יהיה באש, מאשר אם הטלפון שלך ייפול לתוך האש וכיו"ב.

במילים אחרות, נסה להבין את המוצר שאתה רוצה למכור, נסה להבין את הלקוח שלך מה הוא רוצה, נסה להבין איך המוצר שלך יכול לעזור ללקוח שלך, נסה להבין באיזה סיטואציות יהיה יתרון יחסי למוצר שלך, עבור הלקוח שלך, ביחס לשאר האלטרנטיבות של הלקוח שלך. ואז תוביל אותו לסיטואציה, שבה הוא יהיה צריך דווקא את המוצר שלך, עבור הרצונות שלו.

ובמהות, מדובר כאן על מכירת מוצר, למישהו שהוא לא בהכרח קהל היעד של המוצר שלנו. ולכן צריכים לאתר את צרכי הלקוח באופן כללי ולחבר את צרכי הלקוח באופן כללי, לשימוש אפשרי של המוצר שלנו. וצריכים להציף את היתרונות היחסיים של המוצר שלו, ביחס לרצונות של אותו לקוח.

ובעצם ככה הבנו: איך מוכרים עט בראיון עבודה, ואיך מוכרים כל דבר בראיון עבודה, ואיך מוכרים כל דבר לכל אחד, ואיך להתקבל בראיון עבודה לתפקיד איש מכירות ואיך להצליח בתפקיד איש מכירות בכל תחום וכולי. וכמו שאמרתי, את כל הדברים האלו, אפשרי ללמוד ולתרגל סיטואציות מכירה וללמוד להיות יצירתי וכולי.
מכירה השגת מטרות מראיין שאלות אקראיות מה הלקוח באמת רוצה למכור איך לעבור ראיון להצליח בתפקיד איש מכירות בכל תחום מה לשאול את עצמי למה אני אוהב איך להתקבל איך להתקבל לעבוד איך להתקבל לעבודה איך להתקבל לעבודה במכירות איך להתראיין איך למכור איך למכור משהו איך למכור משהו בראיון עבודה איך למכור עט איך למכור עט בראיון עבודה איך למכור פריט איך למכור פריט בראיון עבודה איך לנהל איך לעבור ראיון איך לעבור ראיון עבודה איך לעבור ראיון עבודה במכירות איך לראיין איך לראיין מנהל איך לראיין מנהל מכירות איך לראיין עובד איך לראיין עובדים איך לשאול שאלות איש מכירות אנשי מכירות בשביל מה לשאול שאלות הזאב מוול סטריט הכנה לראיון הכנה לראיון עבודה הכנה לראיון עבודה איש מכירות וול סטריט יצירתי יצירתיות יצירתיות בראיון עבודה יצירתיות בראיון עבודה לאיש מכירות להתקבל להתקבל לעבוד להתקבל לעבודה להתקבל לעבודה במכירות להתראיין למכור למכור משהו למכור משהו בראיון עבודה למכור עט בראיון למכור עט בראיון עבודה למכור פריט למכור פריט בראיון עבודה לנהל לעבור ראיון לעבור ראיון עבודה לעבור ראיון עבודה במכירות לראיין לראיין מנהל לראיין מנהל מכירות לראיין עובד לראיין עובדים לשאול לשאול שאלות מבחן מבחן לאנשי מכירות מבחנים מכירה מכירות מנהל מנהל מכירות מנהלי מכירות ניהול סימולציות סימולציית מכירה סימולציית מכירה בראיון עבודה עבודה עבודה במכירות עבודה לאיש מכירות ראיון ראיון עבודה ראיון עבודה במכירות ראיון עבודה לאיש מכירות ראיון עבודה לאנשי מכירות ראיון עבודה לתפקיד ראיון עבודה לתפקיד איש מכירות ראיון עבודה לתפקיד מכירות ראיונות שאלה שאלות שאלות ראיון עבודה מכירות תמכור לי את העט הזה תפקיד
איזה שאלות לשאול? בשביל מה לשאול שאלות? לשאול שאלות קטנות, אני יודע את התשובה, מה אפשר לחדש לי? איך להתקדם? איזה נושאים לברר? מודעות עצמית, התפתחות אישית
איזה שאלות לשאול? בשביל מה לשאול שאלות? לשאול שאלות קטנות, אני יודע את התשובה, מה אפשר לחדש לי? איך להתקדם? איזה נושאים לברר? מודעות עצמית, התפתחות אישית
... שאלות לשאול? בשביל מה לשאול שאלות? לשאול שאלות קטנות, אני יודע את התשובה, מה אפשר לחדש לי? איך להתקדם? איזה נושאים לברר? מודעות עצמית, התפתחות אישית למה כדאי לשאול שאלות גם כשחושבים שיודעים את התשובה? אליעד כהן מסביר שכאשר אדם מרגיש שיש לו שאלות, אך הוא מניח מראש שהוא כבר יודע את התשובה או שלא יוכל לקבל תשובה חדשה או שונה, הוא בעצם מגביל את האפשרות שלו ללמוד ולהתפתח. לדוגמה, נניח שמישהו מגיע ואומר יש לי שאלות, אבל אני כבר יודע מה תענה, או שאני יודע שלא אבין את מה שתסביר לי. במקרה כזה, אליעד אומר שהדרך היחידה להתמודד עם מצב כזה היא פשוט לשאול בכל זאת. למה? כי למרות שאולי האדם צודק שהוא יודע מראש את מהלך השיחה, תמיד קיימת האפשרות שבפעם ה - 101 יקבל תשובה שונה, תשובה חדשה שאותה הוא לא צפה. המשמעות היא שלעולם אי אפשר לדעת מראש באופן מוחלט את כל התשובות לשאלות שאנחנו שואלים. תמיד יכולה להיות תשובה חדשה שתשנה את ההבנה שלנו. מה לעשות כשנדמה שכל התשובות כבר מוכרות ואין מה לחדש? במקרים בהם אדם מרגיש שהתשובות שהוא מקבל חוזרות על עצמן ולא מחדשות לו דבר, אליעד כהן ממליץ לשנות את סוג השאלות. אם אדם שואל שאלות