אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ניהול פגישה ✔תקשורת בין אישית, איך לתקשר עם אנשים? איך למנוע מריבות? איך למנוע ויכוחים? איך לנהל דיונים? איך לא לריב עם אנשים? איך ליצור הסכמה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
תקשורת בין אישית, איך לתקשר עם אנשים? איך למנוע מריבות? איך למנוע ויכוחים? איך לנהל דיונים? איך לא לריב עם אנשים? איך ליצור הסכמה? איך ליצור הבנה? זה לא נכון או מה לא נכון, מה הבנת אותי? למה התכוון המשורר? איך לנהל שיחה?
איך למנוע מריבות וויכוחים עם אנשים?

אליעד כהן מסביר שיש דרך פשוטה אך אפקטיבית למנוע מריבות וויכוחים בין אנשים. למרות שהדרך הזו נשמעת ברורה, רוב האנשים לא מיישמים אותה, משום שכאשר חילקו את השכל, לא היה להם מספיק שכל כדי לעמוד בתור ולקחת ממנו. עם זאת, הוא מסביר את הרעיון בצורה מפורטת וברורה כדי שמי שכן רוצה ויכול, ישתמש בו וימנע מריבות וויכוחים מיותרים.

הרעיון המרכזי שאליעד מציג הוא שכאשר מישהו אומר לכם שאתם טועים או שהדברים שאתם אומרים הם "לא נכונים", יש לעצור לרגע ולבקש הבהרה ברורה: "מה לא נכון?". כלומר, אם אמרתם למישהו "אני חושב שכדאי לעשות פעולה X," והאדם השני עונה לכם "זה לא נכון", אל תגיבו ישר בהתנגדות, אלא תשאלו אותו בפשטות: "מה בדיוק לא נכון במה שאמרתי?". פעולה פשוטה זו יכולה למנוע את רוב המריבות והוויכוחים בין אנשים.

מדוע רוב האנשים לא באמת מבינים את הצד השני בוויכוח?

אליעד מסביר שכאשר מישהו אומר "זה לא נכון", ברוב המקרים הוא לא הבין מה אמרתם. אולי הוא שמע את המילים שאמרתם, אך לא הבין את הכוונה שעומדת מאחוריהן, ואולי הוא בכלל לא שמע אתכם היטב. לדוגמה, ייתכן שאמרתם משפט מסוים שהובן בצורה אחרת לגמרי על ידי הצד השני. יכול להיות שהשתמשתם במילה מסוימת שהתפרשה בצורה שונה לחלוטין מזו שהתכוונתם אליה, או שפשוט התבלבלתם ואמרתם בטעות משהו אחר ממה שהתכוונתם.

אליעד נותן מספר דוגמאות ברורות כדי להסביר את המורכבות הזו:
  • ייתכן שרציתם להגיד א', אבל בפועל אמרתם בטעות ג'. הצד השני שמע את מה שאמרתם בפועל ולא את מה שהתכוונתם לומר.
  • ייתכן שהצד השני שמע רק חלק מהדברים שלכם, או שמע אותם באופן מעוות או לא מדויק, ולכן הגיע למסקנה שאתם טועים.
  • ייתכן גם שהוא שמע נכון אבל פירש את דבריכם בדרך שלא התכוונתם אליה, מסיבות שונות.
לכן, אליעד ממליץ לפני הכל לעצור, לברר ולשאול: "מה הבנת שאמרתי?" או "למה התכוונתי לדעתך?". בצורה כזאת, תוכלו לוודא שהצד השני בכלל הבין אתכם, וכך תוכלו לברר אם יש מקום לוויכוח אמיתי או שמדובר בסתם אי - הבנה.

מהו ההבדל בין מה שהתכוונתם לומר לבין מה שאמרתם בפועל?

אליעד מפרט שלושה מצבים שונים שחשוב להכיר בכל תקשורת בין - אישית:
  • מה שהתכוונתם לומר.
  • מה שאמרתם בפועל (המילים המדויקות שיצאו לכם מהפה).
  • מה שהאדם השני הבין ממה שאמרתם.
ההבדל בין השלושה הוא קריטי. כשמישהו מתנגד לכם, הוא יכול להתנגד למה שהתכוונתם לומר, למה ששמע שאמרתם בפועל, או למה שפירש מהדברים שאמרתם. כאשר עוצרים ושואלים את האדם השני "מה הבנת שאמרתי?", אפשר לגלות בקלות לאיזה מהשלושה הוא מתנגד, וכך לטפל בבעיה במדויק.

