אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לתמחר את עצמי ✔אימון עסקי, איך לתמחר את עצמך? איך לתמחר שירות? באיזה מוצר להתמקד? איזה מוצר למכור? כמה כסף לבקש? איזה שירות לתת? מיקוד עסקי, מטרות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
6:38אימון עסקי, איך לתמחר את עצמך? איך לתמחר שירות? באיזה מוצר להתמקד? איזה מוצר למכור? כמה כסף לבקש? איזה שירות לתת? מיקוד עסקי, מטרות עסקיות, איך לשווק את עצמך? אימון לבעלי עסקים
איך נכון לקבל החלטה על מיקום העסק?

אליעד כהן מסביר כיצד לקבל החלטות עסקיות נכונות, בדגש על שאלת המיקום שבו יינתן השירות: האם לעבוד מהבית או להגיע לבית הלקוח. הוא פותח את ההסבר בהבהרה שהשאלה עצמה לא מנוסחת נכון, והדרך הנכונה לחשוב עליה היא דרך זווית אחרת לגמרי - לא מתוך המיקום שבו העסק נמצא אלא מתוך התועלת הכלכלית ביחס למאמץ.

הגישה הנכונה, לפי אליעד, היא לשאול את עצמך: "איך אוכל להרוויח כמה שיותר כסף עם כמה שפחות מאמץ?". הוא מדגיש שאין משמעות למיקום כשלעצמו (בבית או מחוץ לבית), אלא למשמעות של המיקום ביחס לעלות המאמץ, הזמן והנוחות שלך ושל הלקוח. התמקדות זו מאפשרת לך לקבל החלטות עסקיות ממוקדות רווח.

איך לקבוע מחיר נכון לשירות שלך?

אליעד מסביר את השיקול המרכזי בתמחור השירותים - היחס בין התועלת לבין העלות, כלומר, המחיר שתגבי צריך לשקף את המאמץ וההשקעה שלך. אם את נותנת שירות בביתך, יש עלות מסוימת של זמן, מאמץ ואנרגיה, ולכן את קובעת מחיר מסוים. אם את נוסעת לבית הלקוח, באופן טבעי ישנה עלות נוספת של זמן נסיעה, ולכן המחיר חייב להיות גבוה יותר.

הוא נותן דוגמה מעשית: אם את עובדת מהבית וגובה 100 שקלים, ובמקרה שאת מגיעה לבית הלקוח את רוצה לגבות 500 שקלים, אסור לך לחשוב שהמחיר יקר מדי רק כי את משווה אותו למחיר הזול בביתך. הלקוח לא עושה את אותו החישוב שאת עושה. הוא חושב מנקודת מבט של נוחות אישית: ייתכן שעבורו שווה מאוד לשלם את ההפרש, מכיוון שזה חוסך לו מאמץ וזמן.

אליעד ממחיש זאת באמצעות דוגמה מעולם משלוחי התרופות. אנשים מוכנים לשלם סכום גבוה משמעותית עבור הנוחות של שליח שמביא להם את התרופה הביתה. הלקוח מחשב את העלות ביחס לנוחות שלו, ולא ביחס למחיר המקורי של השירות.

מה לעשות כאשר לקוח מתנגד למחיר?

כאשר לקוח מתנגד למחיר הגבוה, אליעד מציע שתסבירי לו את האלטרנטיבה הזולה יותר: "אם המחיר יקר לך, יש לך אפשרות לקבל את השירות במחיר נמוך יותר אצלי בבית". גישה זו מייצרת עבור הלקוח אפשרויות בחירה, וגורמת לו להבין את הערך של השירות שאת מספקת במיקום הנוח עבורו.

מה החשיבות של התמקדות בתועלת ולא במיקום?

אליעד מסביר שלכל עסק יש כמה שיקולים חשובים, אך השיקול החשוב ביותר צריך להיות תמיד התועלת לעומת העלות. כל שיקול נוסף צריך להיות מוערך גם הוא דרך אותו פילטר של עלות - תועלת. לדוגמה, אם חשוב לך שיהיה לך כמה שיותר זמן פנוי, אז יש משמעות לשאלה איפה השירות ניתן - מכיוון שזמן נסיעה הוא גורם חשוב בהערכת הזמן שלך.

