אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לענות תשובה? ✔איך להפוך שאלה סגורה לשאלה פתוחה? איך לענות תשובה פתוחה לשאלה סגורה? איך לתת תשובה פתוחה לשאלה סגורה? איך לשתול ספק ללקוח? איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך להפוך שאלה סגורה לשאלה פתוחה? איך לענות תשובה פתוחה לשאלה סגורה? איך לתת תשובה פתוחה לשאלה סגורה? איך לשתול ספק ללקוח? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה פרונטאלית? מכירה טלפונית, תיאום פגישות, תשובה סגורה, תשובה פתוחה, איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה פיזית?
כאשר מנסים בשיחת טלפון, לתאם פגישה פיזית פרונטאלית, צריכים להעביר ללקוח את המסר התת הכרתי שיש מידע נוסף שהוא יכול לקבל אותו רק בפגישה פיזית ושכדאי לו לקבל אותו בפגישה פיזית.

ולפעמים הלקוח שואל בטלפון שאלה ספציפית מאוד סגורה ומדוייקת והלקוח מצפה לתשובה מאוד ספציפית לגבי השאלה שלו, ואז איש המכירות נכנס למלכודת שבה מצד אחד הוא כאילו צריך לתת ללקוח תשובה סגורה לשאלה סגורה של הלקוח, אבל מצד שני אם הלקוח יקבל תשובה סגורה לשאלה הסגורה שלו, אז למה לו כלקוח להגיע לפגישה פיזית.

כי הפגישה הפיזית מתקיימת, רק כדי לקבל מידע נוסף, שלא ניתן לקבל אותו טלפונית. אז איך בעצם אפשרי לקחת שאלה סגורה של לקוח ולהפוך אותה לשאלה פתוחה שתעורר אצל הלקוח סקרנות להגיע לפגישה פיזית?

והתשובה לכך היא, על ידי זה שהופכים את השאלה הסגורה של הלקוח, לשאלה יותר פתוחה ופחות סגורה עם מגוון של תשובות אפשריות. לדוגמה, נניח שהלקוח שואל "כמה זה עולה" אז תשובה סגורה תהיה "זה עולה X". אבל תשובה פתוחה תהיה בסגנון של "יש לנו כל מיני מחירים צורות תשלום ודרכי תשלום, אבל זה עולה סביבות X". או לדוגמה "זה עולה סביבות X, אבל יש כל מיני תנאי תשלום / צורות תשלום וכיו"ב, שצריך להתאים אליך אישית כדי לדעת כמה בדיוק זה עולה".

ועיקר המבנה של העצה הוא, שצריכים ואפשרי לתת ללקוח תשובה סגורה ומדוייקת, אבל להוסיף לו עוד מידע, שיגרום לו להבין שאין במה שנאמר לו כדי למצות את כל המידע שאפשרי לתת לו. כגון על ידי זה שעונים את התשובה בצורה מורחבת עם כל מיני אפשרויות וכיו"ב, שמנסים לשתול ללקוח במוח מחשבה, שהתשובה מורכבת מידי לטלפון ושהוא צריך להגיע לפגישה.

או לדוגמה בדרך עוד יותר מתקדמת, אפשרי לקחת את השאלה הסגורה של הלקוח ולהפוך אותה לשאלה יותר פתוחה. לדוגמה "כמה זה עולה". אז אפשרי להגיב "רק ברשותך, האם אתה מתכוון לשאול לגבי המחיר הסופי בהסכם? או לגבי תנאי התשלום, או לגבי המחיר שיתאים לדגם הספציפי שאתה צריך" וכיו"ב.

וכאן כמובן שהמצאתי משהו שהוא לא בהכרח רלוונטי, אבל המהות היא כזאת. קח את השאלה הסגורה והספציפית של הלקוח, תשאל את עצמך, לאיזה...
