אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ניהול דיון ✔תקשורת בין אישית, איך לתקשר עם אנשים? איך למנוע מריבות? איך למנוע ויכוחים? איך לנהל דיונים? איך לא לריב עם אנשים? איך ליצור הסכמה?...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
תקשורת בין אישית, איך לתקשר עם אנשים? איך למנוע מריבות? איך למנוע ויכוחים? איך לנהל דיונים? איך לא לריב עם אנשים? איך ליצור הסכמה? איך ליצור הבנה? זה לא נכון או מה לא נכון, מה הבנת אותי? למה התכוון המשורר? איך לנהל שיחה?
איך למנוע מריבות וויכוחים עם אנשים?

אליעד כהן מסביר שיש דרך פשוטה אך אפקטיבית למנוע מריבות וויכוחים בין אנשים. למרות שהדרך הזו נשמעת ברורה, רוב האנשים לא מיישמים אותה, משום שכאשר חילקו את השכל, לא היה להם מספיק שכל כדי לעמוד בתור ולקחת ממנו. עם זאת, הוא מסביר את הרעיון בצורה מפורטת וברורה כדי שמי שכן רוצה ויכול, ישתמש בו וימנע מריבות וויכוחים מיותרים.

הרעיון המרכזי שאליעד מציג הוא שכאשר מישהו אומר לכם שאתם טועים או שהדברים שאתם אומרים הם "לא נכונים", יש לעצור לרגע ולבקש הבהרה ברורה: "מה לא נכון?". כלומר, אם אמרתם למישהו "אני חושב שכדאי לעשות פעולה X," והאדם השני עונה לכם "זה לא נכון", אל תגיבו ישר בהתנגדות, אלא תשאלו אותו בפשטות: "מה בדיוק לא נכון במה שאמרתי?". פעולה פשוטה זו יכולה למנוע את רוב המריבות והוויכוחים בין אנשים.

מדוע רוב האנשים לא באמת מבינים את הצד השני בוויכוח?

אליעד מסביר שכאשר מישהו אומר "זה לא נכון", ברוב המקרים הוא לא הבין מה אמרתם. אולי הוא שמע את המילים שאמרתם, אך לא הבין את הכוונה שעומדת מאחוריהן, ואולי הוא בכלל לא שמע אתכם היטב. לדוגמה, ייתכן שאמרתם משפט מסוים שהובן בצורה אחרת לגמרי על ידי הצד השני. יכול להיות שהשתמשתם במילה מסוימת שהתפרשה בצורה שונה לחלוטין מזו שהתכוונתם אליה, או שפשוט התבלבלתם ואמרתם בטעות משהו אחר ממה שהתכוונתם.

אליעד נותן מספר דוגמאות ברורות כדי להסביר את המורכבות הזו:
  • ייתכן שרציתם להגיד א', אבל בפועל אמרתם בטעות ג'. הצד השני שמע את מה שאמרתם בפועל ולא את מה שהתכוונתם לומר.
  • ייתכן שהצד השני שמע רק חלק מהדברים שלכם, או שמע אותם באופן מעוות או לא מדויק, ולכן הגיע למסקנה שאתם טועים.
  • ייתכן גם שהוא שמע נכון אבל פירש את דבריכם בדרך שלא התכוונתם אליה, מסיבות שונות.
לכן, אליעד ממליץ לפני הכל לעצור, לברר ולשאול: "מה הבנת שאמרתי?" או "למה התכוונתי לדעתך?". בצורה כזאת, תוכלו לוודא שהצד השני בכלל הבין אתכם, וכך תוכלו לברר אם יש מקום לוויכוח אמיתי או שמדובר בסתם אי - הבנה.

מהו ההבדל בין מה שהתכוונתם לומר לבין מה שאמרתם בפועל?

