אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מכירות ✔לא רוצה עוד לקוחות, למכור למישהו פרסום, הגדלת כמות הלקוחות, מי צריך עוד לקוחות? להעלות את המחיר, לבחור את הלקוחות שלך, הדרכת אנשי מכירות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
8:03לא רוצה עוד לקוחות, למכור למישהו פרסום, הגדלת כמות הלקוחות, מי צריך עוד לקוחות? להעלות את המחיר, לבחור את הלקוחות שלך, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות, למכור שטחי פרסום
מה ההיגיון בכך שבעל עסק לא רוצה עוד לקוחות?

בעלי עסקים רבים נוטים לומר "טוב לי ככה", כאשר מוצע להם שירות או מוצר שמטרתו להגדיל את מספר הלקוחות שלהם. לכאורה, זו נשמעת טענה לא הגיונית, במיוחד אם בעל העסק אכן מעוניין להרוויח יותר כסף. לכן נשאלת השאלה: מה יכול להיות ההיגיון העומד מאחורי אמירה כזו?

האם בעלי עסקים באמת לא רוצים להרוויח עוד כסף?

קודם כל, צריך לבדוק אם באמת בעל העסק לא רוצה עוד כסף, או שהוא מאמין בטעות שאין קשר ישיר בין קבלת לקוחות חדשים לבין הגדלת הכנסתו. בהנחה שבעל העסק אכן מעוניין להרוויח יותר, הסיבה להתנגדותו עשויה להיות נעוצה בחוסר ביטחון לגבי התוצאה של הפרסום. לדוגמה, אם היו אומרים לו בוודאות מוחלטת שהוא יקבל עוד לקוחות וכתוצאה מכך ההכנסה שלו תגדל, והוא לא יצטרך להשקיע מאמץ נוסף משמעותי, סביר להניח שהוא היה מסכים ללא היסוס.

האם בעל עסק שחושב שיש לו מספיק לקוחות טועה?

יש בעלי עסקים שטוענים שיש להם "מספיק לקוחות" ומסרבים לקבל חדשים, מתוך אמונה שהם כבר עובדים שמונה שעות ביום ואין להם יכולת להרוויח יותר גם אם יהיו להם עוד לקוחות. לכאורה, הגיוני לומר שאם אדם לא רוצה לעבוד יותר משמונה שעות ביום, הוא לא זקוק לעוד לקוחות. אולם בפועל, חשיבה זו שגויה. מדוע? מכיוון שתוספת לקוחות יכולה לאפשר לבעל העסק להרוויח יותר כסף, אפילו בלי להגדיל את מספר שעות העבודה.

איך אפשר להרוויח יותר בלי לעבוד יותר שעות?

אם בעל עסק מקבל כיום 10 לקוחות ביום שכל אחד מהם משלם לו 100 ש"ח, הוא מרוויח 1,000 ש"ח ביום. אם בעל העסק יקבל פניות נוספות של 100 לקוחות חדשים, הוא יוכל לבחור את ה - 10 לקוחות המשלמים הכי הרבה, למשל 150 ש"ח ללקוח. כך הוא יגדיל את ההכנסה היומית שלו ל - 1,500 ש"ח, מבלי שיעבוד שעות נוספות. המשמעות היא שהוא יכול להעלות את המחיר פשוט בגלל ביקוש גבוה יותר למוצר או לשירות שלו.

מדוע בעלי עסקים חוששים להתעסק עם יותר כסף?

ישנם בעלי עסקים שחוששים שלהרוויח יותר כסף יכניס אותם ללחץ נוסף. הם מאמינים שהגדלת ההכנסה תוביל לכך שהם יצטרכו להתמודד עם ניהול מורכב יותר של הכספים, להעסיק עובדים נוספים, או לשלם יותר מסים. בפועל, רוב החששות האלה ניתנים לפתרון פשוט, במיוחד כשההכנסה עצמה גדלה משמעותית.

האם הלקוחות הקיימים באמת לא יעזבו לעולם?

טענה נוספת של בעלי עסקים היא שהלקוחות שלהם קבועים ולא יעזבו, ולכן אין צורך בפרסום או בקבלת לקוחות נוספים. אך המציאות מלמדת אחרת: לקוחות תמיד יכולים לעזוב או להפחית את כמות הרכישות שלהם. לכן, כדי לשמור על יציבות ורווחיות, יש חשיבות גדולה בהרחבת מאגר הלקוחות באופן קבוע.

איך לשכנע בעל עסק שצריך לקבל עוד לקוחות?

כאשר בעל עסק אומר "יש לי מספיק לקוחות", אפשר להציג לו את העובדות הבאות:
  • עוד לקוחות אינם בהכרח דורשים ממנו לעבוד יותר שעות, אלא מאפשרים לו לבחור את הלקוחות הכי משתלמים.
  • הרחבת מאגר הלקוחות מספקת ביטחון כלכלי מפני עזיבת לקוחות קיימים.
  • ביקוש מוגבר מאפשר להעלות מחירים ולשפר משמעותית את הרווחיות.
  • אפשר לשקול מוצרים דיגיטליים או אוטומציה שייצרו הכנסה נוספת ללא צורך בהשקעת זמן נוסף.
מה הטעות הבסיסית של בעלי העסקים?

הטעות המרכזית של בעלי העסקים שאומרים "טוב לי ככה" היא ההנחה שהם לא יכולים להעלות את המחיר של השירות או המוצר שהם מציעים. הם מאמינים שמכיוון שכבר עכשיו הם עובדים במקסימום היכולת שלהם, תוספת של לקוחות לא תתרום להם. אבל ברגע שיש ביקוש רב יותר, הם יכולים בקלות להעלות מחירים, לבחור את הלקוחות שמשלמים הכי הרבה, וכך להגדיל את ההכנסות בצורה משמעותית, ללא הגדלת מאמץ משמעותי.

מה אפשר לעשות במקרה של לקוחות מזדמנים שמשלמים יותר אך לא חוזרים?

גם במקרה שבו לקוחות חדשים מגיעים רק באופן חד - פעמי ולא חוזרים לקנות שוב, עדיין כדאי לקבל אותם, כי מבין הלקוחות החדשים שיגיעו, אפשר תמיד לבחור את אלה שיש להם סיכוי טוב יותר להפוך לקבועים. הגדלת הביקוש מאפשרת לבעל העסק להפעיל שיקול דעת ולבחור את הלקוחות המשלמים ביותר, מה שמשפר את הרווחיות הכוללת של העסק.

מה הדרך האידיאלית להתנהל מול לקוחות חדשים?