מכירות טלפוניות שאלה סגורה של לקוח לתת ללקוחות מה הוא רוצה לגרום ללקוח להגיע לפגישה לגרום ללקוחות מלכודת יכולת מנהל מכירות להראות תשובה איך לגרום איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה פיזית איך להפוך איך לענות איך לענות תשובה איך לענות תשובות איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוח להגיע לפגישה איך לשכנע לקוחות איך לשתול איך לתת תשובה חוסר ודאות חוסר וודאות טלמרקטינג טלפון לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח להגיע לפגישה לגרום ללקוח להגיע לפגישה פיזית לגרום ללקוחות להגיע להגיע לפגישה להפוך למכור בטלפון לענות לענות תשובה לענות תשובות לקוח לקוחות לשאול לשכנע לקוח לשכנע לקוח להגיע לשכנע לקוח להגיע לפגישה לשכנע לקוחות לשתול לתת לתת תשובה לתת תשובות מכירה מכירה טלפונית מכירות בטלפון מכירות טלפוניות ספק ספקות פגישה פגישה פיזית פגישה פרונטאלית פגישות שאלה שאלה סגורה שאלה פתוחה שאלות תיאום פגישות תשובה
איך צריך לומר? איך נכון לומר? איך לנתח משהו? איך לדעת מה התשובה? איך לענות תשובה נכונה? איך להבין את השאלה? לבדוק הנחות יסוד, מה צריך לעשות? איך צריך לחיות? מה אני צריך? מה צריך לקרות?
איך צריך לומר? איך נכון לומר? איך לנתח משהו? איך לדעת מה התשובה? איך לענות תשובה נכונה? איך להבין את השאלה? לבדוק הנחות יסוד, מה צריך לעשות? איך צריך לחיות? מה אני צריך? מה צריך לקרות?
... צריך לומר? איך נכון לומר? איך לנתח משהו? איך לדעת מה התשובה? איך לענות תשובה נכונה? איך להבין את השאלה? לבדוק הנחות יסוד, מה צריך לעשות? איך צריך לחיות? מה אני צריך? מה צריך לקרות? איך לדעת מה באמת צריך לומר, ואיך לענות תשובה נכונה? אליעד כהן מסביר כיצד לגשת לשאלות מורכבות שעוסקות במושגים מופשטים ובדרך הנכונה למצוא תשובות לשאלות כמו איך צריך לומר ...
איך למכור בטלפון? לימוד מכירות בטלפון, טיפים לשיחת מכירה טלפונית, הכנת תסריט שיחה, טלמרקטינג, טלמיטינג, מכירה בטלפון, שיחת מכירה בטלפון, מכירות טלפוניות, תסריט שיחת טלמרקטינג, אימון למכירות
איך למכור בטלפון? לימוד מכירות בטלפון, טיפים לשיחת מכירה טלפונית, הכנת תסריט שיחה, טלמרקטינג, טלמיטינג, מכירה בטלפון, שיחת מכירה בטלפון, מכירות טלפוניות, תסריט שיחת טלמרקטינג, אימון למכירות
