אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ללמד את איש המכירות ✔למה הדרכת אנשי מכירות *גרועה* לעסק שלך? מה *רע* בלשפר את אנשי המכירות? למה *לא* ללמד את אנשי המכירות למכור יותר טוב? למה *לא*...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨למה הדרכת אנשי מכירות *גרועה* לעסק שלך? מה *רע* בלשפר את אנשי המכירות? למה *לא* ללמד את אנשי המכירות למכור יותר טוב? למה *לא* כדאי ללמד את אנשי המכירות למכור? האם כדאי לעשות הדרכת מכירות לאנשי מכירות? טעויות של מנהלי שיווק ומכירות, האם להשקיע בשיווק או במכירות? איך למכור בלי איש מכירות? האם להשקיע במכירות או בשיווק? איך ללמד את איש המכירות? איך לשפר את אנשי המכירות? אימון מכירות לאנשי מכירות
והפעם אדבר על אחת הטעויות המרכזיות של מנהלי שיווק ומכירות. ואסביר על טעות קריטית בתיעדוף שבין שיווק ומכירות. ואסביר משהו שחייבים לזכור כאשר רוצים ללמד את איש המכירות למכור, וכאשר רוצים לעשות הדרכת מכירות לאנשי המכירות וכולי.

ומה שצריך לדעת זה, שכאשר אתה משקיע באנשי המכירות שלך, לשפר אותם וללמד אותם למכור, הרי שבעצם אתה בעצם משקיע בעסק של מישהו אחר, לעומת השקעה בשיווק של העסק שלך, שבה אתה משקיע בעסק של עצמך.

ואני אסביר. כדי שהלקוח יקנה, הוא צריך לקנות. וזה תלוי בכל תהליך המשפך השיווקי מהתחלת התהליך השיווקי ועד סוף תהליך המכירה. וכאשר רוצים להגדיל מכירות, אפשרי לשפר כל מיני חלקים בתהליך המשפך השיווקי שאותו עובר הלקוח.

ואחת מהאפשרויות לשפר את מסע הלקוח בתוך התהליך של המשפך השיווקי, היא לשפר את תהליך המכירה של אנשי המכירות שלך. אבל מה שצריכים לדעת, שבהרבה מובנים (לא בכל מובן, אלא בהרבה מובנים), אנשי המכירות שלך, הם יחידה עצמאית, ישות עצמאית, עסק עצמאי, שכרגע מספק לך שירותי מכירה. דהיינו, מצד האמת, איש המכירות שלך, הוא סוג של נותן שירות, שכרגע מספק לך שירותי מכירה לעסק שלך. והיום הוא מספק לך שירותי מכירה, ומחר הוא עשוי לספק שירותי מכירה למישהו אחר ואולי אפילו למתחרה שלך.

ולכן כאשר אתה משקיע באיש המכירות שלך, לעשות לו הדרכת אנשי מכירות וכיו"ב, הרי שבעצם אתה מפתח ומשקיע בעסק של הספק שלך. שאתה משפר את היכולות של הספק שלך, לספק לך את השירות, אבל גם לספק שירות למתחרים שלך או לעסקים אחרים. אא"כ כמובן, אתה בטוח שאיש המכירות לא יעזוב את העסק שלך וכיו"ב.

וכמובן שכל מקרה לגופו. ולפעמים התועלת שווה את הנזק האפשרי וכולי. וכמובן שיש השקעה באיש המכירות שיכולה לעזור לו אך ורק למכור עבורך בעסק שלך ולא בשום מקום אחר. וכל מקרה לגופו. אבל ברמת העיקרון, כשאתה מכשיר את איש המכירות שלך, ללמוד למכור, הרי שבעצם אתה משקיע במישהו שהוא לא חלק אינטגרלי מהעסק שלך ובעצם אתה מלמד את הספק שלך, להיות יותר טוב ואולי מתישהו להתחרות איכשהו בעסק שלך.

לעומת זאת, כאשר אתה משקיע בשיווק של העסק שלך, בחיזוק המותג שלך, כאשר אתה משקיע בתהליכי מכירה שלא קשורים לאנשי המכירות שלך, כאשר אתה משקיע בדברים שנשארים באופן קבוע בעסק שלך, בחיזוק המותג שלך, בחיזוק התדמית שלך, בדברים שאמורים לגרום ללקוח לקנות, בלי שום קשר לאיש מכירות כלשהו, הרי שזאת בהחלט השקעה לטווח הרחוק. כי התועלת, נשארת אך ורק עבורך.

ואני לא נכנס להיבט, שאולי המתחרים שלך יעתיקו את חומרי השיווק שלך, לעומת אולי מידע סודי יחסית שיהיה לאיש המכירות שלך, ביחס למתחרים, שלא יוכלו ללמוד ממנו. כי זה עוד עניין בפני עצמו שהוסבר גם כאן, איך ליצור חומרי שיווק, בצורה נכונה, שהמתחרים לא יכולים להעתיק אותם. וזה נושא בפני עצמו.

אבל ברמת העיקרון צריכים לזכור, שהשקעה באיש המכירות, זה בעצם להשקיע בעסק של מישהו אחר. אבל השקעה בשיווק, בחומרי מכירה בתהליך השיווק, זאת השקעה בעסק שלך. וכמטרה, צריך לכוון לתהליך שבו תהיה מכירה בלי איש מכירות בכלל. וזאת התכלית, שגם חמור יוכל למכור. ושיהיה המון ביקוש, ושהמשפך השיווקי יהיה מאוד טוב, עד כדי כך שגם חמור יוכל למכור, ושגם רובוט יוכל למכור. אבל לשם כך כמובן, צריכים לעשות שיווק בצורה חכמה וכולי.

