אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה אנשי מכירות ✔הדרכת אנשי מכירות, מהי המחלה של אנשי המכירות? למה אתה לא מצליח למכור? איש מכירות טיפש, איש מכירות חכם, טעויות של אנשי מכירות, מה לעשות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨הדרכת אנשי מכירות, מהי המחלה של אנשי המכירות? למה אתה לא מצליח למכור? איש מכירות טיפש, איש מכירות חכם, טעויות של אנשי מכירות, מה לעשות אם אין ללקוח כסף? איזה אופי צריך איש מכירות? הלקוח מוכר לאיש המכירות, אל תיתן ללקוח למכור לך, טיפול בהתנגדויות מכירה, איש מכירות עם אופי גרוע, לא לקנות את ההתנגדות של הלקוח, איך למכור בכל מצב? מיינדסט של איש מכירות מומחה, איך ללמוד למכור? עובדה ופירוש בתהליך מכירה, הטלת ספק בתהליך מכירה, ניתוח סיבתיות בתהליך מכירה
וכאן נסביר, כי המחלה הגדולה ביותר של אנשי המכירות, היא שהלקוח מוכר להם שהוא לא יכול או לא רוצה את העסקה מסיבות שונות. ואיש המכירות קונה את זה שהלקוח לא יכול או לא רוצה את העסקה מסיבות שונות.

לדוגמה: הלקוח אומר, אין לי כסף. ואז אם איש המכירות הוא איש מכירות טיפש, אז הוא יגיד "ללקוח אין כסף". דהיינו, הלקוח מכר לאיש המכירות, שאין לו כסף. כי אם איש המכירות היה איש מכירות חכם, אז איש המכירות היה אומר "הלקוח אמר שאין לו כסף", שזאת אכן עובדה ולא פירוש. אבל האמירה שאומרת "ללקוח אין כסף", זאת קביעת עובדה, שהלקוח מכר לאיש המכירות את הרעיון שאין ללקוח כסף.

או לדוגמה נניח שאיש המכירות לא מצליח לסגור פגישה, כי הלקוח אמר שאין לו זמן. אז איש מכירות טיפש יגיד כעובדה, ללקוח אין זמן ולכן אני לא מצליח לסגור איתו פגישה. כאשר האמת היא, שהלקוח אמר שאין לו זמן, אבל זאת לא בהכרח עובדה.

או לדוגמה איש מכירות טיפש שיגיד, הלקוח רוצה לקנות אצל המתחרים כי שם יותר זול. כאשר זה פירוש ולא עובדה. כי היה נכון לומר, הלקוח אמר ש... הלקוח אומר ש... הלקוח חושב ש... וכולי. ולא לקבוע את זה כעובדה.

במילים אחרות, איש מכירות חכם, יודע איך להבדיל בין עובדה לפירוש ויודע להבין שיש הבדל של שמים וארץ בין מה שהלקוח אמר, לבין המציאות. כי זה שהלקוח אמר משהו כעובדה מוחלטת, זה לא אומר שזאת עובדה מוחלטת, אלא זה רק פירוש בלבד.

ואם לדוגמה הלקוח אומר שאין לו כסף, אז, אם היו חוטפים את הבן היחיד של הלקוח, האם לדעתך היה לו כסף לשחרר את הבן היחיד שלו? או שגם לא היה לו כסף? כי אם כן היה לו כסף, הרי שיותר נכון לומר, שאין לו כסף לעסקה הנוכחית, כי אתה כאיש מכירות לא מצליח לגרום לו להעריך בערך גבוה את מה שאתה רוצה למכור לו. אבל לומר שללקוח אין כסף, זה שקר!

כי יש אנשי מכירות שמומחים בלהסביר למה הם לא מצליחים לסגור עסקה עם הלקוח. וכאשר שואלים אותה למה אין עסקה עם הלקוח, אז איש המכירות מציג את ההתנגדויות של הלקוח, כאילו זאת עובדה ולא מבין שזה רק פירוש ולא עובדה וודאית, לפחות לא עבור איש המכירות עצמו, שלא באמת יודע בוודאות מה קורה במוח של הלקוח.

במילים אחרות, אם אתה רוצה להצליח במכירות, קריטי שתדע להבדיל בין עובדה לפירוש. וככה לא תיתן ללקוח למכור לך למה הוא לא רוצה לקנות ולמה הוא לא יכול לקנות את מה שאתה רוצה למכור. בנוסף, אם תהיה מומחה ותדע להבדיל בין עובדה לפירוש ותהיה מומחה גם בניתוח סיבתיות וגם בהסקת מסקנות, הרי שזה יעזור לך בוודאות, גם שאתה עצמך לא תקנה מהלקוח את ההתנגדות מכירה שלו. וגם שאתה כאיש מכירות תדע למכור ללקוח, למה הוא אולי כן יכול לקנות.

כי גם אם הלקוח מציג עובדות להתנגדויות המכירה שלו, הרי שזה לא אומר שהמסקנה שלו שהוא לא רוצה לקנות, זה לא אומר שהיא בטוח נכונה. כי אולי למרות שהמוצר לא מתאים ללקוח, אולי דווקא בגלל זה כן הגיוני שהוא ירצה לקנות?

שאל את עצמך: האם אתה כאיש מכירות, בכלל מסוגל לחשוב על השאלות הבאות: אולי ללקוח כדאי לרכוש את המוצר, דווקא בגלל שהמוצר לא מתאים לו? אולי ללקוח כדאי לרכוש את המוצר, דווקא בגלל שהוא יותר יקר מהמוצרים המתחרים? אולי כדאי ללקוח לרכוש ממני, דווקא בגלל כל הסיבות שהוא אומר שהוא לא רוצה לקנות?

אם אתה כאיש מכירות, מסוגל לשאול את השאלות האלו, אתה בכיוון הנכון. כי יש לך מוח גמיש וחשיבה גמישה, כי אתה יודע להטיל ספק ולשאול אולי ההפך הוא הנכון. אבל אם קשה לך לחשוב שאולי ההפך הוא הנכון, אפילו לא כשאלה, כהטלת ספק, כחשיבה, הרי שאתה צריך ללמוד להטיל ספק ולדעת איך אתה מטיל ספק בהתנגדויות של הלקוח ואיך אתה כאיש מכירות לא קונה את התנגדויות המכירה של הלקוח שלך.

