אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איתור צרכים ✔דייטים, הכרויות, אומנות הפיקאפ, אומנות הפיתוי, אקסית מיתולוגית, לא התגבר על האקסית, סיפורים על אקסים, איך לגרום למישהו לרצות אותך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
6:00דייטים, הכרויות, אומנות הפיקאפ, אומנות הפיתוי, אקסית מיתולוגית, לא התגבר על האקסית, סיפורים על אקסים, איך לגרום למישהו לרצות אותך? איתור צרכי הלקוח, שיטות מכירה, יצירת כימיה
האם לדבר על אקסים או מערכות יחסים אחרות בזמן דייט?

כאשר אנשים נמצאים בדייט או במערכת יחסים, קורה לפעמים שאחד הצדדים מספר על מערכות יחסים קודמות שלו, או על אנשים אחרים שהוא יוצא איתם במקביל. הסיטואציה הזו עלולה ליצור תחושת קנאה או חוסר ביטחון אצל הצד שמעוניין בבן הזוג. לכן עולה השאלה, האם כדאי לדבר על הנושא הזה או שעדיף להימנע ממנו?

אליעד כהן מסביר שאם הבחורה רוצה שהגבר ירצה אותה, יש לה כמה אפשרויות שונות להתמודדות עם הסיטואציה:
  • אפשרות ראשונה היא להקשיב לו, לפתח את השיחה ואפילו לפרגן לו על מערכות היחסים שהוא מתאר. היתרון הוא שכך אפשר להבין מה הוא באמת מחפש בבני זוג, ומה חשוב לו בקשרים שלו.
  • אפשרות שנייה היא להקטין את החשיבות של מערכות היחסים האחרות. כלומר, לשמוע מה הוא מחפש שם ולהציג בפניו את המערכות האלו באופן פחות חיובי, בצורה מעודנת ומתוחכמת, כדי שהוא יבין שאין שם יתרונות אמיתיים או שהם לא משמעותיים כמו שהוא חושב.
לדוגמה, אם הוא מספר שהוא אוהב מערכת יחסים מסוימת כי היא מעניקה לו תחושת חופש, הבחורה יכולה לגרום לו להבין שאותו חופש שהוא מחפש שם הוא לא באמת גדול כל כך, או שהיא יכולה להציע לו תחושת חופש גדולה יותר בצורה אחרת.

מה החסרונות בשיחה על מערכות יחסים אחרות?

אליעד מסביר שיש כמה חסרונות אפשריים לשיחה כזאת:
  • הצד שמקשיב לשיחה יכול להיתפס כידיד בלבד, כי הוא מתעניין יותר מדי ביחסים של הצד השני עם אחרים, מה שעלול להרחיק אותו מתפיסתו כבן זוג פוטנציאלי.
  • השיחה נותנת לגיטימציה לקשרים האחרים, כי ככל שמדברים עליהם, הם נתפסים כנורמליים, מקובלים ומוכרים יותר, מה שעלול להוביל את האדם לחשוב שזו מציאות לגיטימית ומקובלת עבורו.
  • לפעמים, הצד שרוצה לשדר שהוא חזק ושהוא לא נפגע מקשרים אחרים של בן הזוג, מנסה לפרגן ולהראות שהקשרים האלו לא מפריעים לו. הבעיה בכך היא שזה יכול לשדר לצד השני שהוא מוותר עליו בקלות, או שהוא לא באמת מעוניין בו בצורה עמוקה. עם זאת, גם לגישה הזו יש יתרון מסוים, כי היא יכולה לשדר ביטחון ועצמאות, וליצור משיכה נוספת אצל הצד השני.
אליעד מסביר שהמפתח להצלחה בגישה הזו הוא איזון עדין. צריך לדעת מתי לפרגן, מתי להקטין את החשיבות של המערכות האחרות, ומתי להראות שאתה עצמאי ולא תלוי בקשר.

איך אפשר ללמוד מהעולם העסקי על התמודדות עם סיפורים על מערכות יחסים אחרות?

אליעד נותן דוגמה מעולם העסקים כדי להמחיש את הגישה. למשל, בעל מסעדה ששומע לקוחות מדברים על מסעדה אחרת יכול לבחור בין שתי גישות עיקריות:
  • להתעלם מהשיחה ולהסיט את תשומת ליבם אל המסעדה שלו בלבד, כדי לא להעניק לגיטימציה למתחרים.
  • להקשיב היטב לשיחה, להבין בדיוק מה היתרונות של המסעדה המתחרה, ולאחר מכן לנסות להקטין את היתרונות האלה או להציע אותם בצורה טובה יותר אצלו, במסעדה שלו.
באותה צורה, גם בדייט או במערכת יחסים, אפשר ללמוד ממה שהצד השני אומר על בני הזוג האחרים שלו, להבין את היתרונות שלהם, ואז להציע אותם בדרכים אחרות, טובות יותר ומתאימות יותר עבורך.

למה חשוב לא לשדר שאתה מנסה לשנות את בן הזוג?

אליעד מסביר שאחת הטעויות הנפוצות היא לנסות לשנות את בן הזוג או להפסיק את הקשרים האחרים שלו בכוח. הוא מדגיש שאם הצד השני מרגיש שמקבלים אותו כמו שהוא, בלי לנסות לשנות אותו, נוצרת אווירה נוחה ופתוחה יותר. זה הופך את הקשר למיוחד, כי הוא לא מרגיש מאוים או בלחץ להשתנות.

עם זאת, גם לגישה זו יש חיסרון מסוים - אם הצד השני מרגיש שמקבלים אותו לחלוטין והוא יכול להיות עם כמה אנשים במקביל ללא הגבלה, הוא עלול שלא לבחור דווקא באדם הספציפי הזה כבן זוג בלעדי. לכן, גם כאן יש צורך באיזון ובהתאמה מדויקת של המסר שרוצים להעביר.

כיצד לשלוט נכון במינונים בשיחה על מערכות יחסים אחרות?

אליעד מדגיש את החשיבות של שליטה במינונים בשיחה על מערכות יחסים אחרות. לפעמים כדאי להקשיב ולפרגן, לפעמים עדיף להקטין את החשיבות, ולפעמים נכון להראות שאתה לא תלוי בבן הזוג. המפתח הוא לדעת לשלב בין כל הגישות באופן נכון ומדויק, בהתאם לסיטואציה ולאדם שמולך.

לסיכום, שיחה על אקסים ומערכות יחסים אחרות אינה בהכרח שלילית. אפשר וצריך להשתמש בה ככלי להבנת הצרכים והעדפות של בן הזוג, אך חשוב להיות מודעים גם לסכנות האפשריות שבשיחה זו. האיזון הנכון בין פרגון, הקטנת חשיבות, ועצמאות רגשית, הוא שמאפשר ליצור משיכה ועניין לאורך זמן.
איך להתמודד עם סיפורים על אקסים בזמן דייט או מערכת יחסים?

לעיתים במהלך דייט או מערכת יחסים, אחד מבני הזוג מספר על מערכות יחסים קודמות או מדבר על אנשים אחרים שהוא יוצא איתם. הסיטואציה הזו עשויה לעורר קנאה או חוסר ביטחון, ולכן עולה השאלה - האם כדאי לפתח את השיחה על זה או להימנע ממנה?

