אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה בלי איש מכירות ✔למה הדרכת אנשי מכירות *גרועה* לעסק שלך? מה *רע* בלשפר את אנשי המכירות? למה *לא* ללמד את אנשי המכירות למכור יותר טוב? למה *לא* כדאי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨למה הדרכת אנשי מכירות *גרועה* לעסק שלך? מה *רע* בלשפר את אנשי המכירות? למה *לא* ללמד את אנשי המכירות למכור יותר טוב? למה *לא* כדאי ללמד את אנשי המכירות למכור? האם כדאי לעשות הדרכת מכירות לאנשי מכירות? טעויות של מנהלי שיווק ומכירות, האם להשקיע בשיווק או במכירות? איך למכור בלי איש מכירות? האם להשקיע במכירות או בשיווק? איך ללמד את איש המכירות? איך לשפר את אנשי המכירות? אימון מכירות לאנשי מכירות
והפעם אדבר על אחת הטעויות המרכזיות של מנהלי שיווק ומכירות. ואסביר על טעות קריטית בתיעדוף שבין שיווק ומכירות. ואסביר משהו שחייבים לזכור כאשר רוצים ללמד את איש המכירות למכור, וכאשר רוצים לעשות הדרכת מכירות לאנשי המכירות וכולי.

ומה שצריך לדעת זה, שכאשר אתה משקיע באנשי המכירות שלך, לשפר אותם וללמד אותם למכור, הרי שבעצם אתה בעצם משקיע בעסק של מישהו אחר, לעומת השקעה בשיווק של העסק שלך, שבה אתה משקיע בעסק של עצמך.

ואני אסביר. כדי שהלקוח יקנה, הוא צריך לקנות. וזה תלוי בכל תהליך המשפך השיווקי מהתחלת התהליך השיווקי ועד סוף תהליך המכירה. וכאשר רוצים להגדיל מכירות, אפשרי לשפר כל מיני חלקים בתהליך המשפך השיווקי שאותו עובר הלקוח.

ואחת מהאפשרויות לשפר את מסע הלקוח בתוך התהליך של המשפך השיווקי, היא לשפר את תהליך המכירה של אנשי המכירות שלך. אבל מה שצריכים לדעת, שבהרבה מובנים (לא בכל מובן, אלא בהרבה מובנים), אנשי המכירות שלך, הם יחידה עצמאית, ישות עצמאית, עסק עצמאי, שכרגע מספק לך שירותי מכירה. דהיינו, מצד האמת, איש המכירות שלך, הוא סוג של נותן שירות, שכרגע מספק לך שירותי מכירה לעסק שלך. והיום הוא מספק לך שירותי מכירה, ומחר הוא עשוי לספק שירותי מכירה למישהו אחר ואולי אפילו למתחרה שלך.

ולכן כאשר אתה משקיע באיש המכירות שלך, לעשות לו הדרכת אנשי מכירות וכיו"ב, הרי שבעצם אתה מפתח ומשקיע בעסק של הספק שלך. שאתה משפר את היכולות של הספק שלך, לספק לך את השירות, אבל גם לספק שירות למתחרים שלך או לעסקים אחרים. אא"כ כמובן, אתה בטוח שאיש המכירות לא יעזוב את העסק שלך וכיו"ב.

וכמובן שכל מקרה לגופו. ולפעמים התועלת שווה את הנזק האפשרי וכולי. וכמובן שיש השקעה באיש המכירות שיכולה לעזור לו אך ורק למכור עבורך בעסק שלך ולא בשום מקום אחר. וכל מקרה לגופו. אבל ברמת העיקרון, כשאתה מכשיר את איש המכירות שלך, ללמוד למכור, הרי שבעצם אתה משקיע במישהו שהוא לא חלק אינטגרלי מהעסק שלך ובעצם אתה מלמד את הספק שלך, להיות יותר טוב ואולי מתישהו להתחרות איכשהו בעסק שלך.