עם זאת, הוא מציין שלפעמים, דווקא האפשרות היקרה יותר, למשל לנסוע ללקוח בתשלום גבוה, יכולה להיות משתלמת יותר מאחר שהיא חוסכת לך זמן בעתיד. כך שההחלטה לא פשוטה כמו שהיא נראית, אלא תלויה מאוד בתנאים הספציפיים של העסק ושל המצב שלך.

איך לדעת אם מחיר השירות מתאים ללקוח?

אליעד מדגיש שלא תמיד יש להתחשב במה שנראה לך "הגיוני" או זול מספיק עבור הלקוח. עלייך לתמחר לפי הערך האמיתי של הנוחות שאת מספקת, ולא לחשוב דרך נקודת המבט שלך בלבד. ייתכן שעבור הלקוח, הנוחות שווה הרבה יותר כסף ממה שאת מעריכה. לכן, אל תחששי לתמחר את השירות בהתאם למאמץ האמיתי והנוחות שאת מציעה.

סיכום עקרונות לקבלת החלטות עסקיות נכונות

העקרונות המרכזיים שמציע אליעד לקבלת החלטות עסקיות, הם:
  • קביעת מחיר לפי עלות - תועלת - לא לפי תחושות אישיות או השוואות לא רלוונטיות.
  • החלטה על מיקום העסק לפי מה שמביא לך את הרווח המקסימלי במינימום מאמץ.
  • תמחור גבוה יותר לשירות שניתן בבית הלקוח, כדי לפצות על המאמץ והזמן הנוספים.
  • מתן אפשרות ללקוח לבחור בין מחיר זול יותר אצלך לבין מחיר גבוה ונוח בביתו.
  • הערכה נכונה של שווי השירות דרך עיני הלקוח, תוך התמקדות בנוחות שלו ולא רק במחיר עצמו.
לסיכום, אליעד ממליץ לאמץ גישה מעשית, חכמה וממוקדת, המאפשרת לך למקסם רווחים, לשמור על זמן פנוי, ולספק ללקוח שירות שמוערך כראוי על פי הנוחות והמאמץ.
איך לתמחר את עצמך ומהם השיקולים החשובים ביותר לעסק?

המשתתפת שואלת אם על העסק שלה להיות מבוסס בבית או אם עליה לצאת לבתים של אנשים. אליעד מתחיל להסביר שהיא שואלת את השאלה לא נכון, ומסביר שלהצלחה עסקית יש קשר בעיקר למאמץ הכללי ולתועלת שמתקבלת מהעבודה. השאלה הנכונה היא איך להרוויח כסף בצורה היעילה ביותר עם מינימום מאמץ.

הוא מציין שהשאלה על אם העסק צריך להיות בבית או מחוץ לבית לא רלוונטית כל כך, אלא מה שחשוב הוא איך להתמקד בתמורה לעבודה - כיצד להעריך את עלות המאמץ ולהתמקד במה שיביא את התוצאה הכלכלית הטובה ביותר. אם יש לך עלות זמן, עליך לבקש את הסכום שיגבה את הזמן הזה, ללא קשר אם השירות ניתן בבית או מחוץ לבית. כל סיטואציה דורשת חישוב של עלות תועלת, ולכל מיקום יש את היתרונות והחסרונות שלו.

המשתתפת מבינה את ההסבר ומסכימה שזו הדרך הנכונה לחשוב, ומוסיפה שהיא צריכה לחשוב על שיקולים נוספים, כמו זמן פנוי והשפעתו על העבודה. אליעד מסביר שהשיקול צריך להיות לפי כמה יותר נוח עבורה לשלב את כל התנאים בצורה שתהיה לה יותר תועלת.

בהמשך, אליעד מדבר על איך לתמחר את השירותים בצורה נכונה. אם מישהו בא אלייך הביתה, יש לחשב את המחיר לפי הזמן והמאמץ שדרוש, ואם את נוסעת לבית הלקוח, יש להעלות את המחיר כדי לפצות על הזמן הנוסף והמאמץ הנדרש. אם הלקוח לא מסכים למחיר, ניתן להציע לו אפשרות לקבל את השירות בביתך במחיר נמוך יותר.