לסיכום: איש מכירות עם אופי גרוע של איש מכירות, זה יתבטא בין השאר בכך שהוא לא יודע להבדיל בין עובדה לפירוש. וכאשר משהו נראה לו לא אפשרי, אז הוא יחשוב שזאת עובדה שזה לא אפשרי. אבל איש מכירות מקצועי, איש מכירות חכם, איש מכירות אינטליגנט, איש מכירות מומחה, הוא יודע מצוין להבדיל בין עובדה לפירוש, לנתח סיטואציות בצורה נכונה. וגם לא לקנות את ההתנגדות של הלקוח. וגם למכור ללקוח את ההתנגדות להתנגדות של הלקוח.

קריטי ביותר שתשים לב, שכאשר אתה מדבר עם עצמך על מה שקרה בינך לבין הלקוח, שלא בטעות תציג את מה שהלקוח אמר כעובדות, אלא רק כפירושים. בפרט לא את הסיבות שהלקוח אמר שבגללן הוא לא רוצה לרכוש, שהן פירושים, שזה שהלקוח אמר משהו, זה לא אומר שזו עובדה.

דהיינו, אם אתה לא מצליח למכור ללקוח משהו, תוודא שאתה לא מוכר לעצמך שזה לא אפשרי למכור ללקוח את המשהו הזה. שים לב להבדל שבין, אני כרגע לא מצליח / לא יודע איך למכור ללקוח, לבין אין אפשרות למכור ללקוח וכיו"ב.
עובדה מוחלטת מוצר יקר לא רוצה או לא יכול טעויות התנגדויות קניה מומחה עסק תהליך מכירה ניתוח סיבתיות בתהליך מכירה טעויות של אנשי מכירות התנגדות במכירות בטלפון אופי אופי גרוע איזה אופי צריך איזה אופי צריך איש מכירות איך ללמוד איך ללמוד למכור איך למכור איך למכור בכל מצב אין ללקוח כסף איש מכירות איש מכירות חכם איש מכירות טיפש איש מכירות עם אופי גרוע אל תיתן ללקוח למכור לך אנשי מכירות גרוע הדרכת הדרכת אנשי מכירות הטלת ספק בתהליך מכירה הלקוח הלקוח מוכר לאיש המכירות הלקוח שלך הצלחה התנגדויות התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות לקוח התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות לקוח התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות של הלקוח התנגדות של לקוח חוסר ודאות חוסר וודאות חכם טיפול טיפול בהתנגדויות טיפול בהתנגדויות מכירה טיפול בהתנגדויות מכירות טיפול בהתנגדות טיפולים טיפש טיפשות טעויות טעויות של אנשי מכירות טעות כסף לא לקנות את ההתנגדות של הלקוח לא מצליח למכור להפוך את העובדה לפירוש להפוך את העובדות לפירושים להפוך את הפירוש לעובדה להפוך את הפירושים לעובדות להפוך עובדה לפירוש להפוך פירוש לעובדה להציג עובדה כפירוש להציג פירוש כעובדה להצליח למכור לטעות ללמוד ללמוד למכור למה אתה לא למה אתה לא מצליח למכור למידה למכור למכור בכל מצב לקוח לקוחות לקנות מה לעשות מה לעשות אם מה צריך איש מכירות מהי המחלה של אנשי המכירות מומחה מחלה של אנשי מכירות מחלות מטופל מטופלים מטפל מיינדסט מיינדסט של איש מכירות מיינדסט של איש מכירות מומחה מכירה מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות ניתוח סיבתיות ניתוח סיבתיות בתהליך מכירה סיבה ותוצאה סיבתיות ספק ספקות עובדה עובדה או פירוש עובדה או פרשנות עובדה ופירוש עובדה ופירוש בתהליך מכירה עובדה כפירוש עובדה לפירוש עובדה מול פירוש עובדה פירוש עובדות עובדות או פירושים עובדות ופירושים עובדות לפירושים עובדות מול פירושים עובדות פירושים פירוש פירוש או עובדה פירוש ועובדה פירוש כעובדה פירוש לעובדה פירוש מול עובדה פירוש עובדה פירושים או עובדות פירושים ועובדות פירושים לעובדות פירושים מול עובדות פירושים עובדות פרשנות או עובדה צריך איש מכירות תהליך תהליך מכירה תהליך מכירות תהליכי מכירה תהליכים
טעויות של אנשי מכירות, למה איש מכירות לא מוכר בצורה נכונה? להציג ללקוח את התועלת של הלקוח מהמוצר, מה הלקוח מקבל מהמוצר? דפוסי חשיבה של אנשי מכירות, אופי של אנשי מכירות, איך למכור מוצר ללקוח? איך להציג מוצר ללקוח?
טעויות של אנשי מכירות, למה איש מכירות לא מוכר בצורה נכונה? להציג ללקוח את התועלת של הלקוח מהמוצר, מה הלקוח מקבל מהמוצר? דפוסי חשיבה של אנשי מכירות, אופי של אנשי מכירות, איך למכור מוצר ללקוח? איך להציג מוצר ללקוח?
