אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך למכור? ✔לא רוצה עוד לקוחות, למכור למישהו פרסום, הגדלת כמות הלקוחות, מי צריך עוד לקוחות? להעלות את המחיר, לבחור את הלקוחות שלך, הדרכת אנשי מכירות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
8:03לא רוצה עוד לקוחות, למכור למישהו פרסום, הגדלת כמות הלקוחות, מי צריך עוד לקוחות? להעלות את המחיר, לבחור את הלקוחות שלך, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות, למכור שטחי פרסום
מה ההיגיון בכך שבעל עסק לא רוצה עוד לקוחות?

בעלי עסקים רבים נוטים לומר "טוב לי ככה", כאשר מוצע להם שירות או מוצר שמטרתו להגדיל את מספר הלקוחות שלהם. לכאורה, זו נשמעת טענה לא הגיונית, במיוחד אם בעל העסק אכן מעוניין להרוויח יותר כסף. לכן נשאלת השאלה: מה יכול להיות ההיגיון העומד מאחורי אמירה כזו?

האם בעלי עסקים באמת לא רוצים להרוויח עוד כסף?

קודם כל, צריך לבדוק אם באמת בעל העסק לא רוצה עוד כסף, או שהוא מאמין בטעות שאין קשר ישיר בין קבלת לקוחות חדשים לבין הגדלת הכנסתו. בהנחה שבעל העסק אכן מעוניין להרוויח יותר, הסיבה להתנגדותו עשויה להיות נעוצה בחוסר ביטחון לגבי התוצאה של הפרסום. לדוגמה, אם היו אומרים לו בוודאות מוחלטת שהוא יקבל עוד לקוחות וכתוצאה מכך ההכנסה שלו תגדל, והוא לא יצטרך להשקיע מאמץ נוסף משמעותי, סביר להניח שהוא היה מסכים ללא היסוס.

האם בעל עסק שחושב שיש לו מספיק לקוחות טועה?

יש בעלי עסקים שטוענים שיש להם "מספיק לקוחות" ומסרבים לקבל חדשים, מתוך אמונה שהם כבר עובדים שמונה שעות ביום ואין להם יכולת להרוויח יותר גם אם יהיו להם עוד לקוחות. לכאורה, הגיוני לומר שאם אדם לא רוצה לעבוד יותר משמונה שעות ביום, הוא לא זקוק לעוד לקוחות. אולם בפועל, חשיבה זו שגויה. מדוע? מכיוון שתוספת לקוחות יכולה לאפשר לבעל העסק להרוויח יותר כסף, אפילו בלי להגדיל את מספר שעות העבודה.

איך אפשר להרוויח יותר בלי לעבוד יותר שעות?

אם בעל עסק מקבל כיום 10 לקוחות ביום שכל אחד מהם משלם לו 100 ש"ח, הוא מרוויח 1,000 ש"ח ביום. אם בעל העסק יקבל פניות נוספות של 100 לקוחות חדשים, הוא יוכל לבחור את ה - 10 לקוחות המשלמים הכי הרבה, למשל 150 ש"ח ללקוח. כך הוא יגדיל את ההכנסה היומית שלו ל - 1,500 ש"ח, מבלי שיעבוד שעות נוספות. המשמעות היא שהוא יכול להעלות את המחיר פשוט בגלל ביקוש גבוה יותר למוצר או לשירות שלו.

מדוע בעלי עסקים חוששים להתעסק עם יותר כסף?

ישנם בעלי עסקים שחוששים שלהרוויח יותר כסף יכניס אותם ללחץ נוסף. הם מאמינים שהגדלת ההכנסה תוביל לכך שהם יצטרכו להתמודד עם ניהול מורכב יותר של הכספים, להעסיק עובדים נוספים, או לשלם יותר מסים. בפועל, רוב החששות האלה ניתנים לפתרון פשוט, במיוחד כשההכנסה עצמה גדלה משמעותית.

האם הלקוחות הקיימים באמת לא יעזבו לעולם?

טענה נוספת של בעלי עסקים היא שהלקוחות שלהם קבועים ולא יעזבו, ולכן אין צורך בפרסום או בקבלת לקוחות נוספים. אך המציאות מלמדת אחרת: לקוחות תמיד יכולים לעזוב או להפחית את כמות הרכישות שלהם. לכן, כדי לשמור על יציבות ורווחיות, יש חשיבות גדולה בהרחבת מאגר הלקוחות באופן קבוע.

איך לשכנע בעל עסק שצריך לקבל עוד לקוחות?

כאשר בעל עסק אומר "יש לי מספיק לקוחות", אפשר להציג לו את העובדות הבאות:
  • עוד לקוחות אינם בהכרח דורשים ממנו לעבוד יותר שעות, אלא מאפשרים לו לבחור את הלקוחות הכי משתלמים.
  • הרחבת מאגר הלקוחות מספקת ביטחון כלכלי מפני עזיבת לקוחות קיימים.
  • ביקוש מוגבר מאפשר להעלות מחירים ולשפר משמעותית את הרווחיות.
  • אפשר לשקול מוצרים דיגיטליים או אוטומציה שייצרו הכנסה נוספת ללא צורך בהשקעת זמן נוסף.
מה הטעות הבסיסית של בעלי העסקים?

הטעות המרכזית של בעלי העסקים שאומרים "טוב לי ככה" היא ההנחה שהם לא יכולים להעלות את המחיר של השירות או המוצר שהם מציעים. הם מאמינים שמכיוון שכבר עכשיו הם עובדים במקסימום היכולת שלהם, תוספת של לקוחות לא תתרום להם. אבל ברגע שיש ביקוש רב יותר, הם יכולים בקלות להעלות מחירים, לבחור את הלקוחות שמשלמים הכי הרבה, וכך להגדיל את ההכנסות בצורה משמעותית, ללא הגדלת מאמץ משמעותי.

מה אפשר לעשות במקרה של לקוחות מזדמנים שמשלמים יותר אך לא חוזרים?

גם במקרה שבו לקוחות חדשים מגיעים רק באופן חד - פעמי ולא חוזרים לקנות שוב, עדיין כדאי לקבל אותם, כי מבין הלקוחות החדשים שיגיעו, אפשר תמיד לבחור את אלה שיש להם סיכוי טוב יותר להפוך לקבועים. הגדלת הביקוש מאפשרת לבעל העסק להפעיל שיקול דעת ולבחור את הלקוחות המשלמים ביותר, מה שמשפר את הרווחיות הכוללת של העסק.

מה הדרך האידיאלית להתנהל מול לקוחות חדשים?

חשוב להבין שאם בעל העסק מקבל זרימה מתמדת של לקוחות חדשים, הוא תמיד יוכל לבחור את אלה שעונים בצורה הטובה ביותר על הקריטריונים החשובים לו - כסף, יציבות, נוחות בעבודה איתם וכדומה. זרם לקוחות חדש הוא תמיד הזדמנות לשיפור איכות הלקוחות והרווחיות של העסק.
היגיון מאחורי בעל עסק שאינו רוצה עוד לקוחות

ישנה סיטואציה שבה אדם מנסה למכור שירות לעסקים שיכול לעזור להם להגדיל את המכירות שלהם, ובעל העסק משיב שאין לו צורך בעוד לקוחות, כלומר, שהוא מרוצה ממצבו הנוכחי ולא מחפש להרחיב את היקף הפעילות. נשאלת השאלה: בהנחה שבעל העסק כן רוצה עוד כסף, איך ייתכן שהוא מסרב להזדמנות שמוצעת לו להגדיל את ההכנסות על ידי הבאת לקוחות חדשים?