חשוב להבין שאם בעל העסק מקבל זרימה מתמדת של לקוחות חדשים, הוא תמיד יוכל לבחור את אלה שעונים בצורה הטובה ביותר על הקריטריונים החשובים לו - כסף, יציבות, נוחות בעבודה איתם וכדומה. זרם לקוחות חדש הוא תמיד הזדמנות לשיפור איכות הלקוחות והרווחיות של העסק.
היגיון מאחורי בעל עסק שאינו רוצה עוד לקוחות

ישנה סיטואציה שבה אדם מנסה למכור שירות לעסקים שיכול לעזור להם להגדיל את המכירות שלהם, ובעל העסק משיב שאין לו צורך בעוד לקוחות, כלומר, שהוא מרוצה ממצבו הנוכחי ולא מחפש להרחיב את היקף הפעילות. נשאלת השאלה: בהנחה שבעל העסק כן רוצה עוד כסף, איך ייתכן שהוא מסרב להזדמנות שמוצעת לו להגדיל את ההכנסות על ידי הבאת לקוחות חדשים?

הנחת יסוד: בעל העסק רוצה כסף

כאשר בעל עסק מצהיר שאינו רוצה עוד לקוחות, יש לבדוק האם הוא באמת אינו מעוניין בעוד כסף, או שיש סיבה אחרת להתנגדותו. בהנחה שהוא כן רוצה כסף, יש לחקור מדוע הוא אינו מזהה את הקשר בין הגדלת מספר הלקוחות לבין הגדלת הרווחים.

האם החשש הוא בגלל חוסר ודאות בהצלחה?

ייתכן שבעל העסק חושש שהפרסום לא יביא לו תועלת ממשית, כלומר, שהוא אינו בטוח שבאמצעות הפרסום הוא אכן ירוויח יותר כסף. אם היה ברור לו בוודאות של 100% שהוא יקבל יותר לקוחות ושבסוף החודש יהיה לו יותר כסף ללא מאמץ משמעותי נוסף, אזי היה בוחר לעשות זאת. אך במציאות, יש לו ספקות, ולכן הוא נמנע מלבצע את המהלך.

חשיבה שגויה: "יש לי מספיק לקוחות"

ישנם בעלי עסקים שמחזיקים באמונה שגויה לפיה אין להם צורך בעוד לקוחות מכיוון שהם ממילא עובדים שמונה שעות ביום, ולכן הם לא יוכלו להרוויח יותר גם אם יגיעו לקוחות נוספים. למעשה, זהו כשל לוגי, שכן גם במצב שבו העסק מתפקד במלואו, הוספת לקוחות חדשים יכולה להגדיל את הרווחים בדרכים אחרות.

הגדלת הרווחים גם ללא הגדלת השעות

כאשר עסק מתמודד עם ביקוש גבוה, הוא יכול להעלות את המחירים. בעל העסק לא בהכרח צריך להגדיל את שעות העבודה שלו כדי להרוויח יותר. אם יגיעו אליו יותר לקוחות, הוא יוכל לבחור לעבוד רק עם אלה שמשלמים יותר, כך שגם אם כמות העבודה תישאר זהה, ההכנסה תגדל.

דוגמאות לכך שעוד לקוחות משפרים את העסק

אם לבעל העסק יש 10 לקוחות ביום, וכל אחד משלם לו 100 ש"ח, הרי שהוא מרוויח 1,000 ש"ח ביום. כעת, אם נביא לו 100 לקוחות חדשים שירצו לעבוד איתו, הוא יכול לבחור את 10 הלקוחות שמשלמים הכי הרבה, נניח 150 ש"ח במקום 100, וכך יגדיל את הכנסתו היומית ל - 1,500 ש"ח מבלי לעבוד יותר שעות.

חשש מהתעסקות נוספת עם הכסף

חלק מהאנשים מרגישים שעוד כסף יגרום להם ללחץ נוסף - הם יצטרכו להתעסק יותר עם ניהול הכספים, אולי להעסיק עובדים נוספים, לשלם יותר מסים או להתמודד עם דרישות נוספות. אך במציאות, כל אלה הם נושאים שניתן להתמודד איתם באופן יעיל, במיוחד אם העסק מצליח יותר.

תפיסה שגויה: "לקוחות קבועים לא יעזבו"

יש בעלי עסקים שטוענים כי אין להם צורך בפרסום נוסף משום שהלקוחות שלהם קבועים ולא עוזבים. אך במציאות, לקוחות תמיד נוטים להשתנות - חלקם עוזבים, חלקם מפסיקים לקנות, ויש צורך מתמיד בהבאת לקוחות חדשים כדי לשמור על רווחיות העסק.

כיצד להתמודד עם התנגדות זו?

אם מישהו טוען כי אין לו צורך בעוד לקוחות, אפשר להראות לו כי:
  • עוד לקוחות לא מחייבים אותו לעבוד יותר שעות, אלא יכולים לאפשר לו לבחור את הלקוחות המשלמים יותר.
  • גם אם הוא חושב שיש לו מספיק לקוחות כרגע, תמיד טוב להגדיל את מאגר הלקוחות כדי להתמודד עם שינויים בלתי צפויים.
  • ביקוש גבוה מאפשר להעלות מחירים ולשפר רווחיות.
  • אפשר לשקול מוצרים דיגיטליים או אוטומציה שתאפשר להרוויח יותר מבלי להגדיל את כמות העבודה.
סיכום

בעלי עסקים רבים מחזיקים בתפיסות מגבילות שגורמות להם לוותר על הזדמנויות עסקיות, כמו ההנחה שהם לא צריכים עוד לקוחות. במציאות, תוספת לקוחות מאפשרת להעלות מחירים, לשפר את איכות הלקוחות וליצור ביטחון כלכלי לאורך זמן. לכן, כדאי להראות לבעל העסק כיצד קבלת לקוחות נוספים תוכל לתרום לו, גם אם הוא חושב שאין לו בכך צורך.
עכשיו בא נניח שמישהו מנסה למכור לעסקים שירות שיעזור להם להגדיל את המכירות שלהם יכול להיות כזה דבר? יכול להיות כזה דבר, עכשיו בא נלך שהוא מנסה נגיד למכור להם את המוצר ואז הבן אדם אומר לו "תקשיב אני לא צריך עוד לקוחות לא צריך עוד לקוחות טוב לי ככה" אומרים לו "אבל זה יביא לך עוד לקוחות" הוא אומר "טוב לי ככה".

עכשיו מה ההיגיון בזה מה ההיגיון שמישהו "טוב לי ככה" עכשיו יכול להיות שהוא לא רוצה נגיד כסף או משהו בעל העסק לא רוצה נגיד עוד כסף או מה שזה לא יהיה אבל בהנחה שאותו בעל עסק רוצה עוד כסף ובהנחה שהוא כן רוצה עוד כסף איזה היגיון יש אם אתה תגיד לו "תקשיב אני אביא לך עוד לקוחות" שהוא יגיד "אני לא רוצה נגיד עוד לקוחות טוב לי ככה".

ש: הוא רוצה עוד דברים חוץ מכסף כנראה יותר.

אליעד: בהנחה שהוא לא רוצה שום דבר חוץ מכסף.

ש: חוץ מכסף רק כסף?

אליעד: כן אם את אומרת למישהו "תגיד לי אם עכשיו x ואני אעשה לך פרסום אתה תרוויח כפול" הוא אומר לך "לא טוב לי ככה".

ש: מאה אחוז ירוויח כפול?

אליעד: הוא לא יודע במאה אחוז או לא במאה אחוז.

