אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך למנוע ויכוחים? ✔תקשורת בין אישית, איך לתקשר עם אנשים? איך למנוע מריבות? איך למנוע ויכוחים? איך לנהל דיונים? איך לא לריב עם אנשים? איך ליצור...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
תקשורת בין אישית, איך לתקשר עם אנשים? איך למנוע מריבות? איך למנוע ויכוחים? איך לנהל דיונים? איך לא לריב עם אנשים? איך ליצור הסכמה? איך ליצור הבנה? זה לא נכון או מה לא נכון, מה הבנת אותי? למה התכוון המשורר? איך לנהל שיחה?
איך למנוע מריבות וויכוחים עם אנשים?

אליעד כהן מסביר שיש דרך פשוטה אך אפקטיבית למנוע מריבות וויכוחים בין אנשים. למרות שהדרך הזו נשמעת ברורה, רוב האנשים לא מיישמים אותה, משום שכאשר חילקו את השכל, לא היה להם מספיק שכל כדי לעמוד בתור ולקחת ממנו. עם זאת, הוא מסביר את הרעיון בצורה מפורטת וברורה כדי שמי שכן רוצה ויכול, ישתמש בו וימנע מריבות וויכוחים מיותרים.

הרעיון המרכזי שאליעד מציג הוא שכאשר מישהו אומר לכם שאתם טועים או שהדברים שאתם אומרים הם "לא נכונים", יש לעצור לרגע ולבקש הבהרה ברורה: "מה לא נכון?". כלומר, אם אמרתם למישהו "אני חושב שכדאי לעשות פעולה X," והאדם השני עונה לכם "זה לא נכון", אל תגיבו ישר בהתנגדות, אלא תשאלו אותו בפשטות: "מה בדיוק לא נכון במה שאמרתי?". פעולה פשוטה זו יכולה למנוע את רוב המריבות והוויכוחים בין אנשים.

מדוע רוב האנשים לא באמת מבינים את הצד השני בוויכוח?

אליעד מסביר שכאשר מישהו אומר "זה לא נכון", ברוב המקרים הוא לא הבין מה אמרתם. אולי הוא שמע את המילים שאמרתם, אך לא הבין את הכוונה שעומדת מאחוריהן, ואולי הוא בכלל לא שמע אתכם היטב. לדוגמה, ייתכן שאמרתם משפט מסוים שהובן בצורה אחרת לגמרי על ידי הצד השני. יכול להיות שהשתמשתם במילה מסוימת שהתפרשה בצורה שונה לחלוטין מזו שהתכוונתם אליה, או שפשוט התבלבלתם ואמרתם בטעות משהו אחר ממה שהתכוונתם.

אליעד נותן מספר דוגמאות ברורות כדי להסביר את המורכבות הזו:
  • ייתכן שרציתם להגיד א', אבל בפועל אמרתם בטעות ג'. הצד השני שמע את מה שאמרתם בפועל ולא את מה שהתכוונתם לומר.
  • ייתכן שהצד השני שמע רק חלק מהדברים שלכם, או שמע אותם באופן מעוות או לא מדויק, ולכן הגיע למסקנה שאתם טועים.
  • ייתכן גם שהוא שמע נכון אבל פירש את דבריכם בדרך שלא התכוונתם אליה, מסיבות שונות.
לכן, אליעד ממליץ לפני הכל לעצור, לברר ולשאול: "מה הבנת שאמרתי?" או "למה התכוונתי לדעתך?". בצורה כזאת, תוכלו לוודא שהצד השני בכלל הבין אתכם, וכך תוכלו לברר אם יש מקום לוויכוח אמיתי או שמדובר בסתם אי - הבנה.

מהו ההבדל בין מה שהתכוונתם לומר לבין מה שאמרתם בפועל?

אליעד מפרט שלושה מצבים שונים שחשוב להכיר בכל תקשורת בין - אישית:
  • מה שהתכוונתם לומר.
  • מה שאמרתם בפועל (המילים המדויקות שיצאו לכם מהפה).
  • מה שהאדם השני הבין ממה שאמרתם.
ההבדל בין השלושה הוא קריטי. כשמישהו מתנגד לכם, הוא יכול להתנגד למה שהתכוונתם לומר, למה ששמע שאמרתם בפועל, או למה שפירש מהדברים שאמרתם. כאשר עוצרים ושואלים את האדם השני "מה הבנת שאמרתי?", אפשר לגלות בקלות לאיזה מהשלושה הוא מתנגד, וכך לטפל בבעיה במדויק.

