אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה להצליח במכירות ✔שינוי עמדות ושכנוע, שינוי עמדות ומכירות, איך לשנות עמדות? איך ללמוד מכירות? איך ללמוד שכנוע? איך ללמוד NLP? איך להצליח במכירות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
9:40שינוי עמדות ושכנוע, שינוי עמדות ומכירות, איך לשנות עמדות? איך ללמוד מכירות? איך ללמוד שכנוע? איך ללמוד NLP? איך להצליח במכירות? השפעה על אחרים, להשפיע על אחרים, שכנוע עצמי
מהו שינוי עמדות ואיך הוא משפיע על מכירות?

אליעד כהן מציג את הרעיון המרכזי של שינוי עמדות במהלך מכירה ומסביר איך כדאי לגשת אליו. במקום להתמקד בטכניקות מכירה חיצוניות בלבד, יש להתמקד בהבנה עמוקה של שינוי רעיונות ועמדות אצל אנשים. כשהלקוח לא רוצה לקנות, השאלה היא לא רק "מה אמרת לו שיקנה", אלא כיצד ניתן לשנות את העמדה שלו כלפי המוצר או השירות. כלומר, מדובר בתהליך שבו אנו מחזקים את הדעות החיוביות ומחלישים את הדעות השליליות שיש ללקוח לגבי המוצר.

כיצד שינוי עמדות בא לידי ביטוי במכירה?

הדברים מוסברים עם דוגמה של לקוח שמתאר את המוצר כ"רע ב - 20% וטוב ב - 80%", והמטרה במכירה היא לשנות את הפרופורציה הזאת, כלומר, להחמיר את התפיסה החיובית של המוצר ולשנות את הרעיון שהוא חשב עליו לפני. ברוב המקרים, כאשר אדם לא רוצה לקנות משהו, מדובר בעניין של דעות הפוכות או לא החלטיות, ובמכירה יש לשנות את הדעה של הלקוח בנוגע למוצר.

מדוע לימוד שינוי עמדות הוא קריטי?

המרצה מציין כי שינוי עמדות הוא לא רק נושא של מכירות, אלא מיומנות שניתן להפעיל במגוון תחומים בחיים. לשם הדגמה, הוא מבקש לחשוב כיצד נוכל לשנות את הדעה של אדם שמחפש תפוח שהוא טעים, ולשכנע אותו שהוא טעים פחות או לא טעים בכלל. ככל שמצליחים להפעיל את עקרונות שינוי העמדות בהקשרים שונים, כך מתחדד היכולת לשכנע גם במכירות.

כיצד להתאמן על שינוי עמדות בחיים היומיומיים?

אליעד מציע לנצל כל הזדמנות בחיים היומיומיים להתאמן על שינוי דעות של אנשים. אם מישהו אומר "אני חושב שהבניין הזה יפה", ניתן לנסות לשכנע אותו שהוא לא כל כך יפה או שהוא יפה יותר מכפי שחשב. זהו תרגול שמחייב לתקוף כל דעה ולהיות פתוחים לשנות אותה, אפילו אם מדובר בשינוי חיוּבי או שלילי.

האם שינוי עמדות קשור גם לשכנוע עצמי?

המרצה מבהיר כי שינוי עמדות לא צריך להתבצע רק כלפי אחרים, אלא גם כלפי עצמנו. לדוגמה, אם אדם סבור שמשהו טוב, הוא יכול לשכנע את עצמו בהפך, שהדבר רע. אם הוא בטוח במשהו, הוא יכול להטיל ספק בעצמו ולהתחיל לחשוב מחדש. זו מיומנות שמי שלומד לשלוט בה יוכל לשמש אותה לא רק בתהליך מכירה, אלא גם בעבודת עצמם.

הקשר בין שינוי עמדות לבין מכירות מוצלחות

מכירה מוצלחת, לפי אליעד, אינה נובעת רק מהעברת מידע, אלא מתהליך שבו המוכר משנה את עמדת הלקוח. אם הלקוח לא היה מעוניין לקנות את המוצר בתחילה, אבל בסופו של דבר הוא כן קונה, סימן שהתרחש שינוי עמדות אצלו. המפתח להצלחה במכירה טמון בהבנה איך לשנות דעות של אחרים.

איך להתמחות בשינוי עמדות?