... של אנשי מכירות, למה איש מכירות לא מוכר בצורה נכונה? להציג ללקוח את התועלת של הלקוח מהמוצר, מה הלקוח מקבל מהמוצר? דפוסי חשיבה של אנשי מכירות, אופי של אנשי מכירות, איך למכור מוצר ללקוח? איך להציג מוצר ללקוח? למה אנשי מכירות לא מציגים נכון את התועלת ללקוח? כאשר איש מכירות רוצה להצליח למכור מוצר ללקוח, הוא חייב לזכור שהלקוח לעולם לא מתעניין באמת במוצר עצמו, אלא בתועלת שהוא יכול לקבל ממנו. הלקוח שואל את עצמו תמיד, מה יוצא לי מזה?, ולכן המשימה המרכזית של איש המכירות היא לא להציג את המוצר באופן טכני, אלא להציג ללקוח את התועלת שהוא יפיק מהמוצר. לדוגמה, כשמוכרים רכב, במקום לומר ללקוח יש לרכב שבע כריות אוויר, עדיף לומר הרכב ... חלקה יותר. למרות שהגישה הזאת נשמעת מאוד הגיונית וברורה, עדיין יש אנשי מכירות רבים שלא פועלים כך וממשיכים לדבר על המוצר עצמו במקום לדבר על התועלת. מדוע זה קורה, ואיך ניתן לשנות זאת? מדוע אנשי מכירות מתמקדים בפרטים טכניים במקום בתועלת? הסיבה המרכזית לכך שאנשי מכירות מתמקדים במפרט הטכני ולא בתועלת של הלקוח, היא שאנשים באופן כללי רגילים לעשות פעולות מבלי לשאול את עצמם למה אני עושה את זה?. אדם הולך לעבודה כדי להרוויח כסף, ... בלי להבין לעומק את הסיבה האמיתית לפעולה, גורם לכך שבשעת המכירה, איש המכירות נוטה לדבר על המוצר עצמו, על הפרטים החיצוניים, ולא על הסיבה הפנימית שבגללה הלקוח ירצה לרכוש אותו. אדם שמוכר רכב ומדבר עם הלקוח על ציפוי מיוחד של הרכב עושה ... המיוחד שלו. איך דפוס החשיבה משפיע על המכירות? ההבדל העיקרי בין אנשי מכירות מוצלחים לבין אנשי מכירות פחות מוצלחים הוא בדפוס החשיבה ובאופן שבו הם מתרגלים להבין את הרצונות שלהם עצמם. ככל שאדם יתרגל לשאול את עצמו למה אני רוצה משהו? הוא יתחיל לראות שכל רצון ... טכני בלבד. כיצד ניתן להפוך הצגת תועלת ללקוח להרגל אוטומטי? כדי שאיש מכירות יוכל להפוך את הגישה הזו להרגל אוטומטי, הוא חייב להרגיל את עצמו, בחייו הפרטיים, לשאול תמיד למה?. ככל שהוא יתרגל לשאול מדוע הוא רוצה דבר מסוים, הוא יבין את ... להגדיל משמעותית את הסיכויים לסגור עסקה מוצלחת. לסיכום, מה השינוי שאיש מכירות צריך לעשות? השינוי המרכזי שאיש המכירות צריך לעשות הוא שינוי בתפיסת החשיבה שלו. במקום להתמקד בפרטים חיצוניים וטכניים, עליו להתרגל לחשוב תמיד על התועלת הסופית ועל המטרה הפנימית של הלקוח. על ידי כך ...
הדרכת מכירות, מה לא מלמדים אנשי מכירות? קורס לאנשי מכירות, בעיות רגשיות של אנשי מכירות, קשיים של אנשי מכירות, טיפים לאנשי מכירות, איך להצליח במכירות? איך למכור יותר? איך ללמוד למכור?
הדרכת מכירות, מה לא מלמדים אנשי מכירות? קורס לאנשי מכירות, בעיות רגשיות של אנשי מכירות, קשיים של אנשי מכירות, טיפים לאנשי מכירות, איך להצליח במכירות? איך למכור יותר? איך ללמוד למכור?
... מכירות, מה לא מלמדים אנשי מכירות? קורס לאנשי מכירות, בעיות רגשיות של אנשי מכירות , קשיים של אנשי מכירות, טיפים לאנשי מכירות, איך להצליח במכירות? איך למכור יותר? איך ללמוד ... לא יודע. ש: זה מה שאני ראיתי הרבה. אליעד: איך זה יכול להיות, מה פשר העניין, מה אתה חושב? אתה כאיש מכירות לשעבר וכמדריך מכירות בהווה. ש: מה שנראה לי. ... על הכל, זה משפיע לך על כל החיים שלך. אליעד: אבל זה נכון, מה לעשות שזה נכון ולכן באים אלי ספציפית אנשי מכירות שעל הנייר יודעים למכור מאוד טוב והם אפילו מלמדים ... התשובה אבל אתה לא יודע למה זה ככה ואז ממילא התשובה מוגבלת. ש: כי מי שבא לבחירות הוא כאילו ראוי שאיש מכירות הוא לא מתמודד. אליעד: כי אף אחד לא נכנס לתוך ... מה שבאתי, עכשיו אם אני רואה מישהי בבר ורוצה להתחיל איתה. אליעד: כי אותה אתה באמת רוצה. עכשיו, יש אנשי מכירות לדוגמה שאם אתה נגיד, נגיד שקשה לו למכור רגשית אם ...
איך למכור מוצר? איך למכור משהו? תחרות אנשי מכירות, איך למכור שירות? איך להתחיל למכור? איך לדעת למכור? איך מוכרים משהו? איך לבנות תהליך מכירה? איך ללמוד למכור? מה הדרך למכור משהו? הדרכת אנשי מכירות, איך ללמד אנשי מכירות למכור? איך להיות איש מכירות טוב? איך להתחיל לעבוד במכירות? שאלות הכאב של הלקוח, שאלות הסינון של הלקוח, שאלות נפוצות של לקוחות, השאלות הנפוצות ביותר של לקוחות, מה לקוחות שואלים? להכיר את הלקוח של המוצר, איך להצליח למכור?
... למכור מוצר? איך למכור משהו? תחרות אנשי מכירות, איך למכור שירות? איך להתחיל למכור? איך לדעת למכור? איך מוכרים משהו? איך לבנות תהליך מכירה? איך ללמוד למכור? מה הדרך למכור משהו? הדרכת אנשי מכירות, איך ללמד אנשי מכירות למכור? איך להיות איש מכירות טוב? איך להתחיל לעבוד במכירות? שאלות הכאב של הלקוח, שאלות הסינון של הלקוח, שאלות נפוצות של לקוחות, ... ולאחר מכן, אתה צריך להיות מסוגל למכור את המוצר כמה שיותר טוב. אז, מה כדאי לך לנסות להבין בשעה הזאת, כדי שתוכל למכור את המוצר הזה הכי טוב. ונסביר שוב, נניח שיש תחרות אנשי מכירות, שבה מציגים לכל אנשי המכירות מוצר כלשהו שאף אחד מהם לא מכיר אותו ולא יודע עליו כלום. ולכל איש מכירות יש שעה לקבל כל מידע שהוא רוצה על המוצר. ואחרי השעה הזאת, התחרות היא מי יצליח למכור את המוצר הזה הכי טוב וכולי. והשאלה היא, מה כדאי לאיש המכירות לנסות ללמוד בשעה הזאת על המוצר הזה, כדי להצליח למכור אותו כמה שיותר. וכמובן שאני לא מדבר על עניין ...