איך אפשר לנצל את המידע כדי לגרום לו לרצות אותך?

כאשר מישהו מספר על חוויות רומנטיות קודמות, ניתן להשתמש במידע הזה כדי להבין מה הוא מחפש. במקום להירתע מהשיחה, אפשר לנסות לזהות מה מושך אותו באותן מערכות יחסים, ומה הוא מחפש אצל בני זוג.

איך ניתן להשפיע על התפיסה שלו כלפי מערכות היחסים האחרות?

ישנן שתי דרכים מרכזיות:
  • אפשר להקטין את החשיבות של המערכות האחרות על ידי כך שמציגים אותן באור פחות אטרקטיבי, מבלי שזה ייראה כהתקפה ישירה.
  • אפשר לספק לו את מה שהוא מחפש בדרכים אחרות, כך שהוא ימצא אצלך את מה שהוא חושב שקיים במערכות האחרות.
מה הסכנות בהתעמקות בשיחה על מערכות יחסים קודמות?

ישנם מספר חסרונות בשיחה כזו:
  • עלול להיווצר מצב שבו בן הזוג יתפוס אותך כ"ידידה" במקום כבת זוג פוטנציאלית.
  • הדיון במערכות יחסים אחרות עלול להעניק להן תוקף ולגיטימציה, מה שעלול לגרום לו להרגיש שהן חלק נורמלי מהחיים שלו.
  • אם תנסי לשדר "כוח" בכך שתפרגני למערכת היחסים הנוכחית שלו, זה עשוי להתפרש כוויתור עליו, במקום כאסטרטגיה לגרום לו לרצות אותך.
כיצד ניתן להשוות את הדינמיקה הזו לעולם העסקי?

ניתן להמשיל את הסיטואציה הזאת לתחום העסקים. לדוגמה, בעל מסעדה ששומע את לקוחותיו מדברים על מסעדה מתחרה, יכול לבחור אחת משתי גישות:
  • להתעלם מהשיחה ולהתמקד בחוויית הלקוח במסעדה שלו.
  • לנצל את המידע כדי להבין מה היתרונות של המסעדה המתחרה ולנסות להציע אלטרנטיבה טובה יותר.
איך ניתן לנצל את העיקרון הזה ליצירת כימיה במערכות יחסים?

במקום לראות את השיחה על מערכות יחסים קודמות כאיום, אפשר להשתמש בה ככלי להבנת הצרכים של בן הזוג. אם מבינים מה בדיוק הוא מחפש, ניתן להציע לו את אותם דברים, אבל בדרך שמתאימה לך ולמה שאת רוצה להשיג.

מה היתרון בגישה של "אני לא מנסה לשנות אותך"?

הרבה פעמים, כאשר מישהו מרגיש שבת הזוג החדשה לא מנסה לשנות אותו, אלא מקבלת אותו כמו שהוא, זה גורם לו להרגיש יותר בנוח איתה. זה הופך את הקשר למיוחד יותר, כי בניגוד לאחרות שמנסות לשנות אותו, היא מראה לו שהוא יכול להיות עצמו.

סיכום

בשיחה על מערכות יחסים קודמות או על בני זוג אחרים, חשוב לשלוט בגישה שלך: מצד אחד, אפשר להשתמש במידע כדי להבין מה בן הזוג מחפש ולהתאים את עצמך בהתאם, ומצד שני, יש להיזהר מלתת לגיטימציה מיותרת לקשרים אחרים. המפתח הוא לשמור על איזון נכון בין פרגון, הקטנת חשיבות הקשרים האחרים, והצגת עצמך כאופציה מועדפת.
עכשיו לפעמים אנשים נמצאים בדייטים יש כזאת תופעה, אוקי או נניח נגיד אנשים נגיד נמצאים בזוגיות אפילו והמהות של הסיפור הוא שלפעמים תוך כדי הדייט או תוך כדי הזוגיות אז הבן זוג או הדייט מספר על מערכות יחסים קודמות או אפילו וריאציה נגיד של ידידים נניח שאחד רוצה את השני והשני לא רוצה או פחות רוצה, המהות של מה שאני שואל היא כזה דבר ברגע שאחד מהאנשים מספר על מערכות יחסים אחרות שיש לו מה הטוב שיכול לצאת מזה או האם זה רע האם זה טוב לבן אדם שרוצה ואז הוא מקנא למה לא רוצים אותו כביכול.

ש: לא הבנתי.

אליעד: עוד פעם באה נגיד מישהי לצורך העניין אוקי והיא עכשיו רוצה מישהו מסוים והוא מספר לה על זה שהוא יוצא עם בחורות אחרות, עכשיו מה היא אמורה לעשות לפתח איתו את השיחה על זה או לא לפתח איתו את השיחה על זה?

ש: תלוי אם היא רוצה שיהיו יחסים.

אליעד: היא רוצה שהוא ירצה אותה.

ש: לפתח.

אליעד: לפתח לפרגן לו אפילו?

ש: אולי תלוי מה זה ייתן לה צריך לחשוב על הפרגון אבל העניין של לפתח הוא נראה לי מעניין כי אז היא יכולה להבין מה הוא צריך מה הוא רוצה מה הוא מחפש איך לתת לו את זה.

אליעד: אז קודם כל מה שאמרת, רגע שנייה אז קודם כל חלק גדול מהאנשים נלחצים מזה אז את לא נלחצת משום דבר כידוע שזה גם חיסרון ואז אז את אומרת קודם כל אוקי אם נגיד אפשר פשוט ברגע שאחד, נגיד הגבר נגיד מספר על בחורות אחרות שהוא יוצא איתן אז אפשר להשתמש בזה כדי לדעת מה הוא מחפש נניח. אוקי מה עוד אפשר לעשות כדי לדעת מה הוא מחפש ואז נגיד למלא לו את זה בדרכים אחרות לדוגמה, מה עוד אפשר לעשות?

ש: אפשר להקטין את המשמעות או אם אני רוצה או היא רוצה שלמערכת היחסים הזאת שהוא מספר עליה.

אליעד: נכון אז דבר אחד זה אפשר למצוא מה הוא מחפש שם דבר שני אפשר להקטין את מה שהוא מחפש שם לשמוע מה הוא מחפש שם ואז איכשהו בצורה סיבובית כזאת או אחרת להקטין את מה שהוא מחפש שם, אבל אוקי ומה החסרונות בלדבר איתו על בחורות אחרות נגיד?

ש: זה כואב אם מישהי מאוהבת.

אליעד: לא מההיבט שזה כואב מההיבט של למה דופק את הסיכוי שהוא ייקח אותך?

ש: הוא יחשוב שאת ידידה שלו ובזה נגמר הסיפור כי את מקשיבה לסיפורים שלו על בחורות אחרות.

אליעד: לא ואם את אומרת אני לא ידידה אני רוצה אותך נגיד כאילו בואי ננטרל את הרכיב הזה שהוא יחשוב שבגלל שאת מקשיבה לסיפורים אז את לא רוצה אותו.

ש: הוא גם הופך לו את זה יותר למחויב את המערכת יחסים עם הנשים האחרות הוא מכניס לו את המחשבה וזה יותר מחויב.

אליעד: מה שאמרת זה נכון אבל נחדד את זה אחרת לא יותר מחויב זה הופך את זה ליותר אפשרי כאילו אפשרי במובן של נותן לזה יותר לגיטימציה.

