אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך ללמוד מכירות? ✔שינוי עמדות ושכנוע, שינוי עמדות ומכירות, איך לשנות עמדות? איך ללמוד מכירות? איך ללמוד שכנוע? איך ללמוד NLP? איך להצליח במכירות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
9:40שינוי עמדות ושכנוע, שינוי עמדות ומכירות, איך לשנות עמדות? איך ללמוד מכירות? איך ללמוד שכנוע? איך ללמוד NLP? איך להצליח במכירות? השפעה על אחרים, להשפיע על אחרים, שכנוע עצמי
מהו שינוי עמדות ואיך הוא משפיע על מכירות?

אליעד כהן מציג את הרעיון המרכזי של שינוי עמדות במהלך מכירה ומסביר איך כדאי לגשת אליו. במקום להתמקד בטכניקות מכירה חיצוניות בלבד, יש להתמקד בהבנה עמוקה של שינוי רעיונות ועמדות אצל אנשים. כשהלקוח לא רוצה לקנות, השאלה היא לא רק "מה אמרת לו שיקנה", אלא כיצד ניתן לשנות את העמדה שלו כלפי המוצר או השירות. כלומר, מדובר בתהליך שבו אנו מחזקים את הדעות החיוביות ומחלישים את הדעות השליליות שיש ללקוח לגבי המוצר.

כיצד שינוי עמדות בא לידי ביטוי במכירה?

הדברים מוסברים עם דוגמה של לקוח שמתאר את המוצר כ"רע ב - 20% וטוב ב - 80%", והמטרה במכירה היא לשנות את הפרופורציה הזאת, כלומר, להחמיר את התפיסה החיובית של המוצר ולשנות את הרעיון שהוא חשב עליו לפני. ברוב המקרים, כאשר אדם לא רוצה לקנות משהו, מדובר בעניין של דעות הפוכות או לא החלטיות, ובמכירה יש לשנות את הדעה של הלקוח בנוגע למוצר.

מדוע לימוד שינוי עמדות הוא קריטי?

המרצה מציין כי שינוי עמדות הוא לא רק נושא של מכירות, אלא מיומנות שניתן להפעיל במגוון תחומים בחיים. לשם הדגמה, הוא מבקש לחשוב כיצד נוכל לשנות את הדעה של אדם שמחפש תפוח שהוא טעים, ולשכנע אותו שהוא טעים פחות או לא טעים בכלל. ככל שמצליחים להפעיל את עקרונות שינוי העמדות בהקשרים שונים, כך מתחדד היכולת לשכנע גם במכירות.

כיצד להתאמן על שינוי עמדות בחיים היומיומיים?

אליעד מציע לנצל כל הזדמנות בחיים היומיומיים להתאמן על שינוי דעות של אנשים. אם מישהו אומר "אני חושב שהבניין הזה יפה", ניתן לנסות לשכנע אותו שהוא לא כל כך יפה או שהוא יפה יותר מכפי שחשב. זהו תרגול שמחייב לתקוף כל דעה ולהיות פתוחים לשנות אותה, אפילו אם מדובר בשינוי חיוּבי או שלילי.

האם שינוי עמדות קשור גם לשכנוע עצמי?

המרצה מבהיר כי שינוי עמדות לא צריך להתבצע רק כלפי אחרים, אלא גם כלפי עצמנו. לדוגמה, אם אדם סבור שמשהו טוב, הוא יכול לשכנע את עצמו בהפך, שהדבר רע. אם הוא בטוח במשהו, הוא יכול להטיל ספק בעצמו ולהתחיל לחשוב מחדש. זו מיומנות שמי שלומד לשלוט בה יוכל לשמש אותה לא רק בתהליך מכירה, אלא גם בעבודת עצמם.

הקשר בין שינוי עמדות לבין מכירות מוצלחות

מכירה מוצלחת, לפי אליעד, אינה נובעת רק מהעברת מידע, אלא מתהליך שבו המוכר משנה את עמדת הלקוח. אם הלקוח לא היה מעוניין לקנות את המוצר בתחילה, אבל בסופו של דבר הוא כן קונה, סימן שהתרחש שינוי עמדות אצלו. המפתח להצלחה במכירה טמון בהבנה איך לשנות דעות של אחרים.

איך להתמחות בשינוי עמדות?

המרצה ממליץ לאנשים שמעוניינים ללמוד מכירה להתמקד במיומנות שינוי עמדות באופן כללי. כשמישהו אומר "אני לא בטוח", המטרה היא לשנות את דעתו ולהפוך אותו לבטוח, וכשאדם אומר "זה רע", המטרה היא לשנות את דעתו ולשכנע אותו שזה טוב. כל דעה היא הזדמנות לתרגל את השינוי הזה, ואליעד מציע להתאמן על כל דעה שמישהו מביע כדי לשלוט במיומנות זו.

כיצד להעמיק בשינוי עמדות?