מניפולציות של מנטורים, שקרים של מנטורים, איך מנטורים מרמים אנשים? איך אנשי מכירות מרמים לקוחות? איך אנשי מכירות עושים מניפולציות על לקוחות? ניתוח סיבתיות בתהליך מכירה, התחייבות לתוצאות, לקבל תשלום רק על תוצאה, לסגור עסקה בצורה מניפולטיבית, האם הסיבה מחייבת את התוצאה? ניתוח סיבתיות ומכירות, תשלום על תוצאות בלבד, להתחייב ללקוח על תוצאות, אם לא תהיה מרוצה כספך יוחזר, החזר כספי אם לא תהיה מרוצה, צרכנות נבונה, צרכנות חכמה, מניפולציות של אנשי מכירות
... של מנטורים, שקרים של מנטורים, איך מנטורים מרמים אנשים? איך אנשי מכירות מרמים לקוחות? איך אנשי מכירות עושים מניפולציות על לקוחות? ניתוח סיבתיות בתהליך מכירה, התחייבות לתוצאות, לקבל תשלום רק על תוצאה, לסגור עסקה בצורה מניפולטיבית, האם הסיבה מחייבת את ... החזר כספי אם לא תהיה מרוצה, צרכנות נבונה, צרכנות חכמה, מניפולציות של אנשי מכירות וכאן אסביר על אחת מהמניפולציות הנפוצות ביותר, שעושים מנטורים ואנשי מכירות על לקוחות, והיא נובעת מכשל לוגי שנקרא הסיבה לא מחייבת את התוצאה . שבה מרמים את הלקוח להאמין בכל מיני סיבות, שאמורות לגרום לו לתוצאה שהיא לסגור עסקה ... בתהליך מכירה, יש לנו סיבה ותוצאה. כאשר התוצאה היא, שהלקוח רוכש את המוצר. ואיש המכירות תפקידו ליצור אצל הלקוח את הסיבה, שתוביל לתוצאה שבה הלקוח רוכש את המוצר. ובאופן עקרוני, בכל פעם שנתקלים בעניין של סיבה ותוצאה, הרי שיש לנו לוגיקה של ... לי להסיק את התוצאה. ובהקשר של מניפולציות במכירות ובהקשר של מניפולציות של אנשי מכירות , אחת המניפולציות המרכזיות, היא שאיש המכירות משכנע אותך כלקוח על כמה דברים, שהם בעצם הסיבה שאמורה לגרום לך בסופו של דבר, להגיע לתוצאה, שהיא שתרכוש ממנו את השירות מוצר. וזה הולך כך: איש המכירות ישכנע אותך ש: 1 - שיש לך איזו בעיה כלשהי, כמה שתחשוב שהיא יותר גדולה יותר טוב. 2 - הוא גם ישכנע אותך שאתה רוצה, מאוד רוצה לפתור את הבעיה הזאת. 3 - הוא ... את הבעיה הזאת החיים שלך יהיו הרבה יותר טובים, מאוד מאוד יותר טובים. 4 - איש המכירות יגרום לך להסכים איתו, שמאחר שיש לך בעיה כנל ומאחר שאתה רוצה לפתור אותה כנל ומאחר שהחיים שלך יהיו מאוד טובים אם תפתור את הבעיה שלך כנל, הרי שזה מוביל ... שהסיבה נכונה, האם זה באמת אמור להוביל אותך לתוצאה הספציפית הזאת?! כי איש המכירות הנוכל, מגיע איתך בקלות להמון הסכמות. שיש לך בעיה, שאתה רוצה לפתור אותה, שאם תפתור אותה החיים שלך יהיו יותר טובים ושזה אומר שכדאי לך לשלם המון כסף ... ומי אמר שהוא לא יגרום לך לנזקים נוספים על הדרך? שאל את עצמך, האם אותו איש המכירות מוכן להתחייב על התוצאה? אם כן, שהוא מוכן להתחייב על התוצאה, אז האם הוא מוכן לקבל את הכסף ואפילו יותר ממנו, רק אחרי שתהיה תוצאה? וכן, אפילו תהיה מוכן ... לך תוצאה, כנראה שהוא היה מוכן לקבל הרבה יותר תשלום על התוצאה. בכל מקרה, איש המכירות ירמה אותך שיש לך בעיה קשה כנל ושאתה מוכן לשלם הרבה כסף כדי לפתור אותה כנל, אבל אז יעשה דילוג לוגי עם כשל לוגי ועם מניפולציה, שאומרת, שאתה אמור להסיק ...
הצלחה בלי מוטיבציה, 2 גורמים להצלחה להשיג מטרות, הדרכת מנהלי מכירות, הדרכה למנהלי אנשי מכירות, איך להשיג מטרות בלי מוטיבציה? איך לגרום לאנשי המכירות שלך למכור יותר? הגדלת מכירות של אנשי מכירות, איך להצליח בלי מוטיבציה?
הצלחה בלי מוטיבציה, 2 גורמים להצלחה להשיג מטרות, הדרכת מנהלי מכירות, הדרכה למנהלי אנשי מכירות, איך להשיג מטרות בלי מוטיבציה? איך לגרום לאנשי המכירות שלך למכור יותר? הגדלת מכירות של אנשי מכירות, איך להצליח בלי מוטיבציה?