באותו הקשר אזכיר גם, שלא כל אחד יכול למכור ולא כל אחד יכול ללמוד למכור. ולא כל מוכר שכן יכול למכור מוצר אחד, יכול למכור מוצר אחר. כמו שהסברתי כאן (כל אחד יכול למכור). כי לכל מוצר כדי למכור אותו, צריך גם ידע ספציפי אבל גם יכולת רגשית ספציפית. ומכל שכן, שלא כל אחד יכול ללמד כל אחד למכור. ולפעמים המחסום הוא רגשי וכולי. ולכן, השקעה באיש מכירות, לא בהכרח תביא תועלת בטווח הרחוק, כי לא בהכרח שאפשרי ללמד כל אחד למכור, גם אם כן אפשרי לשפר אולי קצת אולי הרבה, אבל לא בטוח שכמכלול יהיה ניתן ללמד את איש המכירות למכור לשביעות רצון מנהל המכירות.

וגם בהיבט הזה, השקעה בשיווק של העסק שלך, אם הוא נעשה נכון, זאת השקעה יותר בטוחה מאשר להמר על השקעה בתהליך של לשפר את איש המכירות. וכמובן שכל מקרה לגופו, ושיש בזה כל מיני איזונים ועלות מול תועלת וכולי. אבל עדיין צריכים לזכור את הנ"ל.

לסיכום: צריך לזכור גם את נקודת המבט, שהשקעה באיש מכירות, הרי שהיא השקעה בעסק של מישהו אחר, ספק שלך, שכרגע מספק לך שירות. לעומת השקעה בשיווק נכון, שבדרך כלל תישאר עבור העסק שלך ובמקביל גם תהפוך את איש המכירות ליותר מיותר ולפחות נצרך בכללי.
למכור מוצר אחר לטעות האם להשקיע במכירות או בשיווק תהליכי מכירות להשקיע בשיווק לעשות שיווק מתחרים מכירה בלי שום קשר כל מקרה לגופו לא כל אחד יכול ללמוד למכור איך ללמד איך ללמד את איש המכירות איך למכור איך למכור בלי איש מכירות איך לשפר איך לשפר את אנשי המכירות אימון אימון מכירות אימון מכירות לאנשי מכירות אימונים איש מכירות איש שיווק אנשי מכירות אנשי שיווק בלי איש מכירות גרוע האם כדאי לעשות האם להשקיע האם להשקיע במכירות או בשיווק האם להשקיע בשיווק או במכירות הדרכת הדרכת אנשי מכירות הדרכת אנשי מכירות גרועה הדרכת מכירות הדרכת מכירות לאנשי מכירות השקעה השקעות טעויות טעויות של מנהל טעויות של מנהלי שיווק טעויות של מנהלי שיווק ומכירות טעויות של מנהלים טעות כדאי לעשות לא ללמד את אנשי המכירות למכור להשקיע להשקיע במכירות להשקיע במכירות או בשיווק להשקיע בשיווק להשקיע בשיווק או במכירות להתאמן לטעות ללמד ללמד את איש המכירות ללמד את אנשי המכירות למכור למה הדרכת אנשי מכירות גרועה לעסק שלך למה לא כדאי למה לא כדאי ללמד את אנשי המכירות למכור למה לא ללמד את אנשי המכירות למכור למידה למכור למכור בלי איש מכירות למכור יותר לנהל לשפר לשפר את אנשי המכירות מה רע בלשפר את אנשי המכירות מכירות מכירות לאנשי מכירות מנהל מנהל מכירות מנהל שיווק מנהלי מכירות מנהלי שיווק ניהול עסק עסקים שיווק שיווק ומכירות
להצליח לעבוד במכירות, קשה לעבוד במכירות, עבודה במכירות, לדעת לקבל לא מלקוח, ללמוד לקבל סירוב מלקוח, התמודדות עם התנגדות לקוח, שכנוע עצמי, להיות איש מכירות, עבודה כאיש מכירות
להצליח לעבוד במכירות, קשה לעבוד במכירות, עבודה במכירות, לדעת לקבל לא מלקוח, ללמוד לקבל סירוב מלקוח, התמודדות עם התנגדות לקוח, שכנוע עצמי, להיות איש מכירות, עבודה כאיש מכירות
... להשתפר, ולהתפתח מבחינה אישית, אז כל לא יהפוך להזדמנות התפתחותית, ולא רק לכישלון מקצועי. מה היתרונות שאפשר להפיק מסירובים של לקוחות? אליעד מבהיר שאפשר למצוא יתרונות במצבים שבהם לקוחות מסרבים: סירוב יכול ללמד את איש המכירות על נקודות החולשה שלו ועל דרכים לשיפור, כמו מתאמן בזירה שמקבל מכה באימון, וכך הוא לומד איך להשתפר לקרב ...