ש: מה לגיטימציה לא הבנתי.

אליעד: אני אסביר ברגע שלך יש לקוח, יש לך לקוח.

ש: בוא נישאר עם הבחורה זה בסדר.

אליעד: לא כי אני רוצה אבל לעבור את הדוגמה ללקוח כי זה אותו דבר עם לקוח, אתה מנהל מסעדה ואז אתה במסעדה אצלך רואה לקוחות שמדברים על מסעדה אחרת שהם אכלו בה מהיבט מסוים האינטרס שלך, נגיד הם מדברים איתך על מסעדה אחרת שהם אכלו בה מהיבט מסוים האינטרס שלך זה להעביר נושא כדי להזיז להם מהראש את המסעדה האחרת שיישארו רק במסעדה שלך "טוב בוא נתמקד במה שקורה פה עזבו אותי מסעדה אחרת".

אני לא מדבר עכשיו מההיבט של אגו שנפגע מדבר מההיבט של הביזנס מההיבט שאתה רוצה שיבואו לפה עוד פעם אז מהיבט מסוים עדיף לך שהם לא ידברו על המסעדה ששם כדי לא להפוך את המסעדה של שם ללגיטימית בעיניהם אבל מהיבט אחר יש לך אינטרס שידברו על המסעדה ששם מכמה סיבות גם כי אתה יכול להבין מה היתרונות שהם מוצאים שם וגם כי אתה יכול לנסות אחרי שתבין מה היתרונות שהם מוצאים שם להקטין את היתרונות האלה בעיניהם.

או להשיג את היתרונות האלה אצלך או לעשות כל מיני, יש לך בעצם מידע על המתחרים שלך אבל אף על פי כן יש בזה גם חיסרון כי אז זה כביכול נותן לגיטימציה למסעדה ששם על חשבונך אבל זה לא בהכרח חיסרון. זה מה שרציתי לחדד אבל מה שאת אמרת זה נכון יש פה עוד היבט שלא יהיה מצב שלפעמים בן אדם מנסה לשדר שהוא חזק ואז הוא אומר "כן אני אפרגן לבן אדם השני אפילו, כן נכון זה טוב שאכלתם שם במסעדה, זה טוב שאת יוצאת איתו טוב שאתה יוצא איתה" ואז כביכול מנסה לשדר חזק.

עכשיו בן אדם מנסה לשדר חזק כדי לשכנע את עצמו שהוא לא נפגע מזה שלא רוצים אותו אבל מצד שני הוא גם משדר לשני "אוקי מבחינתי זה בסדר שתהיה איתה או איתו ולא צריך אותי" ואף על פי כן גם לזה יש איזה יתרון, מה היתרון כי לפעמים אתה משדר למישהו "אני חזק אני לא צריך אותך" אז הוא רוצה אותך כי אתה חזק ולא צריך אותו. בקיצור צריך לדעת לשלוט במינונים כולם אותו דבר לשלוט במינונים, מה אתה אומר?

ש: גם לא רק לא רוצה כי זה סתם צורה חדשה שבדרך כלל כל הבחורות כאילו מתחילות סוג של להוציא אותו מהמערכת יחסים.

אליעד: שמה?

ש: מנסות סוג של להשתלט עליו שיפסיק את המערכת היחסים בצד כי היא מעוניינת בו.

אליעד: מה אתה בא להגיד עוד פעם?

ש: שברגע שהיא לא מנסה לשנות אותו היא כביכול הופכת להיות צורה מיוחדת.

אליעד: נכון אבל נניח שיש לו עוד כמה שמנסות לשנות אותו.

ש: לא סתם זה עוד.

