אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הצלחה במכירות ✔שינוי עמדות ושכנוע, שינוי עמדות ומכירות, איך לשנות עמדות? איך ללמוד מכירות? איך ללמוד שכנוע? איך ללמוד NLP? איך להצליח במכירות?...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
9:40שינוי עמדות ושכנוע, שינוי עמדות ומכירות, איך לשנות עמדות? איך ללמוד מכירות? איך ללמוד שכנוע? איך ללמוד NLP? איך להצליח במכירות? השפעה על אחרים, להשפיע על אחרים, שכנוע עצמי
מהו שינוי עמדות ואיך הוא משפיע על מכירות?

אליעד כהן מציג את הרעיון המרכזי של שינוי עמדות במהלך מכירה ומסביר איך כדאי לגשת אליו. במקום להתמקד בטכניקות מכירה חיצוניות בלבד, יש להתמקד בהבנה עמוקה של שינוי רעיונות ועמדות אצל אנשים. כשהלקוח לא רוצה לקנות, השאלה היא לא רק "מה אמרת לו שיקנה", אלא כיצד ניתן לשנות את העמדה שלו כלפי המוצר או השירות. כלומר, מדובר בתהליך שבו אנו מחזקים את הדעות החיוביות ומחלישים את הדעות השליליות שיש ללקוח לגבי המוצר.

כיצד שינוי עמדות בא לידי ביטוי במכירה?

הדברים מוסברים עם דוגמה של לקוח שמתאר את המוצר כ"רע ב - 20% וטוב ב - 80%", והמטרה במכירה היא לשנות את הפרופורציה הזאת, כלומר, להחמיר את התפיסה החיובית של המוצר ולשנות את הרעיון שהוא חשב עליו לפני. ברוב המקרים, כאשר אדם לא רוצה לקנות משהו, מדובר בעניין של דעות הפוכות או לא החלטיות, ובמכירה יש לשנות את הדעה של הלקוח בנוגע למוצר.

מדוע לימוד שינוי עמדות הוא קריטי?

המרצה מציין כי שינוי עמדות הוא לא רק נושא של מכירות, אלא מיומנות שניתן להפעיל במגוון תחומים בחיים. לשם הדגמה, הוא מבקש לחשוב כיצד נוכל לשנות את הדעה של אדם שמחפש תפוח שהוא טעים, ולשכנע אותו שהוא טעים פחות או לא טעים בכלל. ככל שמצליחים להפעיל את עקרונות שינוי העמדות בהקשרים שונים, כך מתחדד היכולת לשכנע גם במכירות.

כיצד להתאמן על שינוי עמדות בחיים היומיומיים?

אליעד מציע לנצל כל הזדמנות בחיים היומיומיים להתאמן על שינוי דעות של אנשים. אם מישהו אומר "אני חושב שהבניין הזה יפה", ניתן לנסות לשכנע אותו שהוא לא כל כך יפה או שהוא יפה יותר מכפי שחשב. זהו תרגול שמחייב לתקוף כל דעה ולהיות פתוחים לשנות אותה, אפילו אם מדובר בשינוי חיוּבי או שלילי.

האם שינוי עמדות קשור גם לשכנוע עצמי?

המרצה מבהיר כי שינוי עמדות לא צריך להתבצע רק כלפי אחרים, אלא גם כלפי עצמנו. לדוגמה, אם אדם סבור שמשהו טוב, הוא יכול לשכנע את עצמו בהפך, שהדבר רע. אם הוא בטוח במשהו, הוא יכול להטיל ספק בעצמו ולהתחיל לחשוב מחדש. זו מיומנות שמי שלומד לשלוט בה יוכל לשמש אותה לא רק בתהליך מכירה, אלא גם בעבודת עצמם.

הקשר בין שינוי עמדות לבין מכירות מוצלחות

מכירה מוצלחת, לפי אליעד, אינה נובעת רק מהעברת מידע, אלא מתהליך שבו המוכר משנה את עמדת הלקוח. אם הלקוח לא היה מעוניין לקנות את המוצר בתחילה, אבל בסופו של דבר הוא כן קונה, סימן שהתרחש שינוי עמדות אצלו. המפתח להצלחה במכירה טמון בהבנה איך לשנות דעות של אחרים.

איך להתמחות בשינוי עמדות?

המרצה ממליץ לאנשים שמעוניינים ללמוד מכירה להתמקד במיומנות שינוי עמדות באופן כללי. כשמישהו אומר "אני לא בטוח", המטרה היא לשנות את דעתו ולהפוך אותו לבטוח, וכשאדם אומר "זה רע", המטרה היא לשנות את דעתו ולשכנע אותו שזה טוב. כל דעה היא הזדמנות לתרגל את השינוי הזה, ואליעד מציע להתאמן על כל דעה שמישהו מביע כדי לשלוט במיומנות זו.

כיצד להעמיק בשינוי עמדות?