איך לקחת אחריות על ההסבר שלכם בשיחה?

אליעד מדגיש את החשיבות של לקיחת אחריות אישית על ההסבר של הדברים שאתם אומרים. במקום להגיד לצד השני "לא שמעת אותי טוב", שזה עלול לגרום לו להתגונן ולתקוף בחזרה, יש לקחת אחריות ולומר משהו כמו: "יכול להיות שלא הסברתי את עצמי טוב", "יכול להיות שאני מבולבל", "אולי לא התנסחתי כמו שצריך", או "אולי התבלבלתי ואמרתי דבר אחר ממה שהתכוונתי".

גישה כזו יוצרת סביבה נוחה שבה הצד השני לא מרגיש מותקף או מושפל, וכך הוא מוכן להקשיב ולבחון מחדש מה באמת נאמר ומה הייתה הכוונה.

איך לתקשר נכון כשאתם לא מסכימים עם מישהו אחר?

אליעד מסביר שהשיטה הזו לא מיועדת רק למצבים בהם מישהו מתנגד לכם, אלא גם למצבים שבהם אתם מתנגדים לאחרים. במקום לקפוץ ולהגיד לצד השני שהוא טועה או שהדברים שלו "לא נכונים", עליכם קודם כל לעצור ולשאול את עצמכם:
  • מה בדיוק הוא אמר בפועל?
  • האם הבנתי נכון את הכוונה שלו?
  • אולי הוא התבלבל, אמר דבר אחד אבל בעצם התכוון לדבר אחר?
  • אולי הוא השתמש במילים הלא נכונות?
כאשר אתם מתנגדים, אל תזרקו סתם משפטים כמו "אתה טועה", "אתה לא מבין", או "אתה לא יודע על מה אתה מדבר". במקום זאת, הסבירו במפורש על מה בדיוק אתם לא מסכימים. אמרו: "מה שאתה אומר שככה וככה זה לא נכון כי...", כך שהצד השני יוכל להבין בדיוק את מהות המחלוקת ויוכל להגיב באופן ענייני.

כיצד ניהול שיחה נכון יכול למנוע כמעט כל מריבה בעולם?

אליעד מדגיש שהשיטה הפשוטה הזו יכולה למנוע כמעט את כל המריבות בעולם. הסיבה המרכזית לכך היא שרוב המריבות מתחילות מכך ששני הצדדים לא מבינים זה את זה, ולא מפני שיש מחלוקת אמיתית על העובדות. אם אנשים ייקחו אחריות לבדוק היטב אם הם הבינו נכון את הצד השני, ואם הם יוודאו שהצד השני הבין אותם, רוב המחלוקות יתבהרו וייעלמו עוד לפני שהן הפכו למריבות של ממש.

לסיום, אליעד מסביר שהרעיון פשוט אך דורש תרגול, מודעות ואחריות אישית מצד כל אדם שמעוניין לנהל תקשורת בין - אישית מוצלחת יותר ולהימנע מוויכוחים מיותרים. מי שיבין ויתרגל את הגישה הזו, יראה שינוי משמעותי ביחסים שלו עם אנשים אחרים ויחסוך לעצמו הרבה מריבות וויכוחים מיותרים בחיים.
איך למנוע מריבות וויכוחים עם אנשים?

שלום חברים, היום נדבר על דרך פשוטה אך יעילה למנוע אינספור מריבות וויכוחים עם אנשים אחרים. למרות שרוב האנשים יבינו את מה שאני אומר, ואפילו יסכימו שזה הגיוני, רובם כנראה לא יישמו את זה בפועל. למה? כי כאשר חילקו את השכל, הם לא ביקשו לעמוד בתור כדי לקבל עוד. ובכל זאת, אסביר את הרעיון.

