אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לגרום לעובד? ✔ניהול עובדים, איך לנהל עובדים לתוצאות טובות? עבודה או תוצאה, מוטיבציה לעובדים, הישגיות עובדים, עובד כספק שירותים, איך לגרום לעובד...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים לתוצאות טובות? עבודה או תוצאה, מוטיבציה לעובדים, הישגיות עובדים, עובד כספק שירותים, איך לגרום לעובד לספק תוצאות? שיפור ביצועי עובדים, העלאת תפוקת העובדים, תפוקת עבודה, דרך או תוצאה, מאמץ או תוצאה
מה ההבדל בין עבודה לתוצאות בניהול עובדים?

כאשר מנהלים עובדים חשוב להבין את ההבדל בין עבודה לבין תוצאות. כאשר אליעד מדבר על ניהול עובדים, הוא מדגיש שמטרת המנהל אינה שהעובד יעבוד או יתאמץ, אלא שישיג את התוצאות הרצויות. מה שמעניין אותנו כמנהלים זה לא הפעולות שהעובד עושה, אלא האם הוא מביא את התוצאה הסופית שהגדרנו לו. זהו ההבדל המרכזי שצריך להבין וליישם בניהול צוותים או עובדים.

לדוגמה, אם אתה מנהל עובד בתחום המכירות, השאלה החשובה היא לא כמה שעות הוא עבד, אלא האם הוא הצליח להגיע ליעד המכירות שהוגדר לו. אם העובד יכול להגיע ליעד המכירות שלו בלי להשקיע הרבה שעות או מאמץ, זה מצוין. לעומת זאת, אם העובד עובד קשה מאוד, מתאמץ ומשקיע הרבה זמן אבל לא מצליח להגיע ליעד, אז אין שום ערך לכל העבודה הזאת.

האם חשוב שעובדים יעבדו הרבה שעות?

אליעד מסביר שחשיבה של מנהלים רבים מתמקדת בטעות בכמות שעות העבודה או במאמץ שהעובד משקיע. מנהלים כאלה שואלים שאלות כמו: "כמה זמן עבדת?", "למה הגעת באיחור לעבודה?", "כמה מאמץ השקעת?". כאשר אתה כמנהל מתמקד בדברים האלה, אתה גורם לעובד שלך לשים את תשומת הלב שלו על עצם העבודה במקום על התוצאה.

כאשר אתה שם את הפוקוס על הזמן והמאמץ שהעובד משקיע, הוא מתחיל לחשוב שהזמן והמאמץ חשובים יותר מהתוצאות עצמן, וזה מוריד את האפקטיביות שלו. אליעד מדגיש שככל שהפוקוס שלך כמנהל יהיה על העבודה עצמה, כך העובד פחות יתרכז בתוצאות האמיתיות שאתה רוצה להשיג.

איך להתייחס לעובדים כדי לשפר את ביצועיהם?

אליעד מציע להתייחס לעובדים כמו לספקי שירות ולא כמו עבדים. עובד הוא לא עבד שאתה משלם לו כדי שיעבוד ויתאמץ. אתה משלם לו כדי שיספק לך תוצאה ספציפית. בדיוק כמו ספק שירות חיצוני, לא מעניין אותך כמה שעות או כמה מאמץ הוא השקיע, אלא רק אם קיבלת את השירות או המוצר הרצוי שהזמנת.

לדוגמה, אם הזמנת מעצב שיבנה לך אתר אינטרנט, מה שמעניין אותך בסוף זה לקבל את האתר שביקשת. אם המעצב סיים את העבודה תוך יום אחד במקום שבוע, זה אפילו יותר טוב. לכן, כמנהל אתה צריך להגיד לעובדים שלך: "לא מעניין אותי כמה שעות תעבוד או כמה תתאמץ, אני משלם לך כדי לקבל תוצאה ספציפית. אני צריך שעד סוף השבוע נקבל כך וכך מכירות, או שנסיים את הפרויקט עד תאריך מסוים."

איך להגדיר משימות לעובדים בצורה שתגדיל את התפוקה?

כדי לשפר את ביצועי העובדים ולהעלות את תפוקת העבודה, יש לוודא שכל תקשורת איתם, בין אם מדובר בהגדרת משימה, בפיקוח או בשיחת משוב, תתמקד בתוצאות בלבד ולא בפעולות או במאמץ.

לדוגמה, במקום לומר לעובד: "אני צריך שתגיע כל יום בשעה שמונה ותעבוד עד חמש", יש לומר לו: "אני צריך שעד סוף היום הפרויקט יגיע לשלב מסוים, ועד סוף השבוע נגיע לתוצאה שהגדרנו." ככל שההנחיות שלך ברורות וממוקדות בתוצאה, העובד יבין בדיוק מה מצופה ממנו וישאף להשיג את התוצאה הרצויה.

מה הנזק בשימת דגש על מאמץ ולא על תוצאה?