אליעד מפרט שלושה מצבים שונים שחשוב להכיר בכל תקשורת בין - אישית:
  • מה שהתכוונתם לומר.
  • מה שאמרתם בפועל (המילים המדויקות שיצאו לכם מהפה).
  • מה שהאדם השני הבין ממה שאמרתם.
ההבדל בין השלושה הוא קריטי. כשמישהו מתנגד לכם, הוא יכול להתנגד למה שהתכוונתם לומר, למה ששמע שאמרתם בפועל, או למה שפירש מהדברים שאמרתם. כאשר עוצרים ושואלים את האדם השני "מה הבנת שאמרתי?", אפשר לגלות בקלות לאיזה מהשלושה הוא מתנגד, וכך לטפל בבעיה במדויק.

איך לקחת אחריות על ההסבר שלכם בשיחה?

אליעד מדגיש את החשיבות של לקיחת אחריות אישית על ההסבר של הדברים שאתם אומרים. במקום להגיד לצד השני "לא שמעת אותי טוב", שזה עלול לגרום לו להתגונן ולתקוף בחזרה, יש לקחת אחריות ולומר משהו כמו: "יכול להיות שלא הסברתי את עצמי טוב", "יכול להיות שאני מבולבל", "אולי לא התנסחתי כמו שצריך", או "אולי התבלבלתי ואמרתי דבר אחר ממה שהתכוונתי".

גישה כזו יוצרת סביבה נוחה שבה הצד השני לא מרגיש מותקף או מושפל, וכך הוא מוכן להקשיב ולבחון מחדש מה באמת נאמר ומה הייתה הכוונה.

איך לתקשר נכון כשאתם לא מסכימים עם מישהו אחר?

אליעד מסביר שהשיטה הזו לא מיועדת רק למצבים בהם מישהו מתנגד לכם, אלא גם למצבים שבהם אתם מתנגדים לאחרים. במקום לקפוץ ולהגיד לצד השני שהוא טועה או שהדברים שלו "לא נכונים", עליכם קודם כל לעצור ולשאול את עצמכם:
  • מה בדיוק הוא אמר בפועל?
  • האם הבנתי נכון את הכוונה שלו?
  • אולי הוא התבלבל, אמר דבר אחד אבל בעצם התכוון לדבר אחר?
  • אולי הוא השתמש במילים הלא נכונות?
כאשר אתם מתנגדים, אל תזרקו סתם משפטים כמו "אתה טועה", "אתה לא מבין", או "אתה לא יודע על מה אתה מדבר". במקום זאת, הסבירו במפורש על מה בדיוק אתם לא מסכימים. אמרו: "מה שאתה אומר שככה וככה זה לא נכון כי...", כך שהצד השני יוכל להבין בדיוק את מהות המחלוקת ויוכל להגיב באופן ענייני.

כיצד ניהול שיחה נכון יכול למנוע כמעט כל מריבה בעולם?

אליעד מדגיש שהשיטה הפשוטה הזו יכולה למנוע כמעט את כל המריבות בעולם. הסיבה המרכזית לכך היא שרוב המריבות מתחילות מכך ששני הצדדים לא מבינים זה את זה, ולא מפני שיש מחלוקת אמיתית על העובדות. אם אנשים ייקחו אחריות לבדוק היטב אם הם הבינו נכון את הצד השני, ואם הם יוודאו שהצד השני הבין אותם, רוב המחלוקות יתבהרו וייעלמו עוד לפני שהן הפכו למריבות של ממש.

לסיום, אליעד מסביר שהרעיון פשוט אך דורש תרגול, מודעות ואחריות אישית מצד כל אדם שמעוניין לנהל תקשורת בין - אישית מוצלחת יותר ולהימנע מוויכוחים מיותרים. מי שיבין ויתרגל את הגישה הזו, יראה שינוי משמעותי ביחסים שלו עם אנשים אחרים ויחסוך לעצמו הרבה מריבות וויכוחים מיותרים בחיים.
איך למנוע מריבות וויכוחים עם אנשים?