קבלת החלטות בתנאי אי וודאות, קבלת החלטות במשא ומתן, לקבל החלטות בתנאי חוסר וודאות, שוק ההון, להשקיע בבורסה, לקיחת סיכונים, תהליך קבלת החלטות, פוסט טראומה, פחד
קבלת החלטות בתנאי אי וודאות, קבלת החלטות במשא ומתן, לקבל החלטות בתנאי חוסר וודאות, שוק ההון, להשקיע בבורסה, לקיחת סיכונים, תהליך קבלת החלטות, פוסט טראומה, פחד
... החלטות בתנאי אי וודאות, קבלת החלטות במשא ומתן, לקבל החלטות בתנאי חוסר וודאות, שוק ההון, להשקיע בבורסה , לקיחת סיכונים, תהליך קבלת החלטות, פוסט טראומה, פחד מדוע אנשים מתקשים לקבל החלטות בתנאי אי וודאות? אליעד כהן מסביר בהרצאתו כיצד אנשים מתמודדים עם קבלת החלטות במצבים של אי וודאות, ולמה הם מתקשים לפעול באופן מקסימלי בהתאם לרווח האפשרי, ומדגים זאת בדוגמה של השקעה בשוק ההון. האם רובוט היה פועל אחרת מאדם בקבלת החלטות? אליעד מציג שאלה מהותית: אם לאדם יש אסטרטגיה או שיטה להשקעה שהיא רווחית ב - 97% מהמקרים, מדוע הוא עדיין לא משקיע את כל כספו לפי שיטה זו? התשובה האוטומטית של אנשים היא שהם לא משקיעים את כל כספם בגלל החשש להפסיד ב - 3% מהמקרים שבהם השיטה לא מצליחה. אנשים מאמינים שאם היו רובוטים ללא רגשות וללא פחד, הם היו פועלים אחרת ומשקיעים הרבה יותר. אליעד מאתגר את הטענה הזו ומסביר שההבדל בין האדם לבין הרובוט הוא לא בהכרח רגשי, אלא נובע מחוסר הבנה עמוקה של מנגנון קבלת ההחלטות עצמו. מה באמת עוצר אנשים מלמקסם את ההשקעה שלהם? אליעד מסביר לעומק את ההבדל בין לקחת סיכון לבין פחד מסיכון. אנשים לא משקיעים את הסכומים הגבוהים למרות הוודאות הגבוהה (97% הצלחה), כי הם מתמקדים ב - 3% שבהם עלולים להפסיד. הם חווים את ההפסד הבודד כבלתי נסבל. הם חוששים אפילו ... אדם רוכש מוצרים יקרים לבית, הוא מוכן להוציא את הכסף מידית, אף שאולי בעתיד המוצרים ייפגעו או יאבדו את ערכם. אבל כאשר אותו אדם צריך להשקיע בשוק ההון, הוא חושש להפסיד כסף מיידית, אפילו שהסיכוי שההשקעה תצליח גבוה מאוד. הסיבה לפחד הזה היא שההפסד בשוק ההון מורגש באופן הרבה יותר ישיר ומיידי, ולכן גורם לאדם לשיתוק בפעולה. האם הפחד הוא באמת לא ... מרגש לא רציונלי. כל פחד, לדבריו, הוא תוצר של תהליך שכלי שבו האדם מעריך את ההסתברות להפסד מול רווח אפשרי. אם לאדם היה ביטחון מוחלט שההשקעה תצליח גם בעתיד, הוא היה משקיע הכל. הבעיה היא שיש ספק: אולי הנתונים הסטטיסטיים שהצליחו בעבר לא ישחזרו את עצמם בעתיד, ואולי הוא בדיוק ייפול על אותם 3% יוצאי דופן. הפחד הוא למעשה ... ויסודית. עליו לשאול את עצמו האם הסטטיסטיקה של 97% הצלחה היא מקרית, או שהיא נובעת מחוקיות עמוקה וברורה. הוא נותן דוגמה של תהליך השקעה סטטיסטי, בו הובן מדוע ב - 97% מהמקרים השיטה מצליחה, אבל לא הובן למה ב - 3% היא נכשלת. כדי להיפטר מהספק, על האדם לחפש ולהבין בצורה יסודית את ... בהכרח יקבל החלטה שונה מאדם אם שניהם פועלים לפי אותם נתונים. אם לרובוט יש בדיוק את אותם הנתונים שיש לאדם, הוא גם כן יכול להחליט שלא להשקיע סכום גדול, לא בגלל פחד, אלא כי הנתונים מראים שהסיכון לא שווה את התועלת במצב ספציפי. הפער בין האדם לבין הרובוט נובע לעיתים מחוסר הבנה של המערכת ... לקבל החלטות טובות יותר ומדויקות יותר עבורו. איך לקבל החלטות בתנאי אי וודאות? כיצד להתמודד עם פחד מהפסדים? למה קשה לקחת סיכונים בהשקעות? מה ההבדל בין החלטה אנושית להחלטת רובוט? איך להתגבר על ספק בקבלת החלטות? מדוע אנשים חוששים להפסיד כסף בבורסה? ...