הנחת יסוד: בעל העסק רוצה כסף

כאשר בעל עסק מצהיר שאינו רוצה עוד לקוחות, יש לבדוק האם הוא באמת אינו מעוניין בעוד כסף, או שיש סיבה אחרת להתנגדותו. בהנחה שהוא כן רוצה כסף, יש לחקור מדוע הוא אינו מזהה את הקשר בין הגדלת מספר הלקוחות לבין הגדלת הרווחים.

האם החשש הוא בגלל חוסר ודאות בהצלחה?

ייתכן שבעל העסק חושש שהפרסום לא יביא לו תועלת ממשית, כלומר, שהוא אינו בטוח שבאמצעות הפרסום הוא אכן ירוויח יותר כסף. אם היה ברור לו בוודאות של 100% שהוא יקבל יותר לקוחות ושבסוף החודש יהיה לו יותר כסף ללא מאמץ משמעותי נוסף, אזי היה בוחר לעשות זאת. אך במציאות, יש לו ספקות, ולכן הוא נמנע מלבצע את המהלך.

חשיבה שגויה: "יש לי מספיק לקוחות"

ישנם בעלי עסקים שמחזיקים באמונה שגויה לפיה אין להם צורך בעוד לקוחות מכיוון שהם ממילא עובדים שמונה שעות ביום, ולכן הם לא יוכלו להרוויח יותר גם אם יגיעו לקוחות נוספים. למעשה, זהו כשל לוגי, שכן גם במצב שבו העסק מתפקד במלואו, הוספת לקוחות חדשים יכולה להגדיל את הרווחים בדרכים אחרות.

הגדלת הרווחים גם ללא הגדלת השעות

כאשר עסק מתמודד עם ביקוש גבוה, הוא יכול להעלות את המחירים. בעל העסק לא בהכרח צריך להגדיל את שעות העבודה שלו כדי להרוויח יותר. אם יגיעו אליו יותר לקוחות, הוא יוכל לבחור לעבוד רק עם אלה שמשלמים יותר, כך שגם אם כמות העבודה תישאר זהה, ההכנסה תגדל.

דוגמאות לכך שעוד לקוחות משפרים את העסק

אם לבעל העסק יש 10 לקוחות ביום, וכל אחד משלם לו 100 ש"ח, הרי שהוא מרוויח 1,000 ש"ח ביום. כעת, אם נביא לו 100 לקוחות חדשים שירצו לעבוד איתו, הוא יכול לבחור את 10 הלקוחות שמשלמים הכי הרבה, נניח 150 ש"ח במקום 100, וכך יגדיל את הכנסתו היומית ל - 1,500 ש"ח מבלי לעבוד יותר שעות.

חשש מהתעסקות נוספת עם הכסף

חלק מהאנשים מרגישים שעוד כסף יגרום להם ללחץ נוסף - הם יצטרכו להתעסק יותר עם ניהול הכספים, אולי להעסיק עובדים נוספים, לשלם יותר מסים או להתמודד עם דרישות נוספות. אך במציאות, כל אלה הם נושאים שניתן להתמודד איתם באופן יעיל, במיוחד אם העסק מצליח יותר.

תפיסה שגויה: "לקוחות קבועים לא יעזבו"

יש בעלי עסקים שטוענים כי אין להם צורך בפרסום נוסף משום שהלקוחות שלהם קבועים ולא עוזבים. אך במציאות, לקוחות תמיד נוטים להשתנות - חלקם עוזבים, חלקם מפסיקים לקנות, ויש צורך מתמיד בהבאת לקוחות חדשים כדי לשמור על רווחיות העסק.

כיצד להתמודד עם התנגדות זו?

אם מישהו טוען כי אין לו צורך בעוד לקוחות, אפשר להראות לו כי:
  • עוד לקוחות לא מחייבים אותו לעבוד יותר שעות, אלא יכולים לאפשר לו לבחור את הלקוחות המשלמים יותר.
  • גם אם הוא חושב שיש לו מספיק לקוחות כרגע, תמיד טוב להגדיל את מאגר הלקוחות כדי להתמודד עם שינויים בלתי צפויים.
  • ביקוש גבוה מאפשר להעלות מחירים ולשפר רווחיות.
  • אפשר לשקול מוצרים דיגיטליים או אוטומציה שתאפשר להרוויח יותר מבלי להגדיל את כמות העבודה.
סיכום

בעלי עסקים רבים מחזיקים בתפיסות מגבילות שגורמות להם לוותר על הזדמנויות עסקיות, כמו ההנחה שהם לא צריכים עוד לקוחות. במציאות, תוספת לקוחות מאפשרת להעלות מחירים, לשפר את איכות הלקוחות וליצור ביטחון כלכלי לאורך זמן. לכן, כדאי להראות לבעל העסק כיצד קבלת לקוחות נוספים תוכל לתרום לו, גם אם הוא חושב שאין לו בכך צורך.
עכשיו בא נניח שמישהו מנסה למכור לעסקים שירות שיעזור להם להגדיל את המכירות שלהם יכול להיות כזה דבר? יכול להיות כזה דבר, עכשיו בא נלך שהוא מנסה נגיד למכור להם את המוצר ואז הבן אדם אומר לו "תקשיב אני לא צריך עוד לקוחות לא צריך עוד לקוחות טוב לי ככה" אומרים לו "אבל זה יביא לך עוד לקוחות" הוא אומר "טוב לי ככה".

עכשיו מה ההיגיון בזה מה ההיגיון שמישהו "טוב לי ככה" עכשיו יכול להיות שהוא לא רוצה נגיד כסף או משהו בעל העסק לא רוצה נגיד עוד כסף או מה שזה לא יהיה אבל בהנחה שאותו בעל עסק רוצה עוד כסף ובהנחה שהוא כן רוצה עוד כסף איזה היגיון יש אם אתה תגיד לו "תקשיב אני אביא לך עוד לקוחות" שהוא יגיד "אני לא רוצה נגיד עוד לקוחות טוב לי ככה".

ש: הוא רוצה עוד דברים חוץ מכסף כנראה יותר.

אליעד: בהנחה שהוא לא רוצה שום דבר חוץ מכסף.

ש: חוץ מכסף רק כסף?

אליעד: כן אם את אומרת למישהו "תגיד לי אם עכשיו x ואני אעשה לך פרסום אתה תרוויח כפול" הוא אומר לך "לא טוב לי ככה".

ש: מאה אחוז ירוויח כפול?

אליעד: הוא לא יודע במאה אחוז או לא במאה אחוז.

ש: אז זאת כבר סיבה לא לעשות את זה.

אליעד: למה לא לעשות, לא שנייה הוא לא אומר אני לא יודע אם זה יעזור לי הוא אומר "טוב לי ככה עזוב טוב לי ככה מספיק לי מה שיש לי אני לא צריך עוד לקוחות".

ש: אני חושב שהוא חושב שהעלות שיהיה לו יותר כסף.