הגישה הנכונה לוויכוחים

בכל פעם שמישהו אומר לכם: "זה לא נכון", עצרו לרגע ושאלו: מה לא נכון? לדוגמה, אם אמרתם למישהו: "אני חושב שכדאי לעשות כך וכך", והוא מגיב: "זה לא נכון", שאלו: מה בדיוק לא נכון? אל תסתפקו במילה "זה" - דרשו פירוט.

ברוב המקרים, כאשר מישהו אומר על מה שאמרתם "זה לא נכון", הוא בכלל לא הבין אתכם. אולי הוא שמע מילה אחת שגויה, אולי פירש אתכם בצורה אחרת, ואולי הוא בכלל לא שמע אתכם כראוי. יש הבדל בין מה שהתכוונתם לומר, מה שאמרתם בפועל, איך הצד השני פירש את זה ומה שהוא חשב שהבנתם.

למה אנשים מתווכחים בלי להבין?

כשמישהו טוען "אתה טועה!", שאלו אותו: "מה הבנת שאמרתי?" ייתכן שהוא לא באמת הבין, או שאמרתם דבר אחד והתכוונתם לאחר. ברגע שאתם לוקחים אחריות על ההסבר, ואומרים: "אולי לא הסברתי את עצמי נכון", אתם מונעים התנגדות אוטומטית.

אם תאמרו למישהו: "אולי לא שמעת אותי נכון?", הוא מיד יגן על עצמו: "מה פתאום! אני שמעתי אותך והבנתי בדיוק!" אבל אם תגידו: "אולי אני הסברתי את עצמי לא ברור, אתה יכול להגיד לי מה הבנת?", זה יגרום לו לבדוק את עצמו במקום לתקוף אתכם.

איך לבנות טענות ברורות?

כשאתם לא מסכימים עם מישהו, אל תגידו "זה לא נכון" או "זה טעות". במקום זאת, פרטו:
  • "האמירה שכך וכך אינה נכונה כי..."
  • "המחשבה שאומרת כך וכך שגויה משום ש..."
  • "אני לא מסכים עם הטענה ש... כי..."
אל תאמרו "אני לא מסכים איתך" בלי להסביר. על מה בדיוק אתה לא מסכים? מה בדיוק לא נכון? מה הבנת שהצד השני אמר?

מניעת מריבות - האחריות שלכם

חשוב לזכור: העיקרון הזה תקף לא רק כלפי אחרים, אלא גם כלפיכם. כלומר, כשאתם לא מסכימים עם מישהו אחר, אל תקפצו ישר ותגידו: "זה לא נכון!" קודם כל, ודאו שהבנתם נכון את מה שהוא אמר. אולי הוא התבלבל, אולי הוא אמר דבר אחד והתכוון למשהו אחר. לפני שאתם מתנגדים, נסו להבין.

לסיכום

אם אנשים היו מנסים קודם להבין את הצד השני לפני שהיו מתנגדים לו, היו נחסכות רוב המריבות בעולם - ואולי אפילו כולן. תחשבו על זה בפעם הבאה שאתם עומדים בפני ויכוח.

