אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה בחירת צבעים ✔יופי, כיעור, אסתטיקה, צבעים, משמעות הצבעים, בחירת צבעים, מהות היופי, אסוציאציות, פסיכולוגיה רגשית, הדרך אל האין שכל - פרומו ✔...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
יופי, כיעור, אסתטיקה, צבעים, משמעות הצבעים, בחירת צבעים, מהות היופי, אסוציאציות, פסיכולוגיה רגשית, הדרך אל האין שכל
למה אין באמת הבדל בין יפה למכוער?

הרבה אנשים מניחים מראש שיש הבדל ברור בין יפה למכוער, אך אליעד מסביר שאין שום הבדל אמיתי בין הדברים. לפי אליעד, ברגע שאנחנו שואלים מה ההבדל בין יפה למכוער, אנחנו כבר מניחים שיש הבדל כזה, אבל הוא טוען שאין הבדל כלל. ההעדפה של אדם לדבר שנחשב יפה היא רק משום שהוא עדיין מניח שיש הבדל בין יפה למכוער. אם הוא היה באמת מבין שאין הבדל, לא הייתה לו העדפה כזו.

למה אנשים מעדיפים צבע מסוים על פני צבע אחר?

אליעד נותן דוגמה של אישה שנכנסת לחנות תכשיטים ומבקשת תכשיט בצבע סגול, בעוד שאישה אחרת חושבת שזה מכוער ומעדיפה צבע ירוק. הוא שואל למה אותה אישה מעדיפה דווקא סגול ולא צבע אחר. אליעד מסביר שהעדפה לצבע מסוים נובעת תמיד מאסוציאציות אישיות ומחוויות מן העבר. למשל, האישה שבוחרת סגול עושה זאת כי אולי בילדותה, כשקרה לה משהו טוב - כמו חיבוק מאמא שלה - אימה הייתה לבושה בסגול, וכך סגול התחבר לה בתודעה לתחושת אהבה, חום או ביטחון. כך נוצרת העדפה לצבע זה או אחר.

איך אסוציאציות משפיעות על ההחלטות שלנו?

אליעד מדגיש שכל בחירה והעדפה שלנו נובעת מאסוציאציות פנימיות ולא מסיבה אובייקטיבית כלשהי. האדם לא מודע תמיד לאסוציאציות אלו, אך הן פועלות עליו מבפנים ומכוונות את החלטותיו. לדוגמה, אדם יכול לראות צבע מסוים ופתאום להרגיש תחושה נעימה או לא נעימה, מבלי לדעת למה. זו התניה פנימית שמקורה באירוע או בחוויה קודמת שהתחברה לצבע המסוים הזה.

האם יש הבדל בין צבע סגול לצבע צהוב?

אליעד מסביר שאמנם ברמה היומיומית אנשים רואים הבדל בין סגול לצהוב, אבל באמת אין הבדל מהותי בין הצבעים. זה ההבדל בין תפיסת השכל הרגילה לתפיסת ה"אין שכל". ביום - יום, אנו מתייחסים לסגול ולצהוב כצבעים שונים, אך אם נגיע להסתכלות פנימית עמוקה, נראה ששניהם אותו הדבר. ההבדל נוצר רק מתוך השכל וההפרדה שהוא עושה בין דברים.

למה צריך להבין את ההבדל כדי לראות שאין הבדל?

למרות שאין באמת הבדל בין סגול לצהוב, אליעד טוען שחשוב קודם להבין למה אנחנו יוצרים הבדל בין צבעים, כדי שאחר כך נוכל לראות שאין הבדל כלל. הוא מדגיש שאין אפשרות "לקפוץ" ישר להסתכלות של אין שכל בלי לעבור דרך הבנת ההבדלים שאנחנו יוצרים בשכל הרגיל שלנו.

לדוגמה, אם מישהו לא מבין למה האישה רצתה צבע סגול והאחרת צבע צהוב, הוא גם לא יוכל באמת להבין שאין שום הבדל בין הצבעים. קודם צריך להתבונן ולראות שכל בחירה נובעת מאסוציאציות פנימיות.

איך מגיעים מראיית ההבדל לראיית האחדות?