אליעד: נניח שאתה אומר לו זה כמעט בחינם לא בגלל העלות מאה שקל תיתן לי.

ש: לא העלות מבחינת כסף אלא עלות מחשבתית או.

אליעד: מה ההיגיון בלוגיקה שאומרת "יש לי מספיק לקוחות" או "אני לא רוצה עוד לקוחות יש לי מספיק לקוחות" יש בזה היגיון?

ש: כן הוא לא רוצה לעבוד כל כך קשה אולי "אם יבואו עוד לקוחות אני אצטרך לעבוד יותר קשה אני לא רוצה לעבוד כל כך קשה, אני רוצה לעבוד 8 שעות ביום לא 16".

אליעד: סבבה אבל אז הוא אומר שהוא בעצם חושב שהוא יצטרך לעבוד יותר אבל הוא לא באמת עובד כל היום שמונה שעות, רגע וזאת טענה נכונה נגיד שהוא אומר "אני לא רוצה לעבוד 16 שעות ביום אני רוצה לעבוד רק 8" זאת נראית לך חשיבה הגיונית לחשוב ככה?

ש: מבחינת הבן אדם?

אליעד: מבחינת בעל העסק זה הגיוני לחשוב ככה?

ש: בעל העסק לא זה לא הגיוני.

אליעד: למה לא אבל הוא לא רוצה לעבוד 16 שעות ביום הוא רוצה לעבוד רק 8.

ש: אז בשביל מה הוא הקים עסק אם הוא לא רוצה להרוויח.

אליעד: והוא לא רוצה לעבוד 16 שעות הוא רוצה לעבוד רק 8 מה הקשר מה לא לגיטימי?

ש: טוב לגיטימי.

אליעד: יש פה רכיב אחר אבל כן.

ש1: יכול שהוא חושב שיותר כסף יגרום לו רע.

ש2: זה מה שאני אומרת יגרום לו רע הוא יצטרך לעבוד יותר שעות הוא יצטרך להתעסק עם הכסף איפה להשקיע אותו.

אליעד: תקשיבו בואו נתקדם הסיפור הוא אחר הסיפור הוא שברגע שהוא, הנושא פשוט הוא לא חושב שהפרסום תראה אם בן אדם היה יודע שאתה מפרסם אותו ובסופו של דבר בסוף החודש בוודאות של מאה אחוז יש לו יותר כסף והוא יודע שהוא יתאמץ או שהוא לא יתאמץ יותר ממה שהוא מתאמץ כיום או שהוא יתאמץ קצת יותר וזה שווה לו את הכסף הוא היה עושה את הפרסום.

מה שקורה אצל אנשים שיש להם מחשבה שאומרת "גם אם יהיה לי עוד לקוחות אני ארוויח את אותו סכום" למה יש לו בראש את המחשבה הזאת הוא אומר "תראה אני יכול לעבוד שמונה שעות אני עובד שמונה שעות גם אם תביא לי עוד לקוחות אני לא יכול לעבוד יותר משמונה שעות ולכן אני לא צריך שתביא לי עוד לקוחות" אבל מה האמת שזה לא נכון, למה זה לא נכון המחשבה הזאת נגיד בן אדם אומר תראה נגיד שמישהו אומר "תקשיב יש לי כבר מספיק לקוחות אני לא צריך עוד לקוחות וזהו" האם זה נכון המחשבה הזאת.

באיזה מקרה זה נכון ובאיזה מקרה זה לא נכון בהנחה שאתה נגיד רוצה לעבוד שמונה שעות ביום ואתה עובד שמונה שעות ביום ויש לך לקוחות לשמונה שעות ביום האם זה הגיוני לומר "תקשיב כבר יש לי מספיק לקוחות לא צריך עוד לקוחות".

ש: אם אתה לא רוצה לעבוד יותר?

אליעד: ואתה לא רוצה לעבוד יותר משמונה שעות.

ש: אם לדבר על לקוחות שהם קבועים ולעולם לא ילכו אז זה הגיוני כי בדרך כלל לקוחות אז הם עוזבים גם.

אליעד: בהנחה שבממוצע יש לך את הכמות שאתה רוצה ואין לך מה לעשות עכשיו עם מאה לקוחות "אין בעיה אבל אין לי מה לעשות עכשיו עם אלף לקוחות חדשים מה אני אעשה איתם".

ש: בהנחה שהוא לא רוצה יותר כסף ובהנחה שהוא רוצה שמונה שעות ביום הגיוני להגיד.

אליעד: טוב יש פה משהו אחר שאתם מפספסים הסיפור הוא פשוט אם יהיה לך עוד לקוחות אתה יכול להרוויח עוד כסף, לא בא נגיד ככה המשפט הזה שאומר "יש לי כבר מספיק לקוחות" הוא נכון בתנאי שעוד לקוחות לא יגרמו לך להרוויח עוד כסף למה כי איך עוד לקוחות אמורים לגרום לך להרוויח עוד כסף באמצעות זה שתטפל בעוד לקוחות נכון, אבל זה לא נכון זה לא נכון אם אני אביא לך לעסק עוד אלף לקוחות אתה תרוויח עוד כסף כי אתה תמכור עוד אלף מוצרים איך תרוויח?

ש: תגדיל את המחיר.

אליעד: אתה תגדיל את המחיר אתה פשוט תמשיך לעבוד את אותה כמות עם אותה כמות לקוחות אבל המחיר יהיה כפול זה הכל. עכשיו בעל העסק אם אתה בטוח שאתה לא יכול למכור את המוצר שלך ביותר ממה שאתה מוכר אותו כרגע אז במקרה כזה זה לא יעזור לך שיהיה לך עוד לקוחות אם אתה לא רוצה לעבוד נגיד יותר משמונה שעות ויש לך לקוחות לשמונה שעות ואתה לא משנה מה אתה לא יכול לעלות את המחיר אבל אם נגיד אני אביא לך עוד מאה אלף עוד אלף לקוחות עוד x לקוחות ונגיד כל היום אתה נגיד מטפל בעשר לקוחות מה יעזור שיהיה לך עכשיו אלף לקוחות שרוצים לעבוד איתך שפשוט מתוך האלף האלה אתה יכול לבחור את העשר שמשלמים לך הכי הרבה.

אפילו מספיק שתעבוד עם שמונה ותיקח אלא שמשלמים הכי הרבה זה יהיה יותר מאשר עשרה לקוחות עשרה לקוחות שמשלמים לך פחות ומה שקורה אצל בעלי העסקים שהם בראש שלהם יש לו הנחת יסוד שאומרת "תראה אני בכל מקרה לא יכול למכור את המוצר הזה ביותר ממה שאני מוכר אותו" ובכל מקרה אני כבר עובד כל היום אז בשביל מה אני צריך עכשיו עוד לקוחות מה אני אעשה איתם" אבל זה לא נכון כי ברגע שיהיה לו עוד לקוחות הוא יכול להעלות את המחיר על המוצרים הקיימים. נכון או לא נכון?

ש: כן.

אליעד: הבנת?

ש: כן.

אליעד: זאת התשובה לשאלה שנשאלה.

ש: הוא גם יכול לעשות מוצר דיגיטלי שבאופן פסיבי ייצר לו לכל האלף הנוספים.

