אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ביקוש ✔מתי כדאי לרכוש דירה להשקעה כדי להרוויח כסף מעליית ערך הדירה, דווקא בפרויקט שיש בו המון משקיעים? איך משפיעה כמות המשקיעים בפרויקט, על מחירי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨מתי כדאי לרכוש דירה להשקעה כדי להרוויח כסף מעליית ערך הדירה, דווקא בפרויקט שיש בו המון משקיעים? איך משפיעה כמות המשקיעים בפרויקט, על מחירי הדירות בעתיד בפרויקט? שיקולים ברכישת דירה להשקעה, האם ערך הדירה יעלה בעתיד? איך לעשות כסף בנדלן? רכישת דירה להשקעה בפרויקט מחיר למשתכן, רכישת דירה להשקעה בפרויקט דירה בהנחה, רכישת דירה להשקעה בפרויקט מחיר מטרה, האם ערך הבית יעלה בעתיד? האם ערך הדירה יעלה בעתיד? האם תהיה עליית ערך בעתיד? היצע וביקוש בשוק הנדלן
האם כדאי לרכוש דירה להשקעה, אפשרות 1 - במקום שבו יודעים מראש, שבעוד כמה שנים, כאשר המשקיע ירצה למכור את הדירה, יהיו הרבה משקיעים נוספים שירצו למכור את הדירה שהם רכשו להשקעה, דהיינו, יודעים מראש שיהיה המון היצע של דירות למכירה, האם זה כדאי, יותר או פחות או באותה המידה, ביחס לאפשרות 2 - שהיא, לרכוש במקום אחר, פרויקט אחר יותר קטן, שבו בעוד כמה שנים, יהיו פחות משקיעים שירצו למכור את הבית שלהם, במקביל לזה שאתה תרצה למכור את הבית?

אז קודם כל אסביר את השאלה יותר לעומק, ואחר כך כמובן את התשובה לשאלה.

אז מדובר כאן על משקיע נדלן ששוקל לרכוש דירה להשקעה. כאשר כמו שכבר הסברתי, יש המון מודלים של השקעה בנדלן. יש לדוגמה מי שרוכש דירה להשקעה, כי הוא מתכנן להרוויח כסף משכר הדירה שהוא ישכיר את הדירה כמו שהיא או אולי אפילו אחרי פיצול הנכס לכמה יחידות דיור. יש את מי שרוכש את הדירה כדי להרוס / לשפץ אותה ולמכור אותה במחיר יותר גבוה. ויש כל מיני פרופילים שונים של משקיעי נדלן. וכרגע נדבר מנקודת המבט של משקיע נדלן, שרוכש דירה להשקעה, מתוך מחשבה שכאשר הוא ימכור את הדירה, הוא ירוויח כסף מעליית ערך הדירה. דהיינו, שהוא מניח שהוא ימכור את הדירה, ביותר ממה שהוא רכש אותה. כמובן אחרי מיסים / עלויות רכישה / עלויות מכירה וכולי.

ואותו אדם שרוכש דירה כדי להרוויח כסף מעליית ערך הנכס, מנסה להבין איך נכון להתייחס לרכישת דירה להשקעה, כנראה בשלב מוקדם של הפרוייקט, אולי דירה על הנייר, אולי בשלב הפריסייל וכיו"ב, אבל מדובר על פרויקט שיש בו המון דירות למכירה. כאשר בעצם זה אומר, שבעוד כמה שנים, אחרי שהבית כבר יהיה ניתן למכור אותו, אז, כנראה שהרבה משקיעים שגם קנו דירה להשקעה, כנראה שגם הם ירצו למכור את הדירות שלהם במקביל אליו. ואולי אפילו גם היזם / היזמים עצמם שמוכרים דירות בפרויקט, אולי גם הם ירצו למכור עוד דירות שהם לא הצליחו למכור אותם.

וזה בעצם אומר, שבמועד המכירה הצפוי, אז כנראה שיהיה המון היצע של דירות למכירה. מה שאומר שכנראה מחירי הדירות ירדו, מרוב היצע של דירות. ולכן אולי כדאי לרכוש דירה דווקא במקום שבו לא מוכרים הרבה דירות, כדי שבבא היום כאשר המשקיע ירצה למכור את הבית, אז לא יהיו במקביל אליו הרבה משקיעים אחרים, שירצו במקביל אליו למכור עוד דירות. והשאלה היא, האם המחשבה הזאת נכונה או לא?

ובפשוטם של דברים, נראה לומר, שכן, שהמחשבה הזאת נכונה. לדוגמה פרויקט דירה בהנחה / מחיר מטרה / מחיר למשתכן, שבו הרבה אנשים רוכשים בית, מתוך מחשבה שהם מקבלים הנחה על מחיר הבית שבעתיד מחירו יעלה. כאשר יש להם מגבלה למכור את הבית במשך X שנים. ואז אחרי אותם X שנים, כאשר אפשרי למכור את הדירות בשוק החופשי, אז יש עודף של היצע של דירות למכירה באותו אזור, מה שגורם לירידת מחיר של הדירות וכולי.

כי המחיר תלוי בהיצע וביקוש. וככל שיותר אנשים רוצים למכור בבת אחת בתים, הרי שזה ישפיע על מחירי הדירות כלפי מטה. ולכן נראה הגיוני, שאולי עדיף לרכוש דווקא במקום שבו אין הרבה דירות למכירה. כך שממילא בעתיד לא הרבה דירות יעמדו שם למכירה, במקביל למשקיע שירצה למכור שם את הבית.

בנוסף, יתכן גם שהיזם עצמו לא יסיים למכור את כל הדירות בעוד X שנים, ושתהיה תחרות לא רק מצד שאר המשקיעים שירצו למכור שם דירות, אלא גם מצד היזם עצמו שירצה למכור שם דירות. ולכן נראה לומר, שכן, יש היגיון שלא לרכוש דירה להשקעה, במידה ורוצים להרוויח כסף מעליית ערך הנכס, במקום שבו יש המון דירות למכירה וכולי כנ"ל. אבל האם זאת האמת כל האמת ורק האמת? אז כמובן שלא! כמו שתכף אסביר.


ומה שצריכים לדעת זה, שכאשר רוכשים דירה להשקעה מתוך מטרה לעשות כסף מעליית ערך הנכס בשעת המכירה, הרי שצריכים לקחת בחשבון כל מיני שיקולים שונים. כאשר אחד השיקולים הוא, מה יהיה היצע הדירות, ברגע שאתה תרצה למכור את הנכס שלך, כמו שהסברתי עד כה. אבל כמובן, שזה לא השיקול היחיד. כי זה נכון שהמון היצע אמור להוריד את המחיר, אבל זה רק בתנאי שהביקוש לא יגדל על ההיצע.

דהיינו, יתכן שיש מקום, שלדוגמה מוכרים בו כרגע 1000 בתים, ונניח שבוודאות כל הדירות נרכשו על ידי משקיעים. ונניח שכל המשקיעים בוודאות ירצו למכור את כל הבתים שלהם בדיוק בעוד 5 שנים מהיום. הרי שזה אומר בוודאות, שבעוד 5 שנים, יהיו בשוק 1000 דירות למכירה. דהיינו, יהיה המון היצע. אבל קיימת אפשרות, שבאותו היום יהיה המון ביקוש לדירות האלו, לדוגמה שבאותו היום ירצו לרכוש את הדירות האלו 10,000 רוכשים. הרבה יותר מאשר כמות הרוכשים שרוצים כיום לרכוש את הדירות האלו. מה שאומר, שמחירי הדירות האלו בעתיד, דווקא יעלו, למרות שיהיה המון היצע של דירות למכירה. בגלל שגם הביקוש, יגדל, הרבה יותר מאשר ההיצע יגדל.

