אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לנהל משא ומתן? ✔בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מבקש בקשה לא סבירה, לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, איך להתנגד ללקוח? איך לענות ללקוח? איך לגלות אמפתיה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מבקש בקשה לא סבירה, לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, איך להתנגד ללקוח? איך לענות ללקוח? איך לגלות אמפתיה ללקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח? איך להתמודד עם בקשה לא הגיונית של לקוח? לסגור עסקה בכל מחיר, איך לא להרוס עסקה? איך להגיב לבקשה לא הגיונית של לקוח? איך לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? הדרכת אנשי מכירות, איך להתנגד לבקשה של לקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לסרב ללקוח? איך לסרב לבקשה של לקוח?
והפעם נסביר, עוד נקודת מבט על איך להתמודד עם לקוח שמבקש בקשה לא הגיונית ולא סבירה שאתה לא מוכן לקבל אותה. לדוגמה, אתה מוכר מטבח ללקוח והלקוח מבקש ממך שכאשר אתה בונה לו את המטבח, שתספק לו עוד איזה שירות שלא הגיוני לך לספק לו את השירות הזה ואתה לא רוצה ולא מוכן לספק לו את השירות הזה. והשאלה היא, איך הגיוני להסביר ללקוח שהוא לא יקבל ממך את השירות הזה.

וברמת העיקרון תמיד הכי טוב לבדוק מה האמת. והאמת היא, שברמת העיקרון לגיטימי שהלקוח יוכל לבקש את כל מה שבא לו והגיוני גם שהוא יוכל לקבל את כל מה שבא לו. אבל מה לא הגיוני? לא הגיוני, שהלקוח יבקש ויקבל את כל מה שבא לו, בלי שהוא יהיה מוכן לשלם על זה. במילים אחרות, אם הלקוח מצפה לקבל את מה שבא לו, שיהיה גם מוכן לתת את כל מה שמבקשים ממנו, דהיינו, לתת על זה תוספת תשלום.

ככה שנקודת האמת היא, שכאשר אתה מתנגד לבקשה של לקוח, הרי שאתה מתנגד אליה, כנראה בגלל שהלקוח לא מוכן לשלם את פרמיית המחיר שאתה היית רוצה לקבל בתמורה לבקשה שלו. וכמובן שזאת הכללה, אבל נזרום איתה כרגע.

וכאשר לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, הרי שיש אפשרות לענות ללקוח שהבקשה שלו לא הגיונית ושהיא לא מקובלת ולא סבירה וכולי. ואז הלקוח יכול לקבל או לא לקבל את התשובה שלך לבקשה שלו. אבל יש עוד כמה דרכים איך להתמודד עם לקוח שמבקש בקשה לא הגיונית שאתה לא מוכן לקבל אותה.

אפשרות אחת שכבר הסברתי אותה, היא לתת ללקוח כמה הצעות גרועות אחרות, שהוא יצטרך לבחור מבין כל האפשרויות הגרועות, את האפשרות שהכי הכי פחות גרועה לו ושהיא אולי תהיה האפשרות שהכי טובה לך.

אבל הפעם אתן עוד נקודת מבט שאומרת, שאם אתה מתנגד לבקשה של לקוח, אז במקום לומר ללקוח שהבקשה שלו לא הגיונית, תנסה לומר ללקוח שהבקשה שלו כן הגיונית אם יקרה כך או אחרת. ומאחר שהוא לא רוצה שיקרה כך או אחרת, לכן כרגע הבקשה שלו לא הגיונית.

לדוגמה: הלקוח מבקש ממך לבצע עוד עבודה שאתה לא מוכן לבצע, בתנאי התשלום הנוכחיים של מה שסגרת עם הלקוח. אז אפשרות אחת לתגובה, היא לומר ללקוח שזה לא מקובל עליך וכולי. אבל האפשרות הנכונה יותר היא, לדוגמה לומר ללקוח, שהבקשה שלו לגיטימית אם הוא לא היה מבקש הנחה, אם הוא לא היה מקבל הנחה, אם היית מתמחר את הכל אחרת וכיו"ב.

