אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ביקוש ✔איך להרוויח יותר כסף? במה תלוי כמה כסף תרוויח? האם המקצועיות שלך משפיעה על הרווחים שלך? האם חייב להיות מקצועי כדי לעשות כסף? למה אני לא...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך להרוויח יותר כסף? במה תלוי כמה כסף תרוויח? האם המקצועיות שלך משפיעה על הרווחים שלך? האם חייב להיות מקצועי כדי לעשות כסף? למה אני לא מרוויח מספיק כסף? היצע וביקוש, מכירות בעסק, איך מרוויחים כסף? לעשות כסף מאומנות
איך להרוויח יותר כסף? במה תלוי כמה כסף תרוויח?

בהרצאה זו, אליעד כהן עוסק בשאלה האם כמות הכסף שנרוויח תלויה ביכולת המקצועית שלנו בתחום. דיברנו על כך ששאיפה להרוויח יותר כסף לא בהכרח תלויה רק במקצועיות וביכולת לבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר. למשל, אם אתה חשמלאי מומחה, האם זה אומר שאתה תעשה יותר כסף מאחרים?

האם המקצועיות שלך משפיעה על הרווחים שלך?

תשובתו של אליעד כהן היא כי לא בהכרח. אפילו אם אתה מומחה בתחומך, לא בהכרח תעשה יותר כסף מאחרים. הוא מציין כי יכול להיות שהצייר הטוב ביותר בעולם לא ירוויח מספיק, אם אף אחד לא מכיר אותו או לא קונה את יצירותיו. זאת אומרת, אם יש ביקוש למוצר שלך ויש לך אפשרות לשווק את עצמך בצורה נכונה, אז כן, אתה יכול להרוויח יותר, אבל אם אין ביקוש או אם אתה לא יודע איך לשווק את עצמך - הרווחים לא יגדלו בהכרח.

מה תלוי בהיצע וביקוש בהכנסות שלך?

ההכנסות לא תלויות רק ביכולת המקצועית שלך. אליעד מדגיש כי בהצלחה כלכלית יש עוד הרבה גורמים המשפיעים על הרווחים שלך. למשל, מהו הביקוש בשוק, איך אתה תימחר את המוצר או השירות שלך, ואפילו איך אתה משווק את עצמך. יכול להיות שאתה צייר מדהים, אך אף אחד לא יודע עליך ולא קונה ממך ציורים, ואם לא תתמחר את הציורים שלך נכון, גם המוצר הכי טוב לא בהכרח יביא להצלחה כלכלית.

האם חייב להיות מקצועי כדי לעשות כסף?

אליעד כהן מסביר כי לא בהכרח. יכול להיות שאתה לא הכי מקצועי בתחום שלך, אך אם אתה יודע איך למכור את עצמך ולשווק את המוצר שלך, יש לך סיכוי להרוויח יותר מאחרים. יכול להיות שתחום המומחיות שלך הוא פחות חשוב מיכולת השיווק שלך והצגת עצמך בצורה אטרקטיבית. לדוגמה, ייתכן שיש אנשים שפשוט יודעים למכור את עצמם טוב יותר, גם אם המוצר שלהם לא בהכרח יותר טוב מהמתחרים.

מה חשוב לדעת על מכירות בעסק?

היכולת למכור לא פחות חשובה מיכולת הביצוע בתחום שלך. אליעד מדגיש כי אם אינך יודע איך למכור את המוצר או השירות שלך, גם אם אתה מצוין בעבודתך, הרווחים שלך לא יגדלו. יש ללמוד כיצד לשווק את עצמך באופן אפקטיבי, וכך תוכל להרוויח יותר.

איך מרוויחים כסף בעסק?

אליעד מסביר כי כדי להרוויח יותר כסף, עליך להבין את השוק בו אתה פועל, לדעת למכור את עצמך, ולוודא שאתה לא רק מספק שירות טוב אלא גם משווק אותו בצורה אפקטיבית. היכולת שלך למכור את המוצר שלך תהיה קריטית להצלחתך הכלכלית.

מה הקשר בין יצירתיות לאומנות לבין הרווחים שלך?

הצלחה כלכלית בתחום האומנות לא תמיד תלויה בכשרון בלבד. אליעד מסביר כי השיווק הוא גורם מרכזי בהצלחה כלכלית. לא תמיד הכשרון האומנותי הוא הקובע, אלא איך אתה מצליח להציג את עצמך ולהשיג לקוחות שיבחרו במוצר שלך, במיוחד בשוק האומנות שבו הרבה תלוי במיתוג ובשיווק.

מה שונה בין להיות מקצועי לבין להיות עשיר?

לא כל אדם מקצועי הוא בהכרח עשיר. לפעמים, יכול להיות שמישהו פחות מקצועי, אך מצליח יותר בזכות השיווק והמכירה של המוצר שלו. לכן, המפתח להצלחה כלכלית לא תמיד נמצא במקצועיות בלבד, אלא גם בהיכולת למכור ולשווק את עצמך בצורה נכונה.
איך להרוויח יותר כסף? מה משפיע על הרווחים שלך?

הרבה אנשים חושבים שכדי להרוויח יותר כסף, כל מה שצריך זה להיות טוב יותר בתחום שלך. למשל, אם אתה חשמלאי, אתה עלול להאמין שברגע שתהיה טוב יותר מכולם, תוכל להרוויח יותר כסף. אבל התשובה לכך אינה חד משמעית.

האם המקצועיות שלך משפיעה על הרווחים שלך?

תשובה קצרה: לא בהכרח. אפילו אם אתה החשמלאי הטוב ביותר בשוק, זה לא אומר שאתה תרוויח יותר מאחרים. הרווח שלך תלוי בשאלה אם יש ביקוש לשירות שלך, כמה הצלחת למכור את השירות או המוצר, ואיך אתה משווק את עצמך.

מה תלוי בהיצע וביקוש בהכנסות שלך?

ההכנסות שלך לא תלויות רק בכמה טוב אתה עושה את העבודה. יש הרבה גורמים נוספים שמשפיעים על הרווחים, כגון ביקוש בשוק, איך תימחרת את המוצר או השירות שלך, ואפילו איך אתה משווק את עצמך. למשל, אתה יכול להיות הצייר הטוב ביותר בעולם, אך אם אף אחד לא מכיר אותך או לא קונה את הציורים שלך, לא תוכל להרוויח מהם.

האם חייב להיות מקצועי כדי לעשות כסף?

לא בהכרח. בעוד שיכולת מקצועית יכולה להוות יתרון, היא לא הערובה לכך שתוכל להרוויח יותר מאחרים. יכול להיות שיש לך ידע טוב יותר בתחומך, אך לא הצלחת לשווק את עצמך בצורה נכונה או לא מיתגת את עצמך כמותג אטרקטיבי. הכל תלוי גם במכירות וביחסי ציבור.

מה חשוב לדעת על מכירות בעסק?