אליעד: נכון הוא מביא עוד דבר הוא אומר אלו שלא מנסות לשנות אותו זה עצמו נותן לה יתרונות כי היא לא מנסה לשנות אותו אבל אולי זה יתרונות בתור מישהי שאפשר להיות איתה ולהיות גם עם אחרות תלוי מה היא רוצה.
איך לגרום לגבר לרצות אותך איתור הצרכים של הלקוח איך לגרום למישהו לרצות לאיים האם זה רע מיתולוגיה להפוך ידידים לבני זוג מראה יצירת כימיה ליצור משיכה רגשית לגיטימציה אומנות אומנות הפיקאפ אומנות הפיתוי אומנות הפיתוי אקס אומנות הפיתוי אקסית איך לגרום איך לגרום לאהוב אותי איך לגרום לאהוב אותך איך לגרום לאישה לאהוב אותי איך לגרום לאישה לאהוב אותך איך לגרום לאישה להתאהב בי איך לגרום לאישה להתאהב בך איך לגרום לאישה לרצות אותי איך לגרום לאישה לרצות אותך איך לגרום לאנשים לאהוב אותי איך לגרום לאנשים לאהוב אותך איך לגרום לאנשים להתאהב בי איך לגרום לאנשים להתאהב בך איך לגרום לאנשים לרצות אותי איך לגרום לאנשים לרצות אותך איך לגרום לבחור לאהוב אותי איך לגרום לבחור לאהוב אותך איך לגרום לבחור להתאהב בי איך לגרום לבחור להתאהב בך איך לגרום לבחור לרצות אותי איך לגרום לבחור לרצות אותך איך לגרום לבחורה לאהוב אותי איך לגרום לבחורה לאהוב אותך איך לגרום לבחורה להתאהב בי איך לגרום לבחורה להתאהב בך איך לגרום לבחורה לרצות אותי איך לגרום לבחורה לרצות אותך איך לגרום לבן לאהוב אותי איך לגרום לבן לאהוב אותך איך לגרום לבן להתאהב בי איך לגרום לבן להתאהב בך איך לגרום לבן לרצות אותי איך לגרום לבן לרצות אותך איך לגרום לבת לאהוב אותי איך לגרום לבת לאהוב אותך איך לגרום לבת להתאהב בי איך לגרום לבת להתאהב בך איך לגרום לבת לרצות אותי איך לגרום לבת לרצות אותך איך לגרום לגבר לאהוב אותי איך לגרום לגבר לאהוב אותך איך לגרום לגבר להתאהב בי איך לגרום לגבר להתאהב בך איך לגרום לגבר לרצות אותי איך לגרום לגבר לרצות אותך איך לגרום לגברים לאהוב אותי איך לגרום לגברים לאהוב אותך איך לגרום לגברים להתאהב בי איך לגרום לגברים להתאהב בך איך לגרום לגברים לרצות אותי איך לגרום לגברים לרצות אותך איך לגרום לה איך לגרום לה לאהוב אותי איך לגרום לה לאהוב אותך איך לגרום לה להתאהב בי איך לגרום לה להתאהב בך איך לגרום לה לרצות איך לגרום לה לרצות אותי איך לגרום לה לרצות אותך איך לגרום להתאהב בי איך לגרום להתאהב בך איך לגרום לו איך לגרום לו לאהוב אותי איך לגרום לו לאהוב אותך איך לגרום לו להתאהב בי איך לגרום לו להתאהב בך איך לגרום לו לרצות אותי איך לגרום לו לרצות אותך איך לגרום למישהו איך לגרום למישהו לאהוב אותי איך לגרום למישהו לאהוב אותך איך לגרום למישהו להתאהב בי איך לגרום למישהו להתאהב בך איך לגרום למישהו לרצות איך לגרום למישהו לרצות אותי איך לגרום למישהו לרצות אותך איך לגרום למישהי איך לגרום למישהי לאהוב אותי איך לגרום למישהי לאהוב אותך איך לגרום למישהי להתאהב בי איך לגרום למישהי להתאהב בך איך לגרום למישהי לרצות איך לגרום למישהי לרצות אותי איך לגרום למישהי לרצות אותך איך לגרום לנשים לאהוב אותי איך לגרום לנשים לאהוב אותך איך לגרום לנשים להתאהב בי איך לגרום לנשים להתאהב בך איך לגרום לנשים לרצות אותי איך לגרום לנשים לרצות אותך איך לגרום לרצות אותי איך לגרום לרצות אותך איך לשכנע מישהו איתור הצרכים של הלקוח איתור צרכי הלקוח איתור צרכי לקוח איתור צרכים איתור צרכים עם לקוח איתור צרכים של הלקוח איתור צרכים של לקוח אפיון צרכים אקס אקס איך לגרום אקס מיתולוגי אקסים אקסים מיתולוגיים אקסית אקסית איך לגרום אקסית מיתולוגית בירור צרכים דייט דייטים דייטינג האקס האקסית היכרויות הכרויות הלקוח הלקוח שלך זיהוי צרכים יצירת כימיה כימיה לא התגבר על האקס לא התגבר על האקסית לאהוב אותי לאהוב אותך לאהוב רק אותי לאהוב רק אותך לאתר את הצרכים של הלקוח לאתר את צרכי הלקוח לגרום לגרום לאהוב אותי לגרום לאהוב אותך לגרום לאישה לגרום לאישה לאהוב אותי לגרום לאישה לאהוב אותך לגרום לאישה להתאהב בי לגרום לאישה להתאהב בך לגרום לאישה לרצות אותי לגרום לאישה לרצות אותך לגרום לאנשים לאהוב אותי לגרום לאנשים לאהוב אותך לגרום לאנשים להתאהב בי לגרום לאנשים להתאהב בך לגרום לאנשים לרצות אותי לגרום לאנשים לרצות אותך לגרום לבחור לגרום לבחור לאהוב אותי לגרום לבחור לאהוב אותך לגרום לבחור להתאהב בי לגרום לבחור להתאהב בך לגרום לבחור לרצות אותי לגרום לבחור לרצות אותך לגרום לבחורה לגרום לבחורה לאהוב אותי לגרום לבחורה לאהוב אותך לגרום לבחורה להתאהב בי לגרום לבחורה להתאהב בך לגרום לבחורה לרצות אותי לגרום לבחורה לרצות אותך לגרום לבן לאהוב אותי לגרום לבן לאהוב אותך לגרום לבן להתאהב בי לגרום לבן להתאהב בך לגרום לבן לרצות אותי לגרום לבן לרצות אותך לגרום לבת לאהוב אותי לגרום לבת לאהוב אותך לגרום לבת להתאהב בי לגרום לבת להתאהב בך לגרום לבת לרצות אותי לגרום לבת לרצות אותך לגרום לגבר לגרום לגבר לאהוב אותי לגרום לגבר לאהוב אותך לגרום לגבר להתאהב בי לגרום לגבר להתאהב בך לגרום לגבר לרצות אותי לגרום לגבר לרצות אותך לגרום לגברים לאהוב אותי לגרום לגברים לאהוב אותך לגרום לגברים להתאהב בי לגרום לגברים להתאהב בך לגרום לגברים לרצות אותי לגרום לגברים לרצות אותך לגרום לה לגרום לה לאהוב אותי לגרום לה לאהוב אותך לגרום לה להתאהב בי לגרום לה להתאהב בך לגרום לה לרצות לגרום לה לרצות אותי לגרום לה לרצות אותך לגרום לו לגרום לו לאהוב אותי לגרום לו לאהוב אותך לגרום לו להתאהב בי לגרום לו להתאהב בך לגרום לו לרצות לגרום לו לרצות אותי לגרום לו לרצות אותך לגרום למישהו לגרום למישהו לאהוב אותי לגרום למישהו לאהוב אותך לגרום למישהו להתאהב בי לגרום למישהו להתאהב בך לגרום למישהו לרצות לגרום למישהו לרצות אותי לגרום למישהו לרצות אותך לגרום למישהי לגרום למישהי לאהוב אותי לגרום למישהי לאהוב אותך לגרום למישהי להתאהב בי לגרום למישהי להתאהב בך לגרום למישהי לרצות לגרום למישהי לרצות אותי לגרום למישהי לרצות אותך לגרום לנשים לאהוב אותי לגרום לנשים לאהוב אותך לגרום לנשים להתאהב בי לגרום לנשים להתאהב בך לגרום לנשים לרצות אותי לגרום לנשים לרצות אותך לגרום לרצות אותי לגרום לרצות אותך להחזיר אקסית שלא רוצה אותי ויש לה מישהו לאהוב אותי להתאהב בי להתאהב בך להתאהב רק בי להתאהב רק בך להתגבר על אקס להתגבר על אקסית לקוח לקוחות לרצות לרצות אותי לרצות אותך לרצות רק אותי לרצות רק אותך לשכנע מישהו לשכנע מישהו לרצות לשכנע מישהו לרצות אותך מיתולוגיה מכירה סיפור סיפורים סיפורים על אקסים סיפורים על אקסית פיקאפ פיתוי פיתויים צורך של לקוח צרכי הלקוח צרכי לקוח צרכים של לקוח רצון שיטות שיטות מכירה שיטת מכירה שיטת מכירות