כאשר מנהלים מתמקדים במאמץ, בעבודה עצמה או בכמות הזמן שהעובד מבלה במשרד, הם למעשה משדרים לעובד שהמאמץ שלו הוא המדד להצלחה. התוצאה היא שהעובד מתעסק בפעולות, בביצוע מטלות ובשעות עבודה רבות, ופחות מתמקד בהגעה לתוצאות. זה מוביל לכך שהתפוקה יורדת, כי העובד עסוק יותר בלהיראות עובד מאשר בלהשיג יעדים ברורים ומדידים.

איך לנהל שיחות משוב בצורה נכונה?

כאשר אתה כמנהל עושה שיחות משוב, הפוקוס צריך להיות תמיד על התוצאות שהושגו או שלא הושגו. לא לדבר עם העובד על כמה שעות הוא עבד או אם הוא איחר, אלא רק על השאלה האם הוא עמד ביעדים. לדוגמה, במקום לשאול: "למה איחרת אתמול?" יש לשאול: "למה הפרויקט עדיין לא הגיע ליעד שקבענו?". שינוי הפוקוס הזה גורם לעובדים להבין שהדבר החשוב ביותר הוא תוצאה ולא הפעולות בדרך אליה.

כיצד גישה זו מעלה את המוטיבציה של העובדים?

כאשר העובדים מרגישים שמתייחסים אליהם כספקי שירות ולא כעבדים, הם הופכים להיות עצמאים יותר ובעלי מוטיבציה גבוהה יותר. הם מבינים שבסוף הם נמדדים לפי ההישגים והתוצאות, ולכן יש להם מוטיבציה להביא תוצאות, ובמיוחד לעשות זאת בדרך יעילה, חכמה ויצירתית. העובד מבין שהוא לא צריך לבזבז אנרגיה בלהוכיח שהוא עובד, אלא עליו להוכיח שהוא מביא תוצאות.

לדוגמה, עובד שיודע שהתוצאה חשובה יותר משעות עבודה, יכול לחפש דרכים יעילות יותר להגיע לתוצאה בזמן קצר יותר, מה שבסופו של דבר מעלה את הפרודוקטיביות הכללית בארגון.

לסיכום, איך משפרים תפוקה ותוצאות בעבודה?

הדרך הנכונה לשפר ביצועים ותוצאות של עובדים היא להבהיר להם שהמטרה היחידה שלהם היא התוצאה הרצויה. כמנהל, התמקד בתוצאות בלבד, התייחס לעובדים כספקי שירות, והעבר מסרים ברורים שהתוצאות הן מה שחשוב ולא שעות העבודה או המאמץ.
ניהול עובדים - פוקוס על תוצאות ולא על עבודה

כאשר מנהלים עובדים, יש לשים לב להבדל בין העבודה עצמה לבין התוצאות. מה הכוונה? כמנהלים, מה שבאמת מעניין אותנו זה לא עצם העובדה שהעובד עובד? אלא שהוא מביא את התוצאות הרצויות.

האם חשוב שהעובדים יעבדו?

אם התשובה שלך היא "כן", כנראה שלא הבנת עד הסוף את העיקרון. אין שום מטרה שהעובדים יעבדו לשם העבודה עצמה. המטרה היא שהתוצאות הרצויות יושגו. אם העובד מסוגל להביא את התוצאות מבלי להשקיע שעות רבות בעבודה, מה טוב. לעומת זאת? אם הוא עובד שעות רבות אך לא מספק את התוצאות, זה חסר ערך.

מה המסר שאתה מעביר לעובדים שלך?

כאשר אתה מגדיר משימות לעובד, האם אתה מדבר איתו על? מה אתה רוצה שהוא ישיג? או על כמה זמן עליו לעבוד? ?

לדוגמה:
  • האם אתה אומר לו: "אני צריך שתעשה כך וכך מכירות, אני צריך שתבנה כך וכך, אני צריך שתשלים את הפרויקט הזה"?
  • או שאתה אומר לו: "אני צריך שתעבוד כך וכך שעות, אני צריך שתגיע בזמן, אני צריך שתתאמץ"?
אם אתה מתמקד בעבודה עצמה ולא בתוצאות, אתה מסיט את הפוקוס של העובד מהדבר החשוב באמת - השגת היעדים.

איך לנהל עובדים נכון?

כדי להבטיח שהתוצאות יגיעו, יש לשים לב לכל אינטראקציה עם העובדים:
  • כאשר אתה מגדיר משימה - הדגש צריך להיות על התוצאה הרצויה.
  • כאשר אתה עוקב אחרי העבודה - שאל על התקדמות ותוצאות ולא על שעות עבודה.
  • כאשר אתה מבצע שיחות משוב - התמקד בהשגת היעדים ולא רק בנוכחות או במאמץ.
התייחסו לעובדים כמו לספקי שירות

בדיוק כמו ספק שירות חיצוני, שבו לא מעניין אותך כמה שעות הוא השקיע אלא רק האם קיבלת את המוצר או השירות שהזמנת - כך גם עם העובדים. העובדים אינם עבדים, ואין טעם להתמקד בכמה זמן הם עבדו. במקום זאת, יש להבהיר: "אני משלם לך על תוצאות, לא על עבודה".