ניהול משא ומתן עסקי, לשכנע לקוחות, טכניקות לשכנוע, כסף, שיחת מכירה, לקיחת סיכונים, שוק ההון, להשקיע בבורסה, הגדלת מכירות, מפחד לקחת סיכונים, איך לסגור עסקאות
ניהול משא ומתן עסקי, לשכנע לקוחות, טכניקות לשכנוע, כסף, שיחת מכירה, לקיחת סיכונים, שוק ההון, להשקיע בבורסה, הגדלת מכירות, מפחד לקחת סיכונים, איך לסגור עסקאות
... משא ומתן עסקי, לשכנע לקוחות, טכניקות לשכנוע, כסף, שיחת מכירה, לקיחת סיכונים, שוק ההון, להשקיע בבורסה, הגדלת מכירות, מפחד לקחת סיכונים, איך לסגור עסקאות למה אנשים מתקשים לסגור עסקאות למרות הסכמה ראשונית של הלקוח? אליעד כהן מסביר שכאשר אנשים מנהלים משא ומתן עסקי, לעיתים הם נתקלים בתופעה שהלקוח אומר שהוא מוכן לשלם מחיר מסוים אך לבסוף לא סוגר את העסקה. הסיבה לכך היא שהלקוח הביע את המחיר שהוא חושב שהוא מוכן לשלם, אך לא בהכרח את המחיר שהוא באמת מוכן לשלם. למשל, אם הלקוח אומר שהוא מוכן לשלם 100 שקלים, הוא אולי מוכן באמת לשלם 300 או אפילו 500, אם ישתכנע שהמוצר באמת טוב. לכן, כאשר המוכר מקבל מיד את ההצעה הראשונה של הלקוח, הוא למעשה גורם ללקוח לחשוב שהמוצר אינו שווה יותר. מדוע חשוב לא להסכים מיד להצעת המחיר הראשונה של הלקוח? אליעד מדגיש שכאשר מוכר מסכים להצעה הראשונה שהלקוח נתן, הוא מעביר ללקוח מסר שהמוצר שווה בדיוק את המחיר הנמוך, או אפילו פחות ממנו. הלקוח תופס זאת כאילו הוא היה יכול להציע אפילו מחיר נמוך יותר. במצב כזה, הלקוח מתחיל לפקפק בערך של המוצר וחושב שאולי מדובר בעסקה גרועה. לכן, לפעמים דווקא אי - הסכמה מיידית להצעת המחיר הראשונה מחזקת את התפיסה שהמוצר איכותי ושווה יותר. איך נכון להציג את העסקה כדי להימנע מחששות של הלקוח? כאשר מוכרים מוצר עם סיכון מסוים, כמו השקעות בבורסה או בשוק ההון, חשוב להציג את הדברים באופן שמאזן בין אפשרות ההפסד לאפשרות הרווח. אליעד מסביר שאסור להדגיש רק את אפשרות ההפסד. אם מדגישים ללקוח רק כמה הוא עלול להפסיד, הוא יתפוס את העסקה מראש כעסקת הפסד. מצד שני, אסור גם להבטיח לו באופן מוחלט שירוויח, כי אם הוא יפסיד בהתחלה, הוא יחשוב שרימו אותו ויאבד אמון במוכר ובמוצר. הדרך הנכונה היא להציג את הדברים בצורה ברורה ומאוזנת: להדגיש שיש סיכוי גבוה לרווח, אך גם להבהיר שיש אפשרות הפסד מסוימת. כך הלקוח מרגיש שהעסקה הוגנת ואמינה. מדוע אנשים רוצים לפעמים שלא יסכימו איתם במשא ומתן? אליעד מסביר תופעה מעניינת נוספת: לפעמים לקוחות אומרים דבר אחד, אך רוצים בעצם שלא יסכימו איתם מיד. למשל, הלקוח אומר מחיר נמוך מאוד, אבל אם הוא מרגיש שהמוכר לא מקבל את ההצעה מיד, זה דווקא יגרום לו לחשוב שהמוצר איכותי יותר ושווה לו לשלם יותר. באופן פסיכולוגי, הלקוח רוצה שהמוכר יעריך את המוצר שלו גבוה יותר ויראה התנגדות מסוימת, כי כך הוא משתכנע שהעסקה טובה. לכן, חשוב לדעת לזהות מתי הלקוח לא באמת בטוח בהצעה הראשונית שלו. למה לא נכון למכור עסקה על בסיס הפסד אפשרי בלבד? אליעד מבקר את הטעות של למכור ללקוח על בסיס כמה אתה מוכן להפסיד. כאשר המוכר שואל את הלקוח כמה אתה מוכן להפסיד, הוא מראש יוצר אצל הלקוח תחושה של הפסד. הלקוח מבין מהמשפט הזה שהמוכר עצמו לא בטוח בערך המוצר ובסיכויי ההצלחה שלו. נכון יותר לשאול כמה אתה מוכן להשקיע?, כדי שהלקוח יחשוב על הפוטנציאל להרוויח ולא על הפוטנציאל להפסיד. כך הלקוח רואה בעסקה הזדמנות ולא סיכון בלבד. מדוע חשוב שהמוכר יהיה משוכנע באחוזי ההצלחה של המוצר שלו? אליעד מציין שאם המוכר עצמו לא מאמין באופן מלא במוצר או ב
מה יותר טוב? להיות יפה או להיות מכוער, להיראות טוב או לא, לאהוב את איך שאני נראה בלי תנאים, לא אוהב את איך שאני נראה, להשקיע במראה החיצוני, לאהוב את עצמי בלי תנאים, אחדות שקרית, משנה או לא משנה, חלק 2
מה יותר טוב? להיות יפה או להיות מכוער, להיראות טוב או לא, לאהוב את איך שאני נראה בלי תנאים, לא אוהב את איך שאני נראה, להשקיע במראה החיצוני, לאהוב את עצמי בלי תנאים, אחדות שקרית, משנה או לא משנה, חלק 2
... יותר טוב? להיות יפה או להיות מכוער, להיראות טוב או לא, לאהוב את איך שאני נראה בלי תנאים, לא אוהב את איך שאני נראה, להשקיע במראה החיצוני, לאהוב את עצמי בלי תנאים, אחדות שקרית, משנה או לא משנה, חלק 2 האם אפשר באמת לאהוב את עצמי בלי תנאים? השאלה המרכזית שאליעד כהן מציג בהרצאה היא האם באמת אפשר לאהוב ... בדברים שאחרים אומרים. הוא מסביר שאפילו אם אין אפשרות להגיע לוודאות מוחלטת, עדיין כדאי לאדם לבדוק ולחקור בעצמו את השאלה האם הדברים באמת משנים או לא, כדי לא להישאר תקוע באמונות מוטעות או אשליות. לסיכום, מה הגישה שאליעד כהן ממליץ לאמץ? אליעד לא נותן תשובה חד - משמעית לשאלה האם עדיף להיות יפה או מכוער, לאהוב ללא תנאים או לא, אלא מעודד את האדם לחקור בעצמו ... היחידה להגיע להבנה היא על ידי בדיקה עצמית וכנה. הוא מסכם בכך שהאדם צריך לבדוק ולהבין בעצמו מה באמת משנה עבורו ומה לא. האם אפשר לאהוב ללא תנאים? יתרונות וחסרונות של אהבה עצמית להשקיע במראה או לקבל את עצמי? איך לאהוב את עצמי באמת? האם הכל באמת לטובה? חסרונות של אהבה ללא תנאים, יתרונות של אהבה ללא תנאים, סוגים של אהבה ללא תנאים, מה לעשות כדי לאהוב את איך שאני ...