אליעד מסביר שכדי להגיע למצב שבו לא מבדילים בין יפה למכוער או בין סגול לצהוב, צריך להתבונן פנימה על תהליך הבחירה עצמו. כשאדם בוחר צבע או אומר על משהו "זה יפה" או "זה מכוער", הוא צריך לבדוק למה הוא חושב ככה, מה האסוציאציות שלו, ולמה הוא מעדיף משהו אחד על פני משהו אחר.

ככל שאדם יעמיק בהתבוננות זו, הוא יגלה שכל ההבדלים הם מלאכותיים ושהוא בעצם מונע על ידי אסוציאציות והתניות פנימיות בלבד. המודעות הזו לתהליך עצמו היא שמובילה להבנה שהכל זה אותו הדבר, ושבאמת אין שום הבדל בין הדברים.

מדוע קשה לנו לראות שאין הבדל בין הדברים?

הקושי לראות שאין הבדל נובע מכך שאנחנו רגילים...
בלי קשר הרגשה של אהבה משמעות שכל הסתכלות פנימית אימונים מה צריך להבין תהליך הרגשה של חופש תהליך בחירה התחברות אסוציאציות אסתטיקה בחירת צבעים הדרך אל האין שכל הרגשה יופי כיעור מהות מהות היופי מכוער משמעות משמעות הצבעים משמעותיות פסיכולוג פסיכולוגי פסיכולוגיה פסיכולוגיה רגשית פסיכולוגיות פסיכולוגים צבעים רגש רגשות תחושה תחושות
שורש הרצון הוא *לא* הרצון להרגיש טוב - למה?
שורש הרצון הוא *לא* הרצון להרגיש טוב - למה?
... במיץ אשכוליות. הסיבה לכך שהאדם בחר במיץ אשכוליות היא בגלל שהוא חושב שזה יגרום לו להרגיש טוב יותר, אך השאלה החשובה היא - מדוע האדם חושב שדווקא מיץ האשכוליות טוב יותר ממיץ התפוזים? אליעד מוסיף דוגמה נוספת לגבי בחירת צבע חולצה: אם אדם בוחר ללבוש חולצה לבנה ולא שחורה, הוא עושה זאת כי הוא חושב שהלבנה תגרום לו להרגיש טוב ...
איך לשתול מחשבות? איך פועלים מסרים תת הכרתיים? איך לגרום למישהו לעשות מה שאתה רוצה? פלרטוט, טיזינג, מסרים כפולים, ריבוי משמעויות, מסר תת הכרתי, איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים?
... תת הכרתיים? איך לגרום למישהו לעשות מה שאתה רוצה? פלרטוט, טיזינג, מסרים כפולים, ריבוי משמעויות, מסר תת הכרתי, איך להשפיע על אנשים? איך ... שימוש במסרים תת הכרתיים, שעוברים ונוצרים בתת המודע של האדם, על ידי שימוש במילים עם משמעות כפולה. וכאן אבאר גם, כיצד המוח של האדם ... בצורה מודעת. והדרך לכך היא, באמצעות שימוש במילים במשפטים ובצורות ביטוי, שיש להן ריבוי משמעויות. ואסביר את העניין לעומק, מתוך ההבנה של ... כי המוח קולט מידע דרך החושים של האדם. ואחכ המוח מנתח את המידע הזה, לפי ההקשרים והאסוציאציות שעולות למוח, ביחס לאותו המידע שהמוח נחשף אליו. ובכל פעם שהמוח נחשף למידע כלשהו, המוח מנתח מחדש את המשמעות של אותו המידע, על סמך הזיכרון של האדם ועל ... במוח אפשרויות שונות, כיצד לפרש את המידע הזה. לדוגמה, שהאדם שומע ביטוי שיש לו ריבוי משמעות כזה או אחר. והמוח של האדם, כאשר הוא שומע את אותו הביטוי, אז הוא מבצע חישוב, שמחליט איזו משמעות לייחס לאותו ביטוי, לפי ההקשרים השונים ... הרגע. וזה בעצם אומר, שברגע שהאדם שומע ונחשף לצורת ניסוח לצורת התנהגות שיש לה ריבוי משמעות כזה או אחר, דהיינו, שאפשר לפרש אותה ... הסופי של אותו המסר. כי יש פירוש אפשרי ויש פירוש מחויב וסופי. כי למסר עצמו יש ריבוי משמעויות שונות. וכאשר המוח שומע את