אליעד: כן אבל אם היה לו מראש מוצר דיגיטלי לא היה את השאלה הזאת כי אז אין לו עלויות בלמכור יותר, אני מדבר עכשיו על המקרים הרגילים שההוא שאומר "יש לי מספיק לקוחות" כשמישהו אומר "יש לי מספיק לקוחות" הוא בעצם מתכוון להגיד "אני לא חושב שבאמצעות הלקוחות אני ארוויח עוד כסף" כי הוא לא חושב שעוד לקוחות יאפשרו לו לעלות את המחיר.

ש: בלי להתאמץ צריך להוסיף.

אליעד: לא הפואנטה פה זה שהוא מפספס את זה שאם יהיה לו עוד לקוחות הוא יכול להעלות את המחיר זה הפספוס כי אם עכשיו יבואו עוד אנשים אתה יכול להעלות את המחיר. נגיד שאני אגיד לך אני עכשיו יכול להביא לך עוד מאה סטודנטים מה תגיד לי "לא אני אין לי זמן" אבל זה לא נכון כי אם אני אביא לך מאה סטודנטים תיקח מתוך כמה אתה רוצה לעבוד ביום שלושה אז תיקח את השלושה שמשלמים לך הכי הרבה, בהנחה שמה שחשוב לך זה כסף בהנחה שחשוב לך איזה משהו אחר תבדוק מה הכי חשוב לך ותיקח מתוך המאה האלה את השלושה שעונים הכי טוב על מה שהכי חשוב לך.

ולכן אתה תמיד רוצה שיבואו אליך עוד לקוחות אלא אם כן מראש יש לך איזה הגדרות מסוימות הגדרות אחרות.

ש: אבל אם אתה יודע שיבוא אליך לקוח שהפעם ישלם לך יותר.

אליעד: כן.

ש: ופעם הבאה הוא לא יבוא אליך.

אליעד: לא משנה אז אם יהיה לך עוד לקוחות אז אתה תבחר את אלה שיבואו גם לפעם הבאה.

ש: אוקי אבל יש תמיד את המצב שאתה רוצה כל הזמן אתה בהתמדה ומחפש לקוחות זאת עלות.