לאחר שהאדם לומד לשנות עמדות כלפי אחרים, אליעד מציע להמשיך ולהתעמק בכך דרך שליטה בשינוי עמדות גם כלפי עצמו. כל שינוי בעמדה מאפשר להתקדם ולהתמקצע יותר בתהליכי השכנוע במכירות. כאשר אדם מצליח לשנות את עמדתו בנוגע למשהו, הוא יהיה מסוגל לשכנע גם אחרים לשנות את דעתם.

איך שינוי עמדות קשור לשכנוע במכירה?

לסיכום, אליעד מסביר כי כל מכירה מוצלחת היא תוצאה של שינוי עמדה אצל הלקוח, ולכן על המוכר להכיר לעומק את מנגנון שינוי העמדות כדי למכור ביעילות. שינוי עמדה הוא המפתח להצלחה במכירות, לא טכניקות שכנוע שטחיות, אלא הבנת האסטרטגיות שעומדות מאחורי שינוי רעיונות של אחרים.
למה כדאי לראות במכירות תהליך של שינוי עמדות?

מוסבר שכאשר אדם רוצה ללמוד למכור או לשכנע, לא מומלץ להתרכז רק בטכניקות מכירה חיצוניות, אלא דווקא בהבנה עמוקה של שינוי רעיונות ועמדות אצל אנשים. במקום להסתכל על המכירה כעל פעולה שבה "מישהו לא רצה ועכשיו הוא רוצה", מתמקדים בהבנה שיש לאדם בראש דעות שונות על המוצר או השירות, והמטרה האמיתית היא לשנות את הדעה הקיימת שלו.

איך שינוי עמדות בא לידי ביטוי בתהליך המכירה?

מתואר מצב שבו לקוח עשוי לחשוב על מוצר מסוים כעל "20% רע ו - 80% טוב" או כל חלוקה אחרת של יתרונות וחסרונות. בתהליך המכירה עצמו למעשה מנסים לחזק את הדעה שהמוצר טוב עבורו ולחלש את הדעה שהמוצר רע עבורו. לכן, המכירה היא תהליך של שינוי דעות: לשכנע את הלקוח שההיבט הטוב גובר על הרע, או לשנות את הפרופורציות של טוב ורע שהוא מייחס למוצר.

מדוע מומלץ ללמוד שינוי עמדות בכל תחומי החיים?

מוסבר שלימוד שינוי עמדות הוא נרחב בהרבה מאשר רק מכירות. אפשר להתאמן על כל נושא, לאו דווקא בענייני מכירה:
  • אם מישהו חושב שתפוח הוא טעים, איך משכנעים אותו שתפוח אינו טעים?
  • אם מישהו משוכנע שצריך לבצע פעולה כלשהי, כיצד מראים לו שאולי לא צריך?
  • אם מישהו טוען "זה גם טוב וגם רע", כיצד משכנעים אותו שזה רק טוב או רק רע?
  • אם מישהו בטוח שדבר מה נכון, האם אפשר להוביל אותו להטיל ספק ולהכיר בכך שאולי אינו בטוח?
שאלות אלה ממחישות כיצד ניתן לתרגל שינוי עמדות במגוון הקשרים, ולא רק בעת מכירה ללקוח בחנות.

איך להתאמן על שינוי עמדות בחיי היומיום?

מוסבר שאדם שרוצה להיות מומחה בשכנוע או מכירות, צריך לנצל כל הזדמנות שבה מישהו מביע דעה כלשהי, ולהתאמן על שינוי הדעה הזו. דוגמאות:
  • אם מישהו אומר "אני חושב שהבניין הזה יפה", אפשר לנסות לשכנע אותו שהוא לא כל כך יפה, או להפך, שהוא אפילו יותר יפה ממה שהוא חשב.
  • אם מישהו אומר "אני מעדיף להדליק את האור", אפשר לנסות לשכנע אותו לכבות את האור או להנמיך את העוצמה שלו.
  • אם מישהו טוען "אני לא בטוח אם לקנות את המוצר", אפשר לנסות לשכנע אותו להיות בטוח בכך שזה כדאי.
כל דעה שאדם מביע יכולה לשמש בסיס לתרגול יכולת השכנוע ושינוי העמדות: אפשר להקצין את הדעה, להחליש אותה או להפוך אותה לגמרי.

כיצד שינוי עמדות קשור גם לשכנוע עצמי?

מוסבר שלא רק האחר הוא מושא לשינוי העמדה, אלא אפשר להתאמן על כך גם ברמה האישית. אם אדם סבור שמשהו טוב, הוא יכול לנסות לשכנע את עצמו באפשרות ההפוכה שהוא רע, או להגדיל את המינון ולהחליט שהוא "הכי טוב בעולם".

אותו עיקרון חל גם בכיוון ההפוך: אם אדם משוכנע במשהו באופן מוחלט, אפשר לתרגל ערעור של הביטחון הזה. ברגע שהאדם לומד לשנות את העמדות של עצמו, הוא יוכל גם ליישם זאת על שינוי עמדות של אחרים בצורה משכנעת יותר, וזה ישמש אותו בין היתר בתהליכי מכירה.

מה הקשר בין יכולת שינוי עמדות לבין מכירות מוצלחות?

