אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ביקוש ✔מקצועות העתיד, לאילו מקצועות יהיה ביקוש בעתיד? איזה מקצועות יעלמו בעתיד? איזה מקצוע לבחור? מקצועות מבוקשים בעתיד, מה יהיו המקצועות החמים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מקצועות העתיד, לאילו מקצועות יהיה ביקוש בעתיד? איזה מקצועות יעלמו בעתיד? איזה מקצוע לבחור? מקצועות מבוקשים בעתיד, מה יהיו המקצועות החמים בעתיד? פיתוח קריירה בעתיד, מקצועות שיעלמו בקרוב מהעולם, מקצועות העתיד בהייטק, לעבוד בהייטק
אילו מקצועות ייעלמו ואילו יהיו מבוקשים בעתיד?

העולם שלנו משתנה במהירות רבה, והשינוי המרכזי שמוביל את השוק התעסוקתי הוא הטכנולוגיה והאוטומציה. לפי אליעד כהן, בעתיד המקצועות היחידים שיהיו מבוקשים יהיו אלה הדורשים רמת חשיבה גבוהה. הוא מסביר שכל מקצוע שאינו דורש חשיבה מעמיקה או יצירתית, בסופו של דבר יוחלף על ידי רובוטים ומחשבים. כדי להבין למה זה יקרה, חשוב להבין מהי בעצם אוטומציה ומה המגבלות של רובוטים.

מדוע רובוטים יחליפו כמעט את כל המקצועות?

רובוטים הם מכשירים דוממים ללא רגשות, אינם מתעייפים, ואינם מאחרים לעבודה. לכן, עסקים וארגונים יעדיפו להיעזר בהם ככל האפשר כדי לייעל תהליכים ולחסוך בעלויות. לפי אליעד כהן, כל פעולה פשוטה או פעולה שדורשת מעט חשיבה, תבוצע בעתיד על ידי רובוטים, כיוון שלבני אדם יש יתרון ברור ויחיד: היכולת לחשוב חשיבה מורכבת ויצירתית.

לדוגמה, אם ניקח את מקצוע עריכת הדין, מקצוע שדורש חשיבה מורכבת, גם הוא עלול להיות מוחלף יום אחד על ידי רובוטים. איך זה יקרה? פשוט מאוד - ייקחו את כל הידע והחשיבה הנדרשת מעורך דין, יהפכו אותו לאלגוריתם ויכניסו אותו לתוך רובוט או תוכנה. באופן דומה, שופט, רופא, וכל בעל מקצוע אחר שמסתמך בעיקר על ידע קיים ועל חשיבה אנליטית ופחות על יצירתיות, נמצא בסיכון להיות מוחלף בעתיד.

מהי בינה מלאכותית והאם היא תוכל לחשוב לבד?

בינה מלאכותית (Artificial Intelligence) היא למעשה הניסיון לגרום לרובוט או למחשב לחשוב באופן עצמאי. עם זאת, חשוב להבין את המגבלה הבסיסית ביותר של הבינה המלאכותית לפי אליעד כהן - המחשב או הרובוט לעולם לא יהיה חכם יותר מהאדם שיצר ותכנת אותו. רובוט יכול לקבל החלטות טובות יותר מבני אדם מסוימים, אבל זאת רק בתנאי שהוא פועל לפי אלגוריתם או נוסחה שכבר קיימת ושהוזנה לתוכו על ידי אדם. הוא אינו יכול ליצור בעצמו נוסחה חדשה שלא חשבו עליה קודם.

לדוגמה, מחשב יכול לנצח את מי שיצר אותו בשחמט, מפני שיש לו יכולת לעבד נתונים רבים יותר, לזכור ולנתח כמויות מידע עצומות באופן מיידי. אך כל ההחלטות שלו עדיין מבוססות על נוסחאות שהוזנו לתוכו מראש על ידי האדם. המחשב לא יכול לייצר אלגוריתם או נוסחה חדשה לגמרי ללא התערבות אנושית, ולכן, למרות היכולות המופלאות שלו, יש לו גבולות ברורים ביכולות החשיבה העצמאית.

מי יהיו האנשים האחרונים שיישארו בשוק העבודה?

האנשים שיישארו אחרונים בשוק העבודה יהיו אלה שיודעים לחשוב בצורה יצירתית ולפתח את הרובוטים והמחשבים עצמם. אנשי הפיתוח, התכנות, והרובוטיקה, יהיו אלה שייצרו את המערכות שיחליפו את העובדים האחרים. גם כאשר רובוטים כבר יפעלו בכל התחומים האפשריים, עדיין יהיה צורך תמידי בשיפור מתמיד של הטכנולוגיה והאלגוריתמים. לכן, האנשים שיוכלו לפתח חשיבה גבוהה וליצור מערכות חכמות יותר, תמיד יישארו מבוקשים.

כיצד להתכונן בצורה נכונה לשוק העבודה העתידי?

לפי אליעד כהן, הדרך הטובה ביותר להתכונן לשוק העבודה העתידי היא לפתח את השכל ואת יכולת החשיבה האישית שלכם. ככל שתדעו לחשוב בצורה טובה יותר, כך תוכלו להיות אלה שיוצרים ומשפרים תהליכים, ולא אלה שהרובוטים יחליפו אותם. כהן מציע לכם להתמקד בפיתוח החשיבה שלכם, להבין כיצד אתם בעצמכם פועלים ומקבלים החלטות, וכך תוכלו תמיד למצוא את עצמכם בתפקיד חיוני של שיפור וייעול תהליכים.

לדוגמה, כאשר מפתחים רכב אוטונומי, למעשה מתעדים את כל הפעולות שבן אדם עושה בזמן נסיעה, מזינים אותן לתוך מחשב, וכך יוצרים אלגוריתם שלפיו הרכב נוסע בעצמו. באופן דומה, אם תדעו לנתח ולשפר את תהליכי החשיבה שלכם, תוכלו תמיד לבנות רובוטים חדשים וטובים יותר או לשפר מערכות קיימות.

המסר הסופי הוא: העתיד שייך לאלו שיודעים לחשוב ולפתח תהליכים חדשים.
