אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ביקוש ✔חוקי הכסף - היצע וביקוש, סיכוי וסיכון, האם בלי סיכון אין סיכוי? האם אין סיכוי בלי סיכון? האם יש סיכוי בלי סיכון? האם קיים כסף קל? מהי פרמיית...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨חוקי הכסף - היצע וביקוש, סיכוי וסיכון, האם בלי סיכון אין סיכוי? האם אין סיכוי בלי סיכון? האם יש סיכוי בלי סיכון? האם קיים כסף קל? מהי פרמיית סיכון? איך להתעשר? סודות העושר, כלכלת הכסף, מבוא לכלכלה, לימודי כסף, סודות האנשים העשירים, איך עושים כסף? שוק תחרותי, הגבלים עסקיים, מונופול עסקי, טרנדים עסקיים, יותר מזל משכל בעסקים, תחרות בעסקים, איך לשמור על רווחיות גבוהה? איך לעשות הרבה כסף בקלות? סיכון וסיכוי, ביקוש והיצע
וכאן נסביר את אחד החוקים החשובים ביותר של הכסף, והוא החוק של "בלי סיכון אין סיכוי" או באנגלית בהקשר דומה "No pain no gain" / "No gain without pain" שפירושו, שבלי כאב אין רווח ואין הישג.

שזה בעצם אומר, שאם אתה רוצה להרוויח הרבה, אתה חייב להסתכן הרבה. ובלי הרבה סיכון אין הרבה סיכוי להרבה רווח. וככל שיש יותר סיכון, כך יש יותר רווח. ואם אין סיכון אז אין רווח. ואם יש הרבה רווח, אז יש הרבה סיכון. דהיינו, קשר ישיר והכרחי, בין רווח ותשואה לבין רמת הסיכון. והשאלה הנשאלת כמובן, היא, האם זאת אכן האמת? האם באמת בלי סיכון אין סיכוי? האם באמת אין סיכוי בלי סיכון? האם יש סיכוי בלי סיכון? האם קיים כסף קל? האם אפשרי לעשות כסף בקלות?

האם באמת חייבים להסתכן כדי לעשות כסף? האם באמת בלי להסתכן אי אפשר לעשות הרבה כסף? האם באמת לא יכול להיות כסף גדול בלי סיכון? האם באמת בכל מקום שיש כסף גדול, בהכרח שיש שם רמת סיכון גבוהה, גם אם זה לא נראה כך? מה האמת?

והתשובה היא כזאת:

ברמת העיקרון, אכן באמת, בלי סיכון אין סיכוי. ובכל מקום שיש פוטנציאל רווח גדול, יש רמת סיכון גדולה בהתאם. אבל זה רק ברמת העיקרון, למעט מקרים יוצאי דופן ספציפיים. וכמובן שאני אסביר את ההיגיון של הקשר בין סיכוי לבין סיכון, ואז הכל יהיה ברור מעצמו.

אז מה הקשר שבין סיכוי לבין סיכון ולמה בדרך כלל, בלי סיכוי אין סיכון וכולי?

והתשובה היא כך:

יש בעולם שלנו, אנשים שרוצים כסף. ויש אנשים שרוצים שיהיה להם כמה שיותר כסף. והאנשים שרוצים כמה שיותר כסף, כל הזמן מחפשים דרכים חדשות, איך לעשות כמה שיותר כסף.

ומכך נובע ש: אם באמת יהיה קיים תחום שאפשרי לעשות בו הרבה מאוד כסף, בלי סיכון גבוה, הרי שכל מי שרוצה לעשות כסף, יעבור לאותו התחום, כדי לעשות בו כסף. ואז ממילא כבר לא יהיה ניתן לעשות בו הרבה כסף.

ולכן בממוצע בסופו של דבר, בכל התחומים אפשרי להרוויח כסף באותה המידה. ובכל התחומים בסופו של דבר, מרוויחים את אותה רמת הכסף, בהתאם לרמת ההשקעה המאמץ והסיכון, בלי קשר לתחום הספציפי. בממוצע.

ואני אסביר:

מהו החוק היותר בסיסי של הכסף? החוק הוא חוק היצע וביקוש / ביקוש והיצע. היצע פירושו, כמה מציעים את השירות והמוצר, ביקוש פירושו כמה מבקשים ורוצים את המוצר ואת השירות. ככל שהביקוש עולה על ההיצע, דהיינו, ככל שיותר אנשים רוצים את המוצר, ביחס לכמות האנשים שמספקים אותם, כך מחיר המוצר יעלה.

לדוגמה, אם רק מישהו אחד מוכר כוס מים במדבר, ומאה אנשים רוצים לשתות את כוס המים, הרי שזה יעלה את המחיר של כוס המים. כי הביקוש עולה על ההיצע (יותר ביקוש מאשר היצע). במידה והמוכר ירצה לעשות כמה שיותר כסף, אז הוא ימכור את הכוס מים, למי שישלם הכי הרבה מבין כל ה 100 אנשים.

ואם ההיצע עולה על הביקוש (יותר היצע מאשר ביקוש), דהיינו, שיש מאה אנשים שרוצים למכור כוס מים, אבל יש רק מישהו אחד שרוצה לרכוש כוס מים, אז המחיר של כוס המים ירד. כי הרוכש ירכוש את כוס המים, ממי שימכור לו אותה הכי בזול שיש.

וזה בעצם אומר, שכדי לעשות הרבה כסף בתחום מסוים, בהכרח שיהיה בו קצת היצע והרבה ביקוש. דהיינו, קצת אנשים שמספקים את המוצר והרבה אנשים שרוצים אותו. שזה ורק זה יכול ליצור הרבה כסף למי שמספק את המוצר.

ולכן, בוודאות, שכל עסק / מוצר / שירות שמרווחים בו הרבה כסף, הרי שיש בו יותר ביקוש מהיצע. דהיינו, שיותר אנשים רוצים לקנות את המוצר, מאשר כמות האנשים שמספקים את המוצר.


ובמה תלוי שבמוצר מסוים יהיה יותר ביקוש מאשר היצע? למה יש מוצרים שיש להם הרבה ביקוש, ואין להם הרבה היצע של אנשים שמספקים את המוצר?

לכך, יכולות להיות מגוון סיבות:

1 - סיבה אחת לדוגמה, יכולה להיות רמת סיכון גבוהה. דהיינו, שהעסק שמספק את המוצר הזה, רמת הסיכון שלו מאוד גבוהה. לדוגמה, סחר בסמים וכיו"ב. שמאוד מסוכן לסחור בסמים. לכן אין הרבה סוחרי סמים. אבל יש הרבה צרכני סמים. לכן מחיר הסמים יחסית יקר. ולכן סוחרי סמים שמצליחים למרות הסיכון, הם מאוד עשירים.


2 - סיבה נוספת לדוגמה לכך שיש יותר ביקוש מאשר היצע, היא קרטל עסקי ומונופול עסקי. דהיינו, שיש כשל שוק כלשהו או מדינה מושחתת כלשהי (ע"ע הרשות להגבלים עסקיים / חוקי התחרות / רשות התחרות), שהיא מאפשרת רק לכמה עסקים בודדים לספק את השירות הספציפי, לאותה כמות של אנשים. ואז העסקים הבודדים שמספקים את השירות, מוגדרים כקרטל עסקי / מונופול עסקי, הם יכולים להעלות מחירים / לתאם מחירים וכיו"ב. בפרט אם יש רק ספק אחד בלעדי, שאין עליו פיקוח, שאז הוא יכול לעשות העלאת מחירים / תיאום מחירים מקסימאליים כמה שהוא יכול.