המרצה ממליץ לאנשים שמעוניינים ללמוד מכירה להתמקד במיומנות שינוי עמדות באופן כללי. כשמישהו אומר "אני לא בטוח", המטרה היא לשנות את דעתו ולהפוך אותו לבטוח, וכשאדם אומר "זה רע", המטרה היא לשנות את דעתו ולשכנע אותו שזה טוב. כל דעה היא הזדמנות לתרגל את השינוי הזה, ואליעד מציע להתאמן על כל דעה שמישהו מביע כדי לשלוט במיומנות זו.

כיצד להעמיק בשינוי עמדות?

לאחר שהאדם לומד לשנות עמדות כלפי אחרים, אליעד מציע להמשיך ולהתעמק בכך דרך שליטה בשינוי עמדות גם כלפי עצמו. כל שינוי בעמדה מאפשר להתקדם ולהתמקצע יותר בתהליכי השכנוע במכירות. כאשר אדם מצליח לשנות את עמדתו בנוגע למשהו, הוא יהיה מסוגל לשכנע גם אחרים לשנות את דעתם.

איך שינוי עמדות קשור לשכנוע במכירה?

לסיכום, אליעד מסביר כי כל מכירה מוצלחת היא תוצאה של שינוי עמדה אצל הלקוח, ולכן על המוכר להכיר לעומק את מנגנון שינוי העמדות כדי למכור ביעילות. שינוי עמדה הוא המפתח להצלחה במכירות, לא טכניקות שכנוע שטחיות, אלא הבנת האסטרטגיות שעומדות מאחורי שינוי רעיונות של אחרים.
למה כדאי לראות במכירות תהליך של שינוי עמדות?

מוסבר שכאשר אדם רוצה ללמוד למכור או לשכנע, לא מומלץ להתרכז רק בטכניקות מכירה חיצוניות, אלא דווקא בהבנה עמוקה של שינוי רעיונות ועמדות אצל אנשים. במקום להסתכל על המכירה כעל פעולה שבה "מישהו לא רצה ועכשיו הוא רוצה", מתמקדים בהבנה שיש לאדם בראש דעות שונות על המוצר או השירות, והמטרה האמיתית היא לשנות את הדעה הקיימת שלו.

איך שינוי עמדות בא לידי ביטוי בתהליך המכירה?

מתואר מצב שבו לקוח עשוי לחשוב על מוצר מסוים כעל "20% רע ו - 80% טוב" או כל חלוקה אחרת של יתרונות וחסרונות. בתהליך המכירה עצמו למעשה מנסים לחזק את הדעה שהמוצר טוב עבורו ולחלש את הדעה שהמוצר רע עבורו. לכן, המכירה היא תהליך של שינוי דעות: לשכנע את הלקוח שההיבט הטוב גובר על הרע, או לשנות את הפרופורציות של טוב ורע שהוא מייחס למוצר.

מדוע מומלץ ללמוד שינוי עמדות בכל תחומי החיים?

מוסבר שלימוד שינוי עמדות הוא נרחב בהרבה מאשר רק מכירות. אפשר להתאמן על כל נושא, לאו דווקא בענייני מכירה:
  • אם מישהו חושב שתפוח הוא טעים, איך משכנעים אותו שתפוח אינו טעים?
  • אם מישהו משוכנע שצריך לבצע פעולה כלשהי, כיצד מראים לו שאולי לא צריך?
  • אם מישהו טוען "זה גם טוב וגם רע", כיצד משכנעים אותו שזה רק טוב או רק רע?
  • אם מישהו בטוח שדבר מה נכון, האם אפשר להוביל אותו להטיל ספק ולהכיר בכך שאולי אינו בטוח?
שאלות אלה ממחישות כיצד ניתן לתרגל שינוי עמדות במגוון הקשרים, ולא רק בעת מכירה ללקוח בחנות.

איך להתאמן על שינוי עמדות בחיי היומיום?

מוסבר שאדם שרוצה להיות מומחה בשכנוע או מכירות, צריך לנצל כל הזדמנות שבה מישהו מביע דעה כלשהי, ולהתאמן על שינוי הדעה הזו. דוגמאות:
  • אם מישהו אומר "אני חושב שהבניין הזה יפה", אפשר לנסות לשכנע אותו שהוא לא כל כך יפה, או להפך, שהוא אפילו יותר יפה ממה שהוא חשב.
  • אם מישהו אומר "אני מעדיף להדליק את האור", אפשר לנסות לשכנע אותו לכבות את האור או להנמיך את העוצמה שלו.
  • אם מישהו טוען "אני לא בטוח אם לקנות את המוצר", אפשר לנסות לשכנע אותו להיות בטוח בכך שזה כדאי.
כל דעה שאדם מביע יכולה לשמש בסיס לתרגול יכולת השכנוע ושינוי העמדות: אפשר להקצין את הדעה, להחליש אותה או להפוך אותה לגמרי.