... בלי מוטיבציה, 2 גורמים להצלחה להשיג מטרות, הדרכת מנהלי מכירות, הדרכה למנהלי אנשי מכירות, איך להשיג מטרות בלי מוטיבציה? איך לגרום לאנשי המכירות שלך למכור יותר? הגדלת מכירות של אנשי מכירות, איך להצליח בלי מוטיבציה? איך להגדיל מכירות של אנשי מכירות בלי מוטיבציה? הנושא המרכזי שאליעד כהן מסביר בהרצאה הוא כיצד ניתן להשיג הצלחה במכירות, לא רק על ידי הגברת מוטיבציה, אלא בעיקר באמצעות הגברת הידע. הוא מתייחס באופן ממוקד למנהלים של אנשי מכירות, בין אם מדובר במנהל של צוות מכירות או במנהל של חברה עם אנשי מכירות תחתיו. למה מוטיבציה בלבד אינה מספיקה להשגת הצלחה במכירות? אליעד כהן מדגיש שישנם שני גורמים עיקריים להצלחת אנשי המכירות שלך: הגורם הראשון הוא מוטיבציה גבוהה למכור, שזה כולל ... אליעד מסביר שזה לא מספיק. הוא מדגיש שבנוסף להשקעה במוטיבציה, יש להשקיע באותה מידה ואף יותר בהקניית ידע ומיומנויות מכירה. איך ידע מסייע לאנשי המכירות למכור יותר, אפילו בלי מוטיבציה? אליעד כהן מסביר שלמעשה ידע הוא גורם קריטי להצלחה במכירות, כי ככל שלאנשי המכירות יהיה יותר ידע ומיומנויות מכירה, הם יצליחו למכור יותר גם ללא מוטיבציה מיוחדת. הסיבה לכך היא שמוטיבציה נדרשת בעיקר כאשר הפעולה שיש לבצע היא קשה או מצריכה מאמץ משמעותי. כאשר אנשי המכירות מיומנים ומכירים היטב את טכניקות המכירה, תהליך המכירה נעשה פשוט וקל יותר עבורם, ולכן הם יכולים למכור יותר גם כשהם לא מרגישים מוטיבציה חזקה במיוחד. לדוגמה, אם איש מכירות יודע כיצד להתמודד היטב עם התנגדות נפוצה של לקוחות כמו ... אם אין לו את הידע הנדרש והוא לא יודע להתמודד עם התנגדויות, הוא ירגיש שהתהליך קשה ומצריך יותר אנרגיה ומוטיבציה. למה כדאי להשקיע בהכשרת אנשי מכירות ולא רק בתמריצים כספיים? אליעד מציג את ההקבלה הזאת: כשם ... טובה יותר, ולכן יזדקק לפחות מוטיבציה. אילו צעדים מעשיים כדאי לבצע כבר עכשיו? כדי ליישם את העקרונות שאליעד כהן מסביר, הוא מציע למנהלים ולאנשי מכירות להשקיע בלימוד והכשרה מתמדת, כולל חיפוש מידע נוסף ... מכירות, איך לשכנע לקוחות, איך לטפל בהתנגדויות, וכל מה שיכול לסייע בשיפור מיומנויות המכירה. עצם ההשקעה בידע ובהכשרה, מבטיחה שבטווח הארוך אנשי המכירות יצליחו למכור יותר, גם בתקופות של מוטיבציה נמוכה. אליעד ... שוב ושוב שאין להזניח את נושא הידע, אלא להשקיע בו בדיוק כמו שמשקיעים במוטיבציה. איך להצליח במכירות בלי מוטיבציה? איך להגדיל מכירות של אנשי מכירות? איך לשכנע לקוחות בצורה יעילה? למה חשוב להשקיע בהכשרת עובדים? האם מוטיבציה לבדה מספיקה להצלחה? איך להתמודד עם התנגדויות במכירות? איך לתמרץ את אנשי המכירות שלך? איך להתייעל? טיפים למנהלים, איך לנהל עובדים? תגמול עובדים, תמרוץ עובדים, השקעה בעובדים, הדרכת עובדים, הדרכה לעובדים, 2 גורמים להצלחת אנשי המכירות שלך, איך לגרום לעצמך להשיג את המטרות שלך יותר בקלות? הצלחה במכירות, איך לגרום לאנשי המכירות למכור יותר? הכשרת אנשי מכירות, הכשרת עובדים, איך להגדיל את המכירות של אנשי המכירות שלך? משאבי אנוש, השקעה בהון אנושי, הדרכות לעובדים, למה חשוב להדריך את אנשי המכירות שלך? למה חשוב ללמוד מכירות? למה חשוב ללמוד למכור? למה חשוב לתת הדרכה לאנשי המכירות? למה מוטיבציה לא מספיקה? האם מוטיבציה מספיקה להשגת ...
קשה למכור מוצר יקר, איך למכור מוצר יקר? הדרכת מכירות, טיפים לאנשי מכירות, מרגיש לא בנוח למכור, מרגיש שהמוצר יקר, קשיים של אנשי מכירות, ללמוד למכור, עזרה לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות
קשה למכור מוצר יקר, איך למכור מוצר יקר? הדרכת מכירות, טיפים לאנשי מכירות, מרגיש לא בנוח למכור, מרגיש שהמוצר יקר, קשיים של אנשי מכירות, ללמוד למכור, עזרה לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות
... למכור מוצר יקר, איך למכור מוצר יקר? הדרכת מכירות, טיפים לאנשי מכירות, מרגיש לא בנוח למכור, מרגיש שהמוצר יקר, קשיים של אנשי מכירות, ללמוד למכור, עזרה לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות איך להתמודד עם התחושה שהמוצר יקר מדי? אחד הקשיים המשמעותיים שאנשי מכירות מתמודדים איתם הוא תחושת אי - נוחות במכירת מוצרים שהם תופסים כיקרים מדי. כאשר איש המכירות אינו אחראי על קביעת המחיר, הוא מוצא את עצמו במצב שבו עליו למכור מוצר שהוא עצמו חושב שמתומחר באופן גבוה מדי. מצב זה מעורר אצל איש המכירות תחושת אי - נוחות, כי הוא מרגיש שהוא מרמה את הלקוח שלו, ושהמוצר נמכר במחיר לא הוגן. מה גורם לאיש המכירות לחשוב שהמוצר