מה הם מקצועות העתיד? האם מחשב יכול להיות יותר חכם מבן אדם? מהן מגבלות הבינה המלאכותית? מה יהיו מקצועות העתיד? בינה מלאכותית, פיתוח תוכנה, אינטליגנציה מלאכותית, Artificial intelligence, איזה מקצועות כדאי ללמוד? מקצועות מבוקשים בעתיד, ראיה ממוחשבת, רובוטים אנושיים, רובוטים בתעשייה, רובוטים יחליפו אנשים, קריירה בעתיד, איך לבנות קריירה? איזה מקצוע ללמוד? איזה תחום ללמוד? פחד מפיטורים, יציבות תעסוקתית, אוטומציה של תהליכים, ייעול תהליכים, רובוט או אדם, מקצועות עבודה, מקצועות שייכחדו בקרוב, מקצועות בסיכון, מקצועות שנעלמו בגלל הטכנולוגיה, מקצועות שעתידים להיעלם, טכנולוגיה עתידית, רובוטיקה, פיתוח רובוטים, שוק התעסוקה בעתיד, שוק העבודה העתידי, היערכות לשוק העבודה העתידי, עולם העבודה העתידי, מגמות בשוק העבודה, עולם העבודה המשתנה, אתגרי שוק העבודה, מיומנויות בשוק העבודה, רובוטים בשוק העבודה, עתיד עולם העבודה, עולם העבודה החדש, עתיד שוק העבודה, עתיד התעסוקה, מקצועות מבוקשים בעולם, מקצועות נדרשים בעולם, רשימת מקצועות העתיד, ללמד מחשב לחשוב, מחשב יכול לחשוב לבד, האם מחשב יכול להתעלות על בן אדם? האם מחשב יכול לנצח בן אדם? האם מחשב יוכל לחשוב לבד? באיזה מקצוע תמיד תהיה עבודה? האם אפשר לנצח את המחשב? האם מחשב יכול להמציא מחשב?
שיפור יכולות שכליות קבלת החלטות מקצועות נדרשים לקבל החלטות טובות תחושות איך להיות גאון לעבוד בהייטק איך להיות חכם פיתוח קריירה בעתיד עייפות שוק העבודה העתידי איזה מקצוע איזה מקצוע לבחור איזה מקצועות יעלמו בעתיד בחירה בחירת מקצוע בחירת קריירה ביקוש הייטק המקצועות החמים בעתיד התאמת מקצוע התאמת קריירה יעוץ קריירה לאילו מקצועות יהיה ביקוש בעתיד לבחור לבחור מקצוע לבחור קריירה לעבוד לעבוד בהייטק לפתח מה יהיו המקצועות החמים בעתיד מקצוע מקצועות העתיד מקצועות העתיד בהייטק מקצועות יעלמו בעתיד מקצועות מבוקשים מקצועות מבוקשים בעתיד מקצועות שיעלמו בקרוב מהעולם עבודה עולם עתיד פיתוח פיתוח קריירה פיתוח קריירה בעתיד קריירה קריירה בעתיד
שיווק כשיש יותר ביקוש מאשר היצע, שיווק ועודף ביקוש, האם לעשות שיווק כשיש המון ביקוש? מי לא צריך לעשות שיווק? האם תמיד צריך לעשות שיווק? למה לעשות שיווק? מתי לא לעשות שיווק? האם עוד ביקוש שווה עוד רווח? מתי לא טוב עוד ביקוש? מתי לעצור את השיווק? האם להמשיך לעשות שיווק? היצע וביקוש ושיווק, איך להעלות מחיר ללקוחות? שיווק והעלאת מחירים ללקוחות, יעוץ שיווקי, משפך שיווקי גרוע, לקוחות לא רלוונטיים, יותר מידי ביקוש, שיווק גרוע, שיווק לא טוב
... כשיש יותר ביקוש מאשר היצע, שיווק ועודף ביקוש, האם לעשות שיווק כשיש המון ביקוש? מי לא צריך לעשות שיווק? האם תמיד צריך לעשות שיווק? למה לעשות שיווק? מתי לא לעשות שיווק? האם עוד ביקוש שווה עוד רווח? מתי לא טוב עוד ביקוש? מתי לעצור את השיווק? האם להמשיך לעשות שיווק? היצע וביקוש ושיווק, איך להעלות מחיר ללקוחות? שיווק והעלאת מחירים ללקוחות, יעוץ שיווקי, משפך שיווקי גרוע, לקוחות לא רלוונטיים, יותר מידי ביקוש, שיווק גרוע, שיווק לא טוב וכאן נדבר על העניין של שיווק לעסק, כאשר יש לעסק המון ביקוש. והשאלה היא, האם כשיש המון ביקוש, לא צריך לעשות שיווק, או שצריך לעשות שיווק גם אם יש המון ביקוש לעסק? אז ברמת העיקרון, השיווק, מטרתו היא להגדיל את הביקוש של העסק. דהיינו, אתה משווק את העסק שלך, כדי שלעסק שלך יהיה יותר ביקוש. ומכאן לכאורה נובע, שאם לעסק שלך יש המון ביקוש, אז אתה לא צריך לעשות שיווק, כי כבר יש לך ביקוש. אבל כמובן שזאת לא כל האמת. ואני אסביר. נניח שיש לך מאה מוצרים ויש לך 1000 לקוחות שרוצים לקנות את המוצר שלך. האם יהיה נכון לומר שיש לך יותר ביקוש מאשר היצע? לכאורה כן. כי אתה מציע מאה מוצרים, ובפועל יש לך 1000 לקוחות. אבל כמובן שזאת לא כל האמת. כי ננסה לשאול את זה בדרך אחרת. נניח שיש לך מאה מוצרים ו 1000 לקוחות שרוצים ... אם התשובה היא שלא, אז אולי באמת אתה לא צריך לעשות עוד שיווק, כי כבר יש לך יותר ביקוש מאשר היצע. אבל כמובן שזאת לא תהיה האמת. כי אם יהיו לך פי מאה לקוחות, כנראה שתוכל להעלות את המחיר שלך ולהרוויח יותר כסף על אותם מאה מוצרים. דהיינו, נניח שיש לך מאה מוצרים ... מאה לקוחות מתוך המאה אלף יוכלו וירצו לרכוש את המוצר שלך. במילים אחרות, אם עוד ביקוש לא יכול לעזור לעסק שלך, אז אולי אתה לא צריך לעשות