אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לגרום לעובדים להקשיב? ✔מנכל חדש, מנהל חדש, איך להעביר סמכויות למנהל חדש? איך להעביר סמכויות למנכל חדש? איך לגרום לעובדים להקשיב למנהל החדש...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מנכל חדש, מנהל חדש, איך להעביר סמכויות למנהל חדש? איך להעביר סמכויות למנכל חדש? איך לגרום לעובדים להקשיב למנהל החדש? איך לגרום לעובדים להקשיב למנכל החדש? העברת סמכויות, גיוס מנכל חדש, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, יעוץ ארגוני
איך להעביר סמכויות בצורה נכונה למנהל או מנכ"ל חדש?

כאשר בעל עסק או מנהל ארגון מחליט למנות מנכ"ל או מנהל חדש, קיים אתגר גדול שכרוך בתהליך העברת הסמכויות. המטרה היא שהעובדים יקבלו את הסמכות של המנהל החדש ויתחילו להקשיב להוראותיו, בלי התנגדויות או אי - הבנות שיכולות לפגוע בתפקוד וביעילות של הארגון.

התהליך מתחיל בדרך כלל כאשר בעל העסק או המנהל העליון מחליט לזוז הצידה ולתת למישהו אחר לנהל את העניינים במקומו. בשלב זה, עובדים אשר היו רגילים לקבל את ההוראות ישירות מהבעלים או מהבוס הגדול, עלולים להרגיש שהתפקיד שלהם בארגון נפגע או השתנה לרעה. עד לאותו רגע הם היו "דרג אחד מתחת לבוס הגדול", ועכשיו הם מוצאים את עצמם תחת אדם חדש שפתאום מתווך בינם לבין ההנהלה הבכירה.

מה הטעות הנפוצה בהעברת סמכויות למנכ"ל או מנהל חדש?

הטעות הנפוצה ביותר שנעשית במקרים רבים היא שהבוס הגדול פונה ישירות למנהל החדש ואומר לו "מעכשיו אתה אחראי על העובדים האלו", ומתחילים מיד במתן הוראות לעובדים באמצעות המנהל החדש בלבד. במצב כזה, עובדים רבים חשים תסכול ואגו נפגע כי פתאום יש מעליהם מנהל נוסף שהם לא רגילים לקבל ממנו הוראות. הדבר יוצר מרמור, התנגדות, וקושי אמיתי לקבל את הסמכות של האדם החדש בארגון.

מהי הדרך הנכונה והיעילה להעברת סמכויות למנהל או מנכ"ל חדש?

הדרך הנכונה להעביר סמכויות היא ליצור מצב שבו בהתחלה יש מעין "שלישייה" - הבעלים (הבוס הגדול), המנהל או המנכ"ל החדש, והעובד או העובדים הרלוונטיים. בפגישות הראשונות, כולם נוכחים ביחד, כאשר הבעלים מציג לעובדים את המנהל החדש באופן ברור וחד משמעי, ומסביר לעובדים שהחל מרגע זה הוא, המנהל החדש, הוא זה שייתן את ההוראות וינהל את העבודה.

בתחילת התהליך, הבעלים משתתף בשיחות אך נמנע מלהתערב בשיחות עצמן. הוא נותן למנהל החדש להוביל את הדיונים, לדבר ישירות עם העובדים ולהסביר להם מה צריך לעשות. גם אם המנהל החדש עושה טעות, חשוב מאוד שהבעלים לא יתקן אותו ישירות מול העובדים, אלא יעביר את התיקון למנהל החדש באופן אישי, כך שהעובדים לא יחושו שהסמכות של המנהל החדש נפגעת.

כיצד לנהל נכון שיחות בנוכחות המנהל החדש והעובדים?

לדוגמה, אם העובד פונה בשאלה ישירה לבוס הגדול במהלך השיחה, הבוס צריך להפנות אותו למנהל החדש ולומר לו: "בבקשה תשאל את המנהל החדש". אם המנהל החדש אינו יודע לענות, המנהל החדש עצמו פונה אל הבוס לקבלת תשובה, ורק אז מעביר אותה לעובד. חשוב להקפיד לעולם לא לתת תשובות ישירות לעובדים שלא דרך המנהל החדש, כדי לא לפגוע בסמכותו.

