אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איזה מוצר למכור? ✔אימון עסקי, איך לתמחר את עצמך? איך לתמחר שירות? באיזה מוצר להתמקד? איזה מוצר למכור? כמה כסף לבקש? איזה שירות לתת? מיקוד עסקי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
6:38אימון עסקי, איך לתמחר את עצמך? איך לתמחר שירות? באיזה מוצר להתמקד? איזה מוצר למכור? כמה כסף לבקש? איזה שירות לתת? מיקוד עסקי, מטרות עסקיות, איך לשווק את עצמך? אימון לבעלי עסקים
איך נכון לקבל החלטה על מיקום העסק?

אליעד כהן מסביר כיצד לקבל החלטות עסקיות נכונות, בדגש על שאלת המיקום שבו יינתן השירות: האם לעבוד מהבית או להגיע לבית הלקוח. הוא פותח את ההסבר בהבהרה שהשאלה עצמה לא מנוסחת נכון, והדרך הנכונה לחשוב עליה היא דרך זווית אחרת לגמרי - לא מתוך המיקום שבו העסק נמצא אלא מתוך התועלת הכלכלית ביחס למאמץ.

הגישה הנכונה, לפי אליעד, היא לשאול את עצמך: "איך אוכל להרוויח כמה שיותר כסף עם כמה שפחות מאמץ?". הוא מדגיש שאין משמעות למיקום כשלעצמו (בבית או מחוץ לבית), אלא למשמעות של המיקום ביחס לעלות המאמץ, הזמן והנוחות שלך ושל הלקוח. התמקדות זו מאפשרת לך לקבל החלטות עסקיות ממוקדות רווח.

איך לקבוע מחיר נכון לשירות שלך?

אליעד מסביר את השיקול המרכזי בתמחור השירותים - היחס בין התועלת לבין העלות, כלומר, המחיר שתגבי צריך לשקף את המאמץ וההשקעה שלך. אם את נותנת שירות בביתך, יש עלות מסוימת של זמן, מאמץ ואנרגיה, ולכן את קובעת מחיר מסוים. אם את נוסעת לבית הלקוח, באופן טבעי ישנה עלות נוספת של זמן נסיעה, ולכן המחיר חייב להיות גבוה יותר.

הוא נותן דוגמה מעשית: אם את עובדת מהבית וגובה 100 שקלים, ובמקרה שאת מגיעה לבית הלקוח את רוצה לגבות 500 שקלים, אסור לך לחשוב שהמחיר יקר מדי רק כי את משווה אותו למחיר הזול בביתך. הלקוח לא עושה את אותו החישוב שאת עושה. הוא חושב מנקודת מבט של נוחות אישית: ייתכן שעבורו שווה מאוד לשלם את ההפרש, מכיוון שזה חוסך לו מאמץ וזמן.

אליעד ממחיש זאת באמצעות דוגמה מעולם משלוחי התרופות. אנשים מוכנים לשלם סכום גבוה משמעותית עבור הנוחות של שליח שמביא להם את התרופה הביתה. הלקוח מחשב את העלות ביחס לנוחות שלו, ולא ביחס למחיר המקורי של השירות.

מה לעשות כאשר לקוח מתנגד למחיר?

כאשר לקוח מתנגד למחיר הגבוה, אליעד מציע שתסבירי לו את האלטרנטיבה הזולה יותר: "אם המחיר יקר לך, יש לך אפשרות לקבל את השירות במחיר נמוך יותר אצלי בבית". גישה זו מייצרת עבור הלקוח אפשרויות בחירה, וגורמת לו להבין את הערך של השירות שאת מספקת במיקום הנוח עבורו.

מה החשיבות של התמקדות בתועלת ולא במיקום?

אליעד מסביר שלכל עסק יש כמה שיקולים חשובים, אך השיקול החשוב ביותר צריך להיות תמיד התועלת לעומת העלות. כל שיקול נוסף צריך להיות מוערך גם הוא דרך אותו פילטר של עלות - תועלת. לדוגמה, אם חשוב לך שיהיה לך כמה שיותר זמן פנוי, אז יש משמעות לשאלה איפה השירות ניתן - מכיוון שזמן נסיעה הוא גורם חשוב בהערכת הזמן שלך.

עם זאת, הוא מציין שלפעמים, דווקא האפשרות היקרה יותר, למשל לנסוע ללקוח בתשלום גבוה, יכולה להיות משתלמת יותר מאחר שהיא חוסכת לך זמן בעתיד. כך שההחלטה לא פשוטה כמו שהיא נראית, אלא תלויה מאוד בתנאים הספציפיים של העסק ושל המצב שלך.

איך לדעת אם מחיר השירות מתאים ללקוח?