למידע נוסף על איך לנהל דיונים, איך להתווכח נכון, איך למנוע מריבות ואיך להבין אנשים, בקרו באתר האינטרנט EIP.co.il, ותמצאו שם מידע נוסף שיכול לעזור לכם לשפר את התקשורת שלכם עם אחרים. בהצלחה!
איך לטפל בבעיות תקשורת בין אישית הצלחה טענה איך לטפל בבעיה לטפל ויכוח להתגונן חברויות האם לקחת אחריות ראוי אולי זה לא נכון איך לא לריב איך לא לריב עם אנשים איך ליצור הבנה איך ליצור הסכמה איך למנוע איך למנוע ויכוחים איך למנוע מריבות איך לנהל איך לנהל דיון איך לנהל דיונים איך לנהל פגישה איך לנהל שיחה איך לפתח שיחה איך לריב עם אנשים איך לתקשר עם אנשים דיונים הסכמה ויכוח ויכוחים להסכים ליצור ליצור הבנה ליצור הסכמה למה התכוון המשורר למה לפתח שיחה למנוע למנוע ויכוחים למנוע מריבות לנהל לנהל דיון לנהל דיונים לנהל פגישה לנהל פגישות לנהל שיחה לפתח שיחה לריב לריב עם אנשים לתקשר לתקשר עם אנשים מאבק מה הבנת אותי מנהל מריבות ניהול ניהול דיון ניהול דיונים ניהול פגישה ניהול פגישות ניהול שיחה ניהול שיחות פיתוח שיחה שיחה תקשורת תקשורת בין אישית תקשורת בינאישית תקשורתיות
הצעת מחיר ללקוח, כתיבת הצעת מחיר ללקוח, מה לכתוב בהצעת מחיר ללקוח? כמה לפרט בהצעת המחיר ללקוח? למה לכתוב ללקוח הצעת מחיר? מה המשמעות של הצעת מחיר ללקוח? איך כותבים הצעת מחיר ללקוח? אומד דעת הצדדים, הצעת מחיר כמסמך שיווקי, הצעת מחיר קצרה, הצעת מחיר ארוכה, הצעת מחיר בבית משפט, תביעה מסחרית בבית משפט, איך לכתוב הצעת מחיר? איך לכתוב הסכם? מה לכתוב בהסכם עבודה? יעוץ להקמת עסק, תהליכי הקמת עסק, ללמוד להקים עסק, ניהול משא ומתן עם לקוחות
... פחות. דהיינו, מטרת הצעת המחיר היא שיהיה ברור לך וגם ללקוח מה המחויבות שלכם אחד כלפי השני. ולמה? כדי למנוע ויכוחים, אי הבנות וכיוב בהמשך. ברגע שהכל כתוב בצורה ברורה, אז הרבה יותר קשה אחר כך להתחיל להתווכח איתך על ... קצה, כאשר ברמת העיקרון, הצעת המחיר נועדה להבהיר לכל אחד מהצדדים את מה שהוא מחויב כלפי הצד השני, כדי למנוע ויכוחים ומריבות בהמשך הדרך. נקודה נוספת שצריכים לקחת בחשבון, היא, שהצעת המחיר יכולה להיות גם סוג של מסמך שיווקי שלך ...
ניהול סיכונים, איך לסגור חוזה הוגן? ניהול עובדים, סיכון מול סיכוי, סיכוי מול סיכון, סגירת חוזה, העלאת שכר לעובד, הסכם עם עובד, יעוץ למנהלים, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, קביעת שכר לעובד
ניהול סיכונים, איך לסגור חוזה הוגן? ניהול עובדים, סיכון מול סיכוי, סיכוי מול סיכון, סגירת חוזה, העלאת שכר לעובד, הסכם עם עובד, יעוץ למנהלים, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, קביעת שכר לעובד
... במדויק את המשימות, היעדים, התנאים להעלאת השכר, ואת אופן מדידת ההצלחה או הכישלון של העובד בביצוע המשימות. המטרה היא למנוע ויכוחים עתידיים שעלולים להיגרם מחוסר בהירות בהסכם העבודה. הוא מביא דוגמה של מנהל שסגר חוזה עם עובד בכיר, שבו נאמר ...
איך לנהל שיחה רגועה? איך לא לריב עם אנשים? איך לטפל בהתנגדות? איך לטפל בהתפרצות? איך לטפל בכעס? תקשורת בין אישית
איך לנהל שיחה רגועה? איך לא לריב עם אנשים? איך לטפל בהתנגדות? איך לטפל בהתפרצות? איך לטפל בכעס? תקשורת בין אישית