שלום חברים, היום נדבר על דרך פשוטה אך יעילה למנוע אינספור מריבות וויכוחים עם אנשים אחרים. למרות שרוב האנשים יבינו את מה שאני אומר, ואפילו יסכימו שזה הגיוני, רובם כנראה לא יישמו את זה בפועל. למה? כי כאשר חילקו את השכל, הם לא ביקשו לעמוד בתור כדי לקבל עוד. ובכל זאת, אסביר את הרעיון.

הגישה הנכונה לוויכוחים

בכל פעם שמישהו אומר לכם: "זה לא נכון", עצרו לרגע ושאלו: מה לא נכון? לדוגמה, אם אמרתם למישהו: "אני חושב שכדאי לעשות כך וכך", והוא מגיב: "זה לא נכון", שאלו: מה בדיוק לא נכון? אל תסתפקו במילה "זה" - דרשו פירוט.

ברוב המקרים, כאשר מישהו אומר על מה שאמרתם "זה לא נכון", הוא בכלל לא הבין אתכם. אולי הוא שמע מילה אחת שגויה, אולי פירש אתכם בצורה אחרת, ואולי הוא בכלל לא שמע אתכם כראוי. יש הבדל בין מה שהתכוונתם לומר, מה שאמרתם בפועל, איך הצד השני פירש את זה ומה שהוא חשב שהבנתם.

למה אנשים מתווכחים בלי להבין?

כשמישהו טוען "אתה טועה!", שאלו אותו: "מה הבנת שאמרתי?" ייתכן שהוא לא באמת הבין, או שאמרתם דבר אחד והתכוונתם לאחר. ברגע שאתם לוקחים אחריות על ההסבר, ואומרים: "אולי לא הסברתי את עצמי נכון", אתם מונעים התנגדות אוטומטית.

אם תאמרו למישהו: "אולי לא שמעת אותי נכון?", הוא מיד יגן על עצמו: "מה פתאום! אני שמעתי אותך והבנתי בדיוק!" אבל אם תגידו: "אולי אני הסברתי את עצמי לא ברור, אתה יכול להגיד לי מה הבנת?", זה יגרום לו לבדוק את עצמו במקום לתקוף אתכם.

איך לבנות טענות ברורות?

כשאתם לא מסכימים עם מישהו, אל תגידו "זה לא נכון" או "זה טעות". במקום זאת, פרטו:
  • "האמירה שכך וכך אינה נכונה כי..."
  • "המחשבה שאומרת כך וכך שגויה משום ש..."
  • "אני לא מסכים עם הטענה ש... כי..."
אל תאמרו "אני לא מסכים איתך" בלי להסביר. על מה בדיוק אתה לא מסכים? מה בדיוק לא נכון? מה הבנת שהצד השני אמר?

מניעת מריבות - האחריות שלכם

חשוב לזכור: העיקרון הזה תקף לא רק כלפי אחרים, אלא גם כלפיכם. כלומר, כשאתם לא מסכימים עם מישהו אחר, אל תקפצו ישר ותגידו: "זה לא נכון!" קודם כל, ודאו שהבנתם נכון את מה שהוא אמר. אולי הוא התבלבל, אולי הוא אמר דבר אחד והתכוון למשהו אחר. לפני שאתם מתנגדים, נסו להבין.

לסיכום

אם אנשים היו מנסים קודם להבין את הצד השני לפני שהיו מתנגדים לו, היו נחסכות רוב המריבות בעולם - ואולי אפילו כולן. תחשבו על זה בפעם הבאה שאתם עומדים בפני ויכוח.