לאחר שהאדם לומד לשנות עמדות כלפי אחרים, אליעד מציע להמשיך ולהתעמק בכך דרך שליטה בשינוי עמדות גם כלפי עצמו. כל שינוי בעמדה מאפשר להתקדם ולהתמקצע יותר בתהליכי השכנוע במכירות. כאשר אדם מצליח לשנות את עמדתו בנוגע למשהו, הוא יהיה מסוגל לשכנע גם אחרים לשנות את דעתם.

איך שינוי עמדות קשור לשכנוע במכירה?

לסיכום, אליעד מסביר כי כל מכירה מוצלחת היא תוצאה של שינוי עמדה אצל הלקוח, ולכן על המוכר להכיר לעומק את מנגנון שינוי העמדות כדי למכור ביעילות. שינוי עמדה הוא המפתח להצלחה במכירות, לא טכניקות שכנוע שטחיות, אלא הבנת האסטרטגיות שעומדות מאחורי שינוי רעיונות של אחרים.
למה כדאי לראות במכירות תהליך של שינוי עמדות?

מוסבר שכאשר אדם רוצה ללמוד למכור או לשכנע, לא מומלץ להתרכז רק בטכניקות מכירה חיצוניות, אלא דווקא בהבנה עמוקה של שינוי רעיונות ועמדות אצל אנשים. במקום להסתכל על המכירה כעל פעולה שבה "מישהו לא רצה ועכשיו הוא רוצה", מתמקדים בהבנה שיש לאדם בראש דעות שונות על המוצר או השירות, והמטרה האמיתית היא לשנות את הדעה הקיימת שלו.

איך שינוי עמדות בא לידי ביטוי בתהליך המכירה?

מתואר מצב שבו לקוח עשוי לחשוב על מוצר מסוים כעל "20% רע ו - 80% טוב" או כל חלוקה אחרת של יתרונות וחסרונות. בתהליך המכירה עצמו למעשה מנסים לחזק את הדעה שהמוצר טוב עבורו ולחלש את הדעה שהמוצר רע עבורו. לכן, המכירה היא תהליך של שינוי דעות: לשכנע את הלקוח שההיבט הטוב גובר על הרע, או לשנות את הפרופורציות של טוב ורע שהוא מייחס למוצר.

מדוע מומלץ ללמוד שינוי עמדות בכל תחומי החיים?

מוסבר שלימוד שינוי עמדות הוא נרחב בהרבה מאשר רק מכירות. אפשר להתאמן על כל נושא, לאו דווקא בענייני מכירה:
  • אם מישהו חושב שתפוח הוא טעים, איך משכנעים אותו שתפוח אינו טעים?
  • אם מישהו משוכנע שצריך לבצע פעולה כלשהי, כיצד מראים לו שאולי לא צריך?
  • אם מישהו טוען "זה גם טוב וגם רע", כיצד משכנעים אותו שזה רק טוב או רק רע?
  • אם מישהו בטוח שדבר מה נכון, האם אפשר להוביל אותו להטיל ספק ולהכיר בכך שאולי אינו בטוח?
שאלות אלה ממחישות כיצד ניתן לתרגל שינוי עמדות במגוון הקשרים, ולא רק בעת מכירה ללקוח בחנות.

איך להתאמן על שינוי עמדות בחיי היומיום?

מוסבר שאדם שרוצה להיות מומחה בשכנוע או מכירות, צריך לנצל כל הזדמנות שבה מישהו מביע דעה כלשהי, ולהתאמן על שינוי הדעה הזו. דוגמאות:
  • אם מישהו אומר "אני חושב שהבניין הזה יפה", אפשר לנסות לשכנע אותו שהוא לא כל כך יפה, או להפך, שהוא אפילו יותר יפה ממה שהוא חשב.
  • אם מישהו אומר "אני מעדיף להדליק את האור", אפשר לנסות לשכנע אותו לכבות את האור או להנמיך את העוצמה שלו.
  • אם מישהו טוען "אני לא בטוח אם לקנות את המוצר", אפשר לנסות לשכנע אותו להיות בטוח בכך שזה כדאי.
כל דעה שאדם מביע יכולה לשמש בסיס לתרגול יכולת השכנוע ושינוי העמדות: אפשר להקצין את הדעה, להחליש אותה או להפוך אותה לגמרי.

כיצד שינוי עמדות קשור גם לשכנוע עצמי?

מוסבר שלא רק האחר הוא מושא לשינוי העמדה, אלא אפשר להתאמן על כך גם ברמה האישית. אם אדם סבור שמשהו טוב, הוא יכול לנסות לשכנע את עצמו באפשרות ההפוכה שהוא רע, או להגדיל את המינון ולהחליט שהוא "הכי טוב בעולם".

אותו עיקרון חל גם בכיוון ההפוך: אם אדם משוכנע במשהו באופן מוחלט, אפשר לתרגל ערעור של הביטחון הזה. ברגע שהאדם לומד לשנות את העמדות של עצמו, הוא יוכל גם ליישם זאת על שינוי עמדות של אחרים בצורה משכנעת יותר, וזה ישמש אותו בין היתר בתהליכי מכירה.

