אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שטחי פרסום ✔לא רוצה עוד לקוחות, למכור למישהו פרסום, הגדלת כמות הלקוחות, מי צריך עוד לקוחות? להעלות את המחיר, לבחור את הלקוחות שלך, הדרכת אנשי מכירות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
8:03לא רוצה עוד לקוחות, למכור למישהו פרסום, הגדלת כמות הלקוחות, מי צריך עוד לקוחות? להעלות את המחיר, לבחור את הלקוחות שלך, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות, למכור שטחי פרסום
מה ההיגיון בכך שבעל עסק לא רוצה עוד לקוחות?

בעלי עסקים רבים נוטים לומר "טוב לי ככה", כאשר מוצע להם שירות או מוצר שמטרתו להגדיל את מספר הלקוחות שלהם. לכאורה, זו נשמעת טענה לא הגיונית, במיוחד אם בעל העסק אכן מעוניין להרוויח יותר כסף. לכן נשאלת השאלה: מה יכול להיות ההיגיון העומד מאחורי אמירה כזו?

האם בעלי עסקים באמת לא רוצים להרוויח עוד כסף?

קודם כל, צריך לבדוק אם באמת בעל העסק לא רוצה עוד כסף, או שהוא מאמין בטעות שאין קשר ישיר בין קבלת לקוחות חדשים לבין הגדלת הכנסתו. בהנחה שבעל העסק אכן מעוניין להרוויח יותר, הסיבה להתנגדותו עשויה להיות נעוצה בחוסר ביטחון לגבי התוצאה של הפרסום. לדוגמה, אם היו אומרים לו בוודאות מוחלטת שהוא יקבל עוד לקוחות וכתוצאה מכך ההכנסה שלו תגדל, והוא לא יצטרך להשקיע מאמץ נוסף משמעותי, סביר להניח שהוא היה מסכים ללא היסוס.

האם בעל עסק שחושב שיש לו מספיק לקוחות טועה?

יש בעלי עסקים שטוענים שיש להם "מספיק לקוחות" ומסרבים לקבל חדשים, מתוך אמונה שהם כבר עובדים שמונה שעות ביום ואין להם יכולת להרוויח יותר גם אם יהיו להם עוד לקוחות. לכאורה, הגיוני לומר שאם אדם לא רוצה לעבוד יותר משמונה שעות ביום, הוא לא זקוק לעוד לקוחות. אולם בפועל, חשיבה זו שגויה. מדוע? מכיוון שתוספת לקוחות יכולה לאפשר לבעל העסק להרוויח יותר כסף, אפילו בלי להגדיל את מספר שעות העבודה.

איך אפשר להרוויח יותר בלי לעבוד יותר שעות?

אם בעל עסק מקבל כיום 10 לקוחות ביום שכל אחד מהם משלם לו 100 ש"ח, הוא מרוויח 1,000 ש"ח ביום. אם בעל העסק יקבל פניות נוספות של 100 לקוחות חדשים, הוא יוכל לבחור את ה - 10 לקוחות המשלמים הכי הרבה, למשל 150 ש"ח ללקוח. כך הוא יגדיל את ההכנסה היומית שלו ל - 1,500 ש"ח, מבלי שיעבוד שעות נוספות. המשמעות היא שהוא יכול להעלות את המחיר פשוט בגלל ביקוש גבוה יותר למוצר או לשירות שלו.

מדוע בעלי עסקים חוששים להתעסק עם יותר כסף?

ישנם בעלי עסקים שחוששים שלהרוויח יותר כסף יכניס אותם ללחץ נוסף. הם מאמינים שהגדלת ההכנסה תוביל לכך שהם יצטרכו להתמודד עם ניהול מורכב יותר של הכספים, להעסיק עובדים נוספים, או לשלם יותר מסים. בפועל, רוב החששות האלה ניתנים לפתרון פשוט, במיוחד כשההכנסה עצמה גדלה משמעותית.

האם הלקוחות הקיימים באמת לא יעזבו לעולם?

טענה נוספת של בעלי עסקים היא שהלקוחות שלהם קבועים ולא יעזבו, ולכן אין צורך בפרסום או בקבלת לקוחות נוספים. אך המציאות מלמדת אחרת: לקוחות תמיד יכולים לעזוב או להפחית את כמות הרכישות שלהם. לכן, כדי לשמור על יציבות ורווחיות, יש חשיבות גדולה בהרחבת מאגר הלקוחות באופן קבוע.

איך לשכנע בעל עסק שצריך לקבל עוד לקוחות?

כאשר בעל עסק אומר "יש לי מספיק לקוחות", אפשר להציג לו את העובדות הבאות:
  • עוד לקוחות אינם בהכרח דורשים ממנו לעבוד יותר שעות, אלא מאפשרים לו לבחור את הלקוחות הכי משתלמים.
  • הרחבת מאגר הלקוחות מספקת ביטחון כלכלי מפני עזיבת לקוחות קיימים.
  • ביקוש מוגבר מאפשר להעלות מחירים ולשפר משמעותית את הרווחיות.
  • אפשר לשקול מוצרים דיגיטליים או אוטומציה שייצרו הכנסה נוספת ללא צורך בהשקעת זמן נוסף.
מה הטעות הבסיסית של בעלי העסקים?

הטעות המרכזית של בעלי העסקים שאומרים "טוב לי ככה" היא ההנחה שהם לא יכולים להעלות את המחיר של השירות או המוצר שהם מציעים. הם מאמינים שמכיוון שכבר עכשיו הם עובדים במקסימום היכולת שלהם, תוספת של לקוחות לא תתרום להם. אבל ברגע שיש ביקוש רב יותר, הם יכולים בקלות להעלות מחירים, לבחור את הלקוחות שמשלמים הכי הרבה, וכך להגדיל את ההכנסות בצורה משמעותית, ללא הגדלת מאמץ משמעותי.

מה אפשר לעשות במקרה של לקוחות מזדמנים שמשלמים יותר אך לא חוזרים?

גם במקרה שבו לקוחות חדשים מגיעים רק באופן חד - פעמי ולא חוזרים לקנות שוב, עדיין כדאי לקבל אותם, כי מבין הלקוחות החדשים שיגיעו, אפשר תמיד לבחור את אלה שיש להם סיכוי טוב יותר להפוך לקבועים. הגדלת הביקוש מאפשרת לבעל העסק להפעיל שיקול דעת ולבחור את הלקוחות המשלמים ביותר, מה שמשפר את הרווחיות הכוללת של העסק.

מה הדרך האידיאלית להתנהל מול לקוחות חדשים?