כיצד שינוי עמדות קשור גם לשכנוע עצמי?

מוסבר שלא רק האחר הוא מושא לשינוי העמדה, אלא אפשר להתאמן על כך גם ברמה האישית. אם אדם סבור שמשהו טוב, הוא יכול לנסות לשכנע את עצמו באפשרות ההפוכה שהוא רע, או להגדיל את המינון ולהחליט שהוא "הכי טוב בעולם".

אותו עיקרון חל גם בכיוון ההפוך: אם אדם משוכנע במשהו באופן מוחלט, אפשר לתרגל ערעור של הביטחון הזה. ברגע שהאדם לומד לשנות את העמדות של עצמו, הוא יוכל גם ליישם זאת על שינוי עמדות של אחרים בצורה משכנעת יותר, וזה ישמש אותו בין היתר בתהליכי מכירה.

מה הקשר בין יכולת שינוי עמדות לבין מכירות מוצלחות?

נטען שכל מכירה מוצלחת היא בעצם תוצר של שינוי עמדה אצל הלקוח. אם מישהו לא קנה את המוצר קודם לכן ועכשיו כן קונה אותו, בהכרח התרחשה אצלו תזוזה מחשבתית לגבי המוצר. לכן, אדם שיש לו יכולת גבוהה בשינוי העמדות של אחרים (וגם של עצמו) יצליח יותר במכירות לעומת אדם שמכיר רק משפטי שכנוע או טכניקות חיצוניות. הרעיון הוא להבין לעומק את המנגנון של שינוי דעות, וכך ליישם זאת ביתר קלות במעמד המכירה.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת עוד טיפ בנושא של איך ללמוד שכנוע איך ללמוד מכירות, בן אדם החליט מחליט שהוא רוצה להתמקצע רוצה לדעת למכור רוצה לדעת לשכנע וכו'. והטיפ שלי הוא כזה אם אתה רוצה לדעת איך למכור במקום להתמקד בשיטות מכירה תתמקד בשיטות לשינוי עמדות ושינוי רעיונות. מה זאת אומרת? זאת אומרת תהליך של מכירה בן אדם בא אתה משכנע אותו "אני אגיד לקוח הוא יקנה" הוא לא יקנה כן יקנה השאלה היא מי שמסתכל על זה לעומק רואה שבעצם ניתן להסתכל תהליך של מכירה כעל תהליך של שינוי רעיונות שינוי עמדות.

מה זאת אומרת? זאת אומרת שבסופו של דבר כשהלקוח קונה את המוצר אז זה לא רק "שכנעתי אותו לקנות את המוצר" או "הלקוח לא רצה לקנות את המוצר" זה לא רק ככה יש עוד משהו מאחורה, ניתן לראות את זה בצורה יותר מופשטת ובצורה המופשטת בעצם ניתן לראות שהלקוח יש כביכול במציאות שלנו דעות, עכשיו בן אדם נגיד אומרים לו "בוא תקנה את המוצר יש איזה מוצר תקנה אותו" עכשיו בגדול ניתן להסתכל על זה כעל "שכנענו אותו לקנות את המוצר" אבל ניתן להסתכל על זה כעל "חיזקנו אצל הלקוח את הדעה בתוכו שאומרת לו שלקנות את המוצר הזה יותר טוב מלא לקנות את המוצר הזה".

מה זאת אומרת? זאת אומרת ניתן לראות את זה ככה כל מוצר יש הרבה דעות לגביו יש בעולם שלנו הרבה דעות מה טוב מה רע מה נכון מה לא נכון, עכשיו אפשר לראות את תהליך המכירה לא רק כאקט של מכירה ברמה החיצונית אלא כאקט של שכנוע ושינוי עמדות. זאת אומרת הבן אדם חושב איזה רעיון בראש שלו יש לו רעיון שאומר "אני לא יודע אם את זה טוב או רע לקנות את המוצר" או שיש לו אפילו בראש רעיון שאומר "זה רע לקנות את המוצר", או שיש לו בראש שלו רעיון שאומר "זה 20% רע 80% טוב, 80% טוב 20% רע" לא משנה ואנחנו בעצם כדי לסגור את העסקה אנחנו בעצם צריכים לשנות את הרעיון שיש לו בראש.