ש: אז זאת כבר סיבה לא לעשות את זה.

אליעד: למה לא לעשות, לא שנייה הוא לא אומר אני לא יודע אם זה יעזור לי הוא אומר "טוב לי ככה עזוב טוב לי ככה מספיק לי מה שיש לי אני לא צריך עוד לקוחות".

ש: אני חושב שהוא חושב שהעלות שיהיה לו יותר כסף.

אליעד: נניח שאתה אומר לו זה כמעט בחינם לא בגלל העלות מאה שקל תיתן לי.

ש: לא העלות מבחינת כסף אלא עלות מחשבתית או.

אליעד: מה ההיגיון בלוגיקה שאומרת "יש לי מספיק לקוחות" או "אני לא רוצה עוד לקוחות יש לי מספיק לקוחות" יש בזה היגיון?

ש: כן הוא לא רוצה לעבוד כל כך קשה אולי "אם יבואו עוד לקוחות אני אצטרך לעבוד יותר קשה אני לא רוצה לעבוד כל כך קשה, אני רוצה לעבוד 8 שעות ביום לא 16".

אליעד: סבבה אבל אז הוא אומר שהוא בעצם חושב שהוא יצטרך לעבוד יותר אבל הוא לא באמת עובד כל היום שמונה שעות, רגע וזאת טענה נכונה נגיד שהוא אומר "אני לא רוצה לעבוד 16 שעות ביום אני רוצה לעבוד רק 8" זאת נראית לך חשיבה הגיונית לחשוב ככה?

ש: מבחינת הבן אדם?

אליעד: מבחינת בעל העסק זה הגיוני לחשוב ככה?

ש: בעל העסק לא זה לא הגיוני.

אליעד: למה לא אבל הוא לא רוצה לעבוד 16 שעות ביום הוא רוצה לעבוד רק 8.

ש: אז בשביל מה הוא הקים עסק אם הוא לא רוצה להרוויח.

אליעד: והוא לא רוצה לעבוד 16 שעות הוא רוצה לעבוד רק 8 מה הקשר מה לא לגיטימי?

ש: טוב לגיטימי.

אליעד: יש פה רכיב אחר אבל כן.

ש1: יכול שהוא חושב שיותר כסף יגרום לו רע.

ש2: זה מה שאני אומרת יגרום לו רע הוא יצטרך לעבוד יותר שעות הוא יצטרך להתעסק עם הכסף איפה להשקיע אותו.

אליעד: תקשיבו בואו נתקדם הסיפור הוא אחר הסיפור הוא שברגע שהוא, הנושא פשוט הוא לא חושב שהפרסום תראה אם בן אדם היה יודע שאתה מפרסם אותו ובסופו של דבר בסוף החודש בוודאות של מאה אחוז יש לו יותר כסף והוא יודע שהוא יתאמץ או שהוא לא יתאמץ יותר ממה שהוא מתאמץ כיום או שהוא יתאמץ קצת יותר וזה שווה לו את הכסף הוא היה עושה את הפרסום.

מה שקורה אצל אנשים שיש להם מחשבה שאומרת "גם אם יהיה לי עוד לקוחות אני ארוויח את אותו סכום" למה יש לו בראש את המחשבה הזאת הוא אומר "תראה אני יכול לעבוד שמונה שעות אני עובד שמונה שעות גם אם תביא לי עוד לקוחות אני לא יכול לעבוד יותר משמונה שעות ולכן אני לא צריך שתביא לי עוד לקוחות" אבל מה האמת שזה לא נכון, למה זה לא נכון המחשבה הזאת נגיד בן אדם אומר תראה נגיד שמישהו אומר "תקשיב יש לי כבר מספיק לקוחות אני לא צריך עוד לקוחות וזהו" האם זה נכון המחשבה הזאת.

באיזה מקרה זה נכון ובאיזה מקרה זה לא נכון בהנחה שאתה נגיד רוצה לעבוד שמונה שעות ביום ואתה עובד שמונה שעות ביום ויש לך לקוחות לשמונה שעות ביום האם זה הגיוני לומר "תקשיב כבר יש לי מספיק לקוחות לא צריך עוד לקוחות".

ש: אם אתה לא רוצה לעבוד יותר?

אליעד: ואתה לא רוצה לעבוד יותר משמונה שעות.

ש: אם לדבר על לקוחות שהם קבועים ולעולם לא ילכו אז זה הגיוני כי בדרך כלל לקוחות אז הם עוזבים גם.

אליעד: בהנחה שבממוצע יש לך את הכמות שאתה רוצה ואין לך מה לעשות עכשיו עם מאה לקוחות "אין בעיה אבל אין לי מה לעשות עכשיו עם אלף לקוחות חדשים מה אני אעשה איתם".

ש: בהנחה שהוא לא רוצה יותר כסף ובהנחה שהוא רוצה שמונה שעות ביום הגיוני להגיד.

אליעד: טוב יש פה משהו אחר שאתם מפספסים הסיפור הוא פשוט אם יהיה לך עוד לקוחות אתה יכול להרוויח עוד כסף, לא בא נגיד ככה המשפט הזה שאומר "יש לי כבר מספיק לקוחות" הוא נכון בתנאי שעוד לקוחות לא יגרמו לך להרוויח עוד כסף למה כי איך עוד לקוחות אמורים לגרום לך להרוויח עוד כסף באמצעות זה שתטפל בעוד לקוחות נכון, אבל זה לא נכון זה לא נכון אם אני אביא לך לעסק עוד אלף לקוחות אתה תרוויח עוד כסף כי אתה תמכור עוד אלף מוצרים איך תרוויח?

ש: תגדיל את המחיר.

אליעד: אתה תגדיל את המחיר אתה פשוט תמשיך לעבוד את אותה כמות עם אותה כמות לקוחות אבל המחיר יהיה כפול זה הכל. עכשיו בעל העסק אם אתה בטוח שאתה לא יכול למכור את המוצר שלך ביותר ממה שאתה מוכר אותו כרגע אז במקרה כזה זה לא יעזור לך שיהיה לך עוד לקוחות אם אתה לא רוצה לעבוד נגיד יותר משמונה שעות ויש לך לקוחות לשמונה שעות ואתה לא משנה מה אתה לא יכול לעלות את המחיר אבל אם נגיד אני אביא לך עוד מאה אלף עוד אלף לקוחות עוד x לקוחות ונגיד כל היום אתה נגיד מטפל בעשר לקוחות מה יעזור שיהיה לך עכשיו אלף לקוחות שרוצים לעבוד איתך שפשוט מתוך האלף האלה אתה יכול לבחור את העשר שמשלמים לך הכי הרבה.

אפילו מספיק שתעבוד עם שמונה ותיקח אלא שמשלמים הכי הרבה זה יהיה יותר מאשר עשרה לקוחות עשרה לקוחות שמשלמים לך פחות ומה שקורה אצל בעלי העסקים שהם בראש שלהם יש לו הנחת יסוד שאומרת "תראה אני בכל מקרה לא יכול למכור את המוצר הזה ביותר ממה שאני מוכר אותו" ובכל מקרה אני כבר עובד כל היום אז בשביל מה אני צריך עכשיו עוד לקוחות מה אני אעשה איתם" אבל זה לא נכון כי ברגע שיהיה לו עוד לקוחות הוא יכול להעלות את המחיר על המוצרים הקיימים. נכון או לא נכון?