במילים אחרות, במקום לתקוף את הלקוח ולהסביר לו שהוא מבקש בקשה לא הגיונית וחצופה וכיו"ב, במקום זה לענות ללקוח, מסר של אמפתיה. משהו בסגנון של "אני מבין את הבקשה שלך... לדעתי הבקשה שלך הגיונית... אבל במקרה שלנו היא לא הגיונית כי..." או "הבקשה שלך היתה הגיונית אם היינו במקרה אחר שבו...
התנגדויות במכירות בטלפון סיטואציה להרוס איך לסרב איך לא לשכנע לקוח התנגדות מכירות לסגור עסקה בכל מחיר איך להרגיש טוב מחיר התנגדות הלקוח לבדוק מה האמת איך לא להרוס איך לא להרוס עסקה איך לגלות אמפתיה איך לגלות אמפתיה ללקוח איך להגיב איך להגיב לבקשה לא הגיונית איך להגיב לבקשה לא הגיונית של לקוח איך להתמודד איך להתמודד עם בקשה לא הגיונית איך להתמודד עם בקשה לא הגיונית של לקוח איך להתנגד איך להתנגד לבקשה איך להתנגד לבקשה של לקוח איך להתנגד ללקוח איך לטפל איך לטפל בהתנגדויות איך לטפל בהתנגדות איך לטפל בהתנגדות לקוח איך לנהל איך לנהל משא ומתן איך לנהל משא ומתן עם לקוח איך לסגור עסקאות איך לסגור עסקה איך לסגור עסקה בכל מחיר איך לסרב איך לסרב לבקשה איך לסרב לבקשה של לקוח איך לסרב ללקוח איך לענות ללקוח איך לענות ללקוח שמבקש משהו איך לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני איש מכירות אמפתיה אמפתיות אנשי מכירות בקשה לא הגיונית בקשה לא הגיונית של לקוח בקשה לא סבירה האם להתנגד ללקוח האם לטפל בהתנגדות לקוח האם לסגור את העסק הגיוני הדרכת אנשי מכירות היגיון התמודדות התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות לקוח התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות הלקוח התנגדות לקוח התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות של לקוח טיפול טיפולים טעויות טעויות של אנשי מכירות טעות לגלות לגלות אמפתיה לגלות אמפתיה ללקוח להגיב להגיב לבקשה לא הגיונית להגיב לבקשה לא הגיונית של לקוח להרוס להרוס עסקה להתמודד להתמודד עם בקשה לא הגיונית להתמודד עם בקשה לא הגיונית של לקוח להתנגד להתנגד לבקשה להתנגד לבקשה של לקוח להתנגד ללקוח לטעות לטפל לטפל בהתנגדויות לטפל בהתנגדות לטפל בהתנגדות לקוח למה לגלות אמפתיה לנהל לנהל משא ומתן לנהל משא ומתן עם לקוח לסגור לסגור עסקאות לסגור עסקה לסגור עסקה בכל מחיר לסרב לסרב לבקשה לסרב לבקשה של לקוח לסרב ללקוח לענות לענות ללקוח לענות ללקוח שמבקש משהו לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני לקוח לקוח מבקש בקשה לקוח מבקש בקשה לא הגיונית לקוח מבקש בקשה לא סבירה לקוחות מה לענות ללקוח מחיר מטופל מטופלים מטפל מכירות מנהל מנהל מכירות מנהלי מכירות משא ומתן משא ומתן עם לקוח מתי לסגור עסקה ניהול ניהול משא ומתן ניהול משא ומתן עם לקוחות סגירת עסקאות סגירת עסקה עסק עסקה עסקה בכל מחיר עסקים