זאת אומרת ההתמקדות היא לא ב - "איך אני מוכר לו מה אני אומר לו כדי לקנות למכור" זה התהליך של המכירה והרכישה וכל הסיפור הזה הוא ביטוי חיצוני של תהליכי חשיבה שמתרחשים בראש של הקונה, בראש של הקונה יש לו כמו שני קולו בתוכו קול אחד שאומר לו "טוב תקנה את המוצר הזה זה מוצר טוב" יש לו קול אחר בראש שאומר לו "לא אל תקנה את המוצר הזה זה רע אל תקנה אותו" ובעצם הרעיון הוא שאנחנו צריכים לשנות את הדעה שלו לגבי המוצר. עכשיו מה זה אומר פרקטית מה אפשר לקחת מזה פרקטית? מה שאפשר לקחת פרקטית כשמישהו רוצה ללמוד מכירות צריך לנסות להתמקד באופן כללי איך משנים עמדות של אנשים, במקום ללכת ללמוד איך למכור או במקום ללמוד רק איך למכור לך תלמד בעיקר איך משנים דעות של אנשים.

כשמישהו חושב על תפוח שהוא טעים איך אתה יכול לשכנע אותו שזה לא טעים, כשמישהו חושב שצריך לעשות דבר מסוים איך אתה יכול לשכנע אותו שלא צריך לעשות דבר כזה כל דבר כל דעה, יש דעות אנשים יש להם דעות לך למישהו ברחוב תשאל אותו "מה אתה חושב על זה וזה מה אתה חושב?" יש לו דעה נכון? יכול להיות שיש לו דעה בעד יכול להיות שיש לו דעה נגד ויכול להיות שיש לו דעה שהוא לא יודע, יכול להיות שיש לו דעה שזה גם טוב וגם רע השאלה היא איך משנים עמדות של אנשים כמישהו אומר שזה טוב איך אתה יכול לשכנע אותו שזה רע כשמישהו אומר שזה רע איך אתה יכול לשכנע אותו שזה טוב, כמישהו אומר שהוא לא יודע איך אתה יכול לשכנע אותו שהוא כן יודע כמישהו אומר שהוא לא בטוח איך אתה יכול לשכנע אותו שהוא כן בטוח כשמישהו אומר שהוא בטוח איך אתה יכול לשכנע אותו שהוא לא בטוח, כמישהו אומר שנראה לו שרק הוא חושב ככה איך אתה יכול לשכנע אותו שכולם חושבים ככה כשמישהו אומר שכולם חושבים ככה איך אתה יכול לשכנע אותו שרק הוא חושב ככה.

בקיצור המפתח הוא שינוי עמדות ושינוי דעות מי שרוצה עוד פעם להיות מומחה במכירות שיתמקד באופן כללי איך משנים דעות של אנשים באופן כללי לך לרחוב תפוס מישהו, לרחוב זה כמטאפורה תפוס חבר סתם דיון עם אנשים מישהו אמר תגיד לעצמך "אני רוצה לשנות את הדעה שלו מה הוא אמר?" לא משנה באיזה נושא לא משנה באיזה עניין הוא אמר שהוא רוצה גרעינים הוא אמר שהוא לא רוצה גרעינים, הוא אמר שהוא רוצה שידליקו את האור הוא אמר שהוא רוצה שלא ידליקו את האור, הוא אמר שהוא רוצה שינמיכו את הווליום הוא אמר שהוא רוצה שיגבירו את הווליום, לא משנה מה הוא אמר בכלל אתה מסוגל לשכנע אותו לחשוב אחרת? שמה להתמחות בדברים האלה.

קח דעות של אנשים מישהו מביע את דעתו אומר אתה אומר לו "וואלה אני חושב שזה מאוד יפה איך שהבניין הזה" אתה יכול לשכנע אותו שזה לא יפה אתה יכול לשכנע אותו שזה לא מאוד יפה אלא זה יפה פחות, אתה יכול לשכנע אותו שזה לא מאוד יפה אלא הכי יפה בעולם? לאו דווקא לקטע הפוך אפילו להקצין יותר מישהו אומר שזה יפה תשכנע אותו שזה לא יפה, מישהו אומר שזה יפה תשכנע אותו שזה פחות יפה תשכנע אותו שזה יותר יפה, לא משנה שינוי עמדות בכל תחום כל דעה שבן אדם אומר "אני רוצה ככה תביא לי ככה, אני חושב ככה נראה לי שככה, אתה יודע אני חושב שככה זה ככה, לא זה טוב זה לא טוב, זה כדאי לא כדאי, זה בעד זה נגד, הוא חכם הוא טיפש" לא משנה דעות המון דעות, אתה רוצה להתמחות במכירות רוצה לדעת לשכנע להצליח למכור ללקוחות שלך בחנות? תשאל את עצמך "איך אני משנה את הדעה של הבן אדם שעכשיו אמר את מה שהוא אמר".