ואני אסביר את העניין. כאשר באים לבדוק את כדאיות רכישת הדירה להשקעה, כדאי לבדוק כל מיני דברים. לדוגמה, מי רוכש כיום דירות בפרויקט. האם אלו בעיקר משקיעים, או אנשים שרוצים לרכוש את הבית למגורים באותו הפרוייקט.

ככל שרוכשים בפרויקט יותר משקיעים, ככה זה מגדיל את הסיכוי שבעתיד יהיה יותר היצע של דירות למכירה.

כמו כן, ככל שיש יותר רוכשים למגורים, זה דווקא מראה סימן טוב, שאנשים רוצים לגור בפרויקט הזה. כי תכלית רכישת הדירה להשקעה, היא על מנת למכור אותה בסופו של תהליך, לרוכש שירצה לגור בפרויקט למגורים ולא למכור למשקיע אחר. מתוך הנחה, שהדירה כבר מפסיקה להעלות את הערך שלה כנראה, ולכן כנראה שמי שירכוש את הדירה מהמשקיע, יהיה רוכש דירה למגורים. ולכן ככל שרוכשים יותר אנשים למגורים, ככה זה סימן יותר טוב, שיהיה ניתן למכור בסוף התהליך את הדירה למגורים.

כמו כן, כדאי לנסות לדעת, בכמה כסף ובאיזה מחיר רכשו דירות למטרת מגורים בפרויקט. כי המחיר הזה של רכישת דירה למגורים, משקף מחיר שוק יותר אמיתי של הדירה כרגע. כי ההנחה אומרת, שאם דירה למגורים נמכרת כרגע לדוגמה בשלב פריסייל במחיר X, הרי שכנראה שאחרי אכלוס הפרויקט, כנראה שאותה הדירה בדיוק תהיה שווה X פלוס.

זה ביחס למחירי רכישה של משקיעים, שהם עשויים לשקף כל מיני ספקולציות שאינן בהכרח נכונות. ולכן חשוב לנסות להבין, האם וכמה רוכשים למגורים רכשו בפרויקט כרגע, ובאיזה מחיר הם רכשו. ושוב, ככל שרכשו בפרויקט יותר משקיעים, ככה כנראה שבעתיד יהיו שם יותר דירות למכירה.

נקודה נוספת שצריכים לקחת בחשבון היא, מה הפרופיל של המשקיעים שרכשו שם דירות בפרויקט. האם הם משקיעים חכמים, שהיו להם המון אפשרויות ושהם בחרו לרכוש דווקא שם, או שהם רכשו בלית ברירה דווקא שם. לדוגמה, פרויקטים של דירה בהנחה, שרוב הרוכשים רוכשים שם, בלית ברירה. כי הם לא יכולים לרכוש דירה להשקעה במקום אחר, כי רק שם יש להם זכאות לקבל דירה בהנחה ואין להם מספיק כסף לרכוש במקום אחר.

ואם פרופיל המשקיעים שרכשו שם, הוא של משקיעים שרכשו שם בלית ברירה, הרי שזה אומר שכנראה כאשר תהיה אפשרות למכור את הבתים, כנראה שיהיה עוד יותר לחץ של מכירות. כי הם ינסו להיפטר מהבתים. אולי גם בגלל קשיי מימון או מינוף כזה או אחר שהם עשו בעת רכישת הדירה בהנחה.

לעומת זאת, אם מדובר על רכישה של משקיעים חכמים יחסית, בעלי יותר אמצעים, כנראה שאותם משקיעים יהיו פחות בלחץ למכור וכנראה שהם פחות ידפקו אחד את השני בהורדת המחירים בגלל עודף היצע של דירות למכירה.


בכל מקרה נניח לצורך העניין שיש פרויקט A שיש בו 100 דירות למכירה. ונניח שכל הדירות נמכרו ל 90 רוכשים למגורים ול 9 משקיעים. כאשר אתה יכול להיות המשקיע העשירי בפרויקט. לעומת זאת יש לך אפשרות לרכוש בפרויקט אחר B, שבו יש 10 דירות בלבד, כאשר 9 דירות נרכשו על ידי רוכשים למטרת מגורים ורק אתה תהיה המשקיע היחיד באותו בניין. מה עדיף יותר במקרה הזה? בהיבט של השוואת כמות היצע הדירות למכירה, שיהיו למכירה כאשר אתה תרצה למכור את הדירה.

ואני אחדד, נניח שמדובר על מקרה שבו מדובר על דירה זהה, אותו גודל, אותו מחיר, אותם רוכשים, אותו פרופיל רוכשים למגורים, אותו פרופיל של רוכשים להשקעה, הכל אותו דבר. למעט הבדל אחד, והוא, כמות הרוכשים להשקעה שיש בפרויקט. ונניח גם שכל שאר המשקיעים ירצו למכור במקביל אליך בדיוק באותו הזמן. איך נכון להסתכל על זה, בהנחה שזה ההבדל היחיד שבין 2 הפרויקטים?


אז מה שצריכים לדעת זה, שההנחה שאומרת שאם יש בפרויקט יותר משקיעים, כנראה שתהיה עליית מחיר יותר נמוכה, היא שגויה! ואסביר למה.

אז במה תלוי בכמה תוכל למכור את הבית? תשובה: בהיצע וביקוש. והיצע הדירות, תלוי בהחלט בכמות הדירות לרכישה שנרכשו כרגע על ידי משקיעים. אבל זה תלוי גם בביקוש לדירות שיהיה באותו אזור, שיתכן שהוא יגדל הרבה יותר מאשר היצע הדירות שיהיה למכירה.

לדוגמה, נניח שליד פרויקט A סוללים מערכת כבישים חדשה, תשתיות חדשות, מוסדות ציבור חדשים, נניח שאותו המקום המדינה הולכת להשקיע בו המון תקציבים בשנים הבאות, כדי לגרום להמון אנשים לרצות לגור שם, כך שבזמן המכירה שאתה תרצה למכור, המון אנשים ירצו לגור באותו מקום. לעומת זאת בפרויקט B, אומנם יש בו פחות אנשים שירצו למכור בתים בבא היום, אבל המקום עצמו לא הולך להשתדרג יותר מידי, מה שאומר שיתכן שהביקוש לדירות בעתיד, לא יגדל הרבה יותר מאשר היום.

מה זה אומר בעצם? זה אומר שבפרויקט A, שבו יש המון משקיעים כרגע, יש כמה סיבות שונות שבגללן הביקוש לדירות עשוי לגדול בעתיד. 1 - התקדמות הבנייה משלב הפריסייל לשלב אכלוס וכולי. 2 - פיתוח סביבתי של האזור, שאמור למשוך אליו המון אנשים חדשים שירצו לגור שם. לעומת זאת, בפרויקט B, יש רק את סיבה מספר 1 - שערך הנכס יעלה, בגלל התקדמות הבנייה. כי הבניה התקדמה והסתיימה. אבל חוץ מזה, אין שום סיבה נוספת לעליית ערך הנכס.

וזה בעצם אומר, שבתרחיש שבו רוכשים במקום A, אז למרות שבעתיד יהיה שם הרבה יותר היצע דירות למכירה, הרי שגם הביקוש דירות לרכישה, יגדל הרבה יותר, מה שאומר שתהיה שם עליית ערך הרבה יותר גדולה, מאשר בפרויקט B, שבו הביקוש לדירות לרכישה לא אמור לגדול יותר מידי בעתיד.

במילים אחרות, תנסה להבין, לא רק מה יהיה היצע הדירות למכירה בעתיד, אלא גם מה יהיה הביקוש לדירות לרכישה בעתיד. ורק היחס בין 2 הגורמים האלו, אמור לשקף את עליית הערך של הנכס שלך בעתיד.