זה בדרך כלל קורה כאשר אין שוק חופשי אמיתי. דהיינו, שלא כל מי שרוצה, יכול לספק את המוצר. כי כמו שאמרנו, בשוק חופשי, אם יש עסק שיש בו הרבה רווח, יהיו אנשי עסקים נוספים שיכנסו לאותו התחום, ואז ממילא רמת ההיצע תעלה, ואז המחירים ירדו.

ולמה לפעמים אין שוק חופשי? אז תשובה אפשרית אחת, היא בגלל שהמדינה מושחתת וכולי כנ"ל. יכולות להיות לכך גם סיבות נוספות אפשריות. אבל בטוח נכון, שאם יש עסק שעושה הרבה כסף, כי יש יותר ביקוש מהיצע, הרי שאם מדובר במונופול, הרי שאין כאן שוק חופשי.


3 - סיבה נוספת אפשרית לכך שיש יותר ביקוש מהיצע, היא בגלל שלמוכר יש יתרון תחרותי ספציפי שמקשה ולא מאפשר לאחרים להתחרות בו. דהיינו, שלספק המוצר יש איזה יתרון שאין אותו לאחרים ושאחרים רוצים ומנסים להשיג את אותו היתרון, אבל הם לא מצליחים.

ויתרון תחרותי יכול להיות בכל מיני דרכים וצורות.

יכול להיות יתרון תחרותי מולד, דהיינו, לדוגמה בן אדם שנולד מאוד גבוה וחזק, שאז יהיה לו יתרון בתור שחקן כדורסל. דהיינו, הבן אדם הספציפי הזה, נולד עם מיומנות מולדת שאין אותה להרבה אנשים. או לדוגמה דוגמנית שנולדה עם יופי מסוים. או זמר, או כל בעל כישרון מולד אחר כלשהו.

דהיינו, יש מצב שבו יש קצת היצע והרבה ביקוש, והסיבה לכך שיש קצת היצע, היא יותר עניין של מזל מאשר שכל. כי במקרה הבן אדם נולד עם מיומנות ספציפית כלשהי, שאין אותה לאחרים.

אבל בדרך כלל, רוב היתרונות התחרותיים שיש בעולם העסקים, של רוב העסקים שעושים הרבה כסף, זה יהיה יתרון תחרותי נרכש. ואולי אפילו תמיד יהיה משולב גם מזל, כמו שאמר האומר, "אם תעבוד מאוד קשה, אז אם יהיה לך מזל, תצליח". אבל בכל מקרה רוב העסקים שעושים הרבה כסף, בגלל שיש קצת היצע והרבה ביקוש, אז אם יש שם שוק חופשי ותחרות חופשית, אז הרי שכנראה יש כאן יתרון תחרותי נרכש.

לדוגמה מישהו שמשקיע המון שנים ללמוד מיומנות כלשהי. או מישהו שמשקיע המון משאבים לפתח פטנט כלשהו. ואז הוא יכול לעשות רישום פטנט, שיאפשר לו במובן מסוים להיות מונופול לגיטימי לתקופה מסויימת במקומות מסויימים, כדי להגן על הפטנט שלו, כדי לעודד אנשים להמציא פטנטים וכולי.


אז מה הבנו עד כה?

כדי לעשות בתחום כלשהו הרבה כסף, צריכים שיהיה בו יותר ביקוש מאשר היצע. וזה יכול לקרות או כי זה כנראה מונופול מושחת, כי בדרך כלל מונופולים הם מושחתים ושאין שם תחרות חופשית בשוק חופשי.

אפשרות נוספת היא, שמדובר בשוק תחרותי, אבל יש לאותו עסק יתרון תחרותי מולד. דהיינו, שבמקרה אותו בעל עסק נולד עם יתרון ספציפי ביחס לאחרים, ושאחרים לא מצליחים להשיג את אותו היתרון. או יותר מדוייק לומר, שאחרים לא מצליחים לייצר מוצר מקביל, שיספק את הצרכנים ושיוריד את רמת הביקוש למוצר המקורי.

אפשרות נוספת נפוצה יותר היא, שיש שוק חופשי ושאין כאן איזה יתרון תחרותי מולד, אבל יש כאן יתרון אחר שנרכש בדרך כזו או אחרת, באמצעות מאמץ רב, לקיחת סיכונים וכולי. ויכול להיות שהיתרון הושג בדרך חוקית או לא חוקית. ויכול להיות שמדובר לדוגמה במידע פנים, דהיינו, מידע שלא גלוי לכולם ושידוע רק למעט אנשים וכיו"ב. אבל בהכרח שיש יתרון תחרותי כלשהו.

ומה קורה בשוק חופשי כאשר יש עסק שיש בו הרבה ביקוש ומעט היצע? בעסק כזה באופן אוטומטי יתחילו להיכנס מתחרים, ויגדילו את רמת ההיצע וינסו לשמור על מחירים גבוהים. אבל מאחר שרמת ההיצע תגדל, לכן רמת המחירים תרד לאורך זמן.


וזה בעצם אומר, שאם אתה רוצה לעשות הרבה כסף, אתה צריך לעסוק במשהו שיש בו יותר ביקוש מאשר היצע. זה בטוח נכון.

אז האם יכול להיות עסק שבו אפשרי לעשות הרבה כסף, בלי הרבה סיכון? התשובה היא, שבמקרים מסויימים כן, כגון במונופול, או היכן שיש יתרון תחרותי מולד וכיו"ב. אבל בכל מקום שיש שוק חופשי, הרי שלאורך זמן אם אין לך איזה יתרון תחרותי שלא ניתן להעתיק אותך, דהיינו, בשוק חופשי, אם אתה לא באמת הרבה יותר טוב מאחרים, הרי שלאורך זמן אין אפשרות לעשות הרבה כסף, כי יכנסו מתחרים, ההיצע יגדל ורמת הרווח תרד.

ולכן אם מישהו מציע לך להיכנס לעסקה שיש בה הרבה רווח ביחס לעסקאות אחרות, עליך לנסות להבין למה יש בעסקה הזאת הרבה רווח? למה אין שם עוד מתחרים, שיורידו את רמת הרווח של העסקה, בגלל הגדלת ההיצע?

האם זה בגלל שיש שם רמת סיכון שלא מספרים לך עליה? האם זה בגלל שמי שמנהל את העסקה יש לו יתרון שאין לאחרים? יתרון מולד? יתרון נרכש? מיומנות ספציפית שלאחרים קשה להעתיק אותה? מה סוד הרווח הגדול?

כי ככל שיש בעסק כלשהו יותר רווח, כך ינסו להיכנס לשם יותר מתחרים שיגרמו לרמת הרווח לרדת. אז אם יש שם המון רווח, למה בעצם אין שם המון מתחרים? מה סוד הרווח?


וכן, לפעמים מישהו עולה על רעיון כלשהו, לייבא מוצר חדש וכיו"ב והוא עושה מכך המון כסף, כמו לדוגמה "טרנד רולאפס" וכיו"ב. ואלו טרנדים עסקיים, שאם הם מבוססים על יותר מזל משכל, אז אי אפשר לרשום עליהם פטנט ואי אפשר להגן עליהם בפטנט רשום ואז אפשרי לעשות המון רווח רק בזמן קצר מאוד, עד שהמתחרים מגיעים ומורידים את רמת הרווח.

ולכן לאורך זמן, אי אפשר לעשות כסף יותר מאחרים, בלי שתהיה באמת יותר טוב מאחרים.