אליעד מדגיש שלא תמיד יש להתחשב במה שנראה לך "הגיוני" או זול מספיק עבור הלקוח. עלייך לתמחר לפי הערך האמיתי של הנוחות שאת מספקת, ולא לחשוב דרך נקודת המבט שלך בלבד. ייתכן שעבור הלקוח, הנוחות שווה הרבה יותר כסף ממה שאת מעריכה. לכן, אל תחששי לתמחר את השירות בהתאם למאמץ האמיתי והנוחות שאת מציעה.

סיכום עקרונות לקבלת החלטות עסקיות נכונות

העקרונות המרכזיים שמציע אליעד לקבלת החלטות עסקיות, הם:
  • קביעת מחיר לפי עלות - תועלת - לא לפי תחושות אישיות או השוואות לא רלוונטיות.
  • החלטה על מיקום העסק לפי מה שמביא לך את הרווח המקסימלי במינימום מאמץ.
  • תמחור גבוה יותר לשירות שניתן בבית הלקוח, כדי לפצות על המאמץ והזמן הנוספים.
  • מתן אפשרות ללקוח לבחור בין מחיר זול יותר אצלך לבין מחיר גבוה ונוח בביתו.
  • הערכה נכונה של שווי השירות דרך עיני הלקוח, תוך התמקדות בנוחות שלו ולא רק במחיר עצמו.
לסיכום, אליעד ממליץ לאמץ גישה מעשית, חכמה וממוקדת, המאפשרת לך למקסם רווחים, לשמור על זמן פנוי, ולספק ללקוח שירות שמוערך כראוי על פי הנוחות והמאמץ.
איך לתמחר את עצמך ומהם השיקולים החשובים ביותר לעסק?

המשתתפת שואלת אם על העסק שלה להיות מבוסס בבית או אם עליה לצאת לבתים של אנשים. אליעד מתחיל להסביר שהיא שואלת את השאלה לא נכון, ומסביר שלהצלחה עסקית יש קשר בעיקר למאמץ הכללי ולתועלת שמתקבלת מהעבודה. השאלה הנכונה היא איך להרוויח כסף בצורה היעילה ביותר עם מינימום מאמץ.

הוא מציין שהשאלה על אם העסק צריך להיות בבית או מחוץ לבית לא רלוונטית כל כך, אלא מה שחשוב הוא איך להתמקד בתמורה לעבודה - כיצד להעריך את עלות המאמץ ולהתמקד במה שיביא את התוצאה הכלכלית הטובה ביותר. אם יש לך עלות זמן, עליך לבקש את הסכום שיגבה את הזמן הזה, ללא קשר אם השירות ניתן בבית או מחוץ לבית. כל סיטואציה דורשת חישוב של עלות תועלת, ולכל מיקום יש את היתרונות והחסרונות שלו.

המשתתפת מבינה את ההסבר ומסכימה שזו הדרך הנכונה לחשוב, ומוסיפה שהיא צריכה לחשוב על שיקולים נוספים, כמו זמן פנוי והשפעתו על העבודה. אליעד מסביר שהשיקול צריך להיות לפי כמה יותר נוח עבורה לשלב את כל התנאים בצורה שתהיה לה יותר תועלת.

בהמשך, אליעד מדבר על איך לתמחר את השירותים בצורה נכונה. אם מישהו בא אלייך הביתה, יש לחשב את המחיר לפי הזמן והמאמץ שדרוש, ואם את נוסעת לבית הלקוח, יש להעלות את המחיר כדי לפצות על הזמן הנוסף והמאמץ הנדרש. אם הלקוח לא מסכים למחיר, ניתן להציע לו אפשרות לקבל את השירות בביתך במחיר נמוך יותר.

דוגמת הזמנת תרופות דרך שליח מחזקת את הרעיון: אנשים מוכנים לשלם יותר עבור נוחות, גם אם המחיר גבוה. אליעד מסביר שהלקוח לא עושה חישוב של המחיר לפי מה ש"הגיוני" לך, אלא לפי מה שמנחם לו או נותן לו נוחות.

לבסוף, הוא מייעץ לה לעדכן את המחירים שלה בהתאם למאמץ ולתמורה שהיא נותנת, ולא לחשוב דרך העיניים שלה, אלא להעריך את הנוחות שיכולה להעניק ללקוחות.
מה התחלת להגיד?

ש: יש לי התלבטות לגבי העסק שלי.

אליעד: התלבטות לגבי העסק שלך כן.

ש: האם הוא צריך להיות מבוסס בבית או האם לצאת החוצה לבתים של אנשים.

אליעד: אוקי היא מתלבטת האם את צריכה לבנות את העסק שלך או?

ש: לצאת לבתים של אנשים לעשות את מה שאני עושה בבתים של אנשים.

אליעד: אוקי עכשיו אני חושב שאת שואלת את השאלה לא נכון כאילו החשיבה עצמה לא נכונה.

ש: אוקי תקן אותי אז.

אליעד: אבל בואי תמשיכי את ההתלבטות, רגע מה מפריע לי בחשיבה שלה היא אומרת מה עדיף לי לבנות את העסק בבית או לבנות אותו בבתים של אנשים, עסק של הדרכה כלשהי נכון?