לעומת זאת, כאשר אתה משקיע בשיווק של העסק שלך, בחיזוק המותג שלך, כאשר אתה משקיע בתהליכי מכירה שלא קשורים לאנשי המכירות שלך, כאשר אתה משקיע בדברים שנשארים באופן קבוע בעסק שלך, בחיזוק המותג שלך, בחיזוק התדמית שלך, בדברים שאמורים לגרום ללקוח לקנות, בלי שום קשר לאיש מכירות כלשהו, הרי שזאת בהחלט השקעה לטווח הרחוק. כי התועלת, נשארת אך ורק עבורך.

ואני לא נכנס להיבט, שאולי המתחרים שלך יעתיקו את חומרי השיווק שלך, לעומת אולי מידע סודי יחסית שיהיה לאיש המכירות שלך, ביחס למתחרים, שלא יוכלו ללמוד ממנו. כי זה עוד עניין בפני עצמו שהוסבר גם כאן, איך ליצור חומרי שיווק, בצורה נכונה, שהמתחרים לא יכולים להעתיק אותם. וזה נושא בפני עצמו.

אבל ברמת העיקרון צריכים לזכור, שהשקעה באיש המכירות, זה בעצם להשקיע בעסק של מישהו אחר. אבל השקעה בשיווק, בחומרי מכירה בתהליך השיווק, זאת השקעה בעסק שלך. וכמטרה, צריך לכוון לתהליך שבו תהיה מכירה בלי איש מכירות בכלל. וזאת התכלית, שגם חמור יוכל למכור. ושיהיה המון ביקוש, ושהמשפך השיווקי יהיה מאוד טוב, עד כדי כך שגם חמור יוכל למכור, ושגם רובוט יוכל למכור. אבל לשם כך כמובן, צריכים לעשות שיווק בצורה חכמה וכולי.

באותו הקשר אזכיר גם, שלא כל אחד יכול למכור ולא כל אחד יכול ללמוד למכור. ולא כל מוכר שכן יכול למכור מוצר אחד, יכול למכור מוצר אחר. כמו שהסברתי כאן (כל אחד יכול למכור). כי לכל מוצר כדי למכור אותו, צריך גם ידע ספציפי אבל גם יכולת רגשית ספציפית. ומכל שכן, שלא כל אחד יכול ללמד כל אחד למכור. ולפעמים המחסום הוא רגשי וכולי. ולכן, השקעה באיש מכירות, לא בהכרח תביא תועלת בטווח הרחוק, כי לא בהכרח שאפשרי ללמד כל אחד למכור, גם אם כן אפשרי לשפר אולי קצת אולי הרבה, אבל לא בטוח שכמכלול יהיה ניתן ללמד את איש המכירות למכור לשביעות רצון מנהל המכירות.

וגם בהיבט הזה, השקעה בשיווק של העסק שלך, אם הוא נעשה נכון, זאת השקעה יותר בטוחה מאשר להמר על השקעה בתהליך של לשפר את איש המכירות. וכמובן שכל מקרה לגופו, ושיש בזה כל מיני איזונים ועלות מול תועלת וכולי. אבל עדיין צריכים לזכור את הנ"ל.

לסיכום: צריך לזכור גם את נקודת המבט, שהשקעה באיש מכירות, הרי שהיא השקעה בעסק של מישהו אחר, ספק שלך, שכרגע מספק לך שירות. לעומת השקעה בשיווק נכון, שבדרך כלל תישאר עבור העסק שלך ובמקביל גם תהפוך את איש המכירות ליותר מיותר ולפחות נצרך בכללי.