לסיכום: אם אתה רוצה לעשות הרבה כסף יותר מאחרים לאורך זמן, תנסה להבין במה אתה יותר טוב מאחרים ואיך אתה נהיה יותר טוב מאחרים, במשהו שיש בו ביקוש, עד כדי כך שלאחרים יהיה מאוד קשה להתחרות בכמה שאתה טוב. כי בשוק חופשי תקין, ברגע שיהיה עסק שיש בו רמת רווחיות גבוהה, באותו הרגע יכנסו אליו המתחרים ויורידו את רמת הרווח.

ולכן כדי לשמור על רמת רווחיות גבוהה לאורך זמן, חובה להיות יותר טוב מאחרים וכל הזמן לשמור על הפער שאתה יותר טוב מהם, כדי שהמתחרים שלך לא יצליחו להתחרות בך.

בקיצור, אין דרכי קיצור. למעט מקרים של יותר מזל משכל. אין סיכון אין סיכוי. כי אם אין סיכון, כנראה שיהיו שם הרבה בעלי עסקים ואז כנראה שרמת הרווחיות תרד. כן אפשרי שיהיה סיכוי בלי סיכון, לטווחים קצרים בלבד, כשיש מזל, כשאין תחרות וכולי.
יופי הישג אוטומט היגיון אנגלית להעלות את המחיר פוטנציאל רווח גדול רוצה להרוויח ליצור לייצר לגיטימיות איך להיות מיליונר איך להיות עשיר איך להרוויח הרבה כסף איך להרוויח יותר כסף איך להרוויח כסף איך להתעשר איך לעשות איך לעשות הרבה כסף איך לעשות הרבה כסף בקלות איך לעשות יותר כסף איך לעשות כסף איך לשמור איך לשמור על רווחיות גבוהה איך מרוויחים כסף איך עושים איך עושים כסף אין סיכוי בלי סיכון אנשים עשירים ביקוש ביקוש והיצע בלי סיכון אין סיכוי בעסקים בקלות האם אין סיכוי בלי סיכון האם בלי סיכון אין סיכוי האם יש סיכוי האם יש סיכוי בלי סיכון האם קיים כסף קל הגבלים עסקיים היצע היצע וביקוש הרבה כסף הרבה כסף בקלות חוקי הכסף חוקי הכסף היצע וביקוש טרנדים טרנדים עסקיים יותר מזל משכל יותר מזל משכל בעסקים ייצור הכנסה כלכלה כלכלת הכסף כסף כסף בלי להתאמץ כסף בלי ללמוד כסף בלי לעבוד כסף במהירות כסף בקלות כסף מהיר כסף מהר כסף קל להיות מיליונר להיות עשיר להרוויח הרבה כסף להרוויח יותר כסף להרוויח כסף להרוויח כסף במהירות להרוויח כסף בקלות להרוויח כסף מהיר להרוויח כסף מהר להרוויח כסף קל להתעשר לייצר הכנסה לימוד לימודי כסף למידה לעשות הרבה כסף לעשות הרבה כסף בקלות לעשות יותר כסף לעשות כסף לעשות כסף במהירות לעשות כסף בקלות לעשות כסף מהיר לעשות כסף מהר לעשות כסף קל לשמור לשמור על רווחיות גבוהה מבוא מבוא לכלכלה מהי פרמיית סיכון מונופול עסקי מזל סוד סודות סודות האנשים העשירים סודות העושר סיכוי סיכוי או סיכון סיכוי בלי סיכון סיכוי וסיכון סיכוי מול סיכון סיכוי סיכון סיכון סיכון או סיכוי סיכון וסיכוי סיכון מול סיכוי סיכון סיכוי עושר עסק עסקים רווחיות שוק תחרותי תחרות תחרות בעסקים תחרותי תחרותיות
שיווק כשיש יותר ביקוש מאשר היצע, שיווק ועודף ביקוש, האם לעשות שיווק כשיש המון ביקוש? מי לא צריך לעשות שיווק? האם תמיד צריך לעשות שיווק? למה לעשות שיווק? מתי לא לעשות שיווק? האם עוד ביקוש שווה עוד רווח? מתי לא טוב עוד ביקוש? מתי לעצור את השיווק? האם להמשיך לעשות שיווק? היצע וביקוש ושיווק, איך להעלות מחיר ללקוחות? שיווק והעלאת מחירים ללקוחות, יעוץ שיווקי, משפך שיווקי גרוע, לקוחות לא רלוונטיים, יותר מידי ביקוש, שיווק גרוע, שיווק לא טוב
... כשיש יותר ביקוש מאשר היצע, שיווק ועודף ביקוש, האם לעשות שיווק כשיש המון ביקוש? מי לא צריך לעשות שיווק? האם תמיד צריך לעשות שיווק? למה לעשות שיווק? מתי לא לעשות שיווק? האם עוד ביקוש שווה עוד רווח? מתי לא טוב עוד ביקוש? מתי לעצור את השיווק? האם להמשיך לעשות שיווק? היצע וביקוש ושיווק, איך להעלות מחיר ללקוחות? שיווק והעלאת מחירים ללקוחות, יעוץ שיווקי, משפך שיווקי גרוע, לקוחות לא רלוונטיים, יותר מידי ביקוש, שיווק גרוע, שיווק לא טוב וכאן נדבר על העניין של שיווק לעסק, כאשר יש לעסק המון ביקוש. והשאלה היא, האם כשיש המון ביקוש, לא צריך לעשות שיווק, או שצריך לעשות שיווק גם אם יש המון ביקוש לעסק? אז ברמת העיקרון, השיווק, מטרתו היא להגדיל את הביקוש של העסק. דהיינו, אתה משווק את העסק שלך, כדי שלעסק שלך יהיה יותר ביקוש. ומכאן לכאורה נובע, שאם לעסק שלך יש המון ביקוש, אז אתה לא צריך לעשות שיווק, כי כבר יש לך ביקוש. אבל כמובן שזאת לא כל האמת. ואני אסביר. נניח שיש לך מאה מוצרים ויש לך 1000 לקוחות שרוצים לקנות את המוצר שלך. האם יהיה נכון לומר שיש לך יותר ביקוש מאשר היצע? לכאורה כן. כי אתה מציע מאה מוצרים, ובפועל יש לך 1000 לקוחות. אבל כמובן שזאת לא כל האמת. כי ננסה לשאול את זה בדרך אחרת. נניח שיש לך מאה מוצרים ו 1000 לקוחות שרוצים ... מביא לך יותר תועלת? אם התשובה היא שלא, אז אולי באמת אתה לא צריך לעשות עוד שיווק, כי כבר יש לך יותר ביקוש מאשר היצע. אבל כמובן שזאת לא תהיה האמת. כי אם יהיו לך פי מאה לקוחות, כנראה שתוכל להעלות את המחיר שלך ולהרוויח יותר כסף על אותם מאה מוצרים. דהיינו, נניח שיש לך מאה מוצרים בלבד, ... המחיר של המוצר שלך, שרק מאה לקוחות מתוך המאה אלף יוכלו וירצו לרכוש את המוצר שלך. במילים אחרות, אם עוד ביקוש לא יכול לעזור לעסק שלך, אז אולי אתה לא צריך לעשות עוד שיווק. אבל כנראה שתמיד עוד ביקוש יכול לעזור לעסק שלך, כי אתה תוכל להעלות את המחיר ולהרוויח יותר, אם יהיה לך עוד ביקוש. ויכול להיות שיש לך מספיק ביקוש למחיר שאתה מוכר כרגע, אבל אם תעלה את המחיר, לא יהיה לך מספיק ביקוש. לכן אף פעם אין לך מספיק ביקוש, למחיר יותר גבוה. כל שכן, אם אתה לא מצליח למכור במחיר ובכמות שאתה כן רוצה למכור, שבמצב