קיומיות, שאלות גדולות, כגון מה מטרת החיים? או איך להיות מאושר?, והוא מרגיש שהתשובות חוזרות על עצמן ולא מקדמות אותו, אז מומלץ לו לנסות לשאול שאלות קטנות יותר ומעשיות יותר, אפילו פשוטות כמו איך עוברים את הכביש? או איך מרכיבים טוב את הצלחת של האוכל?. אליעד מסביר שאולי דווקא בשאלות האלה האדם ימצא תשובות שיעזרו לו לפתח את השכל שלו בצורה חדשה, ואולי דווקא שם הוא יגלה משהו שהוא לא חשב עליו קודם. כיצד שאלות קטנות עוזרות בהתפתחות אישית ומודעות עצמית? ההסבר של אליעד מדגיש את החשיבות של שאלות קטנות ופשוטות ככלי להתפתחות אישית וליצירת מודעות עצמית עמוקה יותר. הוא נותן את הדוגמה של איך להתקבל לעבודה? או איך לבשל משהו טעים? ומסביר שדווקא ההתמקדות בשאלות פרקטיות ויומיומיות יכולה לעזור לאדם לפתח את יכולות החשיבה שלו, ובכך להוביל אותו להבנות משמעותיות על חייו. השאלות הקטנות האלה מאפשרות לאדם להתמודד עם נושאים חדשים ובלתי צפויים, ובכך פותחות בפניו זווית חדשה להתבוננות פנימית ולהתפתחות. איך להתמודד עם התחושה שאין מה לשאול כי הכל ידוע מראש? אליעד כהן אומר שאדם שמרגיש שאין מה לשאול כי הוא חושב שכל התשובות כבר ברורות לו, נמצא למעשה במצב של חסימה מחשבתית. הוא מסביר שלפעמים מה שנראה לנו מובן מאליו וברור, בעצם אינו מובן עד הסוף. לכן כדאי להמשיך לשאול, גם כאשר אנחנו בטוחים לחלוטין שאין מה לחדש. לדוגמה, אם אדם שואל על איך לבנות קיר?, גם אם הוא שואל את אותה שאלה במשך שנים, בכל פעם הוא עשוי לגלות פרט חדש או גישה חדשה לבניית הקיר שטרם חשב עליה קודם לכן. מכאן עולה העיקרון החשוב שאליעד מדגיש: לעולם לא להפסיק לשאול, כי כל שאלה היא הזדמנות לגלות עוד פרט קטן שמוסיף להבנה הכללית. איך להימנע מלהיתקע בלולאת שאלות ותשובות שחוזרות על עצמן? ההצעה המעשית של אליעד כהן לאנשים שנתקעים בלולאה של שאלות קבועות ותשובות קבועות היא להתחיל לשאול שאלות שונות לחלוטין. הוא ממליץ לאנשים להחליף את השאלות ולהפנות את תשומת הלב לנושאים שטרם נגעו בהם. הוא נותן דוגמה שאם אדם שואל אותו שוב ושוב על נושא פילוסופי או רוחני והוא תמיד מרגיש שהתשובות חוזרות על עצמן, אולי כדאי לו
שאלות הבהרה, איך לגרום למישהו להבין אותך? איך להסביר את עצמך למישהו? איך לגרום למישהו לשאול אותך שאלות הבהרה? איך לגרום למישהו לא להתבייש לשאול שאלות? איך לגרום למישהו להרגיש בנוח לשאול שאלות? לא הביישן למד, לא הקפדן מלמד
שאלות הבהרה, איך לגרום למישהו להבין אותך? איך להסביר את עצמך למישהו? איך לגרום למישהו לשאול אותך שאלות הבהרה? איך לגרום למישהו לא להתבייש לשאול שאלות? איך לגרום למישהו להרגיש בנוח לשאול שאלות? לא הביישן למד, לא הקפדן מלמד
שאלות הבהרה, איך לגרום למישהו להבין אותך? איך להסביר את עצמך למישהו? איך לגרום למישהו לשאול אותך שאלות הבהרה? איך לגרום למישהו לא להתבייש לשאול שאלות? איך לגרום למישהו להרגיש בנוח לשאול שאלות? לא הביישן למד, לא הקפדן מלמד איך לגרום למישהו להבין אותך ולשאול שאלות הבהרה? כאשר אנו מסבירים משהו למישהו, אנחנו רוצים לוודא שהוא מבין אותנו באופן מלא. לעיתים קרובות, אנשים נמנעים מלשאול שאלות הבהרה מתוך בושה או פחד להיתפס כלא חכמים מספיק. השאלה היא: איך אפשר לגרום למישהו להרגיש בנוח לשאול שאלות ולוודא שהוא מבין אותנו כראוי? למה אנשים נמנעים מלשאול שאלות? ישנם שני גורמים עיקריים שבגלל הם נמנעים מלשאול שאלות: בושה: אנשים לעיתים לא רוצים להיראות לא חכמים בעיני אחרים ולכן הם נמנעים מלהביע חוסר הבנה. חשש ... שהמורה או המנחה יגיבו בזלזול או יקפידו עליהם אם ישאלו שאלה שנראית פשוטה או טריוויאלית. איך לעודד אנשים לשאול שאלות? הדרך היעילה ביותר לעודד אנשים לשאול שאלות היא להסיר מהם את האחריות לחוסר ההבנה ולהעביר אותה אליך. כשלמסביר יש את ההכרה שאם מישהו לא מבין ... זה לא בהכרח בגלל חוסר יכולתו להבין, אלא בגלל שההסבר עצמו אולי לא היה ברור דיו, אז האדם מרגיש יותר בנוח לשאול שאלות. כדי לעודד את השומע לשאול שאלות, אפשר לומר את הדברים הבאים לפני ההסבר: תקשיב, אני לא מומחה גדול בלהסביר. יכול להיות שאני מסביר ... אני מתבלבל או לא מרוכז. לכן, אם לא תבין אותי, זה כנראה בגלל שאני לא הסברתי טוב - ולכן אני מבקש ממך לשאול שאלות, כי אני רוצה לוודא שהצלחתי להסביר כמו שצריך. ברגע שאומרים זאת, השומע מבין שהוא לא אשמה אם הוא לא מבין, ומרגיש