... למכור בטלפון? לימוד מכירות בטלפון, טיפים לשיחת מכירה טלפונית, הכנת תסריט שיחה, טלמרקטינג, טלמיטינג, מכירה בטלפון, שיחת מכירה בטלפון, מכירות טלפוניות, תסריט שיחת טלמרקטינג, אימון למכירות מה המבנה הנכון של שיחת מכירה בטלפון? שיחת מכירה בטלפון מורכבת משני חלקים מרכזיים: החלק הראשון הוא מכירת השיחה עצמה, והחלק השני הוא מכירת המוצר או השירות במהלך השיחה. אנשים רבים עושים טעות נפוצה כאשר הם מתחילים את השיחה בהצגה עצמית ארוכה, או נותנים מידע לא רלוונטי על הדרך שבה הגיעו למספר הטלפון של הלקוח הפוטנציאלי. שאלות כמו הגעתי למשה? או אמירות כגון קיבלתי את הטלפון שלך מחבר בדרך כלל מבזבזות זמן ומחלישות את ההתעניינות הראשונית של הלקוח. האם נכון ליצור קרבה או סמכות בתחילת שיחת המכירה? יש שתי גישות מנוגדות לגבי איך להתחיל את שיחת המכירה. הראשונה ממליצה ליצור קרבה על מנת שהלקוח יקשיב לך יותר בנוחות. לעומת זאת, הגישה השנייה ממליצה דווקא ליצור סמכות וריחוק כדי לשלוט טוב יותר בשיחה. לפי אליעד כהן, שתי הגישות ... הראשונים היא פשוט לעורר עניין וסקרנות, ולגרום לאדם בצד השני לרצות להמשיך להקשיב. מדוע חשוב קודם למכור את השיחה ורק אחר כך את המוצר? הסיבה המרכזית לכך היא שבשיחת טלפון, בניגוד לפגישה פנים אל פנים, האדם יכול פשוט לנתק את הטלפון בכל רגע נתון. לכן המטרה המרכזית של תחילת השיחה היא לגרום ללקוח לרצות להקשיב לשיחה במשך לפחות שתי דקות. רק לאחר שנוצר עניין בסיסי, אפשר לעבור לשלב של מכירת המוצר או השירות עצמו. לדוגמה, אם נאמר ללקוח בטלפון אם לא תקשיב לשיחה הזאת, נפגע בבת שלך (כמובן דוגמה קיצונית להמחשה בלבד), הלקוח ללא ספק יהיה קשוב, בלי קשר להצגה עצמית או להסברים נוספים. מכאן שהמטרה היא ליצור עניין אמיתי שימנע ממנו לנתק. איך אפשר ליצור עניין בתחילת השיחה? יש מגוון דרכים אפשריות ליצור עניין בתחילת שיחת מכירה. אפשר למשל להציג מיד את התועלת המרכזית של המוצר, לדוגמה לומר משפט כגון: יש לי משהו שיכול לשנות את החיים שלך באופן משמעותי. הרעיון ... השיחה במשפטים כמו שלום, אני יוסי ואני מתקשר כי... - וזה אמנם יכול להיות נחמד, אך לרוב מדובר בבזבוז זמן. הצגה עצמית צריכה להיות קצרה וממוקדת, כאשר רוב תשומת הלב של הלקוח צריכה להיות נתונה לעניין ולתועלת שתציעו בהמשך. מה הדמיון בין שיחת מכירה להתחלה עם בחורה? אליעד כהן מסביר שיש דמיון בין התחלה עם בחורה לבין שיחת מכירה בטלפון, כיוון שבשני המקרים המשפטים הראשונים צריכים לעורר עניין וסקרנות כדי שהשיחה תמשיך. כמו שבטלפון הלקוח יכול לנתק, כך גם בשיחה עם בחורה היא יכולה לברוח פנימית גם אם אינה מתרחקת פיזית. לכן, בשני המקרים, המשפטים ... כדי ליצור עניין בסיסי והמשך הקשבה. איך לשלב עניין בתסריט השיחה באופן מעשי? כדי לשלב עניין בצורה נכונה בתסריט השיחה, מומלץ לחשוב על משפט פתיחה שקשור לתועלת ישירה שהלקוח יקבל. חשוב שהפתיחה תתקשר באופן ברור להמשך השיחה ולמוצר, וגם שלא תיצור התנגדות או אי - אמון. למשל, אפשר לומר משהו כמו יש לי מידע ...