איך לקחת אחריות על ההסבר שלכם בשיחה?

אליעד מדגיש את החשיבות של לקיחת אחריות אישית על ההסבר של הדברים שאתם אומרים. במקום להגיד לצד השני "לא שמעת אותי טוב", שזה עלול לגרום לו להתגונן ולתקוף בחזרה, יש לקחת אחריות ולומר משהו כמו: "יכול להיות שלא הסברתי את עצמי טוב", "יכול להיות שאני מבולבל", "אולי לא התנסחתי כמו שצריך", או "אולי התבלבלתי ואמרתי דבר אחר ממה שהתכוונתי".

גישה כזו יוצרת סביבה נוחה שבה הצד השני לא מרגיש מותקף או מושפל, וכך הוא מוכן להקשיב ולבחון מחדש מה באמת נאמר ומה הייתה הכוונה.

איך לתקשר נכון כשאתם לא מסכימים עם מישהו אחר?

אליעד מסביר שהשיטה הזו לא מיועדת רק למצבים בהם מישהו מתנגד לכם, אלא גם למצבים שבהם אתם מתנגדים לאחרים. במקום לקפוץ ולהגיד לצד השני שהוא טועה או שהדברים שלו "לא נכונים", עליכם קודם כל לעצור ולשאול את עצמכם:
  • מה בדיוק הוא אמר בפועל?
  • האם הבנתי נכון את הכוונה שלו?
  • אולי הוא התבלבל, אמר דבר אחד אבל בעצם התכוון לדבר אחר?
  • אולי הוא השתמש במילים הלא נכונות?
כאשר אתם מתנגדים, אל תזרקו סתם משפטים כמו "אתה טועה", "אתה לא מבין", או "אתה לא יודע על מה אתה מדבר". במקום זאת, הסבירו במפורש על מה בדיוק אתם לא מסכימים. אמרו: "מה שאתה אומר שככה וככה זה לא נכון כי...", כך שהצד השני יוכל להבין בדיוק את מהות המחלוקת ויוכל להגיב באופן ענייני.

כיצד ניהול שיחה נכון יכול למנוע כמעט כל מריבה בעולם?

אליעד מדגיש שהשיטה הפשוטה הזו יכולה למנוע כמעט את כל המריבות בעולם. הסיבה המרכזית לכך היא שרוב המריבות מתחילות מכך ששני הצדדים לא מבינים זה את זה, ולא מפני שיש מחלוקת אמיתית על העובדות. אם אנשים ייקחו אחריות לבדוק היטב אם הם הבינו נכון את הצד השני, ואם הם יוודאו שהצד השני הבין אותם, רוב המחלוקות יתבהרו וייעלמו עוד לפני שהן הפכו למריבות של ממש.

לסיום, אליעד מסביר שהרעיון פשוט אך דורש תרגול, מודעות ואחריות אישית מצד כל אדם שמעוניין לנהל תקשורת בין - אישית מוצלחת יותר ולהימנע מוויכוחים מיותרים. מי שיבין ויתרגל את הגישה הזו, יראה שינוי משמעותי ביחסים שלו עם אנשים אחרים ויחסוך לעצמו הרבה מריבות וויכוחים מיותרים בחיים.
איך למנוע מריבות וויכוחים עם אנשים?

שלום חברים, היום נדבר על דרך פשוטה אך יעילה למנוע אינספור מריבות וויכוחים עם אנשים אחרים. למרות שרוב האנשים יבינו את מה שאני אומר, ואפילו יסכימו שזה הגיוני, רובם כנראה לא יישמו את זה בפועל. למה? כי כאשר חילקו את השכל, הם לא ביקשו לעמוד בתור כדי לקבל עוד. ובכל זאת, אסביר את הרעיון.