יקר? הסיבה העיקרית לכך שאיש המכירות מרגיש שהמוצר יקר מדי, היא התפיסה שלו לגבי הפער בין עלות הייצור לבין המחיר שבו המוצר נמכר ללקוח. לדוגמה, אם עלות הייצור של מוצר היא שקל אחד בלבד, אבל מחיר המכירה הוא מאה שקלים, איש המכירות עלול לחוש אי - נוחות גדולה עם הפער הזה. הוא מתמודד עם המחשבה: זה עלה רק שקל, למה אנחנו מוכרים את זה במאה שקלים?. איש המכירות מרגיש שאולי הלקוח מקבל עסקה גרועה, והרגשה זו מפריעה לו למכור באופן אפקטיבי. האם עלות הייצור קובעת את ... מה באמת יקר ומה לא? חשוב להבין שלקוחות שונים תופסים את המחיר בצורה שונה, בהתאם ליכולת הכלכלית שלהם ולערך שהם מקבלים מהמוצר. אם איש המכירות הוא בעל הכנסה נמוכה, מוצר מסוים עלול להיראות לו מאוד יקר והוא לא יוכל להרשות לעצמו לקנות אותו. לעומת ... היא שבסופו של דבר, הדבר היחיד שחשוב הוא השאלה: האם הלקוח מקבל תמורה הולמת ביחס למחיר שהוא משלם? כל עוד התשובה לכך היא חיובית, איש המכירות יכול להיות רגוע ולמכור את המוצר בלב שלם. האם מוצר זול בהכרח משתלם יותר ללקוח? נקודה מעניינת נוספת היא ... ללקוח ערך רב כל כך, שאפילו אם המחיר יעלה ב - 100% או ב - 200%, עדיין התועלת תהיה גדולה יותר מהמחיר. זו החשיבה שצריכה להנחות אנשי מכירות, שכן המושג יקר תמיד יחסי לערך המתקבל ולא לכסף שמשולם. לסיכום, מה עליך לעשות כדי להרגיש בנוח למכור מוצר יקר? אנשי מכירות שחווים קושי במכירת מוצר יקר צריכים לשנות את זווית המבט שלהם מהמחיר אל התועלת. עליהם לשאול את עצמם: ... לשפר ביטחון עצמי במכירות? איך לשכנע לקוח לקנות? איך להתמודד עם התנגדויות במכירה? איך למכור מוצר יקר אם אתה מרגיש שהוא יקר מדי? אנשי מכירות רבים חווים קושי במכירת מוצרים יקרים, במיוחד כשהם מרגישים שהמוצר מתומחר גבוה מדי ביחס לערכו. הקושי גובר כאשר איש המכירות אינו בעל השליטה על קביעת המחיר והוא מתמודד עם תחושה שהוא מרמה את הלקוח. מדוע איש מכירות מרגיש שהמוצר יקר מדי? לעיתים, התחושה שהמוצר יקר נובעת מהפער שבין עלות הייצור למחיר המכירה. לדוגמה, אם מוצר עולה לייצור שקל ונמכר במאה שקלים, איש המכירות עשוי לחוש שלא בנוח עם הפער הגדול. אך למעשה, מחיר המוצר אינו נקבע רק על פי עלות הייצור אלא בהתאם לערך ... נוסף כדי להשיג את המוצר במחיר נמוך יותר, הדבר עשוי להצדיק את המחיר הגבוה יותר. - המחיר תלוי גם ביכולת הכלכלית של הלקוח - ייתכן שאיש המכירות חושב שהמוצר יקר, אך עבור הלקוח בעל הכנסה גבוהה המוצר עשוי להיות זול ביחס לערך שהוא מספק. איך לשנות את ... זול מדי, מתוך תפיסה שמוצר זול אינו איכותי. סיכום הצלחת המכירה של מוצר יקר אינה תלויה בעלות הייצור שלו אלא בערך שהוא מספק ללקוח. איש מכירות שחושב שהמוצר יקר מדי צריך לשאול את עצמו - האם המחיר מוצדק ביחס לתועלת שהלקוח מקבל? אם התשובה חיובית, ... עצמי במכירות? איך לשכנע לקוח לקנות? איך להתמודד עם התנגדויות במכירה? שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של מכירות ואנשי מכירות והעניין הוא, שלפעמים איש המכירות קשה לו למכור את המוצר משום שהוא חושב שהמוצר יקר מדי. בן אדם עובד שכיר באיזה מקום הוא לא יכול לקבוע את המחיר של המוצר, הוא מוכר את המוצר וקשה לו למכור את המוצר כי הוא חושב שזה מוצר יקר מדי. הרבה פעמים זה קורה ושהשאלה היא בעצם איך איש המכירות יכול להתמודד עם המחשבה שהמוצר הזה יקר מדי, עכשיו בגדול כמובן שמדובר על איש מכירות הגון שהוא מנסה לא לדפוק את הלקוח והוא חושב שהמוצר יקר מדי וזה מרמה את הלקוח ולכן קשה לו למכור את המוצר ללקוח. והדרך או אחת הדרכים להתייחס לעניין הזה שאיש המכירות חושב שהמוצר יקר מדי, כל שכן אם הלקוח חושב שהמוצר יקר מדי והוא משדר את זה לאיש מכירות והאיש מכירות מסכים איתו בתת מודע שלו לפחות. אחת הדרכים היא בעצם להבין מה פרוש המושג יקר אז מהיבט מסוים לפעמים הרבה פעמים איש המכירות חושב שהמוצר הזה יקר בגלל שהוא חושב שיש מתח רווחי מאוד גדול בין עלות הייצור של המוצר לבין עלות המכירה ... ללקוח אז איש מהכירות מרגשי לא בנוח הוא אומר זה עלה לנו שקל, אני יודע שהם קנו את זה פה בשקל, למה אתם מוכרים את זה במאה שקל?. נגיד שאיש מכירות קשה לו למכור את המוצר הזה ללקוח ומה שצריך לדעת שמצד האמת כמה המוצר הזה עלה לך הוא לא בהכרח קשור, לא ... זה לא המקרה אז צריך עוד פעם להסתכל על זה מהכיוון השני האם הכסף שהלקוח שילם, זה כמובן גם תלוי בכמות הכסף שיש ללקוח כי הרבה פעמים איש המכירות אין לו הרבה כסף והוא אפילו לא יכול להרשות לעצמו לקנות את המוצר שאותו הוא מנסה למכור למישהו אחר ואז ...