כזה, אם יהיה לך יותר ביקוש, כנראה שתוכל למכור ביותר מחיר, או באותו המחיר יותר יחידות, או אפילו יותר יחידות בפחות מחיר. אבל בטוח נכון, שעוד ביקוש, תמיד יותר טוב. כי בעיקרון, יש מצבים שעוד ביקוש יכול לגרום לך נזק. לדוגמה, אם תהיה חייב למכור המון יחידות, ברמה שאתה לא יכול לעמוד בקצב הייצור, שאז לדוגמה אתה יכול לקרוס. או לדוגמה שיהיה לך המון ביקוש אבל באמצעות בניית משפך שיווקי גרוע, שמביא לך המון לקוחות לא רלוונטיים, שאז יכול להיגרם לך יותר נזק מאשר תועלת. אבל ברמת העיקרון בדרך כלל, כנראה שאם תביא לעסק שלך, עוד לקוחות ... תמיד כדאי לעשות שיווק טוב להביא לקוחות טובים. וכמובן שיש נקודת מבט נוספת, והיא שיש מצבים שלמרות שעוד ביקוש יעזור לך, הרי שלא כדאי לך לעשות שיווק. ומתי זה יקרה? תשובה: זה יקרה אם העלות שלך להביא עוד לקוחות טובים, גדולה מהתועלת שלך מכך שאתה מביא עוד לקוחות טובים. לדוגמה, נניח שהעלות ... 100 שח, הרי שלא כדאי לך לעשות עוד שיווק בדרך שבה אתה עושה שיווק עד כה. כי זה נכון שאם יהיה לך יותר ביקוש, של לקוחות טובים, הרי שכנראה שתמיד תהיה לך מכך עוד תועלת, כי לצורך העניין לכל הפחות תוכל להעלות את המחיר, אבל מצד שני, צריך להפריד בין השאלה, האם תהיה לך תועלת מכך שיהיה לך יותר ביקוש, לבין השאלה, כמה יעלה לך ליצור עוד ביקוש, והאם העלות ליצור עוד
תחרות עסקית - האם תחרות עסקית זה טוב או רע, האם מתחרים עסקיים זה טוב או רע? האם זה טוב שיהיו לך מתחרים? האם זה רע שיהיו לך מתחרים? כמה שיותר ביקוש? כמה שיותר היצע? היצע וביקוש, כניסה של מתחרים לשוק, שיווק יוצר ביקוש למתחרים, מתי טוב שיהיו לך מתחרים? מתי רע שיהיו לך מתחרים? איך מתחרים יכולים להשפיע עליך? מה הם מתחרים טובים? מה הם מתחרים רעים? איך תחרות עשויה להשפיע על הרווחיות שלך, האם כדאי לך שיהיו לך מתחרים? תחרות עסקית טובה, תחרות עסקית רעה
... האם זה טוב שיהיו לך מתחרים? האם זה רע שיהיו לך מתחרים? כמה שיותר ביקוש? כמה שיותר היצע? היצע וביקוש, כניסה של מתחרים לשוק, שיווק יוצר ביקוש למתחרים, מתי טוב שיהיו לך מתחרים? מתי רע ... במידה ואתה רוצה להרוויח כמה שיותר, כדאי לך שיהיה לך יותר ביקוש מהיצע. דהיינו, שיהיו יותר לקוחות שירצו ... יכול למכור ללקוחות. ולכן, ככלל אפשרי לומר, שאם יש למוצר שלך המון ביקוש, הרי שלא כדאי לך שתהיה לך תחרות. כי אם ... היצע ללקוחות של המוצר שלך, באמצעות המתחרים שלך. ואז זה יוריד את הביקוש שלך, וממילא גם את הרווחיות שלך. אבל אם אין למוצר שלך הרבה ביקוש, אז יתכן שאם יהיו לך מתחרים, אז מאחר שגם ... הם ישקיעו בשיווק של המוצר שגם אתה מוכר אותו. וכך אולי יגדל גם הביקוש למוצר שלך. ואסביר שוב: בעיקרון אתה רוצה שיהיה כמה שיותר ביקוש למוצר שלך וכמה שפחות מתחרים שאפשרי לרכוש ... ברגע שנכנס עסק מתחרה, השאלה היא איך זה ישפיע על היחס של ההיצע והביקוש שלך. יתכן שאם יכנס מתחרה, הוא יחסל לך את הביקוש לחלוטין. כי לדוגמה הוא יעשה שיווק יותר טוב ממך וימשוך את כל הלקוחות שלך אליו ואז תהיה בלי ביקוש, כי לא יהיה לך שום יתרון על המתחרה החדש ... הכל תלוי כמובן גם בסוג השיווק שהוא יעשה. כי לפעמים שיווק יוצר ביקוש למתחרים ולפעמים לא. תלוי בתוכן של השיווק ... אפשריים. והדגש צריך להיות על איך התחרות בך, תשפיע על יחס ההיצע והביקוש שלך, זה החלק הכי חשוב. ולכן למרות שכל ... כל מקרה בפני עצמו, הרי שככלל אצבע אפשרי לומר שאם יש לך המון ביקוש, אז אם אתה לא רוצה לקחת סיכון, עדיף שלא יהיו לך מתחרים. אבל אם אין לך המון ביקוש, אז זה כבר תלוי בסוג המתחרים שיהיו לך, להבין האם ואיך הם ישפיעו על הביקוש שלך. כי בוודאות הם ישפיעו על ההיצע, אבל איך הם ישפיעו על הביקוש שלך, זאת השאלה. נקודה נוספת שצריכים לקחת ... לא צריכים לעשות רק את החישוב של איך המתחרים ישפיעו על ההיצע והביקוש שלך, אלא גם לעשות את החישוב, של אם אתה ... אחד יהיה לך יותר היצע ואז תצטרך לעשות יותר שיווק כדי להגדיל את הביקוש להיצע שנוצר בחנות החדשה, אבל מצד שני אתה ... על העסק שלך וכל מקרה לגופו. ויש כאן גם שיקולים של השפעה על היצע וביקוש שלך, שיקולים שקשורים לסוג המתחרים שלך, ... ואתה לא חייב תחרות, אז עדיף שלא תהיה תחרות. אבל אם אין לך מספיק ביקוש, אז צריך לשקול כל מקרה לגופו. ...
סטארטאפ, רעיון לסטארטאפ, הקמת סטארטאפ, האם הרעיון שלך טוב? האם אפשר לעשות כסף מהרעיון שלך? האם יש לך רעיון טוב לסטארטאפ? יעוץ לסטארטאפים, הקמת עסק, תוכנית עסקית, האם להקים עסק? האם להקים סטארטאפ? טעויות של סטארטאפים, איך לעשות כסף בסטארטאפ? היצע וביקוש, להמציא את הגלגל מחדש, היצע וביקוש ביחס למחיר של המוצר, יותר ביקוש מהיצע, חוקי הכסף, איך לעשות כסף? יעוץ ליזמים, יעוץ לממציאים, האם המצאת את הגלגל מחדש?