נקודה נוספת שצריכים לקחת בחשבון, היא שהמחשבה שאומרת שאם בפרויקט אין הרבה רוכשים משקיעים, אז בעתיד לא תהיה הרבה תחרות במכירת הבית. המחשבה הזאת לא באמת נכונה. כי זה נכון, שבפרויקט הספציפי הזה, לא יהיו לך מתחרים שירצו למכור את הבית במקביל אליך. אבל כנראה שבאותו האזור / במקומות אחרים, יהיו עוד פרויקטים אחרים, שבהם יהיו משקיעים אחרים, שירצו למכור בתים. והלקוח שאתה תרצה למכור לו, יוכל לרכוש גם מהם ולא דווקא ממך בפרויקט הספציפי שלך.

במובן מסוים, אם אין הרבה משקיעים בפרויקט שאליו אתה נכנס, אולי דווקא זה סימן רע. כי זה אומר שחכמים אחרים, לא רואים הזדמנות טובה בפרויקט הזה. או שאולי זה אומר שיש לך הרבה מזל או הרבה שכל, שרק אתה חושב להשקיע בפרויקט הזה.


בגדול ניתן לומר, שזה בדיוק כמו רכישת מניה בשוק ההון. האם יהיה נכון לומר, שלא כדאי לרכוש מניה שיש הרבה משקיעים שרוצים לרכוש אותה, כי זה אומר שבעתיד הרבה משקיעים ירצו למכור אותה? ואולי כדאי לרכוש דווקא מניה שלא הרבה משקיעים רוכשים אותה, כי זה אומר שלא יהיו לך הרבה מתחרים שתרצה לרכוש את המניה? תשובה: כנראה שלא. בשוק ההון זה לא עובד ככה, שם בדרך כלל זה ההפך. בשוק ההון אתה חושב, על איך יהיה היחס של היצע וביקוש של המניה בעתיד. זה השיקול היחיד. ויתכן שכולם רצים אחרי מניה כלשהי, אבל בעתיד עוד יותר ירוצו אחריה.


לסיכום: רכישת דירה להשקעה מתוך מחשבה על עליית ערך הנכס, יש בה המון שיקולים שונים שצריכים לקחת בחשבון. כאשר גם כמות המשקיעים בפרויקט, סוג המשקיעים, הצפי להצפת דירות למכירה על ידי משקיעים, גם את הדברים האלו צריכים לקחת בחשבון. כאשר הנחת הבסיס היא, שאם יש יותר מוכרים, יש ירידת מחיר.

אבל זה נכון, בדרך כלל, רק אם הביקוש למקום עצמו לא גדל, רק אם המשקיעים רכשו שם בלית ברירה והם חייבים למכור בלית ברירה. שאז זה לוחץ את המחירים כלפי מטה. אבל, אם מדובר על מקום שהביקושים אליו אמורים לגדול מסיבות שונות, שיותר אנשים ירצו לגור שם מסיבות שונות, הרי שגם אם כשאתה תרצה למכור את הדירה, יהיו במקביל אפילו עוד פרויקטים חדשים למכירה, הרי שעדיין כנראה שערך הנכס שלך יעלה.