ש: כן.

אליעד: הבנת?

ש: כן.

אליעד: זאת התשובה לשאלה שנשאלה.

ש: הוא גם יכול לעשות מוצר דיגיטלי שבאופן פסיבי ייצר לו לכל האלף הנוספים.

אליעד: כן אבל אם היה לו מראש מוצר דיגיטלי לא היה את השאלה הזאת כי אז אין לו עלויות בלמכור יותר, אני מדבר עכשיו על המקרים הרגילים שההוא שאומר "יש לי מספיק לקוחות" כשמישהו אומר "יש לי מספיק לקוחות" הוא בעצם מתכוון להגיד "אני לא חושב שבאמצעות הלקוחות אני ארוויח עוד כסף" כי הוא לא חושב שעוד לקוחות יאפשרו לו לעלות את המחיר.

ש: בלי להתאמץ צריך להוסיף.

אליעד: לא הפואנטה פה זה שהוא מפספס את זה שאם יהיה לו עוד לקוחות הוא יכול להעלות את המחיר זה הפספוס כי אם עכשיו יבואו עוד אנשים אתה יכול להעלות את המחיר. נגיד שאני אגיד לך אני עכשיו יכול להביא לך עוד מאה סטודנטים מה תגיד לי "לא אני אין לי זמן" אבל זה לא נכון כי אם אני אביא לך מאה סטודנטים תיקח מתוך כמה אתה רוצה לעבוד ביום שלושה אז תיקח את השלושה שמשלמים לך הכי הרבה, בהנחה שמה שחשוב לך זה כסף בהנחה שחשוב לך איזה משהו אחר תבדוק מה הכי חשוב לך ותיקח מתוך המאה האלה את השלושה שעונים הכי טוב על מה שהכי חשוב לך.

ולכן אתה תמיד רוצה שיבואו אליך עוד לקוחות אלא אם כן מראש יש לך איזה הגדרות מסוימות הגדרות אחרות.

ש: אבל אם אתה יודע שיבוא אליך לקוח שהפעם ישלם לך יותר.

אליעד: כן.

ש: ופעם הבאה הוא לא יבוא אליך.

אליעד: לא משנה אז אם יהיה לך עוד לקוחות אז אתה תבחר את אלה שיבואו גם לפעם הבאה.

ש: אוקי אבל יש תמיד את המצב שאתה רוצה כל הזמן אתה בהתמדה ומחפש לקוחות זאת עלות.