ש: כן.

אליעד: האם עדיף לך שיבואו אלייך או ללכת לאנשים נכון?

ש: כן.

אליעד: יפה השאלה עצמה לא נכונה.

ש: מה נכון לעסק זאת השאלה?

אליעד: השאלה שלך זה מה נכון לעסק זאת אותה שאלה, לא משנה בואי נתקדם את מתעסקת בצורה ולא במהות המחויב שלך יש לך עסק את רוצה שהוא יצליח נכון, מבחינתך להצליח זה אומר שהוא ירוויח כסף ששווה לך את המאמץ נכון?

ש: כן.

אליעד: יפה עכשיו האם מחויב, את צריכה בעצם לשאול איך אני בונה שאני ארוויח כמה שיותר כסף בכמה שפחות מאמץ נגיד, אוקי זאת שאלה נכונה?

ש: כן.

אליעד: יפה ההתמקדות צריכה להיות בזה לא באים לבנות את זה בבית או מחוץ לבית, זאת אומרת מי אמר שזה משנה אם זה בבית או מחוץ לבית בכלל את מראש מניחה איזה הנחת יסוד שזה פה או פה מי אמר כאילו, למה את חושבת דרך המשקפת אם זה צריך להיות בבית או מחוץ לבית כאילו למה.

את צריכה לעשות משהו אחר להגיד "שלום אם באים אלי הביתה אני מוכנה" המאמץ, באים מישהו בא אלייך הביתה אוקי את נותנת לו שירות מסוים בסדר עכשיו כשאת נותנת לו את השירות המסוים יש לזה עלות מסוימת עלות מסוימת של כסף של זמן של עצבים עלות מסוימת, את אומרת "שווה לי לשאת את העלות הזאת תמורת סכום x" אותו דבר "אם אני עכשיו יוצאת למישהו לבית שלו ואני יש לי עלות זמן שווה לי את זה תמורת סכום y" זה הכל.

את עובדת גם בבית גם מחוץ לבית גם בארץ גם בחו"ל גם בחלל בכל מקום שאפשר את עובדת אבל את מבקשת את הסכום שאת חושבת שאת רוצה לקבל עבור המאמץ שלך, זה הכל ואיפה עדיף לך לעבוד בבית או מחוץ לבית זה לא משנה בכלל. את הבנת?

ש: כן.

אליעד: מה הבנת?

ש: שזה לא משנה איפה.

אליעד: וזה הגיוני מה שאמרתי?

ש: זה הגיוני.

אליעד: תסבירי.

ש: שאני צריכה לעשות את החישוב של העלות תועלת שלי ולפי זה מה זה משנה איפה אם אני יוצאת החוצה אז יכול להיות שהעלות צריכה להיות אולי יותר גבוהה באמת.

אליעד: המחיר שאת גובה.

ש: המחיר שאני גובה כן העלות של השירות שלי.

אליעד: ומה עדיף שתעבדי בבית יותר או מחוץ לבית?

ש: לא משנה.

אליעד: בכלל לא משנה?

ש: אם חושבים ככה אז זה לא משנה.

אליעד: זה בכלל לא משנה?

ש: אם זה השיקול היחיד אז זה לא משנה.

אליעד: איזה עוד שיקול יש?

ש: יש עוד שיקולים.

אליעד: מה לדוגמה נגיד שיהיה לך כמה שיותר?

ש: אני לא יודעת אני צריכה לחשוב מה יש בתור עוד שיקול.

אליעד: תמציאי שיקול שיהיה לך כמה שיותר?

ש: שיהיה לי יותר זמן אם אני יוצאת החוצה שיהיה פחות זמן.

אליעד: זמן אוקי יפה את צודקת נניח שהשיקול שיהיה לך כמה שיותר זמן אז מה עדיף לעבוד בבית או מחוץ לבית גם לא נכון.

ש: מבחינת זמן?

אליעד: רק מבחינת זמן מה עדיף בבית או מחוץ לבית?

ש: לא יודעת זה תלוי בעלות עוד פעם.

אליעד: יפה תלוי כמה ישלמו לך אם ישלמו לך עכשיו על עשר לשעה למישהו שבבית מחוץ לבית על שעה הוא שילם לך על עשר שעות אז זה חסך לך את הזמן של הבית ואם השיקול שלך הכי חשוב זה שאת רוצה שיהיה לך כמה שיותר מעניין אז תלוי איפה יותר מעניין, הבנת בקיצור החשיבה שלך היא לא צריכה להיות דרך בית או מחוץ לבית זה צריך להיות דרך איפה מביא לי יותר תועלת ביחס לעלות. עכשיו אלא מה שמראש את צריכה לתמחר את זה בהתאם, מה זה אומר מה הבנו מה זה אומר לגבייך?

ש: משהו שפה הבעיה שלי.

אליעד: כנראה שפה הבעיה שלך אז מה דיברנו אז מה הבעיה?