נטען שכל מכירה מוצלחת היא בעצם תוצר של שינוי עמדה אצל הלקוח. אם מישהו לא קנה את המוצר קודם לכן ועכשיו כן קונה אותו, בהכרח התרחשה אצלו תזוזה מחשבתית לגבי המוצר. לכן, אדם שיש לו יכולת גבוהה בשינוי העמדות של אחרים (וגם של עצמו) יצליח יותר במכירות לעומת אדם שמכיר רק משפטי שכנוע או טכניקות חיצוניות. הרעיון הוא להבין לעומק את המנגנון של שינוי דעות, וכך ליישם זאת ביתר קלות במעמד המכירה.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת עוד טיפ בנושא של איך ללמוד שכנוע איך ללמוד מכירות, בן אדם החליט מחליט שהוא רוצה להתמקצע רוצה לדעת למכור רוצה לדעת לשכנע וכו'. והטיפ שלי הוא כזה אם אתה רוצה לדעת איך למכור במקום להתמקד בשיטות מכירה תתמקד בשיטות לשינוי עמדות ושינוי רעיונות. מה זאת אומרת? זאת אומרת תהליך של מכירה בן אדם בא אתה משכנע אותו "אני אגיד לקוח הוא יקנה" הוא לא יקנה כן יקנה השאלה היא מי שמסתכל על זה לעומק רואה שבעצם ניתן להסתכל תהליך של מכירה כעל תהליך של שינוי רעיונות שינוי עמדות.

מה זאת אומרת? זאת אומרת שבסופו של דבר כשהלקוח קונה את המוצר אז זה לא רק "שכנעתי אותו לקנות את המוצר" או "הלקוח לא רצה לקנות את המוצר" זה לא רק ככה יש עוד משהו מאחורה, ניתן לראות את זה בצורה יותר מופשטת ובצורה המופשטת בעצם ניתן לראות שהלקוח יש כביכול במציאות שלנו דעות, עכשיו בן אדם נגיד אומרים לו "בוא תקנה את המוצר יש איזה מוצר תקנה אותו" עכשיו בגדול ניתן להסתכל על זה כעל "שכנענו אותו לקנות את המוצר" אבל ניתן להסתכל על זה כעל "חיזקנו אצל הלקוח את הדעה בתוכו שאומרת לו שלקנות את המוצר הזה יותר טוב מלא לקנות את המוצר הזה".

מה זאת אומרת? זאת אומרת ניתן לראות את זה ככה כל מוצר יש הרבה דעות לגביו יש בעולם שלנו הרבה דעות מה טוב מה רע מה נכון מה לא נכון, עכשיו אפשר לראות את תהליך המכירה לא רק כאקט של מכירה ברמה החיצונית אלא כאקט של שכנוע ושינוי עמדות. זאת אומרת הבן אדם חושב איזה רעיון בראש שלו יש לו רעיון שאומר "אני לא יודע אם את זה טוב או רע לקנות את המוצר" או שיש לו אפילו בראש רעיון שאומר "זה רע לקנות את המוצר", או שיש לו בראש שלו רעיון שאומר "זה 20% רע 80% טוב, 80% טוב 20% רע" לא משנה ואנחנו בעצם כדי לסגור את העסקה אנחנו בעצם צריכים לשנות את הרעיון שיש לו בראש.

זאת אומרת ההתמקדות היא לא ב - "איך אני מוכר לו מה אני אומר לו כדי לקנות למכור" זה התהליך של המכירה והרכישה וכל הסיפור הזה הוא ביטוי חיצוני של תהליכי חשיבה שמתרחשים בראש של הקונה, בראש של הקונה יש לו כמו שני קולו בתוכו קול אחד שאומר לו "טוב תקנה את המוצר הזה זה מוצר טוב" יש לו קול אחר בראש שאומר לו "לא אל תקנה את המוצר הזה זה רע אל תקנה אותו" ובעצם הרעיון הוא שאנחנו צריכים לשנות את הדעה שלו לגבי המוצר. עכשיו מה זה אומר פרקטית מה אפשר לקחת מזה פרקטית? מה שאפשר לקחת פרקטית כשמישהו רוצה ללמוד מכירות צריך לנסות להתמקד באופן כללי איך משנים עמדות של אנשים, במקום ללכת ללמוד איך למכור או במקום ללמוד רק איך למכור לך תלמד בעיקר איך משנים דעות של אנשים.