עוד שיווק. אבל כנראה שתמיד עוד ביקוש יכול לעזור לעסק שלך, כי אתה תוכל להעלות את המחיר ולהרוויח יותר, אם יהיה לך עוד ביקוש. ויכול להיות שיש לך מספיק ביקוש למחיר שאתה מוכר כרגע, אבל אם תעלה את המחיר, לא יהיה לך מספיק ביקוש. לכן אף פעם אין לך מספיק ביקוש, למחיר יותר גבוה. כל שכן, אם אתה לא מצליח למכור במחיר ובכמות שאתה כן רוצה למכור, שבמצב כזה, אם יהיה לך יותר ביקוש, כנראה שתוכל למכור ביותר מחיר, או באותו המחיר יותר יחידות, או אפילו יותר יחידות בפחות מחיר. אבל בטוח נכון, שעוד ביקוש, תמיד יותר טוב. כי בעיקרון, יש מצבים שעוד ביקוש יכול לגרום לך נזק. לדוגמה, אם תהיה חייב למכור המון יחידות, ברמה שאתה לא יכול לעמוד בקצב הייצור, שאז לדוגמה אתה יכול לקרוס. או לדוגמה שיהיה לך המון ביקוש אבל באמצעות בניית משפך שיווקי גרוע, שמביא לך המון לקוחות לא רלוונטיים, שאז יכול להיגרם לך יותר נזק מאשר תועלת. אבל ברמת העיקרון בדרך כלל, כנראה שאם תביא לעסק שלך, עוד לקוחות ... טוב להביא לקוחות טובים. וכמובן שיש נקודת מבט נוספת, והיא שיש מצבים שלמרות שעוד ביקוש יעזור לך, הרי שלא כדאי לך לעשות שיווק. ומתי זה יקרה? תשובה: זה יקרה אם העלות שלך להביא עוד לקוחות טובים, גדולה מהתועלת שלך מכך שאתה מביא עוד לקוחות טובים. לדוגמה, נניח שהעלות ... לך לעשות עוד שיווק בדרך שבה אתה עושה שיווק עד כה. כי זה נכון שאם יהיה לך יותר ביקוש, של לקוחות טובים, הרי שכנראה שתמיד תהיה לך מכך עוד תועלת, כי לצורך העניין לכל הפחות תוכל להעלות את המחיר, אבל מצד שני, צריך להפריד בין השאלה, האם תהיה לך תועלת מכך שיהיה לך יותר ביקוש, לבין השאלה, כמה יעלה לך ליצור עוד ביקוש, והאם העלות ליצור עוד
תחרות עסקית - האם תחרות עסקית זה טוב או רע, האם מתחרים עסקיים זה טוב או רע? האם זה טוב שיהיו לך מתחרים? האם זה רע שיהיו לך מתחרים? כמה שיותר ביקוש? כמה שיותר היצע? היצע וביקוש, כניסה של מתחרים לשוק, שיווק יוצר ביקוש למתחרים, מתי טוב שיהיו לך מתחרים? מתי רע שיהיו לך מתחרים? איך מתחרים יכולים להשפיע עליך? מה הם מתחרים טובים? מה הם מתחרים רעים? איך תחרות עשויה להשפיע על הרווחיות שלך, האם כדאי לך שיהיו לך מתחרים? תחרות עסקית טובה, תחרות עסקית רעה
... לך מתחרים? כמה שיותר ביקוש? כמה שיותר היצע? היצע וביקוש, כניסה של מתחרים לשוק, שיווק יוצר ביקוש למתחרים, מתי טוב שיהיו לך מתחרים? מתי רע שיהיו לך מתחרים? איך מתחרים ... כדאי לך שיהיה לך יותר ביקוש מהיצע. דהיינו, שיהיו יותר לקוחות שירצו לרכוש ממך, מאשר הכמות שאתה יכול ... שאם יש למוצר שלך המון ביקוש, הרי שלא כדאי לך שתהיה לך תחרות. כי אם תהיה לך תחרות, זה יכול לגרום לכך ... שלך. ואז זה יוריד את הביקוש שלך, וממילא גם את הרווחיות שלך. אבל אם אין למוצר שלך הרבה ביקוש, אז יתכן שאם יהיו לך מתחרים, אז מאחר שגם המתחרים שלך ירצו להרוויח כסף, ... וכך אולי יגדל גם הביקוש למוצר שלך. ואסביר שוב: בעיקרון אתה רוצה שיהיה כמה שיותר ביקוש למוצר שלך וכמה שפחות מתחרים שאפשרי לרכוש מהם את המוצר שלך. ברגע שנכנס ... על היחס של ההיצע והביקוש שלך. יתכן שאם יכנס מתחרה, הוא יחסל לך את הביקוש לחלוטין. כי לדוגמה הוא יעשה שיווק יותר טוב ממך וימשוך את כל הלקוחות שלך אליו ואז תהיה בלי ביקוש, כי לא יהיה לך שום יתרון על המתחרה החדש שלך. זאת אפשרות אחת. אפשרות ... כי לפעמים שיווק יוצר ביקוש למתחרים ולפעמים לא. תלוי בתוכן של השיווק ובכל מיני גורמים. ולכן באופן ... תשפיע על יחס ההיצע והביקוש שלך, זה החלק הכי חשוב. ולכן למרות שכל מקרה לגופו ושצריך לבדוק כל מקרה ... לומר שאם יש לך המון ביקוש, אז אם אתה לא רוצה לקחת סיכון, עדיף שלא יהיו לך מתחרים. אבל אם אין לך המון ביקוש, אז זה כבר תלוי בסוג המתחרים שיהיו לך, להבין האם ואיך הם ישפיעו על הביקוש שלך. כי בוודאות הם ישפיעו על ההיצע, אבל איך הם ישפיעו על הביקוש שלך, זאת השאלה. נקודה נוספת שצריכים לקחת בחשבון, זה לדוגמה השפעה של ... ישפיעו על ההיצע והביקוש שלך, אלא גם לעשות את החישוב, של אם אתה תנהל עוד חנות ירקות, איך זה ... שיווק כדי להגדיל את הביקוש להיצע שנוצר בחנות החדשה, אבל מצד שני אתה מוזיל את עלויות הייצור שלך. ... של השפעה על היצע וביקוש שלך, שיקולים שקשורים לסוג המתחרים שלך, שיקולים על האפשרות למנוע את ... אבל אם אין לך מספיק ביקוש, אז צריך לשקול כל מקרה לגופו. ...