דוגמת הזמנת תרופות דרך שליח מחזקת את הרעיון: אנשים מוכנים לשלם יותר עבור נוחות, גם אם המחיר גבוה. אליעד מסביר שהלקוח לא עושה חישוב של המחיר לפי מה ש"הגיוני" לך, אלא לפי מה שמנחם לו או נותן לו נוחות.

לבסוף, הוא מייעץ לה לעדכן את המחירים שלה בהתאם למאמץ ולתמורה שהיא נותנת, ולא לחשוב דרך העיניים שלה, אלא להעריך את הנוחות שיכולה להעניק ללקוחות.
מה התחלת להגיד?

ש: יש לי התלבטות לגבי העסק שלי.

אליעד: התלבטות לגבי העסק שלך כן.

ש: האם הוא צריך להיות מבוסס בבית או האם לצאת החוצה לבתים של אנשים.

אליעד: אוקי היא מתלבטת האם את צריכה לבנות את העסק שלך או?

ש: לצאת לבתים של אנשים לעשות את מה שאני עושה בבתים של אנשים.

אליעד: אוקי עכשיו אני חושב שאת שואלת את השאלה לא נכון כאילו החשיבה עצמה לא נכונה.

ש: אוקי תקן אותי אז.

אליעד: אבל בואי תמשיכי את ההתלבטות, רגע מה מפריע לי בחשיבה שלה היא אומרת מה עדיף לי לבנות את העסק בבית או לבנות אותו בבתים של אנשים, עסק של הדרכה כלשהי נכון?

ש: כן.

אליעד: האם עדיף לך שיבואו אלייך או ללכת לאנשים נכון?

ש: כן.

אליעד: יפה השאלה עצמה לא נכונה.

ש: מה נכון לעסק זאת השאלה?

אליעד: השאלה שלך זה מה נכון לעסק זאת אותה שאלה, לא משנה בואי נתקדם את מתעסקת בצורה ולא במהות המחויב שלך יש לך עסק את רוצה שהוא יצליח נכון, מבחינתך להצליח זה אומר שהוא ירוויח כסף ששווה לך את המאמץ נכון?

ש: כן.

אליעד: יפה עכשיו האם מחויב, את צריכה בעצם לשאול איך אני בונה שאני ארוויח כמה שיותר כסף בכמה שפחות מאמץ נגיד, אוקי זאת שאלה נכונה?

ש: כן.

אליעד: יפה ההתמקדות צריכה להיות בזה לא באים לבנות את זה בבית או מחוץ לבית, זאת אומרת מי אמר שזה משנה אם זה בבית או מחוץ לבית בכלל את מראש מניחה איזה הנחת יסוד שזה פה או פה מי אמר כאילו, למה את חושבת דרך המשקפת אם זה צריך להיות בבית או מחוץ לבית כאילו למה.

את צריכה לעשות משהו אחר להגיד "שלום אם באים אלי הביתה אני מוכנה" המאמץ, באים מישהו בא אלייך הביתה אוקי את נותנת לו שירות מסוים בסדר עכשיו כשאת נותנת לו את השירות המסוים יש לזה עלות מסוימת עלות מסוימת של כסף של זמן של עצבים עלות מסוימת, את אומרת "שווה לי לשאת את העלות הזאת תמורת סכום x" אותו דבר "אם אני עכשיו יוצאת למישהו לבית שלו ואני יש לי עלות זמן שווה לי את זה תמורת סכום y" זה הכל.

את עובדת גם בבית גם מחוץ לבית גם בארץ גם בחו"ל גם בחלל בכל מקום שאפשר את עובדת אבל את מבקשת את הסכום שאת חושבת שאת רוצה לקבל עבור המאמץ שלך, זה הכל ואיפה עדיף לך לעבוד בבית או מחוץ לבית זה לא משנה בכלל. את הבנת?

ש: כן.

אליעד: מה הבנת?

ש: שזה לא משנה איפה.

אליעד: וזה הגיוני מה שאמרתי?

ש: זה הגיוני.