אימון לאנשי מכירות, להציק ללקוחות, טיפול בהתנגדות לקוח, לא אוהב למכור, טלמרקטינג, לעצור לקוחות, עבודה בעגלות, יעוץ לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, טיפים לאנשי מכירות, לעניין לקוחות
אימון לאנשי מכירות, להציק ללקוחות, טיפול בהתנגדות לקוח, לא אוהב למכור, טלמרקטינג, לעצור לקוחות, עבודה בעגלות, יעוץ לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, טיפים לאנשי מכירות, לעניין לקוחות
... לאנשי מכירות, להציק ללקוחות, טיפול בהתנגדות לקוח, לא אוהב למכור, טלמרקטינג, לעצור לקוחות, עבודה בעגלות, יעוץ לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, טיפים לאנשי מכירות, לעניין לקוחות למה אנשי מכירות מרגישים שהם מציקים ללקוחות? הרבה אנשי מכירות מתמודדים עם תחושה לא נעימה של להציק ללקוחות . אליעד כהן מסביר שמדובר בתחושה נפוצה מאוד בקרב אנשים העובדים בתחומי המכירות בכלל, כמו טלמרקטינג, עבודה בעגלות, או מכירות פנים אל פנים. הוא מסביר שהסיבה העיקרית לכך היא שאיש המכירות חווה את עצמו כמי שמטריד את הלקוח, בעיקר משום שהוא לוקח מהלקוח זמן וכסף. אנשים רבים שנמצאים בעבודת מכירות אומרים שהם לא אוהבים למכור כי הם מרגישים לא בנוח להציק, והתחושה הזו מתגברת כאשר הלקוחות מביעים התנגדות ברורה ואומרים לא, לא תודה, או מביעים חוסר עניין בולט. הבעיה נוצרת לא מהסירוב עצמו, אלא מתחושת ההטרדה שאיש המכירות חווה בזמן שהוא מנסה למכור. איך אפשר להתמודד עם התחושה של להציק ללקוח? אליעד נותן מספר פתרונות כדי להתמודד עם התחושה הלא נעימה של להציק ללקוחות: אפשרות אחת היא להסתכל על הסיטואציה מזווית אחרת: במקום לחשוב אני מציק ללקוח כדי לקחת לו את הכסף, לחשוב אני לוקח מהלקוח כסף כדי לעזור לו, כי אני מספק לו מוצר שישפר את חייו. במילים אחרות, להפוך את נקודת המבט מאני לוקח ממנו לאני נותן לו משהו בעל ערך. אפשר גם לבדוק עם עצמך האם התחושה שאתה מציק ללקוח נכונה אובייקטיבית. למשל, לשאול את עצמך: אם הייתי נותן ללקוח את המוצר בחינם, האם עדיין הייתי מרגיש שאני מטריד אותו? אם התשובה היא לא, אז כנראה שהבעיה נעוצה בתחושתך לגבי הכסף שאתה גובה מהלקוח, ואז כדאי לבדוק מדוע אתה מאמין שהמוצר אינו שווה את המחיר. אליעד ממליץ לעשות תרגיל מחשבתי נוסף: לחשוב שאילו היו נותנים ללקוח את המוצר לא רק בחינם, אלא אפילו משלמים לו על השימוש בו, האם גם אז היית מרגיש שאתה מציק? אם התשובה עדיין חיובית, סימן שאתה מאמין שהמוצר עצמו גרוע וגורם נזק. במקרה ... ואז כבר לא מדובר בהכרח בהטרדה אלא בהצעה אמיתית של ערך. האם לקחת כסף מהלקוח זה מה שגורם לתחושת ההטרדה? אליעד מציג זווית נוספת שמסבירה מדוע אנשי מכירות מרגישים שהם מציקים, ומדגיש שהסיבה המרכזית לתחושת ההצקה היא בדרך כלל העובדה שאיש המכירות מתמקד במה שהוא עצמו מקבל (כסף) ולא במה שהוא נותן ללקוח (מוצר או שירות). הוא נותן דוגמה לכך ואומר שאם היית מחלק מוצר בחינם, רוב האנשים לא היו מרגישים שהם מציקים ללקוח. תחושת ההצקה נוצרת רק בגלל התחושה שאתה מנצל את הלקוח בשביל