אליעד: לא נגיד שמישהו אומר תן לי מאה שקל אני אביא לך לקוחות בחינם אני אביא לך לקוחות הוא אומר "לא אל תביא לי עוד לקוחות לא צריך". טוב הבנו את הסיפור?
לפתח את החשיבה איך לעשות כסף שיטות לפיתוח המוח פיתוח יכולות שכליות לשלם יותר לקוח איך למכור את המוצר שלך שיטות לפיתוח השכל חוסר ודאות לא רוצה שום דבר מאמץ איך לבחור איך לבחור את הלקוח איך לבחור את הלקוחות שלך איך להגדיל את כמות הלקוחות איך להעלות את המחיר איך להעלות מחיר איך להעלות מחירים איך להתאמן איך למכור איך לקבוע מחיר איך לתמחר אימון אימון לאנשי מכירות אימונים איש מכירות אנשי מכירות בחירה במי לבחור האם להעלות את המחיר האם להעלות מחיר הגדלת כמות הגדלת כמות לקוחות הדרכת אנשי מכירות הלקוח הלקוח שלך הלקוחות שלך העלאת מחירים כמה להתאמן לא רוצה עוד לקוחות לבחור לבחור את הלקוח לבחור את הלקוחות לבחור את הלקוחות שלך להגדיל את כמות הלקוחות להעלות להעלות את המחיר להעלות מחיר להעלות מחירים להתאמן למה להתאמן למכור למכור למישהו למכור למישהו פרסום למכור שטחי פרסום לקבוע מחיר לקוח לקוחות לתמחר מחיר מי הלקוחות שלך מי צריך עוד לקוחות מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות קביעת מחיר רצון שטחי פרסום תמחור
איך למכור כשאתה לא במיטבך? איך למכור בלי אנרגיה? איך להגיע מוכן לפגישת מכירות? איך להרגיש מוכן? איך למכור כשאתה בלחץ? איך למכור את עצמך? איך למכור כשאתה בדיכאון? איך למכור כשאתה בחרדה? איך להיות במיטבך? איך לאפס את עצמך? ראיון עבודה, איך למכור בלי חשק? איך למכור בלי מצב רוח?
איך למכור כשאתה לא במיטבך? איך למכור בלי אנרגיה? איך להגיע מוכן לפגישת מכירות? איך להרגיש מוכן? איך למכור כשאתה בלחץ? איך למכור את עצמך? איך למכור כשאתה בדיכאון? איך למכור כשאתה בחרדה? איך להיות במיטבך? איך לאפס את עצמך? ראיון עבודה, איך למכור בלי חשק? איך למכור בלי מצב רוח? וכאן אתן את הטיפ המרכזי, מה לעשות כאשר אתה איש המכירות מרגיש בלחץ ומרגיש שאתה לא ... לחץ על משהו שקורה לך בחיים האישיים, משהו שעובר עליך. ואתה מרגיש חוסר אנרגיה וחוסר חשק לעבוד. והשאלה היא, איך למכור גם במצב הזה? והתשובה לכך היא די פשוטה, והיא שיש משהו אחד שאתה צריך לעשות, כדי להצליח למכור, גם אם אתה לא בפוקוס ולא במיטבך. והדבר הוא, להיצמד לאמת. דהיינו, עליך לשים אל מול העיניים שלך, את האמת, לגבי הטוב שהמוצר שלך עושה ללקוח שלך. זה הכל. וזה הדבר המרכזי והעצה המרכזית, שתיתן לך אנרגיה למכור, לא משנה מה עובר עליך. כי ברגע שאיש המכירות מנסה להעמיד פנים... מנסה לשחק משחק... מנסה לדבר לפי תבניות ... יש מצבים שבהם אין לבן אדם מצב רוח, ואז ממילא קשה לבן אדם, להיכנס לדמות של איש המכירות, כדי למכור. אבל הפתרון הוא, שעל איש המכירות להפסיק להיות שחקן ולשחק דמות כלשהי. ומה שעל איש המכירות כן לעשות, זה ...
איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? איך למכור מוצר גרוע? לא מאמין במוצר, להאמין במוצר, איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בעייתי? איך לשכנע לקוח? איך לא לדפוק את הלקוח? איך למכור מוצר שאתה לא היית קונה? איך למכור מוצר שאתה לא אוהב, איך למכור את המוצר שלך? אימון לאנשי מכירות, איך למכור מוצר בעייתי?
איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? איך למכור מוצר גרוע? לא מאמין במוצר, להאמין במוצר, איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בעייתי? איך לשכנע לקוח? איך לא לדפוק את הלקוח? איך למכור מוצר שאתה לא היית קונה? איך למכור מוצר שאתה לא אוהב, איך למכור את המוצר שלך? אימון לאנשי מכירות, איך למכור מוצר בעייתי? וכאן אבאר, איך באפשרותך למכור מוצר שאתה כאיש מכירות לא מאמין במוצר? ואיך באפשרותך, כן למכור מוצר גרוע?! כי אחת האמונות הבסיסיות בנושא מכירות אומרת, שכדי למכור מוצר, לשם כך עליך כאיש מכירות להאמין במוצר שלך. כי אם אתה לא תאמין במוצר שלך, איך תצליח לגרום ... להאמין שהמוצר יעשה לו טוב, וממילא לקנות אותו. אבל יש מצבים, שהמוצר גרוע בעינך כאיש מכירות. ויש מצבים שעליך למכור מוצר גרוע. ויש מצבים שעליך למכור מוצר, שאתה לא היית קונה אותו מעצמך. ויש מצבים שעליך למכור מוצר, שאתה חושב שהלקוח עושה טעות כשהוא קונה אותו. ויש מצבים שעליך למכור מוצר, שאתה עצמך לא מאמין במוצר הזה, שאתה עצמך חושב שהוא יקר מידי, גרוע מידי, ועוד חסרונות שונים. אז ...
איך למכור מוצר בלי מצב רוח? איך למכור את המוצר ולא את עצמך? איך למכור מוצר בלי אנרגיה? איך למכור מוצר בלי חשק? איך למכור מוצר כשאתה לא במיטבך? איך לעשות פרזנטציה בלי מצב רוח? איך להציג את עצך בלי מצב רוח? איך למכור כשאתה בדיכאון?
איך למכור מוצר בלי מצב רוח? איך למכור את המוצר ולא את עצמך? איך למכור מוצר בלי אנרגיה? איך למכור מוצר בלי חשק? איך למכור מוצר כשאתה לא במיטבך? איך לעשות פרזנטציה בלי מצב רוח? איך להציג את עצך בלי מצב רוח? איך למכור כשאתה בדיכאון?
איך למכור מוצר בלי מצב רוח? איך למכור את המוצר ולא את עצמך? איך למכור מוצר בלי אנרגיה? איך למכור מוצר בלי חשק? איך למכור מוצר כשאתה לא במיטבך? איך לעשות פרזנטציה בלי מצב רוח? איך להציג את עצך בלי מצב רוח? איך למכור כשאתה בדיכאון? איך למכור מוצר בלי מצב רוח ובלי אנרגיה? כאשר אדם נדרש למכור מוצר או לבצע פרזנטציה, אך נמצא במצב רוח ירוד, ללא אנרגיה או חשק, המשימה עלולה להיראות בלתי אפשרית. אליעד ... להתמודד עם מצב כזה, ואיך בכל זאת להצליח לבצע את המכירה גם כאשר התחושה האישית אינה במיטבה. האם צריך למכור את עצמך או את המוצר? אחת הטעויות המרכזיות שאנשי מכירות עושים היא שהם מניחים בטעות שעליהם למכור את עצמם. לפי אליעד כהן, איש מכירות לא צריך למכור את עצמו, אלא את המוצר שלו בלבד. אמנם קיימת גישה לפיה אם תמכור את עצמך - הלקוח יקנה ממך ... איש מכירות נכשל במכירות כשהוא בלי מצב רוח? הסיבה הנפוצה שאיש מכירות נכשל במכירה היא כי הוא חושב שעליו למכור את עצמו, ולכן כאשר הוא עייף, חסר חשק, לא מרוכז, מדוכא או חרד, הוא מרגיש שאינו מסוגל להציג עצמו ... כהן מדגיש שאתה יכול לחשוב על עצמך כל דבר שלילי שתרצה (סתום, דפוק, טיפש, אבן, מכוער, מבולבל), ועדיין להצליח למכור, מכיוון שמה שהלקוח רוצה הוא המוצר או השירות שלך - ולא את האישיות שלך. כיצד לפרק את הפחד מתהליך ... החסרונות שלו, וכיצד המוצר נותן פתרונות לצרכים של הלקוח - הוא הופך את התהליך לפשוט יותר. דוגמאות מעשיות - איך למכור כשאתה לא במיטבך? לדוגמה, אדם שמוכר נעליים חייב להבין שהלקוחות קונים נעליים, לא את אישיותו. אינסטלטור, לדוגמה נוספת, מוכר ... ההנחיות של אליעד כהן להצלחה במכירות בלי חשק או מצב רוח לסיכום, אליעד כהן מבהיר את העיקרון המרכזי: כדי למכור בהצלחה גם ללא מצב רוח או אנרגיה, יש להפריד בין האדם לבין המוצר. ברגע שמתמקדים רק במוצר, בהצגת יתרונותיו, חסרונותיו והפתרונות שהוא נותן ללקוח - ניתן לבצע מכירה מוצלחת, ללא קשר לתחושות האישיות. איך למכור מוצר בלי מצב רוח? איך לבצע מכירה ללא אנרגיה? איך להצליח במכירות כשאתה בדיכאון? איך להציג מוצר בלי למכור את עצמך? איך להתגבר על פחד מתהליך המכירה? איך למכור כשאתה בלי מצב רוח? איך למכור כשאתה בדיכאון? אתה מוכר את המוצר ולא את עצמך, איך לא לפחד מתהליך מכירה? טיפים לאנשים מכירות