אליעד: לא נגיד שמישהו אומר תן לי מאה שקל אני אביא לך לקוחות בחינם אני אביא לך לקוחות הוא אומר "לא אל תביא לי עוד לקוחות לא צריך". טוב הבנו את הסיפור?
לעשות כסף להרוויח הרבה כסף התנגדות של לקוח התנגדות בשיחת מכירות יכולות חשיבה להגדיל את המכירות פסיבי לקוחות מזדמנים לשכנע קביעת מחיר הדרך האידיאלית אימון אימון לאנשי מכירות אימונים איש מכירות אנשי מכירות בחירה הגדלת כמות הגדלת כמות לקוחות הדרכת הדרכת אנשי מכירות הלקוח הלקוח שלך הלקוחות שלך העלאת מחירים לא רוצה עוד לקוחות לבחור לבחור את הלקוח לבחור את הלקוחות לבחור את הלקוחות שלך להגדיל את כמות הלקוחות להעלות להעלות את המחיר להעלות מחיר להתאמן למכור למכור למישהו למכור למישהו פרסום למכור שטחי פרסום לקבוע מחיר לקוח לקוחות לתמחר מחיר מי צריך עוד לקוחות מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות קביעת מחיר רצון שטחי פרסום תמחור
ראיון עבודה במכירות, ראיון עבודה לתפקיד איש מכירות, טעויות בראיון עבודה למכירות, להתכונן לראיון עבודה במכירות, איך לראיין לתפקיד של איש מכירות? איך למצוא עבודה כאיש מכירות? איך להתקבל לעבודה כאיש מכירות? איך לראיין עובדים במכירות? האם אתה מתאים להיות איש מכירות? איך להתקבל למנהל מכירות? איך להתקבל לסמנכל מכירות? איך לעבור ראיון לאיש מכירות? להיות מנהל מכירות, להתקבל למנהל מכירות, להיות סמנכל מכירות, ראיון לסמנכל מכירות, ראיון עבודה לסמנכל מכירות
... עבודה במכירות, ראיון עבודה לתפקיד איש מכירות, טעויות בראיון עבודה למכירות, להתכונן לראיון עבודה במכירות, איך לראיין לתפקיד של איש מכירות? איך למצוא עבודה כאיש מכירות? איך להתקבל לעבודה כאיש מכירות? איך לראיין עובדים במכירות? האם אתה מתאים להיות איש מכירות? איך להתקבל למנהל מכירות? איך להתקבל לסמנכל מכירות? איך לעבור ראיון לאיש מכירות? להיות מנהל מכירות, להתקבל למנהל מכירות, להיות סמנכל מכירות, ראיון לסמנכל מכירות, ראיון עבודה לסמנכל מכירות וכאן אדבר על אחת הטעויות הנפוצות שעושים מחפשי עבודה בתור איש מכירות, כאשר הם נמצאים בשלב של ראיון עבודה כאיש מכירות? ובמה שונה ראיון למשרת איש מכירות מכל ראיון עבודה אחר? אז קודם כל צריכים לדעת, שראיון עבודה למשרת איש מכירות , שונה מכל ראיון עבודה אחר בכל תחום אחר. כי בראיון עבודה בתור איש מכירות, ראיון העבודה עצמו, הוא עצמו סימולציית מכירה שאתה בתור מתראיין משתתף בה בזמן אמת. דהיינו, ראיון העבודה עצמו, בוחן את כישורי המכירה שלך, איך אתה מוכר את עצמך לעסק, איך אתה מוכר את יכולת המכירה שלך, לעסק שאתה רוצה לעבוד בו בתור איש מכירות. בשונה כמובן מכל תחום אחר, שאתה מספר על היכולת המקצועית שלך, אבל הסיפור עצמו, לא הוא עצמו ביטוי ליכולת המכירה עצמה. ומאחר שראיון העבודה עצמו, הוא עצמו מבחן שבוחן את סגנון ואת יכולת המכירה שלך, לכן צריכים לדעת שהטעות הנפוצה ביותר של אנשי
ניהול מכירות, ניהול תהליכי מכירה, שיפור תהליכי מכירה, מה זה מנהל מכירות? מה ההבדל שבין איש מכירות למנהל מכירות? ניהול מחלקת מכירות, ניהול מנהל מכירות, ניהול אנשי מכירות, בקרה על תהליכי מכירה, לשפר את תהליכי המכירה, ניתוח משפך שיווקי, מסע הלקוח במחלקת המכירות, משפך שיווקי במחלקת מכירות, ניתוח משפך המכירות, מהו משפך מכירות? איך לשפר את תהליכי המכירה? איך לנהל אנשי מכירות? להבין למה אין מכירות, איך להגדיל את המכירות? למה קשה למכור? איך למכור יותר?
... מכירות, ניהול תהליכי מכירה, שיפור תהליכי מכירה, מה זה מנהל מכירות? מה ההבדל שבין איש מכירות למנהל מכירות? ניהול מחלקת מכירות, ניהול מנהל מכירות, ניהול אנשי מכירות, בקרה על תהליכי מכירה, לשפר את תהליכי המכירה, ניתוח משפך שיווקי, מסע הלקוח במחלקת המכירות, משפך שיווקי במחלקת מכירות, ניתוח משפך המכירות, מהו משפך מכירות? איך לשפר את תהליכי המכירה? איך לנהל אנשי מכירות? להבין למה אין מכירות, איך להגדיל את המכירות? למה קשה למכור? איך למכור יותר? וכאן נסביר מה תפקידו של מנהל מכירות? ונדבר על אחד מההבדלים שבין מנהל המכירות לבין איש המכירות ונסביר מה ההבדל שבין מנהל מכירות לאיש מכירות? ומה תכונות האופי הנדרשות ממנהל מחלקת מכירות, בשונה מהתכונות הנדרשות מאיש מכירות. ויש בזה כל מיני היבטים, לדוגמה שאיש המכירות אחראי רק על עצמו ומנהל המכירות כנראה אחראי על כמה אנשי
ללמוד למכור, 2 סוגים של לימוד מכירות, מה צריך ללמוד כדי למכור? 2 דברים שצריך כדי לדעת למכור, האם אפשר ללמוד למכור? האם אפשר ללמד למכור? לימוד מכירות, קורס למכירות, האם כל אחד יכול למכור? האם באמת אפשרי ללמוד למכור? ללמוד להיות תותח מכירות, להיות איש מכירות שטח, ללמוד להיות כריש מכירות, כולנו אנשי מכירות, מנטורים למכירות, עמלת מכירות של המוכר, למכור בכל מחיר, איש מכירות צריך להיאבק בלקוח, מלחמת המכירות, תהליך מכירה כמאבק, לרכוש אופי של איש מכירות
... למכור, 2 סוגים של לימוד מכירות, מה צריך ללמוד כדי למכור? 2 דברים שצריך כדי לדעת למכור, האם אפשר ללמוד למכור? האם אפשר ללמד למכור? לימוד מכירות, קורס למכירות, האם כל אחד יכול למכור? האם באמת אפשרי ללמוד למכור? ללמוד להיות תותח מכירות, להיות איש מכירות שטח, ללמוד להיות כריש מכירות, כולנו אנשי מכירות, מנטורים למכירות, עמלת מכירות של המוכר, למכור בכל מחיר, איש מכירות צריך להיאבק בלקוח, מלחמת המכירות, תהליך מכירה כמאבק, לרכוש אופי של איש מכירות וכאן נסביר, האם כל אחד יכול ללמוד למכור, האם כל אחד יכול ללמוד להיות איש מכירות? ולכאורה התשובה היא שכן, שכל אחד יכול ללמוד למכור והאינטרנט מלא במנטורים למכירות שמלמדים למכור ויש המון קורסים למכירות שמלמדים את הבן אדם למכור. והשאלה היא, מה האמת, האם באמת אפשרי ללמוד למכור, האם יש מישהו שבאמת לא מתאים לעבוד במכירות? ויש בזה כל מיני היבטים, וכאן נחדד את נקודת המבט הבאה. אז ברמת העיקרון כולנו אנשי