כשמישהו חושב על תפוח שהוא טעים איך אתה יכול לשכנע אותו שזה לא טעים, כשמישהו חושב שצריך לעשות דבר מסוים איך אתה יכול לשכנע אותו שלא צריך לעשות דבר כזה כל דבר כל דעה, יש דעות אנשים יש להם דעות לך למישהו ברחוב תשאל אותו "מה אתה חושב על זה וזה מה אתה חושב?" יש לו דעה נכון? יכול להיות שיש לו דעה בעד יכול להיות שיש לו דעה נגד ויכול להיות שיש לו דעה שהוא לא יודע, יכול להיות שיש לו דעה שזה גם טוב וגם רע השאלה היא איך משנים עמדות של אנשים כמישהו אומר שזה טוב איך אתה יכול לשכנע אותו שזה רע כשמישהו אומר שזה רע איך אתה יכול לשכנע אותו שזה טוב, כמישהו אומר שהוא לא יודע איך אתה יכול לשכנע אותו שהוא כן יודע כמישהו אומר שהוא לא בטוח איך אתה יכול לשכנע אותו שהוא כן בטוח כשמישהו אומר שהוא בטוח איך אתה יכול לשכנע אותו שהוא לא בטוח, כמישהו אומר שנראה לו שרק הוא חושב ככה איך אתה יכול לשכנע אותו שכולם חושבים ככה כשמישהו אומר שכולם חושבים ככה איך אתה יכול לשכנע אותו שרק הוא חושב ככה.

בקיצור המפתח הוא שינוי עמדות ושינוי דעות מי שרוצה עוד פעם להיות מומחה במכירות שיתמקד באופן כללי איך משנים דעות של אנשים באופן כללי לך לרחוב תפוס מישהו, לרחוב זה כמטאפורה תפוס חבר סתם דיון עם אנשים מישהו אמר תגיד לעצמך "אני רוצה לשנות את הדעה שלו מה הוא אמר?" לא משנה באיזה נושא לא משנה באיזה עניין הוא אמר שהוא רוצה גרעינים הוא אמר שהוא לא רוצה גרעינים, הוא אמר שהוא רוצה שידליקו את האור הוא אמר שהוא רוצה שלא ידליקו את האור, הוא אמר שהוא רוצה שינמיכו את הווליום הוא אמר שהוא רוצה שיגבירו את הווליום, לא משנה מה הוא אמר בכלל אתה מסוגל לשכנע אותו לחשוב אחרת? שמה להתמחות בדברים האלה.

קח דעות של אנשים מישהו מביע את דעתו אומר אתה אומר לו "וואלה אני חושב שזה מאוד יפה איך שהבניין הזה" אתה יכול לשכנע אותו שזה לא יפה אתה יכול לשכנע אותו שזה לא מאוד יפה אלא זה יפה פחות, אתה יכול לשכנע אותו שזה לא מאוד יפה אלא הכי יפה בעולם? לאו דווקא לקטע הפוך אפילו להקצין יותר מישהו אומר שזה יפה תשכנע אותו שזה לא יפה, מישהו אומר שזה יפה תשכנע אותו שזה פחות יפה תשכנע אותו שזה יותר יפה, לא משנה שינוי עמדות בכל תחום כל דעה שבן אדם אומר "אני רוצה ככה תביא לי ככה, אני חושב ככה נראה לי שככה, אתה יודע אני חושב שככה זה ככה, לא זה טוב זה לא טוב, זה כדאי לא כדאי, זה בעד זה נגד, הוא חכם הוא טיפש" לא משנה דעות המון דעות, אתה רוצה להתמחות במכירות רוצה לדעת לשכנע להצליח למכור ללקוחות שלך בחנות? תשאל את עצמך "איך אני משנה את הדעה של הבן אדם שעכשיו אמר את מה שהוא אמר".

בן אדם אמר "אני רוצה משהו", "איך אני יכול לשנות את הדעה שלו?" לשנות אותה להפוך לכיוון אחד ולשנות אותה הפוך לכיוון השני כי כל דבר יש לו גם אפשר להקצין אותו ליותר וגם אפשר להחליש אותו פחות "איך אני עושה את זה?". בקיצור להתמחות בשינוי עמדות באופן כללי ולא רק במכירות כי תזכרו למכור למישהו משהו זה ביטוי של זה שהצלחנו לשנות את העמדה שלו ביחס לרכישת המוצר, זה הסיפור אתה רוצה שמישהו ירכוש את המוצר אתה צריך לשנות את העמדה שלו ביחס לרכישה אבל זה שינוי עמדות זה לא "ללמוד מכירות" זה ללמוד שינוי עמדות איך לשנות עמדות של אנשים ויש אין סוף מידע בדברים האלה שצריך ללמוד אותו.

וכמובן שמי שרוצה עוד יותר להעמיק בדבר עוד אחת מהדרכים להעמיק בדבר היא שכל פעם כאשר בן אדם משנה את העמדה שלו הוא צריך לשאול את עצמו "למה שיניתי את העמדה שלי מה גרם לי לשנות את העמדה שלי", כל פעם כשבן אדם בטוח שמשהו נכון "איך אני יכול לשכנע את עצמי שזה לא נכון" כשבן אדם חושב מחשבה על משהו "רגע אני חייב לחשוב על זה או שאני יכול לחשוב על זה אחרת". הבנתם? שימו לב יש ללכת מישהו שאומר משהו סתם יושבים אנשים הוא אומר "בוא נשכנע אותו הפוך מה הוא אמר? אני רוצה לשכנע אותו הפוך זה מה שאני רוצה הפוך לשכנע אותו" לאו דווקא הפוך במובן ההפוך אלא הפוך במובן ההפוך, זאת אומרת מישהו אמר "צריך לעשות ככה וככה" לשכנע אותו הפוך זה או לשכנע אותו "לא צריך" או לשכנע אותו "לא חייבים", או לשכנע אותו "נכון שצריך לעשות ככה אבל צריך לעשות גם ההפך" או לשכנע אותו "מה פתאום צריך חייבים לעשות ככה חבל שלא עשו את זה כבר אתמול".