חופשי יותר לשאול שאלות. איך לוודא שהמסר מועבר בצורה ברורה? כדי לוודא שהשומע מבין את המסר, אפשר להשתמש בשיטות הבאות: שאלות מנחות: שאלות כמו: זה היה ברור?, רוצה שאסביר שוב?, מה הבנת ממה שאמרתי? יכולות לעזור לשמוע את דעתו ולהבין אם המסר עבר בצורה נכונה. דוגמאות מגוונות: תן דוגמאות ממספר זוויות שונות כדי להמחיש את הרעיון. הדגשת חשיבות השאלות : הדגש את החשיבות של שאילת שאלות כך שהשיחה תהיה מועילה לשני הצדדים. מדוע חשוב ליצור אווירה נוחה לשאילת שאלות? כשהשומע מרגיש בנוח לשאול שאלות, התקשורת בין הצדדים משתפרת. זה לא רק עוזר לו להבין יותר, אלא גם יוצר שיחה פתוחה ומועילה. המנחה או המורה הוא זה שצריך להרגיש בנוח עם השאלות, ולא המאזין. כמו שאומרים: לא הביישן למד, ולא הקפדן מלמד. כלומר, מי שמתבייש לשאול, לא ילמד את מה שמוסבר לו, ומי שמקפיד על כל דבר קטן, לא יהיה מורה טוב. לסיכום כדי לגרום למישהו להבין אותנו ולשאול שאלות הבהרה, יש לבצע את הצעדים הבאים: להעביר את האחריות להבנה אלינו ולא אליהם. להודות בכך שיכול להיות שהסברנו לא ברור. ליצור אווירה שמעודדת שאלות ולתת לגיטימציה לשאילת שאלות. להשתמש בדוגמאות ושאלות מנחות כדי לוודא שהמסר הובן. כאשר מיישמים את השיטה הזו, מגדילים את הסיכוי לכך שהמאזין באמת יבין את מה שרצינו לומר ולא יהסס לשאול שאלות שיביאו להבנה עמוקה יותר. איך לגרום למישהו להבין אותך? איך להסביר את עצמך בצורה ברורה? איך לגרום למישהו לשאול שאלות הבהרה? איך ליצור אווירה שמעודדת
איך לשאול שאלות? איך לא להשאיר ספק? איך לקבל תשובות לשאלות? איך לשאול שאלות מלאות? איך לא לפחד לשאול שאלות? איך לשאול כמה שיותר שאלות? איך לראיין עובד? איך לראיין בעל מקצוע? איך לא להישאר עם שאלות פתוחות? איך לקבל מידע?
איך לשאול שאלות? איך לא להשאיר ספק? איך לקבל תשובות לשאלות? איך לשאול שאלות מלאות? איך לא לפחד לשאול שאלות? איך לשאול כמה שיותר שאלות? איך לראיין עובד? איך לראיין בעל מקצוע? איך לא להישאר עם שאלות פתוחות? איך לקבל מידע?
... לשאול שאלות? איך לא להשאיר ספק? איך לקבל תשובות לשאלות? איך לשאול שאלות מלאות? איך לא לפחד לשאול שאלות? איך לשאול כמה שיותר שאלות? איך לראיין עובד? איך לראיין בעל מקצוע? איך לא להישאר עם שאלות פתוחות? איך לקבל מידע? איך לשאול שאלות בצורה נכונה ולמנוע ספקות? איך לשאול את השאלות הנכונות בזמן אמת? אליעד פותח את ההרצאה בשאלה כיצד להימנע מהמקרה שבו אחרי ששאלתם מישהו שאלות, הוא ענה לכם, אך אתם מוצאים את עצמכם עם ספקות שלא הצלחתם למנוע. אלו ספקות כמו: האם הוא התכוון להגיד את זה או את זה? או מה לגבי הנושא הזה?. אליעד מתאר את הסיטואציה בה אתם שואלים אדם שאלות, ויכול להיות שהוא עונה לכם בתשובות שבעצם לא לגמרי ברור אם הבנתם אותן כראוי. הסיטואציה יכולה לקרות במגוון הקשרים: ראיון עבודה, שיחה עם בעל מקצוע או כל שיחה בה אתם מנסים לקבל תשובות לשאלותכם. אחרי השיחה, אתם עשויים להישאר עם ספקות - למשל, מה לגבי זה? לא ברור לי אם הוא התכוון כך או אחרת. השאלה היא: איך ניתן למנוע מצב כזה שבו אתם לא מבינים את התשובות לשאלות שנשאלו? מה הדרך להימנע משאלות פתוחות אחרי תשובות? התשובה המוצעת כאן היא שכשאתם שואלים שאלות, עליכם לוודא כי אתם שואלים את כל השאלות שאתם באמת רוצים לשאול, מבלי להמתין לאחר השיחה כדי לגלות שהיו עוד שאלות שיכלתם לשאול בזמן אמת. אליעד מדגיש כי אם אתם שואלים שאלה, ובסוף קיבלתם תשובה שלא ברורה לכם, אתם צריכים לשאול את עצמכם - למה לא שאלתי את השאלות בזמן אמת? מה לא עשיתם בזמן השיחה? כדי להימנע מהמצב הזה, אליעד מציע לכם לנצל את השיחה או הראיון לשאול את כל השאלות שיכולות לעלות בראשכם. אם השאלה לא הובנה או התשובה לא הייתה מספקת, אל תחכו עם זה - תשאלו מיד. למה אתם לא שואלים את השאלות בזמן אמת? אליעד מציע ש
איך לראיין אנשים? איך לשאול שאלות בראיון עבודה? איך להכין שאלות לראיון עבודה? איזה שאלות לשאול בראיון עבודה? מה לשאול בראיון עבודה? איך להתכונן לראיון? לא להרשים את הנשאל, מראיין ומרואיין, איך לראיין עובדים? איך לראיין איש מקצוע?
איך לראיין אנשים? איך לשאול שאלות בראיון עבודה? איך להכין שאלות לראיון עבודה? איזה שאלות לשאול בראיון עבודה? מה לשאול בראיון עבודה? איך להתכונן לראיון? לא להרשים את הנשאל, מראיין ומרואיין, איך לראיין עובדים? איך לראיין איש מקצוע?