למידע נוסף על איך לנהל דיונים, איך להתווכח נכון, איך למנוע מריבות ואיך להבין אנשים, בקרו באתר האינטרנט EIP.co.il, ותמצאו שם מידע נוסף שיכול לעזור לכם לשפר את התקשורת שלכם עם אחרים. בהצלחה!
השיטה של אליעד כהן הסוד של אליעד כהן איך לתקשר נכון אמת טעויות התגוננות כדאי לעשות השכל של אליעד הסברים פעולה איך לקחת אולי זה לא נכון איך לא לריב איך לא לריב עם אנשים איך ליצור איך ליצור הבנה איך ליצור הסכמה איך למנוע איך למנוע ויכוחים איך למנוע מריבות איך לנהל איך לנהל דיון איך לנהל דיונים איך לנהל שיחה איך לריב עם אנשים איך לתקשר עם אנשים דיונים הבנה הסכמה ויכוח ויכוחים כיצד לנהל לא לריב לא לריב עם אנשים להסכים ליצור ליצור הבנה ליצור הסכמה למה התכוון המשורר למנוע למנוע ויכוחים למנוע מריבות לנהל לנהל דיון לנהל דיונים לנהל פגישה לנהל פגישות לנהל שיחה לפתח שיחה לריב לריב עם אנשים לתקשר לתקשר עם אנשים מאבק מה הבנת אותי מנהל מריבות ניהול ניהול דיון ניהול דיונים ניהול פגישה ניהול פגישות ניהול שיחה ניהול שיחות פיתוח שיחה שיחה תקשורת תקשורת בין אישית תקשורת בינאישית תקשורתיות
ניהול דיון עם מישהו לא ממוקד, איך לנהל שיחה לא ממוקדת? איך לשכנע מישהו לא ממוקד? מישהו שכל הזמן עובר מנושא לנושא, איך לגרום למישהו להיות יותר חכם? טיפים לניהול דיון, איך לנהל דיונים עם מישהו שמעביר נושא? ניהול דיונים
ניהול דיון עם מישהו לא ממוקד, איך לנהל שיחה לא ממוקדת? איך לשכנע מישהו לא ממוקד? מישהו שכל הזמן עובר מנושא לנושא, איך לגרום למישהו להיות יותר חכם? טיפים לניהול דיון, איך לנהל דיונים עם מישהו שמעביר נושא? ניהול דיונים
ניהול דיון עם מישהו לא ממוקד, איך לנהל שיחה לא ממוקדת? איך לשכנע מישהו לא ממוקד? מישהו שכל הזמן עובר מנושא לנושא, איך לגרום למישהו להיות יותר חכם? טיפים לניהול דיון, איך לנהל דיונים עם מישהו שמעביר נושא? ניהול דיונים איך לנהל דיון עם מישהו לא ממוקד? כאשר מנהלים דיון עם אדם שנוטה לעבור מנושא לנושא, לעיתים קרובות עולה תחושת ... להתמודד איתו. כיצד להחזיר את הדיון לנושא המרכזי? אליעד מציע שיטה ראשונה לניהול דיון עם מישהו לא ממוקד - הגדרת מטרת הדיון מראש, ולנסות תמיד לחזור לנושא המרכזי שנבחר מראש. אם הצד ... מסכימים מראש על נקודת ההתחלה של הדיון, אין טעם לקדם את השיחה, כי זה יהיה כמו לנהל דיון בשפות שונות. איך לבחור את נקודת ההתחלה המתאימה ביותר? אליעד מסביר שהמקום הכי נכון להתחיל ממנו ... אלא להשתמש בו ככלי להרחבת החשיבה שלו והקניית מיומנויות חשיבה הגיונית יותר. איך לנהל דיון עם אדם לא ממוקד? איך לגרום למישהו לחשוב בהיגיון? טכניקות לשכנוע אנשים לא ממוקדים איך להתמודד עם ... בצורה נכונה? למה אנשים קופצים מנושא לנושא? איך לשפר חשיבה הגיונית בשיחה? איך לנהל דיון בצורה לא מסודרת? איך לטפל במשוגע? איך לטפל בהפרעות נפשיות? איך ללמד מישהו לחשוב בהיגיון? להגדיר ... הגיוני להתחיל כל דיון? האם יש הבדל בין יש לאין? נקודת ההתחלה של כל דיון, הסדר בניהול דיון, ניהול דיון חסר סדר ...