האם כל אחד יכול להיות איש מכירות? מי מתאים להיות איש מכירות? מה זה לעבוד במכירות? האם כדאי לעבוד במכירות? איך לעבוד במכירות? האם אני איש מכירות? מה צריך כדי להיות איש מכירות? מה צריך כדי להיות איש מכירות? מה צריך איש מכירות? מי מתאים לעבוד במכירות? איש מכירות מתחיל, כל אחד יכול למכור
... כל אחד יכול להיות איש מכירות? מי מתאים להיות איש מכירות? מה זה לעבוד במכירות? האם כדאי לעבוד במכירות? איך לעבוד במכירות? האם אני איש מכירות? מה צריך כדי להיות איש מכירות? מה צריך כדי להיות איש מכירות? מה צריך איש מכירות? מי מתאים לעבוד במכירות? איש מכירות מתחיל, כל אחד יכול למכור כאן אבאר מה עליך לעשות, אם אתה מרגיש שאתה נאלץ למכור משהו ולהתעסק במכירות בתחום הפעילות העסקית שלך, למרות שאתה מרגיש שאתה לא טוב במכירות ושלא נולדת איש מכירות. כי יש הרבה אנשים שלא ממש אוהבים למכור ואפילו שונאים לעבוד במכירות. אבל בכל עסק, יש את הרכיב של המכירה. כי אם אין קונה, ואין מי שישלם על השירות והמוצר, אין ... שהם צריכים לעבוד גם במכירות כדי למכור את עצמם. וכאן אשיב לשאלות, מה לעשות אם אתה מרגיש שלא נולדת איש מכירות? האם כל אחד יכול להיות איש מכירות? מי מתאים להיות איש מכירות? האם כדאי לעבוד במכירות? איך זה לעבוד במכירות? מה לעשות אם קשה לך למכור? מה לעשות אם אתה שונא למכור? ואיך להצליח למכור בכל זאת? ולשאלה הזאת, יש כל מיני תשובות שגויות. יש ... שיספרו לך כמה הם אנשי מכירות מופלאים ומקסימים, למרות גם הם בעבר לא נולדו אנשי
תמכור לי את העט הזה, איך למכור עט בראיון עבודה? סימולציית מכירה בראיון עבודה, איך למכור משהו בראיון עבודה? הכנה לראיון עבודה איש מכירות, ראיון עבודה לתפקיד איש מכירות, שאלות ראיון עבודה מכירות, איך למכור פריט בראיון עבודה? ראיון עבודה לאנשי מכירות, ראיון עבודה לתפקיד מכירות, ראיון עבודה במכירות, מבחן לאנשי מכירות, הזאב מוול סטריט, איך לעבור ריאיון עבודה במכירות? איך להתקבל לעבודה במכירות? יצירתיות בראיון עבודה לאיש מכירות, איך לראיין מנהל מכירות?
תמכור לי את העט הזה, איך למכור עט בראיון עבודה? סימולציית מכירה בראיון עבודה, איך למכור משהו בראיון עבודה? הכנה לראיון עבודה איש מכירות, ראיון עבודה לתפקיד איש מכירות, שאלות ראיון עבודה מכירות, איך למכור פריט בראיון עבודה? ראיון עבודה לאנשי מכירות, ראיון עבודה לתפקיד מכירות, ראיון עבודה במכירות, מבחן לאנשי מכירות, הזאב מוול סטריט, איך לעבור ריאיון עבודה במכירות? איך להתקבל לעבודה במכירות? יצירתיות בראיון עבודה לאיש מכירות, איך לראיין מנהל מכירות? והפעם נדבר על אחת מהשאלות הנפוצות בראיון עבודה לאיש מכירות, והיא שמבקשים ממנו למכור משהו בזמן הריאיון, סימולציית מכירה בראיון עבודה. בסרט הזאב מוול סטריט, ישנה סצינה שבה מבקשים מאיש המכירות למכור עט, תמכור לי את העט הזאת Sell Me This Pen, סוג של מבחן לאנשי מכירות. ואנשי המכירות מנסים את מזלם, למכור את העט. גם על בסיס זה, נוצרה סצינה בראיונות עבודה לאנשי מכירות, שבה מבקשים מאיש המכירות, תמכור לי את ה X הזה, לראות איך איש המכירות מוכר את אותו הדבר שרוצים שהוא ימכור אותו. והשאלה כמובן היא, איך למכור עט או איך למכור חפץ או איך ל
איך לעשות המון כסף במכירות? איך להיות עשיר ממכירות? איש מכירות עשיר, להתעשר מעבודה במכירות, איך לפתח קריירה כאיש מכירות? איך להיות איש מכירות מומחה? איך לעשות הרבה כסף במכירות? מה הכי כדאי למכור? איך למכור שירותי מכירה? באיזה תחום אפשרי לעשות הכי הרבה כסף במכירות? באיזה תחום אנשי מכירות עושים הכי הרבה כסף? באיזה תחום לעשות כסף במכירות? ללמוד למכור, איך לפתח קריירה במכירות? יעוץ לאנשי מכירות, להיות תותח מכירות, להשתפר במכירות, הקמת מערך מכירות
... לעשות המון כסף במכירות? איך להיות עשיר ממכירות? איש מכירות עשיר, להתעשר מעבודה במכירות, איך לפתח קריירה כאיש מכירות? איך להיות איש מכירות מומחה? איך לעשות הרבה כסף במכירות? מה הכי כדאי למכור? איך למכור שירותי מכירה? באיזה תחום אפשרי לעשות הכי הרבה כסף במכירות? באיזה תחום אנשי מכירות עושים הכי הרבה כסף? באיזה תחום לעשות כסף במכירות? ללמוד למכור, איך לפתח קריירה במכירות? יעוץ לאנשי מכירות, להיות תותח מכירות, להשתפר במכירות, הקמת מערך מכירות וכאן נסביר האם ואיך אפשרי להיות עשיר מתחום המכירות. דהיינו, האם אפשרי לעשות הרבה כסף בתחום המכירות? האם אפשרי להיות עשיר להיות איש מכירות? האם ואיך אפשרי לעשות הרבה כסף כאיש מכירות? וקודם כל אני אסביר, כי ברמת העיקרון אפשרי לעשות כסף גם מתחום המכירות. דהיינו, בשביל לעשות כסף, אתה לא צריך להיות זה שהמוצר שלו, ואתה לא צריך להיות בעל העסק שאתה מוכר את המוצר שלו. אלא מספיק שתהיה איש המכירות של העסק, כדי שתוכל לעשות הרבה כסף, גם יותר מאשר בעל העסק עצמו עושה. דהיינו, לפעמים איש המכירות מרוויח יותר כסף, מאשר בעל העסק שהוא מוכר עבורו את המוצר. ולמה זה ככה? מהמון סיבות. ובגדול, מבחינת בעל העסק, יש לו הוצאות ייצור, הוצאות שיווק ומכירה והוצאות שונות כאלו ואחרות. ואז לוקחים את כל ההכנסות שמחלקת המכירות מייצרת, מפחיתים ממנה את כל ההוצאות, כולל את הוצאות ה
גיוס אנשי מכירות, איך לראיין איש מכירות? שאלות בראיון עבודה לאיש מכירות, איך להצליח בראיון עבודה? איך לעבוד בתור איש מכירות? שאלות לאנשי מכירות, התנגדויות מכירה בראיון עבודה, איך מראיינים אנשי מכירות? מבחן לאיש מכירות
גיוס אנשי מכירות, איך לראיין איש מכירות? שאלות בראיון עבודה לאיש מכירות, איך להצליח בראיון עבודה? איך לעבוד בתור איש מכירות? שאלות לאנשי מכירות, התנגדויות מכירה בראיון עבודה, איך מראיינים אנשי מכירות? מבחן לאיש מכירות