ש: שאני עדיין לא.

אליעד: שאת לא יודעת איך לתמחר את זה.

ש: איך לתמחר את עצמי.

אליעד: יפה זה מאוד פשוט יש כמה כסף את רוצה לקחת על עבודה מהבית זאת אומרת אם מישהו בא אלייך הביתה את לוקחת לו סכום x, בסדר אם את נוסעת אליו לבית שלו יש לזה מחיר תתני מחיר ואם הוא יגיד לך שזה יקר אז מה תגידי לו?

ש: שיבוא אלי הביתה או שלא יבוא.

אליעד: תגידי לו אז מה אם זה יקר אתה חושב שזה יקר אז יש לך אופציה לבוא הביתה.

ש: מעניין היה לנסות את זה.

אליעד: תראי את צריכה להבין משהו מסוים יכול להיות שאת חושבת דרך הראש שלך ולא דרך הראש שלו, בואי נניח נגיד שהוא בא אלייך זה עולה לו נגיד מאה שקלים נניח ונגיד שאם את נוסעת אליו את נגיד רוצה לקחת חמש מאות שקלים יכול להיות שאת בראש שלך עושה חישוב "רגע אבל אצלי זה עולה מאה שקלים והוא בא אלי הביתה מה ההיגיון שהוא ירצה לתת חמש מאות שקלים" יכול להיות אבל את חושבת לא נכון כי את חושבת דרך העיניים שלך יכול להיות שבעיניים שלו הנוחות שלו שהוא לא צריך לצאת מהבית שווה לו את החמש מאות שקלים. יש לדוגמה שירות הזמנת תרופות, מישהו מכיר את זה מה את מכירה?

ש: דרך האינטרנט מזמינים תרופות.

אליעד: נכון וכמה עולה לך?

ש: לא עולה לי.

אליעד: לא למה לא עולה ועוד איך שעולה.

ש: זה עולה איזה שליחות משהו.

אליעד: נכון אבל זה עולה הרבה כסף.

ש: כן?

אליעד: כן הרבה מעוד כסף.

ש: השתמשתי בזה אולי פעמיים.

אליעד: מה ההגדרה של הרבה מאוד כסף גם כן.

ש: מה זה להגיע תרופות?

אליעד: אתה עכשיו צריך שמישהו יביא לך את התרופה מבית מרקחת הוא ילך יביא לך את התרופה אז אם זה חד פעמי זה כמה מאות שקלים אבל זה נוח לך ואם זה פעם בחודש זה עולה ככה ואם זה זה אז זה עולה ככה למה כי ככה נוח לך. תראי אל תעשי את החישוב של מה הוא תעשי את החישוב שלך אני רוצה ככה וככה.

ש: אוקי.