על מנת להטמיע את התהליך בצורה נכונה ויעילה, חשוב לחזור על כך מספר פעמים עד שהעובדים יתרגלו שהמנהל החדש הוא הכתובת היחידה לקבלת הנחיות, והם כבר לא יפנו ישירות לבוס הגדול.

מהם שלבי ההתרחקות של הבוס הגדול מתהליך הניהול הישיר?

אחרי מספר פגישות כאלה, כאשר התהליך עובר בצורה חלקה, הבוס הגדול יכול בהדרגה להפוך לפחות ופחות מעורב. זה יכול להתחיל בכך שהבוס הגדול מאחר מעט לפגישות, או עוזב אותן מוקדם יותר, או אפילו מתעסק בדברים אחרים כגון הטלפון במהלך הפגישות. בצורה הדרגתית זו העובדים מתרגלים לכך שהסמכות עברה לחלוטין למנהל החדש, ומקבלים אותו ככתובת המרכזית והיחידה בענייני העבודה.

כך נוצר מצב טבעי ובריא שבו סמכויות עברו בצורה מסודרת ומקובלת, ללא התנגדויות, כאשר הבוס הגדול הופך להיות פחות ופחות נחוץ לשיחות ופגישות ניהול שוטפות.

למה חשוב להקפיד להעביר סמכויות רק דרך המנהל החדש?

חשוב מאוד להקפיד להעביר את כל ההוראות, ההערות והתשובות רק דרך המנהל החדש, כדי לא לשדר לעובדים מסר כפול. ברגע שהעובדים יקבלו את הרושם שהם עדיין יכולים לקבל הוראות ישירות מהבעלים, הם יזלזלו במנהל החדש והסמכות שלו תהיה חסרת תוקף. זה יצור אי - סדרים ובעיות בניהול, ובטווח הארוך יפגע קשות בהתנהלות הארגון.