זמן וחוסר זמן, איך למצוא זמן להתפתחות אישית? איך למצוא זמן ללמוד מאליעד כהן? אין לי מספיק זמן להשקיע בעצמי, איך לפנות זמן לפתח את השכל? למה ללמוד מאליעד כהן? מוטיבציה ליעילות, איך לחסוך זמן? איך להיות יותר יעיל? לא מוצא זמן
זמן וחוסר זמן, איך למצוא זמן להתפתחות אישית? איך למצוא זמן ללמוד מאליעד כהן? אין לי מספיק זמן להשקיע בעצמי, איך לפנות זמן לפתח את השכל? למה ללמוד מאליעד כהן? מוטיבציה ליעילות, איך לחסוך זמן? איך להיות יותר יעיל? לא מוצא זמן
... וחוסר זמן, איך למצוא זמן להתפתחות אישית? איך למצוא זמן ללמוד מאליעד כהן? אין לי מספיק זמן להשקיע בעצמי, איך לפנות זמן לפתח את השכל? למה ללמוד מאליעד כהן? מוטיבציה ליעילות, איך לחסוך זמן? איך להיות יותר ... את הזמן. אם נרצה למצוא זמן להתפתחות אישית, עלינו להקריב זמן לדברים אחרים שאינם חשובים לנו. מה היתרון בלמידה ממישהו כמו אליעד כהן? אליעד מסביר כי כל שעה שאנחנו משקיעים בלמידה מהתכנים שהוא מספק אינה השקעת זמן מבוזבזת, אלא השקעה שמביאה להחזרת זמן בסופו של דבר. כל שעה של למידה, כל דקה, מקדמת אותנו ומסייעת לנו לחסוך זמן ולייעל ... בנושאים עצמם. כשיש לנו את צורת החשיבה הנכונה, אנחנו יכולים ליישם אותה גם בתחומים שבהם לא הכשרנו את עצמנו קודם. הוא טוען שעם יותר שכל, אנחנו יכולים לקצר תהליכים ולשפר את היעילות בכל תחום. כל הזמן שהשקענו בלמידה הופך להיות השקעה בחיים שלנו, שמסייעת לנו להשיג את מטרותינו בצורה הרבה יותר מהירה וממוקדת. האם יש קשר בין שיפור השכל לזמן פנוי? אליעד מסביר שבעצם ברגע שיש לנו יותר שכל, אנחנו מצליחים לבצע משימות בצורה מהירה ויעילה יותר. כך אנחנו מקבלים יותר זמן פנוי. אם אנחנו משקיעים בלמידה ובפיתוח השכל, אנחנו מקצרים את הדרך להשגת המטרות שלנו, ולכן יש לנו יותר זמן פנוי בהמשך. הזמן לא הולך לאיבוד, אלא הופך להשקעה שמחוללת שינוי מהיר וממוקד בחיינו. המשמעות של זמן והתפתחות אישית כיצד לפתח את השכל ולהפוך ליעיל יותר ... מוצא זמן, המשמעות היא שאתה פשוט מקדיש את הזמן לדברים אחרים חשובים יותר. הוא מציע שצריך להבין שהזמן לא מוגבל, אלא מה שמגביל אותנו הוא הבחירות שלנו בנוגע לאילו מטרות להשקיע זמן. אם אתה רוצה למצוא זמן להתפתחות אישית, עליך להקריב זמן לדברים אחרים פחות חשובים. מה היתרון בלמידה ממישהו כמו אליעד כהן? אליעד מסביר כי אם אתה מקדיש זמן ללמוד תכנים שהוא מסביר, לא מדובר בהשקעת זמן מבוזבזת, אלא בהשקעה שבסופו של דבר תחסוך זמן ותקצר תהליכים. הוא טוען שיכולת השכל היא המגבלה האמיתית של בני אדם, ולא ... יותר מטרות בזמן נתון. איך זה קשור למוטיבציה וליעילות? כשאנחנו מפתחים את השכל שלנו, אנו משפרים את היכולת שלנו לפעול בצורה יותר חכמה ויעילה. אליעד מציין כי אם אתה משקיע זמן בהבנת צורת החשיבה שמאחורי נושא מסוים, אתה מסוגל ליישם את אותו היגיון במצבים שונים, ובכך להשיג מטרות ...
השקעות כספיות, איך להשקיע את הכסף? איפה להשקיע את הכסף? איך לייצר הכנסה פאסיבית? השקעה בשוק ההון, השקעה במניות, השקעה בנדלן, השקעה במטח, השקעות עסקיות, לעשות כסף, השקעות מומלצות, אפיקי השקעה, איפה להשקיע כסף?