... יש לך רעיון טוב לסטארטאפ? יעוץ לסטארטאפים, הקמת עסק, תוכנית עסקית, האם להקים עסק? האם להקים סטארטאפ? טעויות של סטארטאפים, איך לעשות כסף בסטארטאפ? היצע וביקוש, להמציא את הגלגל מחדש, היצע וביקוש ביחס למחיר של המוצר, יותר ביקוש מהיצע, חוקי הכסף, איך לעשות כסף? יעוץ ליזמים, יעוץ לממציאים, האם המצאת את הגלגל מחדש? וכאן נדבר על אנשים שיש להם רעיון לסטארטאפ. ... על עוד אחד מהדברים שצריכים לקחת בחשבון, כאשר עושים תוכנית עסקית לסטארטאפ וכיוב. ולפעמים יש לאנשים רעיון לפתוח עסק ולדעתם יש להם רעיון מצוין שיהיה לו הרבה ביקוש והם חושבים לכבוש את העולם, עם הרעיון שלהם שיהיה לו הרבה ביקוש. אבל הם צריכים לקחת בחשבון עוד כל מיני דברים... וכאן נדבר על העניין של היצע וביקוש. ונסביר, כי כדי לעשות כסף, לא מספיק שיש למוצר שלך יותר ביקוש מאשר היצע, אלא אתה צריך שלמוצר שלך יהיה יותר ביקוש ביחס למחיר המכירה של המוצר שלך, ביחס להיצע של המוצר שלך. ואני אסביר: ברמת העיקרון, אם יש מוצר שיש לו יותר ביקוש מאשר היצע, דהיינו, שיותר אנשים רוצים שיהיה להם את המוצר, מאשר ההיצע של המוצר, דהיינו, יותר מאשר הזמינות של המוצר ללקוחות, הרי שהמחיר של המוצר יעלה. לדוגמה, למכור כוס מים במדבר, במקום שאין בו מים, שאז יש המון ביקוש למוצר ביחס לכמות ההיצע של המוצר. וכאן אחדד, שיש אנשים שחושבים בטעות שכדי לעשות כסף, מספיק שיהיה להם מוצר שיש לו הרבה ביקוש. במובן שאם יש להם רעיון להמציא משהו שלדעתם להמצאה שלהם יהיה הרבה ביקוש, הרי שכנראה שהם עלו על דרך לעשות כסף. כי לדעתם יש להם מוצר עם המון ביקוש. וכאן אני אחדד, שלא מספיק רק שיהיה ביקוש באופן כללי למוצר שלך, אלא צריך שיהיה למוצר שלך גם ביקוש ביחס למחיר שבו תמכור את המוצר. לדוגמה, נניח שיש לך למכירה רכב פרארי אחד בלבד. ונניח שכל האנשים היו רוצים פרארי, האם זה אומר שאתה תוכל ... לקנות פרארי במחיר שאתה רוצה עבורו. לכן כאשר מישהו חושב להמציא משהו וכאשר למישהו יש רעיון לסטארטאפ וכיוב, עליו להפריד בין השאלה של: האם למוצר שלו יהיה ביקוש, שזאת שאלה אחת. לבין השאלה: האם למוצר שלו יהיה גם ביקוש ביחס למחיר המכירה של המוצר, שזאת שאלה נפרדת. ומחיר המכירה של המוצר, הוא עצמו מושפע גם מעלות הייצור של המוצר וגם מעלות השיווק של המוצר. ... זול ממך? ואולי עלות הפרסום שלהם יותר זולה? ואולי הם יוכלו לספוג הפסד כספי, כדי להוציא אותך מהמשחק? ועוד. לסיכום: לא מספיק שיש לך רעיון טוב שיהיה לו הרבה ביקוש, אלא צריך לקחת בחשבון עוד כל מיני שיקולים כאלו ואחרים. וכמו שהסברתי, מוצר טוב הוא מוצר שיש לו יותר ביקוש מהיצע, ביחס למחיר שמציעים למכור אותו בפועל. ולכן לא מספיק להמציא את הגלגל במובן של להמציא רעיון שיהיה לו הרבה ביקוש, אלא צריך גם להמציא את הרעיון, שיהיה לו הרבה ביקוש , יותר מהיצע, גם ביחס למחיר המכירה של המוצר וכמובן שיש עוד שיקולים נוספים, כמו שאפשרי להעמיק עוד כאן סטארטאפ וכאן הקמת עסק ועוד. ...
סוד הכסף, סודות העושר, איך להתעשר ולהיות עשיר? איך לעשות כסף ולהתעשר? להיות יותר טוב מאחרים, להצליח יותר מאחרים, לייצר ערך, היצע וביקוש, איך להיות מיליונר? איך להיות עשיר? איך עושים כסף? איך לעשות יותר כסף? מנטורינג לכסף
סוד הכסף, סודות העושר, איך להתעשר ולהיות עשיר? איך לעשות כסף ולהתעשר? להיות יותר טוב מאחרים, להצליח יותר מאחרים, לייצר ערך, היצע וביקוש, איך להיות מיליונר? איך להיות עשיר? איך עושים כסף? איך לעשות יותר כסף? מנטורינג לכסף
... הכסף, סודות העושר, איך להתעשר ולהיות עשיר? איך לעשות כסף ולהתעשר? להיות יותר טוב מאחרים, להצליח יותר מאחרים, לייצר ערך, היצע וביקוש, איך להיות מיליונר? איך להיות עשיר? איך עושים כסף? איך לעשות יותר כסף? ... לדוגמה, ביל גייטס עשה זאת על ידי פיתוח תוכנה ששיפרה את חיי המשתמשים, וורן באפט עשה זאת על ידי פיתוח יכולות ניתוח והבנה של חברות והשקעות. הסוד האוניברסלי - ביקוש והיצע כמות הכסף שאדם יכול להרוויח תלויה במידה רבה בביקוש והיצע. אם יש הרבה ביקוש למוצר או שירות מסוים, אך לא הרבה אנשים יכולים לספק אותו, המחיר יעלה, והספק יוכל להרוויח יותר. מנגד, אם יש הרבה היצע אך מעט ביקוש, המחיר ירד והרווחיות תקטן. אם אדם מצליח ליצור ערך ייחודי שאין לאחרים, הוא יוכל להרוויח הרבה יותר. אליעד מציין שבסופו של דבר, כל עשיר חוקי הרוויח את עושרו על ידי מציאת דבר בעל ביקוש גבוה והיצע נמוך. מה גורם להצלחה כלכלית? מה שגורם להצלחה כלכלית, כפי שמסביר ... למספר גדול של אנשים או לתת ערך שייחודי למישהו אחר. כל אדם עשיר הוא כזה שידע לפתח את היכולת שלו או המוצר שלו כך שיספק ערך למספר גדול של אנשים, מה שיצר עבורו גם ביקוש וגם הכנסה גבוהה. מזל בהצלחה כלכלית בחלק מהמקרים, המזל עשוי לשחק תפקיד ... במשהו ממישהו אחר. השאלה היא: כיצד משפרים את היכולות כדי להציע ערך גדול יותר? ניתן לעשות זאת בדרכים שונות: - לפתח מיומנויות קיימות. - ללמוד תחום חדש שיש לו ביקוש גבוה ויצע נמוך. הטעיות וקומבינות להצלחה כפי שציין אליעד, יש המון הצעות על ... במשהו ולהביא ערך לאנשים. אם יש לך מיומנות שנדרשת על ידי אחרים, ולא הרבה אנשים יודעים איך לעשות זאת, תוכל להרוויח הרבה יותר כסף. יש להיות טוב בתחומים שיש להם ביקוש גבוה ויצע נמוך, ולשווק את עצמך בצורה נכונה. את המאמץ שלך יש להשקיע בהבנת ... ששיפרה את חיי המשתמשים. וורן באפט - פיתח מומחיות בניתוח חברות והשקעות. מוכרי מטוסים, רכבים, חנויות מכולת - מספקים מוצרים ושירותים שאנשים צריכים. הבסיס של כסף: ביקוש והיצע כמות הכסף שאדם מרוויח תלויה בכמות האנשים שצריכים את מה שהוא נותן (ביקוש) ובכמה אנשים יכולים לספק את זה (היצע). אם יש הרבה ביקוש ומעט היצע - המחיר עולה, והספק יכול להרוויח יותר. אם יש הרבה היצע ומעט ביקוש - המחיר יורד, והרווחיות קטנה. ככל שמישהו מציע ערך שאין לאחרים, כך הוא יכול ... או מיומנות חדשה. אין דרך אחרת - כדי להרוויח