... לראיין אנשים? איך לשאול שאלות בראיון עבודה? איך להכין שאלות לראיון עבודה? איזה שאלות לשאול בראיון עבודה? מה לשאול בראיון עבודה? איך להתכונן לראיון? לא להרשים את הנשאל, מראיין ומרואיין, איך לראיין עובדים? איך לראיין איש מקצוע? כאשר אתם מבצעים ראיון עבודה או מראיינים איש מקצוע, השאלות שתחליטו לשאול הן קריטיות עבור הערכת הידע והיכולות של המרואיין. אליעד כהן מסביר כיצד לשאול שאלות בצורה נכונה ומעוררת מחשבה, ומהם הדברים שחשוב להימנע מהם במהלך ראיון כזה. הנה הסיכום המלא והמפורט של עקרונות המפתח: איך לשאול שאלות כדי לברר מה מרואיין יודע? הנקודה המרכזית שצריך להבין היא, כאשר אתם שואלים מישהו שאלות, מטרתכם היא לגלות את הידע וההבנה שלו בנושא מסוים. חשוב לשים לב שאתם לא נכנסים לדמות שבה אתם מנסים להרשים את המרואיין בידע שלכם. המטרה היא לא להציג את עצמכם כמומחים בתחום, אלא ... את עצמו. זהו כלי חשוב שמאפשר לכם להבין מה הוא באמת יודע. שאלות כאלה יכולות לכלול: - איך היית עושה ככה וככה? - מה דעתך על נושא מסוים? כך המרואיין יוכל להציג את עמדתו בצורה חופשית, ותוך כדי כך תבינו אם הוא באמת מבין את הנושא או לא. שאלות פתוחות מול שאלות ממוקדות - איך לשלב ביניהם? עליכם להבין את ההבדל בין שאלות פתוחות ושאלות ממוקדות: - שאלות פתוחות מאפשרות למרואיין להציג את מחשבותיו בצורה חופשית ולהסביר איך הוא רואה את המצב או את הנושא. - שאלות ממוקדות עוזרות לכם לקבל תשובות מדויקות יותר על נושא ספציפי שחשוב לכם לדעת אם המרואיין מבין בו. אם תשאלו רק שאלות פתוחות מדי, ייתכן שבסוף הראיון לא תדעו את התשובות לשאלות המרכזיות שלכם. לכן חשוב לשלב את שני סוגי השאלות - פתוחות וממוקדות - בכדי להוציא את המידע שאתם זקוקים לו. למה חשוב לא להוסיף מידע במהלך השיחה? כאשר אתם שואלים את המרואיין שאלה ומספקים לו תשובה משלכם או תורמים מידע, אתם עלולים להטות את תשובתו. לדוגמה, אם אתם שואלים שאלה והוא עונה עליה, ואתם מוסיפים: כן, אפשר גם לעשות ככה וככה, אתם לא יודעים אם המרואיין היה חושב על זה בעצמו או אם הוא פשוט הסכים עם מה שאמרתם. ברגע שאתם מוסיפים מידע, ... בו היטב. 2. העמדו פנים שאתם לא מבינים בו כלל. 3. שאלו שאלות פשוטות, לצד שאלות מסובכות - ביחד. כך תוכלו לבדוק אם המרואיין באמת מבין את התחום והאם התשובות שהוא נותן תואמות את הידע שלכם. סיכום - איך לנהל ראיון עבודה בצורה נכונה? הנקודה המרכזית היא לא לנסות ... להפריע לתהליך ולהפסיד מידע חשוב על יכולות המרואיין. איך לשאול שאלות בראיון עבודה? איך לראיין אנשים? איך להכין שאלות לראיון עבודה? מה לשאול בראיון עבודה? איך לשאול שאלות נכונות? איך לראיין איש מקצוע? איך לשאול שאלות נכון ולהוציא מידע ממרואיין? כאשר
שאלות / לשאול שאלות / להטיל ספק - מה טוב בשאלות? ומי מפחד משאלות?
שאלות לשאול שאלות להטיל ספק - מה טוב בשאלות? ומי מפחד משאלות? שאלות. שאלת שאלות. ספקות. וודאות. אין דבר טוב יותר מאשר לשאול שאלות. אם אין שאלות אין תשובות. אם אין תשובות אין ידיעה. איך ידע האדם את מה שאינו יודע אם לא ישאל שאלות? על ידי שאלות באות תשובות. על ידי תשובות נוצרת ידיעה. על ידי ידיעה נוצרת הבנה = טוב. ככל שהאדם שואל יותר שאלות, כך הסיכוי שלו לגלות את האמת גדול יותר. השאלות הן אלו שמקרבות את האדם אל האמת. מי מפחד משאלות? תשובה: השקר הדמיון הרע, מפחד משאלות. לשאול שאלות = גזר דין מוות על השקר והדמיון והרע. מי אינו מפחד משאלות? תשובה: האמת הטוב אינו מפחד משאלות. מי מעודד שאלות? תשובה: האמת הטוב מעודדת שאלות. מדוע? כי ככל שהאדם שואל יותר שאלות כך הוא מתקרב יותר אל האמת וכך בסופו של דבר טוב לו יותר. השקר מסתיר את האמת. ... את הטוב. כאשר האדם שואל שאלות על המציאות = חוקר כל דבר לעומק = לא מקבל שום דבר כמובן מאליו = ... האמת אינה מפחדת משאלות, משום שהיא האמת ואין לה מה להסתיר. תשאל שאלות ותגיע לתשובות. תשאל שאלות גם על התשובות ותקבל תשובות נוספות ועמוקות יותר. גם עליהן תשאל שאלות. עד מתי? עד שתגיע לנקודה שבה לא תוכל לשאול יותר שאלות. לנקודה שבה תבין שאין בכלל שאלות ואין צורך בכלל בתשובות. אך כל זמן שאפשר לשאול שאלות, כל המרבה הרי זה משובח. כל זמן שעדיין באפשרותך
לשאול שאלות / הפכים - איך לגלות את האמת? אולי ההפך הוא הנכון?