היכולת למכור את המוצר או השירות שלך לא פחות חשובה מהיכולת לבצע את העבודה. אם אתה לא יודע איך למכור את מה שאתה מציע, לא משנה כמה טוב תהיה בעבודתך, הרווחים שלך לא יגדלו. אם תדע איך לשווק את עצמך בצורה נכונה, תוכל להרוויח יותר ממישהו שאולי פחות מקצועי ממך, אבל יודע למכור את עצמו.

איך מרוויחים כסף בעסק?

כדי להרוויח יותר כסף, אתה צריך להבין את השוק שבו אתה פועל, לדעת למכור את עצמך, ולוודא שאתה לא רק מספק שירות טוב אלא גם משווק אותו בצורה אפקטיבית. גם אם יש לך מוצר מעולה, השיווק והמכירה שלך יקבעו עד כמה תצליח להרוויח ממנו.

מה הקשר בין יצירתיות לאומנות לבין הרווחים שלך?

אם אתה צייר, סופר או אמן, אתה עשוי להיות מופתע לגלות שההצלחה הכלכלית לא תמיד תלויה בכשרונך בלבד. הרבה פעמים מדובר בכיצד אתה משווק את עצמך, כמה אנשים מכירים אותך, והאם קיבלת את המחיר הנכון על המוצר שלך. אומנות יכולה להיות מקור לעושר, אך צריך לדעת איך להוציא אותה לשוק.

מה שונה בין להיות מקצועי לבין להיות עשיר?