מה הקשר בין יכולת שינוי עמדות לבין מכירות מוצלחות?

נטען שכל מכירה מוצלחת היא בעצם תוצר של שינוי עמדה אצל הלקוח. אם מישהו לא קנה את המוצר קודם לכן ועכשיו כן קונה אותו, בהכרח התרחשה אצלו תזוזה מחשבתית לגבי המוצר. לכן, אדם שיש לו יכולת גבוהה בשינוי העמדות של אחרים (וגם של עצמו) יצליח יותר במכירות לעומת אדם שמכיר רק משפטי שכנוע או טכניקות חיצוניות. הרעיון הוא להבין לעומק את המנגנון של שינוי דעות, וכך ליישם זאת ביתר קלות במעמד המכירה.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת עוד טיפ בנושא של איך ללמוד שכנוע איך ללמוד מכירות, בן אדם החליט מחליט שהוא רוצה להתמקצע רוצה לדעת למכור רוצה לדעת לשכנע וכו'. והטיפ שלי הוא כזה אם אתה רוצה לדעת איך למכור במקום להתמקד בשיטות מכירה תתמקד בשיטות לשינוי עמדות ושינוי רעיונות. מה זאת אומרת? זאת אומרת תהליך של מכירה בן אדם בא אתה משכנע אותו "אני אגיד לקוח הוא יקנה" הוא לא יקנה כן יקנה השאלה היא מי שמסתכל על זה לעומק רואה שבעצם ניתן להסתכל תהליך של מכירה כעל תהליך של שינוי רעיונות שינוי עמדות.

מה זאת אומרת? זאת אומרת שבסופו של דבר כשהלקוח קונה את המוצר אז זה לא רק "שכנעתי אותו לקנות את המוצר" או "הלקוח לא רצה לקנות את המוצר" זה לא רק ככה יש עוד משהו מאחורה, ניתן לראות את זה בצורה יותר מופשטת ובצורה המופשטת בעצם ניתן לראות שהלקוח יש כביכול במציאות שלנו דעות, עכשיו בן אדם נגיד אומרים לו "בוא תקנה את המוצר יש איזה מוצר תקנה אותו" עכשיו בגדול ניתן להסתכל על זה כעל "שכנענו אותו לקנות את המוצר" אבל ניתן להסתכל על זה כעל "חיזקנו אצל הלקוח את הדעה בתוכו שאומרת לו שלקנות את המוצר הזה יותר טוב מלא לקנות את המוצר הזה".

מה זאת אומרת? זאת אומרת ניתן לראות את זה ככה כל מוצר יש הרבה דעות לגביו יש בעולם שלנו הרבה דעות מה טוב מה רע מה נכון מה לא נכון, עכשיו אפשר לראות את תהליך המכירה לא רק כאקט של מכירה ברמה החיצונית אלא כאקט של שכנוע ושינוי עמדות. זאת אומרת הבן אדם חושב איזה רעיון בראש שלו יש לו רעיון שאומר "אני לא יודע אם את זה טוב או רע לקנות את המוצר" או שיש לו אפילו בראש רעיון שאומר "זה רע לקנות את המוצר", או שיש לו בראש שלו רעיון שאומר "זה 20% רע 80% טוב, 80% טוב 20% רע" לא משנה ואנחנו בעצם כדי לסגור את העסקה אנחנו בעצם צריכים לשנות את הרעיון שיש לו בראש.

זאת אומרת ההתמקדות היא לא ב - "איך אני מוכר לו מה אני אומר לו כדי לקנות למכור" זה התהליך של המכירה והרכישה וכל הסיפור הזה הוא ביטוי חיצוני של תהליכי חשיבה שמתרחשים בראש של הקונה, בראש של הקונה יש לו כמו שני קולו בתוכו קול אחד שאומר לו "טוב תקנה את המוצר הזה זה מוצר טוב" יש לו קול אחר בראש שאומר לו "לא אל תקנה את המוצר הזה זה רע אל תקנה אותו" ובעצם הרעיון הוא שאנחנו צריכים לשנות את הדעה שלו לגבי המוצר. עכשיו מה זה אומר פרקטית מה אפשר לקחת מזה פרקטית? מה שאפשר לקחת פרקטית כשמישהו רוצה ללמוד מכירות צריך לנסות להתמקד באופן כללי איך משנים עמדות של אנשים, במקום ללכת ללמוד איך למכור או במקום ללמוד רק איך למכור לך תלמד בעיקר איך משנים דעות של אנשים.