לשאול שאלות הפכים - איך לגלות את האמת? אולי ההפך הוא הנכון? לשאול שאלות. טאוטולוגיה. עקרון כלל השלישי מן הנמנע. מתמטיקה. פילוסופיה של המתמטיקה. אקסיומות. פורמאליזם. לוגיציזם. ... בדרך השלילה. מושגים מנוגדים. אולי ההפך הוא הנכון? אין דבר טוב יותר מאשר לשאול שאלות. שאלות מקרבות את האדם אל האמת. מי מפחד משאלות? השקר הדמיון. זה שאינו רוצה שיגלו את התרמית שלו, מאחר שאין לו תשובות, לכן הוא מפחד משאלות. שאלות מקרבות את האדם אל הבנת האמת בכל נושא. שאלות יוצרות תשובות וידיעה. בסופו של התהליך האדם מגיע לנקודה שבה אין לו לא שאלות ולא תשובות, אלא הכל ברור לו בלי שאלות ובלי תשובות = ידיעה מלאה. בכל מקרה, השאלה הטובה שאפשר לשאול על כל דבר כדי לגלות האם הוא אמיתי, היא את השאלה אולי ההפך הוא הנכון? פשוט לוקחים כל נושא ומתחילים לשאול עליו אולי ההפך הוא הנכון? כאשר שואלים על משהו אולי ההפך הוא הנכון, הדבר הזה גורם לאדם להגיע אל הנחות היסוד הבסיסיות של הנושא. אם ברצונך לאתר את הנחות היסוד של דבר כלשהו, פשוט תשאל אולי ההפך הוא הנכון על כל דבר, עד שתגיע להנחות היסוד שלו. מי שרוצה להגיע אל האמת השלמה והטובה עליו לשאול על כל דבר אולי ההפך הוא הנכון. ככל שהאדם שואל יותר שאלות וחוקר יותר, כך השקר נופל וכך האמת מתגלה. על האדם לזכור דבר אחד בלבד. האמת אינה מפחדת משאלות! האמת מעודדת שאלות! אם משהו הוא אמיתי אז מה הבעיה לשאול עליו שאלות? מה הבעיה לשאול עליו אולי ההפך הוא הנכון? אדרבה אם זאת האמת אז אמורה להיות תשובה הבנה. כאשר האדם מגיע למשהו שעליו הוא מפחד לשאול אולי ההפך הוא הנכון, עליו לדעת כי בעצם הוא הגיע להנחת יסוד שאינה וודאית. אם אפשר לשאול אולי ההפך הוא הנכון, אז מי אמר שזה נכון? האמת היא טובה ואין טוב ממנה. כדי להגיע, אין דרך, אלא לפרק את השקר על ידי שאלות. חשוב לעצמך: אם זאת האמת, אז בטוח שיש תשובה מדוע זו האמת. אם זו אינה האמת, אז מדוע להמשיך להחזיק בה. כאשר הדבר החשוב ... האגו כבוד וכיוב, אז אדם כזה לא יגיע אל האמת. משום שהאגו של האדם יחסום אותו מלשאול שאלות שיכולות לפרק את האגו. כאשר השיקול היחיד של האדם הוא האמת בלבד, כאשר האדם אומר תהיה האמת אשר תהיה אני רוצה לדעת אותה, אדם כזה ישאל את כל השאלות האפשריות על כל דבר. וכך יגיע בסופו של דבר להבנה מלאה של המציאות. בסופו של התהליך כאשר האדם מגיע להבנה מלאה של המציאות, הוא מגיע לידיעה שאי אפשר לשאול עליה אולי ההפך הוא הנכון. משום שלא ניתן לחשוב על ההפך שלה. לא שלא ניתן לשאול, פשוט אין לאמת הזאת הפך. גם אם תאמר תנסה לחשוב על ההפך, זה עדיין יהיה אותו הדבר בדיוק ללא שום שינוי. ידיעה שאין לה הפך. תשאל ותחקור על כל דבר אולי ההפך הוא הנכון. אל תפחד מהפחד. אל תפחד מהאגו. כאשר תגיע אל האמת המלאה = הבנה מלאה של האמת ושל ...
בקשת הבהרה, איך להבין שאלות לא ברורות? לשאול שאלת הבהרה, תשובות חכמות לשאלות טיפשיות, איך לבקש הבהרה? איך לענות לשאלה לא ברורה? איך להיראות חכם? איך להישמע חכם? איך לבקש שאלת הבהרה? איך לשאול שאלות הבהרה? שאלות ותשובות
בקשת הבהרה, איך להבין שאלות לא ברורות? לשאול שאלת הבהרה, תשובות חכמות לשאלות טיפשיות, איך לבקש הבהרה? איך לענות לשאלה לא ברורה? איך להיראות חכם? איך להישמע חכם? איך לבקש שאלת הבהרה? איך לשאול שאלות הבהרה? שאלות ותשובות
... הבהרה, איך להבין שאלות לא ברורות? לשאול שאלת הבהרה, תשובות חכמות לשאלות טיפשיות, איך לבקש הבהרה? איך לענות לשאלה לא ברורה? איך להיראות חכם? איך להישמע חכם? איך לבקש שאלת הבהרה? איך לשאול שאלות הבהרה? שאלות ותשובות למה אנשים טיפשים נותנים תשובות לפני שהבינו את השאלה? אנשים טיפשים, או אנשים שלא חושבים לעומק, נוטים לענות על שאלות עוד לפני שבכלל הבינו אותן עד הסוף. כששואלים אדם טיפש שאלה, הוא נותן מיד תשובה, גם אם הוא לא בטוח ששמע נכון או שהבין בדיוק מה נשאל. הוא פועל כך מתוך פחד שיחשבו שהוא טיפש או לא מבין, ... ואז מבקש הסבר נוסף. אבל הוא לא אומר סתם: לא הבנתי, אלא מסביר בדיוק מה הוא כן הבין ומה הוא לא הבין, וכך הוא מאפשר לשואל להסביר את עצמו בצורה מדויקת יותר. לדוגמה, אם אדם חכם שמע שאלה והוא לא הבין מילה ספציפית, הוא יאמר לשואל: שמעתי ששאלת לגבי נושא מסוים, אבל לא שמעתי מה אמרת אחרי המילה הזו והזו. אתה יכול בבקשה לחזור על זה או להבהיר אם התכוונת ל - X או ל - Y?. בצורה כזו הוא מראה לשואל שהוא הקשיב בקשב רב, הבין חלקים גדולים מהשאלה, אבל יש פרט מסוים שלא ברור לו. מה הדרך הנכונה לשאול שאלת הבהרה בלי להיראות טיפש? יש דרך נכונה ודרך שגויה לבקש הבהרה לשאלה לא ברורה. הדרך השגויה היא להגיד: לא הבנתי, לא הבנתי, אין לי מושג מה ... אבל לא הבנתי למה בדיוק התכוונת כשאמרת את המושג הזה. האם התכוונת ל - A או ל - B או אולי למשהו אחר לגמרי?. כך הוא עוזר לשואל להבהיר את השאלה, וגם משדר שהוא מספיק חכם להבין את החלקים הברורים, אבל מעוניין להבין לעומק לפני שהוא נותן תשובה. איך אפשר לענות לשאלה שניתן ... יכולה להיות מובנת בכמה דרכים, אדם חכם לא סתם אומר לא הבנתי, אלא הוא נותן מספר אפשרויות