ללמוד למכור תיעדוף ללמד את איש המכירות המתחרים שלך לנהל לספק שירותי מכירה לשפר את אנשי המכירות יכולת איך ליצור חומרי שיווק אפשרויות הדרכת מכירות איך ללמד איך ללמד את איש המכירות איך למכור איך למכור בלי איש מכירות איך לשפר איך לשפר את אנשי המכירות אימון אימון מכירות אימון מכירות לאנשי מכירות אימונים איש מכירות איש שיווק אנשי מכירות אנשי שיווק בלי איש מכירות גרוע האם כדאי לעשות האם להשקיע האם להשקיע במכירות או בשיווק האם להשקיע בשיווק או במכירות הדרכת הדרכת אנשי מכירות הדרכת אנשי מכירות גרועה הדרכת מכירות הדרכת מכירות לאנשי מכירות השקעה השקעות טעויות טעויות של מנהל טעויות של מנהלי שיווק טעויות של מנהלי שיווק ומכירות טעויות של מנהלים טעות כדאי לעשות לא ללמד את אנשי המכירות למכור להשקיע להשקיע במכירות להשקיע במכירות או בשיווק להשקיע בשיווק להשקיע בשיווק או במכירות להתאמן לטעות ללמד ללמד את איש המכירות ללמד את אנשי המכירות למכור למה הדרכת אנשי מכירות גרועה לעסק שלך למה לא כדאי למה לא כדאי ללמד את אנשי המכירות למכור למה לא ללמד את אנשי המכירות למכור למידה למכור למכור בלי איש מכירות למכור יותר לנהל לשפר לשפר את אנשי המכירות מה רע בלשפר את אנשי המכירות מכירות מכירות לאנשי מכירות מנהל מנהל מכירות מנהל שיווק מנהלי מכירות מנהלי שיווק ניהול עסק עסקים שיווק שיווק ומכירות
למכור באופן אוטומטי, למכור בלי להתאמץ, למכור בלי איש מכירות, לשפר את תהליכי המכירה, למכור בלי מאמץ, הכנסה פאסיבית, שיפור תהליכי המכירות, ייעול תהליכי המכירות, איך למכור בצורה יעילה? איך למכור ביעילות? לבנות תהליכי מכירה אוטומטיים, משא ומתן ביעילות, התייעלות עסקית, מה זה התייעלות? איך לעשות דברים בצורה יעילה? למה חשוב לעשות שיווק? איך לעשות שיווק בצורה יעילה? מה זה שיווק יעיל? מה זה שיווק לא יעיל? איך להיות יעיל, איך להתייעל? איך לייעל תהליכים?
... באופן אוטומטי, למכור בלי להתאמץ, למכור בלי איש מכירות, לשפר את תהליכי המכירה, למכור בלי מאמץ, הכנסה פאסיבית, שיפור תהליכי המכירות, ייעול תהליכי המכירות, איך ... במילים אחרות, אפשרי לעשות ייעול של תהליכי המכירה, באמצעות תהליכי שיווק, יצירת חומרי שיווק, שאמורים לשפר ולייעל ולהקל על איש המכירות. ואם נקצין, אז נאמר, שאפשרי למכור בלי איש מכירות בכלל, אם יש לך שיווק טוב. כי ככל שהשיווק שלך יותר טוב, ככה פחות צריך את איש המכירות. והשיווק, אמור ... אבל ברמת העיקרון, אל תהיה חמור, תהיה מטוס. דהיינו, אל תעשה שוב ושוב את אותן הפעולות כמו חמור, אלא תנסה לבנות תהליכי מכירה אוטומטיים, שבסופו של תהליך יעזרו לך למכור כמעט בלי איש מכירות אנושי. ואיך? תשובה: כנל, לקחת את כל מה שעושה איש המכירות ולבנות רובוט שיעשה את זה. דהיינו, להתחיל ...
שיווק ומכירות, מה ההבדל שבין שיווק לבין מכירות? איך למכור בלי איש מכירות? מה זה משפך שיווקי? מכירות או שיווק, להשקיע בשיווק, להשקיע במכירות, מה התפקיד של השיווק? למה צריך שיווק? גיוס מנהל שיווק, גיוס מנהל מכירות, מה זה מסע לקוח? מסע מכירות, מסע שיווקי, Customer Journey, Marketing Funnel, מה זה משפך מכירה? Purchase Funnel, שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח מיידי, שיווק לטווח ארוך, מה זה שיווק טוב? מה זה שיווק גרוע? שיווק או מכירות, יעוץ שיווקי
... ומכירות, מה ההבדל שבין שיווק לבין מכירות? איך למכור בלי איש מכירות? מה זה משפך שיווקי? מכירות או שיווק, להשקיע בשיווק, להשקיע במכירות, מה התפקיד ... להפוך למיותר את איש המכירות ואמורים לעזור לך, למכור בלי איש מכירות. וחומרי שיווק לטווח קצר, שאומרים בא תקנה מוצר X, הם כמובן לא תחליף לנאומים של ...