חוקי הכסף - היצע וביקוש, סיכוי וסיכון, האם בלי סיכון אין סיכוי? האם אין סיכוי בלי סיכון? האם יש סיכוי בלי סיכון? האם קיים כסף קל? מהי פרמיית סיכון? איך להתעשר? סודות העושר, כלכלת הכסף, מבוא לכלכלה, לימודי כסף, סודות האנשים העשירים, איך עושים כסף? שוק תחרותי, הגבלים עסקיים, מונופול עסקי, טרנדים עסקיים, יותר מזל משכל בעסקים, תחרות בעסקים, איך לשמור על רווחיות גבוהה? איך לעשות הרבה כסף בקלות? סיכון וסיכוי, ביקוש והיצע
... הכסף - היצע וביקוש, סיכוי וסיכון, האם בלי סיכון אין סיכוי? האם אין סיכוי בלי סיכון? האם יש סיכוי בלי סיכון? האם קיים ... לעשות הרבה כסף בקלות? סיכון וסיכוי, ביקוש והיצע וכאן נסביר את אחד החוקים החשובים ביותר של הכסף, והוא החוק של בלי סיכון אין סיכוי או באנגלית ... בסיסי של הכסף? החוק הוא חוק היצע וביקוש ביקוש והיצע. היצע פירושו, כמה מציעים את השירות והמוצר, ביקוש פירושו כמה מבקשים ורוצים את המוצר ואת השירות. ככל שהביקוש עולה על ההיצע, דהיינו, ככל שיותר אנשים רוצים את המוצר, ביחס לכמות האנשים שמספקים אותם, כך מחיר המוצר ... שזה יעלה את המחיר של כוס המים. כי הביקוש עולה על ההיצע (יותר ביקוש מאשר היצע). במידה והמוכר ירצה לעשות כמה שיותר כסף, אז הוא ימכור את הכוס מים, למי שישלם הכי הרבה מבין כל ה 100 אנשים. ואם ההיצע עולה על הביקוש (יותר היצע מאשר ביקוש), דהיינו, שיש מאה אנשים שרוצים למכור כוס מים, אבל יש רק מישהו אחד שרוצה לרכוש כוס מים, אז המחיר של ... מסוים, בהכרח שיהיה בו קצת היצע והרבה ביקוש. דהיינו, קצת אנשים שמספקים את המוצר והרבה אנשים שרוצים אותו. שזה ורק זה יכול ליצור הרבה כסף למי ... שמרווחים בו הרבה כסף, הרי שיש בו יותר ביקוש מהיצע. דהיינו, שיותר אנשים רוצים לקנות את המוצר, מאשר כמות האנשים שמספקים את המוצר. ובמה תלוי שבמוצר מסוים יהיה יותר ביקוש מאשר היצע? למה יש מוצרים שיש להם הרבה ביקוש, ואין להם הרבה היצע של אנשים שמספקים את המוצר? לכך, יכולות להיות מגוון סיבות: 1 - סיבה אחת לדוגמה, ... 2 - סיבה נוספת לדוגמה לכך שיש יותר ביקוש מאשר היצע, היא קרטל עסקי ומונופול עסקי. דהיינו, שיש כשל שוק כלשהו או מדינה מושחתת כלשהי (עע הרשות ... שאם יש עסק שעושה הרבה כסף, כי יש יותר ביקוש מהיצע, הרי שאם מדובר במונופול, הרי שאין כאן שוק חופשי. 3 - סיבה נוספת אפשרית לכך שיש יותר ביקוש מהיצע, היא בגלל שלמוכר יש יתרון תחרותי ספציפי שמקשה ולא מאפשר לאחרים להתחרות בו. דהיינו, שלספק המוצר ... דהיינו, יש מצב שבו יש קצת היצע והרבה ביקוש, והסיבה לכך שיש קצת היצע, היא יותר עניין של מזל מאשר שכל. כי במקרה הבן אדם נולד עם מיומנות ספציפית ... הרבה כסף, בגלל שיש קצת היצע והרבה ביקוש, אז אם יש שם שוק חופשי ותחרות חופשית, אז הרי שכנראה יש כאן יתרון תחרותי נרכש. לדוגמה מישהו שמשקיע ... כלשהו הרבה כסף, צריכים שיהיה בו יותר ביקוש מאשר היצע. וזה יכול לקרות או כי זה כנראה מונופול מושחת, כי בדרך כלל מונופולים הם מושחתים ושאין שם ... שיספק את הצרכנים ושיוריד את רמת הביקוש למוצר המקורי. אפשרות נוספת נפוצה יותר היא, שיש שוק חופשי ושאין כאן איזה יתרון תחרותי מולד, אבל יש ... בשוק חופשי כאשר יש עסק שיש בו הרבה ביקוש ומעט היצע? בעסק כזה באופן אוטומטי יתחילו להיכנס מתחרים, ויגדילו את רמת ההיצע וינסו לשמור על מחירים ... כסף, אתה צריך לעסוק במשהו שיש בו יותר ביקוש מאשר היצע. זה בטוח נכון. אז האם יכול להיות עסק שבו אפשרי לעשות הרבה כסף, בלי הרבה סיכון? התשובה היא, ... נהיה יותר טוב מאחרים, במשהו שיש בו ביקוש, עד כדי כך שלאחרים יהיה מאוד קשה להתחרות בכמה שאתה טוב. כי בשוק חופשי תקין, ברגע שיהיה עסק שיש בו ...
סטארטאפ, רעיון לסטארטאפ, הקמת סטארטאפ, האם הרעיון שלך טוב? האם אפשר לעשות כסף מהרעיון שלך? האם יש לך רעיון טוב לסטארטאפ? יעוץ לסטארטאפים, הקמת עסק, תוכנית עסקית, האם להקים עסק? האם להקים סטארטאפ? טעויות של סטארטאפים, איך לעשות כסף בסטארטאפ? היצע וביקוש, להמציא את הגלגל מחדש, היצע וביקוש ביחס למחיר של המוצר, יותר ביקוש מהיצע, חוקי הכסף, איך לעשות כסף? יעוץ ליזמים, יעוץ לממציאים, האם המצאת את הגלגל מחדש?
... לך רעיון טוב לסטארטאפ? יעוץ לסטארטאפים, הקמת עסק, תוכנית עסקית, האם להקים עסק? האם להקים סטארטאפ? טעויות של סטארטאפים, איך לעשות כסף בסטארטאפ? היצע וביקוש, להמציא את הגלגל מחדש, היצע וביקוש ביחס למחיר של המוצר, יותר ביקוש מהיצע, חוקי הכסף, איך לעשות כסף? יעוץ ... עוד אחד מהדברים שצריכים לקחת בחשבון, כאשר עושים תוכנית עסקית לסטארטאפ וכיוב. ולפעמים יש לאנשים רעיון לפתוח עסק ולדעתם יש להם רעיון מצוין שיהיה לו הרבה ביקוש והם חושבים לכבוש את העולם, עם הרעיון שלהם שיהיה לו הרבה ביקוש. אבל הם צריכים לקחת בחשבון עוד כל מיני דברים... וכאן נדבר על העניין של היצע וביקוש. ונסביר, כי כדי לעשות כסף, לא מספיק שיש למוצר שלך יותר ביקוש מאשר היצע, אלא אתה צריך שלמוצר שלך יהיה יותר ביקוש ביחס למחיר המכירה של המוצר שלך, ביחס להיצע של המוצר שלך. ואני אסביר: ברמת העיקרון, אם יש מוצר שיש לו יותר ביקוש מאשר היצע, דהיינו, שיותר אנשים רוצים ... מאשר ההיצע של המוצר, דהיינו, יותר מאשר הזמינות של המוצר ללקוחות, הרי שהמחיר של המוצר יעלה. לדוגמה, למכור כוס מים במדבר, במקום שאין בו מים, שאז יש המון ביקוש למוצר ביחס לכמות ההיצע של המוצר. וכאן אחדד, שיש אנשים שחושבים בטעות שכדי לעשות כסף, מספיק שיהיה להם מוצר שיש לו הרבה ביקוש. במובן שאם יש להם רעיון להמציא משהו שלדעתם להמצאה שלהם יהיה הרבה ביקוש, הרי שכנראה שהם עלו על דרך לעשות כסף. כי לדעתם יש להם מוצר עם המון ביקוש. וכאן אני אחדד, שלא מספיק רק שיהיה ביקוש באופן כללי למוצר שלך, אלא צריך שיהיה למוצר שלך גם ביקוש ביחס למחיר שבו תמכור את המוצר. ... לקנות פרארי במחיר שאתה רוצה עבורו. לכן כאשר מישהו חושב להמציא משהו וכאשר למישהו יש רעיון לסטארטאפ וכיוב, עליו להפריד בין השאלה של: האם למוצר שלו יהיה ביקוש, שזאת שאלה אחת. לבין השאלה: האם למוצר שלו יהיה גם ביקוש ביחס למחיר המכירה של המוצר, שזאת שאלה ... ממך? ואולי עלות הפרסום שלהם יותר זולה? ואולי הם יוכלו לספוג הפסד כספי, כדי להוציא אותך מהמשחק? ועוד. לסיכום: לא מספיק שיש לך רעיון טוב שיהיה לו הרבה ביקוש, אלא צריך לקחת בחשבון עוד כל מיני שיקולים כאלו ואחרים. וכמו שהסברתי, מוצר טוב הוא מוצר שיש לו יותר ביקוש מהיצע, ביחס למחיר שמציעים למכור אותו בפועל. ולכן לא מספיק להמציא את הגלגל במובן של להמציא רעיון שיהיה לו הרבה ביקוש, אלא צריך גם להמציא את הרעיון, שיהיה לו הרבה ביקוש, יותר מהיצע, גם ביחס למחיר המכירה של ...