...רגשות מבלי להגיע להתפרצות. כאשר אדם מרגיש שמקשיבים לו ומכבדים אותו, הוא יהיה פחות נוטה להתפרץ. איך להתמודד עם מישהו שמסרב להקשיב? אם אדם מסרב להקשיב או מגיב בכוחניות, ניתן לשנות גישה ולנסות למצוא את הדרך שבה הוא כן מוכן לשתף פעולה. לפעמים, הדרך לשנות את ההתנהגות של אדם אחר היא לא להתעקש שהוא ישתנה, אלא להתאים את הדרך שבה מדברים איתו כך שהוא יהיה מוכן להקשיב. איך להימנע מוויכוחים שמובילים לכעס והתפרצות? 1. להשתמש בהקשבה פעילה - לחזור על מה שהצד השני אומר כדי להראות שמבינים אותו. 2. לא להגיב מתוך...
ויכוחים, איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך להתמודד עם חוסר הסכמה? איך לנהל ויכוח? איך למנוע מריבה? שאלת הבהרה, איך לשאול מה הבנת אותי? איך להתמודד עם ויכוח? חוסר הבנה בויכוח, איך לגרום למישהו להבין אותך? ניהול דיונים, לנהל דיון
...- הצד השני יגלה שהוא כלל לא הבין את דבריכם בצורה נכונה, או אפילו לא שמע אותם בכלל. זהו הפתרון האידיאלי שיכול לחסוך ויכוחים מיותרים. איך לשאול מה הבינו מבלי לפגוע באגו של האדם השני? הבעיה שהעלה אליעד היא שכאשר אתם אומרים למישהו מה הבנת שאמרתי?, הוא עלול להיפגע באגו. הוא יכול לחשוב שאתם רומזים שהוא טיפש או לא מסוגל להבין אתכם. כדי להימנע מפגיעה באגו, אליעד מציע ניסוח חלופי שעדין יותר, כגון לשאול: על מה בדיוק אתה לא מסכים איתי? או באיזה חלק מדבריי אתה חושב שאני טועה? ניסוח כזה גורם לצד השני להבהיר...
מערכות יחסים, נתינה, קבלה, לעזור למישהו, כפיות טובה, לתת על מנת לקבל, למנוע מריבות, להגדיר דברים, לדבר בצורה ברורה
מערכות יחסים, נתינה, קבלה, לעזור למישהו, כפיות טובה, לתת על מנת לקבל, למנוע מריבות, להגדיר דברים, לדבר בצורה ברורה
...לא מציין במפורש חיסרון, לפעמים כדאי לתמלל או להציג את הנתינה שלך כנתינה מתוך רצונך האישי ולא כהיענות לחיסרון מוגדר אצלו, כך לא ייווצר מצב שבו הוא מרגיש שהוא עשה לך טובה כשקיבל. מה החשיבות של יצירת אווירת נתינה ברורה בזמן נתינה? אליעד כהן מסביר שבזמן הנתינה, לא מספיק רק לתת, אלא חייבים להקפיד גם על האופן שבו הנתינה מוצגת. למשל, אם מזמינים מישהו למסעדה, אפשר ליצור אווירה שבה ברור שהאדם שמקבל את ההזמנה הוא המרוויח, ושהנותן הוא בעל החיסרון - זה שמרגיש צורך לתת. אם הנתינה מוצגת לא נכון, המקבל עלול לראות...
שימוש במילה לדעתי, שימוש במילה נראה לי, אני חושב ש, נראה לי ש, הבעת דעה אובייקטיבית, הבעת דעה סובייקטיבית, טיפים למערכות יחסים, איך למנוע מריבות? איך לגרום למישהו להקשיב לך? טיפים להעברת מסרים
שימוש במילה לדעתי, שימוש במילה נראה לי, אני חושב ש, נראה לי ש, הבעת דעה אובייקטיבית, הבעת דעה סובייקטיבית, טיפים למערכות יחסים, איך למנוע מריבות? איך לגרום למישהו להקשיב לך? טיפים להעברת מסרים
...אם אחד מהמשתתפים אומר לדעתי זה לא נכון, הוא לא מתעקש על כך כעובדה אלא כמצג אישי של דעתו, ומפנה מקום לדעות אחרות, מה שמקטין את הסיכוי לעימות. האם יש לזה השפעה על מערכות יחסים זוגיות? איך זה קשור לתקשורת בין בני זוג? במערכות יחסים זוגיות, השימוש במילים כמו נראה לי או אני חושב יכול להיות כלי חשוב למנוע מריבות. אליעד מציין שאם אדם אומר לבן הזוג שלו לדעתי זה לא בסדר, הוא בעצם מציב את הדעה כמשהו סובייקטיבי, ולא כעובדה מוחלטת. כך, יש סיכוי גבוה יותר שהצד השני יוכל לקבל את הדעה או לפחות להקשיב לה מבלי להרגיש...