המסר, יש ... רוצה לחשוב על דבר כלשהו, עד כדי כך שגם אם אומרים לו דבר כלשהו, שיש לו רק פירוש אחד ומשמעות אחת, הוא לא מבין את מה שאומרים לו, בגלל ... כלשהו. ורוצים לגרום לו לחשוב על כך בצורה לא מודעת, באמצעות שימוש במסר כפול עם ריבוי משמעות. שבמקרה כזה, המוח של האדם כמעט ולא יחשוב על הפירוש ועל המשמעות שממנה האדם השני מנסה לברוח. שזה בעצם ... לחשוב על משהו, שהוא לא ממש רוצה לחשוב עליו. ורוצים לגרום לו כן להתבונן על הפירוש ועל המשמעות המסוימת, שעליה הוא לא רוצה לחשוב. ורוצים ... את כל המהלך. ועוד אוסיף, כי העברת מסרים תת הכרתיים באמצעות שימוש במסרים בעלי ריבוי משמעות וכיוב, אפשר לעשות זאת, לא רק באמצעות ... במילים ובמשפטים של השפה. אלא גם באמצעות מעשים כאלו ואחרים, שניתן לפרש אותם בכל מיני משמעויות שונות (עע פלרטוט טיזינג איך להתחיל עם ... דיבורים במילים, אלא יכולים להיות גם מעשים בפועל כאלו ואחרים, שניתן לפרש אותם בצורות ובמשמעויות שונות. ובסיכומו של דבר הרעיון הוא, שהדרך ... מיותרת. ועדיין לדעת לעשות זאת בצורה מספיק גלויה, כדי שהאדם אכן ייחשף גם לפירוש ולמשמעות שממנה אולי הוא מנסה לברוח. ואתה, כאשר אתה ...
איך לשתול מחשבות? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על התת מודע? תרתי משמע, ריבוי משמעויות, ללמוד לשכנע, החדרת מסרים לתת מודע, העברת מסרים לתת מודע, ללמוד NLP, כושר שכנוע
איך לשתול מחשבות? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על התת מודע? תרתי משמע, ריבוי משמעויות, ללמוד לשכנע, החדרת מסרים לתת מודע, העברת מסרים לתת מודע, ללמוד NLP, כושר שכנוע
... לקוח? איך להשפיע על התת מודע? תרתי משמע, ריבוי משמעויות, ללמוד לשכנע, החדרת מסרים לתת מודע, העברת מסרים לתת ... כיצד פועל התת מודע כשמדובר בשמיעת משפטים בעלי משמעויות שונות או ריבוי משמעויות. הוא מסביר שבני אדם באופן אוטומטי מפשטים משפטים ...
שתילת מחשבות, לשכנע באמצעות ריבוי משמעויות, תרתי משמע בשכנוע, איך המוח משתכנע? איך המוח מבין? איך המוח חושב? איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים? שיטות שכנוע, טכניקת NLP
שתילת מחשבות, לשכנע באמצעות ריבוי משמעויות, תרתי משמע בשכנוע, איך המוח משתכנע? איך המוח מבין? איך המוח חושב? איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים? שיטות שכנוע, טכניקת NLP
... מחשבות, לשכנע באמצעות ריבוי משמעויות, תרתי משמע בשכנוע, איך המוח משתכנע? איך המוח מבין? איך המוח חושב? איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים? שיטות שכנוע, טכניקת NLP איך משתמשים בתרתי משמע כדי לשכנע אנשים? אליעד כהן מסביר איך ניתן לבצע מניפולציה פסיכולוגית באמצעות שימוש מושכל במילים שיש להן ריבוי משמעויות (תרתי משמע). המטרה היא להעביר מסר שהשומע יקבל, תוך שתילת משמעות נסתרת בתת - המודע שלו. לפי אליעד, ניתן להשתמש בשיטה זו גם לצורך השמצה מתוחכמת או לצורך העברת מסר עקיף ... כמו: חלק מהאנשים בקבוצה הזאת הם גנבים או יש אנשים בקבוצה הזאת שהם גנבים. שתי האפשרויות האלה כביכול דומות מבחינת משמעות, אך