להבנת השאלה. לדוגמה, הוא יאמר לשואל: כששאלת את השאלה הזו, התכוונת לאפשרות X או שאולי התכוונת לאפשרות Y, או אולי בכלל התכוונת למשהו אחר?. על ידי הצגת האפשרויות הללו, הוא ממקד את השואל, עוזר לו להגדיר מה הוא באמת התכוון לשאול, וכך התשובה שתתקבל תהיה מדויקת ומתאימה בדיוק לכוונת השואל. למה חשוב לעזור לשואל להבין את השאלה של עצמו? לפעמים השואל עצמו לא יודע להגדיר בבירור את שאלתו. מצב כזה מתרחש למשל בשיחות טיפוליות או בשיחות שבהן השואל נמצא במצב של בלבול, חוסר ידע או מצוקה. אם האדם שאליו פונים יהיה טיפש, הוא יענה תשובה מהירה ושטחית בלי לוודא שהבין את השאלה. לעומת זאת, האדם החכם יעזור לשואל לחדד ולהבהיר את שאלתו. הוא יעשה זאת בכך שישאל שאלות מנחות, כגון: אתה התכוונת לשאול לגבי התחושה הזו או לגבי התחושה האחרת? או כשאתה אומר שיש לך כאב, האם התכוונת לכאב עמוק או שטחי, פנימי או חיצוני?. לדוגמה, אדם מגיע לרופא ואומר ... בולע או שהוא קבוע?. בכך הרופא עוזר למטופל להגדיר את מצבו, ומאפשר טיפול מדויק יותר. איך להיראות ולהישמע חכם בזמן ששואלים שאלות הבהרה? כדי להיראות ולהישמע חכם, כאשר שואלים שאלות הבהרה, חשוב לא רק לומר שלא הבנת, אלא להסביר בדיוק מה כן הבנת ומה חסר לך כדי לענות. אדם חכם תמיד יאמר: הבנתי ששאלת משהו לגבי הנושא הזה, אך חסרה לי ההבהרה על הנקודה הזו והזו. אדם חכם יכול אף ללכת שלב אחד קדימה, ולהגיד לשואל: אם שאלת לגבי אפשרות אחת - אז התשובה היא כזו, אם שאלת לגבי אפשרות אחרת - אז התשובה היא אחרת, ואם התכוונת למשהו נוסף - אז התשובה משתנה בהתאם. זה מראה על חשיבה מעמיקה ויסודית. מה המסר המרכזי שחשוב לזכור לגבי שאלות לא ברורות? המסר המרכזי והחשוב לזכור הוא שכאשר נשאלת שאלה לא ברורה או לא מובנת, אל תמהר לתת תשובה סתמית או להגיד בפשטות לא הבנתי. במקום זאת, מומלץ תמיד להסביר את מה שכן הבנת, לפרט מה לא ברור לך, ולהציע אפשרויות שונות להבנת השאלה. כך לא רק שתיראה חכם, אלא גם תוכל לעזור לשואל לחדד את שאלתו, ולהגיע לתשובה המדויקת ביותר. איך לשאול שאלת הבהרה? איך להיראות חכם בשיחה? איך להתמודד עם שאלות לא ברורות? מה ההבדל בין חכם לטיפש? איך לענות תשובה חכמה? למה אנשים עונים בלי להבין את השאלה? איך
לקוח שצריך לחשוב על זה, איך למנוע מהלקוח לומר שהוא צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח לא להיות צריך לחשוב על זה? איך לנטרל התנגדות של צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח להרגיש בנוח? איך לא להפעיל לחץ על לקוח? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח לשאול שאלות? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע ספקות? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע התנגדויות? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? למה לקוח צריך לחשוב על זה? על מה הלקוח צריך לחשוב? איך לסגור עסקה במקום?
... על זה? איך לנטרל התנגדות של צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח להרגיש בנוח? איך לא להפעיל לחץ על לקוח? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח לשאול שאלות? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע ... על זה, הוא יהיה לנסות להבין על מה הוא צריך לחשוב. איזה עוד ספק יש לו. אבל בעצם זה אומר, שאם איש המכירות לאורך השיחה, יעודד את הלקוח לשאול כמה שיותר שאלות ויגרום ללקוח להרגיש בנוח לשאול שאלות ולהביע ספקות ולהביע התנגדויות, הרי שזה מגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח לא יגיד בסוף שיחת המכירה, שהוא צריך לחשוב על זה. כי בעצם אם בדינאמיקה מול הלקוח, כבר אין יותר שאלות פתוחות, ואם כבר הכל ברור, אז ממילא המשפט אני צריך לחשוב על זה, פחות רלוונטי בהקשר של השיחה. שוב: אם תדע לגרום ללקוח להרגיש בנוח לשאול שאלות, בעיקר באמצעות זה שהלקוח לא יחשוש מכך ... יהיה ברור שאין עוד נושאים פתוחים, ושהלקוח מבחינת הדינאמיקה בשיחה איתך, כבר יהיה במצב שבו מבחינת השיחה מולך, הוא כבר שאל את כל השאלות שיש לו, העלה את כל הספקות שיש לו וכיוב. ואז במקרה כזה, ... צריך לחשוב על זה. כי בעצם מה עוד יש לחשוב? הרי כבר דיברנו על כל הספקות, מכל הצדדים ומכל ההיבטים. ולכן בשורה התחתונה, אם תגרום ללקוח לשאול כמה שיותר שאלות וכמה שיותר להטיל ספק וכמה שיותר להרגיש בנוח להביע ... ולא שאל משהו ולא חשב על משהו. ולכן יש מצבים, שלא משנה מה, הרי שבסוף הלקוח יצטרך לחשוב על זה. יחד עם זאת, כנל, אם הלקוח ירגיש בנוח לשאול את כל השאלות וההתנגדויות מכירה שיש לו, הרי שזה מקטין את הסיכוי לכך ...
למה אני אני לא רוצה לחיות? למה אנשים נמשכים לרגשות קיצוניים? מה זה משחק החיים ומדוע חשוב להבין שהוא רק משחק? האם יש בכלל משמעות, או שהכל אשליה? מהו עיקרון "רצוא ושוב" וכיצד הוא קשור להתעוררות רוחנית? מה ההשלכות של לשאול שאלות קיומיות עד הסוף? איך אפשר לפתח שכל תוך כדי עשייה יומיומית? איך לחיות את משחק החיים תוך מודעות שהוא משחק? למה האדם בוחר דברים אם אין לו סיבה? איך לשלב התעוררות רוחנית בחיי היומיום?