יותר, חייבים לדעת יותר ולעשות משהו טוב יותר מאחרים. מה כדאי ללמוד? כאשר מחליטים במה להשתפר, חשוב לבדוק: האם יש ביקוש למה שאתה לומד? כמה אנשים יודעים לעשות את זה? האם זה משהו שאפשר לשפר בו מיומנות? לדוגמה, מתכנתים מרוויחים יותר משומרים, כי יש יותר ביקוש למיומנות שלהם ופחות אנשים שיודעים לבצע אותה. הטעיות וקומבינות ישנן הצעות ... יש צורך לתת ערך לאחרים. כדי להרוויח הרבה כסף, יש צורך לתת ערך למספר רב של אנשים או לתת ערך ייחודי שאין לאחרים. הדרך להצליח היא לפתח מיומנות, לבחור תחום שיש בו ביקוש גבוה והיצע נמוך, ולדעת לשווק את עצמך. אין קיצורי דרך - כל ניסיון לעשות כסף בקלות ידרוש השקעה בזמן או בכסף. איך לבחור מקצוע מניב? מהו ביקוש והיצע בשוק העבודה? איך לשפר מיומנויות ולהפוך לאדם מבוקש? למה רוב האנשים לא ...
שיווק בשוק תחרותי, שיווק למתחרים, פחד מהעתקת חומרי שיווק, פחד שהמתחרים יעתיקו חומרי שיווק, פחד שהשיווק יוצר ביקוש למתחרים, פחד מתחרות עסקית, פחד שהמתחרים ילמדו ממני, להסתיר מידע מהמתחרים, ליצור ביקושים למתחרים, לשווק גם את המתחרים, למכור גם את המתחרים, איך ליצור חומרי שיווק בצורה נכונה? הפקת חומרי שיווק, הפצת תוכן שיווקי, בידול שיווקי, משפך שיווקי רחב, משפך שיווקי צר, לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך, למה לקנות דווקא ממך? תכנון חומרי שיווק
... בשוק תחרותי, שיווק למתחרים, פחד מהעתקת חומרי שיווק, פחד שהמתחרים יעתיקו חומרי שיווק, פחד שהשיווק יוצר ביקוש למתחרים, פחד מתחרות עסקית, פחד שהמתחרים ילמדו ממני, להסתיר מידע מהמתחרים, ליצור ביקושים למתחרים, לשווק גם את המתחרים, למכור גם את ... איך להתמודד עם הפחד מכך שהמתחרים שלך יעתיקו את חומרי השיווק שלך? איך להתמודד עם זה שאתה יוצר חומרי שיווק, שמצד האמת יוצרים ביקושים לאו דווקא למוצר שלך, אלא גם למוצרים שמתחרים ... שלך? בפרט כאשר חומרי השיווק שאתה יוצר, יכולים לעזור גם למתחרים שלך ובפרט כאשר חומרי השיווק שאתה מכין ללקוחות שלך, יוצרים גם ביקושים למתחרים שלך. ואני אסביר: יש כל מיני סוגים של ... שלך. לעומת זאת כנראה שיהיו גם חומרים נוספים, שבהם יהיו גם מסרים שיווקיים, שגם המתחרים שלך, היו יכולים להשתמש בהם. ושהם יוצרים ביקוש גם למתחרים שלך ולא דווקא למוצר שלך. כי אם לדוגמה ... וכל המסרים השיווקיים, אפשרי שתשאל את עצמך, האם ועד כמה גם המתחרים שלך יכולים להשתמש במסרים האלו? האם חומרי השיווק שלך מייצרים ביקושים רק למוצר שלך, או גם למוצרים שמתחרים בך? האם ... איך להתמודד עם הפחד מכך שהמתחרים שלך יעתיקו את חומרי השיווק שלך? ואיך להתמודד עם זה שאתה יוצר חומרי שיווק, שמצד האמת יוצרים ביקושים לאו דווקא למוצר שלך, אלא גם למוצרים שמתחרים ... שבה תגרום לצורך התוכן, להתחבר אליך, גם בלי קשר לתוכן עצמו. ויש אפשרות שתפרסם תוכן שיווקי, שלא יחבר את הלקוח אליך, אלא רק יצור ביקוש גם למתחרים שלך וזהו, בלי לחבר את הלקוח אליך. לסיכום: איך להתמודד עם זה שבתוך יצירת חומרי שיווק, יש גם חומרי שיווק שיוצרים ביקוש גם למתחרים שלך? 1 - לא להכל יש פתרון ולהכל יש ...
שיווק ומכירות, מהן 3 המטרות של השיווק? איך לתכנן משפך שיווקי? מהי המטרה של השיווק? למה צריך שיווק? מה זה שיווק? איך לעשות שיווק בצורה נכונה? איך להתחיל לשווק? איך לתכנן את השיווק? שיווק סטרטאפ, איך ליצור ביקושים? שיווק בשוק תחרותי, לייצר ביקוש למוצר, לייצר מודעות למוצר, ניהול השיווק, מנהל שיווק, יעוץ שיווקי, איך ליצור חומרים למשפך שיווקי? איך לעשות שיווק נכון? מומחה לשיווק, איך לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך? ליצור בידול עסקי, מיתוג עסקי
... לעשות שיווק בצורה נכונה? איך להתחיל לשווק? איך לתכנן את השיווק? שיווק סטרטאפ, איך ליצור ביקושים? שיווק בשוק תחרותי, לייצר ביקוש למוצר, לייצר מודעות למוצר, ניהול השיווק, מנהל שיווק, יעוץ שיווקי, איך ליצור חומרים למשפך שיווקי? איך לעשות שיווק נכון? מומחה לשיווק, ... לאנשים לדעת שאתה קיים, אלא גם צריך לגרום להם לרצות לרכוש ממך את המוצר שלך. דהיינו, לייצר ביקוש למוצר שלך, ולא רק לייצר מודעות למוצר שלך. כי יש מוצרים שאתה רק צריך לייצר מודעות למוצר עבור קהל היעד שלך, שאתה מוכר את המוצר. אבל יש מוצרים שאתה צריך לייצר ביקוש למוצר שלך, לגרום ללקוחות שלך לרצות לרכוש את המוצר שלך. וזה עוד תהליך שיווקי שצריך לעשות אותו. דהיינו, שלב 2 כנל במידה וצריך אותו ...
איזה עסק לפתוח? איך לעשות הרבה כסף? איך להקים עסק רווחי מאוד? איזה עסק להקים? איך לפתח קריירה? במה כדאי לעבוד? מהו העסק הכי רווחי בעולם? איזה עסק כדאי לפתוח? איזה עסק קטן כדאי לפתוח? איזה עסק הכי כדאי לפתוח? רעיונות לעסק קטן, איזה עסק קטן כדאי לפתוח? איזה עסק הכי רווחי? איזה עסק הכי טוב לפתוח? איזה עסק הכי משתלם לפתוח? איזה עסק מתאים לי? עסקים למתחילים, היצע וביקוש, להקים את העסק הראשון שלי, רעיונות להקמת עסק קל לתפעול, איזה עסק הכי כדאי לפתוח?