סוד הכסף, סודות העושר, איך להתעשר ולהיות עשיר? איך לעשות כסף ולהתעשר? להיות יותר טוב מאחרים, להצליח יותר מאחרים, לייצר ערך, היצע וביקוש, איך להיות מיליונר? איך להיות עשיר? איך עושים כסף? איך לעשות יותר כסף? מנטורינג לכסף
סוד הכסף, סודות העושר, איך להתעשר ולהיות עשיר? איך לעשות כסף ולהתעשר? להיות יותר טוב מאחרים, להצליח יותר מאחרים, לייצר ערך, היצע וביקוש, איך להיות מיליונר? איך להיות עשיר? איך עושים כסף? איך לעשות יותר כסף? מנטורינג לכסף
... להיות יותר טוב מאחרים, להצליח יותר מאחרים, לייצר ערך, היצע וביקוש, איך להיות מיליונר? איך להיות עשיר? איך עושים כסף? איך לעשות יותר כסף? מנטורינג לכסף איך להתעשר ולהיות עשיר? ההרצאה עוסקת בניתוח מעמיק של הדרך בה אנשים עשירים ... ידי פיתוח יכולות ניתוח והבנה של חברות והשקעות. הסוד האוניברסלי - ביקוש והיצע כמות הכסף שאדם יכול להרוויח תלויה במידה רבה בביקוש והיצע. אם יש הרבה ביקוש למוצר או שירות מסוים, אך לא הרבה אנשים יכולים לספק אותו, המחיר יעלה, והספק יוכל להרוויח יותר. מנגד, אם יש הרבה היצע אך מעט ביקוש, המחיר ירד והרווחיות תקטן. אם אדם מצליח ליצור ערך ייחודי שאין לאחרים, הוא יוכל להרוויח הרבה יותר. אליעד מציין שבסופו של דבר, כל עשיר חוקי הרוויח את עושרו על ידי מציאת דבר בעל ביקוש גבוה והיצע נמוך. מה גורם להצלחה כלכלית? מה שגורם להצלחה כלכלית, כפי שמסביר אליעד, הוא היכולת לתת ערך למספר גדול של אנשים או לתת ערך שייחודי למישהו אחר. כל אדם ... או המוצר שלו כך שיספק ערך למספר גדול של אנשים, מה שיצר עבורו גם ביקוש וגם הכנסה גבוהה. מזל בהצלחה כלכלית בחלק מהמקרים, המזל עשוי לשחק תפקיד בהצלחה כלכלית. לעיתים אדם מצליח כי הוא היה הראשון בשוק או כי פעל בתזמון נכון, אך אליעד ממליץ ... בדרכים שונות: - לפתח מיומנויות קיימות. - ללמוד תחום חדש שיש לו ביקוש גבוה ויצע נמוך. הטעיות וקומבינות להצלחה כפי שציין אליעד, יש המון הצעות על שיטות קסם להתעשרות, אך פעמים רבות מדובר בדרכים הדורשות השקעת זמן ומאמץ. לדוגמה, שיווק ... זאת, תוכל להרוויח הרבה יותר כסף. יש להיות טוב בתחומים שיש להם ביקוש גבוה ויצע נמוך, ולשווק את עצמך בצורה נכונה. את המאמץ שלך יש להשקיע בהבנת השוק, איך להגיע אל הקהל ולשווק את המיומנויות שלך. לסיכום כדי להתעשר ולהצליח בצורה חוקית, ... מכולת - מספקים מוצרים ושירותים שאנשים צריכים. הבסיס של כסף: ביקוש והיצע כמות הכסף שאדם מרוויח תלויה בכמות האנשים שצריכים את מה שהוא נותן (ביקוש) ובכמה אנשים יכולים לספק את זה (היצע). אם יש הרבה ביקוש ומעט היצע - המחיר עולה, והספק יכול להרוויח יותר. אם יש הרבה היצע ומעט ביקוש - המחיר יורד, והרווחיות קטנה. ככל שמישהו מציע ערך שאין לאחרים, כך הוא יכול להרוויח יותר. מה משפיע על העושר? כמה אנשים צריכים את מה שאתה מציע. כמה אנשים יכולים ... מה כדאי ללמוד? כאשר מחליטים במה להשתפר, חשוב לבדוק: האם יש ביקוש למה שאתה לומד? כמה אנשים יודעים לעשות את זה? האם זה משהו שאפשר לשפר בו מיומנות? לדוגמה, מתכנתים מרוויחים יותר משומרים, כי יש יותר ביקוש למיומנות שלהם ופחות אנשים שיודעים לבצע אותה. הטעיות וקומבינות ישנן הצעות קסם לעושר מהיר כמו: שיווק שותפים - עסק חוקי אך מחייב השקעה עצומה של זמן. מסחר בבורסה - ... שאין לאחרים. הדרך להצליח היא לפתח מיומנות, לבחור תחום שיש בו ביקוש גבוה והיצע נמוך, ולדעת לשווק את עצמך. אין קיצורי דרך - כל ניסיון לעשות כסף בקלות ידרוש השקעה בזמן או בכסף. איך לבחור מקצוע מניב? מהו ביקוש והיצע בשוק העבודה? איך לשפר מיומנויות ולהפוך לאדם מבוקש? למה רוב האנשים לא מצליחים להתעשר? איך לקבל העלאה בשכר? איך לשכנע את הבוס לתת לך העלאה במשכורת? איך לגרום ...