ניהול דיונים בפייסבוק, איך לנהל דיונים יעילים? איך לנהל דיון ביעילות? איך להתווכח בצורה יעילה? ויכוחים בפייסבוק, איך לנהל דיונים עם עצמך? טרולים חכמים, להתווכח עם אנשים טיפשים, איך להבין את עצמך? חכם יותר ממשוגעים
ניהול דיונים בפייסבוק, איך לנהל דיונים יעילים? איך לנהל דיון ביעילות? איך להתווכח בצורה יעילה? ויכוחים בפייסבוק, איך לנהל דיונים עם עצמך? טרולים חכמים, להתווכח עם אנשים טיפשים, איך להבין את עצמך? חכם יותר ממשוגעים
ניהול דיונים בפייסבוק, איך לנהל דיונים יעילים? איך לנהל דיון ביעילות? איך להתווכח בצורה יעילה? ויכוחים בפייסבוק, איך לנהל דיונים עם עצמך? טרולים חכמים, להתווכח עם אנשים טיפשים, איך להבין את עצמך? חכם יותר ממשוגעים איך לנהל דיון יעיל בפייסבוק? אליעד כהן מסביר כי רבים מהדיונים בפייסבוק מסתיימים ללא הסכמה או מסקנה ממשית, ומתאפיינים בעיקר בחילופי מהלומות, ויכוחים מתמשכים ואף ... הדיון למעשה מיותר. מטרת הדיון, לפיכך, היא להגיע להסכמה כלשהי, הבנה או מסקנה משותפת, ולא רק להתנצח או להחליף מילים. אליעד ממליץ לנהל דיון בצורה יעילה באמצעות מספר עקרונות: לפני שמתחילים להגיב על דבריו של אדם אחר, כדאי תחילה לוודא שהבנתם אותו נכונה. לדוגמה, לשאול מה הבנת מדבריי? ורק אז ... ללא יעילים. יש לקחת משפטים גדולים ולפרק אותם למשפטים פשוטים יותר, לדון בהם שלב אחר שלב ולהגיע להסכמה בהדרגה. מה הקשר בין יכולת לנהל דיונים עם אחרים לבין ניהול דיון עם עצמך? אליעד כהן טוען שמי שלא מצליח לנהל דיונים בצורה יעילה עם אחרים, למעשה לא יודע לנהל דיון יעיל עם עצמו. הוא מציין שרוב האנשים חושבים שקל להם לדבר עם עצמם ושהבעיה תמיד נמצאת אצל הצד השני, אך האמת היא שאם קשה להם לנהל דיון עם אדם אחר - בוודאות יש להם בעיות דומות בדיון פנימי עם עצמם. לדבריו, בתוך כל אדם ישנם קולות פנימיים מנוגדים וקונפליקטים, שחלקם אפילו קשים יותר לניהול מאשר דיון עם אנשים אחרים. אם אדם לא יודע להגיע להסכמה בדיון חיצוני, הוא לא באמת יודע לנהל דיון פנימי באופן עמוק ויסודי. איך לנהל דיון עם עצמך באופן יעיל? אליעד מציין שכדי לנהל דיון פנימי יעיל, האדם צריך להיות מסוגל להקשיב לעצמו, להכיר בכל הקולות והסתירות הפנימיות שלו, ולנסות להבין את עצמו לעומק. כאשר מנהלים דיון עם אדם אחר, מתאמנים למעשה על יכולות אלו, כיוון שכשמישהו אחר שואל שאלות, הוא מלמד אותך לשאול שאלות פנימיות ביקורתיות יותר על עצמך. אדם שלא מסוגל לנהל דיון עם אחרים, גם לא ידע איך להקשיב לעומק לקולות פנימיים שבתוכו. איך להתמודד עם אנשים שלא מבינים אותנו בדיון? אליעד ממליץ לקחת אנשים שקשה לך לדבר איתם, ... כך, שלב אחרי שלב, ניתן להגיע להסכמה על דברים בסיסיים, ומשם להמשיך לרעיונות מורכבים יותר בצורה בהירה ומסודרת. סיכום ומסקנות כדי לנהל דיונים יעילים בפייסבוק או עם עצמך, צריך ללמוד להקשיב לעומק, לפרק רעיונות מורכבים לפשוטים, ולהגיע להסכמות הדרגתיות. בנוסף, יש לנצל דיונים עם אנשים שקשה לך איתם כהזדמנות להתפתחות אישית והבנה עצמית עמוקה יותר. אם אינך מסוגל לנהל דיון יעיל עם אחרים, הדבר מעיד על קושי פנימי בניהול קונפליקטים אישיים עמוקים. איך לנהל דיון יעיל בפייסבוק? ניהול קונפליקטים פנימיים למה קשה לי לדבר עם אחרים? איך לפרק רעיונות מורכבים? איך לנהל דיון עם עצמי? איך להגיע להסכמה בוויכוח? האם אני מבין את עצמי באמת? ...