חשוב להבין שאם בעל העסק מקבל זרימה מתמדת של לקוחות חדשים, הוא תמיד יוכל לבחור את אלה שעונים בצורה הטובה ביותר על הקריטריונים החשובים לו - כסף, יציבות, נוחות בעבודה איתם וכדומה. זרם לקוחות חדש הוא תמיד הזדמנות לשיפור איכות הלקוחות והרווחיות של העסק.
היגיון מאחורי בעל עסק שאינו רוצה עוד לקוחות

ישנה סיטואציה שבה אדם מנסה למכור שירות לעסקים שיכול לעזור להם להגדיל את המכירות שלהם, ובעל העסק משיב שאין לו צורך בעוד לקוחות, כלומר, שהוא מרוצה ממצבו הנוכחי ולא מחפש להרחיב את היקף הפעילות. נשאלת השאלה: בהנחה שבעל העסק כן רוצה עוד כסף, איך ייתכן שהוא מסרב להזדמנות שמוצעת לו להגדיל את ההכנסות על ידי הבאת לקוחות חדשים?

הנחת יסוד: בעל העסק רוצה כסף

כאשר בעל עסק מצהיר שאינו רוצה עוד לקוחות, יש לבדוק האם הוא באמת אינו מעוניין בעוד כסף, או שיש סיבה אחרת להתנגדותו. בהנחה שהוא כן רוצה כסף, יש לחקור מדוע הוא אינו מזהה את הקשר בין הגדלת מספר הלקוחות לבין הגדלת הרווחים.

האם החשש הוא בגלל חוסר ודאות בהצלחה?

ייתכן שבעל העסק חושש שהפרסום לא יביא לו תועלת ממשית, כלומר, שהוא אינו בטוח שבאמצעות הפרסום הוא אכן ירוויח יותר כסף. אם היה ברור לו בוודאות של 100% שהוא יקבל יותר לקוחות ושבסוף החודש יהיה לו יותר כסף ללא מאמץ משמעותי נוסף, אזי היה בוחר לעשות זאת. אך במציאות, יש לו ספקות, ולכן הוא נמנע מלבצע את המהלך.

חשיבה שגויה: "יש לי מספיק לקוחות"

ישנם בעלי עסקים שמחזיקים באמונה שגויה לפיה אין להם צורך בעוד לקוחות מכיוון שהם ממילא עובדים שמונה שעות ביום, ולכן הם לא יוכלו להרוויח יותר גם אם יגיעו לקוחות נוספים. למעשה, זהו כשל לוגי, שכן גם במצב שבו העסק מתפקד במלואו, הוספת לקוחות חדשים יכולה להגדיל את הרווחים בדרכים אחרות.

הגדלת הרווחים גם ללא הגדלת השעות

כאשר עסק מתמודד עם ביקוש גבוה, הוא יכול להעלות את המחירים. בעל העסק לא בהכרח צריך להגדיל את שעות העבודה שלו כדי להרוויח יותר. אם יגיעו אליו יותר לקוחות, הוא יוכל לבחור לעבוד רק עם אלה שמשלמים יותר, כך שגם אם כמות העבודה תישאר זהה, ההכנסה תגדל.

דוגמאות לכך שעוד לקוחות משפרים את העסק

אם לבעל העסק יש 10 לקוחות ביום, וכל אחד משלם לו 100 ש"ח, הרי שהוא מרוויח 1,000 ש"ח ביום. כעת, אם נביא לו 100 לקוחות חדשים שירצו לעבוד איתו, הוא יכול לבחור את 10 הלקוחות שמשלמים הכי הרבה, נניח 150 ש"ח במקום 100, וכך יגדיל את הכנסתו היומית ל - 1,500 ש"ח מבלי לעבוד יותר שעות.

חשש מהתעסקות נוספת עם הכסף

חלק מהאנשים מרגישים שעוד כסף יגרום להם ללחץ נוסף - הם יצטרכו להתעסק יותר עם ניהול הכספים, אולי להעסיק עובדים נוספים, לשלם יותר מסים או להתמודד עם דרישות נוספות. אך במציאות, כל אלה הם נושאים שניתן להתמודד איתם באופן יעיל, במיוחד אם העסק מצליח יותר.

תפיסה שגויה: "לקוחות קבועים לא יעזבו"

יש בעלי עסקים שטוענים כי אין להם צורך בפרסום נוסף משום שהלקוחות שלהם קבועים ולא עוזבים. אך במציאות, לקוחות תמיד נוטים להשתנות - חלקם עוזבים, חלקם מפסיקים לקנות, ויש צורך מתמיד בהבאת לקוחות חדשים כדי לשמור על רווחיות העסק.

כיצד להתמודד עם התנגדות זו?

אם מישהו טוען כי אין לו צורך בעוד לקוחות, אפשר להראות לו כי:
  • עוד לקוחות לא מחייבים אותו לעבוד יותר שעות, אלא יכולים לאפשר לו לבחור את הלקוחות המשלמים יותר.
  • גם אם הוא חושב שיש לו מספיק לקוחות כרגע, תמיד טוב להגדיל את מאגר הלקוחות כדי להתמודד עם שינויים בלתי צפויים.
  • ביקוש גבוה מאפשר להעלות מחירים ולשפר רווחיות.
  • אפשר לשקול מוצרים דיגיטליים או אוטומציה שתאפשר להרוויח יותר מבלי להגדיל את כמות העבודה.
סיכום

בעלי עסקים רבים מחזיקים בתפיסות מגבילות שגורמות להם לוותר על הזדמנויות עסקיות, כמו ההנחה שהם לא צריכים עוד לקוחות. במציאות, תוספת לקוחות מאפשרת להעלות מחירים, לשפר את איכות הלקוחות וליצור ביטחון כלכלי לאורך זמן. לכן, כדאי להראות לבעל העסק כיצד קבלת לקוחות נוספים תוכל לתרום לו, גם אם הוא חושב שאין לו בכך צורך.
עכשיו בא נניח שמישהו מנסה למכור לעסקים שירות שיעזור להם להגדיל את המכירות שלהם יכול להיות כזה דבר? יכול להיות כזה דבר, עכשיו בא נלך שהוא מנסה נגיד למכור להם את המוצר ואז הבן אדם אומר לו "תקשיב אני לא צריך עוד לקוחות לא צריך עוד לקוחות טוב לי ככה" אומרים לו "אבל זה יביא לך עוד לקוחות" הוא אומר "טוב לי ככה".

עכשיו מה ההיגיון בזה מה ההיגיון שמישהו "טוב לי ככה" עכשיו יכול להיות שהוא לא רוצה נגיד כסף או משהו בעל העסק לא רוצה נגיד עוד כסף או מה שזה לא יהיה אבל בהנחה שאותו בעל עסק רוצה עוד כסף ובהנחה שהוא כן רוצה עוד כסף איזה היגיון יש אם אתה תגיד לו "תקשיב אני אביא לך עוד לקוחות" שהוא יגיד "אני לא רוצה נגיד עוד לקוחות טוב לי ככה".