רווח אישי. לכן הפתרון הוא למקד את תשומת הלב בתועלת שהמוצר מביא ללקוח, במקום במה שאתה כמוכר מקבל ממנו. האם תמיד חייבים להרגיש בנוח עם המכירה? אליעד מסביר שלא תמיד חייבים להרגיש בנוח עם המכירה, והוא מדגים זאת דרך דוגמאות יומיומיות. למשל, אם אתה צריך להעיר מישהו כדי שלא יפספס רכבת או פגישה חשובה, גם אז אתה עלול להרגיש שאתה מציק לו. אבל במצב כזה ברור לך שההצקה נעשית לטובת אותו אדם. כאשר איש מכירות מאמין בלב שלם שהמוצר או השירות שלו באמת מועילים ללקוח, אז גם אם הלקוח מרגיש מוטרד, איש המכירות לא יחווה את עצמו כמטריד. אליעד מסביר שהרעיון המרכזי הוא שאם אתה מאמין שאתה עושה טוב ל
הסוד להצליח במכירות, לעבוד במכירות, לעבוד בטלמרקטינג, לא אוהב למכור, שונא למכור, לאהוב למכור, מפחד למכור, פחד ממכירות, לא רוצה למכור, מרגיש רע למכור, להרגיש טוב למכור
הסוד להצליח במכירות, לעבוד במכירות, לעבוד בטלמרקטינג, לא אוהב למכור, שונא למכור, לאהוב למכור, מפחד למכור, פחד ממכירות, לא רוצה למכור, מרגיש רע למכור, להרגיש טוב למכור
... להצליח במכירות, לעבוד במכירות, לעבוד בטלמרקטינג, לא אוהב למכור, שונא למכור, לאהוב למכור, מפחד למכור, פחד ממכירות, לא רוצה למכור, מרגיש רע למכור, להרגיש טוב למכור מה הסוד להצלחה במכירות? ההצלחה במכירות ... הנפשיים והרגשיים שמלווים את אנשי המכירות, במיוחד אנשים שפוחדים מהמכירה, מרגישים רע כשהם מוכרים, או לא אוהבים את התחום. הוא מתאר את תהליך המכירה כמשהו שנמצא במרכז של תחושת חיסרון, שבו המוכר מתמודד עם דחיות וכישלונות באופן יום - יומי, וההצלחה תלויה ביכולת להתמודד עם תחושת החיסרון הזאת. במהלך ... אליעד מתאר את הקשיים הרגשיים שמגיעים עם תחום המכירות. הוא טוען שהמכירה היא מקצוע שלא כולם אוהבים לעשותו, אך הוא אחד המקצועות הרווחיים ביותר, כי אם אדם יודע למכור, הוא יכול להרוויח כל סכום שהוא רוצה. הבעיה היא שבמהלך המכירה, המוכר חייב להתמודד עם רגשות של חיסרון ושל אין לי - תחושה של צורך לקבל משהו בתמורה. למה אנשים קשה להם למכור? המכירה, לפי אליעד, קשה לאנשים בעיקר כי היא מערבת חיסרון פנימי. כשאתה מוכר, אתה בעצם מבקש משהו בתמורה - כסף, תמורה כלשהי, וזה מצב של חיסרון. אליעד מסביר שאם אדם ... משדרות חשש ובלבול, ולכן הרבה אנשים מפחדים למכור. מהו פרדוקס המכירה? המכירה היא מקצוע שבו ההצלחה תלויה ישירות בתוצאות. אם איש מכירות לא מצליח, אין לו תוצאה, ולכן לא תישאר לו עבודה. אליעד מסביר שההצלחה במכירות ... להתמודד עם הכישלונות - אחד מצליח, אחד נכשל, זה תלוי בהצלחה של כל מכירה. לדוגמה, אדם במכירות יכול להרגיש את התחושת הישג רק כשיש לו עסקאות, אחרת הוא לא מרגיש סיפוק, והמצב הזה יוצר פרדוקס של הצלחה תלויה בכישלון. איך כדאי ... עם תחושת החיסרון במכירות? אליעד מציע שלפני שהמוכר נכנס לתהליך המכירה, הוא צריך לחשוב לא על החיסרון שלו, אלא על היתרונות שהוא נותן ללקוח. אם המוכר חושב על מה הוא נותן, ולא על מה הוא לוקח, הוא יהיה בקטע של עזרה ולא בשאיפה למכור. הרעיון הוא שכשאתה עוזר