כאשר העובדים רואים שכל הוראה או הערה עוברת דרך המנהל החדש בלבד, נוצרת הבנה ברורה שהסמכות החדשה היא אמיתית ומחייבת, והארגון מתפקד בצורה יעילה ומאורגנת.
תפקיד לגרום לעובדים להקשיב לנהל עובדים כיצד לנהל יעוץ למנהלים בעיות סמנכל בוסים להעביר סמכויות למנהל חדש הנחיות איך לגרום איך לגרום לעובד איך לגרום לעובדים איך לגרום לעובדים להקשיב איך לגרום לעובדים להקשיב למנהל החדש איך לגרום לעובדים להקשיב למנכל החדש איך להעביר איך להעביר סמכויות למנהל איך להעביר סמכויות למנהל חדש איך להעביר סמכויות למנכל חדש איך לשכנע עובד איך לשכנע עובדים ארגון גיוס גיוס מנכל גיוס מנכל חדש העברת סמכויות הקשבה יועץ יעוץ יעוץ ארגוני יעוץ למנהלים לגרום לגרום לעובד לגרום לעובדים לגרום לעובדים להקשיב לגרום לעובדים להקשיב למנהל החדש לגרום לעובדים להקשיב למנכל החדש להעביר להעביר סמכויות למנהל להעביר סמכויות למנהל חדש להעביר סמכויות למנכל חדש להקשיב להקשיב למנהל החדש להקשיב למנכל החדש למנהלים לנהל לנהל עובד לנהל עובדים לשכנע עובד לשכנע עובדים לשכנע עובדים להקשיב מנהל מנהל חדש מנהלים מנכל מנכל חדש ניהול ניהול עובד ניהול עובדים סמכויות סמנכל עובד עובדים
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
... לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים איך אפשר לדעת אם העובדים באמת הבינו את מה שהסברת להם? כאשר מנהל מסביר ... עובדים ביעילות? איך לוודא שהעובדים מבינים? שיטות לשכנוע עובדים איך לגרום לעובדים להקשיב לך? ניהול עובדים בצורה נכונה מה לעשות כשעובד לא מקשיב? איך למנוע טעויות של עובדים? ש: אולי אני לא יודע תגיד לי אם השאלה הזאת שאתה דיברת מקודם. ...
איך לגרום למישהו ל... / איך לשכנע מישהו... - הכל כולל הכל על איך לגרום למישהו ל... / איך לשכנע מישהו - רשימת כל הנושאים
... איך לגרום לעובד להיות יותר חכם? איך לגרום לעובד לתת בך אמון? איך לגרום לעובד לתת בך אמון בידע שלך? איך לגרום לעובד שלך לעשות? איך לגרום לעובד שלך לתת בך אמון? איך לגרום לעובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? איך לגרום לעובדים למכור? איך לגרום לעצמי? איך לגרום לעצמי לפעול? איך לגרום לעצמך? איך לגרום לעצמך לא ...
ניהול עובדים, איך לתת משימות לעובדים? איך לנהל עובדים? עובדים או רובוטים, ניהול עובד כמו רובוט, למה לנמק את המשימה לעובדים? למה להסביר את מטרת המשימה לעובדים? מהי מטרת המשימה לעובדים? איך לנהל מנהלים? יעוץ ארגוני, אימון למנהלים
ניהול עובדים, איך לתת משימות לעובדים? איך לנהל עובדים? עובדים או רובוטים, ניהול עובד כמו רובוט, למה לנמק את המשימה לעובדים? למה להסביר את מטרת המשימה לעובדים? מהי מטרת המשימה לעובדים? איך לנהל מנהלים? יעוץ ארגוני, אימון למנהלים
... ויעילה, כדאי להסביר להם גם את התכלית שמאחורי המשימה. באופן אידיאלי, עדיף להגדיר להם קודם כל את היעד, ורק לאחר מכן את הצעדים להגשמתו. למידע נוסף על ניהול עובדים, איך לתת משימות בצורה נכונה ואיך לגרום לעובדים להקשיב לך, ניתן להיכנס לאתר ולחפש נושאים כמו: איך לתת משימות, ניהול עובדים, אימון מנהלים ועוד. בהצלחה! ...
יעוץ למנהלים, תחרות בין עובדים, תחרות בארגון, מוטיבציה לעובדים, חוסר מוטיבציה אצל עובדים, יצירת מוטיבציה בארגון, קונפליקטים בארגון, יעוץ ארגוני, אימון עסקי, אימון למנהלים, גישור עסקי
יעוץ למנהלים, תחרות בין עובדים, תחרות בארגון, מוטיבציה לעובדים, חוסר מוטיבציה אצל עובדים, יצירת מוטיבציה בארגון, קונפליקטים בארגון, יעוץ ארגוני, אימון עסקי, אימון למנהלים, גישור עסקי