ניהול / לנהל / מנהל - הכל כולל הכל על ניהול / לנהל / מנהל - רשימת כל הנושאים
... לנהל מנהל - הכל כולל הכל על ניהול לנהל מנהל - רשימת כל הנושאים ניהול ניהול אנשים ניהול בני משפחה ניהול דיון ניהול דיונים ניהול דיונים בפייסבוק ניהול הזמן ניהול ... שיחה ניהול שיחה זורמת ניהול שיחה נעימה ניהול תקציב ניהול תקציב אישי ניהול תקציב כספים ניהול תקציב משפחתי לנהל לנהל אנשים לנהל את הזמן לנהל את השכל לנהל דו שיח לנהל דיון לנהל דיון ביעילות לנהל דיונים לנהל דיונים יעילים לנהל דיונים עם עצמך לנהל זוגיות לנהל ... אחריות ניהולית אחריות של מנהל איך לבחור מנהל? איך לגרום למנהל? איך לדבר עם המנהל? איך לנהל? איך לנהל את איך לנהל את הזמן? איך לנהל את השכל? איך לנהל דו שיח? איך לנהל דיון? איך לנהל דיון ביעילות? איך לנהל דיונים יעילים? איך לנהל דיונים עם עצמך? איך לנהל מנהלים? ... הבדלים בין מנהיג למנהל הדרכת מנהלים הכשרת מנהלים הרצאה על ניהול הרצאה על ניהול עובדים הרצאה על ניהול עצמי הרצון שמנהל את האדם טיפים למנהלים טיפים לניהול טיפים לניהול דיון טיפים לניהול משא ומתן טיפים ... מנהל את העולם? מי מנהל את הרצון שלך? מיומנויות ניהול מיומנויות ניהול שיחה מנהיג או מנהל מנהיגות מנהל מנהל רומן מנהלת רומן ניתוח ניהול שיחה עבד כסף ניהול עקרונות לניהול דיון פיתוח מיומנויות ניהול שיטות ...
איך לטפל בחולי נפש? לא לתקוף את השואל, האם סבל זה רע? איך לדעת שהרמזור אדום? טיפול בהפרעות נפשיות, טיפול בהזיות שווא, להבין את השאלה, איך להבין משוגע? לסמוך על מחקרים, איך לנהל דיון? טיפול בחולי נפש, מרגיש מאוים
איך לטפל בחולי נפש? לא לתקוף את השואל, האם סבל זה רע? איך לדעת שהרמזור אדום? טיפול בהפרעות נפשיות, טיפול בהזיות שווא, להבין את השאלה, איך להבין משוגע? לסמוך על מחקרים, איך לנהל דיון? טיפול בחולי נפש, מרגיש מאוים
... שווא, להבין את השאלה, איך להבין משוגע? לסמוך על מחקרים, איך לנהל דיון? טיפול בחולי נפש, מרגיש מאוים איך לטפל בחולי נפש בלי לתקוף את השואל? אליעד כהן מסביר כי כאשר ... שיש לעשותה לפני שמתמודדים איתו או עם השאלות שלו. מהי הדרך הנכונה לנהל דיון ולהימנע מאיום נפשי? אליעד מציין את החשיבות של ניהול דיון בצורה פתוחה, ללא לחץ להוכיח שהצד השני טועה, כי בדרך כלל התחושה של איום נפשי מגיעה מכך שאתה ... אמיתיות. איך לטפל בחולי נפש? האם סבל זה רע? איך להבין משוגע? איך לנהל דיון בלי להרגיש מאוים? האם מחקרים תמיד נכונים? איך להתמודד עם הזיות שווא? איך לדעת שהרמזור אדום? ...