הגישה הנכונה לוויכוחים

בכל פעם שמישהו אומר לכם: "זה לא נכון", עצרו לרגע ושאלו: מה לא נכון? לדוגמה, אם אמרתם למישהו: "אני חושב שכדאי לעשות כך וכך", והוא מגיב: "זה לא נכון", שאלו: מה בדיוק לא נכון? אל תסתפקו במילה "זה" - דרשו פירוט.

ברוב המקרים, כאשר מישהו אומר על מה שאמרתם "זה לא נכון", הוא בכלל לא הבין אתכם. אולי הוא שמע מילה אחת שגויה, אולי פירש אתכם בצורה אחרת, ואולי הוא בכלל לא שמע אתכם כראוי. יש הבדל בין מה שהתכוונתם לומר, מה שאמרתם בפועל, איך הצד השני פירש את זה ומה שהוא חשב שהבנתם.

למה אנשים מתווכחים בלי להבין?

כשמישהו טוען "אתה טועה!", שאלו אותו: "מה הבנת שאמרתי?" ייתכן שהוא לא באמת הבין, או שאמרתם דבר אחד והתכוונתם לאחר. ברגע שאתם לוקחים אחריות על ההסבר, ואומרים: "אולי לא הסברתי את עצמי נכון", אתם מונעים התנגדות אוטומטית.

אם תאמרו למישהו: "אולי לא שמעת אותי נכון?", הוא מיד יגן על עצמו: "מה פתאום! אני שמעתי אותך והבנתי בדיוק!" אבל אם תגידו: "אולי אני הסברתי את עצמי לא ברור, אתה יכול להגיד לי מה הבנת?", זה יגרום לו לבדוק את עצמו במקום לתקוף אתכם.

איך לבנות טענות ברורות?

כשאתם לא מסכימים עם מישהו, אל תגידו "זה לא נכון" או "זה טעות". במקום זאת, פרטו:
  • "האמירה שכך וכך אינה נכונה כי..."
  • "המחשבה שאומרת כך וכך שגויה משום ש..."
  • "אני לא מסכים עם הטענה ש... כי..."
אל תאמרו "אני לא מסכים איתך" בלי להסביר. על מה בדיוק אתה לא מסכים? מה בדיוק לא נכון? מה הבנת שהצד השני אמר?

מניעת מריבות - האחריות שלכם

חשוב לזכור: העיקרון הזה תקף לא רק כלפי אחרים, אלא גם כלפיכם. כלומר, כשאתם לא מסכימים עם מישהו אחר, אל תקפצו ישר ותגידו: "זה לא נכון!" קודם כל, ודאו שהבנתם נכון את מה שהוא אמר. אולי הוא התבלבל, אולי הוא אמר דבר אחד והתכוון למשהו אחר. לפני שאתם מתנגדים, נסו להבין.

לסיכום

אם אנשים היו מנסים קודם להבין את הצד השני לפני שהיו מתנגדים לו, היו נחסכות רוב המריבות בעולם - ואולי אפילו כולן. תחשבו על זה בפעם הבאה שאתם עומדים בפני ויכוח.