בן אדם אמר "אני רוצה משהו", "איך אני יכול לשנות את הדעה שלו?" לשנות אותה להפוך לכיוון אחד ולשנות אותה הפוך לכיוון השני כי כל דבר יש לו גם אפשר להקצין אותו ליותר וגם אפשר להחליש אותו פחות "איך אני עושה את זה?". בקיצור להתמחות בשינוי עמדות באופן כללי ולא רק במכירות כי תזכרו למכור למישהו משהו זה ביטוי של זה שהצלחנו לשנות את העמדה שלו ביחס לרכישת המוצר, זה הסיפור אתה רוצה שמישהו ירכוש את המוצר אתה צריך לשנות את העמדה שלו ביחס לרכישה אבל זה שינוי עמדות זה לא "ללמוד מכירות" זה ללמוד שינוי עמדות איך לשנות עמדות של אנשים ויש אין סוף מידע בדברים האלה שצריך ללמוד אותו.

וכמובן שמי שרוצה עוד יותר להעמיק בדבר עוד אחת מהדרכים להעמיק בדבר היא שכל פעם כאשר בן אדם משנה את העמדה שלו הוא צריך לשאול את עצמו "למה שיניתי את העמדה שלי מה גרם לי לשנות את העמדה שלי", כל פעם כשבן אדם בטוח שמשהו נכון "איך אני יכול לשכנע את עצמי שזה לא נכון" כשבן אדם חושב מחשבה על משהו "רגע אני חייב לחשוב על זה או שאני יכול לחשוב על זה אחרת". הבנתם? שימו לב יש ללכת מישהו שאומר משהו סתם יושבים אנשים הוא אומר "בוא נשכנע אותו הפוך מה הוא אמר? אני רוצה לשכנע אותו הפוך זה מה שאני רוצה הפוך לשכנע אותו" לאו דווקא הפוך במובן ההפוך אלא הפוך במובן ההפוך, זאת אומרת מישהו אמר "צריך לעשות ככה וככה" לשכנע אותו הפוך זה או לשכנע אותו "לא צריך" או לשכנע אותו "לא חייבים", או לשכנע אותו "נכון שצריך לעשות ככה אבל צריך לעשות גם ההפך" או לשכנע אותו "מה פתאום צריך חייבים לעשות ככה חבל שלא עשו את זה כבר אתמול".

בקיצור הכוונה היא לשכנע אותו במשהו שונה ממה שהוא חושב כרגע לכל מיני צדדים או לשכנע אותו "למה אתה אומר שצריך הרי אי אפשר לדעת שצריך או לא כי גם צריך וגם לא צריך", בקיצור אני לא אומר שדווקא לשכנע אותו בהפך אבל תנסה להזיז את העמדה שלו. אז 1. זה לשכנע אנשים כלפי חוץ 2. כל זה נכון גם לגבי לשכנע את עצמו אתה חושב דעה על משהו אתה מסוגל לשכנע את עצמך לחשוב אחרת, אתה חושב על משהו שהוא טוב אתה מסוגל לשכנע את עצמך שזה רע, אתה חושב על משהו שהוא טוב אתה מסוגל לשכנע את עצמך שהוא הכי טוב בעולם, אתה חושב על משהו שהוא רע אתה יכול לשכנע את עצמך שזה לא טוב ולרע, אתה יכול לשכנע את עצמך שאו שזה טוב או שזה לא משנה אבל זה לא רע או שזה טוב או שזה טוב ולא משנה אבל זה לא רע, אתה יכול לשכנע את עצמך שזה גם טוב וגם רע, אתה יכול לשכנע את עצמך שזה גם יפה וגם לא יפה, אתה יכול לשכנע את עצמך שזה יותר יפה ממה שאתה חושב, "כן הנה" ועכשיו אתה יכול עכשיו עוד יותר יפה "נכון" אתה יכול לשכנע את עצמך שזה עוד יותר יפה, לא משנה מה שכנעת את עצמך אתה יכול להמשיך לשכנע את עצמך עוד יותר להפך לפה לשם, לשם לפה?