השקעות כספיות, איך להשקיע את הכסף? איפה להשקיע את הכסף? איך לייצר הכנסה פאסיבית? השקעה בשוק ההון, השקעה במניות, השקעה בנדלן, השקעה במטח, השקעות עסקיות, לעשות כסף, השקעות מומלצות, אפיקי השקעה, איפה להשקיע כסף?
השקעות כספיות, איך להשקיע את הכסף? איפה להשקיע את הכסף? איך לייצר הכנסה פאסיבית? השקעה בשוק ההון, השקעה במניות, השקעה בנדלן, השקעה במטח, השקעות עסקיות, לעשות כסף, השקעות מומלצות, אפיקי השקעה, איפה להשקיע כסף? איך להשקיע כסף בצורה חכמה ולהשיג הכנסה פסיבית? כאשר אדם מוצא את עצמו עם כסף פנוי ורוצה להשקיע אותו במטרה לייצר הכנסה פסיבית, נשאלת השאלה איך כדאי להשקיע את הכסף בצורה חכמה. ישנן אפשרויות רבות: השקעה בשוק ההון, נדלן, מניות, או אולי דווקא בפיתוח אישי או עסקי. אליעד כהן מציע גישה שונה על פי האם יש לאדם עסק או לא, ולפי זה ממליץ כיצד להשקיע את הכסף בצורה הטובה ביותר. מה כדאי לעשות אם יש לך עסק? אם יש לך עסק, הדרך הטובה ביותר להשקיע את הכסף היא להשקיע בו. אליעד מדגיש כי כשאתה משקיע בבורסה, אתה בעצם שותף בעסק של מישהו אחר. לדוגמה, אם אתה קונה מניות של חברת אסם, אתה למעשה שותף במכירות שלה. כך כאשר החברה מרוויחה, גם אתה מרוויח. לעומת זאת, אם יש לך עסק עצמאי, אתה שולט במעשיך ובקבלת ההחלטות, ויש לך יכולת הרבה יותר גדולה להגדיל את הרווחיות. למשל, אם אתה אינסטלטור ויש לך כסף פנוי, השקעה בעסק שלך יכולה להיות דרך טובה להגדיל את הרווחיות. אפשר לה
יזמות עסקית, הקמת סטארטאפ, השקעה בסטארטאפ, המדריך ליזם המתחיל, איך להצליח ביזמות? אימון ליזמים, איך לשכנע משקיע להשקיע בך? מה חשוב למשקיע? הכנה לשיחה עם משקיע, איך לחשוב כמו משקיע? להשקיע בעסק שלך, טעויות של יזמים, אימון עסקי
יזמות עסקית, הקמת סטארטאפ, השקעה בסטארטאפ, המדריך ליזם המתחיל, איך להצליח ביזמות? אימון ליזמים, איך לשכנע משקיע להשקיע בך? מה חשוב למשקיע? הכנה לשיחה עם משקיע, איך לחשוב כמו משקיע? להשקיע בעסק שלך, טעויות של יזמים, אימון עסקי
... עסקית, הקמת סטארטאפ, השקעה בסטארטאפ, המדריך ליזם המתחיל, איך להצליח ביזמות? אימון ליזמים, איך לשכנע משקיע להשקיע בך? מה חשוב למשקיע? הכנה לשיחה עם משקיע, איך לחשוב כמו משקיע? להשקיע בעסק שלך, טעויות של יזמים, אימון עסקי איך לפתח עסק וסטארטאפ מצליח? כשהיזם פותח עסק או סטארטאפ, עליו להבין כי הוא לא רק יזם, אלא גם משקיע. כל פעולה שהוא מבצע בתחום הפיתוח דורשת השקעת זמן וכסף. אם הוא משקיע שעות רבות במפיתוח המוצר או טכנולוגיה, עליו להבין שזמן זה כסף. במקרה כזה, אם הוא לא משקיע במשהו אחר, הוא למעשה משקיע את הזמן שבו יכול היה להרוויח כסף במקום אחר. חשוב להבין שההשקעה היא לא רק במובן הפיזי של כסף, אלא גם בהשקעת זמן ומאמץ. מה המשקיע שואל לפני שהוא משקיע? משקיעים יתמקדו בעיקר בשאלות שהן קריטיות להחזר ההשקעה שלהם. השאלות הנפוצות הן: כמה כסף יושקע, מהי הערכת הזמן להחזר ההשקעה, מה הסיכון הקיים בהשקעה, והאם יש לו אלטרנטיבות אחרות שיכולות להניב תשואה גבוהה יותר. חשוב לדעת מראש איך משקיע ישיב את השאלות האלה. יזם שלא יודע כיצד לענות על השאלות הללו מעלה את הסיכון להיכשל, כיוון שהוא לא מבין את עקרונות היסוד של השקעה. האם רעיון טכנולוגי לבדו מספיק? הרבה יזמים טועים לחשוב שהרעיון הטכנולוגי לבדו מספיק כדי להצליח. הסיבה לכך היא שיש אלפי פטנטים שנרשמו ולא הפיקו רווח ... הוא לא רק רעיון טוב, אלא גם יכולת למכור אותו, לנהל את העסק, ולשלוט בתהליך השיווק והמכירות. יזמים צריכים לדעת כיצד להפיק את המקסימום מהרעיון שלהם ולהבין את החשיבות של פיתוח עסקי ו
פרזנטציה למשקיעים, איך לגרום למשקיע להשקיע בך? טעויות של יזמים, איך לשכנע משקיע? תחזית ריאלית, תחזית אופטימית מידי, התעשרות מהירה, כסף קל, לעשות אקזיט, להקים סטארטאפ, יעוץ ליזמים, יעוץ למשקיעים, רישום פטנט, השקעות כספיות
פרזנטציה למשקיעים, איך לגרום למשקיע להשקיע בך? טעויות של יזמים, איך לשכנע משקיע? תחזית ריאלית, תחזית אופטימית מידי, התעשרות מהירה, כסף קל, לעשות אקזיט, להקים סטארטאפ, יעוץ ליזמים, יעוץ למשקיעים, רישום פטנט, השקעות כספיות