איתור צרכי הלקוח, 2 סוגים של צרכים של הלקוח, 2 סוגים של איתור צרכים, איזה איתור צרכים לא לעשות? טעויות באיתור צרכי הלקוח, מתי לא לעשות איתור צרכי הלקוח? איתור צרכי הלקוח לפני רכישה, איתור צרכי הלקוח אחרי רכישה, סוגים של צרכי הלקוח, למה לאתר את צרכי הלקוח? איזה צרכים של הלקוח לא צריך לאתר? טעויות של אנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, מילוי צרכי הלקוח, איזה איתור צרכים לעשות ללקוח? איזה צרכים של הלקוח צריך לאתר?
איתור צרכי הלקוח, 2 סוגים של צרכים של הלקוח, 2 סוגים של איתור צרכים, איזה איתור צרכים לא לעשות? טעויות באיתור צרכי הלקוח, מתי לא לעשות איתור צרכי הלקוח? איתור צרכי הלקוח לפני רכישה, איתור צרכי הלקוח אחרי רכישה, סוגים של צרכי הלקוח, למה לאתר את צרכי הלקוח? איזה צרכים של הלקוח לא צריך לאתר? טעויות של אנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, מילוי צרכי הלקוח, איזה איתור צרכים לעשות ללקוח? איזה צרכים של הלקוח צריך לאתר? וכאן אסביר, איזה צרכי לקוח צריך לא לאתר לפני הרכישה של הלקוח ... של הלקוח כן צריך לאתר. או במילים אחרות, אסביר את העניין של איתור צרכי הלקוח, מה מהותו? מה תכליתו? מה לעשות ומה לא לעשות? איזה צרכי לקוח לאתר? איזה צרכי לקוח לא לאתר? ועוד. אז ... לו את השירות הטוב ביותר בהתאם לצרכים שלו. אבל יש עוד סוג של איתור צרכים, והוא איתור צרכים שמתרחש לפני שהלקוח רוכש את המוצר ולפני שהוא מתחיל להיות לקוח משלם. גם בשלב הזה, שהלקוח הוא עדיין רק לקוח פוטנציאלי, גם כאן צריכים לעשות איתור צרכים של הלקוח. למה? מכמה סיבות, שהמטרה שלהן, היא לגרום ללקוח לרכוש את המוצר. דהיינו, אם לדוגמה לא נדע בכלל מה ... נדע להציע ללקוח מחיר על מה שהוא רוצה וכולי. ולכן צריכים לעשות איתור צרכים כלשהו, לפני שהלקוח רוכש מאיתנו משהו, כדי להיעזר באיתור הצרכים הזה, כדי לסגור עסקה עם הלקוח, או כדי לסנן את הלקוח החוצה, אם הוא לא מתאים להיות לקוח שלנו ממגוון סיבות. ... לשלם, הוא אחד מהצרכים של הלקוח וכולי. בכל מקרה, צריכים לעשות איתור צרכי הלקוח, גם לפני שהלקוח רוכש משהו, כדי לגרום ללקוח לקנות. והעניין של איתור צרכים, הוא עולם שלם בפני עצמו וכולי. וכאן אני רוצה לחדד את הנקודה הבאה והיא, שללקוח יש המון צרכים. ויש המון צרכים ... בוודאות נצטרך לדעת אותם, זה לא אומר שאנחנו צריכים לעשות איתור צרכים של הצרכים האלו לפני שהלקוח הוא לקוח משלם. לדוגמה, נניח שלקוח רוצה לרכוש שירותי כתיבת הסכם ממון. במקרה כזה לדוגמה, הגיוני לעשות איתור צרכים של הלקוח, בכל צורך שיש ללקוח, כדי להחליט שהוא רוצה לרכוש את השירות הזה, ודווקא מאיתנו בסכום שאנחנו רוצים. אבל לא צריך לעשות איתור צרכים ספציפי ברמת המיקרו, של מה בדיוק הלקוח רוצה שיהיה כתוב בהסכם הממון שהוא רוצה לערוך. דהיינו, שיש שאלות שהלקוח ... טרחה. אבל לפני כן, אנחנו לא רוצים להיכנס עם הלקוח לסוג הזה של איתור הצרכים. ולמה אנחנו לא רוצים לפני שהלקוח משלם, להיכנס איתו לאיתור צרכים הזה? תשובה: זה ממגוון סיבות, לדוגמה: עלות של זמן ביחס לתועלת. כאשר בעולם אידיאלי, היינו עושים איתור צרכים מלא, מייצרים ללקוח את המוצר, מציעים לו לרכוש אותו אחרי שהוא ישתמש בו ויהיה מרוצה. אבל פרקטית זה לא אפשרי. כמו כן צריכים לזכור, שהלקוח משלם עבור מילוי הצרכים שלו. אם נעשה איתור צרכים מלא במלואו לפני הרכישה ונראה ללקוח באופן מלא שאנחנו יכולים למלא לו את כל הצרכים, אולי כבר לא יהיה ללקוח צורך ... זמן. אבל ביקום הזה הוא כבר לא צריך עזרה. כי כבר עשינו לו, איתור צרכים ומילוי צרכים. וכמובן שכל מקרה לגופו. בכל מקרה במהות, כל שאלה שיש ללקוח, כל צורך שיש ללקוח, צריכים לעשות ... תשובה: כל מקרה לגופו. אבל בעיקרון בהתחלת השיחה, אמור להיות איתור צרכים, שבו איש המכירות שואל שאלות את הלקוח והלקוח עונה תשובות. לאחר מכן, איש המכירות צריך לקחת שליטה על השיחה ולא לתת ללקוח לנהל אותו. דהיינו, יש נקודה בשיחה, שהגיוני שאחרי איתור הצרכים עם הלקוח, שאיש המכירות ייקח פיקוד על השיחה, ושיעשה סוג של סיכום צרכי הלקוח, כדי שהלקוח יבין שהמוכר מבין אותו. ... העלות של כל זה, היא X, בתנאי תשלום Y. כמובן שכל מקרה לגופו. ואיתור צרכים נעשה לאורך כל השיחה. לדוגמה שבכל שלב, ללקוח יכולות להיות שאלות, לדוגמה בשלב שמדברים על המחיר, איש המכירות עושה איתור צרכים עם הלקוח, על התזרים הכספי ויכולת המימון של הלקוח וכולי. וכמובן שהכל דינאמי, אבל במהות, יש את שלב איתור הצרכים , שבו הלקוח יותר מדבר. ויש את השלב של הצעת המחיר, שבו איש המכירות מדבר ומסביר ללקוח, מה ההצעה שמציעים לו וכולי, בהתאם לאיתור הצרכים שנעשה קודם לכן. לסיכום:
מתי לא לעשות איתור צרכי לקוח? איתור צרכים של לקוח מאוכזב של המתחרים, מתי צריך לא לעשות איתור צרכי לקוח? מתי לא כדאי לעשות איתור צרכי לקוח? איתור צרכי לקוח של המתחרים, לקוח שמגיע אליך מהמתחרים, לקוח שלא מרוצה מהמתחרים, האם הכרחי לאתר את צרכי הלקוח? האם חייב לעשות איתור צרכי לקוח? למה לא לעשות איתור צרכי לקוח? מה רע באיתור צרכי לקוח? הכאב של הלקוח אצל המתחרים, למה הלקוח עוזב את המתחרים? טעויות באיתור צרכי הלקוח, מתי לא צריך לאתר את צרכי הלקוח?