למידע נוסף על איך לנהל דיונים, איך להתווכח נכון, איך למנוע מריבות ואיך להבין אנשים, בקרו באתר האינטרנט EIP.co.il, ותמצאו שם מידע נוסף שיכול לעזור לכם לשפר את התקשורת שלכם עם אחרים. בהצלחה!
כדאי לעשות בעיה מה הבנת אותי השכל של אליעד אי הבנה איך להימנע אחריות רעיונות שיחה אוטומט אפקטיבי אולי זה לא נכון איך לא לריב איך לא לריב עם אנשים איך ליצור איך ליצור הבנה איך ליצור הסכמה איך למנוע איך למנוע ויכוחים איך למנוע מריבות איך לנהל איך לנהל דיון איך לנהל דיונים איך לנהל שיחה איך לריב עם אנשים איך לתקשר עם אנשים דיונים הבנה הסכמה ויכוח ויכוחים כיצד לנהל לא לריב לא לריב עם אנשים להסכים ליצור ליצור הבנה ליצור הסכמה למה התכוון המשורר למנוע למנוע ויכוחים למנוע מריבות לנהל לנהל דיון לנהל דיונים לנהל פגישה לנהל פגישות לנהל שיחה לפתח שיחה לריב לריב עם אנשים לתקשר לתקשר עם אנשים מאבק מה הבנת אותי מנהל מריבות ניהול ניהול דיון ניהול דיונים ניהול פגישה ניהול פגישות ניהול שיחה ניהול שיחות פיתוח שיחה שיחה תקשורת תקשורת בין אישית תקשורת בינאישית תקשורתיות
ניהול שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל דיון? איך לנהל פגישה? שיחה זורמת, שיחה מנוהלת, פגישה זורמת, פגישה ממוקדת, לזרום או להתמקד, יעוץ ארגוני
ניהול שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל דיון? איך לנהל פגישה? שיחה זורמת, שיחה מנוהלת, פגישה זורמת, פגישה ממוקדת, לזרום או להתמקד, יעוץ ארגוני
... שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל דיון? איך לנהל פגישה? שיחה זורמת, שיחה מנוהלת, פגישה זורמת, פגישה ממוקדת, לזרום או להתמקד, יעוץ ארגוני איך לנהל פגישה - מתוכננת או זורמת? כאשר מנהלים פגישה, חשוב לשים לב לכך שפגישה יכולה להתנהל בשני אופנים שונים, בדומה לטיול. האופן הראשון הוא כמו טיול ... וברורה, או דווקא לנהל שיחה פתוחה וספונטנית, או לשלב בין שתיהן. בשורה התחתונה, ככל שתהיו מודעים לאפשרויות האלה, תוכלו לנהל פגישות ושיחות בצורה טובה יותר, שתוביל לתוצאות יעילות, ברורות וממוקדות. איך להתכונן לפגישה? פגישה מתוכננת או פגישה זורמת? סדר יום לפגישה ניהול דיונים סיכום נושאים בפגישה איך לנהל שיחה ממוקדת? ניהול שיחות אפקטיבי ניהול פגישה - מאורגנת או זורמת? כאשר מנהלים פגישה, חשוב לשים לב שהפגישה יכולה להתנהל בשתי צורות עיקריות - בדומה לטיול. טיול יכול להיות ספונטני, שבו ... אתם מחלקים את הזמן שלכם ולוודא שלא תגיעו לרגע האחרון בלחץ. לסיכום יש שני סוגים של פגישות - מסודרת וזורמת. כאשר רוצים לנהל פגישה מסודרת, חשוב לתכנן מראש איך היא תתנהל. אפשר לשלב בין השיטות - לקיים פגישה מתוכננת שנראית זורמת. העיקר הוא להיות מודעים לשיטה המתאימה ביותר לכל מצב ולבחור את הדרך שתניב את התוצאות הטובות ביותר. למידע נוסף על ניהול פגישות, ניהול שיחה ותקשורת בין אישית, ניתן להיכנס לאתר האינטרנט EIP.co.il ולמצוא מידע מעמיק בנושא. בהצלחה! הכנה לפגישה, טיפים לפגישה, טיפים ...
כתות, הכת של אליעד כהן, תלות רגשית, תלות נפשית, מהי כת, דרך רוחנית, כת הרסנית, נפגעי כתות, להאמין במורה רוחני, תלות במורה רוחני, פחד מדעות של אחרים
כתות, הכת של אליעד כהן, תלות רגשית, תלות נפשית, מהי כת, דרך רוחנית, כת הרסנית, נפגעי כתות, להאמין במורה רוחני, תלות במורה רוחני, פחד מדעות של אחרים
... ואומר: אל תדבר איתי, זה מנוגד לאמונות שלי. מכאן ניתן לזהות אם אדם נמצא בכת: הוא הופך להיות מוגבל בחופש המחשבה שלו, מפחד לשאול שאלות, ומפחד לנהל דיון פתוח. אליעד מדגים זאת כאשר הוא אומר שאם ניגשים לאנשים שנמצאים בכת ושואלים אותם שאלות המנוגדות לאמונתם, הם נלחצים מיד, ומסרבים להמשיך בשיחה בטענה שזה ...