... למשקיעים, איך לגרום למשקיע להשקיע בך? טעויות של יזמים, איך לשכנע משקיע? תחזית ריאלית, תחזית אופטימית מידי, התעשרות מהירה, כסף קל, לעשות אקזיט, להקים סטארטאפ, יעוץ ליזמים, יעוץ למשקיעים, רישום פטנט, השקעות כספיות מהן הטעויות שיזמים עושים כשמנסים לשכנע משקיע להשקיע בהם? כשיזם מגיע למשקיע ומבקש השקעה, אחת הטעויות המרכזיות שהיא לעיתים קרובות נעשתה היא הניסיון למכור את החלום הפרטי של היזם, כמו חלום של התעשרות מהירה או עשיית אקזיט בשוק גדול. יזמים רבים מציגים למשקיע תחזיות אופטימיות ביותר בנוגע לפוטנציאל השוק, כגון שוק של 100 מיליארד דולר או 100 מיליון לקוחות פוטנציאליים. הכוונה מאחורי הצגת נתונים כאלה היא לשדר למשקיע שההשקעה תביא רווחים עצומים בזמן קצר, ובכך להלהיב אותו. אליעד כהן מציין כי אחד מהטעויות הגדולות ביותר של יזמים היא שהם לא מבינים את הדרך בה משקיע חושב. משקיעים, במיוחד אלו עם ניסיון, מבינים שאין דרך קלה או קיצור דרך להתעשרות מהירה. רוב המשקיעים צברו את הונם בעבודה קשה ובסיכון מחושב, ומבינים שהכסף לא מגיע בקלות, גם אם מדובר בהשקעה מוצלחת. האם יש דרכים לקצר את הדרך להתעשרות מהירה? המציאות, כך אומר אליעד, היא ש - אין דרכים לקיצור. כל אדם שהצליח להשיג הון עשה זאת לאחר עבודה קשה, ומרבית המשקיעים עבדו קשה במשך שנים. גם אם אדם זכה בלוטו, זה קרה אחרי שנים של מילוי כרטיסים. הרעיון של התעשרות מהירה מבלי לעבור תהליך ארוך של עבודה קשה הוא רעיון שעשוי להוביל לחשדות, במיוחד עבור משקיעים שמבינים היטב את מציאות השוק. מה המשמעות של שוק ענק ומדוע זה לא בהכרח יתרון? יזמים רבים טועים כאשר הם מציגים את השוק בו הם פועלים כשוק ענק, ומאמינים שהמציאות תוביל אוטומטית להצלחה. כאשר הם מציינים שהשוק שווה ... על אותם לקוחות. מה גורם להצלחה הגדולה של חברות ולהצלחה של יזמים? יזמים לעיתים קרובות טועים לחשוב שההצלחה של חברה גדולה בשוק מסוים בהכרח מבטיחה גם את הצלחתם האישית. הכוונה כאן היא שהתפיסה של אני אהיה יותר ... לכישלון. חברת אפל, לדוגמה, אולי הצליחה מאוד בשוק הטלפונים הסלולריים, אבל לא כל יזם שימכור טלפון יגיע לאותה הצלחה. יזם ללא ניסיון קודם או היכרות עמוקה עם השוק, כאשר הוא מצהיר שהוא הולך להיות החברה הגדולה ביותר, רק משדר שהוא אינו ריאלי. משקיעים מזהים זאת מיד. למה משקיעים מעדיפים תשואות צנועות ולא אלפי אחוזים? כמו שצוין קודם, משקיעים לא מצפים מהעסק החדש לקבל אלפי אחוזים רווחים בשנה. למעשה, המשקיעים המעוניינים להשקיע רוצים לראות תשואות יציבות כמו 5%, 10% או 20% בשנה, מה שמראה על
קורונה ושוק ההון, איך הקורונה משפיעה על שוק ההון? האם הירידות בבורסה בגלל הקורונה הגיוניות? למה הבורסה נופלת בגלל הקורונה? מהי השקעה בבורסה? למה הבורסה עולה? איפה להשקיע את הכסף? השקעה בשוק ההון, לעשות כסף בבורסה
קורונה ושוק ההון, איך הקורונה משפיעה על שוק ההון? האם הירידות בבורסה בגלל הקורונה הגיוניות? למה הבורסה נופלת בגלל הקורונה? מהי השקעה בבורסה? למה הבורסה עולה? איפה להשקיע את הכסף? השקעה בשוק ההון, לעשות כסף בבורסה
... ושוק ההון, איך הקורונה משפיעה על שוק ההון? האם הירידות בבורסה בגלל הקורונה הגיוניות? למה הבורסה נופלת בגלל הקורונה? מהי השקעה בבורסה? למה הבורסה עולה? איפה להשקיע את הכסף? השקעה בשוק ההון, לעשות כסף בבורסה האם הירידות בבורסה בעקבות הקורונה הגיוניות? בעקבות משבר הקורונה, נוצר מצב כלכלי מורכב שהביא לירידות חדות בשוק ההון. לכאורה, ניתן ... בעקבות הקורונה גורם לחברות להיקלע לקשיים. חוסר הוודאות הרב לגבי עתיד הכלכלה והחשש שהמשבר יימשך עוד זמן רב, מייצרים פחד בקרב משקיעים רבים, שגורם להם למכור את המניות שלהם. עם זאת, לפי אליעד כהן, המהלך הזה אינו לגמרי הגיוני. משבר הקורונה אינו צפוי להימשך לנצח, וההיגיון הבריא אומר שכאשר המשבר יסתיים, הכלכלה תחזור להתייצב והבורסה תחזור לעלות. אם כך, למה בעצם אנשים ממהרים למכור את המניות שלהם כעת, למרות הידיעה שהבורסה צפויה לתקן את עצמה בעתיד? הסיבה לכך, לפי אליעד כהן, היא פשוטה: הירידות בבורסה נראות לא הגיוניות בדיוק כמו שהעליות בבורסה ... הבורסה עלתה לא רק בגלל שיפור