הדרכת הורים, מניעת מריבות עם הילדים, איך לראות את הנולד בחינוך ילדים? איך לא להיכנס לדרך ללא מוצא בחינוך ילדים? איך לגדל ילדים בחוכמה? איך לחסוך מריבות עם הילדים? איך למנוע מריבות עם ילדים? כמה לפנק ילדים? יעוץ להורים, ילד תלותי
הדרכת הורים, מניעת מריבות עם הילדים, איך לראות את הנולד בחינוך ילדים? איך לא להיכנס לדרך ללא מוצא בחינוך ילדים? איך לגדל ילדים בחוכמה? איך לחסוך מריבות עם הילדים? איך למנוע מריבות עם ילדים? כמה לפנק ילדים? יעוץ להורים, ילד תלותי
...את עצמם מראש כיצד בדיוק יצליחו לשנות את ההרגל שהילד התרגל אליו, וכמה מריבות או בעיות הם יצטרכו לעבור בדרך. אליעד מזהיר שאם לא חושבים על כך מראש, נכנסים לתוך בור שקשה מאוד לצאת ממנו. איך מתמודדים עם שינוי הרגלים אצל ילדים? אליעד כהן ממליץ להורים שבכל פעם שהם מחנכים את ילדיהם להרגל כלשהו, שיחשבו מראש כיצד בדיוק ישנו אותו בעתיד, במקרה שיצטרכו לשנותו. לדוגמה, אם ההורה מחליט לפנק את הילד, הוא צריך לתכנן מראש כיצד יוכל להפסיק את הפינוק כשהילד יגדל. אליעד מדגיש שחשוב לדעת מראש שתהליך השינוי ילווה בקשיים...
תקשורת בין אישית, שותפות עסקית, מערכות יחסים, לדבר על זה, להציף בעיות, הצפת בעיות, איך למנוע מריבות במערכות יחסים? איך להצליח בתקשורת בין אישית? איך להצליח במערכות יחסים? איך להצליח בשותפות? מניעת מריבות, סיבות למריבה
תקשורת בין אישית, שותפות עסקית, מערכות יחסים, לדבר על זה, להציף בעיות, הצפת בעיות, איך למנוע מריבות במערכות יחסים? איך להצליח בתקשורת בין אישית? איך להצליח במערכות יחסים? איך להצליח בשותפות? מניעת מריבות, סיבות למריבה
...על כך שהאדם מרוצה או שהכל בסדר מבחינתו. לעיתים, דווקא השתיקה והיעדר התגובה מסתירים אי - נוחות גדולה. האדם ששותק יכול להרגיש חוסר שביעות רצון מתמשכת, שאינה באה לידי ביטוי עד לשלב מסוים, שבו הלחץ המצטבר מתפרץ בפתאומיות ובצורה קיצונית הרבה יותר מאשר לו היה מטופל בשלב מוקדם. ההסבר לכך הוא שהאדם שנמנע מלהביע את רגשותיו השליליים לא עושה זאת מתוך הסכמה או שביעות רצון, אלא פשוט משום שקשה לו, לא נעים לו, או שהוא מפחד לעורר קונפליקט. מה קורה כשהתסכול לא מדובר? כאשר רגשות אלו לא באים לידי ביטוי בזמן אמת, הם...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תקשורת בין אישית, איך לתקשר עם אנשים? איך למנוע מריבות? איך למנוע ויכוחים? איך לנהל דיונים? איך לא לריב עם אנשים? איך ליצור הסכמה? איך ליצור הבנה? זה לא נכון או מה לא נכון, מה הבנת אותי? למה התכוון המשורר? איך לנהל שיחה?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך למנוע ויכוחים?, איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך למנוע ויכוחים?, איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לנהל את הזמן? איך לעשות יותר כסף? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם לדומם יש תודעה? האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? בשביל מה לחיות? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות מאושר? האם הכל אפשרי? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי להרזייה, ייעוץ פילוסופי, מאמן אישי לבני נוער בנושאי איך למנוע ויכוחים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2813 שניות - עכשיו 30_08_2025 השעה 22:57:59 - wesi1