לסיכום

אם תתמקד בתוצאות, תראה יותר הישגים ופחות בזבוז זמן. נסו לשים לב בכל אינטראקציה מול העובדים - האם הדגש שלכם הוא על עבודה או על תוצאה? זהו המפתח לניהול מוצלח.

למידע נוסף על ניהול עובדים, גיוס וניהול צוותים, חפשו באתר האינטרנט EIP.co.il. בהצלחה!
איך לגרום לעובדים להביא תוצאות? איך לנהל שיחת עבודה? הגדלת פריון העבודה, פרודוקטיביות בעבודה, שיפור פרודוקטיביות, עובד פרודוקטיבי
איך להצליח איך לשפר ביצועים השיטה של אליעד כהן להתמקד ניהול שיחות מדד להצלחה משימות מבצעים זמן בלי מקום משימות לעובדים השגת יעדים איך לגרום לעובד איך לגרום לעובד לספק תוצאות איך לגרום לעובדים איך לנהל איך לנהל את העובדים איך לנהל עובד איך לנהל עובדים איך לנהל עובדים לתוצאות טובות איך לשכנע עובד איך לשכנע עובדים ביצועי העובדים ביצועי עובדים דרך או תוצאה האם לנהל עובדים הישג הישגיות הישגיות עובדים הישגים העלאת העלאת תפוקת העובדים העלאת תפוקת עובדים התאמצות כסף לגרום לעובד לגרום לעובד לספק תוצאות לנהל לנהל את העובד לנהל את העובדים לנהל עובד לנהל עובדים לנהל עובדים לתוצאות טובות לשכנע עובד לשכנע עובדים מאמץ מאמץ או תוצאה מה זה כסף מה זה לנהל עובדים מה זה מוטיבציה מוטיבציה מוטיבציה לעובדים מנהל מתי לנהל את העובד נותן שירות נותני שירות ניהול ניהול עובד ניהול עובדים ספק שירות ספק שירותים ספקי שירות ספקי שירותים ספקים עבודה עבודה או תוצאה עובד עובד כספק שירותים עובדים שיפור שיפור ביצועי עובדים שיפור ביצועים שיפור תפוקה תוצאה תוצאה או מאמץ תוצאות תוצאות טובות תפוקת עבודה תפוקת עובדים
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניהול עובדים, איך לנהל עובדים לתוצאות טובות? עבודה או תוצאה, מוטיבציה לעובדים, הישגיות עובדים, עובד כספק שירותים, איך לגרום לעובד לספק תוצאות? שיפור ביצועי עובדים, העלאת תפוקת העובדים, תפוקת עבודה, דרך או תוצאה, מאמץ או תוצאה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך לגרום לעובד?, מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לגרום לעובד?, איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לעשות יותר כסף? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיות מאושר ושמח? איך למצוא זוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להאמין בעצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לא להישחק בעבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בזוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש אמת מוחלטת? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? אולי אנחנו במטריקס? האם אפשר לדעת הכל? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מי ברא את אלוהים? האם יש בחירה חופשית? בשביל מה לחיות? למה העולם קיים? האם באמת הכל לטובה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע בעולם? האם הכל אפשרי? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
תהליך הוצאת הצעת מחיר רצונות התת מודע ממה נובעת רגישות קיצונית? דומה מושך דומה לרפא משוגעים אמת אבסולוטית חרדות מפני מוות פחד להיות מאושר טעויות להאמין בעצמי אהבה עצמית יוצרת שנאה עצמית איך להפסיק לאהוב את האקס? לגרום לבת לאהוב אותי שיטה להיות מאושר מותר להיות עצוב יחסים במשבר בדידות בלי זוגיות החלטות ישנות האם להחליט מתוך פחד? איך להתמודד עם מוות? להתמודד עם אסון מוטיבציה לעשות דברים נכשל ולא מצליח איך למכור נדלן? עלויות של מוצר ילד לא אוהב מתמטיקה רעיונות לפעילות לילדים אוטיסטים רוחניים תת מודע וחלומות טיפול בהפרעת קשב וריכוז איך עובד מוח של משוגעים? להחזיר אהבה להוציא את האקס מהראש תחושה של מאמץ גבוה בזמן קצר איך לטפל בקיצור בשרירי הירך האחורית? למה אני אלוהים? אינטרס רגשי להאמין באלוהים התעוררות והארה מי הגיע להארה? להתבודד ולהיות אלוהים למה לרצות להיות אלוהים? האם לקנות דירה? לעשות כסף במכירות מטרת החיים היא גן עדן מטרת החיים בעולם הבא אנשים עם אנרגיה שלילית ליהנות בעבודה שלך אפשרות הבחירה יכולת הבחירה תהליך הבריאה קצה היקום עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא ייעוץ אישי, אימון אישי מומלץ, אימון אישי קואצ'ינג בנושאי איך לגרום לעובד - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2656 שניות - עכשיו 14_10_2025 השעה 16:27:31 - wesi1