תמחור, ניהול משא ומתן על המחיר, איך לנהל משא ומתן על המחיר? איך לקבל הנחה? איך לא לתת הנחה? איך להעלות את המחיר? איך להוריד את המחיר? איך למכור ביוקר? איך לקנות בזול? איך להעלות מחיר? איך להוריד מחיר? 3 גורמים למחיר המוצר, עסקים
תמחור, ניהול משא ומתן על המחיר, איך לנהל משא ומתן על המחיר? איך לקבל הנחה? איך לא לתת הנחה? איך להעלות את המחיר? איך להוריד את המחיר? איך למכור ביוקר? איך לקנות בזול? איך להעלות מחיר? איך להוריד מחיר? 3 גורמים למחיר המוצר, עסקים
תמחור, ניהול משא ומתן על המחיר, איך לנהל משא ומתן על המחיר? איך לקבל הנחה? איך לא לתת הנחה? איך להעלות את המחיר? איך להוריד את המחיר? איך למכור ... לדוגמה, אם מדובר בשירות או במוצר עם תוספות כמו אחריות מורחבת או שירות לקוחות איכותי יותר, המחיר יעלה. איך לנהל משא ומתן על המחיר? כאשר אנו רוצים לשלם מחיר נמוך יותר, ישנן מספר אסטרטגיות שניתן להשתמש בהן: הדגשת הרווח של המוכר ... במשא ומתן היא חשובה מאוד. כל מחיר, גבוה או נמוך, משדר מסרים שונים על המוצר, המוכר והעסקה כולה. כדי לנהל משא ומתן אפקטיבי, חשוב להבין את הדינמיקות שמאחורי המחיר ולדעת מתי להילחם על הנחה ומתי להציג מחיר גבוה כמצדיק את עצמו. ... למכור מוצר יקר? איך לרכוש מוצר יקר? מה משפיע על עלות המוצר? איך נקבע מחיר של מוצר? הבנת המחיר בניהול משא ומתן במאמר זה נעמיק בהבנת הדינמיקות שמאחורי קביעת מחירים, כיצד מחיר נקבע, מדוע יש מוצרים יקרים יותר ואחרים זולים יותר, ... על סף פשיטת רגל? לפעמים לקוחות יעדיפו לשלם יותר כדי לקבל ביטחון ואיכות. שימוש באסטרטגיות אלו במשא ומתן היכולת לנהל משא ומתן טוב תלויה בהבנה של הדינמיקה שמאחורי המחיר. אפשר להצדיק מחיר גבוה בכך שהמוצר איכותי יותר, השירות טוב יותר, או ... הוא לא רק מספר - הוא מייצג רווחיות, איכות, תפיסת מותג, מצב עסקי ועוד. הבנת הגורמים שמאחורי המחיר מאפשרת לנהל משא ומתן בצורה חכמה, לדעת מתי להתעקש על מחיר גבוה ומתי לדרוש הנחה. השימוש באסטרטגיות נכונות במשא ומתן יכול להוביל לעסקאות משתלמות יותר הן עבור מוכרים והן עבור קונים. איך לנהל משא ומתן על מחיר איך למכור מוצרים יקרים כיצד לתמחר מוצרים מה משפיע על עלות המוצר אסטרטגיות מכירה ושיווק איך לגרום ...
איך לנהל משא ומתן? איך להכיל התנגדות של לקוח? איך לקבל התנגדות של לקוח? איך לשתול מחשבות? איך לקבל לא? איך למנוע קונפליקט? מערכות יחסים, איך להכיל חוסר הסכמה? איך לחנך ילדים?
איך לנהל משא ומתן? איך להכיל התנגדות של לקוח? איך לקבל התנגדות של לקוח? איך לשתול מחשבות? איך לקבל לא? איך למנוע קונפליקט? מערכות יחסים, איך להכיל חוסר הסכמה? איך לחנך ילדים?