בקיצור הכוונה היא לשכנע אותו במשהו שונה ממה שהוא חושב כרגע לכל מיני צדדים או לשכנע אותו "למה אתה אומר שצריך הרי אי אפשר לדעת שצריך או לא כי גם צריך וגם לא צריך", בקיצור אני לא אומר שדווקא לשכנע אותו בהפך אבל תנסה להזיז את העמדה שלו. אז 1. זה לשכנע אנשים כלפי חוץ 2. כל זה נכון גם לגבי לשכנע את עצמו אתה חושב דעה על משהו אתה מסוגל לשכנע את עצמך לחשוב אחרת, אתה חושב על משהו שהוא טוב אתה מסוגל לשכנע את עצמך שזה רע, אתה חושב על משהו שהוא טוב אתה מסוגל לשכנע את עצמך שהוא הכי טוב בעולם, אתה חושב על משהו שהוא רע אתה יכול לשכנע את עצמך שזה לא טוב ולרע, אתה יכול לשכנע את עצמך שאו שזה טוב או שזה לא משנה אבל זה לא רע או שזה טוב או שזה טוב ולא משנה אבל זה לא רע, אתה יכול לשכנע את עצמך שזה גם טוב וגם רע, אתה יכול לשכנע את עצמך שזה גם יפה וגם לא יפה, אתה יכול לשכנע את עצמך שזה יותר יפה ממה שאתה חושב, "כן הנה" ועכשיו אתה יכול עכשיו עוד יותר יפה "נכון" אתה יכול לשכנע את עצמך שזה עוד יותר יפה, לא משנה מה שכנעת את עצמך אתה יכול להמשיך לשכנע את עצמך עוד יותר להפך לפה לשם, לשם לפה?