... עיקרון רצוא ושוב וכיצד הוא קשור להתעוררות רוחנית? מה ההשלכות של לשאול שאלות קיומיות עד הסוף? איך אפשר לפתח שכל תוך כדי עשייה יומיומית? איך לחיות את משחק החיים תוך מודעות שהוא משחק? למה האדם בוחר דברים אם אין לו סיבה? איך לשלב ... שכן יש להם משמעות - כדי להמשיך לשחק במודעות ובחופש. מה קורה כששואלים שאלות קיומיות עד הסוף? כשאדם שואל שאלות כמו האם יש משמעות? או האם יש בחירה חופשית? עד הסוף, הוא מגיע למצב שבו השאלות נעלמות. במצב זה, התודעה מתפרקת והשאלה עצמה מתפוגגת. האדם מתחבר למציאות שמעבר לכל הבדל או נפרדות, ומגיע להתעוררות אמיתית. איך לשלב התעוררות רוחנית בחיי היומיום? אליעד ... עדיין מפחד או סובל. התעוררות מלאה מבטלת את הפחד והסבל. ככל שהאדם שואל שאלות קיומיות וחוקר פנימה, כך הוא מתעורר יותר ומבין את המשחק לעומקו. איך לפתח שכל חד דרך אתגרים יומיומיים? אליעד ממליץ לאדם שרוצה לפתח שכל להתמקד באתגרים ... המודעות לכך שזה משחק, ואז לבחור לשחק בו שוב ושוב. מה ההשלכות של לשאול שאלות קיומיות עד הסוף? כאשר האדם שואל שאלות כמו האם יש בחירה חופשית? או האם יש משמעות לחיים? עד הסוף, הוא מגיע לנקודה שבה אין יותר שאלות. במצב הזה השאלות מתפוגגות, והתודעה עצמה מתפרקת. זהו מצב של אין שאלה, לא כי נמצאה תשובה, אלא משום שהשאלה עצמה נעלמה. כך האדם מתחבר למציאות שמעבר לכל הבדל או נפרדות, ומתעורר להבנה חדשה ... את האדם אפילו מהפחדים, כי הוא מבין שאין ממה לפחד. ככל שהאדם שואל את עצמו שאלות קיומיות וחוקר פנימה, כך הוא מתעורר יותר ומבין את המשחק. איך אפשר לפתח שכל תוך כדי עשייה יומיומית? אליעד ממליץ על שימוש במטרות מדידות ופרקטיות כדי לפתח שכל חד. לדוגמה, ... ממצב של ערות למצב של שינה וחוזר חלילה - רצוא ושוב. מה ההשלכות של לשאול שאלות קיומיות עד הסוף? כאשר האדם שואל את עצמו לעומק כל שאלה - כגון האם יש בחירה חופשית?, האם יש משמעות? - הוא מגיע למסקנה שאין באמת שאלה, ולכן גם אין תשובה. במצב זה, התודעה מתפוגגת, כי אין יותר מה לשאול. אך זו איננה בעיה - אלא התעוררות. האדם מאבד את עצמו כישות נפרדת, ומתחבר למציאות שמעבר להבדלות. זהו מצב של אין שאלה, לא כי יש תשובה, אלא כי השאלה עצמה התפוגגה. איך ... של חקירה פנימית - למה אני רוצה את זה?, האם זה משנה בכלל?. ככל ששואלים יותר, מתעוררים יותר. מה ההבדל בין להבין את הדברים לבין לפעול לפיהם ביום - יום? הרבה אנשים אולי מבינים את הרעיונות הגדולים, אבל לא באמת חיים אותם. הם אומרים אני מבין ... יכול לדעת אם הוא משתפר. למה האדם בוחר דברים אם אין לו סיבה? אליעד שואל: למה אתה בוחר את מה שאתה בוחר?. אם יש לך סיבה - אז אתה לא באמת בוחר, אלא פועל לפי סיבה. אם אין לך סיבה - אז גם אין בחירה. זאת שאלה פרדוקסלית שמובילה את האדם להבין ... יכול לפתח שכל ולחדד את עצמו. ההתמודדות עם המציאות, כשהיא מלווה בשאלות ובתשומת לב - מחדדת את ההבנה וגורמת להתעוררות נוספת. איך לחיות את המשחק תוך מודעות שהוא משחק? בסוף, אליעד מסכם שהתכלית היא לא לברוח מהמשחק - אלא לחיות אותו תוך מודעות ... למצוא את הדרך להרגיש טוב או לשמוח בחיים. החיפוש אחר מטרה בחיים ושאלות קיומיות עומדים במרכז השיחה. האם יש מטרה אמיתית או רק משחק? במהלך השיחה, אליעד מעלה את השאלה האם החיים הם משחק בלבד או שיש להם משמעות אמיתית. הוא מציין את האפשרות ... בשיחה. הדוברים מתמודדים עם המושג של התעוררות רוחנית, כאשר הם שואלים את עצמם האם זה בכלל אפשרי למצוא משמעות, אם כל מה שיש לנו זה חוויות ומצבים שבסופו של דבר הם לא שלהם. הניסיון לחיות חיים שמבוססים על עקרונות פנימיים של בחירה חופשית ... חיפוש, יצירה ושינוי, או האם אנחנו באמת יכולים להגיע למקום שבו כל השאלות הפתוחות ייסגרו. האם אנחנו חיים בתודעה של רגע? השיחה מסתיימת בניסיון להבין איך המודעות לרגע הנוכחי משפיעה על הבחירות שלנו והאם אנחנו יכולים לחיות בתודעה של הרגע, ללא הצורך להיאחז במשמעות או במטרה נפרדת. נושא זה מביא אותנו לשאלות עמוקות על איך אדם יכול להתמודד עם הרגע הנוכחי ולמצוא את המשמעות בחיים דרך האיזון הפנימי וההבנה של מה שהוא באמת רוצה. מהי משמעות החיים? איך להתעורר רוחנית? האם יש ...