... לא לעשות איתור צרכי לקוח? איתור צרכים של לקוח מאוכזב של המתחרים, מתי צריך לא לעשות איתור צרכי לקוח? מתי לא כדאי לעשות איתור צרכי לקוח? איתור צרכי לקוח של המתחרים, לקוח שמגיע אליך מהמתחרים, לקוח שלא מרוצה מהמתחרים, האם הכרחי לאתר את צרכי הלקוח? האם חייב לעשות איתור צרכי לקוח? למה לא לעשות איתור צרכי לקוח? מה רע באיתור צרכי לקוח? הכאב של הלקוח אצל המתחרים, למה הלקוח עוזב את המתחרים? טעויות באיתור צרכי הלקוח, מתי לא צריך לאתר את צרכי הלקוח? וכאן אסביר, גם באופן כללי, האם באמת צריך לעשות איתור צרכים עם הלקוח? האם חייב לעשות איתור צרכי הלקוח? מה רע באיתור צרכי הלקוח? האם איתור צרכי הלקוח יכול לגרום לנזק? מתי איתור צרכים של הלקוח יהרוס את העסקה? ומתי לא כדאי לעשות איתור צרכי לקוח? ואיך אפשר לעשות איתור צרכי לקוח, בלי לעשות איתור צרכי לקוח? ואיך לתת ללקוח תחושה שאתה עושה לו איתור צרכים, בלי שאתה באמת עושה לו איתור צרכים? זה נושא אחד. ובאותו הקשר אסביר גם, האם כאשר מגיע אליך לקוח מהמתחרה שלך ששוקל לעבור אליך ומברר פרטים לגבי לעבור אליך מהמתחרים שלך, האם הגיוני ... היא ש, הגיוני לעשות את מה שלדעתך יגדיל את הסיכוי לכך שתסגור עסקה עם הלקוח. וברמת העיקרון, אם אתה מאמין שכדי לסגור עסקה עם הלקוח, אתה חייב לעשות איתור צרכים של הלקוח, כדי להבין מה הלקוח מחפש ומה בדיוק הוא צריך, אז יש היגיון שבהכרח תנסה להבין מהלקוח מה הצורך שלו שהוביל אותו לעזוב את החברה הקיימת ולשקול לעבור לחברה חדשה. אבל האמת היא, שלא תמיד זה נכון. כי איתור צרכי הלקוח, הוא רק כלי ורק אפשרות כדי לעזור לך לסגור עסקה. כי הלקוח רוכש, כי הוא חושב שהעסקה מתאימה לו. ואם תדע מה הצרכים של הלקוח, זה יאפשר לך אולי לשכנע את הלקוח שהעסקה מתאימה לו בהתאם לצרכים שלו. אבל זאת רק אפשרות בלבד וזה לא הכרחי. ולא רק שזה לא הכרחי לעשות איתור צרכי לקוח, אלא שלפעמים איתור צרכי הלקוח, יכול לגרום לך לנזק ולהרוס לך את העסקה. איך זה יכול להיות? תשובה: 1 - לדוגמה כאשר הצורך של הלקוח, לא באמת הכרחי ולא באמת נכון. במובן, ... התוצאה מתחייבת מהסיבה - במובן שאולי התוצאה שהוא ירכוש ממך את המוצר שלך, תהיה בכלל בגלל סיבה אחרת ולא בגלל הסיבה שבגללה הוא הגיע אליך. לסיכום: איתור צרכי לקוח, הוא רק שיטה ורק אפשרות בלבד, שאפשרי לעשות מול הלקוח. ואפשרי גם לשאול או לא לשאול את הלקוח, למה הוא עוזב את המתחרים ומה הכאב שלו אצל ... לצרכים של הלקוח, בפרט כאשר אין לך יתרון על המתחרים שלך ובפרט כאשר הלקוח לא באמת החליט לעזוב את המתחרים. ולכן לפעמים, עדיף שתדבר על עצמך, בלי שום איתור צרכים. ולפעמים עדיף שתעשה איתור צרכים, רק בהתאם לאפשרויות שאתה מציע ללקוח. האם אתה צריך את המוצר הגדול ב X או את המוצר הקטן ב Y, מתוך כל האפשרויות שיש לך. או לדוגמה, האם אתה רוצה לשלם באשראי או בהעברה. תעשה איתור צרכים רק בקשר לזה וזהו. אבל בטוח נכון, שאיתור צרכים של הלקוח, זה כלי עבודה בלבד, וכל מקרה לגופו. ...
צרכי הלקוח, טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור צרכים של הלקוח, איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? האם להתעקש או לוותר על העסקה? איך לעשות איתור צרכי הלקוח? שאלות סינון, שאלות קירוב
... הלקוח, טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור צרכים של הלקוח, איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? האם להתעקש או לוותר על העסקה? איך לעשות איתור צרכי הלקוח? שאלות סינון, שאלות קירוב וכאן נסביר נקודות מבט שונות לגבי איתור הצרכים של הלקוח. אז ראשית נסביר, מהו איתור צרכי הלקוח? איתור צרכי הלקוח פירושו, להבין מה הלקוח שלנו מחפש, מה הוא רוצה לקנות? מה הוא רוצה לרכוש? מה המוצר האידיאלי עבורו? מה הלקוח צריך? מה יעשה ללקוח שלנו טוב וכולי. ולמה אנחנו רוצים לאתר את ... שלו, יש יותר סיכוי שתיסגר עסקה וכדי שנוכל להתאים את תהליך המכירה לצרכים של הלקוח, מבחינת המסרים שלנו ללקוח וכולי. ובקצרה, יש 2 סיבות לאיתור צרכי הלקוח. 1 - כדי לסנן את הלקוח, לראות שהוא מתאים לנו ולמוצרים שלנו. 2 - כדי לסגור עסקה באמצעות יצירת התאמה יותר טובה של המוצר ושל תהליך המכירה אל הלקוח. אז מה נעשה קודם? שאלות איתור צרכים שמטרתן סינון הלקוחות, או שאלות זיהוי צרים של יצירת התאמה עם הלקוח? כנראה שנרצה קודם לעשות סינון ללקוחות שלנו, אאכ אין לנו שום לקוחות כלשהם, שאז אולי נרצה קודם ליצור התאמה ... לו מספיק פניות נכנסות, כנראה שקודם כל יסנן ורק אחר כך ינסה ליצור התאמה. אז נניח שעשינו שאלות סינון והלקוח יכול להתאים לנו, עכשיו נעשה איתור צרכים שמטרתו לסגור עסקה עם הלקוח. אז כאן עלינו לדעת ולזכור, כי איתור צרכים, יכול לקרב אלינו את הלקוח, אבל גם יכול להרחיק את הלקוח מאיתנו. כי יכול להיות שיש לו צרכים, שלא תואמים את המוצר שלנו. וצריכים לזכור שיש הבדל בין מה שהלקוח מחפש ובין מה שהלקוח ... לדעת על אילו צרכי לקוח צריכים לשים דגש או לא וכולי. כמו כן כאשר לקוח אומר שהמוצר לא מתאים לו, עלינו להבין, האם זה אחרי או לפני שעשינו זיהוי צרכים עם הלקוח. אם זה אחרי שעשינו זיהוי צרכים של הלקוח וברור לנו שברור ללקוח המוצר שלנו וברור לנו שברור ללקוח מה שאנחנו באמת חושבים על המוצר שלנו וברור לנו? שבאמת לדעתנו המוצר שלנו אולי לא באמת מתאים ללקוח, אז אולי כן הגיוני לשחרר את העסקה ולוותר על הלקוח. אבל אם הלקוח אומר שהמוצר לא מתאים לו, לפני שעשינו איתור צרכים מסודר עם הלקוח, אז אולי יש לנו כשל בתהליך המכירה. כי אולי הלקוח לא מבין מספיק טוב את המוצר שאולי כן מתאים לו. ואז אולי עלינו כן לנסות לעשות איתור צרכים עקרוני עם הלקוח, כדי שאנחנו נוכל לומר ללקוח, האם אנחנו חושבים שיש מוצר שמתאים לו? או שלא, ביחס למה שאנחנו מבינים איזה מוצר הכי מתאים ללקוח, ביחס לאיתור הצרכים שאנחנו עושים ללקוח. בקיצור, איתור צרכי הלקוח זוהי לא משימה פשוטה. ואסור לעשות אותה בצורה רובוטית. יש סדר איך הגיוני לעשות איתור צרכים ללקוח. קודם לשאול שאלות סינון ואחר כך שאלות קירוב. וגם בתוך שאלות הקירוב, לדעת אילו שאלות איתור צרכים אולי יגדילו את הסיכוי שלא תהיה או אולי כן תהיה עסקה. ואילו צריכים יותר מחויבים או אפשריים אצל הלקוח. ואילו צרכים יש יותר סיכוי שנוכל ליצור התאמה או חוסר התאמה עם הלקוח. בקיצור, צריך להפעיל את המוח באיתור צרכי הלקוח. ...