... איזה עסק קטן כדאי לפתוח? איזה עסק הכי רווחי? איזה עסק הכי טוב לפתוח? איזה עסק הכי משתלם לפתוח? איזה עסק מתאים לי? עסקים למתחילים, היצע וביקוש, להקים את העסק הראשון שלי, רעיונות להקמת עסק קל לתפעול, איזה עסק הכי כדאי לפתוח? וכאן נסביר ... יותר בקלות יותר במהירות וכולי. ויש בזה כל מיני היבטים ושיקולים. וצריכים להבין, שהכסף שיהיה לך, תלוי אך ורק בדבר אחד בלבד. והוא בהיצע וביקוש. דהיינו, כמה אנשים ירצו את מה שתציע. וכמה אפשרויות אחרות יהיו ללקוחות שלך, לרכוש ממישהו אחר שאינו אתה. וככל שיהיה לך יותר ביקוש וככל שללקוחות שלך יהיו פחות אפשרויות, הרי שאתה תעשה יותר כסף ואין שום אפשרות אחרת. ולכן במקום לשאול, איזה עסק כדאי לי לפתוח, ואיזה עסק הכי רווחי, תשאל את עצמך, באיזה עסק שאתה תקים, יוכל להיות הכי הרבה ביקוש והכי פחות היצע. כי ככל שיהיה פער גדול יותר לטובת הביקוש שלך, ככה תרוויח יותר כסף. ומה האמת? באיזה עסק יהיה הכי הרבה ביקוש והכי פחות היצע? איך יודעים מה התשובה? אז צריכים להבין במה תלוי היצע וביקוש. וזה כמובן תלוי בכל מיני דברים. אבל יש בזה חוקיות שכדאי להבין אותה. והיצע וביקוש יכול להיות תלוי בכל מיני גורמים. לדוגמה כשל שוק. דהיינו, לדוגמה מקרה שבו פתאום יש ביקוש לאיזה מוצר ואין מספיק ספקים שיש להם את המוצר הזה. לדוגמה נניח שיש קורונה ואנשים רוצים מסכות ... ממכירת מסכות קורונה. או לדוגמה נניח שפתאום יש מלחמה וכולם רוצים לקנות מקלטי רדיו ובמקרה יש לך כמות של מכשירי רדיו, אז גם כאן יהיה יותר ביקוש מהיצע, לטובתך ואתה תוכל לעשות הרבה כסף. או לדוגמה מקרה שבו מישהו משתלט בדרך לא חוקית או לא ... הוא עושה מזה הרבה כסף. לדוגמה, בשוק לא תחרותי מספיק וכיוב. ולמה אני קורא לזה כשל שוק. כי בטווח הארוך בשוק תקין ובריא, כנראה שההיצע והביקוש יתאזנו. כי כנראה שעם הזמן יכנסו עוד אנשים שיספקו את המוצר, שכרגע יש לך בו יתרון תחרותי. במילים ... לעשות כסף והרבה מאוד כסף, מלהתחבר למגמה שבה יש כשל שוק זמני, במוצר מסוים. דהיינו, למצוא מוצר שבנקודת זמן מסוימת, יש ממנו הרבה יותר ביקוש מאשר היצע, מכל מיני סיבות שונות. ואז באפשרותך למכור את המוצר הזה ולעשות ממנו הרבה כסף. אבל כנראה שמהר מאוד, יכנסו מתחרים לענף שלך ויגדילו את ההיצע ויורידו את המחיר. באיזה עוד מקרים יש יותר ביקוש מהיצע? תשובה: במקרים שבהם יש לך יתרון תחרותי מובהק, שיהיה קשה מאוד למתחרים שלך, להדביק את הפער ... פטנט, אז עדיין מישהו ינסה להמציא פטנט אחר להביא אלטרנטיבה ללקוחות שלך. במילים אחרות, לא משנה מה, תמיד לאורך זמן, אם יש למוצר מספיק ביקוש, הרי שההיצע יגדל, כדי להוריד את המחיר. עד שלא יהיה יותר כדאי להגדיל את ההיצע וכולי. אבל ניתן ... כל דבר שהוא, הרי שככל שהפער גדול יותר, בינך לבין שאר המתחרים שלך, ככה תרוויח יותר כסף. ולהיות יותר טוב מהמתחרים שלך, כמובן במשהו שיש לו ביקוש באופן כללי. כי אם לדוגמה אתה יודע לצייר קרניים של חתול מעופף יותר טוב מכל אחד אחר, לא בטוח שיש לזה ביקוש יותר מידי. אבל בכללי בכל תחום שיש לו ביקוש, ככל שתהיה יותר טוב מאחרים, ככה כנראה שתרוויח בו יותר כסף יותר זמן יותר בקלות. במילים אחרות, אם ... יותר טוב מאחרים, במה יהיה יותר קשה למתחרים שלי, לעקוף אותי בסיבוב, במה יהיה יותר קשה לעסקים מתחרים להתחרות בי. כמובן, בדברים שיש להם ביקוש באופן כללי. אבל שוב אחדד, יש את הלוגיקה שאומרת, בא נחפש פטנט למצוא איזה מוצר שכולם רוצים אותו ... יכול לעשות. וזה באמצעות זה שתלמד ותפתח את הנושא שבו אתה הכי טוב ושאתה יכול להיות בו הכי טוב. כי אז יהיה פער יותר גדול בין ההיצע לבין הביקוש ותוכל לעשות יותר כסף. במילים אחרות, אל תחפש את המוצר שאתה יכול לספק בו יותר ביקוש מהיצע, כי הכסף שם הוא זמני בלבד. לא שזה רע, אבל תזכור שזה זמני בלבד. כי השוק יסדר את עצמו ולא תוכל לעשות עוד כסף לאורך זמן. כן תחשוב על היכן אתה יכול להיות יותר טוב מאחרים, לאורך זמן. כי לספק יותר היצע מביקוש, גם זה נחשב ליתרון תחרותי. רק השאלה היא, האם מדובר על כשל שוק שהוא במגמה להיסגר, על ידי הגדלת ...
איך לעשות הרבה כסף בזמן קצר? מה התחום שאתה יכול לעשות בו הכי הרבה כסף הכי מהר? איך לעשות הרבה כסף כאן ועכשיו בלי ללמוד שום דבר חדש? איזה תחום הכי מתאים לך? באיזה תחום אתה יכול לעשות הרבה כסף בזמן הקצר ביותר? איך להיות עשיר מהר? איך לעשות כסף בלי ללמוד כלום? איך לעשות כסף בלי להשתפר בשום דבר? איך לעשות הרבה כסף? כמה ביקוש יש לך? ההיצע והביקוש שיש לך, בחירת קריירה, איך לבחור מקצוע? איך לעשות כסף? איך לפתח קריירה?
... איך לעשות כסף בלי להשתפר בשום דבר? איך לעשות הרבה כסף? כמה ביקוש יש לך? ההיצע והביקוש שיש לך, בחירת קריירה, איך לבחור מקצוע? איך לעשות כסף? איך לפתח קריירה? וכאן ... כסף. ולמה? כי את הכסף אפשרי לעשות, איפה שיש לך הכי הרבה ביקוש. ויש לך הכי הרבה ביקוש, היכן שצריכים את היכולות שלך והיכן שאין הרבה אנשים שיכולים לעשות את מה שאתה יודע ...
היצע וביקוש בזוגיות, רוצה אותה אבל יש לה חבר, לגרום לה להיפרד ממנו, לגרום לו להיפרד ממנה, יש לה מישהו, איך לחזור לאקסית? אומנות הפיתוי, אומנות החיזור, איך להחזיר אותה אליך? תחרותיות בזוגיות, היא יוצאת עם מישהו
היצע וביקוש בזוגיות, רוצה אותה אבל יש לה חבר, לגרום לה להיפרד ממנו, לגרום לו להיפרד ממנה, יש לה מישהו, איך לחזור לאקסית? אומנות הפיתוי, אומנות החיזור, איך להחזיר אותה אליך? תחרותיות בזוגיות, היא יוצאת עם מישהו