זה תרגול שבן אדם יכול לתרגל על עצמו עם עצמו על עצמו מי שעושה את הדברים האלה ממילא יהיה לו יותר קל לשכנע אחרים מי שמשכנע אחרים יהיה לו יותר קל לשכנע את עצמו ובכל מקרה יהיה לו יותר קל למכור ללקוחות. ומי שלא יודע לשכנע אחרים בכל תחום מי שאומר "לא אני יודע למכור אבל אני אין לי מושג מישהו שחושב ככה איך אני יכול לשכנע אותו אחרת מאיפה אני יודע" אז כנראה שגם במכירות הוא לא יותר מדי טוב כי עדיין מוכר טוב זה אומר שהוא מוכר טוב ומי שמוכר פחות טוב אבל זה לא אומר שהוא מוכר טוב ביחס למי שיודע באמת איך למכור. אז אל תעבדו על עצמכם ושלא יעבדו עליכם.
חיי היום יום לקנות את המוצר מחשבתית היא לא רוצה איך לפתח לקוח לא רוצה תחומים בחיים התנגדות במכירות בטלפון מטאפורות יכולת לשכנע תהליכי מכירות nlp איך להצליח איך להצליח ב איך להצליח במכירות איך ללמוד איך ללמוד nlp איך ללמוד מכירות איך ללמוד שכנוע איך לשנות איך לשנות עמדות במכירות הצלחה הצלחה במכירות השפעה השפעה על אחרים להצליח להצליח ב להצליח במכירות להשפיע להשפיע על להשפיע על אחרים ללמוד ללמוד nlp ללמוד מ ללמוד מכירות ללמוד שכנוע למידה לשנות לשנות עמדות מכירות נלפ שינוי שינוי עמדות שינוי עמדות ומכירות שינוי עמדות ושכנוע שינויים שכנוע שכנוע עצמי
שיווק ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק
שיווק ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק
... ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק איך ... מסוים באמצעות שליטה מדויקת בשפה. איך לשכנע אנשים? מהן טכניקות NLP? כיצד להשפיע על התת - מודע? הצלחה במכירות ושיווק איך להפוך רעיון לאפשרות? מה ההבדל בין רק לגם בשכנוע? כיצד להשתמש בשפה ...
הצלחה בלי מוטיבציה, 2 גורמים להצלחה להשיג מטרות, הדרכת מנהלי מכירות, הדרכה למנהלי אנשי מכירות, איך להשיג מטרות בלי מוטיבציה? איך לגרום לאנשי המכירות שלך למכור יותר? הגדלת מכירות של אנשי מכירות, איך להצליח בלי מוטיבציה?
הצלחה בלי מוטיבציה, 2 גורמים להצלחה להשיג מטרות, הדרכת מנהלי מכירות, הדרכה למנהלי אנשי מכירות, איך להשיג מטרות בלי מוטיבציה? איך לגרום לאנשי המכירות שלך למכור יותר? הגדלת מכירות של אנשי מכירות, איך להצליח בלי מוטיבציה?
... יותר? הגדלת מכירות של אנשי מכירות, איך להצליח בלי מוטיבציה? איך להגדיל מכירות של אנשי מכירות בלי מוטיבציה? הנושא המרכזי שאליעד כהן מסביר בהרצאה הוא כיצד ניתן להשיג הצלחה במכירות, לא רק על ידי הגברת ... הגברת הידע. הוא מתייחס באופן ממוקד למנהלים של אנשי מכירות, בין אם מדובר במנהל של צוות מכירות או במנהל של חברה עם אנשי מכירות תחתיו. למה מוטיבציה בלבד אינה מספיקה להשגת הצלחה במכירות? אליעד כהן מדגיש שישנם שני ... יש להשקיע באותה מידה ואף יותר בהקניית ידע ומיומנויות מכירה. איך ידע מסייע לאנשי המכירות למכור יותר, אפילו בלי מוטיבציה? אליעד כהן מסביר שלמעשה ידע הוא גורם קריטי להצלחה במכירות, כי ככל שלאנשי המכירות יהיה ... הארוך אנשי המכירות יצליחו למכור יותר, גם בתקופות של מוטיבציה נמוכה. אליעד מסכם ומדגיש שוב ושוב שאין להזניח את נושא הידע, אלא להשקיע בו בדיוק כמו שמשקיעים במוטיבציה. איך להצליח במכירות בלי מוטיבציה? איך להגדיל ... לנהל עובדים? תגמול עובדים, תמרוץ עובדים, השקעה בעובדים, הדרכת עובדים, הדרכה לעובדים, 2 גורמים להצלחת אנשי המכירות שלך, איך לגרום לעצמך להשיג את המטרות שלך יותר בקלות? הצלחה במכירות, איך לגרום לאנשי המכירות ...
הסוד להצליח במכירות, לעבוד במכירות, לעבוד בטלמרקטינג, לא אוהב למכור, שונא למכור, לאהוב למכור, מפחד למכור, פחד ממכירות, לא רוצה למכור, מרגיש רע למכור, להרגיש טוב למכור
הסוד להצליח במכירות, לעבוד במכירות, לעבוד בטלמרקטינג, לא אוהב למכור, שונא למכור, לאהוב למכור, מפחד למכור, פחד ממכירות, לא רוצה למכור, מרגיש רע למכור, להרגיש טוב למכור
... להצליח במכירות, לעבוד במכירות, לעבוד בטלמרקטינג, לא אוהב למכור, שונא למכור, לאהוב למכור, מפחד למכור, פחד ממכירות, לא רוצה למכור, מרגיש רע למכור, להרגיש טוב למכור מה הסוד להצלחה במכירות? ההצלחה במכירות תלויה במידה רבה בהבנת פרדוקסים פנימיים שמלווים את המקצוע. אליעד מסביר את האתגרים הנפשיים והרגשיים ... תלויה ישירות בתוצאות. אם איש מכירות לא מצליח, אין לו תוצאה, ולכן לא תישאר לו עבודה. אליעד מסביר שההצלחה במכירות תמיד תלויה במוכר וביכולת שלו להתמודד עם הכישלונות - אחד מצליח, אחד נכשל, זה תלוי בהצלחה של כל ... חיסרון, אלא שאתה מסייע, ובכך אתה משנה את המיקוד שלך בתהליך המכירה. מה עושה את אנשי המכירות למצליחים? הצלחה במכירות לא תמיד נמדדת במכירות עצמן, אלא גם בכמה האנשים המצליחים באמת אוהבים את תהליך המכירה. אנשים מצליחים ... לקנות משהו שהוא לא רוצה. זה מאפשר למוכר להרגיש פחות לחץ פנימי, מה שמוביל להצלחה רבה יותר במכירה. איך להצליח במכירות? מהו פרדוקס המכירה? מה הקשיים הנפשיים במכירות? מה עוזר להצליח במכירות? איך להתמודד עם פחד ממכירות? ...