איך לנהל משא ומתן? איך להכיל התנגדות של לקוח? איך לקבל התנגדות של לקוח? איך לשתול מחשבות? איך לקבל לא? איך למנוע קונפליקט? מערכות יחסים, איך להכיל חוסר הסכמה? איך לחנך ילדים? איך לנהל משא ומתן ולנהל התנגדויות בשיווק? כאשר ננהל משא ומתן עם לקוחות או אנשים, יתכנו התנגדויות אשר יעלו במהלך השיחה. אליעד כהן ... הצעת סיבות חלופיות שיסייעו להקל על הלקוח להרגיש נוח יותר עם סירובו, ועדיין לא להפסיק את המשא ומתן. איך לנהל משא ומתן? הכלה של התנגדות בשיווק? ניהול משא ומתן עם התנגדויות כיצד להפוך סירוב להזדמנות מכירה? תכנון מראש להתמודדויות עם התנגדויות איך כדאי לגשת לטיפול בהתנגדויות של לקוחות ... או כישלון. לעיתים, ההתנגדות עצמה אינה מחסלת את העסקה לגמרי, וחשוב לדעת להכיל את ההתנגדות ולהבין שהמטרה היא להמשיך ולנהל משא ומתן על מנת למכור מוצרים נוספים או להציע אפשרויות אחרות. מדוע לעיתים חשוב להכיל את ההתנגדות ולהמשיך במכירה? כאשר לקוח ... סיבה משתנה לסירוב, כדי שלא לעורר התנגדות קבועה שעלולה להשפיע לרעה על הצעות עתידיות. איך למנוע התנגדויות בשלב מוקדם ניהול משא ומתן יעיל גישה חיובית לשכנוע לקוחות טקטיקות לשכנוע בסיטואציות מורכבות שלום לכולם, הפעם אני רוצה לדבר על עוד שיטה ועוד ...
הנחה, למה לא לקנות בהנחה? למה לא לבקש הנחה? למה לא לקנות בזול? מתי לבקש הנחה? איך לנהל משא ומתן? איך לבקש הנחה? למה לא לקבל הנחה? האם מה שבזול עולה ביוקר? מה רע בלקבל הנחה? האם לתת הנחה? איך לבחור ספק שירות? תמחור מוצרים
הנחה, למה לא לקנות בהנחה? למה לא לבקש הנחה? למה לא לקנות בזול? מתי לבקש הנחה? איך לנהל משא ומתן? איך לבקש הנחה? למה לא לקבל הנחה? האם מה שבזול עולה ביוקר? מה רע בלקבל הנחה? האם לתת הנחה? איך לבחור ספק שירות? תמחור מוצרים
הנחה, למה לא לקנות בהנחה? למה לא לבקש הנחה? למה לא לקנות בזול? מתי לבקש הנחה? איך לנהל משא ומתן? איך לבקש הנחה? למה לא לקבל הנחה? האם מה שבזול עולה ביוקר? מה רע בלקבל הנחה? האם לתת הנחה? ... והשירות. הנחה לבקש הנחה בזמן התשלום לבקש הנחה לפני העסקה לבקש הנחה על שירות האם הנחה פוגעת בשירות? איך לנהל משא ומתן על הנחה? תמחור מוצרים השיקולים והבעיות בבקשת הנחה כאשר מבקשים הנחה ממישהו שמוכר מוצר או מספק שירות, יש כמה ... למה המוצר זול? למה המוצר יקר? מה קובע את מחיר המוצר? בחירת מטפל, בחירת מאמן, בחירת פסיכולוג, בחירת יועץ, ניהול משא ומתן, ניהול רכש, איך לרכוש מוצרים בזול? הנחה, לבקש הנחה, לתת הנחה, אחריות על מוצר, אין ארוחות חינם, אין מתנות ...