שיווק בשוק תחרותי, שיווק למתחרים, פחד מהעתקת חומרי שיווק, פחד שהמתחרים יעתיקו חומרי שיווק, פחד שהשיווק יוצר ביקוש למתחרים, פחד מתחרות עסקית, פחד שהמתחרים ילמדו ממני, להסתיר מידע מהמתחרים, ליצור ביקושים למתחרים, לשווק גם את המתחרים, למכור גם את המתחרים, איך ליצור חומרי שיווק בצורה נכונה? הפקת חומרי שיווק, הפצת תוכן שיווקי, בידול שיווקי, משפך שיווקי רחב, משפך שיווקי צר, לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך, למה לקנות דווקא ממך? תכנון חומרי שיווק
... בשוק תחרותי, שיווק למתחרים, פחד מהעתקת חומרי שיווק, פחד שהמתחרים יעתיקו חומרי שיווק, פחד שהשיווק יוצר ביקוש למתחרים, פחד מתחרות עסקית, פחד שהמתחרים ילמדו ממני, להסתיר מידע מהמתחרים, ליצור ביקושים למתחרים, לשווק גם את המתחרים, למכור גם את המתחרים, איך ליצור חומרי שיווק בצורה נכונה? הפקת ... עסקית, בתוך תהליך של יצירת חומרי שיווק? איך להתמודד עם הפחד מכך שהמתחרים שלך יעתיקו את חומרי השיווק שלך? איך להתמודד עם זה שאתה יוצר חומרי שיווק, שמצד האמת יוצרים ביקושים לאו דווקא למוצר שלך, אלא גם למוצרים שמתחרים במוצרים שלך? בפרט כאשר חומרי השיווק שאתה יוצר, יכולים לעזור גם למתחרים שלך ובפרט כאשר חומרי השיווק שאתה מכין ללקוחות שלך, יוצרים גם ביקושים למתחרים שלך. ואני אסביר: יש כל מיני סוגים של חומרי שיווק ולכל חומר שיווקי, יש את המטרות שלו. ... שמסבירים את היתרונות שיש דווקא במוצר שלך. לעומת זאת כנראה שיהיו גם חומרים נוספים, שבהם יהיו גם מסרים שיווקיים, שגם המתחרים שלך, היו יכולים להשתמש בהם. ושהם יוצרים ביקוש גם למתחרים שלך ולא דווקא למוצר שלך. כי אם לדוגמה אתה עושה פרסומת שקוראת לאנשים להתחדש בבית ... חומרי השיווק שאתה מכין ללקוחות שלך וכל המסרים השיווקיים, אפשרי שתשאל את עצמך, האם ועד כמה גם המתחרים שלך יכולים להשתמש במסרים האלו? האם חומרי השיווק שלך מייצרים ביקושים רק למוצר שלך, או גם למוצרים שמתחרים בך? האם המתחרים שלך יכולים ללמוד ולהעתיק את תהליכי ... כאן כל מיני נקודות למחשבה. והשאלה היא, איך להתמודד עם הפחד מכך שהמתחרים שלך יעתיקו את חומרי השיווק שלך? ואיך להתמודד עם זה שאתה יוצר חומרי שיווק, שמצד האמת יוצרים ביקושים לאו דווקא למוצר שלך, אלא גם למוצרים שמתחרים במוצרים שלך? ויש בזה כל מיני היבטים ועניינים. ... אפשריים, איך להעביר את המידע בצורה שבה תגרום לצורך התוכן, להתחבר אליך, גם בלי קשר לתוכן עצמו. ויש אפשרות שתפרסם תוכן שיווקי, שלא יחבר את הלקוח אליך, אלא רק יצור ביקוש גם למתחרים שלך וזהו, בלי לחבר את הלקוח אליך. לסיכום: איך להתמודד עם זה שבתוך יצירת חומרי שיווק, יש גם חומרי שיווק שיוצרים ביקוש גם למתחרים שלך? 1 - לא להכל יש פתרון ולהכל יש מחיר. 2 - תתמקד בליצור תכנים שמקדמים רק אותך ולא ...
שיווק ומכירות, מהן 3 המטרות של השיווק? איך לתכנן משפך שיווקי? מהי המטרה של השיווק? למה צריך שיווק? מה זה שיווק? איך לעשות שיווק בצורה נכונה? איך להתחיל לשווק? איך לתכנן את השיווק? שיווק סטרטאפ, איך ליצור ביקושים? שיווק בשוק תחרותי, לייצר ביקוש למוצר, לייצר מודעות למוצר, ניהול השיווק, מנהל שיווק, יעוץ שיווקי, איך ליצור חומרים למשפך שיווקי? איך לעשות שיווק נכון? מומחה לשיווק, איך לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך? ליצור בידול עסקי, מיתוג עסקי
... שיווק סטרטאפ, איך ליצור ביקושים? שיווק בשוק תחרותי, לייצר ביקוש למוצר, לייצר מודעות למוצר, ניהול השיווק, מנהל שיווק, יעוץ ... את המוצר שלך. דהיינו, לייצר ביקוש למוצר שלך, ולא רק לייצר מודעות למוצר שלך. כי יש מוצרים שאתה רק ... יש מוצרים שאתה צריך לייצר ביקוש למוצר שלך, לגרום ללקוחות שלך לרצות לרכוש את המוצר שלך. וזה עוד ...
איזה עסק לפתוח? איך לעשות הרבה כסף? איך להקים עסק רווחי מאוד? איזה עסק להקים? איך לפתח קריירה? במה כדאי לעבוד? מהו העסק הכי רווחי בעולם? איזה עסק כדאי לפתוח? איזה עסק קטן כדאי לפתוח? איזה עסק הכי כדאי לפתוח? רעיונות לעסק קטן, איזה עסק קטן כדאי לפתוח? איזה עסק הכי רווחי? איזה עסק הכי טוב לפתוח? איזה עסק הכי משתלם לפתוח? איזה עסק מתאים לי? עסקים למתחילים, היצע וביקוש, להקים את העסק הראשון שלי, רעיונות להקמת עסק קל לתפעול, איזה עסק הכי כדאי לפתוח?