אליעד: מבינה את הסיפור סגרנו את הפינה?
תחושה שיקולים קשה למכור מוצר יקר הנחת יסוד להתעשר קביעת מחיר תכלית להציע למכור מוצר יקר להצליח איך להרוויח הרבה כסף איזה מוצר למכור איזה שירות לתת איך לשווק איך לשווק את עצמי איך לשווק את עצמך איך לתמחר איך לתמחר את עצמי איך לתמחר את עצמך איך לתמחר שירות אימון אימון לבעלי עסקים אימון עסקי אימון עסקים אימונים באיזה מוצר להתמקד בעלי עסקים התמקדות כמה כסף כמה כסף לבקש כסף לבקש להתאמן להתמקד למכור לקבוע מחיר לשווק לשווק את עצמי לשווק את עצמך לתמחר לתמחר את עצמי לתמחר את עצמך לתמחר שירות לתת מוצר מטרות מטרות עסקיות מיקוד מיקוד עסקי עסק עסקים קביעת מחיר שירות תכלית תמחור
אחריות אישית בזוגיות - התמודדות עם קנאה בזוגיות, קנאות זוגית, מה המשמעות של לקיחת אחריות בזוגיות? למה זוגות רבים שוב ושוב על אותם נושאים? מהי התמונה המלאה במערכת יחסים? מה הבעיה בהתמקדות רק בהווה בזוגיות? איך צריך להתמודד עם מחשבות שליליות בזוגיות? האם אפשרי להשתנות עבור בן הזוג? מדוע אין פתרון מוחלט לקונפליקטים בזוגיות? מה הגורם המרכזי למריבות חוזרות בזוגיות? איך אפשר באמת לשפר את התקשורת בזוגיות? האם אפשר להפסיק לריב בזוגיות?
... קנאות זוגית, מה המשמעות של לקיחת אחריות בזוגיות? למה זוגות רבים שוב ושוב על אותם נושאים? מהי התמונה המלאה במערכת יחסים? מה הבעיה בהתמקדות רק בהווה בזוגיות? איך צריך להתמודד ... המלאה. הוא מתאר כיצד אדם שמרגיש פגיעה מבן הזוג שלו חייב להזכיר לעצמו את כל אותם הרגעים שבהם הוא הרגיש במקום הראשון, אהוב ומוערך, במקום להתמקד רק ברגעים שבהם הוא נפגע. הוא נותן דוגמה של ... קנאה או פגיעה בצד השני. במקום להאשים, הצד הפגוע צריך להזכיר לעצמו את כל אותם הרגעים שבהם הוא היה במקום הראשון עבור בן הזוג. מה הבעיה בהתמקדות רק בהווה בזוגיות? בעיה נוספת שאליעד מצביע עליה היא התמקדות מופרזת בהווה ללא התחשבות בעבר או ...
כסף אמיתי - מהו? כמה כסף אמיתי צריך כדי להצליח? איך להשיג כסף אמיתי?
... אמיתי - מהו? כמה כסף אמיתי צריך כדי להצליח? איך להשיג כסף אמיתי? כסף אמיתי. הכסף נקרא כסף משום שאנשים נכספים אליו. כדי לשנות את ... = כסף אמיתי באמת. כאשר האדם מחובר ברמת המודע שלו לרצון הפנימי ביותר של התת מודע שלו, אז בעצם יש לאדם בידיו כסף אמיתי שמסוגל לקנות לו את השלמות הנפשית הפנימית הנכספת. השלמות הנפשית היא המוצר היקר ביותר בעולם. שלמות יש רק אחת. אם יש יותר מאחת, הרי שכל אחת חסרה את הטוב שבשלמות האחרת. השלמות האחת ...
חובות, איך לצאת מחובות? מהם חובות? מה אתה חייב לעצמך? כמה אתה חייב? למי אתה חייב? חובות לבנקים, כמה כסף אתה חייב? להיות חייב לעצמך, חייב כסף, איך יוצאים מחובות? יציאה מחובות
חובות, איך לצאת מחובות? מהם חובות? מה אתה חייב לעצמך? כמה אתה חייב? למי אתה חייב? חובות לבנקים, כמה כסף אתה חייב? להיות חייב לעצמך, חייב כסף, איך יוצאים מחובות? יציאה מחובות
... לצאת מחובות? מהם חובות? מה אתה חייב לעצמך? כמה אתה חייב? למי אתה חייב? חובות לבנקים, כמה כסף אתה חייב? להיות חייב לעצמך, ... לעצמו משהו, וזה יוצר חוב פנימי. אם לא מקיימים את הרצונות האישיים או לא עוקבים אחרי מטרות שחשוב להשיג, אז החוב הזה הופך ...
תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? לעבוד בחינם, משא ומתן, מתנות חינם, אוהב בחינם
תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? לעבוד בחינם, משא ומתן, מתנות חינם, אוהב בחינם
... כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? לעבוד בחינם, משא ומתן, מתנות חינם, אוהב בחינם מתי הכי כדאי לשלם לנותן שירות כדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר? בשיחה זו, אליעד כהן מתמקד בשאלה מה הזמן הטוב ביותר לשלם לבעל מקצוע או נותן שירות - האם עדיף לשלם מראש, בסוף, באמצע התהליך, או לפי ההתקדמות? נבחנים מספר היבטים, יתרונות וחסרונות של כל אחת מהאפשרויות השונות, מתוך מטרה להבין מהו העיתוי האידיאלי שישפיע על איכות השירות שתקבל ועל ההנאה מהמוצר או מהשירות. איך עיתוי התשלום משפיע על איכות השירות? אליעד מציין שיש חשיבות להבנת המוטיבציה של נותן השירות, כי המוטיבציה היא זו שתשפיע על