כתות, הכת של אליעד כהן, תלות רגשית, תלות נפשית, מהי כת, דרך רוחנית, כת הרסנית, נפגעי כתות, להאמין במורה רוחני, תלות במורה רוחני, פחד מדעות של אחרים
כתות, הכת של אליעד כהן, תלות רגשית, תלות נפשית, מהי כת, דרך רוחנית, כת הרסנית, נפגעי כתות, להאמין במורה רוחני, תלות במורה רוחני, פחד מדעות של אחרים
... תפיסה אחרת, הוא מיד מרגיש מאוים ואומר: אל תדבר איתי, זה מנוגד לאמונות שלי. מכאן ניתן לזהות אם אדם נמצא בכת: הוא הופך להיות מוגבל בחופש המחשבה שלו, מפחד לשאול שאלות, ומפחד לנהל דיון פתוח. אליעד מדגים זאת כאשר הוא ...
איך לנהל דיון? איך מנהלים דיון? מערכות יחסים, לברר הנחות יסוד, סיעור מוחות, ניהול קונפליקטים, לפתור קונפליקטים
איך לנהל דיון? איך מנהלים דיון? מערכות יחסים, לברר הנחות יסוד, סיעור מוחות, ניהול קונפליקטים, לפתור קונפליקטים
... לנהל דיון? איך מנהלים דיון? מערכות יחסים, לברר הנחות יסוד, סיעור מוחות, ניהול קונפליקטים, לפתור קונפליקטים איך לנהל דיון אפקטיבי בלי ליפול למלכודות? אליעד כהן מסביר כיצד לנהל דיון בצורה יעילה שתוביל לתוצאות ברורות במקום להתעסק בוויכוחים חסרי משמעות. הוא מבהיר שהטעות הנפוצה בדיונים היא לקפוץ ... הוא מסביר שלכן הרבה החלטות הן לא הגיוניות ולא באמת משרתות את המטרה שאנשים רוצים להשיג. איך לנהל דיון מוצלח בלי בזבוז זמן? לפי אליעד, הדרך הנכונה לנהל דיון היא פשוטה מאוד: קודם כל להגדיר בבירור כל מושג שמשתמשים בו. לוודא שכולם מסכימים על ההגדרות האלה. רק אחר כך ... ופתרונות ברורים. מי שלא עושה זאת מסתכן בהמשך דיונים חסרי משמעות גם בתוכו וגם מול אחרים. איך לנהל דיון בצורה יעילה? למה חשוב להגדיר מושגים בדיון? ניהול קונפליקטים במערכות יחסים מהו דיון חסר משמעות? איך מבררים הנחות ...
תגמול עובדים, ניהול עובדים, בעיות בשיווק, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? קונפליקטים בארגון, בעיות בארגון, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, יעוץ ארגוני, לשכנע עובדים
תגמול עובדים, ניהול עובדים, בעיות בשיווק, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? קונפליקטים בארגון, בעיות בארגון, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, יעוץ ארגוני, לשכנע עובדים
... פעולה בין עובדים נובעת מבעיות של אגו וממשחקי כוח. במקרים כאלה, הוא מציע להפעיל מנגנון ברור של פיקוח על ידי המנהל. המנהל צריך להזמין את העובדים אליו, לגרום להם לשבת יחדיו ולנהל את הדיון על הקונפליקט במשרדו. המטרה היא לא להיות שוטר, אלא לגרום לעובדים לפתור בעצמם את הקונפליקטים בנוכחות מנהל - כך שבפעם הבאה הם כבר יוכלו לפתור את הבעיות בעצמם ללא התערבות ישירה. ...
רטוריקה, יכולת רטורית, לעמוד מול ביקורת, להתגונן מביקורת, לזהות הנחות יסוד, לשלול הנחות יסוד, להפריך הנחות יסוד, לנהל משא ומתן, להתגונן מול ביקורת, לא לפחד מביקורת
רטוריקה, יכולת רטורית, לעמוד מול ביקורת, להתגונן מביקורת, לזהות הנחות יסוד, לשלול הנחות יסוד, להפריך הנחות יסוד, לנהל משא ומתן, להתגונן מול ביקורת, לא לפחד מביקורת