ללקוח, אתה לא מרגיש שאתה נמצא בעמדה של חיסרון, אלא שאתה מסייע, ובכך אתה משנה את המיקוד שלך בתהליך המכירה. מה עושה את אנשי המכירות למצליחים? הצלחה במכירות לא תמיד נמדדת במכירות עצמן, אלא גם בכמה האנשים המצליחים באמת אוהבים את תהליך המכירה. אנשים מצליחים בתחום זה לא בהכרח בגלל שמכרו הרבה, אלא בגלל שהם נהנים מהאתגר ומהתהליך. גם אם מכירה לא מצליחה, הם למדו משהו חדש. ההצלחה לא תמיד נובעת מהתוצאה המיידית, אלא גם מהדרך שבה הם מתמודדים עם האתגרים. מהו הפתרון האולטימטיבי לבעיה במכירות? הפתרון האולטימטיבי למכירה, לפי אליעד, הוא להבין שהמכירה לא נעשית מתוך חיסרון פנימי, אלא מתוך הבנה שזו פעולה של נתינה. אתה לא צריך לרצות את הכסף של הלקוח, אלא להציע לו פתרון שמתאים לו, ובכך תוכל להרגיש שלם גם אם אתה לא מקבל את התמורה המיידית. המוכר האמיתי מרגיש שהוא נותן ערך, ולא רק מבקש כסף בתמורה למוצר. למה אנשים יותר נמשכים למכירה בשיחות נכנסות? המכירה בשיחות נכנסות מספקת תחושת שליטה רבה יותר, כי הלקוח כבר פנה למוכר מתוך צורך או רצון. המוכר לא מרגיש שהוא מתנגש עם הלקוח, אלא הוא יכול להרגיש כמו עוזר או מלווה, ולא כמו מישהו שמנסה לשכנע לקנות משהו שהוא לא רוצה. זה מאפשר למוכר להרגיש פחות לחץ פנימי, מה שמוביל להצלחה רבה יותר במכירה. איך להצליח במכירות? מהו פרדוקס המכירה? מה הקשיים הנפשיים במכירות? מה עוזר להצליח במכירות? איך להתמודד עם פחד ממכירות? ...
פרזנטציה ללקוח, איך להציג את עצמך ללקוח? תזמון המכירה העצמית שלך ללקוח, מתי להציג את עצמך ללקוח? איך למכור את עצמך ללקוח? איך לא למכור את עצמך ללקוח? איך לרכוש את אמון הלקוח? איך לשתול מחשבות ללקוח? הדרכת אנשי מכירות, מכירות בטלפון, שיחות יוצאות, שיחות נכנסות
... ללקוח, איך להציג את עצמך ללקוח? תזמון המכירה העצמית שלך ללקוח, מתי להציג את עצמך ללקוח? איך למכור את עצמך ללקוח? איך לא למכור את עצמך ללקוח? איך לרכוש את אמון הלקוח? איך לשתול מחשבות ללקוח? הדרכת אנשי מכירות, מכירות בטלפון, שיחות יוצאות, שיחות נכנסות בשיחות מכירה באופן כללי, בפרט בשיחות מכירה טלפוניות שיחות יוצאות, שהלקוח לא ממש מכיר אותך עדיין, מצד אחד יש היגיון להציג את עצמך ללקוח בהתחלת שיחת מכירה, כדי שהלקוח שלך ידע עם מי הוא מדבר וכדי לרכוש את האמון שלו. מצד שני שים לב, כשאתה מציג את עצמך, אתה בעצם מוכר את עצמך ללקוח שלך. וכשאתה מוכר את עצמך, אתה בעצם משדר לתת המודע של הלקוח שלך, שהוא צריך לקנות אותך ... אתה בעצם גם חושף את נקודות התורפה שלך. כי מי שהוא חזק, הוא לא צריך למכור את עצמו. אתה רוצה לשדר ללקוח שלך , שהוא צריך למכור את עצמו לך, כלקוח, שתהיה מוכן למכור לו משהו. כי הוא צריך אותך ולא אתה אותו. ולכן, כשאתה מוכר את עצמך ומציג את עצמך ללקוח, באופן כללי, שים לב שאתה לא מתאמץ יותר מידי, אלא תנסה להעביר את המיקוד ללקוח שלך, לדבר עליו, ולשדר לו, ... את עצמך כמה שפחות. ותתנהג כמה שיותר כמו מישהו שלא צריך למכור את עצמו, אלא שהוא כבר ידוע ומוכר, ושהלקוח צריך למכור את עצמו לך. ...