... אנשי מכירות, איך לראיין איש מכירות? שאלות בראיון עבודה לאיש מכירות, איך להצליח בראיון עבודה? איך לעבוד בתור איש מכירות? שאלות לאנשי מכירות, התנגדויות מכירה בראיון עבודה, איך מראיינים אנשי מכירות? מבחן לאיש מכירות איך לראיין איש מכירות בצורה נכונה? הדרך הכי טובה לראיין איש מכירות היא לתת לו לבצע בפועל את העבודה שאותה הוא אמור לבצע. אליעד מדגיש את החשיבות של מבחן ... מנקה, פשוט לתת לו לנקות ולראות איך הוא עושה זאת. באותו אופן, אם מראיינים מנהל, להציג בפניו דילמה ניהולית ולראות איך הוא פותר אותה. כאשר מדובר באיש מכירות, הראיון הטוב ביותר יהיה פשוט לתת לו למכור את המוצר שאותו החברה מוכרת בפועל. לדוגמה, אם מדובר בסוכנות רכב, במהלך הראיון פשוט להגיד למועמד: אנחנו מוכרים כאן רכב. האם יש לך שאלות לפני שתתחיל את המכירה? מדוע חשוב לתת למועמד לשאול שאלות על המוצר? חשוב מאוד לתת לאיש המכירות לשאול שאלות, אבל יש להקפיד לא לספק לו יותר מדי מידע מראש, אלא לחכות שהמועמד ישאל ויגלה עניין בעצמו. איש מכירות איכותי הוא זה ששואל שאלות מדויקות, רלוונטיות ומעמיקות על המוצר, ולא כזה שפשוט מנסה למכור באופן שטחי וללא הבנה אמיתית. לדוגמה, מועמד טוב ישאל מראש שאלות כמו: למה דווקא הרכב הזה ולא רכב אחר? מה מייחד את הרכב הזה לעומת המתחרים? מה המחירים של רכבים מתחרים? אילו התנגדויות נפוצות יש ללקוחות כשאתם מוכרים להם את הרכב? מועמד פחות טוב פשוט ינסה למכור בלי לקבל מידע, מה שיצביע על חוסר מקצועיות או על ניסיון מועט בתחום המכירות. כיצד לנהל סימולציית מכירה עם מועמד? אליעד ממליץ לבצע סימולציית מכירה. לאחר שהמועמד שאל שאלות וקיבל מידע, הוא מתבקש למכור את המוצר עצמו. בשלב זה חשוב מאוד לאתגר אותו עם התנגדויות לקוח אמיתיות שקיימות ... למשל, אם מדובר ברכבים, להתנגדויות נפוצות כגון: הרכב הזה יקר מדי. יש רכבים אחרים עם יותר אבזור באותו מחיר. אני עדיין מתלבט אם הרכב מתאים לי. על איש המכירות לדעת להתמודד עם ההתנגדויות האלו בצורה אפקטיבית ומשכנעת. המבחן האמיתי הוא האם המועמד יודע לנטרל את ההתנגדויות ולהמשיך בתהליך המכירה עד לסגירת עסקה. אם הוא מצליח, הוא מועמד טוב, ואם הוא נכשל בהתמודדות, כנראה שאינו מתאים למשרה. למה מבחן התנגדויות הוא המבחן הטוב ביותר לאנשי מכירות? המבחן המעשי שמציגים בפני המועמד מאפשר להבחין באופן ברור בין איש מכירות שמכיר את העבודה ומנוסה בתחום, לבין מועמד שרק מספר סיפורים על הניסיון שלו או על הצלחות עבר. אדם יכול לספר על עצמו שהוא אלוף במכירות, שהוא עבד בחברות מובילות או שיש לו כישורים יוצאי דופן, אך בפועל, המדד היחיד החשוב הוא האם הוא מסוגל להתמודד עם ההתנגדויות האמיתיות של לקוחות ולמכור את המוצר. אליעד מדגיש כי כל דבר אחר שאינו מבחן מעשי ואמיתי בשטח הוא סיפורים ואגדות. ...
הדרכת אנשי מכירות, מהי המחלה של אנשי המכירות? למה אתה לא מצליח למכור? איש מכירות טיפש, איש מכירות חכם, טעויות של אנשי מכירות, מה לעשות אם אין ללקוח כסף? איזה אופי צריך איש מכירות? הלקוח מוכר לאיש המכירות, אל תיתן ללקוח למכור לך, טיפול בהתנגדויות מכירה, איש מכירות עם אופי גרוע, לא לקנות את ההתנגדות של הלקוח, איך למכור בכל מצב? מיינדסט של איש מכירות מומחה, איך ללמוד למכור? עובדה ופירוש בתהליך מכירה, הטלת ספק בתהליך מכירה, ניתוח סיבתיות בתהליך מכירה
... אנשי מכירות, מהי המחלה של אנשי המכירות? למה אתה לא מצליח למכור? איש מכירות טיפש, איש מכירות חכם, טעויות של אנשי מכירות , מה לעשות אם אין ללקוח כסף? איזה אופי צריך איש מכירות? הלקוח מוכר לאיש המכירות, אל תיתן ללקוח למכור לך, טיפול בהתנגדויות מכירה, איש מכירות עם אופי גרוע, לא לקנות את ההתנגדות של הלקוח, איך למכור בכל מצב? מיינדסט של איש מכירות מומחה, איך ללמוד למכור? עובדה ופירוש בתהליך מכירה, הטלת ספק בתהליך מכירה, ניתוח סיבתיות בתהליך מכירה וכאן נסביר, כי המחלה הגדולה ביותר של אנשי המכירות, היא שהלקוח מוכר להם שהוא לא יכול או לא רוצה את העסקה מסיבות שונות. ואיש המכירות קונה את זה שהלקוח לא יכול או לא רוצה את העסקה מסיבות שונות. לדוגמה: הלקוח אומר, אין לי כסף. ואז אם איש המכירות הוא איש מכירות טיפש, אז הוא יגיד ללקוח אין כסף. דהיינו, הלקוח מכר לאיש המכירות, שאין לו כסף. כי אם איש המכירות היה איש מכירות חכם, אז איש המכירות היה אומר הלקוח אמר שאין לו כסף, שזאת אכן עובדה ולא פירוש. אבל האמירה שאומרת ללקוח אין כסף, זאת קביעת עובדה, שהלקוח מכר לאיש המכירות את הרעיון שאין ללקוח כסף. או לדוגמה נניח שאיש המכירות לא מצליח לסגור פגישה, כי הלקוח אמר שאין לו זמן. אז איש מכירות טיפש יגיד כעובדה, ללקוח אין זמן ולכן אני לא מצליח לסגור איתו פגישה. כאשר האמת היא, שהלקוח אמר שאין לו זמן, ...
הערכת ביצועי עובדים, מי אחראי לכך שאין תוצאות? לגרום לעובד לעשות את המקסימום, יעוץ ארגוני, ניהול עובדים, עובד שמאשים אחרים, עובד שלא לוקח אחריות, מדידת ביצועי עובדים, איך למדוד ביצועי עובדים? אחריות של עובד, אחריות של מנהל, שיווק או מכירות, מחלקת שיווק, מחלקת מכירות, שיפור ביצועי עובדים, מנהל השיווק אשם, מנהל המכירות אשם, איך לגרום לעובד לקחת אחריות? ניהול מנהל מכירות, לנהל מנהל מכירות, איך לנהל אנשי מכירות? ניהול אנשי מכירות, מכירות או שיווק
... מדידת ביצועי עובדים, איך למדוד ביצועי עובדים? אחריות של עובד, אחריות של מנהל, שיווק או מכירות, מחלקת שיווק, מחלקת מכירות , שיפור ביצועי עובדים, מנהל השיווק אשם, מנהל המכירות אשם, איך לגרום לעובד לקחת אחריות? ניהול מנהל מכירות, לנהל מנהל מכירות, איך לנהל אנשי מכירות? ניהול אנשי מכירות, מכירות או שיווק וכאן נסביר איך לפעול במקרה שבו עובד לא מספק את התוצאות שאנחנו רוצים שהוא יספק ואותו עובד כל הזמן מאשים אחרים, בכך שהוא לא מצליח להביא את התוצאות שרוצים שהוא יביא. לדוגמה נניח שהארגון לא מצליח לייצר מכירות. ואז באים למנהל המכירות ומנסים להבין למה אין מכירות. ואז אותו מנהל מכירות כל הזמן שם את האחריות אצל גורמים אחרים. לדוגמה, אין מכירות כי מנהל השיווק אשם, כי השיווק לא טוב, הלידים לא טובים, הלקוחות לא רלוונטיים, התמחור לא טוב. כולם אשמים חוץ ממנו ומתהליך המכירה שלו. הוא לדבריו לא יכול להביא את התוצאות, לא בגללו אלא בגלל גורמים אחרים בארגון. והשאלה היא, איך להתמודד עם מקרה כזה? דהיינו, איך לדעת מה האמת? איך לדעת מי ... עושה את המקסימום שלו, בתוך מסגרת האחריות והסמכויות שיש לו. לדוגמה, נניח במקרה הנל שמנהל המכירות מאשים את מנהל השיווק