זה תרגול שבן אדם יכול לתרגל על עצמו עם עצמו על עצמו מי שעושה את הדברים האלה ממילא יהיה לו יותר קל לשכנע אחרים מי שמשכנע אחרים יהיה לו יותר קל לשכנע את עצמו ובכל מקרה יהיה לו יותר קל למכור ללקוחות. ומי שלא יודע לשכנע אחרים בכל תחום מי שאומר "לא אני יודע למכור אבל אני אין לי מושג מישהו שחושב ככה איך אני יכול לשכנע אותו אחרת מאיפה אני יודע" אז כנראה שגם במכירות הוא לא יותר מדי טוב כי עדיין מוכר טוב זה אומר שהוא מוכר טוב ומי שמוכר פחות טוב אבל זה לא אומר שהוא מוכר טוב ביחס למי שיודע באמת איך למכור. אז אל תעבדו על עצמכם ושלא יעבדו עליכם.
חשיבה הצרכים של הלקוח הכוונה לשאול השפעה שאלה להתחיל להגדיל את הביטחון העצמי ביטחון עצמי ירוד להיות מומחה הצלחה ב nlp איך להצליח איך להצליח ב איך להצליח במכירות איך ללמוד איך ללמוד nlp איך ללמוד מכירות איך ללמוד שכנוע איך לשנות איך לשנות עמדות במכירות הצלחה הצלחה ב הצלחה במכירות השפעה השפעה על אחרים להצליח להצליח ב להצליח במכירות להשפיע להשפיע על להשפיע על אחרים ללמוד ללמוד nlp ללמוד מ ללמוד מכירות ללמוד שכנוע למידה לשנות לשנות עמדות מכירות נלפ שינוי שינוי עמדות שינוי עמדות ומכירות שינוי עמדות ושכנוע שינויים שכנוע שכנוע עצמי
להצליח במכירות / לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 1
להצליח במכירות לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? ... ישתכנע ויקנה את המוצר. ומי שרוצה להצליח במכירות ומי שרוצה להצליח בעסקים ולהצליח למכור ללקוחות מוצר או רעיון ... וכדי לדעת במה בדיוק להתמקד, כדי להצליח במכירות וכדי להצליח לשכנע אנשים. ובכל מקרה אפשר להבין, שהבנה של ...
הסוד להצליח במכירות, לעבוד במכירות, לעבוד בטלמרקטינג, לא אוהב למכור, שונא למכור, לאהוב למכור, מפחד למכור, פחד ממכירות, לא רוצה למכור, מרגיש רע למכור, להרגיש טוב למכור
הסוד להצליח במכירות, לעבוד במכירות, לעבוד בטלמרקטינג, לא אוהב למכור, שונא למכור, לאהוב למכור, מפחד למכור, פחד ממכירות, לא רוצה למכור, מרגיש רע למכור, להרגיש טוב למכור
... להצליח במכירות, לעבוד במכירות, לעבוד בטלמרקטינג, לא אוהב למכור, שונא למכור, לאהוב למכור, מפחד למכור, פחד ממכירות, לא רוצה למכור, מרגיש רע למכור, להרגיש טוב למכור מה הסוד להצלחה במכירות? ההצלחה במכירות תלויה במידה רבה בהבנת פרדוקסים פנימיים שמלווים את המקצוע. אליעד מסביר את האתגרים הנפשיים והרגשיים שמלווים את אנשי המכירות, במיוחד אנשים שפוחדים מהמכירה, ... ולכן לא תישאר לו עבודה. אליעד מסביר שההצלחה במכירות תמיד תלויה במוכר וביכולת שלו להתמודד עם הכישלונות - אחד מצליח, אחד נכשל, זה תלוי בהצלחה של כל מכירה. לדוגמה, אדם במכירות יכול להרגיש את התחושת הישג רק ... מה עושה את אנשי המכירות למצליחים? הצלחה במכירות לא תמיד נמדדת במכירות עצמן, אלא גם בכמה האנשים המצליחים באמת אוהבים את תהליך המכירה. אנשים מצליחים בתחום זה לא בהכרח בגלל שמכרו הרבה, אלא בגלל שהם נהנים ... מה שמוביל להצלחה רבה יותר במכירה. איך להצליח במכירות? מהו פרדוקס המכירה? מה הקשיים הנפשיים במכירות? מה עוזר להצליח במכירות? איך להתמודד עם פחד ממכירות? ...
איך להצליח במכירות? מה אתה מוכר ללקוח? מה הלקוח מחפש? מה הלקוח רוצה? איך להצליח למכור? מהי מהות המכירה? איך מוכרים ללקוח? איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים לקוחות? טיפים למכירות
איך להצליח במכירות? מה אתה מוכר ללקוח? מה הלקוח מחפש? מה הלקוח רוצה? איך להצליח למכור? מהי מהות המכירה? איך מוכרים ללקוח? איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים לקוחות? טיפים למכירות