לפי אליעד הן משפיעות באופן שונה על התודעה. כאשר אומרים חלק מהאנשים, השומע מפרש זאת כמדויק ואמין יותר, ולכן נוטה לקבל את המסר ביתר קלות. אך כשבודקים לעומק, מסתבר שיש הבדל משמעותי בין חלק מהאנשים לבין יש אנשים. אליעד נותן דוגמה להמחשת העניין: אם אומרים חלק מהאנשים בקבוצה הזאת הם ... כמו המשפט הקודם. מכאן ההסבר שאליעד נותן: כשאומרים האנשים בקבוצה הזאת גנבים, השומע עשוי לפרש זאת בתת - המודע כמשמעות של כל האנשים, כי המבנה הלשוני מאפשר זאת. מצד שני, המשפט אנשים בקבוצה הזאת גנבים פחות מחייב הכללה גורפת. כיצד המוח מפרש משפטים עם ריבוי משמעויות? אליעד כהן מסביר כיצד המוח מנתח משפטים עם ריבוי משמעויות. לדבריו, המוח לא מנתח רק את המשמעות המלאה של המשפט השלם, אלא גם כל חלק ממנו בנפרד. כל מילה במשפט נבחנת עצמאית וגם ביחס לשאר המשפט. לכן, כאשר ... התודעה, האדם קולט גם את המסר: אתה רוצה ללכת לשם, ולא רק את האפשרות שהוא לא בטוח בזה. איך אפשר להשתמש במילים עם משמעות כפולה כדי להימנע מהתנגדות? אליעד מדגים איך אפשר להעביר מסר בצורה עקיפה כדי להימנע מהתנגדות. לדוגמה, אם ... רק למפלגה X. למה חשוב להיזהר בניסוח משפטים? הסיבה המרכזית להיזהר בניסוח משפטים היא משום שהמוח מסוגל לקלוט גם משמעויות הפוכות ממה שהתכוונו, וניתן לבצע מניפולציות על אנשים דרך עריכה פשוטה של מילים. אליעד ממליץ לשים לב ... כשמעבירים מסרים והן כששומעים אותם מאחרים, כדי לא ליפול במלכודת של פירושים כפולים או מסולפים. למה מודעות לריבוי משמעויות מונעת מניפולציות? לפי אליעד, אנשים שמודעים לכך שמילים ומשפטים יכולים להתפרש בכמה משמעויות, חסינים יותר בפני מניפולציות. מי שאינו מודע לכך עלול לקבל מחשבות או תפיסות מוטעות בלי להבין כיצד הן ... להשתמש ולהיזהר ממילים עם תרתי משמע, מתוך מודעות לאופן שבו המוח האנושי מפרש מסרים. איך לשכנע אנשים? מה זה ריבוי משמעויות? איך המוח מפרש משפטים? מה זה מניפולציה פסיכולוגית? כיצד להימנע ממניפולציות? איך להעביר מסר חד - משמעי? שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת דוגמה לסוג של מניפולציה שניתן לעשות באמצעות שימוש במילים שיש בהם תרתי משמע. אוקי דהיינו, ריבוי משמעויות כאשר אחת המשמעויות ואחת המשמעויות לא נכונה ואף על פי כן משתמשים בביטוי הזה כדי להעביר לתת מודע של השומע את המשמעות הלא נכונה תוך כדי שכביכול אומרים את האמת מאחר שיש למילה הזאת גם משמעות נכונה ואני אתן סתם דוגמה, נגיד שרוצים להשמיץ קבוצה של אנשים. אוקי ואז איך אפשר להשמיץ אותם לדוגמה נגיד ... וגם את הכל ביחד, הוא גם מנתח את הכל ביחד אבל הוא גם מנתח את כל החלקים בפני עצמם הוא לוקח חמש מילים מרכיב המון משמעויות מכל ההיבטים ואז בסוף משכלל את כל ההיבטים ביחד. אוקי אבל כשהמוח שמע את המילים האנשים בקבוצה הזאת גנבים בעצם הוא קיבל את המשמעות שאומרת כל האנשים בקבוצה הזאת גנבים שימו לב כל האנשים בקבוצה הזאת גנבים אפשר לומר אבל אי אפשר לומר כל ... או גם אתה תבין שאתה צריך לעשות שיעורים. עכשיו הצורה הזאת של מה שאמרנו בהמשך של המשפט בעצם שאמרנו שיש לה כמה משמעויות