איכות השירות בפועל. הוא מציג כמה סיבות שונות שיכולות להניע נותן שירות לספק שירות טוב: נותן השירות מעוניין לקבל כסף ולכן השירות שהוא מספק תלוי בציפייה שלו לקבל את התשלום. נותן השירות מספק שירות איכותי כי הוא מרגיש מחויב לאחר שכבר קיבל חלק מהכסף מראש. נותן השירות פשוט אוהב את העבודה שלו ומספק שירות טוב ללא קשר ישיר לתשלום. נותן השירות נמצא בתחרות מול מישהו אחר ומעוניין להוכיח את עצמו. אליעד מסביר שאם התשלום כולו מתבצע מראש, קיימת האפשרות שירד המוטיבציה של נותן השירות לספק שירות טוב, כי הוא כבר קיבל את הכסף ואין לו יותר למה לצפות. לעומת זאת, אם כל הכסף ניתן ... המרחק של התגמול. לכן, האידיאל בדרך כלל הוא לשלם לפי ההתקדמות או לשלב תשלום חלקי במהלך העבודה, כדי לשמר את הרצון של נותן השירות להמשיך ולספק שירות איכותי עד הסוף. כיצד העיתוי של התשלום משפיע על ההנאה מהמוצר או מהשירות שקיבלת? בהיבט של ההנאה האישית של הלקוח מהמוצר, אליעד מציין שיש לקוחות שאוהבים להרגיש שהם קיבלו משהו בחינם. לקוח כזה יעדיף לשלם מראש, וכאשר הוא יקבל את השירות בפועל הוא ירגיש כאילו קיבל אותו בחינם, כי התשלום כבר מאחוריו. לעומת זאת, לקוח אחר יעדיף לשלם בסוף, כי אז הוא חווה שהשירות הגיע אליו ללא מאמץ מיוחד או התחייבות מוקדמת, ולכן ירגיש יותר טוב וייהנה יותר מהמוצר או מה
יצאת צדיק, יצאת רשע, יצאת גנב, לפני עיוור לא תיתן מכשול, פרצה קוראת לגנב, לדון לכף זכות, תשלום לנותן שירות, תלונות צרכנים, למה אנשים גונבים? למה אנשים משקרים? טכנאי גז
יצאת צדיק, יצאת רשע, יצאת גנב, לפני עיוור לא תיתן מכשול, פרצה קוראת לגנב, לדון לכף זכות, תשלום לנותן שירות, תלונות צרכנים, למה אנשים גונבים? למה אנשים משקרים? טכנאי גז
... צדיק, יצאת רשע, יצאת גנב, לפני עיוור לא תיתן מכשול, פרצה קוראת לגנב, לדון לכף זכות, תשלום לנותן שירות, תלונות צרכנים, למה אנשים גונבים? למה אנשים משקרים? טכנאי גז למה טכנאי גז מרמים את ... נוכל. מדוע הטכנאים מרגישים מוצדקים לרמות את הלקוחות? אליעד כהן מבהיר נקודה חשובה לגבי הגישה של טכנאי הגז שמרמים. הם מגיעים עם תפיסה שלפיה התשלום הוא עבור הביקור והשירות שהם מעניקים, ולאו דווקא על התוצאה הסופית. מבחינתם, עצם זה שהם הגיעו, בזבזו את זמנם ... שהושקע ספציפית בניתוח הזה. באותה צורה, טכנאי גז יכול לחשוב שגם הלקוח משלם לו על ידע וזמן ולא רק על החלפה ממשית של הבלונים. מה תפקיד הלקוח במקרים של רמאות מצד נותני שירות? אליעד מצביע על כך שגם ללקוח יש אחריות במצב שנוצר. הוא מציין שבתוכנית הטלוויזיה, הלקוחה לא בדקה מראש מה עלות השירות או לא דרשה לדעת מראש מה בדיוק הטכנאי עושה. היא למעשה הזמינה את המצב שבו הטכנאי מרמה אותה, בכך שלא התעניינה או לא בדקה דברים בסיסיים. לקוחות רבים לא מעריכים נכון את נותן השירות ולא מבינים שגם כאשר הטכנאי מגיע ולא מוצא תקלה, עדיין נעשה כאן שירות כלשהו. הטכנאי נסע, הגיע והשקיע מזמנו, ולכן באופן מסוים מוצדק לבקש תשלום על הביקור עצמו. למה הטכנאים לא גרועים כפי שהם מוצגים? למרות הטענה שטכנאים כאלה ... מכיוון שהלקוחות לא מעריכים מספיק את הביקור והזמן שלו. לכן הוא מעדיף לשקר ולומר שהחליף משהו כדי לקבל תגמול על הזמן שהקדיש. מה ההבדל בין תשלום על תוצאה לתשלום על שירות? אליעד מחדד את ההבדל בין שתי גישות לתשלום: גישה של תשלום על תוצאה - הלקוח משלם רק אם הבעיה באמת נפתרה או שהעבודה בוצעה בפועל. גישה של תשלום על שירות - הלקוח משלם עבור עצם העובדה שבעל המקצוע הגיע, בדק ונתן שירות, גם אם לא הייתה בעיה או לא הייתה עבודה ממשית. אליעד מסביר שאם מראש היה ברור לטכנאי שהוא מקבל תשלום על השירות והזמן, לא הייתה נוצרת אצלו מוטיבציה לרמות, והבעיה הייתה נמנעת. כיצד ניתן למנוע מקרי רמאות? לסיום, אליעד מדגיש שתי דרכים מרכזיות להפחתת מקרי הרמאות מצד נותני השירות: שהלקוח יעריך מראש את השירות שניתן לו, ויבין שגם הזמן והמאמץ של נותן השירות שווים כסף. שתהיה שקיפות מראש לגבי העלויות והציפיות משני הצדדים, כך שלא תהיה הצדקה ... ולמאמץ של בעלי המקצוע כמשהו חסר ערך, יהיה הרבה פחות אינטרס לבעלי המקצוע לרמות אותם. למה טכנאי גז משקרים? פרצה קוראת לגנב לדון לכף זכות יצאת צדיק או רשע? תשלום על שירות או תוצאה? למה אנשים מרמים? ...