אורגני או ממומן, בחירת ערוץ פרסום, איך לפרסם באינטרנט? מה לפרסם באינטרנט? בניית משפך שיווקי, פרסום ממומן או פרסום אורגני, משפך שיווקי ממומן, משפך שיווקי אורגני, חשיפה איכותית, חשיפה שלילית, איכות העוקבים באינטרנט, איכות העוקבים ברשתות החברתיות, איכות הפרסום, יחס ההמרה ללקוחות משלמים, מהי איכות הלידים שלך? באיזה ערוץ פרסום לבחור? קידום אורגני או קידום ממומן, אין דבר כזה פרסום שלילי, אין דבר כזה פרסום רע, הכנת חומרי שיווק, שיטות שיווק באינטרנט
... לקוחות שלך, להיות לקוחות שלך ולא בגלל בלבולי מוח כאלו ואחרים. ואני אוסיף, כמו שכבר הסברתי השקעה בשיווק, חשובה יותר מאשר השקעה במכירות. ואפשרי למכור בלי איש מכירות אם עושים שיווק נכון. ומצד האמת, חומרי שיווק נכונים, הם חומרי שיווק שמחליפים תהליכי מכירה. אבל זה עוד עניין שלם, של איך להכין חומרי שיווק בצורה נכונה. ...
קבלת החלטות בתנאי אי וודאות, קבלת החלטות במשא ומתן, לקבל החלטות בתנאי חוסר וודאות, שוק ההון, להשקיע בבורסה, לקיחת סיכונים, תהליך קבלת החלטות, פוסט טראומה, פחד
קבלת החלטות בתנאי אי וודאות, קבלת החלטות במשא ומתן, לקבל החלטות בתנאי חוסר וודאות, שוק ההון, להשקיע בבורסה, לקיחת סיכונים, תהליך קבלת החלטות, פוסט טראומה, פחד
... החלטות בתנאי אי וודאות, קבלת החלטות במשא ומתן, לקבל החלטות בתנאי חוסר וודאות, שוק ההון, להשקיע בבורסה, לקיחת סיכונים, תהליך קבלת ... כיצד אנשים מתמודדים עם קבלת החלטות במצבים של אי וודאות, ולמה הם מתקשים לפעול באופן מקסימלי בהתאם לרווח האפשרי, ומדגים זאת בדוגמה של השקעה בשוק ההון. האם רובוט היה פועל אחרת מאדם בקבלת החלטות? אליעד מציג שאלה מהותית: אם לאדם יש אסטרטגיה או שיטה להשקעה שהיא רווחית ב - 97% מהמקרים, מדוע הוא עדיין לא משקיע את כל כספו לפי שיטה זו? התשובה האוטומטית של אנשים היא שהם לא משקיעים את כל כספם בגלל החשש להפסיד ב - 3% מהמקרים שבהם השיטה לא מצליחה. אנשים מאמינים שאם היו רובוטים ללא רגשות וללא פחד, הם היו פועלים אחרת ומשקיעים הרבה יותר. אליעד מאתגר את הטענה הזו ומסביר שההבדל בין האדם לבין הרובוט הוא לא בהכרח רגשי, אלא נובע מחוסר הבנה עמוקה של מנגנון קבלת ההחלטות עצמו. מה באמת עוצר אנשים מלמקסם את ההשקעה שלהם? אליעד מסביר לעומק את ההבדל בין לקחת סיכון לבין פחד מסיכון. אנשים לא משקיעים את הסכומים הגבוהים למרות הוודאות ... אם אדם רוכש מוצרים יקרים לבית, הוא מוכן להוציא את הכסף מידית, אף שאולי בעתיד המוצרים ייפגעו או יאבדו