להצליח להיות איש מכירות, שכנוע עצמי, קשה למכור, קשיים של אנשי מכירות, התמודדות של אנשי מכירות, להצליח למכור, לרצות למכור, לרצות להיות איש מכירות, למכור לעצמך, לשכנע את עצמך
להצליח להיות איש מכירות, שכנוע עצמי, קשה למכור, קשיים של אנשי מכירות, התמודדות של אנשי מכירות, להצליח למכור, לרצות למכור, לרצות להיות איש מכירות, למכור לעצמך, לשכנע את עצמך
... להיות איש מכירות, שכנוע עצמי, קשה למכור, קשיים של אנשי מכירות, התמודדות של אנשי מכירות, להצליח למכור, לרצות למכור, לרצות להיות איש מכירות, למכור לעצמך, לשכנע את עצמך למה לאנשי מכירות קשה למכור ואיך להתמודד עם הקושי? אליעד כהן מסביר שיש אנשים העוסקים במכירות אשר חווים קושי רב בתהליך המכירה. ישנם אנשי מכירות שמרגישים שאין להם חשק או רצון למכור, אפילו כאשר הם יודעים כיצד לבצע את המכירה בפועל. הסיבה לקושי זה, לדברי אליעד, קשורה לתהליך פנימי של שכנוע עצמי שמתרחש אצל כל איש מכירות לפני שהוא פונה ללקוח. אליעד מדגיש כי לפני שאיש מכירות יכול לשכנע לקוח לקנות מוצר כלשהו, עליו קודם כל לשכנע את עצמו שהוא בכלל רוצה ויכול למכור את המוצר. מה זה אומר למכור לעצמך ולמה זה קריטי להצלחה במכירות? כאשר איש מכירות יוצא לשטח, לפני שהוא מוכר ללקוח את המוצר, הוא חייב לעבור תהליך של מכירה פנימי שבו הוא מוכר לעצמו את הרצון למכור. מדובר בשלב קריטי בתהליך המכירה, משום שאם איש המכירות אינו מצליח לשכנע את עצמו שיש לו סיבה טובה לבצע את המכירה, הוא יתקשה מאוד לשכנע את הלקוח עצמו. לפי אליעד, ... בתהליך הזה. כיצד ניתן לשכנע את עצמך לרצות למכור? אליעד כהן מסביר שהשיטה שבה ניתן לשכנע את עצמך למכור זהה לחלוטין לשיטה שבה משכנעים לקוח לקנות מוצר. כאשר איש המכירות ניגש למכור, עליו לחשוב באופן ברור ומסודר על היתרונות והחסרונות בתהליך המכירה מבחינתו האישית. אליעד מציע ... לתהליך חיצוני מול הלקוח. למה חשוב לזהות את ההתנגדויות הפנימיות שלך לפני שאתה מוכר ללקוחות? אליעד מציין שכשם שלקוח יכול להעלות התנגדויות לרכישת מוצר, כך גם איש המכירות עשוי לחוות התנגדויות פנימיות לשכנע את עצמו למכור. ההתנגדות הפנימית של איש המכירות עשויה להיות חזקה ממש כמו התנגדויות של לקוחות. לכן חשוב מאוד שאיש המכירות יכיר את ההתנגדויות של עצמו ויידע להתמודד איתן מראש, בדיוק כפי שמתמודדים עם התנגדויות של לקוחות. זה שלב ... בכך שתמכור לעצמך את הרעיון שאתה רוצה למכור, שהרי זהו הבסיס והמהות להצלחה בכל תהליך מכירה. הוא מדגיש שיכולת השכנוע העצמי היא תנאי הכרחי וקריטי להצלחתך כאיש מכירות לאורך זמן. איך להתמודד עם קושי במכירות? איך לשכנע את עצמך למכור? למה קשה לי למכור? כיצד להתמודד עם ... מהי חשיבות השכנוע העצמי במכירות? שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של מכירות ושכנוע אנשים ולמכור לאנשים. והפעם אני רוצה לדבר על ההיבט שבו יש אנשי מכירות שקשה להם למכור, לא אוהבים למכור לא רוצים למכור, אין להם חשק למכור או מה שזה לא יהיה או שיש אנשים כאלה ... של מכירה שמתבצע בין המוכר לבין עצמו. בכל פעם שמוכר מוכר לך מוצר לפני כן המוכר היה צריך למכור לעצמו את הרצון למכור לך את המוצר, מה זאת אומרת בכל פעם שאתה כאיש מכירות הולך למכור מוצר לפני שאתה הולך למכור את המוצר אתה צריך למכור לעצמך את הרעיון שאתה רוצה למכור את המוצר, שאתה מוכן להתאמץ כדי למכור את המוצר וכו. מה אני בעצם רוצה להגיד שהדרך להתמודד עם קושי למכור, כשאיש מכירות מרגיש שיש לו קושי למכור מה שהוא צריך לעשות זה לנסות להתמודד עם הסיטואציה הזאת שבה הוא מרגיש שקשה לו ... איזה יתרונות יש לי בלשכנע, איזה יתרונות יש לי בכל התהליך הזה של מכירות ומצד שני איזה חסרונות יש לי בתהליך של המכירות. כמו שלקוח יכול להתנגד לקנות מוצר ככה איש המכירות יכול להרגיש בתוכו את ההתנגדות לקנות מעצמו את הרעיון שאומר לו לך תמכור מוצרים זה אותו דבר בדיוק, כל מה ...
הדרכת אנשי מכירות, לא רוצה לשקר ללקוח, לשקר בתהליך מכירה, לשקר את הלקוח, שקרים לבנים, שקר לטובת הלקוח, לרמות את הלקוח, בעיות של אנשי מכירות, להצליח למכור, הדרכת מנהלים
הדרכת אנשי מכירות, לא רוצה לשקר ללקוח, לשקר בתהליך מכירה, לשקר את הלקוח, שקרים לבנים, שקר לטובת הלקוח, לרמות את הלקוח, בעיות של אנשי מכירות, להצליח למכור, הדרכת מנהלים
... אנשי מכירות, לא רוצה לשקר ללקוח, לשקר בתהליך מכירה, לשקר את הלקוח, שקרים לבנים, שקר לטובת הלקוח, לרמות את הלקוח, בעיות של אנשי מכירות, להצליח למכור, הדרכת מנהלים איך לשכנע איש מכירות לשקר ללקוח למרות התנגדותו? אליעד כהן מסביר בסיטואציה מורכבת שבה מנהל מכירות רוצה לשכנע עובד שלו לשקר ללקוח, אך העובד מסרב בטענה שהדבר ... יהיה מוכן לשקר מתוך תחושת שליחות חיובית. אתיקה במכירות שקרים לבנים והשפעתם איך לשכנע אנשים האם שקר יכול להיות חיובי? הדרכת אנשי מכירות איך ניתן לשכנע איש מכירות לשקר ללקוח למרות שהוא מסרב לכך? כאשר מנהל מכירות נתקל בעובד שמסרב לשקר ללקוח בטענה שזה אינו מוסרי, השאלה ... פגיעה מוסרית, אלא אמצעי להועיל ללקוח. אתיקה במכירות שקרים לבנים והשפעתם איך לשכנע אנשים האם שקר יכול להיות חיובי? הדרכת אנשי מכירות עכשיו הנושא הוא כזה נניח שיש לך עובד ואתה מנהל חברת מכירות ...