ראיון עבודה במכירות, ראיון עבודה לתפקיד איש מכירות, טעויות בראיון עבודה למכירות, להתכונן לראיון עבודה במכירות, איך לראיין לתפקיד של איש מכירות? איך למצוא עבודה כאיש מכירות? איך להתקבל לעבודה כאיש מכירות? איך לראיין עובדים במכירות? האם אתה מתאים להיות איש מכירות? איך להתקבל למנהל מכירות? איך להתקבל לסמנכל מכירות? איך לעבור ראיון לאיש מכירות? להיות מנהל מכירות, להתקבל למנהל מכירות, להיות סמנכל מכירות, ראיון לסמנכל מכירות, ראיון עבודה לסמנכל מכירות
... מכירות בראיון עבודה, היא, שאתה כאיש מכירות, נופל למלכודת של לדלג על איתור צרכי הלקוח, ואתה מתחיל למכור את עצמך למי שמראיין אותך, לפני שעשית איתו צרכים. או לכל הפחות לפני שהוא חושב שאתה עשית איתו איתור צרכים. ואני אסביר: הדרך הכי טובה לבדוק את היכולת שלך כאיש מכירות בראיון עבודה לאיש ... שהם יותר מידי מהר, מספרים יותר מידי מידע מכירתי על עצמם. בלי לעשות איתור צרכים מול המראיין ובלי שהמראיין מבין שאתה כאיש מכירות, אולי כבר עשית לו איתור צרכים לפני הריאיון. בכל מקרה, בראיון עבודה, כשהמראיין שואל אותך, ספר לי על עצמך, אתה ... חשוב מאוד שהתחלת השיחה עם הלקוח, שהוא המראיין שלך, תהיה לעשות לו איתור צרכים . דהיינו, לנסות לגרום לו לספר קצת על התפקיד שהם מחפשים, על הצרכים של העסק, מה בדיוק הם צריכים ומה יעשה אותם מאושרים. שזה בעצם איתור צרכי הלקוח שלך. ואם המראיין מסרב לענות לך, או עונה לך בקצרה, יתכן מאוד שהוא בוחן אותך. לראות כמה תתעקש לעשות איתור צרכים לפני שאתה עונה. וכן, יש דברים שמצפים שתדע אותם לפני שאתה מגיע לראיון. אבל יש ... שלך שהוא המראיין שלך. מה בדיוק לענות למראיין אם הוא מסרב לעשות איתך איתור צרכים? זה עוד נושא בפני עצמו. אבל צריך להבין, שהראיון עבודה עצמו הוא עצמו מבחן בזמן ...
הדרכת מכירות - איך לעשות איתור צרכי הלקוח תוך כדי שהלקוח שואל שאלות? איך לענות לשאלה של לקוח? איך לענות ללקוח ששואל שאלה? סוגים של שאלות של לקוחות, שאלה ספציפית של לקוח, שאלה כללית של לקוח, שאלה פתוחה של לקוח, שאלה סגורה של לקוח, איך לענות בשאלה? שאלות של לקוח
... מכירות - איך לעשות איתור צרכי הלקוח תוך כדי שהלקוח שואל שאלות? איך לענות לשאלה של לקוח? איך לענות ללקוח ששואל שאלה? סוגים של שאלות של ... וכאן נסביר איך לענות ללקוח ששואל שאלות בתהליך מכירה. כי מצד אחד אנחנו רוצים לעשות בירור צרכים ולהבין את צרכי הלקוח, לפני שאנחנו נותנים ללקוח תשובה, אבל מצד שני לפעמים הלקוח שואל שאלה והלקוח מצפה לתשובה, לפני שיש אפשרות לעשות עם הלקוח איתור צרכים. אז איך בעצם לעשות איתור צרכים, תוך כדי שהלקוח שואל שאלות ורוצה תשובות בלי שיעשו לו איתור צרכים. כי לפעמים לקוח יכול לשאול שאלה מאוד ספציפית, לדוגמה האם נפח המנוע של הרכב הוא X או Y והלקוח יכול לשאול ... של הרכב וכיוב. ולפעמים הלקוח מצפה לתשובה ספציפית, כאשר אנחנו נעדיף קודם כל לעשות איתור צרכים של הלקוח. אז איך להתמודד? והתשובה היא, שקודם כל כעיקרון, ככל שהלקוח שואל שאלה יותר ספציפית, ככה זה מגדיל את ... יחשוב שהוא מבין את המוצר שלנו, למרות שהוא לא מבין את המוצר שלנו. ולכן חייבים לעשות איתור צרכי הלקוח, ולא להסתפק בתשובות ספציפיות לשאלות ספציפיות. ...
תיאום פגישות בטלפון, טלמיטינג, איך לתאם פגישות? איך למכור פגישה בטלפון? טלמרקטינג, איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? התנגדות מכירה לפגישה, התנגדות להגיע לפגישה, למה הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה? איך לתאם פגישה עם לקוח? תיאום פגישה עם לקוח, התנגדויות מכירה בטלפון, איך למכור בטלפון? שיטות מכירה בטלפון, לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה, אתגר מכירה להגיע לפגישה, מוקד לתיאום פגישות, ניהול מכירות בטלפון, מוקד מכירות טלפוני, להיות מתווך נדלן, לתאם פגישת מכירה
... הפיזית. ואיך עושים את זה? תשובה: ראשית צריכים לגרום ללקוח להרגיש, שלא מנסים למכור לו בכח משהוא שלא מתאים לו. אלא שיש כאן תהליך של איתור צרכי הלקוח, שבו אנחנו מנסים להבין את הצרכים של הלקוח, ומנסים להתאים את המוצר ללקוח, לבדוק האם ואיזה מוצר אולי מתאים ... טוב את המוצרים הספציפיים שאנחנו יכולים להציע לו, כדי לדעת מה בדיוק אולי מתאים לו. דהיינו, הלקוח צריך לרצות לעבור איתנו תהליך של אפיון צרכים כמה שיותר באופן מדויק. וגם תהליך של הבנה יותר מדויקת של המוצר שלגביו יש ללקוח התלבטות האם לבצע את העסקה או לא. ... הזה, עכשיו עלינו לגרום ללקוח להבין, שבמידע מרחוק, יש המון מידע שיכול לעזור ללקוח, אבל מרחוק בלי פגישה פיזית, הרבה יותר קשה לעשות איתור צרכים מדויק של הלקוח, כי קשה הרבה יותר לעשות בטלפון איתור צרכים ללקוח, מאשר שקובעים זמן מסודר ומתאמים פגישה מסודרת להבין יותר טוב, את נקודות הכאב של הלקוח, ואת הצרכים המדויקים של ...
מכירות למתקדמים, יחסי כוחות בתהליך מכירה, איך לגרום ללקוח להרגיש חלש בתהליך המכירה? למה לשאול את הלקוח שאלות? איך לגרום ללקוח להרגיש חזק בתהליך המכירה? לתת ללקוח למכור לך, איתור צרכי הלקוח, איך להשפיע על הלקוח? איך להוביל את הלקוח? איך להיות יותר חזק מהלקוח? איך לנצח במשא ומתן? שוק של קונים, שאלות של התאמה, שוק של מוכרים, היצע וביקוש, לשאול שאלות סינון, לסנן את הלקוח, לשאול את הלקוח שאלות התאמה, מי יותר רוצה את העסקה? אסטרטגיות משא ומתן למתקדמים