כל זה היה הסבר, רק לגבי העניין של כמות המוכרים העתידית, בפרויקט שבו אתה שוקל לרכוש. כמובן שיש עוד המון שיקולים שונים, וכל מקרה לגופו.
להיות מיליונר כסף זמן מקום שוק ההון רצון קביעת מחיר תכליתיות מקום וזמן עתיד האם ערך הבית יעלה בעתיד להבדיל איך להיות מיליונר איך להיות עשיר איך להרוויח הרבה כסף איך להרוויח יותר כסף איך להרוויח כסף איך להתעשר איך לעשות איך לעשות הרבה כסף איך לעשות יותר כסף איך לעשות כסף איך לעשות כסף בנדלן איך מרוויחים כסף איך משפיעה כמות המשקיעים בפרויקט איך עושים כסף ביקוש דירה דירה בהנחה דירה להשקעה האם כדאי לרכוש דירה האם ערך הבית יעלה בעתיד האם ערך הדירה יעלה בעתיד האם תהיה עליית ערך בעתיד היצע היצע וביקוש היצע וביקוש בשוק הנדלן הנחה הנחות השקעה השקעות ייצור הכנסה כדי להרוויח כסף כמות משקיעים בפרויקט כסף כסף בנדלן להיות מיליונר להיות עשיר להרוויח להרוויח הרבה כסף להרוויח יותר כסף להרוויח כסף להתעשר לייצר הכנסה לעשות הרבה כסף לעשות יותר כסף לעשות כסף לעשות כסף בנדלן לרכוש לרכוש דירה לרכוש דירה להשקעה מחיר מחיר למשתכן מחיר מטרה מחירי הדירות מחירי הדירות בעתיד מטרה מטרות משקיע משקיעים משקיעים בפרויקט מתי כדאי לרכוש דירה להשקעה נדלן עליית ערך עליית ערך בעתיד עליית ערך דירה עליית ערך הדירה ערך בית ערך דירה ערך הבית ערך הדירה עתיד פרוייקט פרוייקטים פרויקט פרויקט דירה בהנחה פרויקט מחיר למשתכן פרויקט מחיר מטרה פרויקט שיש בו המון משקיעים פרויקטים רכישת דירה רכישת דירה להשקעה רכישת דירה להשקעה בפרויקט דירה בהנחה רכישת דירה להשקעה בפרויקט מחיר למשתכן רכישת דירה להשקעה בפרויקט מחיר מטרה שוק הנדלן שיקולים שיקולים ברכישת דירה שיקולים ברכישת דירה להשקעה תכלית
שיווק כשיש יותר ביקוש מאשר היצע, שיווק ועודף ביקוש, האם לעשות שיווק כשיש המון ביקוש? מי לא צריך לעשות שיווק? האם תמיד צריך לעשות שיווק? למה לעשות שיווק? מתי לא לעשות שיווק? האם עוד ביקוש שווה עוד רווח? מתי לא טוב עוד ביקוש? מתי לעצור את השיווק? האם להמשיך לעשות שיווק? היצע וביקוש ושיווק, איך להעלות מחיר ללקוחות? שיווק והעלאת מחירים ללקוחות, יעוץ שיווקי, משפך שיווקי גרוע, לקוחות לא רלוונטיים, יותר מידי ביקוש, שיווק גרוע, שיווק לא טוב
... כשיש יותר ביקוש מאשר היצע, שיווק ועודף ביקוש, האם לעשות שיווק כשיש המון ביקוש? מי לא צריך לעשות שיווק? האם תמיד צריך לעשות שיווק? למה לעשות שיווק? מתי לא לעשות שיווק? האם עוד ביקוש שווה עוד רווח? מתי לא טוב עוד ביקוש? מתי לעצור את השיווק? האם להמשיך לעשות שיווק? היצע וביקוש ושיווק, איך להעלות מחיר ללקוחות? שיווק והעלאת מחירים ללקוחות, יעוץ שיווקי, משפך שיווקי גרוע, לקוחות לא רלוונטיים, יותר מידי ביקוש, שיווק גרוע, שיווק לא טוב וכאן נדבר על העניין של שיווק לעסק, כאשר יש לעסק המון ביקוש. והשאלה היא, האם כשיש המון ביקוש, לא צריך לעשות שיווק, או שצריך לעשות שיווק גם אם יש המון ביקוש לעסק? אז ברמת העיקרון, השיווק, מטרתו היא להגדיל את הביקוש של העסק. דהיינו, אתה משווק את העסק שלך, כדי שלעסק שלך יהיה יותר ביקוש. ומכאן לכאורה נובע, שאם לעסק שלך יש המון ביקוש, אז אתה לא צריך לעשות שיווק, כי כבר יש לך ביקוש. אבל כמובן שזאת לא כל האמת. ואני אסביר. נניח שיש לך מאה מוצרים ויש לך 1000 לקוחות שרוצים לקנות את המוצר שלך. האם יהיה נכון לומר שיש לך יותר ביקוש מאשר היצע? לכאורה כן. כי אתה מציע מאה מוצרים, ובפועל יש לך 1000 לקוחות. אבל כמובן שזאת לא כל ... אולי באמת אתה לא צריך לעשות עוד שיווק, כי כבר יש לך יותר ביקוש מאשר היצע. אבל כמובן שזאת לא תהיה האמת. כי אם יהיו לך פי מאה לקוחות, כנראה שתוכל להעלות את ... אלף יוכלו וירצו לרכוש את המוצר שלך. במילים אחרות, אם עוד ביקוש לא יכול לעזור לעסק שלך, אז אולי אתה לא צריך לעשות עוד שיווק. אבל כנראה שתמיד עוד ביקוש יכול לעזור לעסק שלך, כי אתה תוכל להעלות את המחיר ולהרוויח יותר, אם יהיה לך עוד ביקוש. ויכול להיות שיש לך מספיק ביקוש למחיר שאתה מוכר כרגע, אבל אם תעלה את המחיר, לא יהיה לך מספיק ביקוש. לכן אף פעם אין לך מספיק ביקוש, למחיר יותר גבוה. כל שכן, אם אתה לא מצליח למכור במחיר ובכמות שאתה כן רוצה למכור, שבמצב כזה, אם יהיה לך יותר ביקוש, כנראה שתוכל למכור ביותר מחיר, או באותו המחיר יותר יחידות, או אפילו יותר יחידות בפחות מחיר. אבל בטוח נכון, שעוד ביקוש, תמיד יותר טוב. כי בעיקרון, יש מצבים שעוד ביקוש יכול לגרום לך נזק. לדוגמה, אם תהיה חייב למכור המון יחידות, ברמה שאתה לא יכול לעמוד בקצב הייצור, שאז לדוגמה אתה יכול לקרוס. או לדוגמה שיהיה לך המון ביקוש אבל באמצעות בניית משפך שיווקי גרוע, שמביא לך המון לקוחות לא רלוונטיים, שאז יכול להיגרם לך ... וכמובן שיש נקודת מבט נוספת, והיא שיש מצבים שלמרות שעוד ביקוש יעזור לך, הרי שלא כדאי לך לעשות שיווק. ומתי זה יקרה? תשובה: זה יקרה אם העלות שלך להביא עוד ... בדרך שבה אתה עושה שיווק עד כה. כי זה נכון שאם יהיה לך יותר ביקוש , של לקוחות טובים, הרי שכנראה שתמיד תהיה לך מכך עוד תועלת, כי לצורך העניין לכל הפחות תוכל ... צריך להפריד בין השאלה, האם תהיה לך תועלת מכך שיהיה לך יותר ביקוש, לבין השאלה, כמה יעלה לך ליצור עוד ביקוש, והאם העלות ליצור עוד
תחרות עסקית - האם תחרות עסקית זה טוב או רע, האם מתחרים עסקיים זה טוב או רע? האם זה טוב שיהיו לך מתחרים? האם זה רע שיהיו לך מתחרים? כמה שיותר ביקוש? כמה שיותר היצע? היצע וביקוש, כניסה של מתחרים לשוק, שיווק יוצר ביקוש למתחרים, מתי טוב שיהיו לך מתחרים? מתי רע שיהיו לך מתחרים? איך מתחרים יכולים להשפיע עליך? מה הם מתחרים טובים? מה הם מתחרים רעים? איך תחרות עשויה להשפיע על הרווחיות שלך, האם כדאי לך שיהיו לך מתחרים? תחרות עסקית טובה, תחרות עסקית רעה