ש: הוא רוצה עוד דברים חוץ מכסף כנראה יותר.

אליעד: בהנחה שהוא לא רוצה שום דבר חוץ מכסף.

ש: חוץ מכסף רק כסף?

אליעד: כן אם את אומרת למישהו "תגיד לי אם עכשיו x ואני אעשה לך פרסום אתה תרוויח כפול" הוא אומר לך "לא טוב לי ככה".

ש: מאה אחוז ירוויח כפול?

אליעד: הוא לא יודע במאה אחוז או לא במאה אחוז.

ש: אז זאת כבר סיבה לא לעשות את זה.

אליעד: למה לא לעשות, לא שנייה הוא לא אומר אני לא יודע אם זה יעזור לי הוא אומר "טוב לי ככה עזוב טוב לי ככה מספיק לי מה שיש לי אני לא צריך עוד לקוחות".

ש: אני חושב שהוא חושב שהעלות שיהיה לו יותר כסף.

אליעד: נניח שאתה אומר לו זה כמעט בחינם לא בגלל העלות מאה שקל תיתן לי.

ש: לא העלות מבחינת כסף אלא עלות מחשבתית או.

אליעד: מה ההיגיון בלוגיקה שאומרת "יש לי מספיק לקוחות" או "אני לא רוצה עוד לקוחות יש לי מספיק לקוחות" יש בזה היגיון?

ש: כן הוא לא רוצה לעבוד כל כך קשה אולי "אם יבואו עוד לקוחות אני אצטרך לעבוד יותר קשה אני לא רוצה לעבוד כל כך קשה, אני רוצה לעבוד 8 שעות ביום לא 16".

אליעד: סבבה אבל אז הוא אומר שהוא בעצם חושב שהוא יצטרך לעבוד יותר אבל הוא לא באמת עובד כל היום שמונה שעות, רגע וזאת טענה נכונה נגיד שהוא אומר "אני לא רוצה לעבוד 16 שעות ביום אני רוצה לעבוד רק 8" זאת נראית לך חשיבה הגיונית לחשוב ככה?

ש: מבחינת הבן אדם?

אליעד: מבחינת בעל העסק זה הגיוני לחשוב ככה?

ש: בעל העסק לא זה לא הגיוני.

אליעד: למה לא אבל הוא לא רוצה לעבוד 16 שעות ביום הוא רוצה לעבוד רק 8.

ש: אז בשביל מה הוא הקים עסק אם הוא לא רוצה להרוויח.

אליעד: והוא לא רוצה לעבוד 16 שעות הוא רוצה לעבוד רק 8 מה הקשר מה לא לגיטימי?

ש: טוב לגיטימי.

אליעד: יש פה רכיב אחר אבל כן.

ש1: יכול שהוא חושב שיותר כסף יגרום לו רע.

ש2: זה מה שאני אומרת יגרום לו רע הוא יצטרך לעבוד יותר שעות הוא יצטרך להתעסק עם הכסף איפה להשקיע אותו.

אליעד: תקשיבו בואו נתקדם הסיפור הוא אחר הסיפור הוא שברגע שהוא, הנושא פשוט הוא לא חושב שהפרסום תראה אם בן אדם היה יודע שאתה מפרסם אותו ובסופו של דבר בסוף החודש בוודאות של מאה אחוז יש לו יותר כסף והוא יודע שהוא יתאמץ או שהוא לא יתאמץ יותר ממה שהוא מתאמץ כיום או שהוא יתאמץ קצת יותר וזה שווה לו את הכסף הוא היה עושה את הפרסום.

מה שקורה אצל אנשים שיש להם מחשבה שאומרת "גם אם יהיה לי עוד לקוחות אני ארוויח את אותו סכום" למה יש לו בראש את המחשבה הזאת הוא אומר "תראה אני יכול לעבוד שמונה שעות אני עובד שמונה שעות גם אם תביא לי עוד לקוחות אני לא יכול לעבוד יותר משמונה שעות ולכן אני לא צריך שתביא לי עוד לקוחות" אבל מה האמת שזה לא נכון, למה זה לא נכון המחשבה הזאת נגיד בן אדם אומר תראה נגיד שמישהו אומר "תקשיב יש לי כבר מספיק לקוחות אני לא צריך עוד לקוחות וזהו" האם זה נכון המחשבה הזאת.

באיזה מקרה זה נכון ובאיזה מקרה זה לא נכון בהנחה שאתה נגיד רוצה לעבוד שמונה שעות ביום ואתה עובד שמונה שעות ביום ויש לך לקוחות לשמונה שעות ביום האם זה הגיוני לומר "תקשיב כבר יש לי מספיק לקוחות לא צריך עוד לקוחות".

ש: אם אתה לא רוצה לעבוד יותר?

אליעד: ואתה לא רוצה לעבוד יותר משמונה שעות.

ש: אם לדבר על לקוחות שהם קבועים ולעולם לא ילכו אז זה הגיוני כי בדרך כלל לקוחות אז הם עוזבים גם.

אליעד: בהנחה שבממוצע יש לך את הכמות שאתה רוצה ואין לך מה לעשות עכשיו עם מאה לקוחות "אין בעיה אבל אין לי מה לעשות עכשיו עם אלף לקוחות חדשים מה אני אעשה איתם".

ש: בהנחה שהוא לא רוצה יותר כסף ובהנחה שהוא רוצה שמונה שעות ביום הגיוני להגיד.

אליעד: טוב יש פה משהו אחר שאתם מפספסים הסיפור הוא פשוט אם יהיה לך עוד לקוחות אתה יכול להרוויח עוד כסף, לא בא נגיד ככה המשפט הזה שאומר "יש לי כבר מספיק לקוחות" הוא נכון בתנאי שעוד לקוחות לא יגרמו לך להרוויח עוד כסף למה כי איך עוד לקוחות אמורים לגרום לך להרוויח עוד כסף באמצעות זה שתטפל בעוד לקוחות נכון, אבל זה לא נכון זה לא נכון אם אני אביא לך לעסק עוד אלף לקוחות אתה תרוויח עוד כסף כי אתה תמכור עוד אלף מוצרים איך תרוויח?

ש: תגדיל את המחיר.