אבולוציה, תורת האבולוציה, מדע, לוגיקה, הוכחה מדעית, בחירה חופשית, פילוסופיה של המדע, פילוסופיה מדעית, הוכחות מדעיות, איך נוצר האדם? מאיפה בא האדם? משמעות החיים, אדם או רובוט
אבולוציה, תורת האבולוציה, מדע, לוגיקה, הוכחה מדעית, בחירה חופשית, פילוסופיה של המדע, פילוסופיה מדעית, הוכחות מדעיות, איך נוצר האדם? מאיפה בא האדם? משמעות החיים, אדם או רובוט
... מדעית, בחירה חופשית, פילוסופיה של המדע, פילוסופיה מדעית, הוכחות מדעיות, איך נוצר האדם? מאיפה בא האדם? משמעות החיים, אדם או רובוט האם תורת האבולוציה משפיעה על תפיסת המציאות שלנו? אליעד כהן מנהל דיון פילוסופי מעמיק סביב תורת האבולוציה, משמעות החיים וההשפעה של הידע המדעי על תפיסת ...
איך לנהל דיון? איך מנהלים דיון? מערכות יחסים, לברר הנחות יסוד, סיעור מוחות, ניהול קונפליקטים, לפתור קונפליקטים
איך לנהל דיון? איך מנהלים דיון? מערכות יחסים, לברר הנחות יסוד, סיעור מוחות, ניהול קונפליקטים, לפתור קונפליקטים
... לנהל דיון? איך מנהלים דיון? מערכות יחסים, לברר הנחות יסוד, סיעור מוחות, ניהול קונפליקטים, לפתור קונפליקטים איך לנהל דיון אפקטיבי בלי ליפול למלכודות? אליעד כהן מסביר כיצד לנהל דיון בצורה יעילה שתוביל לתוצאות ברורות במקום להתעסק בוויכוחים חסרי משמעות. הוא מבהיר שהטעות ... בהם מראש שום מושג. הוא מסביר שלכן הרבה החלטות הן לא הגיוניות ולא באמת משרתות את המטרה שאנשים רוצים להשיג. איך לנהל דיון מוצלח בלי בזבוז זמן? לפי אליעד, הדרך הנכונה לנהל דיון היא פשוטה מאוד: קודם כל להגדיר בבירור כל מושג שמשתמשים בו. לוודא שכולם מסכימים על ההגדרות ... לתובנות אמיתיות ופתרונות ברורים. מי שלא עושה זאת מסתכן בהמשך דיונים חסרי משמעות גם בתוכו וגם מול אחרים. איך לנהל דיון בצורה יעילה? למה חשוב להגדיר מושגים בדיון? ניהול קונפליקטים במערכות יחסים מהו דיון חסר ...
תגמול עובדים, ניהול עובדים, בעיות בשיווק, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? קונפליקטים בארגון, בעיות בארגון, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, יעוץ ארגוני, לשכנע עובדים
תגמול עובדים, ניהול עובדים, בעיות בשיווק, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? קונפליקטים בארגון, בעיות בארגון, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, יעוץ ארגוני, לשכנע עובדים
... הוא מציע להפעיל מנגנון ברור של פיקוח על ידי המנהל. המנהל צריך להזמין את העובדים אליו, לגרום להם לשבת יחדיו ולנהל את הדיון על הקונפליקט במשרדו. המטרה היא לא להיות שוטר, אלא לגרום לעובדים לפתור בעצמם את הקונפליקטים בנוכחות מנהל - כך שבפעם הבאה הם כבר יוכלו לפתור את הבעיות בעצמם ללא התערבות ישירה. ...
רטוריקה, יכולת רטורית, לעמוד מול ביקורת, להתגונן מביקורת, לזהות הנחות יסוד, לשלול הנחות יסוד, להפריך הנחות יסוד, לנהל משא ומתן, להתגונן מול ביקורת, לא לפחד מביקורת
רטוריקה, יכולת רטורית, לעמוד מול ביקורת, להתגונן מביקורת, לזהות הנחות יסוד, לשלול הנחות יסוד, להפריך הנחות יסוד, לנהל משא ומתן, להתגונן מול ביקורת, לא לפחד מביקורת
... ואילו הפרכה של ההנחות יוצרת בלבול ואובדן ביטחון אצל הצד השני. אליעד כהן מדגיש כי חשוב להבין שכל בחירה - אם לענות ישירות או לערער את ההנחות - תלויה במטרה הרצויה של השיחה. אם רוצים לכבד ולנהל דיון ענייני - עונים ישירות. אך אם רוצים לזעזע את הצד השני, להוציא אותו מאיזון, או ...
אד הומינם, כשל לוגי, לגופו של אדם, לגופו של עניין, קבל את האמת ממי שאמרה, לוגיקה, רטוריקה, למי להאמין? לגופו של טיעון, לגופו של טוען, טול קורה מבין עיניך, שיח טיעוני, כשלים לוגיים, כשלים רטוריים