למכור מוצרי יוקרה, איך למכור את המוצר הכי יקר? למכור מותגי על, איך לבנות מותג על? איך למכור מוצר מאוד יקר? איך למכור מוצר יותר יקר מאשר המתחרים? איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור ללקוח מוצר יקר? איך להסביר ללקוח למה המוצר יקר? איך לשווק מוצר יקר? איך לשווק מוצרי יוקרה? איך למכור מוצרי יוקרה? מיתוג מוצר יקר, איך למתג מוצר יקר? שיטות פרסום למוצרי יוקרה, שיטות מיתוג מוצרי יוקרה, מיתוג מותגי יוקרה, איך ליצור מותג על? בניית מותג על, פרמיית מחיר
למכור מוצרי יוקרה, איך למכור את המוצר הכי יקר? למכור מותגי על, איך לבנות מותג על? איך למכור מוצר מאוד יקר? איך למכור מוצר יותר יקר מאשר המתחרים? איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור ללקוח מוצר יקר? איך להסביר ללקוח למה המוצר יקר? איך לשווק מוצר יקר? איך לשווק מוצרי יוקרה? איך למכור מוצרי יוקרה? מיתוג מוצר יקר, איך למתג מוצר יקר? שיטות פרסום למוצרי יוקרה, שיטות מיתוג מוצרי יוקרה, מיתוג מותגי ... ללקוח לרכוש מוצר יקר? ואיך לגרום ללקוח לרכוש מוצר שהוא יותר יקר מאשר המתחרים שלו? כי לפעמים אנחנו רוצים למכור ללקוח מוצר, שבאמת הוא יותר יקר מאשר שאר המוצרים המתחרים שלו. ולפעמים באמת המחיר שלנו הרבה יותר יקר מאשר ... בקטגוריה שלו. כמה יקר? נניח שהוא יקר פי 10 מכל שאר המוצרים שמתחרים בו. אז איך עושים את זה? איך למכור את המוצר הכי יקר? איך למכור מוצר שהוא הכי יקר בקטגוריה שלו? ועל הדרך נסביר גם, איך למכור למינימליסט מוצרי יוקרה? ואיך לשכנע אנשים שמאמינים במינימליזם, לרכוש מוצרי יוקרה ומותגי יוקרה? ואיך לבנות מותגי יוקרה? ואיך לבנות ... ירכוש את המוצר שלך, כי הוא יוותר על היתרונות של המוצר שלך, הרי שבמקרה כזה עדיף לך יותר לנסות למכור את המוצר, באמצעות אמונה, שתגרום ללקוח להאמין שהמוצר שלך הרבה יותר טוב, בלי הצורך לנמק במה ולמה הוא יותר ...
הגדלת רווחיות, איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצר למרות העלות האלטרנטיבית שלו? איך למכור מוצר לא רווחי? איך למכור מוצרים זולים? איך להרוויח ממכירת מוצרים זולים? הוצאה אלטרנטיבית, איך לתמחר מוצר? איך למכור כל מוצר? יקר לי
הגדלת רווחיות, איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצר למרות העלות האלטרנטיבית שלו? איך למכור מוצר לא רווחי? איך למכור מוצרים זולים? איך להרוויח ממכירת מוצרים זולים? הוצאה אלטרנטיבית, איך לתמחר מוצר? איך למכור כל מוצר? יקר לי
הגדלת רווחיות, איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצר למרות העלות האלטרנטיבית שלו? איך למכור מוצר לא רווחי? איך למכור מוצרים זולים? איך להרוויח ממכירת מוצרים זולים? הוצאה אלטרנטיבית, איך לתמחר מוצר? איך למכור כל מוצר? יקר לי מהי עלות אלטרנטיבית ואיך היא משפיעה על רווחיות המכירה? כאשר קונים מוצר ב - 100 שקלים, לא משתלם למכור אותו במחיר נמוך או שווה למחיר הקנייה, כי אז נוצר הפסד או חוסר רווח. באופן טבעי, נעדיף למכור במחיר של 110 או 120 שקלים לפחות. אך גם אם המוצר נמכר במחיר גבוה יותר, לפעמים הוא עדיין לא ... - 120 שקלים. מוצר שנקנה ב - 100 שקלים ונמכר ב - 150 שקלים. העדיפות תהיה תמיד למוצרים שניתן למכור ב - 150 שקלים, כי הם מייצרים יותר רווח. לכן, גם אם המוצר הראשון מרוויח 20 שקלים, הוא מפסיד את הרווח הפוטנציאלי של 50 שקלים שאפשר להרוויח על המוצר השני. זאת העלות האלטרנטיבית. איך למכור מוצר לא כדאי, למרות עלותו האלטרנטיבית? הגישה הראשונה והקלאסית להתמודד עם מוצרים כאלו היא עבודה עם קבלני משנה. ניתן ... להפסיד זמן ומשאבים יקרים. אך אליעד מציע כיוון מחשבה נוסף, שהוא המהותי יותר - אין מוצר שבאמת לא כדאי למכור אותו. הרעיון המרכזי הוא שכל מוצר בעולם יכול להיות משתלם, בתנאי שיתומחר בהתאם. איך תמכור מוצר פחות משתלם באמצעות ... לא אמכור מוצר זה כי יש לי אלטרנטיבה משתלמת יותר. החשיבה הנכונה היא לומר: באיזה מחיר כן ישתלם לי למכור את המוצר הזה? תמיד קיים מחיר שיהפוך את המכירה לכדאית עבורך, ולכן במקום לדחות את ההצעה מראש, שקול פשוט ... של אליעד בנוגע למכירת מוצרים לא כדאיים לכאורה? המסקנה החשובה ביותר היא שאין מוצר או שירות בעולם שלא כדאי למכור אותו. מה שנראה כמוצר או שירות לא כדאי הוא פשוט מוצר שלא תומחר נכון. על ידי העלאת המחיר, אפשר ... מכירה בשל העלות האלטרנטיבית, מומלץ תמיד לבדוק מחדש כיצד לתמחר נכון את המוצר, כך שהעסקה תשתלם לך בכל מצב. איך למכור מוצר שלא כדאי למכור אותו? איך למכור מוצר שלא כלכלי למכור אותו? איך למכור מוצרים יקרים? איך לתמחר מוצרים ושירותים? מהי עלות אלטרנטיבית? איך להגדיל רווחיות של עסקאות? איך להפוך כל עסקה לרווחית? שלום חברים, איך למכור מוצר שלא שווה למכור אותו בגלל העלות האלטרנטיבית שלו? אני אסביר למה הכוונה. כאשר אנחנו קונים מוצר ב - 100 שקלים, אנחנו לא נרצה למכור אותו ב - 90, ואפילו לא ב - 100, כי אז אנחנו בעצם מפסידים כסף. לכן, נרצה למכור אותו למשל ב - 110 או 120. עכשיו, יש מוצרים שאנחנו לא נרצה למכור, למרות שאנחנו מרוויחים מהם. למה? כי אנחנו מפסידים את העלות האלטרנטיבית שלהם. מה הכוונה? נניח שיש לנו חנות עם ... עליו רק 100 מוצרים. כעת, אפשר למלא את המדף ב - 100 מוצרים שאפשר לקנות ב - 100 שקלים ולמכור ב - 120, או ב - 100 מוצרים שאפשר לקנות ב - 100 שקלים ולמכור ב - 150. מה עדיף להחזיק? ברור שנעדיף את המוצרים שאפשר למכור ב - 150, כי הם מניבים יותר רווח. אז למה לא למכור את המוצר הפחות רווחי? הבעיה היא לא שהמוצר נמכר בהפסד, אלא שהוא מפסיד לנו כסף דרך העלות האלטרנטיבית שלו ... כי בזמן שהמדף תפוס במוצר שמרוויחים עליו פחות, הוא לא פנוי למוצר שמרוויחים עליו יותר. איך בכל זאת אפשר למכור מוצרים שלא כדאי לנו למכור בגלל העלות האלטרנטיבית? פתרון קלאסי הוא לקחת קבלני משנה - כך העבודה נעשית בלי שאנחנו מבזבזים זמן ומשאבים. אבל ... נוספת בנושא, ניתן להיכנס לאתר האינטרנט EIP.co.il ולחפש מידע על עלות אלטרנטיבית, תמחור מוצרים ושיטות מכירה חכמות. שיהיה בהצלחה! איך למכור מוצר שלא כדאי למכור אותו? איך למכור מוצר שלא שווה למכור אותו? איך למכור מוצר שלא כלכלי למכור אותו? איך למכור מוצרים יקרים? איך לא להפסיד עסקאות? עבודה עם קבלני משנה, תמחור מוצרים ושירותים, איך להפוך כל עסקה לכדאית? איך ...