... של ההנחות יוצרת בלבול ואובדן ביטחון אצל הצד השני. אליעד כהן מדגיש כי חשוב להבין שכל בחירה - אם לענות ישירות או לערער את ההנחות - תלויה במטרה הרצויה של השיחה. אם רוצים לכבד ולנהל דיון ענייני - עונים ישירות. אך אם רוצים לזעזע את הצד השני, להוציא אותו מאיזון, או להתמודד עם ביקורת לא מוצדקת, עדיף לבדוק מהן ההנחות שלו ...
אד הומינם, כשל לוגי, לגופו של אדם, לגופו של עניין, קבל את האמת ממי שאמרה, לוגיקה, רטוריקה, למי להאמין? לגופו של טיעון, לגופו של טוען, טול קורה מבין עיניך, שיח טיעוני, כשלים לוגיים, כשלים רטוריים
אד הומינם, כשל לוגי, לגופו של אדם, לגופו של עניין, קבל את האמת ממי שאמרה, לוגיקה, רטוריקה, למי להאמין? לגופו של טיעון, לגופו של טוען, טול קורה מבין עיניך, שיח טיעוני, כשלים לוגיים, כשלים רטוריים
... שבו במקום לבדוק את הטענה, מתייחסים לתכונות האדם שהעלה אותה כדי לפסול אותה מראש. ההבדל הזה חשוב לשיח יעיל והוגן. לסיכום, כיצד לנהל דיון טיעוני נכון ואובייקטיבי? כדי לקיים דיון טיעוני אפקטיבי, אליעד ממליץ להתמקד בטענות עצמן (לגופו של עניין) ולא במי שטוען אותן (לגופו של אדם). ... לגופו של עניין? איך לזהות כשל לוגי? האם מעשי האדם משפיעים על נכונות דבריו? הפרדה בין טוען לטיעון קבל את האמת ממי שאמרה כיצד לנהל דיון טיעוני נכון? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תקשורת בין אישית, איך לתקשר עם אנשים? איך למנוע מריבות? איך למנוע ויכוחים? איך לנהל דיונים? איך לא לריב עם אנשים? איך ליצור הסכמה? איך ליצור הבנה? זה לא נכון או מה לא נכון, מה הבנת אותי? למה התכוון המשורר? איך לנהל שיחה?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: ניהול דיון, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ניהול דיון, איך לשנות תכונות אופי? איך לנהל את הזמן? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לקבל החלטות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למצוא זוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לא להישחק בעבודה? איך לשתול מחשבות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור אהבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להאמין בעצמך? איך לעשות יותר כסף? איך להעריך את עצמך? איך לפרש חלומות? איך להיות מאושר ושמח? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש או אין אלוהים? האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים? האם באמת הכל לטובה? למה לא להתאבד? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להנות בחיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? מה המשמעות של החיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לעסקים, קואצינג מומלץ, אימון אישי להפרעות קשב בתחום ניהול דיון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3008 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 11:21:03 - wesi1