אליעד: תסבירי.

ש: שאני צריכה לעשות את החישוב של העלות תועלת שלי ולפי זה מה זה משנה איפה אם אני יוצאת החוצה אז יכול להיות שהעלות צריכה להיות אולי יותר גבוהה באמת.

אליעד: המחיר שאת גובה.

ש: המחיר שאני גובה כן העלות של השירות שלי.

אליעד: ומה עדיף שתעבדי בבית יותר או מחוץ לבית?

ש: לא משנה.

אליעד: בכלל לא משנה?

ש: אם חושבים ככה אז זה לא משנה.

אליעד: זה בכלל לא משנה?

ש: אם זה השיקול היחיד אז זה לא משנה.

אליעד: איזה עוד שיקול יש?

ש: יש עוד שיקולים.

אליעד: מה לדוגמה נגיד שיהיה לך כמה שיותר?

ש: אני לא יודעת אני צריכה לחשוב מה יש בתור עוד שיקול.

אליעד: תמציאי שיקול שיהיה לך כמה שיותר?

ש: שיהיה לי יותר זמן אם אני יוצאת החוצה שיהיה פחות זמן.

אליעד: זמן אוקי יפה את צודקת נניח שהשיקול שיהיה לך כמה שיותר זמן אז מה עדיף לעבוד בבית או מחוץ לבית גם לא נכון.

ש: מבחינת זמן?

אליעד: רק מבחינת זמן מה עדיף בבית או מחוץ לבית?

ש: לא יודעת זה תלוי בעלות עוד פעם.

אליעד: יפה תלוי כמה ישלמו לך אם ישלמו לך עכשיו על עשר לשעה למישהו שבבית מחוץ לבית על שעה הוא שילם לך על עשר שעות אז זה חסך לך את הזמן של הבית ואם השיקול שלך הכי חשוב זה שאת רוצה שיהיה לך כמה שיותר מעניין אז תלוי איפה יותר מעניין, הבנת בקיצור החשיבה שלך היא לא צריכה להיות דרך בית או מחוץ לבית זה צריך להיות דרך איפה מביא לי יותר תועלת ביחס לעלות. עכשיו אלא מה שמראש את צריכה לתמחר את זה בהתאם, מה זה אומר מה הבנו מה זה אומר לגבייך?

ש: משהו שפה הבעיה שלי.

אליעד: כנראה שפה הבעיה שלך אז מה דיברנו אז מה הבעיה?

ש: שאני עדיין לא.

אליעד: שאת לא יודעת איך לתמחר את זה.

ש: איך לתמחר את עצמי.

אליעד: יפה זה מאוד פשוט יש כמה כסף את רוצה לקחת על עבודה מהבית זאת אומרת אם מישהו בא אלייך הביתה את לוקחת לו סכום x, בסדר אם את נוסעת אליו לבית שלו יש לזה מחיר תתני מחיר ואם הוא יגיד לך שזה יקר אז מה תגידי לו?

ש: שיבוא אלי הביתה או שלא יבוא.

אליעד: תגידי לו אז מה אם זה יקר אתה חושב שזה יקר אז יש לך אופציה לבוא הביתה.

ש: מעניין היה לנסות את זה.

אליעד: תראי את צריכה להבין משהו מסוים יכול להיות שאת חושבת דרך הראש שלך ולא דרך הראש שלו, בואי נניח נגיד שהוא בא אלייך זה עולה לו נגיד מאה שקלים נניח ונגיד שאם את נוסעת אליו את נגיד רוצה לקחת חמש מאות שקלים יכול להיות שאת בראש שלך עושה חישוב "רגע אבל אצלי זה עולה מאה שקלים והוא בא אלי הביתה מה ההיגיון שהוא ירצה לתת חמש מאות שקלים" יכול להיות אבל את חושבת לא נכון כי את חושבת דרך העיניים שלך יכול להיות שבעיניים שלו הנוחות שלו שהוא לא צריך לצאת מהבית שווה לו את החמש מאות שקלים. יש לדוגמה שירות הזמנת תרופות, מישהו מכיר את זה מה את מכירה?

ש: דרך האינטרנט מזמינים תרופות.