... עסקית - האם תחרות עסקית זה טוב או רע, האם מתחרים עסקיים זה טוב או רע? האם זה טוב שיהיו לך מתחרים? האם זה רע שיהיו לך מתחרים? כמה שיותר ביקוש? כמה שיותר היצע? היצע וביקוש, כניסה של מתחרים לשוק, שיווק יוצר ביקוש למתחרים, מתי טוב שיהיו לך מתחרים? מתי רע שיהיו לך מתחרים? איך מתחרים יכולים להשפיע עליך? מה הם מתחרים ... על עלות הייצור השולית שלך? ועוד שיקולים לגבי האם כדאי לך שתהיה לך תחרות או לא? אז בעיקרון, במידה ואתה רוצה להרוויח כמה שיותר, כדאי לך שיהיה לך יותר ביקוש מהיצע. דהיינו, שיהיו יותר לקוחות שירצו לרכוש ממך, מאשר הכמות שאתה יכול למכור ללקוחות. ולכן, ככלל אפשרי לומר, שאם יש למוצר שלך המון ביקוש, הרי שלא כדאי לך שתהיה לך תחרות. כי אם תהיה לך תחרות, זה יכול לגרום לכך שיהיה יותר היצע ללקוחות של המוצר שלך, באמצעות המתחרים שלך. ואז זה יוריד את הביקוש שלך, וממילא גם את הרווחיות שלך. אבל אם אין למוצר שלך הרבה ביקוש, אז יתכן שאם יהיו לך מתחרים, אז מאחר שגם המתחרים שלך ירצו להרוויח כסף, אז כנראה שגם הם ישקיעו בשיווק של המוצר שגם אתה מוכר אותו. וכך אולי יגדל גם הביקוש למוצר שלך. ואסביר שוב: בעיקרון אתה רוצה שיהיה כמה שיותר ביקוש למוצר שלך וכמה שפחות מתחרים שאפשרי לרכוש מהם את המוצר שלך. ברגע שנכנס עסק מתחרה, השאלה היא איך זה ישפיע על היחס של ההיצע והביקוש שלך. יתכן שאם יכנס מתחרה, הוא יחסל לך את הביקוש לחלוטין. כי לדוגמה הוא יעשה שיווק יותר טוב ממך וימשוך את כל הלקוחות שלך אליו ואז תהיה בלי ביקוש, כי לא יהיה לך שום יתרון על המתחרה החדש שלך. זאת אפשרות אחת. אפשרות נוספת יכולה להיות, שהמתחרה שלך, יהיה ... גם שהוא יעשה המון שיווק, אבל שיווק שיביא לקוחות רק אליו, או שיווק שיביא לקוחות גם אליו. הכל תלוי כמובן גם בסוג השיווק שהוא יעשה. כי לפעמים שיווק יוצר ביקוש למתחרים ולפעמים לא. תלוי בתוכן של השיווק ובכל מיני גורמים. ולכן באופן כללי, צריכים להבין מי המתחרה העתידי ... שבו אתה כבר נמצא, מה האסטרטגיה השיווקית שלו וכולי. כאשר יכולים לקרות כל מיני תרחישים אפשריים. והדגש צריך להיות על איך התחרות בך, תשפיע על יחס ההיצע והביקוש שלך, זה החלק הכי חשוב. ולכן למרות שכל מקרה לגופו ושצריך לבדוק כל מקרה בפני עצמו, הרי שככלל אצבע אפשרי לומר שאם יש לך המון ביקוש, אז אם אתה לא רוצה לקחת סיכון, עדיף שלא יהיו לך מתחרים. אבל אם אין לך המון ביקוש, אז זה כבר תלוי בסוג המתחרים שיהיו לך, להבין האם ואיך הם ישפיעו על הביקוש שלך. כי בוודאות הם ישפיעו על ההיצע, אבל איך הם ישפיעו על הביקוש שלך, זאת השאלה. נקודה נוספת שצריכים לקחת בחשבון, זה לדוגמה השפעה של מתחרים שלך, על עלות הייצור השולית שלך ... תיגש למכרז ותשלוט בכל השוק, או שמישהו אחר יזכה במכרז ושאז יהיו לך מתחרים. ובמקרה כזה, לא צריכים לעשות רק את החישוב של איך המתחרים ישפיעו על ההיצע והביקוש שלך, אלא גם לעשות את החישוב, של אם אתה תנהל עוד חנות ירקות, איך זה ישפיע על רמת הרווחיות שלך באמצעות ... זה אומר, שצריכים לקחת בחשבון כללי, גם את השיקול של אם אתה תזכה במכרז בעוד חנות, אז מצד אחד יהיה לך יותר היצע ואז תצטרך לעשות יותר שיווק כדי להגדיל את הביקוש להיצע שנוצר בחנות החדשה, אבל מצד שני אתה מוזיל את עלויות הייצור שלך. וככה בעצם אתה יכול להגדיל את הרווחיות שלך. לסיכום: כניסה של מתחרים לשוק, יכולה להשפיע בצורות שונות על העסק שלך וכל מקרה לגופו. ויש כאן גם שיקולים של השפעה על היצע וביקוש שלך, שיקולים שקשורים לסוג המתחרים שלך, שיקולים על האפשרות למנוע את הגדלת ההיצע או לא. וגם שיקולים על עלות הייצור השולית שלך ובסופו של דבר על הרווחיות שלך. ולכן בגדול ככלל אצבע, אם טוב לך, ואתה לא חייב תחרות, אז עדיף שלא תהיה תחרות. אבל אם אין לך מספיק ביקוש, אז צריך לשקול כל מקרה לגופו. ...
חוקי הכסף - היצע וביקוש, סיכוי וסיכון, האם בלי סיכון אין סיכוי? האם אין סיכוי בלי סיכון? האם יש סיכוי בלי סיכון? האם קיים כסף קל? מהי פרמיית סיכון? איך להתעשר? סודות העושר, כלכלת הכסף, מבוא לכלכלה, לימודי כסף, סודות האנשים העשירים, איך עושים כסף? שוק תחרותי, הגבלים עסקיים, מונופול עסקי, טרנדים עסקיים, יותר מזל משכל בעסקים, תחרות בעסקים, איך לשמור על רווחיות גבוהה? איך לעשות הרבה כסף בקלות? סיכון וסיכוי, ביקוש והיצע
... הכסף - היצע וביקוש, סיכוי וסיכון, האם בלי סיכון אין סיכוי? האם אין סיכוי בלי סיכון? האם יש סיכוי בלי סיכון? ... מזל משכל בעסקים, תחרות בעסקים, איך לשמור על רווחיות גבוהה? איך לעשות הרבה כסף בקלות? סיכון וסיכוי, ביקוש והיצע וכאן נסביר את אחד החוקים החשובים ביותר של הכסף, והוא החוק של בלי סיכון אין סיכוי או ... בלי קשר לתחום הספציפי. בממוצע. ואני אסביר: מהו החוק היותר בסיסי של הכסף? החוק הוא חוק היצע וביקוש ביקוש והיצע. היצע פירושו, כמה מציעים את השירות והמוצר, ביקוש פירושו כמה מבקשים ורוצים את המוצר ואת השירות. ככל שהביקוש עולה על ההיצע, דהיינו, ככל שיותר אנשים רוצים את המוצר, ביחס לכמות האנשים שמספקים אותם, כך ... אחד מוכר כוס מים במדבר, ומאה אנשים רוצים לשתות את כוס המים, הרי שזה יעלה את המחיר של כוס המים. כי הביקוש עולה על ההיצע (יותר ביקוש מאשר היצע). במידה והמוכר ירצה לעשות כמה שיותר כסף, אז הוא ימכור את הכוס מים, למי שישלם הכי הרבה מבין כל ה 100 אנשים. ואם ההיצע עולה על הביקוש (יותר היצע מאשר ביקוש), דהיינו, שיש מאה אנשים שרוצים למכור כוס מים, אבל יש רק מישהו אחד שרוצה לרכוש כוס מים, אז ... לו אותה הכי בזול שיש. וזה בעצם אומר, שכדי לעשות הרבה כסף בתחום מסוים, בהכרח שיהיה בו קצת היצע והרבה ביקוש. דהיינו, קצת אנשים שמספקים את המוצר והרבה אנשים שרוצים אותו. שזה ורק זה יכול ליצור הרבה כסף למי שמספק את המוצר. ולכן, בוודאות, שכל עסק מוצר שירות שמרווחים בו הרבה כסף, הרי שיש בו יותר ביקוש מהיצע. דהיינו, שיותר אנשים רוצים לקנות את המוצר, מאשר כמות האנשים שמספקים את המוצר. ובמה תלוי שבמוצר מסוים יהיה יותר ביקוש מאשר היצע? למה יש מוצרים שיש להם הרבה ביקוש, ואין להם הרבה היצע של אנשים שמספקים את המוצר? לכך, יכולות להיות מגוון סיבות: 1 - סיבה אחת ... יקר. ולכן סוחרי סמים שמצליחים למרות הסיכון, הם מאוד עשירים. 2 - סיבה נוספת לדוגמה לכך שיש יותר ביקוש מאשר היצע, היא קרטל עסקי ומונופול עסקי. דהיינו, שיש כשל שוק כלשהו או מדינה מושחתת כלשהי ... כנל. יכולות להיות לכך גם סיבות נוספות אפשריות. אבל בטוח נכון, שאם יש עסק שעושה הרבה כסף, כי יש יותר ביקוש מהיצע, הרי שאם מדובר במונופול, הרי שאין כאן שוק חופשי. 