הדרכת מכירות, מה לא מלמדים אנשי מכירות? קורס לאנשי מכירות, בעיות רגשיות של אנשי מכירות, קשיים של אנשי מכירות, טיפים לאנשי מכירות, איך להצליח במכירות? איך למכור יותר? איך ללמוד למכור?
הדרכת מכירות, מה לא מלמדים אנשי מכירות? קורס לאנשי מכירות, בעיות רגשיות של אנשי מכירות, קשיים של אנשי מכירות, טיפים לאנשי מכירות, איך להצליח במכירות? איך למכור יותר? איך ללמוד למכור?
... מכירות, מה לא מלמדים אנשי מכירות? קורס לאנשי מכירות, בעיות רגשיות של אנשי מכירות, קשיים של אנשי מכירות, טיפים לאנשי מכירות, איך להצליח במכירות? איך למכור יותר? איך ללמוד למכור? מה לא מלמדים בקורסי מכירות? במהלך ... ברגע שיפתור את הקונפליקטים הרגשיים ויבין את המניעים הפנימיים שמונעים ממנו להצליח, הוא יוכל להתגבר על החסמים ולמכור בצורה אפקטיבית. מהו המפתח להצלחה במכירות? הצלחה במכירות תלויה בשני מרכיבים עיקריים: טכניקת מכירה נכונה ויכולת להתמודד עם ... מהם יתרונות וחסרונות בשיטות מכירה שונות? איך למכור יותר? טיפים למוכרים ההיבט הרגשי במכירות - כיצד הוא משפיע? מדוע לא מספיק לדעת את הטכניקה כדי להצליח במכירה? מה הטעות או מה אחת הטעויות הכי מרכזיות בקורסים של מכירות, כשמלמדים ... שזה לא נכון כי מצד האמת אתה צריך לדעת להשתמש בהכל רק אתה צריך לדעת מתי. יש מצבים שאתה צריך לעשות ככה ויש מצבים שצריך לעשות הפוך, הדרך הכי טובה להצליח במכירות היא על ידי שתגיד, זה לא משנה מה תגיד עכשיו אתה רק צריך לדעת מתי להגיד ...
מפחד ממכירות, מפחד במכירות, הדרכת מכירות, שיחת מכירה, מפחד לקבל לא, מפחד לדבר עם לקוח, מפחד למכור, מפחד להתחיל עם בחורה, מפחד להתחיל עם בנות, אנשי מכירות, אימון מכירות
מפחד ממכירות, מפחד במכירות, הדרכת מכירות, שיחת מכירה, מפחד לקבל לא, מפחד לדבר עם לקוח, מפחד למכור, מפחד להתחיל עם בחורה, מפחד להתחיל עם בנות, אנשי מכירות, אימון מכירות
... לשיפור ולהשתפרות במכירה, אך יש צורך לדעת להתמודד איתו בצורה נכונה. כיצד הפחד מגביר את היכולת להצליח במכירות? הפחד, כפי שמסביר אליעד, הוא מניע חיובי ... מכירה? מהם הגורמים לפחד במכירות? כיצד לשפר את הביטחון העצמי בשיחות מכירה? מהי השפעת הפחד על הצלחה במכירות? מהם הדרכים להתמודד עם סירוב מלקוח? ...
איך להצליח במכירות? מה אתה מוכר ללקוח? מה הלקוח מחפש? מה הלקוח רוצה? איך להצליח למכור? מהי מהות המכירה? איך מוכרים ללקוח? איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים לקוחות? טיפים למכירות
איך להצליח במכירות? מה אתה מוכר ללקוח? מה הלקוח מחפש? מה הלקוח רוצה? איך להצליח למכור? מהי מהות המכירה? איך מוכרים ללקוח? איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים לקוחות? טיפים למכירות
... להצליח במכירות? מה אתה מוכר ללקוח? מה הלקוח מחפש? מה הלקוח רוצה? איך להצליח למכור? מהי מהות המכירה? איך מוכרים ללקוח? איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים לקוחות? טיפים למכירות איך להצליח במכירות? מה אתה מוכר ללקוח? מה הלקוח מחפש? הצלחה במכירות תלויה במיקוד במהות של המכירה ולא בצורה שלה. הדבר המרכזי שצריך להבין הוא: מה המהות של המכירה? רבים רואים את המכירה כתהליך שבו הם מנסים למכור את המוצר, ... כאשר יש לך זמן קצר עם לקוח, כדאי לא להתחיל להציג את המוצר, אלא לבדוק מה הלקוח רוצה ולספק לו את המענה המתאים. איך להבין את המהות בזמן אמת? המפתח להצלחה במכירה הוא לדעת להבחין מה הלקוח באמת רוצה בשיחה. במהלך השיחה, על המוכר לשים לב לשפת הגוף של הלקוח, להקשיב למה שהוא אומר, להבין את הצרכים והחסרונות שלו ... צורך איך להבין את הלקוח ההבדל בין צורה למהות במכירה שיפור יכולות מכירה טיפים למכירה יעילה מה הדבר הכי חשוב לעשות כדי שהמכירה תצליח? מה מהות של הצלחה במכירה? עכשיו, אתה תגיד לי לגרום ללקוח לחשוב שיש במוצר יותר יתרונות מחסרונות ביחס למה שהוא רוצה, ביחס לאלטרנטיבות שלו, נכון? אז אני לא רוצה את התשובה הזאת. ... ש: לספק את המוצר ללקוח, אם הוא רוצה הוא יקנה. אליעד: קודם כל מה שאמרת זה נכון אבל תסביר את המהות של התשובה. בן אדם שאומר לי תקשיב, תן לי שיטה איך להצליח במכירות . דבר ראשון מתומצת שממנו נגזור הכל. כמו שאמרנו תביא לי את החוק שממנו נגזור הכל, מה החוק שממנו תגזור הכל? ש: זה כאילו ענית על הצורך של הלקוח. אליעד: ... ולדבר איתו... אליעד: מאשר אם היית ניגש אליו. ש: ברור, כן. אליעד: מה שאתה אומר זה נכון. אבל זה לא עכשיו מהות העניין. מהות העניין היא כזאת, מי שרוצה להצליח במכירה צריך תמיד לזכור מה אני מוכר לו והקונספט צריך להיות סובב סביב מה שאתה מוכר לו. עכשיו, איך אתה משכנע אותו שאתה יכול לעשות לו טוב בחיים? דרך המוצר, אבל ...