אליעד: אתה תגדיל את המחיר אתה פשוט תמשיך לעבוד את אותה כמות עם אותה כמות לקוחות אבל המחיר יהיה כפול זה הכל. עכשיו בעל העסק אם אתה בטוח שאתה לא יכול למכור את המוצר שלך ביותר ממה שאתה מוכר אותו כרגע אז במקרה כזה זה לא יעזור לך שיהיה לך עוד לקוחות אם אתה לא רוצה לעבוד נגיד יותר משמונה שעות ויש לך לקוחות לשמונה שעות ואתה לא משנה מה אתה לא יכול לעלות את המחיר אבל אם נגיד אני אביא לך עוד מאה אלף עוד אלף לקוחות עוד x לקוחות ונגיד כל היום אתה נגיד מטפל בעשר לקוחות מה יעזור שיהיה לך עכשיו אלף לקוחות שרוצים לעבוד איתך שפשוט מתוך האלף האלה אתה יכול לבחור את העשר שמשלמים לך הכי הרבה.

אפילו מספיק שתעבוד עם שמונה ותיקח אלא שמשלמים הכי הרבה זה יהיה יותר מאשר עשרה לקוחות עשרה לקוחות שמשלמים לך פחות ומה שקורה אצל בעלי העסקים שהם בראש שלהם יש לו הנחת יסוד שאומרת "תראה אני בכל מקרה לא יכול למכור את המוצר הזה ביותר ממה שאני מוכר אותו" ובכל מקרה אני כבר עובד כל היום אז בשביל מה אני צריך עכשיו עוד לקוחות מה אני אעשה איתם" אבל זה לא נכון כי ברגע שיהיה לו עוד לקוחות הוא יכול להעלות את המחיר על המוצרים הקיימים. נכון או לא נכון?

ש: כן.

אליעד: הבנת?

ש: כן.

אליעד: זאת התשובה לשאלה שנשאלה.

ש: הוא גם יכול לעשות מוצר דיגיטלי שבאופן פסיבי ייצר לו לכל האלף הנוספים.

אליעד: כן אבל אם היה לו מראש מוצר דיגיטלי לא היה את השאלה הזאת כי אז אין לו עלויות בלמכור יותר, אני מדבר עכשיו על המקרים הרגילים שההוא שאומר "יש לי מספיק לקוחות" כשמישהו אומר "יש לי מספיק לקוחות" הוא בעצם מתכוון להגיד "אני לא חושב שבאמצעות הלקוחות אני ארוויח עוד כסף" כי הוא לא חושב שעוד לקוחות יאפשרו לו לעלות את המחיר.

ש: בלי להתאמץ צריך להוסיף.

אליעד: לא הפואנטה פה זה שהוא מפספס את זה שאם יהיה לו עוד לקוחות הוא יכול להעלות את המחיר זה הפספוס כי אם עכשיו יבואו עוד אנשים אתה יכול להעלות את המחיר. נגיד שאני אגיד לך אני עכשיו יכול להביא לך עוד מאה סטודנטים מה תגיד לי "לא אני אין לי זמן" אבל זה לא נכון כי אם אני אביא לך מאה סטודנטים תיקח מתוך כמה אתה רוצה לעבוד ביום שלושה אז תיקח את השלושה שמשלמים לך הכי הרבה, בהנחה שמה שחשוב לך זה כסף בהנחה שחשוב לך איזה משהו אחר תבדוק מה הכי חשוב לך ותיקח מתוך המאה האלה את השלושה שעונים הכי טוב על מה שהכי חשוב לך.

ולכן אתה תמיד רוצה שיבואו אליך עוד לקוחות אלא אם כן מראש יש לך איזה הגדרות מסוימות הגדרות אחרות.

ש: אבל אם אתה יודע שיבוא אליך לקוח שהפעם ישלם לך יותר.

אליעד: כן.

ש: ופעם הבאה הוא לא יבוא אליך.

אליעד: לא משנה אז אם יהיה לך עוד לקוחות אז אתה תבחר את אלה שיבואו גם לפעם הבאה.

ש: אוקי אבל יש תמיד את המצב שאתה רוצה כל הזמן אתה בהתמדה ומחפש לקוחות זאת עלות.