אז בעצם המוח מקבל גם בתת מודע או באחד מהרבדים במודעות המוח מקבל גם את הפירוש של המשפט שלא בהכרח מבינים ... הזאת שהם גנבים אז בשום שלב אין שום פירוש במילים האלה שמתפרש כאילו כל האנשים בקבוצה הזאת הם גנבים. מה בעצם המהות של מה שאני אומר, המהות של מה שאני אומר היא כזאת שימו לב יש מילים שיש להם כמה משמעויות או שיכולות להיות להם כמה משמעויות יש משפטים שלמשפט יכולות להיות כמה משמעויות שונות, יש משפטים שיכולים להיאמר בהקשרים שונים. עכשיו לעומת זאת יש משפטים שהם יש להם פחות פירושים, עכשיו ... בהתחלה איזו מילה שכביכול תסתיר את אחד הפירושים שיכולים להתפרש אחר כך ויש לזה עוד הרבה דוגמאות אבל הרעיון הוא המהות של הרעיון כאן זה לשים לב שהמוח כשהוא שומע את המשפט הוא לא בהכרח מפרש אותו רק לפי כל ההקשר כולו לפעמים ...
שעמום - ממה נובע שעמום? מהי מהותו? ומה לעשות כדי שלעולם לא ישעמם יותר?
... - ממה נובע שעמום? מהי מהותו? ומה לעשות כדי שלעולם לא ישעמם יותר? שעמום = זמן שבו האדם אינו מוצא את עצמו. שעמום = זמן שבו ... נובעת מהאירועים השונים שמתרחשים לאורך הזמן, הרי שיכול להיות מצב שבו האירועים לא יספקו לאדם הנאה. לעומת זאת, כאשר האדם נהנה מהמהות של המציאות, דהיינו, נהנה מהמציאות כפי שהיא, הרי שמצידו של האדם אין תלות רגשית בצורה חיצונית כלשהי ... של האדם נובעת מהטוב שנמצא בכל רגע ולא מהצורה החיצונית של האירועים בכל רגע, היא על ידי התנתקות רגשית מהחיצוני והתחברות רגשית למהות הפנימית. כאשר האדם מרגיל את עצמו ליהנות מהמהות החיובית של דברים, בלי קשר לצורה החיצונית שלהם, הרי שזה מקרב אותו ליכולת ליהנות מהמהות הטובה של המציאות בלי קשר לצורה שלה. הדרך להגיע אל הטוב האמיתי שמחייה את כל הרגעים שבציר הזמן ... כדבר אחד. כאשר כל האירועים נתפסים כדבר אחד, אז אין כבר יותר שעמום. שעמום = חוסר תכלית ברגע הזה = האדם חושב שרגע אחר שונה מהותית מהרגע הזה. כאשר נדמה לאדם שברגע אחד יש תכלית וברגע אחר אין תכלית, הרי שקיימת אפשרות לשעמום. ... האירועים השונים של המציאות כדבר אחד, הרי שלכולם תכלית זהה. כאשר האדם מפסיק לחפש תכלית של רגע אחר, כי הרי שום רגע אינו שונה מהותית מרגע אחר, הרי שהוא נהנה מהתכלית של הרגע הזה שנובעת מצד עצמה. בשורה התחתונה: חפש את המאחד שיש ...
טיפשות / חוכמה. מהי מהותה של החוכמה / טיפשות? איך להימנע מטיפשות ולהיות חכם?
... חוכמה. מהי מהותה של החוכמה טיפשות? איך להימנע מטיפשות ולהיות חכם? מהי מהותה של הטיפשות? איך להימנע ממנה? מהי מהותה של החוכמה? איך להגיע אליה? טיפשות = חוסר ידיעת ...
הפכים נמשכים / משיכה / הפכים - האם הפכים נמשכים? מהי מהות המשיכה בין הפכים?