למי יותר קל למכור? מוכר שמח מוכר יותר טוב, מוכר עצוב מוכר יותר טוב, מצב הרוח של המוכר, חשיבה חיובית במכירות, חשיבה שלילית במכירות, מצב הרוח בתהליך מכירה, מצב רוח טוב, מצב רוח רע
למי יותר קל למכור? מוכר שמח מוכר יותר טוב, מוכר עצוב מוכר יותר טוב, מצב הרוח של המוכר, חשיבה חיובית במכירות, חשיבה שלילית במכירות, מצב הרוח בתהליך מכירה, מצב רוח טוב, מצב רוח רע
... יותר? קיימת אפשרות שמוכר עצוב דווקא ימכור טוב יותר, משום שהוא יראה במכירה כמוצא מהמצב הרע שבו הוא נמצא. מוכר כזה עשוי להיות מוכן להשקיע יותר משאבים ומאמץ בניסיון לשכנע את הלקוח, משום שבעיניו ההצלחה במכירה היא קריטית לשיפור המצב הרגשי או הכלכלי שלו. מוכר שמח עלול להיות אדיש למכירה לעומת זאת, מוכר ... למכור, למה כי מרוב שהוא עצוב מרוב שהוא מיואש הוא נאחז במחשבה שאומרת לו אם תמכור המצב יהיה מאוד טוב או אם תצליח למכור החיים שלך ישתנו או מה שזה לא יהיה ולכן דווקא יכול להיות שמוכר עצוב תהיה לו יותר הצלחה במכירות מרוב שהוא עצוב הוא יותר מתאמץ למכור, הוא יותר רוצה למכור כי הוא חושב שהטוב שהמכירה תביא לו ...
להצליח / הצלחה - הכל כולל הכל על להצליח / הצלחה - רשימת כל הנושאים
... בלימוד להצליח בלימודים להצליח במבחן להצליח במבחנים להצליח במכירה להצליח במכירות להצליח במסחר להצליח במסחר ... הצלחה בלימוד הצלחה בלימודים הצלחה במבחן הצלחה במבחנים הצלחה במכירה הצלחה במכירות הצלחה במסחר הצלחה במסחר במטח ... בלימודים? איך להצליח במבחן? איך להצליח במבחנים? איך להצליח במכירות? איך להצליח במערכות יחסים? איך להצליח במערכות יחסים ... היכולת להצליח המרדף אחרי ההצלחה הסוד להצליח הסוד להצליח במכירות הספר להצליח בכוח המחשבה הספר להצליח בכח המחשבה הרגשה ... שיטות להצליח בחיים שכנוע איך להצליח שכנוע להצליח שכנוע להצליח במכירות של הצלחה תזמון להצלחה תחושה של הצלחה תחושת הצלחה ...
יזמות, פרפקציוניזם, קושי למכור מוצר לא מושלם, הדרכת אנשי מכירות, חסרונות במוצר, קושי למכור מוצר עם חסרונות, מעשה מחכם ותם, טיפים לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מוצר עם חסרונות
יזמות, פרפקציוניזם, קושי למכור מוצר לא מושלם, הדרכת אנשי מכירות, חסרונות במוצר, קושי למכור מוצר עם חסרונות, מעשה מחכם ותם, טיפים לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מוצר עם חסרונות
... את המוצר עם כל החסרונות, כי לא היו לו בעיות עם עצמיותו. החכם, לעומת זאת, לא הצליח להיות מרוצה מהמציאות כי הוא לא ידע לקבל את החסרונות. המשמעות של הסיפור היא שהדרך להצלחה במכירות לא תלויה במוצר המושלם, אלא בגישה הפנימית של המוכר. מי שמצליח להתמודד עם החסרונות במציאות ובמוצר, יוכל למכור כל מוצר, גם אם הוא לא מושלם. איך להתמודד עם פרפקציוניזם? מה לעשות ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שינוי עמדות ושכנוע, שינוי עמדות ומכירות, איך לשנות עמדות? איך ללמוד מכירות? איך ללמוד שכנוע? איך ללמוד NLP? איך להצליח במכירות? השפעה על אחרים, להשפיע על אחרים, שכנוע עצמי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: הצלחה במכירות, איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל החלטות? איך להעריך את עצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להאמין בעצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לחנך ילדים? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשתול מחשבות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: הצלחה במכירות, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש משמעות לחיים? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי להפרעות קשב וריכוז, מאמן אישי קריירה, מאמן אישי קואצ'ינג בתחום הצלחה במכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.5938 שניות - עכשיו 16_06_2025 השעה 14:59:32 - wesi1