כשמישהו חושב על תפוח שהוא טעים איך אתה יכול לשכנע אותו שזה לא טעים, כשמישהו חושב שצריך לעשות דבר מסוים איך אתה יכול לשכנע אותו שלא צריך לעשות דבר כזה כל דבר כל דעה, יש דעות אנשים יש להם דעות לך למישהו ברחוב תשאל אותו "מה אתה חושב על זה וזה מה אתה חושב?" יש לו דעה נכון? יכול להיות שיש לו דעה בעד יכול להיות שיש לו דעה נגד ויכול להיות שיש לו דעה שהוא לא יודע, יכול להיות שיש לו דעה שזה גם טוב וגם רע השאלה היא איך משנים עמדות של אנשים כמישהו אומר שזה טוב איך אתה יכול לשכנע אותו שזה רע כשמישהו אומר שזה רע איך אתה יכול לשכנע אותו שזה טוב, כמישהו אומר שהוא לא יודע איך אתה יכול לשכנע אותו שהוא כן יודע כמישהו אומר שהוא לא בטוח איך אתה יכול לשכנע אותו שהוא כן בטוח כשמישהו אומר שהוא בטוח איך אתה יכול לשכנע אותו שהוא לא בטוח, כמישהו אומר שנראה לו שרק הוא חושב ככה איך אתה יכול לשכנע אותו שכולם חושבים ככה כשמישהו אומר שכולם חושבים ככה איך אתה יכול לשכנע אותו שרק הוא חושב ככה.

בקיצור המפתח הוא שינוי עמדות ושינוי דעות מי שרוצה עוד פעם להיות מומחה במכירות שיתמקד באופן כללי איך משנים דעות של אנשים באופן כללי לך לרחוב תפוס מישהו, לרחוב זה כמטאפורה תפוס חבר סתם דיון עם אנשים מישהו אמר תגיד לעצמך "אני רוצה לשנות את הדעה שלו מה הוא אמר?" לא משנה באיזה נושא לא משנה באיזה עניין הוא אמר שהוא רוצה גרעינים הוא אמר שהוא לא רוצה גרעינים, הוא אמר שהוא רוצה שידליקו את האור הוא אמר שהוא רוצה שלא ידליקו את האור, הוא אמר שהוא רוצה שינמיכו את הווליום הוא אמר שהוא רוצה שיגבירו את הווליום, לא משנה מה הוא אמר בכלל אתה מסוגל לשכנע אותו לחשוב אחרת? שמה להתמחות בדברים האלה.

קח דעות של אנשים מישהו מביע את דעתו אומר אתה אומר לו "וואלה אני חושב שזה מאוד יפה איך שהבניין הזה" אתה יכול לשכנע אותו שזה לא יפה אתה יכול לשכנע אותו שזה לא מאוד יפה אלא זה יפה פחות, אתה יכול לשכנע אותו שזה לא מאוד יפה אלא הכי יפה בעולם? לאו דווקא לקטע הפוך אפילו להקצין יותר מישהו אומר שזה יפה תשכנע אותו שזה לא יפה, מישהו אומר שזה יפה תשכנע אותו שזה פחות יפה תשכנע אותו שזה יותר יפה, לא משנה שינוי עמדות בכל תחום כל דעה שבן אדם אומר "אני רוצה ככה תביא לי ככה, אני חושב ככה נראה לי שככה, אתה יודע אני חושב שככה זה ככה, לא זה טוב זה לא טוב, זה כדאי לא כדאי, זה בעד זה נגד, הוא חכם הוא טיפש" לא משנה דעות המון דעות, אתה רוצה להתמחות במכירות רוצה לדעת לשכנע להצליח למכור ללקוחות שלך בחנות? תשאל את עצמך "איך אני משנה את הדעה של הבן אדם שעכשיו אמר את מה שהוא אמר".

בן אדם אמר "אני רוצה משהו", "איך אני יכול לשנות את הדעה שלו?" לשנות אותה להפוך לכיוון אחד ולשנות אותה הפוך לכיוון השני כי כל דבר יש לו גם אפשר להקצין אותו ליותר וגם אפשר להחליש אותו פחות "איך אני עושה את זה?". בקיצור להתמחות בשינוי עמדות באופן כללי ולא רק במכירות כי תזכרו למכור למישהו משהו זה ביטוי של זה שהצלחנו לשנות את העמדה שלו ביחס לרכישת המוצר, זה הסיפור אתה רוצה שמישהו ירכוש את המוצר אתה צריך לשנות את העמדה שלו ביחס לרכישה אבל זה שינוי עמדות זה לא "ללמוד מכירות" זה ללמוד שינוי עמדות איך לשנות עמדות של אנשים ויש אין סוף מידע בדברים האלה שצריך ללמוד אותו.