נסיעה במונית, שכנוע אנשים, תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? איך לשכנע מישהו?
נסיעה במונית, שכנוע אנשים, תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? איך לשכנע מישהו?
... במונית, שכנוע אנשים, תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? איך לשכנע מישהו? מתי הכי משתלם לשלם לנותן שירות? אחת הסוגיות שאליעד כהן עוסק בה היא השאלה מתי הכי כדאי לשלם למישהו שנותן לך שירות?. במהלך ההסבר שלו, אליעד מביא מגוון דוגמאות מפורטות כדי להמחיש את השיקולים השונים שמשפיעים על קבלת ההחלטה בנוגע לעיתוי התשלום - האם לשלם מראש, באמצע השירות, או רק בסופו. הוא בוחן במיוחד את המקרה של נסיעה במונית כדוגמה מרכזית, אך מתייחס גם למקרים אחרים כמו הזמנת אתר אינטרנט מבעל מקצוע. מתי כדאי לשלם לנהג ... אדיש ולא יושפע כלל מכך שכבר קיבל או עוד לא קיבל את הכסף. איך אליעד מסביר את ההבדל בין נסיעה במונית לקבלת שירות מבעל מקצוע? אליעד מתייחס לכך שיש הבדל מהותי בין תשלום לנהג מונית לבין תשלום לבעל מקצוע כגון בונה אתרים. במקרה של נסיעה במונית, הנהג כמעט תמיד יביא את הלקוח ליעד בסופו של דבר, ולכן שאלת התשלום רלוונטית רק מבחינת קצב ואיכות השירות, לא מבחינת הסיכון שהנהג כלל לא יבצע את השירות. לעומת זאת, כאשר מדובר על בניית אתר או שירות דומה, אם הלקוח ישלם מראש, ייתכן שהנותן שירות לא ייתן את המקסימום או אפילו לא ישלים את העבודה כלל. במקרה כזה, ברור שלשלם מראש הוא סיכון גדול יותר מאשר לשלם בסוף, מכיוון שאין ללקוח הבטחה מלאה לקבלת ... בידו, ולכן אין לו עוד מה להרוויח מהנסיעה המהירה. מה אליעד מציע לעשות באופן מעשי? אליעד מציע להתחיל את השירות (כמו נסיעה במונית), להעריך את מצב נותן השירות, ורק אז להחליט על עיתוי התשלום. אם הלקוח מרוצה ממהירות הנסיעה, אולי כדאי לתגמל באמצע או לקראת סוף הנסיעה כדי לשמור על מוטיבציה גבוהה. אם לא מרוצים ... אליעד חוזר ומדגיש שהנושא מורכב ואין תשובה יחידה שנכונה בכל המקרים. יש להפעיל שיקול דעת בהתאם לסיטואציה, למטרות ולמצבו של נותן השירות. מתי לשלם לנהג מונית? איך לשכנע אנשים באמצעות תשלום? האם לשלם מראש או בסוף? איך לגרום לנותן שירות להיות מהיר יותר? תשלום מראש או לפי התקדמות? לשלם לפי התקדמות או בסיום? כיצד לשכנע אנשים באמצעות כסף? ...
כסף ואושר, כסף מביא אושר, כסף לא מביא אושר, במה תלוי אושר, האם כסף יוצר אושר? חוקי האושר, כמה כסף צריך? שמחת חיים, שמחה
כסף ואושר, כסף מביא אושר, כסף לא מביא אושר, במה תלוי אושר, האם כסף יוצר אושר? חוקי האושר, כמה כסף צריך? שמחת חיים, שמחה
... ואושר, כסף מביא אושר, כסף לא מביא אושר, במה תלוי אושר, האם כסף יוצר אושר? חוקי האושר, כמה כסף צריך? שמחת חיים, שמחה האם כסף יכול ... והחשיבתיים שלך. לדבריו, באופן תיאורטי, ככל שיש לך יותר שכל, כך גדל הסיכוי שתדע כיצד להתאים את המציאות לרצונך או להפך. אם כך, השאלה האמיתית היא לא כמה כסף יש לך, אלא האם יש לך מספיק שכל כדי ... הבעיות תלוי בהגדרת המונחים כסף, בעיה ופתרון. המסקנה הסופית היא שהמפתח לפתרון בעיות אמיתיות הוא שכל פנימי עמוק, ולא רק כסף בפני עצמו. האם כסף מביא אושר? כמה כסף צריך בשביל להיות מאושר? האם כסף פותר ...
שירותי קופירייטינג, כתיבה שיווקית, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, להכין פרזנטציה, איך לשכנע אנשים? איך למכור את עצמך? איך להעביר מצגת? יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
שירותי קופירייטינג, כתיבה שיווקית, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, להכין פרזנטציה, איך לשכנע אנשים? איך למכור את עצמך? איך להעביר מצגת? יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