לא כל אדם מקצועי הוא גם עשיר. לפעמים יש אנשים שפשוט יודעים איך למכור את עצמם בצורה טובה יותר, אפילו אם המוצר שלהם לא בהכרח יותר טוב מהמתחרים. החשיבה הכללית היא שיכולת מכירה ושיווק לא פחות חשובה ממקצועיות בתחום.
הגדלת הכנסות, אימון עסקי, אימון למנהלים, יעוץ לעסקים, לא לחכמים לחם ולא לנבונים עושר, כמה כסף תרוויח? כמה כסף יהיה לך? למה אני לא מתעשר? איך להיות עשיר?
כמה כסף תרוויח איך למכור את עצמך הטוב ביותר בעולם לשווק את עצמך ביקוש יתרון מותג יועץ איך להגדיל להיות מיליונר ביקוש למוצר אומנות איך להיות מיליונר איך להיות עשיר איך להרוויח איך להרוויח הרבה כסף איך להרוויח יותר איך להרוויח יותר כסף איך להרוויח כסף איך להתעשר איך לעשות הרבה כסף איך לעשות יותר כסף איך לעשות כסף איך לעשות כסף מאומנות איך מרוויחים כסף איך עושים כסף אני לא מרוויח מספיק כסף ביקוש במה תלוי כמה כסף תרוויח בעסקים האם המקצועיות שלך משפיעה על הרווחים שלך האם חייב להיות מקצועי כדי לעשות כסף היצע היצע וביקוש חייב להיות מקצועי כדי לעשות כסף יותר כסף ייצור הכנסה כדי לעשות כסף כמה כסף כמה כסף תרוויח כסף כסף מאומנות להיות מיליונר להיות מקצועי להיות עשיר להרוויח להרוויח הרבה כסף להרוויח יותר להרוויח יותר כסף להרוויח כסף להתעשר לייצר הכנסה למה אני לא מרוויח מספיק כסף לעשות הרבה כסף לעשות יותר כסף לעשות כסף לעשות כסף מאומנות מכירות מכירות בעסק מספיק כסף מקצוע מקצועיות עסק עסקים רווחיות
שיווק כשיש יותר ביקוש מאשר היצע, שיווק ועודף ביקוש, האם לעשות שיווק כשיש המון ביקוש? מי לא צריך לעשות שיווק? האם תמיד צריך לעשות שיווק? למה לעשות שיווק? מתי לא לעשות שיווק? האם עוד ביקוש שווה עוד רווח? מתי לא טוב עוד ביקוש? מתי לעצור את השיווק? האם להמשיך לעשות שיווק? היצע וביקוש ושיווק, איך להעלות מחיר ללקוחות? שיווק והעלאת מחירים ללקוחות, יעוץ שיווקי, משפך שיווקי גרוע, לקוחות לא רלוונטיים, יותר מידי ביקוש, שיווק גרוע, שיווק לא טוב
... כשיש יותר ביקוש מאשר היצע, שיווק ועודף ביקוש, האם לעשות שיווק כשיש המון ביקוש? מי לא צריך לעשות שיווק? האם תמיד צריך לעשות שיווק? למה לעשות שיווק? מתי לא לעשות שיווק? האם עוד ביקוש שווה עוד רווח? מתי לא טוב עוד ביקוש? מתי לעצור את השיווק? האם להמשיך לעשות שיווק? היצע וביקוש ושיווק, איך להעלות מחיר ללקוחות? שיווק והעלאת מחירים ללקוחות, יעוץ שיווקי, משפך שיווקי גרוע, לקוחות לא רלוונטיים, יותר מידי ביקוש, שיווק גרוע, שיווק לא טוב וכאן נדבר על העניין של שיווק לעסק, כאשר יש לעסק המון ביקוש. והשאלה היא, האם כשיש המון ביקוש, לא צריך לעשות שיווק, או שצריך לעשות שיווק גם אם יש המון ביקוש לעסק? אז ברמת העיקרון, השיווק, מטרתו היא להגדיל את הביקוש של העסק. דהיינו, אתה משווק את העסק שלך, כדי שלעסק שלך יהיה יותר ביקוש. ומכאן לכאורה נובע, שאם לעסק שלך יש המון ביקוש, אז אתה לא צריך לעשות שיווק, כי כבר יש לך ביקוש . אבל כמובן שזאת לא כל האמת. ואני אסביר. נניח שיש לך מאה מוצרים ויש לך 1000 לקוחות שרוצים לקנות את המוצר שלך. האם יהיה נכון לומר שיש לך יותר ביקוש מאשר היצע? לכאורה כן. כי אתה מציע מאה מוצרים, ובפועל יש לך 1000 לקוחות. אבל כמובן שזאת לא כל האמת. כי ננסה לשאול את זה בדרך אחרת. נניח שיש לך מאה מוצרים ו 1000 לקוחות שרוצים ... זה היה מביא לך יותר תועלת? אם התשובה היא שלא, אז אולי באמת אתה לא צריך לעשות עוד שיווק, כי כבר יש לך יותר ביקוש מאשר היצע. אבל כמובן שזאת לא תהיה האמת. כי אם יהיו לך פי מאה לקוחות, כנראה שתוכל להעלות את המחיר שלך ולהרוויח יותר כסף על אותם מאה מוצרים. דהיינו, נניח שיש לך מאה מוצרים בלבד, ... את המחיר של המוצר שלך, שרק מאה לקוחות מתוך המאה אלף יוכלו וירצו לרכוש את המוצר שלך. במילים אחרות, אם עוד ביקוש לא יכול לעזור לעסק שלך, אז אולי אתה לא צריך לעשות עוד שיווק. אבל כנראה שתמיד עוד ביקוש יכול לעזור לעסק שלך, כי אתה תוכל להעלות את המחיר ולהרוויח יותר, אם יהיה לך עוד ביקוש. ויכול להיות שיש לך מספיק ביקוש למחיר שאתה מוכר כרגע, אבל אם תעלה את המחיר, לא יהיה לך מספיק ביקוש. לכן אף פעם אין לך מספיק ביקוש, למחיר יותר גבוה. כל שכן, אם אתה לא מצליח למכור במחיר ובכמות שאתה כן רוצה למכור, שבמצב כזה, אם יהיה לך יותר ביקוש, כנראה שתוכל למכור ביותר מחיר, או באותו המחיר יותר יחידות, או אפילו יותר יחידות בפחות מחיר. אבל בטוח נכון, שעוד ביקוש, תמיד יותר טוב. כי בעיקרון, יש מצבים שעוד ביקוש יכול לגרום לך נזק. לדוגמה, אם תהיה חייב למכור המון יחידות, ברמה שאתה לא יכול לעמוד בקצב הייצור, שאז לדוגמה אתה יכול לקרוס. או לדוגמה שיהיה לך המון ביקוש אבל באמצעות בניית משפך שיווקי גרוע, שמביא לך המון לקוחות לא רלוונטיים, שאז יכול להיגרם לך יותר נזק מאשר תועלת. אבל ברמת העיקרון בדרך כלל, כנראה שאם תביא לעסק שלך, עוד לקוחות ... אבל תמיד כדאי לעשות שיווק טוב להביא לקוחות טובים. וכמובן שיש נקודת מבט נוספת, והיא שיש מצבים שלמרות שעוד ביקוש יעזור לך, הרי שלא כדאי לך לעשות שיווק. ומתי זה יקרה? תשובה: זה יקרה אם העלות שלך להביא עוד לקוחות טובים, גדולה מהתועלת שלך מכך שאתה מביא עוד לקוחות טובים. לדוגמה, נניח שהעלות ... יותר מאשר 100 שח, הרי שלא כדאי לך לעשות עוד שיווק בדרך שבה אתה עושה שיווק עד כה. כי זה נכון שאם יהיה לך יותר ביקוש, של לקוחות טובים, הרי שכנראה שתמיד תהיה לך מכך עוד תועלת, כי לצורך העניין לכל הפחות תוכל להעלות את המחיר, אבל מצד שני, צריך להפריד בין השאלה, האם תהיה לך תועלת מכך שיהיה לך יותר ביקוש, לבין השאלה, כמה יעלה לך ליצור עוד ביקוש, והאם העלות ליצור עוד