יעוץ למנהלים, תחרות בין עובדים, תחרות בארגון, מוטיבציה לעובדים, חוסר מוטיבציה אצל עובדים, יצירת מוטיבציה בארגון, קונפליקטים בארגון, יעוץ ארגוני, אימון עסקי, אימון למנהלים, גישור עסקי איך ליצור מוטיבציה בעבודה בלי לפגוע בעובדים? כשמנהלים שואלים כיצד להניע עובדים וליצור מוטיבציה גבוהה יותר בארגון, אחת השאלות החשובות ביותר שעולות היא כיצד לשבח או להעיר לעובדים מבלי לפגוע ברגשותיהם. אליעד כהן מדגיש כי בכל פעולה ניהולית יש יתרונות וחסרונות, והבחירה באסטרטגיה נכונה תלויה במה שהארגון רוצה להשיג. לדוגמה, כשארגון עושה אירוע הרמת כוסית כדי להודות לעובדים שהצליחו להגיע ליעדים, עומדת השאלה האם להודות באופן קולקטיבי לכלל העובדים או להדגיש אנשים ספציפיים. אם מדגישים עובדים ספציפיים, ישנו חשש שעובדים אחרים , שלא צוינו באופן אישי, ירגישו שלא מעריכים אותם מספיק, מה שיכול לפגוע במוטיבציה שלהם ולהוביל לקונפליקטים בארגון. אליעד מציע גישה מאוזנת: באירוע פומבי כדאי לשבח את הצוות באופן כללי מבלי להזכיר שמות ספציפיים, ובכך למנוע תחושת פגיעה. במקביל, באופן פרטי, לאחר האירוע, ניתן לגשת באופן אישי לעובדים שהיו בולטים במיוחד ולהודות להם באופן ספציפי, וכך לשמר את האיזון בין מוטיבציה לבין מניעת פגיעה ברגשות. מהם השיקולים כאשר מחמיאים לעובדים מול כולם? כאשר שוקלים לשבח עובד מסוים בפני כל הארגון, חשוב לקחת בחשבון את השיקולים הבאים: האם השבחים הפומביים יתרמו למוטיבציה של אותו עובד להמשיך ולהשתפר, או שהם עלולים לגרום לתחושה של שאננות? האם העובדים שלא צוינו עלולים להרגיש מקופחים ולפגוע בתפקוד או במוטיבציה שלהם? האם יש דרך אחרת להשיג את אותה מוטיבציה ללא הסיכון של פגיעה ברגשות העובדים? לדוגמה,
איך לנהל עובדים? מוטיבציה בארגון, משימות בארגון, ניהול זמן בארגון, בעיות עם עובדים, תעדוף משימות בארגון, ניהול עובדים, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני, יעוץ עסקי, תוכנית עבודה
איך לנהל עובדים? מוטיבציה בארגון, משימות בארגון, ניהול זמן בארגון, בעיות עם עובדים, תעדוף משימות בארגון, ניהול עובדים, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני, יעוץ עסקי, תוכנית עבודה
... לנהל עובדים? מוטיבציה בארגון, משימות בארגון, ניהול זמן בארגון, בעיות עם עובדים, תעדוף משימות בארגון, ניהול עובדים, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני, יעוץ עסקי, תוכנית עבודה איך לנהל עובדים ולשפר את המוטיבציה בארגון? ניהול עובדים בצורה אפקטיבית מחייב הבנה מעמיקה של תהליכי חשיבה, ניהול זמן, הגדרת משימות נכונה, ויכולת להבחין בין מטרות לדרכים להשגתן. אליעד כהן מסביר כי ניהול מוצלח של עובדים אינו רק חלוקת משימות או הכנת תוכנית עבודה, אלא תהליך שבו העובד מבין באופן ברור את המטרות הכלליות של הארגון ואת האופן שבו פעולותיו מקדמות אותן. למה תוכנית עבודה חייבת להיות גמישה? אליעד מבהיר שתוכנית עבודה אינה יכולה להיות מוגדרת ברזולוציה של כל דקה ודקה, שכן תמיד יהיו הפרעות לא צפויות ואינטראקציות שמפריעות לעובד לבצע בדיוק מה שתכנן. תוכנית עבודה צריכה להיות ממוקדת משימות ברמה השבועית או החודשית, עם הבנה ברורה של סדרי עדיפויות, אך ללא דרישה לשליטה בכל פרט קטן. הדוגמה שאליעד נותן היא שאם אדם מתכנן נסיעה ליעד ... חייב שתהיה לו תוכנית כללית של הכיוון והיעדים. איך מתמודדים עם עובד שטוען שאי אפשר לבצע משימה? כאשר עובד טוען שבלתי אפשרי לבצע את המשימה שהוטלה עליו, אליעד מציע לשאול אותו מה בדיוק המשימה שהוא חושב שבלתי אפשרית ולמה הוא חושב כך. יש לנתח איתו לעומק את הטענות שלו, להבין ... סלע ענקי ולא מצליחים, עד שמישהו מציע לפרק אותו לחלקים קטנים ולהעביר אותו בהדרגה. כלומר, במקום להתמקד בחוסר האפשרות