וכמובן שמי שרוצה עוד יותר להעמיק בדבר עוד אחת מהדרכים להעמיק בדבר היא שכל פעם כאשר בן אדם משנה את העמדה שלו הוא צריך לשאול את עצמו "למה שיניתי את העמדה שלי מה גרם לי לשנות את העמדה שלי", כל פעם כשבן אדם בטוח שמשהו נכון "איך אני יכול לשכנע את עצמי שזה לא נכון" כשבן אדם חושב מחשבה על משהו "רגע אני חייב לחשוב על זה או שאני יכול לחשוב על זה אחרת". הבנתם? שימו לב יש ללכת מישהו שאומר משהו סתם יושבים אנשים הוא אומר "בוא נשכנע אותו הפוך מה הוא אמר? אני רוצה לשכנע אותו הפוך זה מה שאני רוצה הפוך לשכנע אותו" לאו דווקא הפוך במובן ההפוך אלא הפוך במובן ההפוך, זאת אומרת מישהו אמר "צריך לעשות ככה וככה" לשכנע אותו הפוך זה או לשכנע אותו "לא צריך" או לשכנע אותו "לא חייבים", או לשכנע אותו "נכון שצריך לעשות ככה אבל צריך לעשות גם ההפך" או לשכנע אותו "מה פתאום צריך חייבים לעשות ככה חבל שלא עשו את זה כבר אתמול".

בקיצור הכוונה היא לשכנע אותו במשהו שונה ממה שהוא חושב כרגע לכל מיני צדדים או לשכנע אותו "למה אתה אומר שצריך הרי אי אפשר לדעת שצריך או לא כי גם צריך וגם לא צריך", בקיצור אני לא אומר שדווקא לשכנע אותו בהפך אבל תנסה להזיז את העמדה שלו. אז 1. זה לשכנע אנשים כלפי חוץ 2. כל זה נכון גם לגבי לשכנע את עצמו אתה חושב דעה על משהו אתה מסוגל לשכנע את עצמך לחשוב אחרת, אתה חושב על משהו שהוא טוב אתה מסוגל לשכנע את עצמך שזה רע, אתה חושב על משהו שהוא טוב אתה מסוגל לשכנע את עצמך שהוא הכי טוב בעולם, אתה חושב על משהו שהוא רע אתה יכול לשכנע את עצמך שזה לא טוב ולרע, אתה יכול לשכנע את עצמך שאו שזה טוב או שזה לא משנה אבל זה לא רע או שזה טוב או שזה טוב ולא משנה אבל זה לא רע, אתה יכול לשכנע את עצמך שזה גם טוב וגם רע, אתה יכול לשכנע את עצמך שזה גם יפה וגם לא יפה, אתה יכול לשכנע את עצמך שזה יותר יפה ממה שאתה חושב, "כן הנה" ועכשיו אתה יכול עכשיו עוד יותר יפה "נכון" אתה יכול לשכנע את עצמך שזה עוד יותר יפה, לא משנה מה שכנעת את עצמך אתה יכול להמשיך לשכנע את עצמך עוד יותר להפך לפה לשם, לשם לפה?