תחרות עסקית - האם תחרות עסקית זה טוב או רע, האם מתחרים עסקיים זה טוב או רע? האם זה טוב שיהיו לך מתחרים? האם זה רע שיהיו לך מתחרים? כמה שיותר ביקוש? כמה שיותר היצע? היצע וביקוש, כניסה של מתחרים לשוק, שיווק יוצר ביקוש למתחרים, מתי טוב שיהיו לך מתחרים? מתי רע שיהיו לך מתחרים? איך מתחרים יכולים להשפיע עליך? מה הם מתחרים טובים? מה הם מתחרים רעים? איך תחרות עשויה להשפיע על הרווחיות שלך, האם כדאי לך שיהיו לך מתחרים? תחרות עסקית טובה, תחרות עסקית רעה
... זה טוב שיהיו לך מתחרים? האם זה רע שיהיו לך מתחרים? כמה שיותר ביקוש? כמה שיותר היצע? היצע וביקוש, כניסה של מתחרים לשוק, שיווק יוצר ביקוש למתחרים, מתי טוב שיהיו לך מתחרים? מתי רע שיהיו לך מתחרים? איך מתחרים יכולים להשפיע עליך? מה הם מתחרים ... במידה ואתה רוצה להרוויח כמה שיותר, כדאי לך שיהיה לך יותר ביקוש מהיצע. דהיינו, שיהיו יותר לקוחות שירצו לרכוש ממך, מאשר הכמות שאתה יכול למכור ללקוחות. ולכן, ככלל אפשרי לומר, שאם יש למוצר שלך המון ביקוש, הרי שלא כדאי לך שתהיה לך תחרות. כי אם תהיה לך תחרות, זה יכול לגרום לכך שיהיה יותר היצע ללקוחות של המוצר שלך, באמצעות המתחרים שלך. ואז זה יוריד את הביקוש שלך, וממילא גם את הרווחיות שלך. אבל אם אין למוצר שלך הרבה ביקוש, אז יתכן שאם יהיו לך מתחרים, אז מאחר שגם המתחרים שלך ירצו להרוויח כסף, אז כנראה שגם הם ישקיעו בשיווק של המוצר שגם אתה מוכר אותו. וכך אולי יגדל גם הביקוש למוצר שלך. ואסביר שוב: בעיקרון אתה רוצה שיהיה כמה שיותר ביקוש למוצר שלך וכמה שפחות מתחרים שאפשרי לרכוש מהם את המוצר שלך. ברגע שנכנס עסק מתחרה, השאלה היא איך זה ישפיע על היחס של ההיצע והביקוש שלך. יתכן שאם יכנס מתחרה, הוא יחסל לך את הביקוש לחלוטין. כי לדוגמה הוא יעשה שיווק יותר טוב ממך וימשוך את כל הלקוחות שלך אליו ואז תהיה בלי ביקוש, כי לא יהיה לך שום יתרון על המתחרה החדש שלך. זאת אפשרות אחת. אפשרות נוספת יכולה להיות, שהמתחרה שלך, יהיה כל ... תלוי כמובן גם בסוג השיווק שהוא יעשה. כי לפעמים שיווק יוצר ביקוש למתחרים ולפעמים לא. תלוי בתוכן של השיווק ובכל מיני גורמים. ולכן באופן כללי, צריכים להבין מי המתחרה העתידי ... והדגש צריך להיות על איך התחרות בך, תשפיע על יחס ההיצע והביקוש שלך, זה החלק הכי חשוב. ולכן למרות שכל מקרה לגופו ושצריך לבדוק כל מקרה בפני עצמו, הרי שככלל אצבע אפשרי לומר שאם יש לך המון ביקוש, אז אם אתה לא רוצה לקחת סיכון, עדיף שלא יהיו לך מתחרים. אבל אם אין לך המון ביקוש, אז זה כבר תלוי בסוג המתחרים שיהיו לך, להבין האם ואיך הם ישפיעו על הביקוש שלך. כי בוודאות הם ישפיעו על ההיצע, אבל איך הם ישפיעו על הביקוש שלך, זאת השאלה. נקודה נוספת שצריכים לקחת בחשבון, זה לדוגמה השפעה של מתחרים שלך, על עלות הייצור השולית שלך ... צריכים לעשות רק את החישוב של איך המתחרים ישפיעו על ההיצע והביקוש שלך, אלא גם לעשות את החישוב, של אם אתה תנהל עוד חנות ירקות, איך זה ישפיע על רמת הרווחיות שלך באמצעות הוזלת ... יהיה לך יותר היצע ואז תצטרך לעשות יותר שיווק כדי להגדיל את הביקוש להיצע שנוצר בחנות החדשה, אבל מצד שני אתה מוזיל את עלויות הייצור שלך. וככה בעצם אתה יכול להגדיל את הרווחיות ... שלך וכל מקרה לגופו. ויש כאן גם שיקולים של השפעה על היצע וביקוש שלך, שיקולים שקשורים לסוג המתחרים שלך, שיקולים על האפשרות למנוע את הגדלת ההיצע או לא. וגם שיקולים על עלות ... לא חייב תחרות, אז עדיף שלא תהיה תחרות. אבל אם אין לך מספיק ביקוש, אז צריך לשקול כל מקרה לגופו. ...
חוקי הכסף - היצע וביקוש, סיכוי וסיכון, האם בלי סיכון אין סיכוי? האם אין סיכוי בלי סיכון? האם יש סיכוי בלי סיכון? האם קיים כסף קל? מהי פרמיית סיכון? איך להתעשר? סודות העושר, כלכלת הכסף, מבוא לכלכלה, לימודי כסף, סודות האנשים העשירים, איך עושים כסף? שוק תחרותי, הגבלים עסקיים, מונופול עסקי, טרנדים עסקיים, יותר מזל משכל בעסקים, תחרות בעסקים, איך לשמור על רווחיות גבוהה? איך לעשות הרבה כסף בקלות? סיכון וסיכוי, ביקוש והיצע
... הכסף - היצע וביקוש, סיכוי וסיכון, האם בלי סיכון אין סיכוי? האם אין סיכוי בלי סיכון? האם יש סיכוי בלי סיכון? האם קיים כסף קל? מהי פרמיית סיכון? איך להתעשר? סודות העושר, כלכלת הכסף, מבוא ... עסקי, טרנדים עסקיים, יותר מזל משכל בעסקים, תחרות בעסקים, איך לשמור על רווחיות גבוהה? איך לעשות הרבה כסף בקלות? סיכון וסיכוי, ביקוש והיצע וכאן נסביר את אחד החוקים החשובים ביותר של הכסף, והוא החוק של בלי סיכון אין סיכוי או באנגלית בהקשר דומה No pain no gain No gain without pain שפירושו, שבלי כאב אין ... בהתאם לרמת ההשקעה המאמץ והסיכון, בלי קשר לתחום הספציפי. בממוצע. ואני אסביר: מהו החוק היותר בסיסי של הכסף? החוק הוא חוק היצע וביקוש ביקוש והיצע. היצע פירושו, כמה מציעים את השירות והמוצר, ביקוש פירושו כמה מבקשים ורוצים את המוצר ואת השירות. ככל שהביקוש עולה על ההיצע, דהיינו, ככל שיותר אנשים רוצים את המוצר, ביחס לכמות האנשים שמספקים אותם, כך מחיר המוצר יעלה. לדוגמה, אם רק מישהו אחד מוכר כוס מים במדבר, ומאה אנשים רוצים לשתות את כוס המים, הרי שזה יעלה את המחיר של כוס המים. כי הביקוש עולה על ההיצע (יותר ביקוש מאשר היצע). במידה והמוכר ירצה לעשות כמה שיותר כסף, אז הוא ימכור את הכוס מים, למי שישלם הכי הרבה מבין כל ה 100 אנשים. ואם ההיצע עולה על