אליעד: לא נגיד שמישהו אומר תן לי מאה שקל אני אביא לך לקוחות בחינם אני אביא לך לקוחות הוא אומר "לא אל תביא לי עוד לקוחות לא צריך". טוב הבנו את הסיפור?
לעבוד יותר איך לפתח את החשיבה התפתחות שכלית לקוחות טובים התנגדויות בשיחת מכירות אפשר לעשות וודאות של מאה אחוז חוסר וודאות התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון אימון קוגניטיבי לשאול שאלות אימון אימון לאנשי מכירות אימונים איש מכירות אנשי מכירות בחירה הגדלת כמות הגדלת כמות לקוחות הדרכת הדרכת אנשי מכירות הלקוח הלקוח שלך הלקוחות שלך העלאת מחירים לא רוצה עוד לקוחות לבחור לבחור את הלקוח לבחור את הלקוחות לבחור את הלקוחות שלך להגדיל את כמות הלקוחות להעלות להעלות את המחיר להעלות מחיר להתאמן למכור למכור למישהו למכור למישהו פרסום למכור שטחי פרסום לקבוע מחיר לקוח לקוחות לתמחר מחיר מי צריך עוד לקוחות מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות קביעת מחיר רצון שטחי פרסום תמחור
מיתוג תחרותי, איך לבנות מותג בשוק תחרותי? יעוץ שיווקי, לרכוש שטחי פרסום, איך למתג את העסק? מיתוג עסקי, איך להקטין את עלויות השיווק? שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח רחוק, שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט בשוק רווי תחרות? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בניית מותג יוקרה, הדהוד של מסר שיווקי, סלוגן שיווקי, פרסום ממומן, פרסום בתשלום, שיווק ויראלי, לתת ערך ללקוח, איך לעשות בידול לעסק? בידול עסקי, איך להכין חומרי שיווק? תהליך של בניית מותג, רכישת שטחי פרסום
... תחרותי, איך לבנות מותג בשוק תחרותי? יעוץ שיווקי, לרכוש שטחי פרסום, איך למתג את העסק? מיתוג עסקי, איך להקטין את עלויות השיווק? שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח רחוק, שיווק בשוק ... סלוגן שיווקי, פרסום ממומן, פרסום בתשלום, שיווק ויראלי, לתת ערך ללקוח, איך לעשות בידול לעסק? בידול עסקי, איך להכין חומרי שיווק? תהליך של בניית מותג, רכישת שטחי פרסום וכאן נסביר על 2 אסטרטגיות שיווק. ונסביר איך להוזיל את עלות השיווק שלך? ואיך להתמודד עם תחרות שיווקית? ומה ... של שיטת המיתוג הזאת? תשובה: לשיטה הזאת יש מספר חסרונות. שהעלות של שיטת המיתוג הזאת לאורך זמן, הוא מאוד מאוד גבוה לאורך זמן. ולמה? כי כל הזמן צריכים לרכוש שטחי פרסום לפרסם את העסק שלך, כי השיטה עובדת על הדהוד של מסר שאמור להיכנס לתת המודע של האנשים ואת המסר הזה צריך ... מסע הלקוח עולה, וככה מגיעים יותר טוב ללקוחות פוטנציאלים, כי התוכן מפיץ את עצמו גם בצורה ויראלית ובלי תשלום, לאנשים שמתעניינים בתחום וכולי, והצורך לרכוש כל הזמן שטחי פרסום יורדת, כי בתכנים מהסוג הזה, צריך פחות פרסום ממומן, פרסום בתשלום, כי התוכן יכול להפיץ את עצמו באופן ויראלי ...
פרסום אורגני הוא הטוב ביותר, אורגני או ממומן, האם אפשרי בלי פרסום ממומן? האם אפשרי רק עם פרסום אורגני בלבד? האם אפשרי לעשות רק פרסום אורגני? מי יכול לעשות רק פרסום אורגני? האם אפשרי לפרסם בחינם? איך עובדות רשתות פרסום? פרסום בטלוויזיה, פרסום ברדיו, פרסום בעיתונים, פרסום בשלטי חוצות, שיווק בתשלום, שיווק בחינם, שיווק ויראלי, להמציא את הגלגל מחדש, לפרסם בטלוויזיה, לפרסם ברדיו, לפרסם בעיתונים, לפרסם בשלטי חוצות, אורגני או בתשלום
... וכיוב, הכל אלו פרסומות בתשלום, שהמפרסם משלם לבעל שטח הפרסום כסף, כדי לקבל חשיפה ללקוחות. לצורך העניין יש את בעל שטחי הפרסום, שהוא יודע ליצור תוכן לאנשים, שיגרום להם לצפות בפרסומות שהוא מפרסם בשטח הפרסום שלו. ערוץ הטלוויזיה יוצר תוכניות, שיגרמו לאנשים לצפות בו, כדי שהוא יוכל למכור שטחי פרסום בטלוויזיה ולעשות מכך כסף. שאלה: האם יש מוצר בעולם האמיתי, ...
אורגני או ממומן, בחירת ערוץ פרסום, איך לפרסם באינטרנט? מה לפרסם באינטרנט? בניית משפך שיווקי, פרסום ממומן או פרסום אורגני, משפך שיווקי ממומן, משפך שיווקי אורגני, חשיפה איכותית, חשיפה שלילית, איכות העוקבים באינטרנט, איכות העוקבים ברשתות החברתיות, איכות הפרסום, יחס ההמרה ללקוחות משלמים, מהי איכות הלידים שלך? באיזה ערוץ פרסום לבחור? קידום אורגני או קידום ממומן, אין דבר כזה פרסום שלילי, אין דבר כזה פרסום רע, הכנת חומרי שיווק, שיטות שיווק באינטרנט
... שלך יהיו גדולות מההוצאות שלך. ולכן צריכים לקחת בחשבון, את העלות של הפרסום הממומן ואת העלות של הפרסום האורגני. כאשר בפרסום ממומן יש את העלות הבסיסית של הכנת הפרסומת עצמה, ואת העלות המרכזית של רכישת שטחי הפרסום באינטרנט וכולי. לעומת זאת, בפרסום אורגני, יש אפשרות של עלות יותר גדולה של הכנת חומרי שיווק מקצועיים, אבל העלות להפיץ את התכנים, בעיקרון היא בחינם. כי אתה לא ...
מפחד ממכירות, מפחד במכירות, הדרכת מכירות, שיחת מכירה, מפחד לקבל לא, מפחד לדבר עם לקוח, מפחד למכור, מפחד להתחיל עם בחורה, מפחד להתחיל עם בנות, אנשי מכירות, אימון מכירות
מפחד ממכירות, מפחד במכירות, הדרכת מכירות, שיחת מכירה, מפחד לקבל לא, מפחד לדבר עם לקוח, מפחד למכור, מפחד להתחיל עם בחורה, מפחד להתחיל עם בנות, אנשי מכירות, אימון מכירות