... נמשכים משיכה הפכים - האם הפכים נמשכים? מהי מהות המשיכה בין הפכים? קשר זוגי. מערכות יחסים. אהבה. הפכים נמשכים זה לזה. האומנם? מהי מהות המשיכה בין הפכים? מדוע דברים שונים נמשכים זה לזה? ומדוע לפעמים הפכים יוצרים התנגדות זה לזה? תשובה: כל דבר נמשך לשורשו ולמקום שאליו הוא שייך. בשורש של המציאות, כל הדברים הם באחדות מוחלטת. מצד המהות של המציאות, שום דבר אינו שונה מהותית משום דבר אחר. מצד מהותה של המציאות, אין שום הפכים, אלא הכל אחד. מהם ההפכים? ההפכים הם ייצוג של חלקים שונים של האחדות. כל אחד מההפכים מייצג צד אחר של ... את כל הדברים כולם. אין שום דבר בעולם, שהמציאות אינה מהווה אותו. ומאחר שכך, שום דבר אינו שונה מהותית משום דבר אחר. התודעה של האדם נמשכת אל השלמות ואל האחדות = השורש של התודעה. השלמות היא כאשר האדם חווה את המהות של המציאות. בכל מקרה, כל דבר נמשך לשורשו. ובשורש הכל אחד. ולכן ישנם הפכים שנמשכים זה לזה וישנם הפכים שמתנגדים זה לזה. ההפכים ... נובע מאותו הרצון הבסיסי של כל דבר להתאחד עם הדבר השני. בשורש הכל אחד. כאשר האדם מבין מהי המהות המאחדת של המציאות, זה הרגע שבו אין יותר הפכים התנגדות, אלא יש רק שלום ואהבה אין סופית לכל דבר בצורה שווה ואחידה. ...
שנאה / אהבה - מהי מהותה של שנאה? איך להפוך שנאה לאהבה? איך ליצור אהבה?
... אהבה - מהי מהותה של שנאה? איך להפוך שנאה לאהבה? איך ליצור אהבה? שנאה. מהי מהותה של השנאה? ואיך אפשר להפוך אותה לאהבה? שנאה = תחושת כעס מאוד חזקה של האדם על דבר כלשהו. מהותה של השנאה היא חוסר ידיעה. כעס נוצר מחוסר ידיעה. כאשר קורה ...
סיבות - מהי מהותה של סיבה? ומה הופך סיבה לטובה באמת?
... - מהי מהותה של סיבה? ומה הופך סיבה לטובה באמת? סיבה = ההיגיון השכל שבגללו הדבר כפי מה שהוא. הסיבה הופכת את הדבר לטוב לבעל משמעות טובה. מהי סיבה טובה? סיבה טובה = סיבה שמסבירה את התכלית הטובה שיש בדבר עצמו. כל זמן שהסיבה אינה מסבירה מה טוב בדבר ...
אופטימיות / חשיבה אופטימית / חשיבה חיובית / שמחה / תקווה - מהי מהותן?
... חשיבה אופטימית חשיבה חיובית שמחה תקווה - מהי מהותן? השורש של החשיבה האופטימית ושל החשיבה החיובית הוא השכל. אופטימיות = האמונה שהכל לטובה ושהכל יתהפך לטובה. מהו רע? רע ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יופי, כיעור, אסתטיקה, צבעים, משמעות הצבעים, בחירת צבעים, מהות היופי, אסוציאציות, פסיכולוגיה רגשית, הדרך אל האין שכל
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: בחירת צבעים, איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשפר את הזיכרון? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בזוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לנהל את הזמן? איך להיגמל מהימורים? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור אהבה? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: בחירת צבעים, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בדידות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה יש רע בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם באמת הכל לטובה? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם יש בחירה חופשית? מה המשמעות של החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא ייעוץ פילוסופי, אימון אישי לילדים, מאמן אישי ועסקי בתחום בחירת צבעים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3438 שניות - עכשיו 08_08_2025 השעה 21:53:05 - wesi1