3 - סיבה נוספת אפשרית לכך שיש יותר ביקוש מהיצע, היא בגלל שלמוכר יש יתרון תחרותי ספציפי שמקשה ולא מאפשר לאחרים להתחרות בו. דהיינו, ... שנולדה עם יופי מסוים. או זמר, או כל בעל כישרון מולד אחר כלשהו. דהיינו, יש מצב שבו יש קצת היצע והרבה ביקוש, והסיבה לכך שיש קצת היצע, היא יותר עניין של מזל מאשר שכל. כי במקרה הבן אדם נולד עם מיומנות ... קשה, אז אם יהיה לך מזל, תצליח. אבל בכל מקרה רוב העסקים שעושים הרבה כסף, בגלל שיש קצת היצע והרבה ביקוש, אז אם יש שם שוק חופשי ותחרות חופשית, אז הרי שכנראה יש כאן יתרון תחרותי נרכש. לדוגמה מישהו ... אנשים להמציא פטנטים וכולי. אז מה הבנו עד כה? כדי לעשות בתחום כלשהו הרבה כסף, צריכים שיהיה בו יותר ביקוש מאשר היצע. וזה יכול לקרות או כי זה כנראה מונופול מושחת, כי בדרך כלל מונופולים הם מושחתים ... היתרון. או יותר מדוייק לומר, שאחרים לא מצליחים לייצר מוצר מקביל, שיספק את הצרכנים ושיוריד את רמת הביקוש למוצר המקורי. אפשרות נוספת נפוצה יותר היא, שיש שוק חופשי ושאין כאן איזה יתרון תחרותי מולד, ... רק למעט אנשים וכיוב. אבל בהכרח שיש יתרון תחרותי כלשהו. ומה קורה בשוק חופשי כאשר יש עסק שיש בו הרבה ביקוש ומעט היצע? בעסק כזה באופן אוטומטי יתחילו להיכנס מתחרים, ויגדילו את רמת ההיצע וינסו לשמור ... המחירים תרד לאורך זמן. וזה בעצם אומר, שאם אתה רוצה לעשות הרבה כסף, אתה צריך לעסוק במשהו שיש בו יותר ביקוש מאשר היצע. זה בטוח נכון. אז האם יכול להיות עסק שבו אפשרי לעשות הרבה כסף, בלי הרבה סיכון? ... מאחרים לאורך זמן, תנסה להבין במה אתה יותר טוב מאחרים ואיך אתה נהיה יותר טוב מאחרים, במשהו שיש בו ביקוש, עד כדי כך שלאחרים יהיה מאוד קשה להתחרות בכמה שאתה טוב. כי בשוק חופשי תקין, ברגע שיהיה עסק ...
סטארטאפ, רעיון לסטארטאפ, הקמת סטארטאפ, האם הרעיון שלך טוב? האם אפשר לעשות כסף מהרעיון שלך? האם יש לך רעיון טוב לסטארטאפ? יעוץ לסטארטאפים, הקמת עסק, תוכנית עסקית, האם להקים עסק? האם להקים סטארטאפ? טעויות של סטארטאפים, איך לעשות כסף בסטארטאפ? היצע וביקוש, להמציא את הגלגל מחדש, היצע וביקוש ביחס למחיר של המוצר, יותר ביקוש מהיצע, חוקי הכסף, איך לעשות כסף? יעוץ ליזמים, יעוץ לממציאים, האם המצאת את הגלגל מחדש?
... סטארטאפים, איך לעשות כסף בסטארטאפ? היצע וביקוש, להמציא את הגלגל מחדש, היצע וביקוש ביחס למחיר של המוצר, יותר ביקוש מהיצע, חוקי הכסף, איך לעשות כסף? יעוץ ליזמים, יעוץ לממציאים, האם המצאת את הגלגל מחדש? וכאן נדבר על אנשים שיש להם רעיון לסטארטאפ. דהיינו, על ... ולדעתם יש להם רעיון מצוין שיהיה לו הרבה ביקוש והם חושבים לכבוש את העולם, עם הרעיון שלהם שיהיה לו הרבה ביקוש. אבל הם צריכים לקחת בחשבון עוד כל מיני דברים... וכאן נדבר על העניין של היצע וביקוש. ונסביר, כי כדי לעשות כסף, לא מספיק שיש למוצר שלך יותר ביקוש מאשר היצע, אלא אתה צריך שלמוצר שלך יהיה יותר ביקוש ביחס למחיר המכירה של המוצר שלך, ביחס להיצע של המוצר שלך. ואני אסביר: ברמת העיקרון, אם יש מוצר שיש לו יותר ביקוש מאשר היצע, דהיינו, שיותר אנשים רוצים שיהיה להם את המוצר, מאשר ההיצע של המוצר, דהיינו, יותר מאשר הזמינות של המוצר ללקוחות, הרי שהמחיר של המוצר ... מים במדבר, במקום שאין בו מים, שאז יש המון ביקוש למוצר ביחס לכמות ההיצע של המוצר. וכאן אחדד, שיש אנשים שחושבים בטעות שכדי לעשות כסף, מספיק שיהיה להם מוצר שיש לו הרבה ביקוש. במובן שאם יש להם רעיון להמציא משהו שלדעתם להמצאה שלהם יהיה הרבה ביקוש, הרי שכנראה שהם עלו על דרך לעשות כסף. כי לדעתם יש להם מוצר עם המון ביקוש. וכאן אני אחדד, שלא מספיק רק שיהיה ביקוש באופן כללי למוצר שלך, אלא צריך שיהיה למוצר שלך גם ביקוש ביחס למחיר שבו תמכור את המוצר. לדוגמה, נניח שיש לך למכירה רכב פרארי אחד בלבד. ונניח שכל האנשים היו רוצים פרארי, האם זה אומר שאתה תוכל להרוויח ... להפריד בין השאלה של: האם למוצר שלו יהיה ביקוש, שזאת שאלה אחת. לבין השאלה: האם למוצר שלו יהיה גם ביקוש ביחס למחיר המכירה של המוצר, שזאת שאלה נפרדת. ומחיר המכירה של המוצר, הוא עצמו מושפע גם מעלות הייצור של המוצר וגם מעלות השיווק של המוצר. כי ... לא מספיק שיש לך רעיון טוב שיהיה לו הרבה ביקוש, אלא צריך לקחת בחשבון עוד כל מיני שיקולים כאלו ואחרים. וכמו שהסברתי, מוצר טוב הוא מוצר שיש לו יותר ביקוש מהיצע, ביחס למחיר שמציעים למכור אותו בפועל. ולכן לא מספיק להמציא את הגלגל במובן של להמציא רעיון שיהיה לו הרבה ביקוש, אלא צריך גם להמציא את הרעיון, שיהיה לו הרבה ביקוש, יותר מהיצע, גם ביחס למחיר המכירה של המוצר וכמובן שיש עוד שיקולים נוספים, כמו שאפשרי להעמיק עוד כאן סטארטאפ וכאן הקמת עסק ועוד. ...
סוד הכסף, סודות העושר, איך להתעשר ולהיות עשיר? איך לעשות כסף ולהתעשר? להיות יותר טוב מאחרים, להצליח יותר מאחרים, לייצר ערך, היצע וביקוש, איך להיות מיליונר? איך להיות עשיר? איך עושים כסף? איך לעשות יותר כסף? מנטורינג לכסף
סוד הכסף, סודות העושר, איך להתעשר ולהיות עשיר? איך לעשות כסף ולהתעשר? להיות יותר טוב מאחרים, להצליח יותר מאחרים, לייצר ערך, היצע וביקוש, איך להיות מיליונר? איך להיות עשיר? איך עושים כסף? איך לעשות יותר כסף? מנטורינג לכסף