הביקוש (יותר היצע מאשר ביקוש) , דהיינו, שיש מאה אנשים שרוצים למכור כוס מים, אבל יש רק מישהו אחד שרוצה לרכוש כוס מים, אז המחיר של כוס המים ירד. כי הרוכש ירכוש את כוס המים, ממי שימכור לו אותה הכי בזול שיש. וזה בעצם אומר, שכדי לעשות הרבה כסף בתחום מסוים, בהכרח שיהיה בו קצת היצע והרבה ביקוש. דהיינו, קצת אנשים שמספקים את המוצר והרבה אנשים שרוצים אותו. שזה ורק זה יכול ליצור הרבה כסף למי שמספק את המוצר. ולכן, בוודאות, שכל עסק מוצר שירות שמרווחים בו הרבה כסף, הרי שיש בו יותר ביקוש מהיצע. דהיינו, שיותר אנשים רוצים לקנות את המוצר, מאשר כמות האנשים שמספקים את המוצר. ובמה תלוי שבמוצר מסוים יהיה יותר ביקוש מאשר היצע? למה יש מוצרים שיש להם הרבה ביקוש, ואין להם הרבה היצע של אנשים שמספקים את המוצר? לכך, יכולות להיות מגוון סיבות: 1 - סיבה אחת לדוגמה, יכולה להיות רמת סיכון גבוהה. דהיינו, שהעסק שמספק את המוצר הזה, רמת ... צרכני סמים. לכן מחיר הסמים יחסית יקר. ולכן סוחרי סמים שמצליחים למרות הסיכון, הם מאוד עשירים. 2 - סיבה נוספת לדוגמה לכך שיש יותר ביקוש מאשר היצע, היא קרטל עסקי ומונופול עסקי. דהיינו, שיש כשל שוק כלשהו או מדינה מושחתת כלשהי (עע הרשות להגבלים עסקיים חוקי התחרות רשות התחרות), שהיא מאפשרת רק לכמה עסקים ... בגלל שהמדינה מושחתת וכולי כנל. יכולות להיות לכך גם סיבות נוספות אפשריות. אבל בטוח נכון, שאם יש עסק שעושה הרבה כסף, כי יש יותר ביקוש מהיצע, הרי שאם מדובר במונופול, הרי שאין כאן שוק חופשי. 3 - סיבה נוספת אפשרית לכך שיש יותר ביקוש מהיצע, היא בגלל שלמוכר יש יתרון תחרותי ספציפי שמקשה ולא מאפשר לאחרים להתחרות בו. דהיינו, שלספק המוצר יש איזה יתרון שאין אותו לאחרים ושאחרים רוצים ומנסים להשיג את אותו ... אנשים. או לדוגמה דוגמנית שנולדה עם יופי מסוים. או זמר, או כל בעל כישרון מולד אחר כלשהו. דהיינו, יש מצב שבו יש קצת היצע והרבה ביקוש, והסיבה לכך שיש קצת היצע, היא יותר עניין של מזל מאשר שכל. כי במקרה הבן אדם נולד עם מיומנות ספציפית כלשהי, שאין אותה לאחרים. אבל בדרך כלל, רוב היתרונות התחרותיים שיש ... כמו שאמר האומר, אם תעבוד מאוד קשה, אז אם יהיה לך מזל, תצליח. אבל בכל מקרה רוב העסקים שעושים הרבה כסף, בגלל שיש קצת היצע והרבה ביקוש, אז אם יש שם שוק חופשי ותחרות חופשית, אז הרי שכנראה יש כאן יתרון תחרותי נרכש. לדוגמה מישהו שמשקיע המון שנים ללמוד מיומנות כלשהי. או מישהו שמשקיע המון משאבים לפתח פטנט ... להגן על הפטנט שלו, כדי לעודד אנשים להמציא פטנטים וכולי. אז מה הבנו עד כה? כדי לעשות בתחום כלשהו הרבה כסף, צריכים שיהיה בו יותר ביקוש מאשר היצע. וזה יכול לקרות או כי זה כנראה מונופול מושחת, כי בדרך כלל מונופולים הם מושחתים ושאין שם תחרות חופשית בשוק חופשי. אפשרות נוספת היא, שמדובר בשוק תחרותי, אבל יש ... לא מצליחים להשיג את אותו היתרון. או יותר מדוייק לומר, שאחרים לא מצליחים לייצר מוצר מקביל, שיספק את הצרכנים ושיוריד את רמת הביקוש למוצר המקורי. אפשרות נוספת נפוצה יותר היא, שיש שוק חופשי ושאין כאן איזה יתרון תחרותי מולד, אבל יש כאן יתרון אחר שנרכש בדרך כזו או אחרת, באמצעות מאמץ רב, לקיחת סיכונים ... מידע שלא גלוי לכולם ושידוע רק למעט אנשים וכיוב. אבל בהכרח שיש יתרון תחרותי כלשהו. ומה קורה בשוק חופשי כאשר יש עסק שיש בו הרבה ביקוש ומעט היצע? בעסק כזה באופן אוטומטי יתחילו להיכנס מתחרים, ויגדילו את רמת ההיצע וינסו לשמור על מחירים גבוהים. אבל מאחר שרמת ההיצע תגדל, לכן רמת המחירים תרד לאורך זמן. וזה בעצם אומר, שאם אתה רוצה לעשות הרבה כסף, אתה צריך לעסוק במשהו שיש בו יותר ביקוש מאשר היצע. זה בטוח נכון. אז האם יכול להיות עסק שבו אפשרי לעשות הרבה כסף, בלי הרבה סיכון? התשובה היא, שבמקרים מסויימים כן, כגון במונופול, או היכן שיש יתרון תחרותי מולד ... אם אתה רוצה לעשות הרבה כסף יותר מאחרים לאורך זמן, תנסה להבין במה אתה יותר טוב מאחרים ואיך אתה נהיה יותר טוב מאחרים, במשהו שיש בו ביקוש, עד כדי כך שלאחרים יהיה מאוד קשה להתחרות בכמה שאתה טוב. כי בשוק חופשי תקין, ברגע שיהיה עסק שיש בו רמת רווחיות גבוהה, באותו הרגע יכנסו אליו המתחרים ויורידו את רמת הרווח. ...
סטארטאפ, רעיון לסטארטאפ, הקמת סטארטאפ, האם הרעיון שלך טוב? האם אפשר לעשות כסף מהרעיון שלך? האם יש לך רעיון טוב לסטארטאפ? יעוץ לסטארטאפים, הקמת עסק, תוכנית עסקית, האם להקים עסק? האם להקים סטארטאפ? טעויות של סטארטאפים, איך לעשות כסף בסטארטאפ? היצע וביקוש, להמציא את הגלגל מחדש, היצע וביקוש ביחס למחיר של המוצר, יותר ביקוש מהיצע, חוקי הכסף, איך לעשות כסף? יעוץ ליזמים, יעוץ לממציאים, האם המצאת את הגלגל מחדש?
... סטארטאפ? טעויות של סטארטאפים, איך לעשות כסף בסטארטאפ? היצע וביקוש, להמציא את הגלגל מחדש, היצע וביקוש ביחס למחיר של המוצר, יותר ביקוש מהיצע, חוקי הכסף, איך לעשות כסף? יעוץ ליזמים, יעוץ לממציאים, האם המצאת את הגלגל מחדש? וכאן נדבר על אנשים שיש להם רעיון לסטארטאפ. דהיינו, על אנשים שיש להם רעיון ... לאנשים רעיון לפתוח עסק ולדעתם יש להם רעיון מצוין שיהיה לו הרבה ביקוש והם חושבים לכבוש את העולם, עם הרעיון שלהם שיהיה לו הרבה ביקוש. אבל הם צריכים לקחת בחשבון עוד כל מיני דברים... וכאן נדבר על העניין של היצע וביקוש. ונסביר, כי כדי לעשות כסף, לא מספיק שיש למוצר שלך יותר ביקוש מאשר היצע, אלא אתה צריך שלמוצר שלך יהיה יותר ביקוש ביחס למחיר המכירה של המוצר שלך, ביחס להיצע של המוצר שלך. ואני אסביר: ברמת העיקרון, אם