זה תרגול שבן אדם יכול לתרגל על עצמו עם עצמו על עצמו מי שעושה את הדברים האלה ממילא יהיה לו יותר קל לשכנע אחרים מי שמשכנע אחרים יהיה לו יותר קל לשכנע את עצמו ובכל מקרה יהיה לו יותר קל למכור ללקוחות. ומי שלא יודע לשכנע אחרים בכל תחום מי שאומר "לא אני יודע למכור אבל אני אין לי מושג מישהו שחושב ככה איך אני יכול לשכנע אותו אחרת מאיפה אני יודע" אז כנראה שגם במכירות הוא לא יותר מדי טוב כי עדיין מוכר טוב זה אומר שהוא מוכר טוב ומי שמוכר פחות טוב אבל זה לא אומר שהוא מוכר טוב ביחס למי שיודע באמת איך למכור. אז אל תעבדו על עצמכם ושלא יעבדו עליכם.
שלא יעבדו עליך איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות להגביר את הביטחון העצמי שינוי חוסר ביטחון עצמי חיסרון או יתרון האם זה מה שאני רוצה ברחוב התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון איתור צרכי הלקוח מומחה במכירות nlp איך להצליח איך להצליח במכירות איך להשפיע על אחרים איך ללמוד איך ללמוד nlp איך ללמוד מכירות איך ללמוד שכנוע איך לשנות עמדות הצלחה הצלחה במכירות השפעה השפעה על אחרים להצליח להצליח במכירות להשפיע להשפיע על אחרים ללמוד ללמוד nlp ללמוד מכירות ללמוד שכנוע למידה לשנות עמדות מכירות נלפ שינוי שינוי עמדות שינוי עמדות ומכירות שינוי עמדות ושכנוע שינויים שכנוע שכנוע עצמי
2 שיטות שיווק, 2 שיטות מכירה, איך לשווק את העסק שלך? איך למכור את עצמך? איך למכור את העסק שלך? איך לשווק את עצמך? איך לבחור יועץ עסקי? איך לבחור מנטור? איפה ללמוד שיווק? איפה ללמוד מכירות? איפה ללמוד איך למכור? איפה ללמוד לשווק?
2 שיטות שיווק, 2 שיטות מכירה, איך לשווק את העסק שלך? איך למכור את עצמך? איך למכור את העסק שלך? איך לשווק את עצמך? איך לבחור יועץ עסקי? איך לבחור מנטור? איפה ללמוד שיווק? איפה ללמוד מכירות? איפה ללמוד איך למכור? איפה ללמוד לשווק?
... למכור את העסק שלך? איך לשווק את עצמך? איך לבחור יועץ עסקי? איך לבחור מנטור? איפה ללמוד שיווק? איפה ללמוד מכירות? איפה ללמוד איך למכור? איפה ללמוד לשווק? מהן שתי שיטות השיווק והמכירה המרכזיות? קיימות בעולם שתי שיטות עיקריות לשיווק ... ולתת להם להכיר את המוצר לפני שהם מחליטים לקנות אותו. איך לשווק את העסק שלך? איך לבחור יועץ עסקי? איך ללמוד מכירות? ממי ללמוד שיווק? איך לגרום ללקוחות לקנות? טיפים לשיווק עצמי איך להבחין במנטור טוב? ממי ללמוד מכירות? ממי ללמוד שיווק? שקרים של מנטורים, המלצות של לקוחות, לקוחות ממליצים, לתת ללקוח להתנסות במוצר בחינם, איך לגרום ללקוחות ...
טעויות של NLP, טעויות של שכנוע, טעויות של מכירות, איך ללמוד NLP? איך ללמוד לשכנע? ממי ללמוד NLP, איפה ללמוד NLP? איפה ללמוד מכירות? איפה ללמוד שכנוע? איך ללמוד נכון? לימוד NLP
טעויות של NLP, טעויות של שכנוע, טעויות של מכירות, איך ללמוד NLP? איך ללמוד לשכנע? ממי ללמוד NLP, איפה ללמוד NLP? איפה ללמוד מכירות? איפה ללמוד שכנוע? איך ללמוד נכון? לימוד NLP
... טעויות של שכנוע, טעויות של מכירות, איך ללמוד NLP? איך ללמוד לשכנע? ממי ללמוד NLP, איפה ללמוד NLP? איפה ללמוד מכירות? איפה ללמוד שכנוע? איך ללמוד נכון? לימוד NLP איך ללמוד שכנוע ומכירות בצורה אפקטיבית? כדי ללמוד שכנוע, מכירות או ... וליישם אותה בצורה הטובה ביותר. מהם החוקים הבסיסיים של שכנוע? איך לשכנע בצורה אפקטיבית? מהם המכשולים בלימוד NLP? כיצד ללמוד מכירות בצורה מקצועית? למה חשוב להבין את הרציונל מאחורי טכניקות שכנוע? איך ללמוד שכנוע ומכירות בצורה אפקטיבית? אם אתם לומדים ... להיות שכנע ומוכר מוצלח באמת. מהם החוקים הבסיסיים של שכנוע? איך לשכנע בצורה אפקטיבית? מהם המכשולים בלימוד NLP? כיצד ללמוד מכירות בצורה מקצועית? למה חשוב להבין את הרציונל מאחורי טכניקות שכנוע? שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על אחת מהטעויות ...
ראיון עבודה / שיחת מכירה / ניהול משא ומתן / זיהוי צרכי הלקוח / מכירות