... להיות יותר טוב מאחרים, להצליח יותר מאחרים, לייצר ערך, היצע וביקוש, איך להיות מיליונר? איך להיות עשיר? איך עושים כסף? איך ... יכולות ניתוח והבנה של חברות והשקעות. הסוד האוניברסלי - ביקוש והיצע כמות הכסף שאדם יכול להרוויח תלויה במידה רבה בביקוש והיצע. אם יש הרבה ביקוש למוצר או שירות מסוים, אך לא הרבה אנשים יכולים לספק אותו, ... יעלה, והספק יוכל להרוויח יותר. מנגד, אם יש הרבה היצע אך מעט ביקוש, המחיר ירד והרווחיות תקטן. אם אדם מצליח ליצור ערך ייחודי ... של דבר, כל עשיר חוקי הרוויח את עושרו על ידי מציאת דבר בעל ביקוש גבוה והיצע נמוך. מה גורם להצלחה כלכלית? מה שגורם להצלחה ... שלו כך שיספק ערך למספר גדול של אנשים, מה שיצר עבורו גם ביקוש וגם הכנסה גבוהה. מזל בהצלחה כלכלית בחלק מהמקרים, המזל ... שונות: - לפתח מיומנויות קיימות. - ללמוד תחום חדש שיש לו ביקוש גבוה ויצע נמוך. הטעיות וקומבינות להצלחה כפי שציין אליעד, ... תוכל להרוויח הרבה יותר כסף. יש להיות טוב בתחומים שיש להם ביקוש גבוה ויצע נמוך, ולשווק את עצמך בצורה נכונה. את המאמץ שלך ... מכולת - מספקים מוצרים ושירותים שאנשים צריכים. הבסיס של כסף: ביקוש והיצע כמות הכסף שאדם מרוויח תלויה בכמות האנשים שצריכים את מה שהוא נותן (ביקוש) ובכמה אנשים יכולים לספק את זה (היצע). אם יש הרבה ביקוש ומעט היצע - המחיר עולה, והספק יכול להרוויח יותר. אם יש הרבה היצע ומעט ביקוש - המחיר יורד, והרווחיות קטנה. ככל שמישהו מציע ערך שאין ... מה כדאי ללמוד? כאשר מחליטים במה להשתפר, חשוב לבדוק: האם יש ביקוש למה שאתה לומד? כמה אנשים יודעים לעשות את זה? האם זה משהו ... מיומנות? לדוגמה, מתכנתים מרוויחים יותר משומרים, כי יש יותר ביקוש למיומנות שלהם ופחות אנשים שיודעים לבצע אותה. הטעיות ... לאחרים. הדרך להצליח היא לפתח מיומנות, לבחור תחום שיש בו ביקוש גבוה והיצע נמוך, ולדעת לשווק את עצמך. אין קיצורי דרך - ... בקלות ידרוש השקעה בזמן או בכסף. איך לבחור מקצוע מניב? מהו ביקוש והיצע בשוק העבודה? איך לשפר מיומנויות ולהפוך לאדם מבוקש? ...
שיווק בשוק תחרותי, שיווק למתחרים, פחד מהעתקת חומרי שיווק, פחד שהמתחרים יעתיקו חומרי שיווק, פחד שהשיווק יוצר ביקוש למתחרים, פחד מתחרות עסקית, פחד שהמתחרים ילמדו ממני, להסתיר מידע מהמתחרים, ליצור ביקושים למתחרים, לשווק גם את המתחרים, למכור גם את המתחרים, איך ליצור חומרי שיווק בצורה נכונה? הפקת חומרי שיווק, הפצת תוכן שיווקי, בידול שיווקי, משפך שיווקי רחב, משפך שיווקי צר, לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך, למה לקנות דווקא ממך? תכנון חומרי שיווק
... בשוק תחרותי, שיווק למתחרים, פחד מהעתקת חומרי שיווק, פחד שהמתחרים יעתיקו חומרי שיווק, פחד שהשיווק יוצר ביקוש למתחרים, פחד מתחרות עסקית, פחד שהמתחרים ילמדו ממני, להסתיר מידע מהמתחרים, ליצור ביקושים למתחרים, לשווק גם את המתחרים, למכור גם את המתחרים, איך ... עסקית, בתוך תהליך של יצירת חומרי שיווק? איך להתמודד עם הפחד מכך שהמתחרים שלך יעתיקו את חומרי השיווק שלך? איך להתמודד עם זה שאתה יוצר חומרי שיווק, שמצד האמת יוצרים ביקושים לאו דווקא למוצר שלך, אלא גם למוצרים שמתחרים במוצרים שלך? בפרט כאשר חומרי השיווק שאתה יוצר, יכולים לעזור גם למתחרים שלך ובפרט כאשר חומרי השיווק שאתה מכין ללקוחות שלך, יוצרים גם ביקושים למתחרים שלך. ואני אסביר: יש כל מיני סוגים של חומרי שיווק ... שמסבירים את היתרונות שיש דווקא במוצר שלך. לעומת זאת כנראה שיהיו גם חומרים נוספים, שבהם יהיו גם מסרים שיווקיים, שגם המתחרים שלך, היו יכולים להשתמש בהם. ושהם יוצרים ביקוש גם למתחרים שלך ולא דווקא למוצר שלך. כי אם לדוגמה אתה עושה ... שכל חומרי השיווק שאתה מכין ללקוחות שלך וכל המסרים השיווקיים, אפשרי שתשאל את עצמך, האם ועד כמה גם המתחרים שלך יכולים להשתמש במסרים האלו? האם חומרי השיווק שלך מייצרים ביקושים רק למוצר שלך, או גם למוצרים שמתחרים בך? האם המתחרים שלך ... כאן כל מיני נקודות למחשבה. והשאלה היא, איך להתמודד עם הפחד מכך שהמתחרים שלך יעתיקו את חומרי השיווק שלך? ואיך להתמודד עם זה שאתה יוצר חומרי שיווק, שמצד האמת יוצרים ביקושים לאו דווקא למוצר שלך, אלא גם למוצרים שמתחרים במוצרים שלך? ... אפשריים, איך להעביר את המידע בצורה שבה תגרום לצורך התוכן, להתחבר אליך, גם בלי קשר לתוכן עצמו. ויש אפשרות שתפרסם תוכן שיווקי, שלא יחבר את הלקוח אליך, אלא רק יצור ביקוש גם למתחרים שלך וזהו, בלי לחבר את הלקוח אליך. לסיכום: איך להתמודד עם זה שבתוך יצירת חומרי שיווק, יש גם חומרי שיווק שיוצרים ביקוש גם למתחרים שלך? 1 - לא להכל יש פתרון ולהכל יש מחיר. 2 - תתמקד ...
שיווק ומכירות, מהן 3 המטרות של השיווק? איך לתכנן משפך שיווקי? מהי המטרה של השיווק? למה צריך שיווק? מה זה שיווק? איך לעשות שיווק בצורה נכונה? איך להתחיל לשווק? איך לתכנן את השיווק? שיווק סטרטאפ, איך ליצור ביקושים? שיווק בשוק תחרותי, לייצר ביקוש למוצר, לייצר מודעות למוצר, ניהול השיווק, מנהל שיווק, יעוץ שיווקי, איך ליצור חומרים למשפך שיווקי? איך לעשות שיווק נכון? מומחה לשיווק, איך לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך? ליצור בידול עסקי, מיתוג עסקי
... המטרה של השיווק? למה צריך שיווק? מה זה שיווק? איך לעשות שיווק בצורה נכונה? איך להתחיל לשווק? איך לתכנן את השיווק? שיווק סטרטאפ, איך ליצור ביקושים? שיווק בשוק תחרותי, לייצר ביקוש למוצר, לייצר מודעות למוצר, ניהול השיווק, מנהל שיווק, יעוץ שיווקי, איך ... לעולם, הרי שבמקרים האלו, אתה לא רק צריך לגרום לאנשים לדעת שאתה קיים, אלא גם צריך לגרום להם לרצות לרכוש ממך את המוצר שלך. דהיינו, לייצר ביקוש למוצר שלך, ולא רק לייצר מודעות למוצר שלך. כי יש מוצרים שאתה רק צריך לייצר מודעות למוצר עבור קהל היעד שלך, שאתה מוכר את המוצר. אבל יש מוצרים שאתה צריך לייצר ביקוש למוצר שלך, לגרום ללקוחות שלך לרצות לרכוש את המוצר שלך. וזה עוד תהליך ...
איזה עסק לפתוח? איך לעשות הרבה כסף? איך להקים עסק רווחי מאוד? איזה עסק להקים? איך לפתח קריירה? במה כדאי לעבוד? מהו העסק הכי רווחי בעולם? איזה עסק כדאי לפתוח? איזה עסק קטן כדאי לפתוח? איזה עסק הכי כדאי לפתוח? רעיונות לעסק קטן, איזה עסק קטן כדאי לפתוח? איזה עסק הכי רווחי? איזה עסק הכי טוב לפתוח? איזה עסק הכי משתלם לפתוח? איזה עסק מתאים לי? עסקים למתחילים, היצע וביקוש, להקים את העסק הראשון שלי, רעיונות להקמת עסק קל לתפעול, איזה עסק הכי כדאי לפתוח?