מכירות טלפוניות. איך למכור בטלפון? איך לפתח שיחה בטלפון? איך למשוך שיחה בטלפון? איך להאריך שיחה בטלפון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה בטלפון? שאלות פתוחות, שאלות סגורות.
מכירות טלפוניות. איך למכור בטלפון? איך לפתח שיחה בטלפון? איך למשוך שיחה בטלפון? איך להאריך שיחה בטלפון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה בטלפון? שאלות פתוחות, שאלות סגורות. כאשר מנהלים עם מישהו שיחת טלפון, הרבה יותר קל לצד השני, לנתק ולסיים את ... באמצע שיחה פנים אל פנים. וכאשר מבצעים תהליך מכירה טלפוני, יש הרבה מצבים שבהם הלקוח הפוטנציאלי רוצה לסיים את השיחה. אבל ... בשאלות פתוחות ולא בשאלות סגורות. לדוגמה, נניח שהלקוח אומר זה יקר לי זה לא רלוונטי כבר קניתי ... השיחה. עלינו לשאול את עצמנו, האם אנחנו ממשיכים בשאלה סגורה או פתוחה. שאלה סגורה פירושו? שאלה שיש פחות אפשרויות לענות על השאלה, פחות תשובות אפשריות. לעומת שאלה פתוחה, שהיא שאלה שיש עליה הרבה יותר תשובות ... מספרי סיפורים וכיוב. קח את מה שאתה שואל את הלקוח, ותנסה להבין, מה האפשרויות של הלקוח לענות. ככל שיש לו יותר אפשרויות לענות? ככל שהתשובה שלו צריכה להיות יותר ארוכה, ... יותר פתוחה ויותר פותחת את האפשרות להמשך שיחת המכירה. כמובן, שלפעמים הלקוח יכול להרגיש מאוים משאלה פתוחה, מסיבות שונות. כגון של חדירה לפרטיות ... את השיחה, עם שאלות פתוחות ולא סגורות. כמו כן שאלה סגורה תהיה שאלה שחלק מהתשובות עליה לא טובות לנו לצורך המשך השיחה, ביחס לשאלה פתוחה שהתשובות עליה לא הוגדרו עדיין כטובות או רעות. לדוגמה הלקוח אומר זה לא רלוונטי. אז שאלה של האם כבר ... להסביר לי למה אתה מתכוון לא רלוונטי וכיוב, שאז הלקוח יספר לנו סיפור שיכול להוביל למגוון רחב ...
הצעת מחיר בטלפון, הצעת מחיר טלפונית, שיחת מכירה טלפונית, למכור בשיחת טלפון, לסגור עסקה בטלפון, לתת מחיר בטלפון, לתת ללקוח מחיר בטלפון, איך לענות ללקוח בשיחת מכירה טלפונית? איך לנהל שיחת מכירה בטלפון? לקוח ששואל כמה זה עולה, לקוח ששואל בטלפון כמה זה עולה, תמחור מוצר בטלפון, טווח מחירים בשיחת מכירה טלפונית, כמה זה עולה בטלפון? לתת ללקוח מחיר בטלפון, להציע ללקוח מחיר בטלפון
... מחיר בטלפון, הצעת מחיר טלפונית , שיחת מכירה טלפונית , למכור בשיחת טלפון, לסגור עסקה בטלפון, לתת מחיר בטלפון, לתת ללקוח מחיר בטלפון, איך לענות ללקוח בשיחת מכירה טלפונית? איך לנהל שיחת מכירה בטלפון? לקוח ששואל כמה זה עולה, לקוח ששואל בטלפון כמה זה עולה, תמחור מוצר בטלפון, טווח מחירים בשיחת מכירה טלפונית, כמה זה עולה בטלפון? לתת ללקוח מחיר בטלפון, להציע ללקוח מחיר בטלפון וכאן נשיב לשאלה, האם לתת הצעת מחיר בטלפון? כי בדרך כלל עסקה מתחילה בשיחת טלפון, שבה איש המכירות מדבר עם הלקוח שרוצה מידע נוסף ורוצה לברר פרטים בטלפון. וחלק מהפרטים שהלקוח שואל בשיחת הטלפון, זה מה המחיר וכמה זה עולה או כמה זה יעלה לו וכולי. והשאלה היא, האם כן או לא לתת ללקוח הצעת מחיר בשיחת הטלפון? ואיך להתמודד עם העניין ש