יש מוצר שיש לו יותר ביקוש מאשר היצע, דהיינו, שיותר אנשים רוצים שיהיה להם את המוצר, מאשר ההיצע של המוצר, דהיינו, יותר מאשר הזמינות של המוצר ללקוחות, הרי שהמחיר של המוצר יעלה. לדוגמה, למכור כוס מים במדבר, במקום שאין בו מים, שאז יש המון ביקוש למוצר ביחס לכמות ההיצע של המוצר. וכאן אחדד, שיש אנשים שחושבים בטעות שכדי לעשות כסף, מספיק שיהיה להם מוצר שיש לו הרבה ביקוש. במובן שאם יש להם רעיון להמציא משהו שלדעתם להמצאה שלהם יהיה הרבה ביקוש, הרי שכנראה שהם עלו על דרך לעשות כסף. כי לדעתם יש להם מוצר עם המון ביקוש. וכאן אני אחדד, שלא מספיק רק שיהיה ביקוש באופן כללי למוצר שלך, אלא צריך שיהיה למוצר שלך גם ביקוש ביחס למחיר שבו תמכור את המוצר. לדוגמה, נניח שיש לך למכירה רכב פרארי אחד בלבד. ונניח שכל האנשים היו רוצים פרארי, האם זה אומר שאתה תוכל להרוויח כסף מהפרארי שאתה ... לסטארטאפ וכיוב, עליו להפריד בין השאלה של: האם למוצר שלו יהיה ביקוש , שזאת שאלה אחת. לבין השאלה: האם למוצר שלו יהיה גם ביקוש ביחס למחיר המכירה של המוצר, שזאת שאלה נפרדת. ומחיר המכירה של המוצר, הוא עצמו מושפע גם מעלות הייצור של המוצר וגם מעלות השיווק של המוצר. כי במחיר המוצר, צריך גם ... מהמשחק? ועוד. לסיכום: לא מספיק שיש לך רעיון טוב שיהיה לו הרבה ביקוש, אלא צריך לקחת בחשבון עוד כל מיני שיקולים כאלו ואחרים. וכמו שהסברתי, מוצר טוב הוא מוצר שיש לו יותר ביקוש מהיצע, ביחס למחיר שמציעים למכור אותו בפועל. ולכן לא מספיק להמציא את הגלגל במובן של להמציא רעיון שיהיה לו הרבה ביקוש, אלא צריך גם להמציא את הרעיון, שיהיה לו הרבה ביקוש, יותר מהיצע, גם ביחס למחיר המכירה של המוצר וכמובן שיש עוד שיקולים נוספים, כמו שאפשרי להעמיק עוד כאן סטארטאפ וכאן הקמת עסק ועוד. ...
סוד הכסף, סודות העושר, איך להתעשר ולהיות עשיר? איך לעשות כסף ולהתעשר? להיות יותר טוב מאחרים, להצליח יותר מאחרים, לייצר ערך, היצע וביקוש, איך להיות מיליונר? איך להיות עשיר? איך עושים כסף? איך לעשות יותר כסף? מנטורינג לכסף
סוד הכסף, סודות העושר, איך להתעשר ולהיות עשיר? איך לעשות כסף ולהתעשר? להיות יותר טוב מאחרים, להצליח יותר מאחרים, לייצר ערך, היצע וביקוש, איך להיות מיליונר? איך להיות עשיר? איך עושים כסף? איך לעשות יותר כסף? מנטורינג לכסף
... יותר טוב מאחרים, להצליח יותר מאחרים, לייצר ערך, היצע וביקוש, איך להיות מיליונר? איך להיות עשיר? איך עושים כסף? איך לעשות יותר כסף? מנטורינג לכסף איך להתעשר ולהיות עשיר? ההרצאה עוסקת בניתוח מעמיק של הדרך בה אנשים ... יכולות ניתוח והבנה של חברות והשקעות. הסוד האוניברסלי - ביקוש והיצע כמות הכסף שאדם יכול להרוויח תלויה במידה רבה בביקוש והיצע. אם יש הרבה ביקוש למוצר או שירות מסוים, אך לא הרבה אנשים יכולים לספק אותו, המחיר יעלה, והספק יוכל להרוויח יותר. מנגד, אם יש הרבה היצע אך מעט ביקוש, המחיר ירד והרווחיות תקטן. אם אדם מצליח ליצור ערך ייחודי שאין לאחרים, הוא יוכל להרוויח הרבה יותר. אליעד מציין שבסופו של דבר, כל עשיר חוקי הרוויח את עושרו על ידי מציאת דבר בעל ביקוש גבוה והיצע נמוך. מה גורם להצלחה כלכלית? מה שגורם להצלחה כלכלית, כפי שמסביר אליעד, הוא היכולת לתת ערך למספר גדול של אנשים או לתת ערך שייחודי למישהו אחר. כל ... שלו כך שיספק ערך למספר גדול של אנשים, מה שיצר עבורו גם ביקוש וגם הכנסה גבוהה. מזל בהצלחה כלכלית בחלק מהמקרים, המזל עשוי לשחק תפקיד בהצלחה כלכלית. לעיתים אדם מצליח כי הוא היה הראשון בשוק או כי פעל בתזמון נכון, אך אליעד ... שונות: - לפתח מיומנויות קיימות. - ללמוד תחום חדש שיש לו ביקוש גבוה ויצע נמוך. הטעיות וקומבינות להצלחה כפי שציין אליעד, יש המון הצעות על שיטות קסם להתעשרות, אך פעמים רבות מדובר בדרכים הדורשות השקעת זמן ומאמץ. לדוגמה, ... להרוויח הרבה יותר כסף. יש להיות טוב בתחומים שיש להם ביקוש גבוה ויצע נמוך, ולשווק את עצמך בצורה נכונה. את המאמץ שלך יש להשקיע בהבנת השוק, איך להגיע אל הקהל ולשווק את המיומנויות שלך. לסיכום כדי להתעשר ולהצליח בצורה ... - מספקים מוצרים ושירותים שאנשים צריכים. הבסיס של כסף: ביקוש והיצע כמות הכסף שאדם מרוויח תלויה בכמות האנשים שצריכים את מה שהוא נותן (ביקוש) ובכמה אנשים יכולים לספק את זה (היצע). אם יש הרבה ביקוש ומעט היצע - המחיר עולה, והספק יכול להרוויח יותר. אם יש הרבה היצע ומעט ביקוש - המחיר יורד, והרווחיות קטנה. ככל שמישהו מציע ערך שאין לאחרים, כך הוא יכול להרוויח יותר. מה משפיע על העושר? כמה אנשים צריכים את מה שאתה מציע. כמה אנשים ... כדאי ללמוד? כאשר מחליטים במה להשתפר, חשוב לבדוק: האם יש ביקוש למה שאתה לומד? כמה אנשים יודעים לעשות את זה? האם זה משהו שאפשר לשפר בו מיומנות? לדוגמה, מתכנתים מרוויחים יותר משומרים, כי יש יותר ביקוש למיומנות שלהם ופחות אנשים שיודעים לבצע אותה. הטעיות וקומבינות ישנן הצעות קסם לעושר מהיר כמו: שיווק שותפים - עסק חוקי אך מחייב השקעה עצומה של זמן. מסחר בבורסה ... לאחרים. הדרך להצליח היא לפתח מיומנות, לבחור תחום שיש בו ביקוש גבוה והיצע נמוך, ולדעת לשווק את עצמך. אין קיצורי דרך - כל ניסיון לעשות כסף בקלות ידרוש השקעה בזמן או בכסף. איך לבחור מקצוע מניב? מהו ביקוש והיצע בשוק העבודה? איך לשפר מיומנויות ולהפוך לאדם מבוקש? למה רוב האנשים לא מצליחים להתעשר? איך לקבל העלאה בשכר? איך לשכנע את הבוס לתת לך העלאה במשכורת? איך ...