איך למכור מוצרים יקרים? מחלקת המכירות מול מחלקת היצור, הדרכת אנשי מכירות, למה המוצר יקר? מחלקת המכירות מול מחלקת הפיתוח, כשלים בתהליך מכירה, למה המוצר כל כך יקר? תמחור מוצר, איך לשווק מוצר יקר? איך להדריך אנשי מכירות? יעוץ מכירות
... למכור מוצרים יקרים? מחלקת המכירות מול מחלקת היצור, הדרכת אנשי מכירות, למה המוצר יקר? מחלקת המכירות מול מחלקת ... כשלים בתהליך מכירה, למה המוצר כל כך יקר? תמחור מוצר, איך לשווק מוצר יקר? איך להדריך אנשי מכירות? יעוץ מכירות איך למכור מוצרים יקרים בצורה ... לייצר קשר הדוק וברור בין מחלקת המכירות לבין מחלקת הפיתוח. מדובר בשתי מחלקות שונות במהותן: אנשי המכירות הם אלו שאחראים למכירת המוצר בפועל, בעוד ... לפרטי פרטים מדוע הוא נבנה כך ולא אחרת. אליעד כהן מסביר, כי לרוב קיים פער משמעותי בין מה שאיש המכירות חושב שהוא מוכר לבין מה שהוא באמת מוכר. אנשי המכירות בדרך כלל יודעים את הדברים הבסיסיים ביותר ... ובנו אותו, ולכן הם מכירים לעומק כל יתרון וכל פונקציה ייחודית שבו. לדוגמה, אליעד מביא איש מכירות שמוכר רכב. איש המכירות יכול לחשוב שהוא מוכר את הרכב המהיר ביותר, ... הכי ידידותי לסביבה. כל יתרון נוסף זה יכול להיות גורם מכריע בהחלטת הלקוח לרכוש את הרכב. אם איש המכירות לא מודע לכך, הוא למעשה מפספס הזדמנות קריטית למכור את המוצר בקלות רבה יותר או במחיר גבוה יותר. מדוע אנשי מכירות חייבים להכיר את היתרונות לעומק? כאשר מוצר נמכר במחיר גבוה, לעיתים קרובות הלקוחות יביעו התנגדות בשל המחיר. איש מכירות שאינו מבין לעומק את הסיבות לתמחור הגבוה, ... להסביר את היתרון האיכותי ללקוח ולהיתקל בקושי להתמודד עם התנגדות מסוג יקר לי. במקרים כאלו, איש המכירות עלול להתבלבל, לא לדעת כיצד לענות, או אפילו ... על כל יחידה, למרות המחיר הגבוה, פשוט בגלל שהעלויות שלה גבוהות באופן יחסי למוצר זול יותר. איש מכירות שמכיר את הפרטים האלו לעומק ומבין את הסיבות ... להצדיק בפני הלקוח את המחיר הגבוה. לכן, חשוב שהמכירות יהיו מסונכרנות לחלוטין עם הפיתוח. אנשי המכירות חייבים להכיר היטב את כל הפרטים והיתרונות של ... לשפר את תהליך המכירה של מוצרים יקרים? כדי לשפר את תהליך המכירה, אליעד מציע שההנהלה תוודא שאנשי המכירות עוברים הדרכות מפורטות עם אנשי הפיתוח ... היתרונות של המוצר, את עלויות הייצור ואת הסיבות המדויקות לתמחור הגבוה. הדרכות כאלו יאפשרו לאנשי המכירות לתת תשובות טובות ללקוחות שמתלוננים על ... של ניסיון לגרוף רווחים מוגזמים. באופן כללי, אליעד מסביר שתהליך מכירה מוצלח הוא כזה שבו איש המכירות מבין בדיוק מה הוא מוכר, יודע בדיוק אילו ... יקרים? איך להתמודד עם התנגדות של לקוחות למחיר גבוה? איך לתמחר מוצר בצורה נכונה? הדרכת אנשי מכירות מחלקת המכירות מול מחלקת הפיתוח מה לענות ...
הדרכת מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח
הדרכת מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח
... קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות , אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח איך לשכנע לקוח שהרצון שלך הוא בעצם הרצון שלו? הרבה אנשי מכירות שואלים איך לגרום ללקוח לחשוב שהרצון שלהם הוא בעצם הרצון שלו, אבל זו טעות מהותית. אליעד מסביר כי הטעות נעוצה בשאלה עצמה. במקום לנסות לשכנע ... הבסיסית במכירות היא שאיש המכירות לא מאמין שהלקוח רוצה לקנות את המוצר באמת, ולכן השאלה שלו מנוסחת בצורה לא נכונה: איך אני משכנע אותו לרצות את מה שאני רוצה? במקום להבין למה ... נזק או חיסרון מסוים, איש המכירות לא צריך להתעלם מכך או לשקר ללקוח. במקום זאת, עליו להכיר בטענה, אבל להראות ללקוח שהערך שהוא מקבל עולה בהרבה על אותו חיסרון. לדוגמה, אם ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הדרכת אנשי מכירות, מהי המחלה של אנשי המכירות? למה אתה לא מצליח למכור? איש מכירות טיפש, איש מכירות חכם, טעויות של אנשי מכירות, מה לעשות אם אין ללקוח כסף? איזה אופי צריך איש מכירות? הלקוח מוכר לאיש המכירות, אל תיתן ללקוח למכור לך, טיפול בהתנגדויות מכירה, איש מכירות עם אופי גרוע, לא לקנות את ההתנגדות של הלקוח, איך למכור בכל מצב? מיינדסט של איש מכירות מומחה, איך ללמוד למכור? עובדה ופירוש בתהליך מכירה, הטלת ספק בתהליך מכירה, ניתוח סיבתיות בתהליך מכירה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: אנשי מכירות, מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש או אין אלוהים? האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: אנשי מכירות, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך ליצור אהבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך להיות מאושר ושמח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לחנך ילדים? איך להעריך את עצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך למצוא זוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי להצלחה, יועץ טיפולי, הדרכה בנושא אנשי מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1875 שניות - עכשיו 15_07_2025 השעה 11:28:47 - wesi1