ניתוח השאלה איך, ניתוח השאלה האם, לשאול איך או האם, איך לשאול איך? האם לשאול האם? סוגים של שאלות, הנחות היסוד של השאלה, איך לשאול שאלות בצורה נכונה? שאלה נכונה, שאלה לא נכונה, ניתוח הנחות יסוד של שאלה, לשאול האם או איך
ניתוח השאלה איך, ניתוח השאלה האם, לשאול איך או האם, איך לשאול איך? האם לשאול האם? סוגים של שאלות, הנחות היסוד של השאלה, איך לשאול שאלות בצורה נכונה? שאלה נכונה, שאלה לא נכונה, ניתוח הנחות יסוד של שאלה, לשאול האם או איך
... השאלה איך, ניתוח השאלה האם, לשאול איך או האם, איך לשאול איך? האם לשאול האם? סוגים של שאלות, הנחות היסוד של השאלה, איך לשאול שאלות בצורה נכונה? שאלה נכונה, שאלה לא נכונה, ניתוח הנחות יסוד של שאלה, לשאול האם או איך מהן ההנחות שמאחורי השאלה איך? בכל פעם שאדם שואל שאלה שמתחילה במילה איך, הוא מניח באופן אוטומטי שיש אפשרות או דרך כלשהי לבצע או להשיג את הדבר שהוא מעוניין בו. למשל, כאשר אדם שואל איך להגיע לירושלים? או איך להיות מיליונר?, הוא למעשה מניח באופן סמוי שהמטרה הזו בכלל אפשרית. כלומר, אם היה ברור לו לחלוטין שהמטרה בלתי אפשרית להשגה, הוא כלל לא היה שואל איך לבצע זאת. אם אדם נמצא במצב שבו הוא לא בטוח אם המטרה שלו אפשרית או לא, השאלה הנכונה מבחינתו תהיה האם אפשר לעשות את זה?. שאלת האם משמשת כדי ... בכלל. לדוגמה, אם אדם חושב להיות מיליונר, אבל לא בטוח שזה בכלל אפשרי עבורו, הוא לא יתחיל לשאול איך, אלא ישאל האם זה אפשרי בכלל להיות מיליונר?. האם תמיד קיימת רק דרך אחת להשגת המטרה? כאשר אדם חושב שיש רק דרך אחת ויחידה להשיג את מה שהוא ... הוא לא ישאל איך להגיע לתל אביב, כי מבחינתו אין מה לברר או להשוות בין אפשרויות שונות. איך לשאול את השאלה הנכונה: איך או האם? השימוש בשאלה האם מתרחש כאשר האדם עדיין בשלב שהוא כלל אינו בטוח אם המטרה שלו אפשרית. לדוגמה, אם אדם שוקל אפשרות ... שיהיה ברור לו שזה אפשרי, יגיע השלב שבו ישאל איך להשיג את זה?. לעומת זאת, כאשר אדם כבר שואל איך, המשמעות היא שהוא משוכנע במידה מסוימת שהדבר אפשרי, אך הוא עדיין לא יודע בדיוק באיזו דרך לבחור. למשל, אם אדם שואל איך להיות מאושר?, הוא מניח מראש שיש יותר מדרך אחת להשיג אושר, והוא מנסה להבין איזו דרך היא המתאימה ביותר למטרה האישית שלו. לשאול איך מתוך ידיעת האפשרויות השונות כשאדם שואל איך, חשוב להבין תחילה מה בדיוק המטרה המדויקת של השואל, כיוון שברוב המקרים קיימות כמה אפשרויות שונות להשגת המטרה. לדוגמה, אדם שמעוניין להגיע מירושלים לתל אביב יכול לשאול איך להגיע לתל אביב בצורה הכי מהירה?, איך להגיע לתל אביב בצורה הכי זולה?, או איך להגיע לתל אביב בצורה הכי נוחה?. השאלה איך תמיד מגלמת בתוכה את ... אפשרויות שונות, ולכן יש להבהיר תחילה את נקודת המוצא - כלומר, מה בדיוק המטרה או ההעדפה של השואל. החשיבות של הבנת המטרה בשאלת איך כאשר שואלים איך, צריך להבין מראש מהי בדיוק המטרה שהשואל רוצה להשיג, אחרת לא ניתן לתת תשובה נכונה או יעילה. אם אדם שואל איך להתחיל שיחה עם בחורה?, יש לברר מהי המטרה שלו - האם הוא רוצה להרשים, להצחיק או אולי ליצור רושם של אדם רציני? רק אחרי שהמטרה מוגדרת היטב, ... מאפשרות אחת. שיש צורך לבחור את האפשרות הטובה ביותר מבין כמה אפשרויות אפשריות. אם האדם השואל אינו בטוח אם קיימת אפשרות להשיג את המטרה, הוא חייב תחילה לברר זאת בשאלה של האם. במצב שבו הוא בטוח שיש אפשרות להשיג, אך אינו יודע איזו אפשרות לבחור, שאלת איך היא המתאימה ביותר. לסיכום - מה צריך לזכור כששואלים איך או האם? לסיכום, בכל פעם שאדם שואל את עצמו או אחרים שאלה שמתחילה במילה איך, כדאי לעצור ולבדוק: האם הוא באמת משוכנע שיש אפשרות להשיג את המטרה? האם הוא כבר יודע על אפשרות אחת או כמה אפשרויות? האם הוא שואל איך מפני שיש ספק לגבי קיומן של אפשרויות נוספות? האם הוא צריך לשאול קודם האם המטרה אפשרית בכלל? מהי המטרה המדויקת שעומדת מאחורי השאלה שלו? הבנת ההנחות האלה מאפשרת לשואל לשאול שאלות מדויקות יותר, ולמי שעונה על השאלות - לספק תשובות יעילות ומדויקות יותר. שאלות פתוחות הנחות יסוד איך להשיג מטרות האם אפשר לעשות משהו? סוגי
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תמכור לי את העט הזה, איך למכור עט בראיון עבודה? סימולציית מכירה בראיון עבודה, איך למכור משהו בראיון עבודה? הכנה לראיון עבודה איש מכירות, ראיון עבודה לתפקיד איש מכירות, שאלות ראיון עבודה מכירות, איך למכור פריט בראיון עבודה? ראיון עבודה לאנשי מכירות, ראיון עבודה לתפקיד מכירות, ראיון עבודה במכירות, מבחן לאנשי מכירות, הזאב מוול סטריט, איך לעבור ראיון עבודה במכירות? איך להתקבל לעבודה במכירות? יצירתיות בראיון עבודה לאיש מכירות, איך לראיין מנהל מכירות?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: בשביל מה לשאול שאלות, איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור אהבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעריך את עצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לקבל החלטות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים? איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפרש חלומות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשפר את הזיכרון? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: בשביל מה לשאול שאלות, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? מה המשמעות של החיים? האם אפשר לדעת הכל? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה העולם קיים? האם הכל אפשרי? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש משמעות לחיים? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי, קואצ'ר לזוגיות, מאמן אישי להצלחה בתחום בשביל מה לשאול שאלות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2339 שניות - עכשיו 04_08_2025 השעה 01:24:30 - wesi1