... להצליח במכירות? מה אתה מוכר ללקוח? מה הלקוח מחפש? מה הלקוח רוצה? ... איך מוכרים ללקוח? איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים לקוחות? טיפים למכירות איך להצליח במכירות? מה אתה מוכר ללקוח? מה הלקוח מחפש? הצלחה במכירות תלויה במיקוד במהות של המכירה ולא בצורה שלה. הדבר ... לבדוק מה הלקוח רוצה ולספק לו את המענה המתאים. איך להבין את המהות בזמן אמת? המפתח להצלחה במכירה הוא לדעת להבחין מה הלקוח באמת רוצה בשיחה. במהלך ... מכירה טיפים למכירה יעילה מה הדבר הכי חשוב לעשות כדי שהמכירה תצליח? מה מהות של הצלחה במכירה? עכשיו, אתה תגיד לי לגרום ללקוח לחשוב שיש במוצר יותר ... זה נכון אבל תסביר את המהות של התשובה. בן אדם שאומר לי תקשיב, תן לי שיטה איך להצליח במכירות. דבר ראשון מתומצת שממנו נגזור הכל. כמו שאמרנו תביא ... יקנה זאת אומרת הלקוח יקנה בגלל שהוא יראה שיש לו תועלת. אליעד: יש דבר שבו תלוי אם תצליח במכירה או לא הדבר הוא כמה אתה ממוקד במהות של המכירה ולא ... שאתה אומר זה נכון. אבל זה לא עכשיו מהות העניין. מהות העניין היא כזאת, מי שרוצה להצליח במכירה צריך תמיד לזכור מה אני מוכר לו והקונספט צריך להיות ... אליעד: על עצמך, אל תעברו עכשיו נושא חברים. אני מסביר עוד פעם, לפעמים בן אדם לא מצליח במכירה כי הוא יותר מדי מתעסק במוצר שלו. לדוגמה שלום אני זה ...
שיווק ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק
שיווק ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק
... ומכירות, הצלחה במכירות , NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר ... בשפה. איך לשכנע אנשים? מהן טכניקות NLP? כיצד להשפיע על התת - מודע? הצלחה במכירות ושיווק איך להפוך רעיון לאפשרות? מה ההבדל בין רק לגם בשכנוע? ...
הדרכת מכירות, מה לא מלמדים אנשי מכירות? קורס לאנשי מכירות, בעיות רגשיות של אנשי מכירות, קשיים של אנשי מכירות, טיפים לאנשי מכירות, איך להצליח במכירות? איך למכור יותר? איך ללמוד למכור?
הדרכת מכירות, מה לא מלמדים אנשי מכירות? קורס לאנשי מכירות, בעיות רגשיות של אנשי מכירות, קשיים של אנשי מכירות, טיפים לאנשי מכירות, איך להצליח במכירות? איך למכור יותר? איך ללמוד למכור?
... של אנשי מכירות, טיפים לאנשי מכירות, איך להצליח במכירות? איך למכור יותר? איך ללמוד למכור? מה לא מלמדים בקורסי מכירות? ... על החסמים ולמכור בצורה אפקטיבית. מהו המפתח להצלחה במכירות? הצלחה במכירות תלויה בשני מרכיבים עיקריים: טכניקת מכירה נכונה ויכולת להתמודד עם ... משפיע? מדוע לא מספיק לדעת את הטכניקה כדי להצליח במכירה? מה הטעות או מה אחת הטעויות הכי מרכזיות בקורסים של מכירות, ... ויש מצבים שצריך לעשות הפוך, הדרך הכי טובה להצליח במכירות היא על ידי שתגיד, זה לא משנה מה תגיד עכשיו אתה רק צריך לדעת מתי ...
הדרכת אנשי מכירות, יעוץ לאנשי מכירות, מבוא לניתוח NLP, ללמוד למכור, ללמוד לשכנע, טיפים לאנשי מכירות, להשפיע על אנשים, להצליח במכירות, לשתול מחשבות, להצליח למכור, לנתח טקסטים, טקסט משכנע
הדרכת אנשי מכירות, יעוץ לאנשי מכירות, מבוא לניתוח NLP, ללמוד למכור, ללמוד לשכנע, טיפים לאנשי מכירות, להשפיע על אנשים, להצליח במכירות, לשתול מחשבות, להצליח למכור, לנתח טקסטים, טקסט משכנע
... אנשי מכירות, יעוץ לאנשי מכירות, מבוא לניתוח NLP, ללמוד למכור, ללמוד לשכנע, טיפים לאנשי מכירות, להשפיע על אנשים, להצליח במכירות , לשתול מחשבות, להצליח למכור, לנתח טקסטים, טקסט משכנע איך ניתן לנתח טקסטים ולהשפיע על אנשים במכירות? במהלך ההרצאה אליעד כהן מסביר כיצד ניתן להשפיע על אנשים ולהצליח במכירות באמצעות כלים של ניתוח טקסטים. אחד ...