... וביקוש בזוגיות, רוצה אותה אבל יש לה חבר, לגרום לה להיפרד ממנו, ... יש לה מישהו, איך לחזור לאקסית? אומנות הפיתוי, אומנות החיזור, איך להחזיר אותה אליך? תחרותיות בזוגיות, היא יוצאת עם מישהו איך עיקרון ההיצע והביקוש משפיע על זוגיות? אליעד כהן מסביר את עיקרון ההיצע והביקוש בעולם הדייטים ובחירת בני זוג, ומדגים כיצד הוא משפיע על ... מרגיש דחוי ופוגע באגו שלו. בעקבות זאת הוא עשוי להתנהג אליה בצורה פחות נעימה. אלא שככל שהגבר הזה פחות נחמד לאותה אישה, הוא למעשה מפחית את תחושת הביקוש שלה. וכאשר האישה מרגישה שיש לה פחות ביקוש בחוץ, היא נוטה יותר להישאר בקשר הקיים שלה, מכיוון שהיא מרגישה שאין לה אפשרויות אחרות. לעומת זאת, אם אותו גבר יהיה נחמד אליה, הוא יעלה את תחושת הביקוש שלה, היא תתחיל להרגיש שיש לה אפשרויות נוספות, מה שיכול ... למה רוב האנשים פועלים הפוך? לרוב, אנשים פועלים בדיוק הפוך ממה שצריך: כשהם מרגישים דחויים הם נוטים להיות פחות נחמדים וכך מפחיתים את תחושת הביקוש של הצד השני. התנהגות כזו דווקא מחזקת את הקשר הקיים של ... כדי להעלות את תחושת הערך העצמי של הצד השני ולגרום לו לחשוב שמגיע לו יותר טוב ממה שיש לו כרגע, וכך להגביר את הסיכוי שייפרד מהקשר הקיים. היצע וביקוש בעולם הדייטים ניהול ציפיות בקשרים זוגיים התמודדות עם תחושת דחיה כיצד למנוע בגידות ולחזק את הקשר חיפוש אלטרנטיבות והצגת אפשרויות חדשות כיצד עיקרון ההיצע והביקוש משפיע על בחירת בני זוג? בכל הנוגע לזוגיות, יש דמיון למנגנון של היצע וביקוש. ככל שאדם מרגיש שרבים מחזרים אחריו ורוצים אותו, כך עולים ... שבמצב זה, לעתים אותו גבר מרגיש שהוא לא באמת רוצה מישהי שאיש כמעט לא מחזר אחריה, כי הוא מבין שיש סיבה לכך שפחות רוצים אותה. כיצד קשורה העלאת הביקוש לעזיבת בן זוג קיים? במצב שבו אישה כבר נמצאת בזוגיות, ואם ... בה ומתקרב אליה, לרוב אותו גבר עלול להיעלב שהיא כבר תפוסה ויפגין כעס או פגיעה באגו. אם הוא מתרחק ממנה או לא נחמד אליה, הוא דווקא מוריד את הביקוש שלה לסביבה החיצונית, ובכך מגביר את הסיכוי שהיא תישאר עם בן הזוג הנוכחי (כי אין לה תחושה שיש לה אלטרנטיבות). אולם, אם הגבר הזה כן יהיה נחמד אליה, הוא יעלה את רמת הביקוש שלה, וכשהיא תרגיש שיש לה יותר אפשרויות, הדבר עלול לגרום ... לי. מדוע אנשים לרוב פועלים הפוך? בפועל, כשמישהו רוצה אדם שכבר נמצא בקשר, הוא נוטה לכעוס כשמרגיש דחוי, מפסיק להיות נחמד ומוריד בכך את תחושת הביקוש של אותו אדם, מה שמביא אותו להמשיך להישאר עם בן הזוג ... את הביטחון של בן הזוג הנוכחי, כדאי דווקא להמשיך ולהיות נחמד, לגרום לו או לה להרגיש מגיע לי יותר, ולהגדיל את הסיכוי שהקשר הקיים יסתיים. היצע וביקוש בעולם הדייטים ניהול ציפיות בקשרים זוגיים התמודדות עם תחושת דחיה כיצד למנוע בגידות ולחזק את הקשר חיפוש אלטרנטיבות והצגת אפשרויות חדשות עכשיו בזוגיות יש עניין של היצע וביקוש כשבוחרים בחירת בן זוג או בת זוג יש בזה היצע וביקוש, מה זאת אומרת ככל שיותר רוצים אותך ככה הסטנדרט שלך למה ... רוצה לאכול אם אין לך הרבה אופציות אומרים לך יש או פת לחם או, אתה תיקח את הפת לחם ואם הפת לחם טבולה בבוץ אתה תאכל את הפת לחם בבוץ אין לך הרבה ביקוש אז אין לך הרבה אופציות אז גם הדרישות שלך יורדות עד כאן זה ... מישהי וכבר יש לה מישהו הוא פחות נחמד אליה למה כי הוא נפגע באגו שלו והוא פחות נחמד אליה, עכשיו ברגע שהוא פחות נחמד אליה האם מבחינתה יש לה יותר ביקוש או פחות ביקוש? ש: פחות. אליעד: פחות ביקוש נכון יש לה פחות ביקוש ואז היא נמצאת עם מישהו היא יכולה להישאר איתו ועכשיו שימו לב למשהו מעניין אם נגיד יש מישהי שיש לה מישהו ואתה תהיה נחמד אליה יש לה עכשיו יותר ביקוש נכון יש לה יותר ביקוש, עכשיו ברגע שיש לה יותר ביקוש רף הדרישות שלה עולה ברגע שרף הדרישות שלה עולה זה מגדיל את ... אם אתה נחמד למישהו זה מגדיל את הסיכוי שהיא, נגיד אתה נחמד למישהי בהנחה שיש לה מישהו אז זה מגדיל את הסיכוי שהיא תריב איתו למה כי היא מרגישה יותר ביקוש רוצים אותה יותר ואז יש לה אלטרנטיבה כאילו יש לה לאיפה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על חוקי הכסף - היצע וביקוש, סיכוי וסיכון, האם בלי סיכון אין סיכוי? האם אין סיכוי בלי סיכון? האם יש סיכוי בלי סיכון? האם קיים כסף קל? מהי פרמיית סיכון? איך להתעשר? סודות העושר, כלכלת הכסף, מבוא לכלכלה, לימודי כסף, סודות האנשים העשירים, איך עושים כסף? שוק תחרותי, הגבלים עסקיים, מונופול עסקי, טרנדים עסקיים, יותר מזל משכל בעסקים, תחרות בעסקים, איך לשמור על רווחיות גבוהה? איך לעשות הרבה כסף בקלות? סיכון וסיכוי, ביקוש והיצע
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: ביקוש, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ביקוש, איך להיות מאושר ושמח? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בזוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשנות תכונות אופי? איך לנהל את הזמן? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשתול מחשבות? איך להאמין בעצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? מה המשמעות של החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות מאושר? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? למה העולם קיים? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל התנהגותי קוגניטיבי, אימון אישי ועסקי, אימון אישי לדיאטה בנושא ביקוש - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2871 שניות - עכשיו 07_07_2025 השעה 07:08:57 - wesi1