איך למכור מוצר עם חסרונות? איך למכור מוצר קשה למכירה? טעויות באיתור צרכי הלקוח, איך לא לאתר את צרכי הלקוח? באיזה סדר לאתר את צרכי הלקוח? איך ליצור מכנה משותף עם הלקוח? איך למכור מוצר בעייתי? איך למכור מוצר פגום? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות? איך למכור מוצר שקשה למכור אותו?
איך למכור מוצר עם חסרונות? איך למכור מוצר קשה למכירה? טעויות באיתור צרכי הלקוח, איך לא לאתר את צרכי הלקוח? באיזה סדר לאתר את צרכי הלקוח? איך ליצור מכנה משותף עם הלקוח? איך למכור מוצר בעייתי? איך למכור מוצר פגום? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות? איך למכור מוצר שקשה למכור אותו? כאשר באים לאתר את צרכי הלקוח, צריכים לזכור כי איתור צרכי הלקוח יכול גם להגדיל את הסיכוי לכך ...
מכירות למתחילים, מבוא למכירות, איך למכור בפעם הראשונה? איך למכור ללקוח הראשון? איך למכור מוצר חדש? הדרכת איש מכירות מתחיל, איך לגשת למכירה? איך למכור? איך לדעת למכור? איך ללמוד למכור? איך מוכרים? איך לבנות תסריט שיחה? איך להתכונן לשיחת מכירות? איך להתכונן לפגישת מכירות? איך להצליח למכור? איך מתחילים למכור? איך ניגשים למכירה? הדרכת אנשי מכירות מתחילים, הכנת תסריט שיחה
מכירות למתחילים, מבוא למכירות, איך למכור בפעם הראשונה? איך למכור ללקוח הראשון? איך למכור מוצר חדש? הדרכת איש מכירות מתחיל, איך לגשת למכירה? איך למכור? איך לדעת למכור? איך ללמוד למכור? איך מוכרים? איך לבנות תסריט שיחה? איך להתכונן לשיחת מכירות? איך להתכונן לפגישת מכירות? איך להצליח למכור? איך מתחילים למכור? איך ניגשים למכירה? הדרכת אנשי מכירות מתחילים, הכנת תסריט שיחה וכאן אבאר מספר תהליכים במכירת מוצר, בפרט בהתחלה של התהליך. כגון לדוגמה: איך להתחיל למכור מוצר / שירות חדש? איזה דברים אתה צריך לדעת לפני שאתה מתחיל למכור משהו? איזה שאלות עליך לשאול את עצמך, לפני שאתה מוכר מוצר כלשהו וניגש ללקוח הראשון שלך? איזה שאלות כדאי ... ואחרי שתשאל את השאלות הנכונות, ותמצא את התשובות הנכונות, על בסיס זה, תוכל לבנות תסריט שיחה / לגשת למכירה ולמכור עם ביטחון עצמי. אציין כי חלק מהשאלות להלן, יכול להיראות לך שהן חוזרות על עצמן בניסוח שונה, אבל יש ... מכירים כל המאפיינים של המוצר שהם מוכרים. ובכל מקרה, בשלב הראשון, עליך קודם כל להכיר את המוצר שאתה רוצה למכור, כמה שיותר טוב. ולהכיר פירושו, מה המוצר יודע לעשות? מהן אפשרויות השימוש במוצר? איך משתמשים במוצר? מה המוצר יכול ... של המוצר? וכולי. שלב 2: למד להכיר את יתרונות המוצר שלך! ואחרי שאתה כבר מכיר את המוצר שאתה רוצה למכור, עכשיו בשלב השני עליך להבין, מה הטוב שהמוצר שלך יכול לעשות ללקוח שלך. שזה בעצם אומר לשאול את עצמך ... יותר. וככל שיותר, יותר טוב). כאשר הרעיון הוא, להרגיל את המוח שלך, לדעת לקחת יתרון שיש במוצר שלך, ולדעת למכור אותו, להסביר אותו, להדגים אותו, להרחיב אותו ולהעצים אצלך, את תחושת הטוב שהוא יכול לעשות ללקוח. כמו כן, את ... האפשריים של המוצר. וככה תמכור יותר טוב. כי אם תמצא המון חסרונות במוצר, זה יוריד לך את הביטחון העצמי למכור. אבל אם לכל אחד מהחסרונות האלו, תמצא את התשובה האידיאלית ללקוח, ואת ההסבר, למה החיסרון הוא בכלל יתרון, ממילא יהיה לך הרבה יותר קל למכור ללקוח. דווקא בגלל שעבדת מסודר, ומצאת את החסרונות של המוצר, אבל מצאת גם את הטיפול האידיאלי בהתנגדות האפשרית של ... יותר מוכן להתמודד עם ההתנגדויות מכירה שיוצגו לך, כך ממילא תמכור יותר עם יותר ביטחון עצמי. וכך ממילא תצליח למכור יותר טוב יותר הרבה וכולי. ועליך לקחת עכשיו את רשימת כל התנגדויות המכירה שרשמת, באמצעות השלב הקודם, ועליך לעבור ... ללקוח? ומהי השפה של הלקוח ועולם המושגים של הלקוח, שאולי נסביר לו את הדברים בשפה שלו? שלב 6: התחל למכור את המוצר שלך, בהצלחה! ועכשיו, אחרי שענית תשובות מלאות ונכונות, לכמה שיותר שאלות מהשאלות שהוצגו לעיל, עכשיו בעצם אתה ...
למכור מכירות, איך לא לפחד למכור? איך ליהנות למכור? איך להרגיש בנוח למכור? איך להתמודד עם חרדת מכירות? איך למכור בלי חשק? איך למכור מוצר יקר? איך למכור בלי אנרגיה? אומץ למכור, ביטחון עצמי למכור, לא אוהב למכור, איך לאהוב למכור?
למכור מכירות, איך לא לפחד למכור? איך ליהנות למכור? איך להרגיש בנוח למכור? איך להתמודד עם חרדת מכירות? איך למכור בלי חשק? איך למכור מוצר יקר? איך למכור בלי אנרגיה? אומץ למכור, ביטחון עצמי למכור, לא אוהב למכור, איך לאהוב למכור?
למכור מכירות, איך לא לפחד למכור? איך ליהנות למכור? איך להרגיש בנוח למכור? איך להתמודד עם חרדת מכירות? איך למכור בלי חשק? איך למכור מוצר יקר? איך למכור בלי אנרגיה? אומץ למכור, ביטחון עצמי למכור, לא אוהב למכור, איך לאהוב למכור? איך להתמודד עם פחד מהמכירה וליהנות ממנה? הרצאה זו עוסקת בשאלה כיצד להתמודד עם פחד ממכירה, כיצד להרגיש בנוח ... מבין את הערך שאתה מציע ללקוח, המכירה תהיה קלה יותר גם כשמדובר במוצר יקר. במקרים שבהם אין לך חשק למכור, זה יכול להיות כי אתה לא מרגיש מחובר למוצר או לשירות. אליעד מציע למצוא את הקשר האישי עם המוצר ולהבין איך הוא עשוי לעזור ללקוח. אם תוכל לראות את התועלת שהמוצר מספק, יהיה לך הרבה יותר קל למכור אותו גם כשאין לך הרבה אנרגיה או מוטיבציה. מהם שלבי המכירה המומלצים? - בדוק אם אתה שלם עם המוצר ... על היתרונות שהלקוח יוכל להפיק מהמוצר. אם אתה שלם עם כל חלק במכירה, הפחדים יפחתו והמכירה תתבצע בצורה טבעית. איך למכור? איך למכור בלי חשק? איך למכור מוצרים יקרים? איך לשכנע לקוחות? הדרכת מכירות איך לא לפחד למכור וליהנות מזה? במהלך הרצאה זו, נדונה השאלה איך להתמודד עם פחד מהמכירה ולהרגיש בנוח כשמוכר, איך להתמודד עם חרדת מכירות ואיך למכור גם כשהמוצר יקר או אין חשק למכור. התשובה לשאלה המרכזית היא שמה שמשפיע על תחושת הפחד והקושי במכירה הוא הגישה האישית שלך למוצר ולמחיר. אם אתה ... גבוה מדי או שהמוצר לא טוב מספיק, תהליך המכירה יהפוך לקשה. ברגע שתהיה שלם עם הערך שאתה מציע, תוכל למכור אותו בקלות רבה יותר, גם אם המחיר גבוה. בנוסף, אם אין לך חשק למכור, זה יכול להיות כי אתה לא מרגיש מחובר למוצר או לשירות שאתה מציע. חיבור אישי למוצר יכול לעזור להימנע ... חוסר רצון או פחד מהמכירה. בסופו של דבר, אם אתה מאמין במוצר ובתועלת שלו, יהיה לך הרבה יותר קל למכור אותו. מהם שלבי המכירה המומלצים? - בדוק אם אתה שלם עם המוצר והמחיר. - ודא שהמוצר באמת מציע תועלת ... את המוצר בבהירות ובכנות. - אם אתה מרגיש שהמוצר שווה יותר ממה שאתה מבקש, תוכל להציג את זה בקלות. איך למכור איך למכור בלי חשק איך למכור מוצרים יקרים איך לשכנע לקוחות הדרכת מכירות