לבצע משימה שלמה, יש לפרק את המשימה למשימות קטנות שאפשר לבצע. איך לגרום לעובד לתכנן נכון את הזמן שלו? אליעד מסביר שעובד חייב תחילה להשתכנע בעצמו שהוא יודע כיצד לבצע את המשימות שהוטלו עליו, ואם הוא אינו יודע, הוא כנראה לא יבצע אותן בפועל. יש לוודא שהעובד מבין את התהליך של ביצוע המשימה ושיוכל להגדיר מראש את השלבים שלה. צריך לגרום לעובד לדמיין תרחיש שבו אין הפרעות - האם הוא יודע כיצד לבצע את המשימה? אם התשובה חיובית, יש להבין אילו הפרעות צפויות עלולות להופיע ואיך ניתן להתמודד איתן. מה לעשות כש
לשכנע מישהו לשנות את דעתו, איך להשפיע על מישהו? יעוץ ארגוני, קבלת החלטות בארגון, לגרום למישהו לשנות את דעתו, איך להשפיע על אנשים? איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים?
לשכנע מישהו לשנות את דעתו, איך להשפיע על מישהו? יעוץ ארגוני, קבלת החלטות בארגון, לגרום למישהו לשנות את דעתו, איך להשפיע על אנשים? איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים?
... מישהו לשנות את דעתו, איך להשפיע על מישהו? יעוץ ארגוני, קבלת החלטות בארגון, לגרום למישהו לשנות את דעתו, איך להשפיע על אנשים? איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? איך לשנות את דעתו של אדם כשהוא בטוח במשהו? אם אדם מולם בטוח במשהו ללא ספק, ... לבעיות? כאשר אדם מביע דעה שנראית כאילו היא מחייבת בעיות, אפשר לשאול אותו על ההיגיון שמאחורי הדעה הזו ולהצביע על האפשרויות השונות. למשל, אם מישהו טוען שצריך לפטר עובד מסוים, אפשר לשאול אותו כיצד ישלם את המחיר של המהלך ומהן ההשלכות של פיטורין שכאלה. אם אדם מציג עמדת אין פתרון, אפשר להצביע על יתרונות אחרים שמציעים פתרונות יצירתיים, גם אם הם אינם מושלמים. איך לשנות את האווירה בארגון? כאשר האווירה בארגון רוויה בחוסר תקווה, אליעד מציע לשדר כיוון חיובי ולהביא תקווה למערכת. אם אנשים מפיצים שמועות על חוסר תקווה, יש להציג את המצב באופן אמין ולומר להם שחשוב להבין שהבעיה לא תמיד חסרת פתרון, אלא נובעת לעיתים מהתנהלות לא נכונה. ניתן להסביר ששיתוף פעולה ושיפור ההתנהלות יכולים לשפר את המצב. איך לתמרן את הארגון ולהניע אותו לפתרונות? לשינוי חשיבה בארגון, על המנהל להעביר מסר ברור ומחובר למציאות. במקום להתעמת עם מי שמפיץ תחושות חוסר תקווה, כדאי להדגיש את היתרונות שבשיתוף פעולה ומאמץ משותף. אם מישהו טוען שאין תקווה, אפשר להראות לו שדווקא שיתוף פעולה יכול להוביל לשיפור. הכוונה ארגונית קבלת החלטות בארגון ניהול עובדים תגמול עובדים איך להתמודד עם אדם שמרגיש שהוא בטוח במשהו, ולגרום לו לשנות את דעתו? כשהאדם ... עבורו. איך להתמודד עם דעה שנראית מחייבת בעיות? במקרים שבהם אדם מביע דעה כלשהי, אפשר להדגיש את הקונפליקט שיכולה לגרום הדעה הזו. לדוגמה, אם מישהו אומר שצריך לפטר עובד מסוים, כדאי לשאול אותו על ההיגיון מאחורי זה, ואז להצביע על האפשרויות השונות. ניתן לשאול איך תשלם את המחיר של המהלך, מהן ההשלכות אם תפטר את העובד הזה ואחרים. אם אדם מציג עמדת אין פתרון, כדאי להדגיש את היתרון של המצב שאתה מציע, גם אם זה לא בהכרח הפתרון המושלם. כיצד לשנות את האווירה בארגון שבו יש תחושת חוסר תקווה? אם האווירה בארגון רוויה בחוסר תקווה, כדאי להציע כיוון חיובי ולהביא איזו תקווה. לדוגמה, כשיש אנשים שמפיצים שמועות על חוסר תקווה, כדאי להעמיד את המצב בצורה שתהיה אמינה ומבוססת. אפשר להראות שחשוב להכיר בכך שלפעמים הבעיה אינה חסרת פתרון, אלא נובעת מהתנהלות לא נכונה של אנשים בתוך הארגון. ניתן להציג את זה באופן חיובי, ולומר לאנשים שעם שיתוף פעולה ושיפור ההתנהלות, המצב יכול להשתפר. איך לתמרן את הארגון ולהניע אותו לפתרונות? לשינוי חשיבה בארגון, חשוב להעביר מסר ברור ומחובר למציאות. במקום להיכנס למאבק עם מי שמפיץ את תחושת חוסר התקווה, כדאי ... שיתוף פעולה יכול להפוך את המצב לטוב יותר. אם יש חשש לשמוע את האמת הקשה, ניתן להציג את הדעות השונות ולתת הזדמנות לפתרונות יצירתיים מבלי להתסיס את האווירה. הכוונה ארגונית קבלת החלטות בארגון ניהול עובדים תגמול עובדים ש: איך מתמודדים עם אדם שהוא טוען איזשהו דבר וכשאני שואל אותו איך אתה הגעת ...