...המוכר, לנסות להבין כמה שיותר טוב, את המטרות ואת הרצונות של האדם שאותו הוא רוצה לשכנע, שהוא הלקוח הפוטנציאלי. דהיינו, שלב ראשון, נסה להבין את המטרות ואת הרצונות של האדם שמולך. לאחר מכן ובשלב השני, עליך לנסות למצוא נקודות התאמה, בין הרצונות והצרכים של הלקוח הפוטנציאלי, לבין הדבר שאותו אתה רוצה למכור לו. עליך לנסות להבין עם עצמך, איך בדיוק המוצר שלך, מסוגל לענות על הצרכים של הלקוח הפוטנציאלי, ואיך בדיוק המוצר שלך, מסוגל לסייע ללקוח הפוטנציאלי וכיוב. בשלב הבא והשלישי, על האדם לנסות לחשוב, כיצד הוא גורם...
מכירות - מתי משווקים את המוצר? ומתי משווקים את המוכר כדי למכור את המוצר?
...אמיתי וטוב, הרי שזה שאומר אותו, יכול לומר את הרעיון עצמו, בלי כל מיני עטיפות חיצוניות של הרעיון. כי האדם עצמו יכול להבין את הרעיון, ולראות שהוא באמת עוזר לו ושהוא טוב. אבל, כאשר הרעיון והמוצר הרעיוני הוא לא מספיק טוב, אז כדי למכור את המוצר, לשם כך צריך לעטוף אותו בכל מיני עטיפות. ואיך מוכרי הרעיונות עוטפים את המוצר הרעיוני שלהם? על ידי זה שהם מנסים לפאר ולשבח את המוצר, על ידי זה שהם מספרים בשבחו של המוכר, דהיינו, מנסים לספר כמה הם חכמים וכולי. ומי שאין לו מה למכור, ומי שהמוצר שלו לא ממש טוב, הוא...
פרסום / שיווק / מכירות - מהו שיווק / פרסום נכון? ומהי משמעותו הרוחנית?
...התועלת הסופית שהוא ישיג מהמוצר. כי אם מטרת הפרסום היא אך ורק כדי לעשות ללקוח טיזינג וכדי ליצור אצלו את הרצון לקבל מידע נוסף על המוצר, הרי שבמקרה כזה לא בהכרח שצריך לחשוף ללקוח את הדרך שבה הוא ישיג את המטרה שלו. ואפשר לגרות וליצור עניין אצל הלקוח, בכך שמציגים לו את התועלת הסופית שאותה הוא רוצה להשיג. אבל, אם מטרת הפרסום היא כדי להוביל את הלקוח לביצוע רכישה, אז למרות שהדגש של הפרסום צריך להיות על התועלת הסופית שהלקוח משיג, אף על פי כן, צריך לפרט לו גם על המוצר, וזה מכמה סיבות. והסיבה הראשונה היא,...
רומן עם הבוס, רומן מחוץ לנישואים, לנהל רומן במקום העבודה, אסטרטגיית מכירות, זוגיות, איך לגרום למישהו לאהוב אותך, איך לגרום למישהו להתאהב בך, איך לגרום לגבר לרצות אותך
רומן עם הבוס, רומן מחוץ לנישואים, לנהל רומן במקום העבודה, אסטרטגיית מכירות, זוגיות, איך לגרום למישהו לאהוב אותך, איך לגרום למישהו להתאהב בך, איך לגרום לגבר לרצות אותך
...האפשריים מנקודת מבטו של הבוס. לדוגמה, ברומן במקום העבודה יש יתרונות כמו ריגוש, הנאה ותחושת סיפוק, ומצד שני יש חסרונות משמעותיים, כגון סיכון לפגיעה במקום העבודה, פחד מעזיבה או פגיעה ביחסי עבודה עתידיים. אליעד מדגיש שהניתוח חייב להיות דרך העיניים של האדם האחר ולא מנקודת מבט אישית. כיצד להבליט יתרונות ולהחליש חסרונות? אחרי שמזהים את היתרונות והחסרונות, צריך לפעול בשתי דרכים במקביל: להגדיל את היתרונות: אם היתרון המרכזי הוא ריגוש, צריך לגרום לבוס להרגיש כמה שיותר את השעמום במצב הקיים, וכמה הריגוש יהפוך...
שיטות מכירה, שיטות שכנוע, שיטות משא ומתן - מהי השיטה הטובה ביותר? אומנות המכירה, אומנות השכנוע, שיטת מכירות משולבת, שיטת שכנוע משולבת
...מוגדרת, שנחשבת לשיטה הטובה ביותר שקיימת. ובהחלט כן קיימת שיטה לא מוגדרת, שהיא השיטה המנצחת למכירות ולשכנע אנשים. אבל זאת שיטה לא מוגדרת, כפי שיתבאר להלן. והרעיון הוא, שמי שיתבונן בעין אמיתית על העניין, יראה, כי בכל שיטה ושיטה של מכירות, תמיד יש בה ויהיו בה, גם יתרונות יחסיים וגם חסרונות יחסיים אחרים. כי האדם שאותו רוצים לשכנע, הוא מורכב ממכלול שלם של רעיונות ושל דעות שונות. וכאשר רוצים לשכנע אדם אחר לחשוב בצורה כלשהי ולפעול בצורה כלשהי, לשם כך צריכים לתת מענה שלם, לסך כל הצרכים של אותו האדם, שאותו...
ניהול משא ומתן עסקי, לשכנע לקוחות, טכניקות לשכנוע, כסף, שיחת מכירה, לקיחת סיכונים, שוק ההון, להשקיע בבורסה, הגדלת מכירות, מפחד לקחת סיכונים, איך לסגור עסקאות
ניהול משא ומתן עסקי, לשכנע לקוחות, טכניקות לשכנוע, כסף, שיחת מכירה, לקיחת סיכונים, שוק ההון, להשקיע בבורסה, הגדלת מכירות, מפחד לקחת סיכונים, איך לסגור עסקאות
...100 שקלים, הוא אולי מוכן באמת לשלם 300 או אפילו 500, אם ישתכנע שהמוצר באמת טוב. לכן, כאשר המוכר מקבל מיד את ההצעה הראשונה של הלקוח, הוא למעשה גורם ללקוח לחשוב שהמוצר אינו שווה יותר. מדוע חשוב לא להסכים מיד להצעת המחיר הראשונה של הלקוח? אליעד מדגיש שכאשר מוכר מסכים להצעה הראשונה שהלקוח נתן, הוא מעביר ללקוח מסר שהמוצר שווה בדיוק את המחיר הנמוך, או אפילו פחות ממנו. הלקוח תופס זאת כאילו הוא היה יכול להציע אפילו מחיר נמוך יותר. במצב כזה, הלקוח מתחיל לפקפק בערך של המוצר וחושב שאולי מדובר בעסקה גרועה....