שירותי קופירייטינג, כתיבה שיווקית, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, להכין פרזנטציה, איך לשכנע אנשים? איך למכור את עצמך? איך להעביר מצגת? יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות איך להציג את עצמך נכון במפגש נטוורקינג? כאשר אדם הולך למפגש נטוורקינג, ... עצמו מה עליו לומר בזמן הקצר הזה. אליעד כהן מסביר כי הדבר הראשון והחשוב ביותר הוא להבין את מטרת הדיבור. רוב האנשים חושבים שהמטרה היא פשוט לספר על עצמם, אך זו אינה המטרה האמיתית. המטרה האמיתית של דיבור במפגש נטוורקינג היא לגרום לאנשים לרצות לשלוח אליך לקוחות חדשים. כלומר, המסר שלך צריך להתמקד במה שיגרום לאנשים לזכור אותך ולהפנות אליך אנשים אחרים, ולא בתיאור כללי או טכני של מה שאתה עושה. לדוגמה, אליעד מסביר שאם אדם אומר במפגש נטוורקינג: ... טכני, כללי ויבש, שאינו מייצר הזדהות או רצון לפעולה אצל השומע. במקום זאת, אליעד ממליץ להתמקד במהות של מה שהעסק עושה ובאיזו בעיה הוא מטפל. הוא נותן דוגמה ספציפית מתחום הדיאטות והירידה במשקל: אדם שמגיע למפגש ורוצה לשווק את עצמו כמאמן לירידה במשקל יכול לומר: כולנו יודעים שיש הרבה מאוד אנשים שניסו עשרות שיטות להרזיה ולא הצליחו. משפט כזה יוצר הזדהות מיידית, שכן הוא מתייחס לבעיה אמיתית שכולם מכירים. הוא מדבר ישירות אל הכאבים ואל הצרכים של האנשים שנמצאים מולך. לאחר מכן, ניתן להמשיך ולומר: פיתחתי שיטה מיוחדת שעוזרת לאנשים להתמודד עם הסיבות העמוקות של בעיות ... תוכנית תזונה מותאמת אישית, שתתאים בדיוק לצרכים שלו ולאורח חייו. בשלב השלישי, נבנית תוכנית אימונים ותנועה אישית, שתסייע לאדם להשיג את מטרותיו. הגישה הזאת הרבה יותר אפקטיבית, מפני שהיא מדברת ישירות על התועלות שמקבלים הלקוחות, ולא רק על מה האדם עושה. אליעד כהן מדגיש שאנשים רוצים לדעת מה יוצא להם מזה שהם ישלחו אליך לקוחות או ימליצו עליך. לכן, ... לכך היא להימנע מהצגה של מידע שאינו נחוץ בשלב זה, כגון שם משפחה או משחקי מילים מיותרים, ולהתמקד אך ורק במה שייצר רושם חיובי ותכליתי. אליעד כהן מדגיש שוב ושוב שהסוד לשיווק עצמי טוב הוא להדגיש את היתרונות עבור השומעים, ולא לדבר רק על עצמך או על מה שאתה עושה בצורה כללית. לפי ... איתה, הוא יצליח לעורר בהם הזדהות וירצו להמליץ עליו לאחרים. לסיכום, אליעד כהן מציע להתמקד בשלושה עקרונות בסיסיים בהצגה עצמית במפגשים קצרים: לזהות את המטרה האמיתית של ההצגה (לקבל הפניות ולקוחות חדשים ולא רק לתאר את עצמך). להציג את השירותים שלך דרך הבעיה הספציפית שאתה פותר ללקוחות שלך. להשתמש במילים ובמשפטים שמדברים ישירות אל הרגש ואל הכאב של הלקוח הפוטנציאלי. אליעד מדגיש כי דיבור בשפה ברורה, חזקה, ישירה ואישית, אשר מציג את התועלת הישירה לשומעים, הוא המפתח לשיווק עצמי אפקטיבי ולפרזנטציה מוצלחת. איך להציג את עצמך בנטוורקינג? איך לשווק את עצמך ב - 30 שניות? מה לומר בפרזנטציה קצרה? איך להעביר מסר שיווקי בצורה אפקטיבית? איך להצליח בשיווק עצמי? איך לנסח משפט פתיחה משכנע? כיצד ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על אימון עסקי, איך לתמחר את עצמך? איך לתמחר שירות? באיזה מוצר להתמקד? איזה מוצר למכור? כמה כסף לבקש? איזה שירות לתת? מיקוד עסקי, מטרות עסקיות, איך לשווק את עצמך? אימון לבעלי עסקים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איזה מוצר למכור?, איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה המשמעות של החיים? למה לא להתאבד? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל? האם לדומם יש תודעה? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? למה העולם קיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מי ברא את אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם הכל אפשרי? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איזה מוצר למכור?, איך למצוא זוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם גירושין? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לקבל החלטות? איך להאמין בעצמך? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך לפרש חלומות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור אהבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לחנך ילדים? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן עסקי מומלץ, טיפול רגשי, מאמן מכירות בנושאי איזה מוצר למכור - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2813 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 04:27:01 - wesi1