האם לתת דוגמה אישית לעובדים? לאחר לעבודה כמנהל, איך לתת דוגמה אישית לעובדים? דוגמה אישית של מנהל, יצירת מוטיבציה לעובדים, בידול המנהל מהעובדים, יצירת סמכות עבור העובדים, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני
... לתת דוגמה אישית לעובדים? לאחר לעבודה כמנהל, איך לתת דוגמה אישית לעובדים? דוגמה אישית של מנהל, יצירת מוטיבציה לעובדים, בידול המנהל מהעובדים, יצירת סמכות עבור העובדים, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני שאלה : האם חשוב לתת דוגמה אישית לעובדים. במובן של שעליך כמנהל להתנהג כפי שהיית מצפה מהעובדים שלך להתנהג? תשובה: כעיקרון לא. חשוב לך שהעובד שלך יעבוד טוב. לפעמים הדרך לכך היא באמצעות נתינת דוגמה אישית. לדוגמה, אתה כמנהל תגיע לעבודה בזמן, כדי לתת דוגמה אישית לעובדים שלך , להגיע לעבודה בזמן. אבל מצד האמת, יש מצבים שאין בזה צורך. ויש מצבים שדווקא יש צורך הפוך. דהיינו, שאתה רוצה לשדר לעובדים שלך, שאתה המנהל בעסק שלך ושאתה דווקא בא יותר מאוחר, כדי שהם יבינו שאתה המנהל, ושאז ממילא דווקא יקשיבו לך עוד יותר כמנהל ולא כפועל. זא מצד אחד כשאתה כמנהל לדוגמה מאחר לעבודה, מצד אחד אתה לא רוצה שהעובדים שלך יחשבו שאתה מזלזל בעבודה, כי אז זה יגרום להם גם לזלזל בעבודה. מצד שני אתה כן רוצה שהם יחשבו שאתה לא סתם עוד עובד כמותם, אלא אתה ה
איך נכון לתגמל עובדים? כמה משכורת לשלם לעובד? איך לתמרץ עובדים? שכר גבוה, שכר נמוך, שכר בסיס, תגמול לפי ביצועים, עמלה על מכירות, תגמול לאנשי מכירות, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני
... נכון לתגמל עובדים? כמה משכורת לשלם לעובד? איך לתמרץ עובדים? שכר גבוה, שכר נמוך, שכר בסיס, תגמול לפי ביצועים, עמלה על מכירות, תגמול לאנשי מכירות, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני שאלה: מה עדיף ואיך נכון לשלם לעובדים בארגון, האם שכר בסיס גבוה ועמלות נמוכות על הביצועים, או שכר בסיס נמוך ועמלות גבוהות לפי הביצועים? תשובה: כל מקרה לגופו. אם אתה יודע בוודאות שיצא לך יותר זול לשלם לעובד שלך בצורה כלשהי, אין שאלה. אבל בדכ בממוצע, עדיף שהבסיס יהיה נמוך ושהעמלות יהיו גבוהות לפי התוצאה של העובד. כי ככה העובד הופך להיות סוג של שותף בעסק. ובאופן יחסי, אנשים עובדים יותר טוב עבור עצמם, מאשר עבור מישהו אחר. מצד אחד העובד שלך ירצה שכר בסיס גבוה, כדי שיהיה לו שקט נפשי. אבל מצד שני לך כבעל העסק, אין שקט נפשי, כאשר לעובדים שלך יש שקט נפשי. ובאידיאל שלך, שכמו שאתה כל הזמן רוצה שהעסק יצליח עבורך, כך גם אתה רוצה שהעובד שלך ירצה שהעסק שלך יצליח עבורו. ולכן יש היגיון לתלות את התגמול של העובד שלך, כמה שיותר בתוצאות של הביצועים שלו. בדיוק כמו כל ספק שירותים עצמאי, שמקבל תגמול, רק על תוצאה ולא רק על המאמץ שלו. ועליך לשאוף לכך שהעובד שלך יתייחס לעסק שלך, בדיוק כאילו זה היה העסק שלו. וזה אפשרי, בעיקר על ידי זה שהשכר שלו, תלוי באחוז גדול בביצועים שלו. ואיך לבנות תוכנית תגמול לעובדים? ואיך לתגמל את העובדים לפי ביצועים? וכולי, זה נושא בפני עצמו וכל מקרה לגופו. ...