מכירות / שיווק / שכנוע - איך לשכנע לקוחות לקנות את המוצר שלך? מחויב או אפשרי?
...מסוים. ונקודת מבט אחרת, היא נקודת מבט של גם משהו מסוים. לדוגמה: יש לקוח שחושב שהוא צריך שיהיה לו גם מוצר מסוים, בנוסף על המוצרים שכבר יש לו. ויש לקוח שחושב שהוא צריך שיהיה לו רק את אותו המוצר המסוים. ונשאל: איזה לקוח יש סיכוי גדול יותר, שהוא ירכוש את אותו המוצר? תשובה: כמובן שהלקוח שחושב שהוא צריך רק את אותו המוצר, יש סיכוי גדול יותר, לכך שהוא ירכוש את אותו המוצר. הרעיון הזה מבוסס על רעיון אחר עמוק יותר, והוא הרעיון של המחויב מול האפשרי. כל דבר בעולם שלנו, אפשר להתייחס אליו כאל דבר מחויב, שמחויב...
מכירות / שיווק / שכנוע - החלפת דעות - טיפול בהתנגדויות מכירה / טיפול בהתנגדויות לקוח / התנגדויות קשות / לקוח קשה / לקוח עוין - איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו?
...לא מוכן לקבל את השאלה למה, אז אפשר לנסות להחליף את השאלה למה לשאלה מה הסיבה או להשלמת משפט של וזה בגלל ש או וזה כי וכיוב. כי לפעמים הלקוח מתנגד לשימוש במילה אחת, ועדיין מוכן להשתמש במילים אחרות. ויש עוד דרך נוספת לגרום ללקוח לשאול את עצמו למה הוא ככ לא רוצה את המוצר. והיא, על ידי זה שהמוכר מוסיף את ההסבר למה הלקוח לא רוצה את המוצר. והרעיון הוא, שלפעמים הלקוח בטוח מבחינתו שהוא לא רוצה את המוצר. והלקוח מתייחס לזה כאל דבר שהוא מחויב. שמחויב בעיני הלקוח, שהוא לא ירצה את המוצר. והשאלה למה הוא לא רוצה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שינוי עמדות ושכנוע, שינוי עמדות ומכירות, איך לשנות עמדות? איך ללמוד מכירות? איך ללמוד שכנוע? איך ללמוד NLP? איך להצליח במכירות? השפעה על אחרים, להשפיע על אחרים, שכנוע עצמי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך ללמוד מכירות?, איך לחנך ילדים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור אהבה? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להיות מאושר ושמח? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להאמין בעצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למצוא זוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך ללמוד מכירות?, מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה יש רע בעולם? האם יש משמעות לחיים? האם יש אמת מוחלטת? למה לא להתאבד? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? מי ברא את אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
פחד יחסי ריגוש בחיים איך להיות בטוח שמשהו נכון? כל הזמן חושב ריכוז מחשבות איך להתמודד עם פוביות ופחדים? אני מפחד להתחיל עם בנות ללמוד לא לפחד משפטים של אמונה עצמית אהבה עצמית חיצונית אהבה אלוהית לאהוב פחות משהו למה אני רוצה אושר חיצוני? אושר לא תלוי איך לא לפחד ממחויבות זוגית? מתי להיות קשה להשגה מול בחורה? קבלת החלטות מפחידות מתלבט אם להיפרד להתמודד עם פחד גישה פתרון בעיות באופן ישיר מוטיבציה להתמודדות עם קשיים מה המטרה שלך? מחיר ללקוח לשכנע מישהו לא לחשוד בך להעניק לעצמך דרך הענקה לילד שלך לגרום לילד לאהוב ללמוד שאלות בתת מודע ליפול למלכודת גשמית קולות גנטיקה והפרעות נפשיות אני רוצה אותה אבל היא לא רוצה אותי איך לא להתגעגע לאקס? איך לדעת איזה שריר עובד יותר... לג פרס או סקוואט אמונה באלוהים וכתות להאמין באלוהים למרות השואה הארה של מורים רוחניים הרגשת הארה איך נכתב הספר להיות אלוהים? הספר להיות אלוהים הוא הספר הכי חכם בעולם איך כסף עובד? איך לעשות כסף בקלות במשבר הקרונה? למה היא משמעות החיים שלי? משמעות החיים של החילונים להתמודד עם מוניטין שלילי בפייסבוק איך להתמודד עם מיתוג שלילי בגוגל? בחירה ללא רצון רובוטים מה היה קיים לפני שהעולם היה קיים? האם העולם מחודש? עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי להצלחה, מאמן אישי לקשב וריכוז, אימון אישי קריירה בנושאי איך ללמוד מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4063 שניות - עכשיו 19_09_2025 השעה 21:36:23 - wesi1