... משום שאין דבר כזה כלל. ואם רצונו של
אלוהים נפרד מעצמותו, הרי שממילא קיומו של רצון האלוהים, הוא עצמו לא מחויב כלל, משום שהוא לא מצוי ראשון, ואכ ... שכאשר מדברים על רצונו של אלוהים, הרי
שאלוהים נפרד מרצונו, ואכ הוא לא המצוי הראשון. אאכ מדברים על ישות שהיא חסרת רצון תודעה מחשבה רגש וכולי, שהיא ... מחייבת את הכל, גם היא טעות. כי אם מהות
האלוהים נפרדת מהעולם, הרי שהיא לא אין סופית, והרי שהיא לא הראשונה וכולי כנל. ועוד יש להבין, כי אלוהים רצונו ...