... איזה עסק מתאים לי? עסקים למתחילים, היצע וביקוש, להקים את העסק הראשון שלי, רעיונות להקמת עסק קל לתפעול, איזה עסק הכי כדאי לפתוח? וכאן נסביר איזה עסק כדאי לך לפתוח ובמה כדאי לך לעסוק כדי לעשות כסף, הכי הרבה כסף שאפשר, ... לך, תלוי אך ורק בדבר אחד בלבד. והוא בהיצע וביקוש. דהיינו, כמה אנשים ירצו את מה שתציע. וכמה אפשרויות אחרות יהיו ללקוחות שלך, לרכוש ממישהו אחר שאינו אתה. וככל שיהיה לך יותר ביקוש וככל שללקוחות שלך יהיו פחות אפשרויות, הרי שאתה תעשה יותר כסף ואין שום אפשרות אחרת. ולכן במקום לשאול, איזה עסק כדאי לי לפתוח, ואיזה עסק הכי רווחי, תשאל את עצמך, באיזה עסק שאתה תקים, יוכל להיות הכי הרבה ביקוש והכי פחות היצע. כי ככל שיהיה פער גדול יותר לטובת הביקוש שלך, ככה תרוויח יותר כסף. ומה האמת? באיזה עסק יהיה הכי הרבה ביקוש והכי פחות היצע? איך יודעים מה התשובה? אז צריכים להבין במה תלוי היצע וביקוש. וזה כמובן תלוי בכל מיני דברים. אבל יש בזה חוקיות שכדאי להבין אותה. והיצע וביקוש יכול להיות תלוי בכל מיני גורמים. לדוגמה כשל שוק. דהיינו, לדוגמה מקרה שבו פתאום יש ביקוש לאיזה מוצר ואין מספיק ספקים שיש להם את המוצר הזה. לדוגמה נניח שיש קורונה ואנשים רוצים מסכות קורונה ועדיין אין מספיק מסכות קורונה. אז אם תהיה בין הראשונים שיש להם מסכות ... לך כמות של מכשירי רדיו, אז גם כאן יהיה יותר ביקוש מהיצע, לטובתך ואתה תוכל לעשות הרבה כסף. או לדוגמה מקרה שבו מישהו משתלט בדרך לא חוקית או לא מוסרית, על איזה משאב כלשהו שכולם צריכים אותו ואז הוא עושה מזה הרבה כסף. לדוגמה, ... בטווח הארוך בשוק תקין ובריא, כנראה שההיצע והביקוש יתאזנו. כי כנראה שעם הזמן יכנסו עוד אנשים שיספקו את המוצר, שכרגע יש לך בו יתרון תחרותי. במילים אחרות, בהחלט אפשרי לעשות כסף והרבה מאוד כסף, מלהתחבר למגמה שבה יש כשל שוק ... מוצר שבנקודת זמן מסוימת, יש ממנו הרבה יותר ביקוש מאשר היצע, מכל מיני סיבות שונות. ואז באפשרותך למכור את המוצר הזה ולעשות ממנו הרבה כסף. אבל כנראה שמהר מאוד, יכנסו מתחרים לענף שלך ויגדילו את ההיצע ויורידו את המחיר. באיזה עוד מקרים יש יותר ביקוש מהיצע? תשובה: במקרים שבהם יש לך יתרון תחרותי מובהק, שיהיה קשה מאוד למתחרים שלך, להדביק את הפער אליך ולהתחרות בך. ואני אסביר: ברמת העיקרון, לא משנה מה, אם תקים עסק מספיק ... משנה מה, תמיד לאורך זמן, אם יש למוצר מספיק ביקוש, הרי שההיצע יגדל, כדי להוריד את המחיר. עד שלא יהיה יותר כדאי להגדיל את ההיצע וכולי. אבל ניתן להבין, שככל שהפער שיש בינך לבין המתחרים שלך, גדול יותר, דהיינו, ככל שאתה יודע ... יותר טוב מהמתחרים שלך, כמובן במשהו שיש לו ביקוש באופן כללי. כי אם לדוגמה אתה יודע לצייר קרניים של חתול מעופף יותר טוב מכל אחד אחר, לא בטוח שיש לזה ביקוש יותר מידי. אבל בכללי בכל תחום שיש לו ביקוש, ככל שתהיה יותר טוב מאחרים, ככה כנראה שתרוויח בו יותר כסף יותר זמן יותר בקלות. במילים אחרות, אם אתה מתלבט מה כדאי לך לעשות כדי להרוויח הרבה כסף, תנסה להבין, במה אתה יכול ... מתחרים להתחרות בי. כמובן, בדברים שיש להם ביקוש באופן כללי. אבל שוב אחדד, יש את הלוגיקה שאומרת, בא נחפש פטנט למצוא איזה מוצר שכולם רוצים אותו ושאין ממנו הרבה ונעשה ממנו כסף. זה אולי יכול לעבוד ואולי לא. אבל זה לא יכול ... כי אז יהיה פער יותר גדול בין ההיצע לבין הביקוש ותוכל לעשות יותר כסף. במילים אחרות, אל תחפש את המוצר שאתה יכול לספק בו יותר ביקוש מהיצע, כי הכסף שם הוא זמני בלבד. לא שזה רע, אבל תזכור שזה זמני בלבד. כי השוק יסדר את עצמו ולא תוכל לעשות עוד כסף לאורך זמן. כן תחשוב על היכן אתה יכול להיות יותר טוב מאחרים, לאורך זמן. כי לספק יותר היצע מביקוש, גם זה נחשב ליתרון תחרותי. רק השאלה היא, האם מדובר על כשל שוק שהוא במגמה להיסגר, על ידי הגדלת ההיצע והורדת מחירים, או שמדובר על יתרון אמיתי שיכול למשוך הרבה זמן עד שמישהו ...
איך לעשות הרבה כסף בזמן קצר? מה התחום שאתה יכול לעשות בו הכי הרבה כסף הכי מהר? איך לעשות הרבה כסף כאן ועכשיו בלי ללמוד שום דבר חדש? איזה תחום הכי מתאים לך? באיזה תחום אתה יכול לעשות הרבה כסף בזמן הקצר ביותר? איך להיות עשיר מהר? איך לעשות כסף בלי ללמוד כלום? איך לעשות כסף בלי להשתפר בשום דבר? איך לעשות הרבה כסף? כמה ביקוש יש לך? ההיצע והביקוש שיש לך, בחירת קריירה, איך לבחור מקצוע? איך לעשות כסף? איך לפתח קריירה?
... להשתפר בשום דבר? איך לעשות הרבה כסף? כמה ביקוש יש לך? ההיצע והביקוש שיש לך, בחירת קריירה, איך לבחור מקצוע? איך לעשות כסף? איך לפתח קריירה? וכאן נסביר, מה התחום והמקצוע שבו ... הכסף אפשרי לעשות, איפה שיש לך הכי הרבה ביקוש. ויש לך הכי הרבה ביקוש, היכן שצריכים את היכולות שלך והיכן שאין הרבה אנשים שיכולים לעשות את מה שאתה יודע לעשות. ולכן, ככל ...