שיווק בשוק תחרותי, שיווק למתחרים, פחד מהעתקת חומרי שיווק, פחד שהמתחרים יעתיקו חומרי שיווק, פחד שהשיווק יוצר ביקוש למתחרים, פחד מתחרות עסקית, פחד שהמתחרים ילמדו ממני, להסתיר מידע מהמתחרים, ליצור ביקושים למתחרים, לשווק גם את המתחרים, למכור גם את המתחרים, איך ליצור חומרי שיווק בצורה נכונה? הפקת חומרי שיווק, הפצת תוכן שיווקי, בידול שיווקי, משפך שיווקי רחב, משפך שיווקי צר, לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך, למה לקנות דווקא ממך? תכנון חומרי שיווק
... שיווק, פחד שהשיווק יוצר ביקוש למתחרים, פחד מתחרות עסקית, פחד שהמתחרים ילמדו ממני, להסתיר מידע מהמתחרים, ליצור ביקושים למתחרים, לשווק גם את המתחרים, למכור גם את המתחרים, איך ליצור חומרי שיווק בצורה נכונה? הפקת חומרי שיווק, הפצת תוכן שיווקי, בידול שיווקי, משפך שיווקי רחב, משפך שיווקי ... שיווק, שמצד האמת יוצרים ביקושים לאו דווקא למוצר שלך, אלא גם למוצרים שמתחרים במוצרים שלך? בפרט כאשר חומרי השיווק שאתה יוצר, יכולים לעזור גם למתחרים שלך ובפרט כאשר חומרי השיווק שאתה מכין ללקוחות שלך, יוצרים גם ביקושים למתחרים שלך. ואני אסביר: יש כל מיני סוגים של חומרי שיווק ולכל חומר שיווקי, יש את המטרות שלו. יש חומרי שיווק שתכליתם לקרוא ללקוח לקנות. לדוגמה פרסומת שאומרת המזרן ... להשתמש בהם. ושהם יוצרים ביקוש גם למתחרים שלך ולא דווקא למוצר שלך. כי אם לדוגמה אתה עושה פרסומת שקוראת לאנשים להתחדש בבית החדש שלך, הרי שזה יכול לגרום ללקוח לרצות לרכוש בית חדש, אבל לא דווקא ממך ... חומרי השיווק שלך מייצרים ביקושים רק למוצר שלך, או גם למוצרים שמתחרים בך? האם המתחרים שלך יכולים ללמוד ולהעתיק את תהליכי השיווק שלך? עד כמה השיווק שלך, עוזר רק לך ועד כמה הוא עוזר למתחרים שלך? ניקח ... שיווק, שמצד האמת יוצרים ביקושים לאו דווקא למוצר שלך, אלא גם למוצרים שמתחרים במוצרים שלך? ויש בזה כל מיני היבטים ועניינים. ונקודה אחת אומרת, שמצד האמת לא לכל דבר יש פתרון ולכל דבר יש יתרונות ... את הלקוח אליך, אלא רק יצור ביקוש גם למתחרים שלך וזהו, בלי לחבר את הלקוח אליך. לסיכום: איך להתמודד עם זה שבתוך יצירת חומרי שיווק, יש גם חומרי שיווק שיוצרים ביקוש גם למתחרים שלך? 1 - לא להכל יש פתרון ולהכל יש מחיר. 2 - תתמקד בליצור תכנים שמקדמים רק אותך ולא את המתחרים שלך. אבל גם לזה יש מחיר. 3 - תכין את חומרי השיווק בצורה ...
שיווק ומכירות, מהן 3 המטרות של השיווק? איך לתכנן משפך שיווקי? מהי המטרה של השיווק? למה צריך שיווק? מה זה שיווק? איך לעשות שיווק בצורה נכונה? איך להתחיל לשווק? איך לתכנן את השיווק? שיווק סטרטאפ, איך ליצור ביקושים? שיווק בשוק תחרותי, לייצר ביקוש למוצר, לייצר מודעות למוצר, ניהול השיווק, מנהל שיווק, יעוץ שיווקי, איך ליצור חומרים למשפך שיווקי? איך לעשות שיווק נכון? מומחה לשיווק, איך לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך? ליצור בידול עסקי, מיתוג עסקי
... איך להתחיל לשווק? איך לתכנן את השיווק? שיווק סטרטאפ, איך ליצור ביקושים? שיווק בשוק תחרותי, לייצר ביקוש למוצר, לייצר מודעות למוצר, ניהול השיווק, מנהל שיווק, יעוץ שיווקי, איך ליצור חומרים למשפך שיווקי? איך לעשות שיווק נכון? מומחה לשיווק, איך לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך? ... אלא גם צריך לגרום להם לרצות לרכוש ממך את המוצר שלך. דהיינו, לייצר ביקוש למוצר שלך, ולא רק לייצר מודעות למוצר שלך. כי יש מוצרים שאתה רק צריך לייצר מודעות למוצר עבור קהל היעד שלך, שאתה מוכר את המוצר. אבל יש מוצרים שאתה צריך לייצר ביקוש למוצר שלך, לגרום ללקוחות שלך לרצות לרכוש את המוצר שלך. וזה עוד תהליך שיווקי שצריך לעשות אותו. דהיינו, שלב 2 כנל במידה וצריך אותו בהתאם למוצר שלך. שלב 3 הוא לגרום לאנשים לרצות ...
איזה עסק לפתוח? איך לעשות הרבה כסף? איך להקים עסק רווחי מאוד? איזה עסק להקים? איך לפתח קריירה? במה כדאי לעבוד? מהו העסק הכי רווחי בעולם? איזה עסק כדאי לפתוח? איזה עסק קטן כדאי לפתוח? איזה עסק הכי כדאי לפתוח? רעיונות לעסק קטן, איזה עסק קטן כדאי לפתוח? איזה עסק הכי רווחי? איזה עסק הכי טוב לפתוח? איזה עסק הכי משתלם לפתוח? איזה עסק מתאים לי? עסקים למתחילים, היצע וביקוש, להקים את העסק הראשון שלי, רעיונות להקמת עסק קל לתפעול, איזה עסק הכי כדאי לפתוח?
... עסק קטן כדאי לפתוח? איזה עסק הכי רווחי? איזה עסק הכי טוב לפתוח? איזה עסק הכי משתלם לפתוח? איזה עסק מתאים לי? עסקים למתחילים, היצע וביקוש, להקים את העסק הראשון שלי, רעיונות להקמת עסק קל לתפעול, איזה עסק הכי כדאי לפתוח? וכאן נסביר איזה עסק כדאי לך לפתוח ובמה כדאי לך לעסוק כדי לעשות כסף, הכי הרבה כסף ... יותר בקלות יותר במהירות וכולי. ויש בזה כל מיני היבטים ושיקולים. וצריכים להבין, שהכסף שיהיה לך, תלוי אך ורק בדבר אחד בלבד. והוא בהיצע וביקוש. דהיינו, כמה אנשים ירצו את מה שתציע. וכמה אפשרויות אחרות יהיו ללקוחות שלך, לרכוש ממישהו אחר שאינו אתה. וככל שיהיה לך יותר ביקוש וככל שללקוחות שלך יהיו פחות אפשרויות, הרי שאתה תעשה יותר כסף ואין שום אפשרות אחרת. ולכן במקום לשאול, איזה עסק כדאי לי לפתוח, ואיזה עסק הכי רווחי, תשאל את עצמך, באיזה עסק שאתה תקים, יוכל להיות הכי הרבה ביקוש והכי פחות היצע. כי ככל שיהיה פער גדול יותר לטובת הביקוש שלך, ככה תרוויח יותר כסף. ומה האמת? באיזה עסק יהיה הכי הרבה ביקוש והכי פחות היצע? איך יודעים מה התשובה? אז צריכים להבין במה תלוי היצע וביקוש. וזה כמובן תלוי בכל מיני דברים. אבל יש בזה חוקיות שכדאי להבין אותה. והיצע וביקוש יכול להיות תלוי בכל מיני גורמים. לדוגמה