... ממכירות, מפחד במכירות, הדרכת מכירות, שיחת מכירה, מפחד לקבל לא, מפחד לדבר עם לקוח, מפחד למכור, מפחד להתחיל עם בחורה, מפחד להתחיל עם בנות, אנשי מכירות, אימון מכירות מהן הסיבות לפחד במכירות, וכיצד להתמודד איתן? אליעד כהן מסביר בהרחבה על הפחד שמלווה אנשים בעבודת מכירות, במיוחד הפחד לקבל לא מהלקוח. הוא טוען שמה שעומד מאחורי פחד זה לא תמיד השיחה עצמה, אלא מחשבות ותפיסות פנימיות של אנשים לגבי מה יקרה אם הלקוח יסרב להם. התפיסות הללו עלולות להוביל לאי נוחות ולתחושת חוסר ביטחון. הפחד מקבלת תשובה של לא משדר את עצמו פעמים רבות כתוצאה מכך שהאדם מבין את החשיבות של הצלחה בשיחה. יש תחושת חוסר נוחות שמלווה אותו כאשר הוא רוצה מאוד שהלקוח יגיד כן. למעשה, ככל שאתה רוצה שהלקוח יגיד כן, כך אתה גם חושש יותר שהוא יגיד לא. אליעד מציין שהפחד הזה הוא מניע לשיפור ולהשתפרות במכירה, אך יש צורך לדעת להתמודד איתו בצורה נכונה. כיצד הפחד מגביר את היכולת להצליח במכירות? הפחד, כפי שמסביר אליעד, הוא מניע חיובי אם יודעים כיצד להשתמש בו. הפחד לגרום ללקוח להגיד לא לא צריך להיות גורם שמפחית את הביצועים, אלא דווקא ממריץ את המוכר להשתפר ולשפר את יכולת השכנוע שלו. במילים אחרות, הפחד לא אומר שאתה לא טוב במכירות, אלא שהוא יכול להוביל אותך ללמוד ולהתפתח אם תתמודד איתו נכון. הפחד יכול גם להוות ... איך להתמודד איתו ולהפוך אותו למניע פנימי שמזיז אותך קדימה. אליעד מדבר על האפשרות לקחת את הפחד ולעשות איתו משחק, כלומר, להכיר בכך שהשיחה עם הלקוח אינה דבר אישי אלא תהליך של שכנוע שבו המטרה היא להגיע למטרה עסקית ולא אישית. מה עושים כשפוחדים מהפסקת השיחה או מהסירוב של הלקוח? כשאתה עומד בפני פחד מהסירוב של הלקוח, השאלה היא כיצד להתמודד עם תחושת החוסר ביטחון הזו. אליעד מציע את הכלל הפשוט: כשאתה מרגיש פחד, תזכור שמדובר במשחק. אם תחשוב שהשיחה עם הלקוח היא בסך הכל משחק שאתה שותף בו, זה יכול להפחית את העומס הנפשי. אליעד משווה את המצב למישהו שמפחד לדבר עם אדם שהוא רוצה להתחיל איתו - בשלב מסוים צריך לשחרר את הפחד ולקבל את האופציה שהלקוח לא יסכים. במהלך השיחה עם הלקוח, יש צורך לדעת שהפחד לא אומר שאתה לא מצליח. אלא אם אתה מתמודד עם הפחד בצורה נכונה, אתה משדר עוצמה פנימית ויכולת להתמודד עם הכישלונות. זה לא סביר שתצליח עם כל לקוח, אך כל לא הוא חלק מתהליך הלמידה והשיפור שלך. ככל שאתה מצמצם את החשש מהסירוב, כך תוכל גם להפיק יותר מתוך השיחה. איך לשפר את הביטחון העצמי בשיחות מכירה? אליעד מדבר על איך כל תהליך מכירה יכול להשתפר אם המוכר לוקח את הפחד ומפנים אותו למטרה. אם מישהו מפחד לדבר עם לקוח או להתחיל עם מישהו, אליעד מציע ל
הדרכת מכירות, מה לא מלמדים אנשי מכירות? קורס לאנשי מכירות, בעיות רגשיות של אנשי מכירות, קשיים של אנשי מכירות, טיפים לאנשי מכירות, איך להצליח במכירות? איך למכור יותר? איך ללמוד למכור?
הדרכת מכירות, מה לא מלמדים אנשי מכירות? קורס לאנשי מכירות, בעיות רגשיות של אנשי מכירות, קשיים של אנשי מכירות, טיפים לאנשי מכירות, איך להצליח במכירות? איך למכור יותר? איך ללמוד למכור?
הדרכת מכירות, מה לא מלמדים אנשי מכירות? קורס לאנשי מכירות, בעיות רגשיות של אנשי מכירות, קשיים של אנשי מכירות, טיפים לאנשי מכירות, איך להצליח במכירות? איך למכור יותר? איך ללמוד למכור? מה לא מלמדים בקורסי מכירות? במהלך הקורסים למכירות, יש טעויות שמהן מתעלמים, והן מכשילות את המוכר בשטח. הטעות המרכזית היא שלא מלמדים את המוכר את החסרונות של השיטות השונות. לרוב, בקורסים למכירות מלמדים את המוכר את טכניקות המכירה, את מה להגיד ואיך להתנהל מול לקוח, אך לא מלמדים אותו מתי יש להשתמש בטכניקות אלו. הכישלון לא נובע רק ממה שאתה אומר, אלא בעיקר מתי אתה אומר זאת. לדוגמה, אתה יכול ללמוד איך להציג מוצר בצורה מושלמת, אך בלי לדעת את הזמן הנכון להוציא את הטכניקה, לא תצליח למכור. הטעויות בקורסים למכירות באות לידי ביטוי בשימוש בשבלונות שאותן מלמדים. אלו טכניקות שמסבירות איך להגיד את הדברים, אך לא מביאות בחשבון את ההתאמה של הטכניקות למצב הספציפי של כל לקוח. בכדי למכור בהצלחה, אתה צריך לדעת מתי להשתמש בטכניקות השונות, ולא רק מה להגיד. בסופו של דבר, ככל שתהיה מודע יותר לתחושותיך הרגשיות ותחווה תהליך טיפולי, תוכל לדעת איך להתמודד עם אותם חסמים רגשיים שמונעים ממך למכור. האם ניתן למכור רק עם טכניקות או שנדרשים גם מרכיבים רגשיים? כדי למכור בצורה אפקטיבית, לא מספיק לדעת את הטכניקה. המצב הרגשי של המוכר בזמן המכירה חשוב לא פחות. אם למשל יש למוכר פחד מכישלון או חשש להודות בקיומו של חיסרון במוצר שהוא מוכר, הוא לא יוכל למכור בהצלחה, אפילו אם הוא יודע בדיוק מה להגיד. מה שבסופו של דבר מפריע לו למכור הוא לא הידע, אלא החסמים הרגשיים שהוא לא מצליח להתגבר עליהם. אליעד מציין שבעוד שקורסי
איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לא למכור ללקוח? טעויות במכירה, יצירת הסכמה עם לקוח, לגרום למישהו להסכים, איך ליצור הסכמה? איך למנוע התנגדות? הסכמה גדולה, הסכמה קטנה, NLP
איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לא למכור ללקוח? טעויות במכירה, יצירת הסכמה עם לקוח, לגרום למישהו להסכים, איך ליצור הסכמה? איך למנוע התנגדות? הסכמה גדולה, הסכמה קטנה, NLP
... למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לא למכור ללקוח? טעויות במכירה, יצירת הסכמה עם לקוח, לגרום למישהו להסכים, איך ליצור הסכמה? איך למנוע התנגדות? הסכמה גדולה, הסכמה קטנה, NLP מהן הטעויות השכיחות במכירות וכיצד למנוע התנגדות מצד הלקוח? במהלך הרצאה זו, אליעד כהן מתאר את אחת מהטעויות השכיחות שעושים אנשי מכירות בעת מגע עם לקוחות. אחת הטעויות המרכזיות היא יצירת התנגדות מצד הלקוח מבלי הצורך בכך. לעיתים קרובות, כאשר המוכר מנסה למכור מוצר, הוא שואף לכך שהלקוח יסכים לרכוש אותו. אך קורה לעיתים שהלקוח יגיב בהכחשה או התנגדות, דבר אשר יכול להוביל לקונפליקט מיותר. הטעויות מתרחשות כאשר המוכר מנסה להשיג הסכמה מלאה מהלקוח על כל פרטי העסקה מבלי לשים דגש על הסכמות קטנות שיכולות להוביל להסכמה הכוללת. לדוגמה, אם אדם מעוניין לרכוש דירה, הוא ... על דברים בסיסיים כמו סוג הדירה, קומה ומיקום. אם המוכר ינסה להשיג הסכמה על כל הפרטים לפני שהלקוח הסכים להסכמות הקטנות, התוצאה תהיה לרוב התנגדות. מהי הסכמה מלאה והסכמה חלקית? הסכמה מלאה מתארת את מצב שבו הלקוח מסכים לכל פרט בעסקה. לדוגמה, לקוח שמעוניין לרכוש דירה מסוימת יסכים לכל פרט בנוגע לדירה הזו, כמו הקומה, המיקום, מחיר הדירה ועוד. מצד שני, הסכמה חלקית מתארת את הסכמות חלקיות של הלקוח על פרטים ספציפיים בעסקה. למשל, הלקוח עשוי להסכים לרכוש דירה בבניין מסוים, אך עדיין לא להחליט על הקומה או על המיקום המדויק של הדירה בתוך הבניין. המוכר לעיתים מנסה להשיג הסכמה מלאה מיד עם תחילת השיחה, אך זו טעות קריטית. מה שצריך להיעשות הוא להתחיל בהשגת הסכמות חלקיות, ... יוכל להתקדם בצורה טבעית ולמנוע התנגדות מצידו של הלקוח. כיצד למנוע התנגדות בעסקה? כשהלקוח מסכים על פרטים קטנים קודם כל, הדרך להגעה להסכמה מלאה הופכת לפשוטה יותר. אם, לעומת זאת, מתחילים לשאול את הלקוח על כל העסקה או מציעים לו את כל המוצר מיידית, עלול להיווצר קונפליקט ולגרום לו להימנע מלקבל את ההצעה. אם הלקוח אומר שהוא לא מעוניין במוצר, חשוב להבין היכן יש חוסר הסכמה בין המוכר ללקוח. במקום לשאול למה? יש לבדוק אילו הסכמות קטנות הלקוח לא הסכים להן, ולוודא ש
להצליח להיות איש מכירות, שכנוע עצמי, קשה למכור, קשיים של אנשי מכירות, התמודדות של אנשי מכירות, להצליח למכור, לרצות למכור, לרצות להיות איש מכירות, למכור לעצמך, לשכנע את עצמך
להצליח להיות איש מכירות, שכנוע עצמי, קשה למכור, קשיים של אנשי מכירות, התמודדות של אנשי מכירות, להצליח למכור, לרצות למכור, לרצות להיות איש מכירות, למכור לעצמך, לשכנע את עצמך
... להיות איש מכירות, שכנוע עצמי, קשה למכור, קשיים של אנשי מכירות, התמודדות של אנשי מכירות, להצליח למכור, לרצות למכור, לרצות להיות איש מכירות, למכור לעצמך, לשכנע את עצמך למה לאנשי מכירות קשה למכור ואיך להתמודד עם הקושי? אליעד כהן מסביר שיש אנשים העוסקים במכירות אשר חווים קושי רב בתהליך המכירה. ישנם אנשי מכירות שמרגישים שאין להם חשק או רצון למכור, אפילו כאשר הם יודעים כיצד לבצע את המכירה בפועל. הסיבה לקושי זה, לדברי אליעד, קשורה לתהליך פנימי של שכנוע עצמי שמתרחש אצל כל איש מכירות לפני שהוא פונה ללקוח . אליעד מדגיש כי לפני שאיש מכירות יכול לשכנע לקוח לקנות מוצר כלשהו, עליו קודם כל לשכנע את עצמו שהוא בכלל רוצה ויכול למכור את המוצר. מה זה אומר למכור לעצמך ולמה זה קריטי להצלחה במכירות? כאשר איש מכירות יוצא לשטח, לפני שהוא מוכר ללקוח את המוצר, הוא חייב לעבור תהליך של מכירה פנימי שבו הוא מוכר לעצמו את הרצון למכור. מדובר בשלב קריטי בתהליך המכירה, משום שאם איש המכירות אינו מצליח לשכנע את עצמו שיש לו סיבה טובה לבצע את המכירה, הוא יתקשה מאוד לשכנע את
טעויות של אנשי מכירות, מתי לשדר חוסר ביטחון? לקוח חשדן, ביטחון עצמי של איש מכירות, לשדר ביטחון עצמי, אמינות של איש מכירות, חשדנות של לקוח, יצירת אמון עם לקוח, ביטחון עצמי במכירות
טעויות של אנשי מכירות, מתי לשדר חוסר ביטחון? לקוח חשדן, ביטחון עצמי של איש מכירות, לשדר ביטחון עצמי, אמינות של איש מכירות, חשדנות של לקוח, יצירת אמון עם לקוח, ביטחון עצמי במכירות
... של אנשי מכירות, מתי לשדר חוסר ביטחון? לקוח חשדן, ביטחון עצמי של איש מכירות , לשדר ביטחון עצמי, אמינות של איש מכירות, חשדנות של לקוח, יצירת אמון עם לקוח, ביטחון עצמי במכירות מתי איש מכירות צריך לשדר ביטחון עצמי ומתי לא? אחת השאלות החשובות ביותר בתהליך המכירה ובשכנוע לקוחות היא האם ומתי כדאי לאיש המכירות לשדר ביטחון עצמי. לפי אליעד כהן, איש המכירות חייב לדעת להבחין בין מצבים בהם ביטחון עצמי הוא הכרחי לבין ... דווקא הססנות היא שתעזור לו לזכות באמון הלקוח. באופן כללי, כאשר איש המכירות מציג ללקוח עובדות ברורות על המוצר, הוא חייב לשדר ביטחון עצמי מוחלט. ... זכה לציון גבוה במיוחד בקטגוריה שלו, איש המכירות צריך לומר את זה בביטחון מלא וללא כל היסוס: המוצר הזה קיבל ... ביטחון עצמי מופרז דווקא עלול לפגוע במכירה ולגרום ללקוח לחשוד. הסיבה לכך היא שביטחון עצמי מוגזם עלול להיתפס כמזויף או ... על כך שהעדות תוכננה מראש. באופן דומה, איש מכירות שמדבר בצורה רובוטית ובביטחון מלא גם על פרטים שאינם ברורים, גורם ללקוח לחשוב שהוא פשוט חוזר על טקסט שנלמד בעל פה, ללא כל שיקול דעת או ... אליעד כהן נותן דוגמה נוספת: כאשר איש המכירות אומר ללקוח בצורה בטוחה מדי שהמוצר מתאים לו אישית, למרות שאין שום דרך לדעת זאת בוודאות, הלקוח עלול לחשוב שהמוכר פשוט מנסה לרמות אותו. במצב כזה, עדיף לאיש המכירות להראות דווקא הבנה והזדהות עם ההתלבטויות של הלקוח. במקום להגיד בצורה מוחלטת: המוצר הזה מתאים לך בדיוק!, ... זה באמת משהו שכדאי לחשוב עליו. כאשר איש המכירות מכיל את ההתלבטות של הלקוח ומראה שהוא מזדהה עם הספקות שלו, הוא למעשה משדר אמינות גבוהה יותר. הלקוח מרגיש שאיש המכירות מבין אותו ולא מנסה סתם ל
טעויות של אנשי מכירות, להבין את הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? בירור צרכים של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח רוצה? עובדות ופירושים, להבין נכון את הלקוח