איך להתכונן לפגישה? האם להכין נושאי שיחה לפגישה? האם להתכונן לפגישה? מתי לא להתכונן לפגישה? עלות מול תועלת, שיחה עם עובד, שיחה עם מנהל, טיפים לשיחה יעילה, יעוץ למנהלים, יעוץ ארגוני, טיפים לניהול שיחה מסודרת, שיחה ממוקדת
איך להתכונן לפגישה? האם להכין נושאי שיחה לפגישה? האם להתכונן לפגישה? מתי לא להתכונן לפגישה? עלות מול תועלת, שיחה עם עובד, שיחה עם מנהל, טיפים לשיחה יעילה, יעוץ למנהלים, יעוץ ארגוני, טיפים לניהול שיחה מסודרת, שיחה ממוקדת
... לפגישה? עלות מול תועלת, שיחה עם עובד, שיחה עם מנהל, טיפים לשיחה יעילה, יעוץ למנהלים, יעוץ ארגוני, טיפים לניהול שיחה מסודרת, שיחה ממוקדת בהרצאה זו, אליעד כהן עוסק בשאלה האם כדאי להתכונן לפגישה, במיוחד כשמדובר בשיחה חשובה עם עובד או מנהל. הוא מתחיל בדיון על כך שאנשים בדרך כלל שואלים את עצמם האם כדאי להכין רשימה של נושאים ... ואילו אפשרויות ישנן אם דברים לא מתנהלים לפי הציפיות. השאלה שהוצגה היא האם זה יעיל ומומלץ להכין רשימה כזו. עלות מול ... מטרת השיחה ואת הנושאים העיקריים. ניהול שיחה בצורה מסודרת לאחר מכן, אליעד מציין שגישה אחרת היא לשלב את הכנה של נושאים במהלך ... ופתרונות אפקטיביים. טיפים לניהול שיחה יעילה וממוקדת אליעד לא רק מדבר על השיטות השונות להתכונן לשיחה, אלא גם נותן ... השיחה, תהיה סבירות גבוהה שהיא לא תתנהל בצורה פרודוקטיבית. לא מדובר רק בהשגת תוצאה מסוימת, אלא גם בהבנה משותפת של המטרה. ... לעיתים, הכנה מינימלית או אפילו עבודה על נושאים במהלך השיחה עצמה יכולה להיות היעילה ביותר. בשיחות מסוימות, במיוחד עם עובדים ומנהלים, חשוב להגדיר את מטרת השיחה מראש ולנהל אותה בצורה ממוקדת ומסודרת. הכנה לשיחה חשובה הכנה לפגישה עם עובד ניהול שיחה ממוקדת עלות מול תועלת בשיחה איך לנהל שיחה יעילה עם עובד הכנה לפגישה, הכנה לשיחה חשובה, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני, אימון לאנשי עסקים ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מנכל חדש, מנהל חדש, איך להעביר סמכויות למנהל חדש? איך להעביר סמכויות למנכל חדש? איך לגרום לעובדים להקשיב למנהל החדש? איך לגרום לעובדים להקשיב למנכל החדש? העברת סמכויות, גיוס מנכל חדש, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, יעוץ ארגוני
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך לגרום לעובדים להקשיב?, למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם יש משמעות לחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש או אין אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? למה יש רע וסבל בעולם? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע בעולם? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? מי ברא את אלוהים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך לגרום לעובדים להקשיב?, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להשיג איזון נפשי? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לקבל החלטות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור אהבה? איך לעשות יותר כסף? איך למצוא זוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם גירושין? איך לשנות תכונות אופי? איך לנהל את הזמן? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בזוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפרש חלומות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי בתל אביב, מומלץ, אימון אישי רוחני בתחום איך לגרום לעובדים להקשיב - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2695 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 16:42:56 - wesi1