וכיוב, בכך שאין מכירות, עלינו למדוד את מנהל המכירות, האם הוא עושה את תפקידו כמנהל מכירות בצורה אופטימאלית? שאינה קשורה לתוצאות של תהליך המכירה. ואיך למדוד את מנהל המכירות, האם הוא עושה את תפקידו על הצד הטוב ביותר? תשובה: עלינו להתבונן בפעולות שעושה איש המכירות במסגרת תפקידו כאיש מכירות, מהרגע שהליד נכנס לארגון ועד הרגע שיש או שאין עסקה עם הלקוח ועלינו לחלק את התהליך הזה לחלקים. ולהתבונן בכל חלק בפני עצמו ולנסות להבין, האם לדעתנו או לדעת מומחה מטעמינו? היה ניתן לבצע את התהליך הזה בצורה טובה יותר. לדוגמה, לוקחים את שיחת המכירה של איש המכירות עם הלקוח, ולוקחים מומחה שיבדוק את השיחה ושייתן ציון לשיחת המכירה בפני עצמה כשיחת מכירה, בלי קשר ליכולת האמיתית לסגור את העסקה. דהיינו, גם אם נאמר שאין אפשרות שהלקוח ירכוש, כי לדוגמה אין לו כסף, האם היה ניתן לעשות את שיחת המכירה יותר טוב? האם היה ניתן להגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח ירכוש את המוצר? וכולי. ואם גילינו שלדעתנו איש המכירות פועל בצורה אופטימאלית לתהליך שלו, הרי שבאמת אנחנו לא יכולים לבוא אליו בטענות על כך שאין תוצאות. אאכ אנחנו חושבים שאנחנו או מישהו אחר, כן היה יכול לעשות פעולות יותר טובות, כדי להביא תוצאות יותר טובות, ביחס לסמכות ולאחריות של אותו עובד ואותו מנהל מכירות כנל. אבל אם אנחנו חושבים שאותו מנהל מכירות, כן יכול לעשות פעולות יותר טובות במסגרת התהליך ותחומי האחריות שלו, הרי שגם אם אין מכירות מסיבות שאינן קשורות בהכרח לאותו איש
איפה ללמוד מכירות? ממי ללמוד מכירות, למכור כל דבר, למכור לכל אחד, תותח במכירות, קורס למכירות, סדנא למכירות, הדרכת מכירות, אומנות המכירה, אימון לאנשי מכירות, אימון אישי לאנשי מכירות
איפה ללמוד מכירות? ממי ללמוד מכירות, למכור כל דבר, למכור לכל אחד, תותח במכירות, קורס למכירות, סדנא למכירות, הדרכת מכירות, אומנות המכירה, אימון לאנשי מכירות, אימון אישי לאנשי מכירות
... ללמוד מכירות? ממי ללמוד מכירות, למכור כל דבר, למכור לכל אחד, תותח במכירות, קורס למכירות, סדנא למכירות, הדרכת מכירות, אומנות המכירה , אימון לאנשי מכירות, אימון אישי לאנשי מכירות למה כל כך הרבה אנשים רוצים ללמוד קורסים וסדנאות למכירות? בעולם של היום קיימת תופעה רחבה מאוד של אנשים המחפשים קורסים וסדנאות שמטרתם לשפר את יכולות המכירה שלהם. התופעה הזו פופולרית כי אנשים מבינים שהיכולת לשכנע ולמכור היא מיומנות חיונית כמעט בכל תחום בחיים. אנשים מוכנים להשקיע בלימודי שיטות מכירה כי הם מאמינים שזה ישפר את היכולת שלהם לשכנע לקוחות, למכור מוצרים, שירותים או רעיונות. ישנה כמות אדירה של אנשי מכירות, מרצים ומומחים הטוענים שיש בידיהם את השיטה המנצחת שתלמד כל אחד כיצד למכור בהצלחה. איך אפשר לדעת האם שיטת מכירה באמת יעילה? כשמישהו מציע לך שיטת מכירה, חשוב לבדוק עד כמה השיטה באמת יעילה ואמינה. אפשרות אחת פשוטה היא לנסות אותה בפועל ולראות אם התוצאות משתפרות. אך ... האם השיטה עובדת גם בהם. אליעד כהן נותן דוגמה לכך: נניח שמישהו נשרף באש, האם אפשר באמצעות אותה שיטת מכירות לשכנע אותו שזה טוב שהוא נשרף באש? אם התשובה חיובית, זה סימן חזק לכך שהשיטה באמת חזקה ואמינה. מה הקשר בין שיטות מכירה לבין רעיונות הזויים וקיצוניים במיוחד? כדי להבין לעומק אם שיטת מכירה היא באמת טובה, אליעד כהן מציע לקחת רעיונות עוד יותר קיצוניים ולבדוק את השיטה גם עליהם. לדוגמה, האם אפשר לשכנע אדם ... זאת, אם השיטה נכשלת, כנראה שהיא אינה שיטה כללית, אלא מוגבלת למקרים מסוימים בלבד. מדוע מי שמומחה במכירות לא משתמש בכישוריו לטיפול בבעיות נפשיות? אליעד כהן שואל: אם יש אדם שטוען שיש לו שיטה למכור כל דבר לכל אחד, מדוע הוא מגביל את עצמו רק לעולם המכירות העסקיות? למה לא להשתמש באותה יכולת כדי לטפל באנשים עם הפרעות נפשיות? הרי טיפול נפשי הוא סוג של מכירה: לקחת רעיון חיובי או שונה ולשכנע אדם שנמצא במצב רגשי שלילי לקבל אותו. לדוגמה, אם אדם חרד שרודפים אחריו או מפחד מהרעלה, מדוע אותו מומחה במכירות לא משתמש ביכולתו כדי לשכנע את האדם החרד שהמציאות אינה מפחידה כפי שהוא חושב? רוב אנשי המכירות כנראה יענו זה לא התחום שלי או הוא משוגע, אך לפי אליעד, אם השיטה שלך באמת טובה, היא אמורה לעבוד גם במקרים כאלה. אם היא לא עובדת על מצבים כאלה, אז היא כנראה לא באמת אוניברסלית. איך לבדוק האם שיטת המכירה עובדת גם על בני משפחה או על מצבים רגשיים קשים במיוחד? כדי לבדוק אם השיטה באמת יעילה, כדאי לנסות אותה על מקרים ... אפשר למנוע מאדם שרוצה להתאבד לבצע את המעשה? אם התשובה היא כן, השיטה עובדת גם שם, אז יש בידינו שיטת מכירות טובה ואמיתית. אך אם התשובה תהיה זה קיצוני מדי, זה לא קשור לשיטה, אז כנראה השיטה היא חלקית ומוגבלת. מדוע השימוש בשם ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לא רוצה עוד לקוחות, למכור למישהו פרסום, הגדלת כמות הלקוחות, מי צריך עוד לקוחות? להעלות את המחיר, לבחור את הלקוחות שלך, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות, למכור שטחי פרסום
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מכירות, דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בדידות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מכירות, איך להיגמל מהימורים? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך לקבל החלטות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: בשביל מה לחיות? איך להיות מאושר? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? האם יש משמעות לחיים? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? למה לא להתאבד? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? אולי אנחנו במטריקס? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לילדים, מטפל התנהגותי קוגניטיבי, מאמן אישי לפרישה בנושאי מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2969 שניות - עכשיו 15_07_2025 השעה 20:26:56 - wesi1