הנחה ללקוחות, איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ללמוד לתת הנחה, סיבת ההנחה ללקוח, לנמק את ההנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לנהל משא ומתן? הנחה ללקוח במשא ומתן, תמחור
הנחה ללקוחות, איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ללמוד לתת הנחה, סיבת ההנחה ללקוח, לנמק את ההנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לנהל משא ומתן? הנחה ללקוח במשא ומתן, תמחור
... לתת הנחה ללקוח? ללמוד לתת הנחה, סיבת ההנחה ללקוח, לנמק את ההנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לנהל משא ומתן? הנחה ללקוח במשא ומתן, תמחור מתי וכיצד נכון לתת הנחה ללקוח במשא ומתן? כאשר מנהלים משא ומתן עסקי, לעיתים ... הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת במשא ומתן? איך לנמק ללקוח את סיבת ההנחה? מתי אסור לתת הנחה ללקוח? איך לנהל משא ומתן על המחיר? איך לשמור על אמון הלקוח כשנותנים הנחה? מתי הנחה פוגעת באמינות?
איך לקרוא אנשים? איך לקרוא בין השורות? איך להרגיש אנשים? איך לנתח אנשים? איך להבין אנשים? איך לשתול מחשבות? מיומנות שיחה, כישורי שיחה, איך לנהל משא ומתן? משמעות המילים, NLP
איך לקרוא אנשים? איך לקרוא בין השורות? איך להרגיש אנשים? איך לנתח אנשים? איך להבין אנשים? איך לשתול מחשבות? מיומנות שיחה, כישורי שיחה, איך לנהל משא ומתן? משמעות המילים, NLP
... בין השורות? איך להרגיש אנשים? איך לנתח אנשים? איך להבין אנשים? איך לשתול מחשבות? מיומנות שיחה, כישורי שיחה, איך לנהל משא ומתן? משמעות המילים, NLP איך לקרוא אנשים ולהבין את משמעות המילים? ההרצאה עוסקת בכישורי שיחה וביכולת להבין בין השורות, לנתח ... טוב יותר את כוונותיו של הצד השני. איך לקרוא בין השורות? הבנת משמעות המילים כישורי שיחה ניתוח אנשים כיצד לנהל משא ומתן? מה זה NLP? ההרצאה עוסקת בכישורי שיחה, איך להבין את משמעות המילים, לקרוא בין השורות ולנתח את מה שנאמר ... סוג של הצהרה נחלשה, במקום הצהרה על משהו שמתרחש כעת, כמו באני חושב. כיצד ניתוח של מילים יכול לסייע בניהול משא ומתן? במהלך ההרצאה, אליעד נותן דוגמאות ממסגרות של משא ומתן שבהן ניתן לזהות את הכוונות האמיתיות של אדם על ידי ... באמצעות שפת גוף או מילים לא ישירות. איך לקרוא בין השורות? הבנת משמעות המילים כישורי שיחה ניתוח אנשים כיצד לנהל משא ומתן? מה זה NLP?
להיות חזק או חלש במשא ומתן, אסטרטגיות משא ומתן, לשדר שאתה חזק, לשדר שאתה חלש, טקטיקות משא ומתן, טיפים לניהול משא ומתן, איך לנהל משא ומתן? להצליח במשא ומתן, שיטות שכנוע
להיות חזק או חלש במשא ומתן, אסטרטגיות משא ומתן, לשדר שאתה חזק, לשדר שאתה חלש, טקטיקות משא ומתן, טיפים לניהול משא ומתן, איך לנהל משא ומתן? להצליח במשא ומתן, שיטות שכנוע
להיות חזק או חלש במשא ומתן, אסטרטגיות משא ומתן, לשדר שאתה חזק, לשדר שאתה חלש, טקטיקות משא ומתן, טיפים לניהול משא ומתן, איך לנהל משא ומתן? להצליח במשא ומתן, שיטות שכנוע איך לשדר שאתה חזק במשא ומתן? בתהליך של ניהול משא ומתן, מערכת היחסים תמיד בנויה מדינמיקה של חזק וחלש. בטבע קיים העיקרון של החזק שולט, והחלש נכנע. אליעד כהן מסביר ... ומתן איך להפוך חיסרון ליתרון? איך להצליח במשא ומתן? שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת עוד טיפ בנושא של ניהול משא ומתן ובנושא של מערכות יחסים כאלה ואחרות, אוקי והטיפ מתעסק בנושא של חלש וחזק. מה זאת אומרת חלש וחזק? בטבע ...