אמיתי ומשמעותי ברווחי החברות, אלא בעיקר בשל תופעת עדר. תופעת העדר מתרחשת כאשר אנשים נכנסים להשקעות לא מתוך ניתוח אמיתי של ערך החברה, אלא משום שכולם מסביבם משקיעים. במצב כזה, המשקיעים נכנסים כי הם רואים שהבורסה עולה, לא משום שהם באמת מאמינים בערך החברות וביציבות שלהן לטווח ארוך. מדוע העליות בבורסה אינן הגיוניות לפי אליעד כהן? אליעד מסביר את מהות ההשקעה בבורסה באמצעות דוגמה פשוטה: כאשר אדם מקים עסק ומעוניין להכניס שותפים, הוא יכול להציע להם לרכוש מניות או אגרות חוב של העסק שלו. כאשר העסק מרוויח, מי שהשקיע בעסק מרוויח איתו, וכאשר העסק מפסיד, גם המשקיעים סופגים הפסדים. כך פועלת הבורסה בבסיסה - מנגנון לשיתוף רווחים וסיכונים בין עסקים למשקיעים . בעולם אידיאלי, הבורסה אמורה לעלות אך ורק כאשר חברות מרוויחות כסף. בפועל, אליעד מציין שזה לא תמיד קורה. לעיתים קרובות, הבורסה עולה באופן מנותק מהביצועים הכלכליים ... תמיד ריאלית או מבוססת. התוצאה היא שהעליות בבורסה לא נובעות תמיד מהצלחה כלכלית אמיתית של חברות, אלא בעיקר מתופעת העדר: אנשים משקיעים בבורסה פשוט כי כולם משקיעים. אם כולם קונים, גם אני אקנה - זו התפיסה שמניעה את העליות האלה. למה אנשים ממהרים לברוח מהבורסה כשיש ירידות? אליעד כהן מסביר כי כאשר ההשקעה נעשית מתוך מחשבה שטחית של רווח קל ומהיר, המשקיעים אינם בעלי אורך נשימה והם נבהלים במהירות רבה כאשר יש ירידות. אנשים אלו לא באמת מאמינים ביציבות החברה לטווח ארוך, ולכן ברגע שיש ירידות חדות כמו במשבר הקורונה, הם נבהלים וממהרים למכור את המניות שלהם ולצאת מהשוק. לעומת זאת, משקיעים בעלי ראייה ארוכת טווח, כאלה שבאמת מאמינים ביציבותן של החברות בהן הם משקיעים, לא נוטים לברוח בקלות. במקרים רבים, בעלי עניין אפילו מנצלים את הירידות בבורסה לרכישה של מניות נוספות במחיר נמוך יותר, כי הם מבינים שהמשבר זמני ושהחברה תתאושש ... המשבר לא היו הגיוניות באותה מידה. הבורסה מושפעת מתופעות פסיכולוגיות של עדר ופחות מהערך הכלכלי האמיתי של החברות. האם הגיוני להשקיע בבורסה בזמן הקורונה? למה הבורסה עולה בלי קשר לרווחים? מה זו תופעת העדר בבורסה? מתי לקנות מניות בזמן משבר? מהי השקעה נכונה בבורסה? איך להתמודד עם ירידות בשוק ההון? עליות וירידות בבורסה, האם להשקיע את הכסף בבורסה? מהי השקעה בבורסה? איך לעשות כסף? מפולת בבורסה בגלל הקורונה, ברבור שחור וירידות בבורסה, שוק דובי, שוק שורי ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למה הדרכת אנשי מכירות *גרועה* לעסק שלך? מה *רע* בלשפר את אנשי המכירות? למה *לא* ללמד את אנשי המכירות למכור יותר טוב? למה *לא* כדאי ללמד את אנשי המכירות למכור? האם כדאי לעשות הדרכת מכירות לאנשי מכירות? טעויות של מנהלי שיווק ומכירות, האם להשקיע בשיווק או במכירות? איך למכור בלי איש מכירות? האם להשקיע במכירות או בשיווק? איך ללמד את איש המכירות? איך לשפר את אנשי המכירות? אימון מכירות לאנשי מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: ללמד את איש המכירות, בשביל מה לחיות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם באמת הכל לטובה? האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? למה לא להתאבד? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם הכל אפשרי? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? מה המשמעות של החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: ללמד את איש המכירות, איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך? איך להיגמל מהימורים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך להאמין בעצמך? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בזוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לקבל החלטות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לשתול מחשבות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי קשב וריכוז, אימון אישי קריירה, מאמן אישי טלפוני בתחום ללמד את איש המכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3906 שניות - עכשיו 18_07_2025 השעה 23:14:29 - wesi1