טעויות של אנשי מכירות, להבין את הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? בירור צרכים של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח רוצה? עובדות ופירושים, להבין נכון את הלקוח
... של אנשי מכירות, להבין את הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? בירור צרכים של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח רוצה? עובדות ופירושים, להבין נכון את הלקוח מדוע אנשי מכירות לא מצליחים לסגור עסקאות? אחת הסיבות המרכזיות לכך שאנשי מכירות מתקשים לסגור עסקאות היא חוסר הבנה אמיתי של הצרכים והרצונות של הלקוח. אליעד כהן מסביר שהטעות הנפוצה ביותר היא שאיש המכירות בטוח שהוא מבין את הלקוח , בעוד שלמעשה הוא פירש בצורה לא נכונה את דברי הלקוח. בעיית הפירוש השגוי של צרכי הלקוח יכולה להפיל עסקאות רבות, גם כאשר נדמה שהכל נעשה באופן מושלם ומדויק. מה ההבדל בין עובדות לפירושים במכירות? אליעד כהן מדגיש שהמפתח למניעת טעויות בתהליך המכירה הוא להבין את ההבדל הקריטי בין עובדות לבין פירושים. עובדות הן מה שהלקוח אומר בפועל. לדוגמה, אם לקוח אומר אני רוצה שולחן, זוהי עובדה. פירוש, לעומת זאת, הוא מה שהמוכר מניח או מוסיף מעבר למילים של הלקוח. לדוגמה, כאשר איש המכירות שומע את הלקוח אומר אני רוצה שולחן ומיד מניח שהלקוח מתכוון לשולחן גדול, זוהי כבר פרשנות. ייתכן מאוד שהלקוח בכלל מעוניין בשולחן קטן, שולחן צד או שולחן מתקפל. ההנחות של המוכר הן אלה שגורמות לו להציע פתרונות שגויים, שבסופו של דבר לא מתאימים ללקוח ולא עונים על צרכיו. איך דוגמת השולחן מבהירה את הבעיה בתהליך המכירה? דוגמת השולחן ממחישה בצורה ברורה את הבעיה: הלקוח ביקש שולחן, אך המוכר מיד מציע לו שולחן סטנדרטי גדול. ה
טעויות של אנשי מכירות, יצירת קרבה עם לקוח, בניית אמון, שיחת חולין עם לקוח, להתיידד עם הלקוח, ניגוד אינטרסים במכירה, ניגוד עניינים במכירה, לקוח חשדן, לבנות אמון עם לקוח, ליצור אמון
טעויות של אנשי מכירות, יצירת קרבה עם לקוח, בניית אמון, שיחת חולין עם לקוח, להתיידד עם הלקוח, ניגוד אינטרסים במכירה, ניגוד עניינים במכירה, לקוח חשדן, לבנות אמון עם לקוח, ליצור אמון
... של אנשי מכירות, יצירת קרבה עם לקוח, בניית אמון, שיחת חולין עם לקוח, להתיידד עם הלקוח, ניגוד אינטרסים במכירה, ניגוד עניינים במכירה, לקוח חשדן, לבנות אמון עם לקוח, ליצור אמון מדוע אנשי מכירות טועים כשהם מנסים להתיידד עם הלקוח? אחת הטעויות הנפוצות בקרב אנשי מכירות היא הניסיון להתיידד עם הלקוח ולהפוך לשותף שלו לשיחת חולין, במטרה לבנות אמון ולהוריד את החשדנות הטבעית של הלקוח. אנשי מכירות רבים מאמינים שאם הלקוח ירגיש שהם חברים שלו, הוא לא יחשוד בהם שהם מנסים לרמות אותו. למשל, אם חבר מציע לנו לקנות מוצר, אנחנו לרוב לא נחשוב שהוא רוצה להוליך אותנו שולל, אלא נאמין שכוונתו טובה והמוצר באמת טוב עבורנו. על בסיס התפיסה הזו, מלמדים אנשי מכירות לדבר עם הלקוח, להתיידד איתו, ולהציג את עצמם כמי שרוצים לעזור ולא רק למכור. מה הטעות בגישה של התיידדות יתר עם הלקוח? למרות שהרעיון נשמע הגיוני, הגישה של התיידדות עם הלקוח לא תמיד עובדת ואף עלולה לגרום לתוצאה הפוכה. לקוחות רבים הם אינטליגנטים ויודעים בדיוק שהם נמצאים באינטראקציה עם איש מכירות, ולכן כשאיש המכירות מנסה להיות יותר מדי חבר שלהם, הדבר מעורר בהם חשדנות מוגברת. הלקוח שואל את עצמו שאלות כמו: מדוע הוא מתאמץ כל כך להיות חבר שלי? האם הוא מנסה להסתיר ממני משהו? אם המוצר באמת כל כך טוב, מדוע הוא לא פשוט מציג לי אותו בצורה ישירה? לקוחות כאלו יעדיפו שהמוכר יפנה אליהם בצורה עניינית, ברורה, ויציג להם בדיוק את היתרונות של המוצר ללא מניפולציות מיותרות. הם עשויים להרגיש שהמוכר מנסה לקנות אותם באמצעות חברות מדומה במקום להציג מוצר איכותי בצורה ישירה וכנה. מתי בכל זאת ההתיידדות יכולה להיות אפקטיבית? קיימים מקרים מסוימים בהם יצירת קשר אישי עם הלקוח אכן יכולה להיות יעילה, במיוחד כאשר מדובר בלקוחות בודדים או כאלו הזקוקים לתשומת לב מיוחדת. לדוגמה, אדם שחווה תחושת בדידות, שנכנס לחנות והמוכר מתייחס אליו באדיבות, מחייך אליו ומציע לו תשומת לב ויחס אישי, עשוי להרגיש שיש לו חבר בחנות. במקרה כזה, המוכר למעשה ממלא צורך רגשי של
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לא רוצה עוד לקוחות, למכור למישהו פרסום, הגדלת כמות הלקוחות, מי צריך עוד לקוחות? להעלות את המחיר, לבחור את הלקוחות שלך, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות, למכור שטחי פרסום
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: שטחי פרסום, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: שטחי פרסום, איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם גירושין? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לנהל את הזמן? איך להעריך את עצמך? איך לשתול מחשבות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחנך ילדים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשנות תכונות אופי? איך להיגמל מהימורים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לקבל החלטות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם לדומם יש תודעה? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? בשביל מה לחיות? האם יש אמת מוחלטת? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי קשב וריכוז, מנטור, מאמן מנטלי בתחום שטחי פרסום - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3398 שניות - עכשיו 07_07_2025 השעה 15:04:56 - wesi1