כשל שוק. דהיינו, לדוגמה מקרה שבו פתאום יש ביקוש לאיזה מוצר ואין מספיק ספקים שיש להם את המוצר הזה. לדוגמה נניח שיש קורונה ואנשים רוצים מסכות קורונה ועדיין אין מספיק מסכות קורונה. אז אם תהיה בין הראשונים שיש להם ... מסכות קורונה. או לדוגמה נניח שפתאום יש מלחמה וכולם רוצים לקנות מקלטי רדיו ובמקרה יש לך כמות של מכשירי רדיו, אז גם כאן יהיה יותר ביקוש מהיצע, לטובתך ואתה תוכל לעשות הרבה כסף. או לדוגמה מקרה שבו מישהו משתלט בדרך לא חוקית או לא מוסרית, על איזה משאב כלשהו שכולם צריכים אותו ואז הוא עושה מזה הרבה כסף. לדוגמה, בשוק לא תחרותי מספיק וכיוב. ולמה אני קורא לזה כשל שוק. כי בטווח הארוך בשוק תקין ובריא, כנראה שההיצע והביקוש יתאזנו. כי כנראה שעם הזמן יכנסו עוד אנשים שיספקו את המוצר, שכרגע יש לך בו יתרון תחרותי. במילים אחרות, בהחלט אפשרי לעשות כסף והרבה מאוד כסף, מלהתחבר למגמה שבה יש כשל שוק זמני, במוצר מסוים. דהיינו, למצוא מוצר שבנקודת זמן מסוימת, יש ממנו הרבה יותר ביקוש מאשר היצע, מכל מיני סיבות שונות. ואז באפשרותך למכור את המוצר הזה ולעשות ממנו הרבה כסף. אבל כנראה שמהר מאוד, יכנסו מתחרים לענף שלך ויגדילו את ההיצע ויורידו את המחיר. באיזה עוד מקרים יש יותר ביקוש מהיצע? תשובה: במקרים שבהם יש לך יתרון תחרותי מובהק, שיהיה קשה מאוד למתחרים שלך, להדביק את הפער אליך ולהתחרות בך. ואני אסביר: ברמת העיקרון, לא משנה מה, אם תקים ... פטנט, אז עדיין מישהו ינסה להמציא פטנט אחר להביא אלטרנטיבה ללקוחות שלך. במילים אחרות, לא משנה מה, תמיד לאורך זמן, אם יש למוצר מספיק ביקוש, הרי שההיצע יגדל, כדי להוריד את המחיר. עד שלא יהיה יותר כדאי להגדיל את ההיצע וכולי. אבל ניתן להבין, שככל שהפער שיש בינך לבין המתחרים שלך, גדול יותר, דהיינו, ככל ... דבר שהוא, הרי שככל שהפער גדול יותר, בינך לבין שאר המתחרים שלך, ככה תרוויח יותר כסף. ולהיות יותר טוב מהמתחרים שלך, כמובן במשהו שיש לו ביקוש באופן כללי. כי אם לדוגמה אתה יודע לצייר קרניים של חתול מעופף יותר טוב מכל אחד אחר, לא בטוח שיש לזה ביקוש יותר מידי. אבל בכללי בכל תחום שיש לו ביקוש, ככל שתהיה יותר טוב מאחרים, ככה כנראה שתרוויח בו יותר כסף יותר זמן יותר בקלות. במילים אחרות, אם אתה מתלבט מה כדאי לך לעשות כדי להרוויח הרבה כסף, תנסה להבין, במה ... יותר טוב מאחרים, במה יהיה יותר קשה למתחרים שלי, לעקוף אותי בסיבוב, במה יהיה יותר קשה לעסקים מתחרים להתחרות בי. כמובן, בדברים שיש להם ביקוש באופן כללי. אבל שוב אחדד, יש את הלוגיקה שאומרת, בא נחפש פטנט למצוא איזה מוצר שכולם רוצים אותו ושאין ממנו הרבה ונעשה ממנו כסף. זה אולי יכול לעבוד ואולי לא. אבל זה ... יכול לעשות. וזה באמצעות זה שתלמד ותפתח את הנושא שבו אתה הכי טוב ושאתה יכול להיות בו הכי טוב. כי אז יהיה פער יותר גדול בין ההיצע לבין הביקוש ותוכל לעשות יותר כסף. במילים אחרות, אל תחפש את המוצר שאתה יכול לספק בו יותר ביקוש מהיצע, כי הכסף שם הוא זמני בלבד. לא שזה רע, אבל תזכור שזה זמני בלבד. כי השוק יסדר את עצמו ולא תוכל לעשות עוד כסף לאורך זמן. כן תחשוב על היכן אתה יכול להיות יותר טוב מאחרים, לאורך זמן. כי לספק יותר היצע מביקוש, גם זה נחשב ליתרון תחרותי. רק השאלה היא, האם מדובר על כשל שוק שהוא במגמה להיסגר, על ידי הגדלת ההיצע והורדת מחירים, או שמדובר על יתרון אמיתי שיכול למשוך הרבה זמן ...
איך לעשות הרבה כסף בזמן קצר? מה התחום שאתה יכול לעשות בו הכי הרבה כסף הכי מהר? איך לעשות הרבה כסף כאן ועכשיו בלי ללמוד שום דבר חדש? איזה תחום הכי מתאים לך? באיזה תחום אתה יכול לעשות הרבה כסף בזמן הקצר ביותר? איך להיות עשיר מהר? איך לעשות כסף בלי ללמוד כלום? איך לעשות כסף בלי להשתפר בשום דבר? איך לעשות הרבה כסף? כמה ביקוש יש לך? ההיצע והביקוש שיש לך, בחירת קריירה, איך לבחור מקצוע? איך לעשות כסף? איך לפתח קריירה?
... בשום דבר? איך לעשות הרבה כסף? כמה ביקוש יש לך? ההיצע והביקוש שיש לך, בחירת קריירה, איך לבחור מקצוע? איך לעשות כסף? איך לפתח קריירה? וכאן נסביר, מה ... אפשרי לעשות, איפה שיש לך הכי הרבה ביקוש. ויש לך הכי הרבה ביקוש, היכן שצריכים את היכולות שלך והיכן שאין הרבה אנשים שיכולים לעשות את מה שאתה יודע ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להרוויח יותר כסף? במה תלוי כמה כסף תרוויח? האם המקצועיות שלך משפיעה על הרווחים שלך? האם חייב להיות מקצועי כדי לעשות כסף? למה אני לא מרוויח מספיק כסף? היצע וביקוש, מכירות בעסק, איך מרוויחים כסף? לעשות כסף מאומנות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: ביקוש, האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש או אין אלוהים? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? למה לא להתאבד? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה המשמעות של החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ביקוש, איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשתול מחשבות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחנך ילדים? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפרש חלומות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למצוא זוגיות? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לפרישה, אימון אישי לעסקים, מאמן קריירה בתחום ביקוש - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2500 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 10:36:08 - wesi1