היצע וביקוש בזוגיות, רוצה אותה אבל יש לה חבר, לגרום לה להיפרד ממנו, לגרום לו להיפרד ממנה, יש לה מישהו, איך לחזור לאקסית? אומנות הפיתוי, אומנות החיזור, איך להחזיר אותה אליך? תחרותיות בזוגיות, היא יוצאת עם מישהו
היצע וביקוש בזוגיות, רוצה אותה אבל יש לה חבר, לגרום לה להיפרד ממנו, לגרום לו להיפרד ממנה, יש לה מישהו, איך לחזור לאקסית? אומנות הפיתוי, אומנות החיזור, איך להחזיר אותה אליך? תחרותיות בזוגיות, היא יוצאת עם מישהו
... וביקוש בזוגיות, רוצה אותה אבל יש לה חבר, לגרום לה להיפרד ממנו, לגרום לו להיפרד ממנה, יש לה מישהו, איך לחזור לאקסית? אומנות הפיתוי, אומנות החיזור, איך להחזיר אותה אליך? תחרותיות בזוגיות, היא יוצאת עם מישהו איך עיקרון ההיצע והביקוש משפיע על זוגיות? אליעד כהן מסביר את עיקרון ההיצע והביקוש בעולם הדייטים ובחירת בני זוג, ומדגים כיצד הוא משפיע על בחירת בן או בת זוג. לפי העיקרון, ככל שיותר אנשים רוצים אותך, כך עולים הסטנדרטים שלך ואתה ... פחות נעימה. אלא שככל שהגבר הזה פחות נחמד לאותה אישה, הוא למעשה מפחית את תחושת הביקוש שלה. וכאשר האישה מרגישה שיש לה פחות ביקוש בחוץ, היא נוטה יותר להישאר בקשר הקיים שלה, מכיוון שהיא מרגישה שאין לה אפשרויות אחרות. לעומת זאת, אם אותו גבר יהיה נחמד אליה, הוא יעלה את תחושת הביקוש שלה, היא תתחיל להרגיש שיש לה אפשרויות נוספות, מה שיכול לגרום לה להעלות את הסטנדרטים שלה ולשקול לעזוב את בן הזוג הנוכחי שלה. התחושה שלה תהיה: יש ... שצריך: כשהם מרגישים דחויים הם נוטים להיות פחות נחמדים וכך מפחיתים את תחושת הביקוש של הצד השני. התנהגות כזו דווקא מחזקת את הקשר הקיים של האדם המבוקש עם בן זוגו הנוכחי, כי הוא מרגיש שאין לו אפשרויות אחרות בחוץ. אליעד ממליץ על ... לו יותר טוב ממה שיש לו כרגע, וכך להגביר את הסיכוי שייפרד מהקשר הקיים. היצע וביקוש בעולם הדייטים ניהול ציפיות בקשרים זוגיים התמודדות עם תחושת דחיה כיצד למנוע בגידות ולחזק את הקשר חיפוש אלטרנטיבות והצגת אפשרויות חדשות כיצד עיקרון ההיצע והביקוש משפיע על בחירת בני זוג? בכל הנוגע לזוגיות, יש דמיון למנגנון של היצע וביקוש. ככל שאדם מרגיש שרבים מחזרים אחריו ורוצים אותו, כך עולים הסטנדרטים שלו בבחירת בן או בת זוג. לעומת זאת, אם הוא רואה שאין לו הרבה הצעות, הדרישות ... לא מחזר אחריה, כי הוא מבין שיש סיבה לכך שפחות רוצים אותה. כיצד קשורה העלאת הביקוש לעזיבת בן זוג קיים? במצב שבו אישה כבר נמצאת בזוגיות, ואם גבר חיצוני מעוניין בה ומתקרב אליה, לרוב אותו גבר עלול להיעלב שהיא כבר תפוסה ויפגין כעס או פגיעה באגו. אם הוא מתרחק ממנה או לא נחמד אליה, הוא דווקא מוריד את הביקוש שלה לסביבה החיצונית, ובכך מגביר את הסיכוי שהיא תישאר עם בן הזוג הנוכחי (כי אין לה תחושה שיש לה אלטרנטיבות). אולם, אם הגבר הזה כן יהיה נחמד אליה, הוא יעלה את רמת הביקוש שלה, וכשהיא תרגיש שיש לה יותר אפשרויות, הדבר עלול לגרום לה לשקול לעזוב את בן הזוג הקיים, מתוך מחשבה שאם רוצים אותי יותר, מגיע לי משהו טוב יותר. ... נמצא בקשר, הוא נוטה לכעוס כשמרגיש דחוי, מפסיק להיות נחמד ומוריד בכך את תחושת הביקוש של אותו אדם, מה שמביא אותו להמשיך להישאר עם בן הזוג הנוכחי. ההיפך הוא הנכון: כדי לערער את הביטחון של בן הזוג הנוכחי, כדאי דווקא להמשיך ולהיות ... לו או לה להרגיש מגיע לי יותר, ולהגדיל את הסיכוי שהקשר הקיים יסתיים. היצע וביקוש בעולם הדייטים ניהול ציפיות בקשרים זוגיים התמודדות עם תחושת דחיה כיצד למנוע בגידות ולחזק את הקשר חיפוש אלטרנטיבות והצגת אפשרויות חדשות עכשיו בזוגיות יש עניין של היצע וביקוש כשבוחרים בחירת בן זוג או בת זוג יש בזה היצע וביקוש, מה זאת אומרת ככל שיותר רוצים אותך ככה הסטנדרט שלך למה אתה רוצה עולה בהנחה שאתה רוצה זוגיות ככל שפחות רוצים אותך ככה הסטנדרט שלך יורד ככה ... תיקח את הפת לחם ואם הפת לחם טבולה בבוץ אתה תאכל את הפת לחם בבוץ אין לך הרבה ביקוש אז אין לך הרבה אופציות אז גם הדרישות שלך יורדות עד כאן זה נכון נכון. אז אותו דבר בזוגיות בחורה שיש לה הרבה מחזרים הדרישות שלה יעלו עכשיו בחורה ... שלו והוא פחות נחמד אליה, עכשיו ברגע שהוא פחות נחמד אליה האם מבחינתה יש לה יותר ביקוש או פחות ביקוש? ש: פחות. אליעד: פחות ביקוש נכון יש לה פחות ביקוש ואז היא נמצאת עם מישהו היא יכולה להישאר איתו ועכשיו שימו לב למשהו מעניין אם נגיד יש מישהי שיש לה מישהו ואתה תהיה נחמד אליה יש לה עכשיו יותר ביקוש נכון יש לה יותר ביקוש, עכשיו ברגע שיש לה יותר ביקוש רף הדרישות שלה עולה ברגע שרף הדרישות שלה עולה זה מגדיל את הסיכוי שהיא תיפרד מהבן אדם שהיא נמצאת איתו כרגע. ש: אבל גם רף הדרישות שלה גם עולה ... בהנחה שיש לה מישהו אז זה מגדיל את הסיכוי שהיא תריב איתו למה כי היא מרגישה יותר ביקוש רוצים אותה יותר ואז יש לה אלטרנטיבה כאילו יש לה לאיפה לברוח כי אם אף אחד לא ירצה אותה נגיד שעכשיו אף אחד לא רוצה אותה בעולם ויש מישהו אחד שרוצה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מקצועות העתיד, לאילו מקצועות יהיה ביקוש בעתיד? איזה מקצועות יעלמו בעתיד? איזה מקצוע לבחור? מקצועות מבוקשים בעתיד, מה יהיו המקצועות החמים בעתיד? פיתוח קריירה בעתיד, מקצועות שיעלמו בקרוב מהעולם, מקצועות העתיד בהייטק, לעבוד בהייטק
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: ביקוש, איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ביקוש, איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בזוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לנהל את הזמן? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשפר את הזיכרון? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשתול מחשבות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך ליצור אהבה? איך לא להישחק בעבודה? איך למצוא זוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש משמעות לחיים? מי ברא את אלוהים? למה לא להתאבד? האם יש או אין אלוהים? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע וסבל בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? למה יש רע בעולם? האם הכל אפשרי? מה המשמעות של החיים? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להנות בחיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לתזונה נכונה, מטפל התנהגותי קוגניטיבי, אימון אישי רוחני בנושא ביקוש - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2500 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 09:44:15 - wesi1