... למתקדמים, יחסי כוחות בתהליך מכירה, איך לגרום ללקוח להרגיש חלש בתהליך המכירה? למה לשאול את הלקוח שאלות? איך לגרום ללקוח להרגיש חזק בתהליך המכירה? לתת ללקוח למכור לך, איתור צרכי הלקוח, איך להשפיע על הלקוח? איך להוביל את הלקוח? איך להיות יותר חזק מהלקוח? איך לנצח במשא ומתן? שוק של קונים, שאלות של התאמה, שוק של מוכרים, ... והלקוח הוא החזק. והדרך להימנע מזה, היא באמצעות זה שכאשר הלקוח שואל אותך שאלה ורוצה שתתחיל בתהליך מכירה, אתה לא מתחיל למכור לו שום דבר. ואתה כן עונה ללקוח בשאלה, של איתור צרכים כלשהם. לדוגמה, אתה עונה ללקוח קודם כל אני אשמח לשמוע קצת עליך ועל מה שאתה מחפש וכיוב. דהיינו, במהות, בין אם אתה עונה ללקוח על מה שהוא שאל ... כאילו מסנן אותו כלקוח, שבה אתה איש המכירות בודק את הלקוח, כדי לסנן את הלקוח. דהיינו, הלקוח רוצה לבקש ממך שתמכור לו משהו, ואתה לא מתחיל למכור ללקוח, עד שאתה לא עושה איתור צרכים עם הלקוח, עד שאתה לא שואל את הלקוח שאלות סינון כלשהן, שאלות התאמה כלשהן, עד שהלקוח לא ירגיש שאתה בוחן אותו, שהוא הלקוח צריך למכור את עצמו ...
תמכור לי את העט הזה, איך למכור עט בראיון עבודה? סימולציית מכירה בראיון עבודה, איך למכור משהו בראיון עבודה? הכנה לראיון עבודה איש מכירות, ראיון עבודה לתפקיד איש מכירות, שאלות ראיון עבודה מכירות, איך למכור פריט בראיון עבודה? ראיון עבודה לאנשי מכירות, ראיון עבודה לתפקיד מכירות, ראיון עבודה במכירות, מבחן לאנשי מכירות, הזאב מוול סטריט, איך לעבור ריאיון עבודה במכירות? איך להתקבל לעבודה במכירות? יצירתיות בראיון עבודה לאיש מכירות, איך לראיין מנהל מכירות?
... התחיל לבצע מכירה בלי להתאים אותה לצרכי הלקוח, הוא מתחיל למכור ללקוח, בלי שהוא מבין מה הלקוח רוצה וצריך. ולכן, יש גרסה של אנשי מכירות, שכן ינסו לעשות איתור צרכים בסיסי, לפני שהם ינסו למכור את העט. לדוגמה הם ישאלו האם לפעמים אתה צריך לרשום משהו? איך אתה רושם את מה שאתה צריך לעשות? ואז ימשיכו העט הזה יכול לעזור לך לרשום את מה שאתה רוצה וכיוב. דהיינו, שהם כן כאילו יעשו איתור צרכי הלקוח. אבל זה איתור צרכים גרוע, כי זה לא הצרכים של הלקוח באמת, אלא זה הצרכים שאיש המכירות ממציא ... ועל מה שבא לו מועמד לאיש מכירות: ומה אתה אוהב לעשות בחיים מה המטרות שלך בחיים מה היית רוצה שיהיה לך בחיים - דהיינו, איש המכירות מנתב את שיחת החולין לאיתור צרכים כללי של המראיין. לנסות להבין מה הוא היה רוצה שיהיה לו בחיים באופן כללי, ...
איך למכור מוצר עם חסרונות? איך למכור מוצר קשה למכירה? טעויות באיתור צרכי הלקוח, איך לא לאתר את צרכי הלקוח? באיזה סדר לאתר את צרכי הלקוח? איך ליצור מכנה משותף עם הלקוח? איך למכור מוצר בעייתי? איך למכור מוצר פגום? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות? איך למכור מוצר שקשה למכור אותו?
... למכור מוצר עם חסרונות? איך למכור מוצר קשה למכירה? טעויות באיתור צרכי הלקוח, איך לא לאתר את צרכי הלקוח? באיזה סדר לאתר את צרכי הלקוח? איך ליצור מכנה משותף עם הלקוח? איך למכור מוצר בעייתי? איך למכור מוצר פגום? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות? איך למכור מוצר שקשה למכור אותו? כאשר באים לאתר את צרכי הלקוח, צריכים לזכור כי איתור צרכי הלקוח יכול גם להגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח לא ירכוש את המוצר. כי יכול להיות שהמוצר שלנו, הוא לא המוצר האידיאלי עבור הלקוח. ... התנגדות עם הלקוח. לדוגמה, יהיה לנו יותר קל לגרום ללקוח לרצות את סגנון החופשה והמלון ואפילו את המחיר, אבל לא את האזור של בית המלון. במקרה שכזה לדוגמה, אם אנחנו באיתור צרכי הלקוח, נשאל את הלקוח, היכן ובאיזה אזור הוא רוצה לצאת לחופשה? הרי שזה מגדיל את הסיכוי לכך שהוא לא ירכוש מאיתנו את החופשה. כי בהתחלת השיחה, אנחנו מגדירים עם הלקוח שהוא רוצה משהו שונה מאשר המוצר שלנו. ולכן כאשר נעשה איתור צרכים, עלינו להתחיל בלשאול את הלקוח שאלות על הצרכים שאנחנו חושבים שיהיה לנו יותר קל ליצור התאמה עם הלקוח ורק אחר כך לעבור לחלקים של ... אבל מצד האמת, הלקוח רוכש את המוצר בגלל היתרונות למרות החסרונות. ולכן צריכים קודם כל לדבר על היתרונות ורק אחר כך לדבר על החסרונות האפשריים שיש במוצר. לסיכום, באיתור צרכי הלקוח, צריכים להשתדל לא לאתר את צרכי הלקוח בצורה שתציף אל פני השטח, את ההתנגדויות מכירה של הלקוח. ולא לשאול שאלות, שיעלו ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על דייטים, הכרויות, אומנות הפיקאפ, אומנות הפיתוי, אקסית מיתולוגית, לא התגבר על האקסית, סיפורים על אקסים, איך לגרום למישהו לרצות אותך? איתור צרכי הלקוח, שיטות מכירה, יצירת כימיה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איתור צרכים, איך ליצור אהבה? איך לא להישחק בעבודה? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחנך ילדים? איך להיות מאושר ושמח? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפרש חלומות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשפר את הזיכרון ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איתור צרכים, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה המשמעות של החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? האם באמת הכל לטובה? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות מאושר? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לימודים, מאמן אישי לתזונה נכונה, מאמן מנטלי בתחום איתור צרכים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2813 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 18:04:49 - wesi1