תסריט שיחה יוצאת ללקוח בטלמרקטינג, איך להתחיל שיחת מכירה טלפונית? איך לחזור ללקוח שהשאיר פרטים? איך לחזור ללידים קרים? התחלת שיחת מכירה טלפונית, תסריט שיחה טלפונית, תסריט שיחת מכירה טלפונית, תסריט שיחת מכירה בטלפון, לקוח לא זוכר שהוא השאיר פרטים, לקוח מכחיש פניה, לקוח מכחיש שהוא שלח פניה, לקוח מכחיש שהוא השאיר פרטים, תסריט שיחה עם לקוח, מוקד מכירות טלפוני, שיחת מכירה יוצאת, לקוח השאיר פרטים בטעות, למכור את שיחת המכירה, שיחות יוצאות ללידים קרים
... שיחה יוצאת ללקוח בטלמרקטינג, איך להתחיל שיחת מכירה טלפונית? איך לחזור ללקוח שהשאיר פרטים? איך לחזור ללידים קרים? התחלת שיחת מכירה טלפונית, תסריט שיחה טלפונית, תסריט שיחת מכירה טלפונית, תסריט שיחת מכירה בטלפון, לקוח לא זוכר שהוא השאיר פרטים, לקוח מכחיש פניה, לקוח מכחיש שהוא שלח פניה, לקוח מכחיש שהוא השאיר פרטים, תסריט שיחה עם לקוח, מוקד מכירות טלפוני, שיחת מכירה יוצאת, לקוח השאיר פרטים בטעות, למכור את שיחת המכירה, שיחות יוצאות ללידים קרים וכאן אסביר איך לחזור ללקוח שהשאיר פרטים? ואיך להתחיל שיחה יוצאת עם לקוח? ואיך להתמודד עם לקוח שמכחיש פניה? ואיך להתמודד עם לקוח שמכחיש שהוא השאיר פרטים? או לקוח שאומר שהוא השאיר פרטים בטעות? ואיך לפתוח שיחה עם לידים קרים? ואיך לחזור ללידים קרים שהשאירו פרטים בעבר? ואיך להתחיל שיחה עם לקוח שלא השאיר פרטים? ואיך להתמודד עם שיחות יוצאות? ואיך לגרום ללקוח להישאר על הקו? ואיך לגרום ללקוח לא לנתק את השיחה? ואיך למכור ללקוח את שיחת המכירה? ועוד. ואתחיל בלדבר על טעות של אנשי מכירות בטלפון, במצב של שיחות יוצאות (ולא במצב של שיחות נכנסות), שכאשר הם מתחילים את השיחה עם הלקוח, הם מתחילים אותה בסגנון של: שלום X, אני פונה אליך כי השארת לנו הודעה כי שלחת לנו הודעה כי התעניינת במוצר שלנו וכיוב. כאשר המהות היא, שאיש המכירות הטלפוני, אומר ללקוח שהסיבה שהוא איש המכירות פונה אל ה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להפוך שאלה סגורה לשאלה פתוחה? איך לענות תשובה פתוחה לשאלה סגורה? איך לתת תשובה פתוחה לשאלה סגורה? איך לשתול ספק ללקוח? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה פרונטאלית? מכירה טלפונית, תיאום פגישות, תשובה סגורה, תשובה פתוחה, איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה פיזית?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לענות תשובה?, איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לקבל החלטות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לנהל את הזמן? איך להאמין בעצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחנך ילדים? איך להצליח בזוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לא להישחק בעבודה? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך למצוא זוגיות? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך לענות תשובה?, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם לדומם יש תודעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש בחירה חופשית? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע וסבל בעולם? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? איך להנות בחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לבני נוער, מטפל אישי מומלץ, מומחה בנושאי איך לענות תשובה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3594 שניות - עכשיו 18_07_2025 השעה 21:24:07 - wesi1