את ערכם. אבל כאשר אותו אדם צריך להשקיע בשוק ההון, הוא חושש להפסיד כסף מיידית, אפילו שהסיכוי שההשקעה תצליח גבוה מאוד. הסיבה לפחד הזה ... רק מרגש לא רציונלי. כל פחד, לדבריו, הוא תוצר של תהליך שכלי שבו האדם מעריך את ההסתברות להפסד מול רווח אפשרי. אם לאדם היה ביטחון מוחלט שההשקעה תצליח גם בעתיד, הוא היה משקיע הכל. הבעיה היא שיש ספק: אולי הנתונים ... מאוד עמוקה ויסודית. עליו לשאול את עצמו האם הסטטיסטיקה של 97% הצלחה היא מקרית, או שהיא נובעת מחוקיות עמוקה וברורה. הוא נותן דוגמה של תהליך השקעה סטטיסטי, בו הובן מדוע ב - 97% ... לא בהכרח יקבל החלטה שונה מאדם אם שניהם פועלים לפי אותם נתונים. אם לרובוט יש בדיוק את אותם הנתונים שיש לאדם, הוא גם כן יכול להחליט שלא להשקיע סכום גדול, לא בגלל פחד, אלא כי הנתונים ... הוא יכול לקבל החלטות טובות יותר ומדויקות יותר עבורו. איך לקבל החלטות בתנאי אי וודאות? כיצד להתמודד עם פחד מהפסדים? למה קשה לקחת סיכונים בהשקעות? מה ההבדל בין החלטה אנושית להחלטת ...
ניהול משא ומתן עסקי, לשכנע לקוחות, טכניקות לשכנוע, כסף, שיחת מכירה, לקיחת סיכונים, שוק ההון, להשקיע בבורסה, הגדלת מכירות, מפחד לקחת סיכונים, איך לסגור עסקאות
ניהול משא ומתן עסקי, לשכנע לקוחות, טכניקות לשכנוע, כסף, שיחת מכירה, לקיחת סיכונים, שוק ההון, להשקיע בבורסה, הגדלת מכירות, מפחד לקחת סיכונים, איך לסגור עסקאות
ניהול משא ומתן עסקי, לשכנע לקוחות, טכניקות לשכנוע, כסף, שיחת מכירה, לקיחת סיכונים, שוק ההון, להשקיע בבורסה, הגדלת מכירות, מפחד לקחת סיכונים, איך לסגור עסקאות למה אנשים מתקשים לסגור עסקאות למרות הסכמה ראשונית של הלקוח? אליעד כהן מסביר שכאשר אנשים מנהלים משא ומתן עסקי, לעיתים הם נתקלים בתופעה שהלקוח אומר שהוא מוכן לשלם מחיר מסוים אך לבסוף לא סוגר את העסקה. הסיבה לכך היא שהלקוח הביע את המחיר שהוא חושב שהוא מוכן לשלם, ... 500, אם ישתכנע שהמוצר באמת טוב. לכן, כאשר המוכר מקבל מיד את ההצעה הראשונה של הלקוח, הוא למעשה גורם ללקוח לחשוב ... המחיר הראשונה של הלקוח? אליעד מדגיש שכאשר מוכר מסכים להצעה הראשונה שהלקוח נתן, הוא מעביר ללקוח מסר שהמוצר ... מתחיל לפקפק בערך של המוצר וחושב שאולי מדובר בעסקה גרועה. לכן, לפעמים דווקא אי - הסכמה מיידית להצעת ... שהמוצר איכותי ושווה יותר. איך נכון להציג את העסקה כדי להימנע מחששות של הלקוח? כאשר מוכרים מוצר עם סיכון מסוים, כמו השקעות בבורסה או בשוק ההון, חשוב להציג את הדברים באופן שמאזן ... ללקוח רק כמה הוא עלול להפסיד, הוא יתפוס את העסקה מראש כעסקת הפסד. מצד שני, אסור גם להבטיח לו באופן מוחלט שירוויח, כי אם ... בהתחלה, הוא יחשוב שרימו אותו ויאבד אמון במוכר ובמוצר. הדרך הנכונה היא להציג את הדברים בצורה ברורה ומאוזנת: ... שיש אפשרות הפסד מסוימת. כך הלקוח מרגיש שהעסקה הוגנת ואמינה. מדוע אנשים רוצים לפעמים שלא יסכימו איתם במשא ... הלקוח אומר מחיר נמוך מאוד, אבל אם הוא מרגיש שהמוכר לא מקבל את ההצעה מיד, זה דווקא יגרום לו לחשוב שהמוצר איכותי ... לו לשלם יותר. באופן פסיכולוגי, הלקוח רוצה שהמוכר יעריך את המוצר שלו גבוה יותר ויראה התנגדות מסוימת, כי כך הוא משתכנע שהעסקה טובה. לכן, חשוב לדעת לזהות מתי הלקוח לא באמת בטוח בהצעה הראשונית שלו. למה לא נכון למכור עסקה על בסיס הפסד אפשרי בלבד? אליעד מבקר את הטעות של למכור ללקוח על בסיס כמה אתה מוכן להפסיד. כאשר המוכר שואל את הלקוח כמה אתה מוכן להפסיד, הוא מראש יוצר אצל הלקוח תחושה של הפסד. הלקוח מבין מהמשפט הזה שהמוכר עצמו לא בטוח בערך המוצר ובסיכויי ההצלחה שלו. נכון יותר לשאול כמה אתה מוכן להשקיע?, כדי שהלקוח יחשוב על הפוטנציאל להרוויח ולא על הפוטנציאל להפסיד. כך הלקוח רואה בעסקה הזדמנות ולא סיכון בלבד. מדוע חשוב שה
מה יותר טוב? להיות יפה או להיות מכוער, להיראות טוב או לא, לאהוב את איך שאני נראה בלי תנאים, לא אוהב את איך שאני נראה, להשקיע במראה החיצוני, לאהוב את עצמי בלי תנאים, אחדות שקרית, משנה או לא משנה, חלק 2
מה יותר טוב? להיות יפה או להיות מכוער, להיראות טוב או לא, לאהוב את איך שאני נראה בלי תנאים, לא אוהב את איך שאני נראה, להשקיע במראה החיצוני, לאהוב את עצמי בלי תנאים, אחדות שקרית, משנה או לא משנה, חלק 2
... או לא, לאהוב את איך שאני נראה בלי תנאים, לא אוהב את איך שאני נראה, להשקיע במראה החיצוני, לאהוב את עצמי בלי תנאים, אחדות שקרית, משנה או לא משנה, חלק 2 האם אפשר באמת לאהוב את עצמי בלי תנאים? השאלה המרכזית שאליעד כהן ... את השאלה האם הדברים באמת משנים או לא, כדי לא להישאר תקוע באמונות מוטעות או אשליות. לסיכום, מה הגישה שאליעד כהן ממליץ לאמץ? אליעד לא נותן תשובה חד - משמעית לשאלה האם עדיף להיות יפה או מכוער, לאהוב ללא תנאים או לא, ... ומה לא. האם אפשר לאהוב ללא תנאים? יתרונות וחסרונות של אהבה עצמית להשקיע במראה או לקבל את עצמי? איך לאהוב את עצמי באמת? האם הכל באמת לטובה? חסרונות של אהבה ללא תנאים, יתרונות של אהבה ללא תנאים, סוגים של אהבה ללא ...