אד הומינם, כשל לוגי, לגופו של אדם, לגופו של עניין, קבל את האמת ממי שאמרה, לוגיקה, רטוריקה, למי להאמין? לגופו של טיעון, לגופו של טוען, טול קורה מבין עיניך, שיח טיעוני, כשלים לוגיים, כשלים רטוריים
... אותה. לגופו של טוען הוא מצב שבו במקום לבדוק את הטענה, מתייחסים לתכונות האדם שהעלה אותה כדי לפסול אותה מראש. ההבדל הזה חשוב לשיח יעיל והוגן. לסיכום, כיצד לנהל דיון טיעוני נכון ואובייקטיבי? כדי לקיים דיון טיעוני ... אד הומינם? לגופו של אדם או לגופו של עניין? איך לזהות כשל לוגי? האם מעשי האדם משפיעים על נכונות דבריו? הפרדה בין טוען לטיעון קבל את האמת ממי שאמרה כיצד לנהל דיון טיעוני נכון? ...
איך להתווכח נכון? איך לנצח בוויכוח? אמיר חצרוני, אמנון יצחק, איך להתווכח עם אנשים? איך לשכנע אנשים? להתווכח עם משוגע, שיטות שכנוע, מערכות יחסים, איך ליצור הסכמה? רטוריקה, דיבייטינג
... קונספירציה הוא חסר תועלת. במקרה כזה, אליעד ממליץ להימנע מוויכוחים שלא מובילים לשום מקום ולא להמשיך לנהל דיונים אינסופיים. ישנם אנשים שפשוט לא ניתן לשכנע, והדיאלוג איתם לא יהיה פרודוקטיבי. עדיף להימנע מלהתעמת במצבים כאלה כדי ...
איך לדבר על שכר? כמה כסף לבקש? איך לתמחר מוצר? איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור את עצמך? מהן דרישות השכר שלך? דיון על שכר, כמה כסף אני רוצה? איך להצליח במקום עבודה?
איך לדבר על שכר? כמה כסף לבקש? איך לתמחר מוצר? איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור את עצמך? מהן דרישות השכר שלך? דיון על שכר, כמה כסף אני רוצה? איך להצליח במקום עבודה?
... השאלה היא בן אדם נמצא בראיון עבודה ואז שואלים אותו כמה אתה רוצה או שהוא נמצא בדיון על שכר ואז שואלים אותו כמה כסף אתה רוצה, מה הדרך הכי נכונה לנהל את הדיון הזה מה הדרך, איך בן אדם אומר כמה כסף לבקש איך אני אדע כמה ואם לא ירצו אותי ואם אני אבקש יותר מדי ואז יגידו חמדן וכל מיני סיפורים ועניינים. ש: אפשר לציין בטווח הזה של התפקיד ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תקשורת בין אישית, איך לתקשר עם אנשים? איך למנוע מריבות? איך למנוע ויכוחים? איך לנהל דיונים? איך לא לריב עם אנשים? איך ליצור הסכמה? איך ליצור הבנה? זה לא נכון או מה לא נכון, מה הבנת אותי? למה התכוון המשורר? איך לנהל שיחה?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: ניהול פגישה, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ניהול פגישה, איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחנך ילדים? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשנות תכונות אופי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך להעריך את עצמך? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפרש חלומות? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש אמת מוחלטת? האם יש משמעות לחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה העולם קיים? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? איך להנות בחיים? למה יש רע וסבל בעולם? בשביל מה לחיות? למה יש רע בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם באמת הכל לטובה? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות מאושר? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לקשב וריכוז, אימון אישי להרזייה, אימון אישי לילדים בתחום ניהול פגישה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2813 שניות - עכשיו 17_07_2025 השעה 23:36:56 - wesi1