... איזה עסק הכי משתלם לפתוח? איזה עסק מתאים לי? עסקים למתחילים, היצע וביקוש, להקים את העסק הראשון שלי, רעיונות להקמת עסק קל לתפעול, איזה עסק הכי כדאי לפתוח? וכאן נסביר איזה עסק כדאי לך לפתוח ובמה כדאי לך לעסוק כדי לעשות כסף, הכי הרבה כסף שאפשר, ... להבין, שהכסף שיהיה לך, תלוי אך ורק בדבר אחד בלבד. והוא בהיצע וביקוש . דהיינו, כמה אנשים ירצו את מה שתציע. וכמה אפשרויות אחרות יהיו ללקוחות שלך, לרכוש ממישהו אחר שאינו אתה. וככל שיהיה לך יותר ביקוש וככל שללקוחות שלך יהיו פחות אפשרויות, הרי שאתה תעשה יותר כסף ואין שום אפשרות אחרת. ולכן במקום לשאול, איזה עסק כדאי לי לפתוח, ואיזה עסק הכי רווחי, תשאל את עצמך, באיזה עסק שאתה תקים, יוכל להיות הכי הרבה ביקוש והכי פחות היצע. כי ככל שיהיה פער גדול יותר לטובת הביקוש שלך, ככה תרוויח יותר כסף. ומה האמת? באיזה עסק יהיה הכי הרבה ביקוש והכי פחות היצע? איך יודעים מה התשובה? אז צריכים להבין במה תלוי היצע וביקוש. וזה כמובן תלוי בכל מיני דברים. אבל יש בזה חוקיות שכדאי להבין אותה. והיצע וביקוש יכול להיות תלוי בכל מיני גורמים. לדוגמה כשל שוק. דהיינו, לדוגמה מקרה שבו פתאום יש ביקוש לאיזה מוצר ואין מספיק ספקים שיש להם את המוצר הזה. לדוגמה נניח שיש קורונה ואנשים רוצים מסכות קורונה ועדיין אין מספיק מסכות קורונה. אז אם תהיה בין הראשונים שיש להם מסכות ... מקלטי רדיו ובמקרה יש לך כמות של מכשירי רדיו, אז גם כאן יהיה יותר ביקוש מהיצע, לטובתך ואתה תוכל לעשות הרבה כסף. או לדוגמה מקרה שבו מישהו משתלט בדרך לא חוקית או לא מוסרית, על איזה משאב כלשהו שכולם צריכים אותו ואז הוא עושה מזה הרבה כסף. לדוגמה, ... קורא לזה כשל שוק. כי בטווח הארוך בשוק תקין ובריא, כנראה שההיצע והביקוש יתאזנו. כי כנראה שעם הזמן יכנסו עוד אנשים שיספקו את המוצר, שכרגע יש לך בו יתרון תחרותי. במילים אחרות, בהחלט אפשרי לעשות כסף והרבה מאוד כסף, מלהתחבר למגמה שבה יש כשל שוק ... מסוים. דהיינו, למצוא מוצר שבנקודת זמן מסוימת, יש ממנו הרבה יותר ביקוש מאשר היצע, מכל מיני סיבות שונות. ואז באפשרותך למכור את המוצר הזה ולעשות ממנו הרבה כסף. אבל כנראה שמהר מאוד, יכנסו מתחרים לענף שלך ויגדילו את ההיצע ויורידו את המחיר. באיזה עוד מקרים יש יותר ביקוש מהיצע? תשובה: במקרים שבהם יש לך יתרון תחרותי מובהק, שיהיה קשה מאוד למתחרים שלך, להדביק את הפער אליך ולהתחרות בך. ואני אסביר: ברמת העיקרון, לא משנה מה, אם תקים עסק מספיק ... שלך. במילים אחרות, לא משנה מה, תמיד לאורך זמן, אם יש למוצר מספיק ביקוש, הרי שההיצע יגדל, כדי להוריד את המחיר. עד שלא יהיה יותר כדאי להגדיל את ההיצע וכולי. אבל ניתן להבין, שככל שהפער שיש בינך לבין המתחרים שלך, גדול יותר, דהיינו, ככל שאתה יודע ... תרוויח יותר כסף. ולהיות יותר טוב מהמתחרים שלך, כמובן במשהו שיש לו ביקוש באופן כללי. כי אם לדוגמה אתה יודע לצייר קרניים של חתול מעופף יותר טוב מכל אחד אחר, לא בטוח שיש לזה ביקוש יותר מידי. אבל בכללי בכל תחום שיש לו ביקוש, ככל שתהיה יותר טוב מאחרים, ככה כנראה שתרוויח בו יותר כסף יותר זמן יותר בקלות. במילים אחרות, אם אתה מתלבט מה כדאי לך לעשות כדי להרוויח הרבה כסף, תנסה להבין, במה אתה יכול ... במה יהיה יותר קשה לעסקים מתחרים להתחרות בי. כמובן, בדברים שיש להם ביקוש באופן כללי. אבל שוב אחדד, יש את הלוגיקה שאומרת, בא נחפש פטנט למצוא איזה מוצר שכולם רוצים אותו ושאין ממנו הרבה ונעשה ממנו כסף. זה אולי יכול לעבוד ואולי לא. אבל זה לא יכול ... יכול להיות בו הכי טוב. כי אז יהיה פער יותר גדול בין ההיצע לבין הביקוש ותוכל לעשות יותר כסף. במילים אחרות, אל תחפש את המוצר שאתה יכול לספק בו יותר ביקוש מהיצע, כי הכסף שם הוא זמני בלבד. לא שזה רע, אבל תזכור שזה זמני בלבד. כי השוק יסדר את עצמו ולא תוכל לעשות עוד כסף לאורך זמן. כן תחשוב על היכן אתה יכול להיות יותר טוב מאחרים, לאורך זמן. כי לספק יותר היצע מביקוש, גם זה נחשב ליתרון תחרותי. רק השאלה היא, האם מדובר על כשל שוק שהוא במגמה להיסגר, על ידי הגדלת ההיצע והורדת מחירים, או שמדובר על יתרון אמיתי שיכול למשוך הרבה זמן עד שמישהו ...
איך לעשות הרבה כסף בזמן קצר? מה התחום שאתה יכול לעשות בו הכי הרבה כסף הכי מהר? איך לעשות הרבה כסף כאן ועכשיו בלי ללמוד שום דבר חדש? איזה תחום הכי מתאים לך? באיזה תחום אתה יכול לעשות הרבה כסף בזמן הקצר ביותר? איך להיות עשיר מהר? איך לעשות כסף בלי ללמוד כלום? איך לעשות כסף בלי להשתפר בשום דבר? איך לעשות הרבה כסף? כמה ביקוש יש לך? ההיצע והביקוש שיש לך, בחירת קריירה, איך לבחור מקצוע? איך לעשות כסף? איך לפתח קריירה?
... לעשות הרבה כסף בזמן הקצר ביותר? איך להיות עשיר מהר? איך לעשות כסף בלי ללמוד כלום? איך לעשות כסף בלי להשתפר בשום דבר? איך לעשות הרבה כסף? כמה ביקוש יש לך? ההיצע והביקוש שיש לך, בחירת קריירה, איך לבחור מקצוע? איך לעשות כסף? איך לפתח קריירה? וכאן נסביר, מה ... שכדי להצליח בה, צריכים כמה שיותר מהיכולות שיש לך. בתפקיד הזה, כנראה תרוויח הכי הרבה כסף. ולמה? כי את הכסף אפשרי לעשות, איפה שיש לך הכי הרבה ביקוש. ויש לך הכי הרבה ביקוש, היכן שצריכים את היכולות שלך והיכן שאין הרבה אנשים שיכולים לעשות את מה שאתה יודע ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מתי כדאי לרכוש דירה להשקעה כדי להרוויח כסף מעליית ערך הדירה, דווקא בפרויקט שיש בו המון משקיעים? איך משפיעה כמות המשקיעים בפרויקט, על מחירי הדירות בעתיד בפרויקט? שיקולים ברכישת דירה להשקעה, האם ערך הדירה יעלה בעתיד? איך לעשות כסף בנדלן? רכישת דירה להשקעה בפרויקט מחיר למשתכן, רכישת דירה להשקעה בפרויקט דירה בהנחה, רכישת דירה להשקעה בפרויקט מחיר מטרה, האם ערך הבית יעלה בעתיד? האם ערך הדירה יעלה בעתיד? האם תהיה עליית ערך בעתיד? היצע וביקוש בשוק הנדלן
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: ביקוש, איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? האם באמת הכל לטובה? האם הכל אפשרי? בשביל מה לחיות? למה העולם קיים? למה יש רע בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? מה המשמעות של החיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מי ברא את אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: ביקוש, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך להאמין בעצמך? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בראיון עבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לקבל החלטות? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל אישי, טיפול הוליסטי, גישור בתחום ביקוש - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.5625 שניות - עכשיו 26_06_2025 השעה 19:42:50 - wesi1