להצליח במכירות / לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 2
להצליח במכירות לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך ...
NLP / סוגסטיה - מיקום הרעיון בציר הזמן - איך להחליש רעיונות? איך לחזק רעיונות? איך לשכנע אנשים? איך למכור יותר? איך להצליח במכירות? איך להצליח במשא ומתן? דיבייטינג / רטוריקה
... סוגסטיה - מיקום הרעיון בציר הזמן - איך להחליש רעיונות? איך לחזק רעיונות? איך לשכנע אנשים? איך למכור יותר? איך להצליח במכירות? איך להצליח במשא ומתן? דיבייטינג רטוריקה וכאן אבאר עוד שיטת שכנוע התת מודע של האדם השומע, באמצעות משחק ...
איך לשתול מחשבות בתת מודע? איך להעביר מסרים? איך שותלים מחשבה? שתילת מחשבות, טריקים לשכנוע, שיטות להעברת מסרים, להצליח למכור, להצליח במכירות, להצליח במשא ומתן
איך לשתול מחשבות בתת מודע? איך להעביר מסרים? איך שותלים מחשבה? שתילת מחשבות, טריקים לשכנוע, שיטות להעברת מסרים, להצליח למכור, להצליח במכירות, להצליח במשא ומתן
... לשתול מחשבות בתת מודע? איך להעביר מסרים? איך שותלים מחשבה? שתילת מחשבות, טריקים לשכנוע, שיטות להעברת מסרים, להצליח למכור, להצליח במכירות , להצליח במשא ומתן איך לשתול מחשבות בתת מודע? איך להעביר מסרים? איך שותלים ...
איך להצליח למכור? שכנוע אובייקטיבי, שכנוע סובייקטיבי, לזהות נקודת תורפה, איך לטפל בהתנגדות מכירה? איך לטפל בסירוב? התמודדות עם לקוח, לשתול מחשבות, ניהול משא ומתן, להצליח במכירות, רטוריקה
איך להצליח למכור? שכנוע אובייקטיבי, שכנוע סובייקטיבי, לזהות נקודת תורפה, איך לטפל בהתנגדות מכירה? איך לטפל בסירוב? התמודדות עם לקוח, לשתול מחשבות, ניהול משא ומתן, להצליח במכירות, רטוריקה
... אובייקטיבי, שכנוע סובייקטיבי, לזהות נקודת תורפה, איך לטפל בהתנגדות מכירה? איך לטפל בסירוב? התמודדות עם לקוח, לשתול מחשבות, ניהול משא ומתן, להצליח במכירות , רטוריקה מה ההבדל בין דיבור אובייקטיבי לדיבור סובייקטיבי? אובייקטיבי הוא דבר שנכון מצד עצמו, ללא קשר לדעתו או תחושתו של המתבונן. לדוגמה, כשאומרים ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שינוי עמדות ושכנוע, שינוי עמדות ומכירות, איך לשנות עמדות? איך ללמוד מכירות? איך ללמוד שכנוע? איך ללמוד NLP? איך להצליח במכירות? השפעה על אחרים, להשפיע על אחרים, שכנוע עצמי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: להצליח במכירות, איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור אהבה? איך לנהל את הזמן? איך להעריך את עצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לפרש חלומות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשפר את הזיכרון? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם גירושין? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחנך ילדים? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: להצליח במכירות, איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש בחירה חופשית? מה המשמעות של החיים? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? בשביל מה לחיות? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לתזונה נכונה, מאמן אישי להפרעות קשב, קואצ'ינג לילדים בנושא להצליח במכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.5000 שניות - עכשיו 16_06_2025 השעה 15:03:33 - wesi1