איך לחשוב קדימה? איך לראות את הנולד? איך לנהל משא ומתן? איך להצליח במשא ומתן? אומנות הויכוח, אומנות השכנוע, תורת המשחקים, אסטרטגיית ניהול משא ומתן, טיפול בהתנגדויות, חכם רואה את הנולד, לחשוב כמה צעדים קדימה, רטוריקה
איך לחשוב קדימה? איך לראות את הנולד? איך לנהל משא ומתן? איך להצליח במשא ומתן? אומנות הויכוח, אומנות השכנוע, תורת המשחקים, אסטרטגיית ניהול משא ומתן, טיפול בהתנגדויות, חכם רואה את הנולד, לחשוב כמה צעדים קדימה, רטוריקה וכאן אבאר עוד תהליך מניפולטיבי של שתילת מחשבות ...
איך להציע הצעות? איך לגרום למישהו להסכים איתך, איך לגרום למישהו לקבל את ההצעה שלך? איך להציע הצעות טובות? איך לא לקבל לא? איך לגרום למישהו לא לסרב לך? איך לגרום למישהו לא להתנגד להצעה שלך? איך להציע לבחורה? איך להציע לילד? איך להציע הצעת מחיר? איך לנהל משא ומתן? איך להקטין את הסיכוי שתקבל לא? איך לא לקבל דחייה? איך ליצור הסכמה?
... לך? איך לגרום למישהו לא להתנגד להצעה שלך? איך להציע לבחורה? איך להציע לילד? איך להציע הצעת מחיר? איך לנהל משא ומתן? איך להקטין את הסיכוי שתקבל לא? איך לא לקבל דחייה? איך ליצור הסכמה? וכאן אבאר עוד עיקרון חשוב בנושא ...
איחורים לפגישות - האם כדאי לאחר לפגישה? למה לאחר לפגישה? למה לא לאחר לפגישה? למה להגיע בזמן לפגישה? למה לא להגיע בזמן לפגישה? איך לשדר אמינות? איך לשדר יושרה? איך לנהל משא ומתן? איך לשתול מחשבות? איך להשפיע על אנשים?
... לא לאחר לפגישה? למה להגיע בזמן לפגישה? למה לא להגיע בזמן לפגישה? איך לשדר אמינות? איך לשדר יושרה? איך לנהל משא ומתן? איך לשתול מחשבות? איך להשפיע על אנשים? בנושא של איחור לפגישה שנקבעה מראש בדיוק לשעה מסוימת, יש כל מיני ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מבקש בקשה לא סבירה, לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, איך להתנגד ללקוח? איך לענות ללקוח? איך לגלות אמפתיה ללקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח? איך להתמודד עם בקשה לא הגיונית של לקוח? לסגור עסקה בכל מחיר, איך לא להרוס עסקה? איך להגיב לבקשה לא הגיונית של לקוח? איך לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? הדרכת אנשי מכירות, איך להתנגד לבקשה של לקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לסרב ללקוח? איך לסרב לבקשה של לקוח?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך לנהל משא ומתן?, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לנהל משא ומתן?, איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להאמין בעצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לקבל החלטות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפרש חלומות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בזוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש אמת מוחלטת? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? בשביל מה לחיות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע בעולם? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם באמת הכל לטובה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להנות בחיים? האם הכל אפשרי? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא הכוונה אישית, קואצ'ר, מאמן אישי לילדים בתחום איך לנהל משא ומתן - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.6836 שניות - עכשיו 01_09_2025 השעה 16:32:55 - wesi1