מוסריות בתהליך מכירה, איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? למכור ללקוח מוצר שהוא לא צריך, למכור ללקוח מוצר שהוא לא רוצה, למכור מוצר שאתה לא היית קונה אותו, איך למכור מוצר גרוע? לא מאמין במוצר, להאמין במוצר, איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בעייתי? איך לא לדפוק את הלקוח?
מוסריות בתהליך מכירה, איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? למכור ללקוח מוצר שהוא לא צריך, למכור ללקוח מוצר שהוא לא רוצה, למכור מוצר שאתה לא היית קונה אותו, איך למכור מוצר גרוע? לא מאמין במוצר, להאמין במוצר, איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בעייתי? איך לא לדפוק את הלקוח? וכאן אבאר, נקודת מבט שחשוב לאיש מכירות לדעת אותה, והיא נקודת המבט ... לא מאמין במוצר שאותו הוא מוכר, והוא עצמו לא חושב שהוא היה רוצה את המוצר, ואז הוא מרגיש רע למכור ללקוח מוצר שהוא (איש המכירות), חושב שהלקוח גם לא צריך / רוצה אותו. וכבר הסברתי במקום אחר, על איך באפשרותך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו. כי צריך לראות את הדברים, מנקודת המבט של הלקוח. אבל כאן ברצוני להוסיף עוד ... באמת רוצה משהו ספציפי. כפי שהסברתי את הרעיונות האלו במקומות אחרים. והמסר הוא, שעליך כאיש מכירות לזכור, שלא מחויב למכור ללקוח רק מוצר שהוא אומר שהוא צריך / רוצה אותו. כי הרצון והצורך יכולים להיווצר עם השימוש של הלקוח ...
הדרכת מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח
הדרכת מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח
הדרכת מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח איך לשכנע לקוח שהרצון שלך הוא בעצם הרצון שלו? הרבה אנשי מכירות שואלים איך לגרום ... את מה שהמוכר רוצה, על המוכר להתמקד בלהבין מה הלקוח רוצה, ומתוך הרצון הזה ליצור התאמה למה שהמוכר מעוניין למכור. אליעד מדגיש שזה לא רק משחק מילים אלא שינוי תודעתי אמיתי. במקום להגיד אני רוצה שהוא יקנה כי זה ... לדוגמה, אם מישהי מוכרת מחליק שיער, היא צריכה להפסיק לחשוב איך לגרום ללקוחה לקנות רק כי היא עצמה רוצה למכור, ולשאול את עצמה למה שהלקוחה בכלל תרצה לקנות את המוצר הזה. השינוי כאן הוא לא סמנטי, אלא מהותי - ... לחשוב על האינטרס האמיתי שלו. - להיות כנים לגבי חסרונות אבל להציג אותם בהשוואה ליתרונות המשמעותיים יותר. - לא למכור מוצר אלא למכור פתרון, תועלת או תחושה חיובית שהמוצר מספק. - קודם כל לשכנע את עצמך בערך המוצר, ורק אחר כך לנסות לשכנע את הלקוח. איך למכור מוצר ללקוח? איך ליצור ערך במכירות? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות? איך להתמודד עם התנגדויות במכירה? איך למכור מוצר יקר יותר? האם לשקר ללקוח במכירה? ש: אוקי, איך אני מלביש את הרצון שלי על האדם שמולי שהוא ... יש לי רצון שתסגור עכשיו עסקה ב 10,000 שקל. אליעד: שמי יסגור? ש: אתה. אליעד: נו. ש: אני רוצה למכור לך משהו. אליעד: לא לי, לו. ש: אוקי ואני רוצה שהוא ירצה את הרצון שלי שבסופו של דבר אני ... איך אני גורמת לו. ש: לי דרכו, זאת אומרת לגרום לי להרגיש שזה טוב בשבילי ואז אני אהיה יכולה למכור לו את זה. אליעד: מה את רוצה? ש: לגרום ללקוח להבין שזה טוב בשבילו. אליעד: את קמצנית, את אמרת ... באמת לא שורף את השיער? ש: הוא לא שורף את השיער. אליעד: אוקי, אז מה הבעיה, אז מה הבעיה למכור את המוצר הזה? ש: אין בעיה. אליעד: אז פתרנו את הבעיה? אבל מה שכולם אמרו למה לפני רגע חשבת ... מקרה? ש: אני לא מוכרת אותו. אליעד: לא, איך כן? ש: לא מוכרת אותו. אליעד: איך בכל זאת אפשר למכור אותו? ש: איך אפשר למכור אותו? אליעד: כן. ש: אולי מישהו רוצה להרוס לעצמו את השיער. אליעד: תשובה, לא ואף אחד לא רוצה להרוס ... השיער ומחליק אותו אם זה לא אמת, זאת שאלה מאוד קשה, איך יכול להיות מוצר שאת מוכרת לפני שרוצה למכור אותו שאמרת עליו משהו לא נכון? ש: אכן התמקדתי בחיסרון שלו. אליעד: רגע, עובדתית הוא שורף את השיער? ש: ... עלינו, עלי. אליעד: מה עשינו? עשינו את התהליך של להפוך את האפשרי למחויב, זה הכל. אוקי, מה אתה רוצה למכור לעצמך? אושר. ש: כן. אליעד: אתה אומר לו זה שורף את השיער ועושה לי רע, לחפש את האמת עושה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לא רוצה עוד לקוחות, למכור למישהו פרסום, הגדלת כמות הלקוחות, מי צריך עוד לקוחות? להעלות את המחיר, לבחור את הלקוחות שלך, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות, למכור שטחי פרסום
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך למכור?, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך למכור?, איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך לעשות יותר כסף? איך לשתול מחשבות? איך להיות מאושר ושמח? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיגמל מהימורים? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך לפרש חלומות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך למצוא זוגיות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה העולם קיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה לא להתאבד? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע בעולם? איך להיות מאושר? למה יש רע וסבל בעולם? האם באמת הכל לטובה? האם יש בחירה חופשית? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? מה המשמעות של החיים? האם יש אמת מוחלטת? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להנות בחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן משפחתי, מטפל רב תחומי, אימון אישי קשב וריכוז בנושאי איך למכור - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5625 שניות - עכשיו 17_08_2025 השעה 13:36:53 - wesi1