זמן וחוסר זמן, איך למצוא זמן להתפתחות אישית? איך למצוא זמן ללמוד מאליעד כהן? אין לי מספיק זמן להשקיע בעצמי, איך לפנות זמן לפתח את השכל? למה ללמוד מאליעד כהן? מוטיבציה ליעילות, איך לחסוך זמן? איך להיות יותר יעיל? לא מוצא זמן
זמן וחוסר זמן, איך למצוא זמן להתפתחות אישית? איך למצוא זמן ללמוד מאליעד כהן? אין לי מספיק זמן להשקיע בעצמי, איך לפנות זמן לפתח את השכל? למה ללמוד מאליעד כהן? מוטיבציה ליעילות, איך לחסוך זמן? איך להיות יותר יעיל? לא מוצא זמן
... איך למצוא זמן ללמוד מאליעד כהן? אין לי מספיק זמן להשקיע בעצמי, איך לפנות זמן לפתח את השכל? למה ללמוד מאליעד כהן? מוטיבציה ליעילות, איך לחסוך זמן? איך להיות יותר יעיל? לא ... ממישהו כמו אליעד כהן? אליעד מסביר כי כל שעה שאנחנו משקיעים בלמידה מהתכנים שהוא מספק אינה השקעת זמן מבוזבזת, אלא השקעה שמביאה להחזרת זמן בסופו של דבר. כל שעה של למידה, כל דקה, מקדמת אותנו ומסייעת לנו לחסוך זמן ולייעל תהליכים ... הוא טוען שעם יותר שכל, אנחנו יכולים לקצר תהליכים ולשפר את היעילות בכל תחום. כל הזמן שהשקענו בלמידה הופך להיות השקעה בחיים שלנו, שמסייעת לנו להשיג את מטרותינו בצורה הרבה יותר מהירה וממוקדת. האם יש קשר בין שיפור השכל לזמן ... ויעילה יותר. כך אנחנו מקבלים יותר זמן פנוי. אם אנחנו משקיעים בלמידה ובפיתוח השכל, אנחנו מקצרים את הדרך להשגת המטרות שלנו, ולכן יש לנו יותר זמן פנוי בהמשך. הזמן לא הולך לאיבוד, אלא הופך להשקעה שמחוללת שינוי מהיר וממוקד בחיינו. המשמעות של זמן והתפתחות אישית כיצד לפתח את השכל ולהפוך ליעיל יותר למה ... מה שמגביל אותנו הוא הבחירות שלנו בנוגע לאילו מטרות להשקיע זמן. אם אתה רוצה למצוא זמן להתפתחות אישית, עליך להקריב זמן לדברים אחרים פחות חשובים. מה היתרון בלמידה ממישהו כמו ... אם אתה מקדיש זמן ללמוד תכנים שהוא מסביר, לא מדובר בהשקעת זמן מבוזבזת, אלא בהשקעה שבסופו של דבר תחסוך זמן ותקצר תהליכים. הוא טוען שיכולת השכל היא המגבלה האמיתית של בני אדם, ולא הזמן. אנשים ... לפעול בצורה יותר חכמה ויעילה. אליעד מציין כי אם אתה משקיע זמן בהבנת צורת החשיבה שמאחורי נושא מסוים, אתה מסוגל ליישם את אותו היגיון במצבים שונים, ובכך להשיג מטרות בצורה יותר ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למה הדרכת אנשי מכירות *גרועה* לעסק שלך? מה *רע* בלשפר את אנשי המכירות? למה *לא* ללמד את אנשי המכירות למכור יותר טוב? למה *לא* כדאי ללמד את אנשי המכירות למכור? האם כדאי לעשות הדרכת מכירות לאנשי מכירות? טעויות של מנהלי שיווק ומכירות, האם להשקיע בשיווק או במכירות? איך למכור בלי איש מכירות? האם להשקיע במכירות או בשיווק? איך ללמד את איש המכירות? איך לשפר את אנשי המכירות? אימון מכירות לאנשי מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: בלי איש מכירות, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אכזבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: בלי איש מכירות, איך לשפר את הזיכרון? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפרש חלומות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך לשנות תכונות אופי? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם גירושין? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש בחירה חופשית? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפול רגשי, טיפול הוליסטי, קואצ'ר אישי בתחום בלי איש מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3125 שניות - עכשיו 18_07_2025 השעה 23:14:29 - wesi1