אליעד: נכון וכמה עולה לך?

ש: לא עולה לי.

אליעד: לא למה לא עולה ועוד איך שעולה.

ש: זה עולה איזה שליחות משהו.

אליעד: נכון אבל זה עולה הרבה כסף.

ש: כן?

אליעד: כן הרבה מעוד כסף.

ש: השתמשתי בזה אולי פעמיים.

אליעד: מה ההגדרה של הרבה מאוד כסף גם כן.

ש: מה זה להגיע תרופות?

אליעד: אתה עכשיו צריך שמישהו יביא לך את התרופה מבית מרקחת הוא ילך יביא לך את התרופה אז אם זה חד פעמי זה כמה מאות שקלים אבל זה נוח לך ואם זה פעם בחודש זה עולה ככה ואם זה זה אז זה עולה ככה למה כי ככה נוח לך. תראי אל תעשי את החישוב של מה הוא תעשי את החישוב שלך אני רוצה ככה וככה.

ש: אוקי.

אליעד: מבינה את הסיפור סגרנו את הפינה?
צודק חסרונות יתרונות לשאול את עצמך המחיר הוא רק תירוץ התנגדות מחיר איך למכור עלות ותועלת כסף מקום עבודה לעשות יותר כסף חסרונות ויתרונות איזה מוצר למכור איזה שירות לתת איך לבקש איך להתאמן איך להתמקד איך למכור איך לקבוע מחיר איך לשווק איך לשווק את עצמי איך לשווק את עצמך איך לתמחר איך לתמחר את עצמי איך לתמחר את עצמך איך לתמחר שירות אימון אימון לבעלי עסקים אימון עסקי אימון עסקים אימונים באיזה מוצר להתמקד בעלי עסקים התמקדות כמה כסף לבקש כמה להתאמן כסף לבקש להתאמן להתמקד למה להתאמן למכור לקבוע מחיר לשווק לשווק את עצמי לשווק את עצמך לתמחר לתמחר את עצמי לתמחר את עצמך לתמחר שירות מוצר מטרות מטרות עסקיות מיקוד מיקוד עסקי עסק עסקים קביעת מחיר שירות תמחור
איך לדבר על שכר? כמה כסף לבקש? איך לתמחר מוצר? איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור את עצמך? מהן דרישות השכר שלך? דיון על שכר, כמה כסף אני רוצה? איך להצליח במקום עבודה?
איך לדבר על שכר? כמה כסף לבקש? איך לתמחר מוצר? איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור את עצמך? מהן דרישות השכר שלך? דיון על שכר, כמה כסף אני רוצה? איך להצליח במקום עבודה?
... השכיר יכול לאמץ חשיבה של עצמאי. בדיוק כמו עצמאי שצריך לתמחר את המוצר שלו, גם השכיר הוא מוצר שעליו לתמחר את עצמו. כשעצמאי מתמחר מוצר, הוא צריך להבין תחילה מה העלויות שלו ומה המחיר שמתחתיו לא כדאי לו כלל לייצר או ...
בקשת תשלום על הצעת מחיר, האם לבקש תשלום על הכנת הצעת מחיר? שיטות להצעת מחיר, איך לתמחר עבודה? איך לתמחר שירות? הכנת כתב כמויות, עלות הכנת הצעת מחיר, איך לתמחר עלות הצעת מחיר? איך לבקש כסף על הצעת מחיר? איך לקבל כסף על הצעת מחיר? עלות לתמחר עבודה, עלויות תמחור מוצר, עלויות הכנת הצעת מחיר, כמה כסף לבקש מלקוח? הצעת מחיר בחינם, הצעת מחיר בלי כסף, הצעת מחיר בתשלום, הצעת עבודה, לבקש כסף על הזמנת עבודה, קוסט פלוס, איך להציע מחיר ללקוח? עלויות לתמחר
...של הכנת הצעת המחיר, תתקזז מהעלות של ביצוע העבודה וכיוב. או ניקח לדוגמה שמאי, שלוקח כסף על עצם זה שהוא עושה שמאות לנכס מסוים / שמאות והערכת שווי חברה / הערכת שווי נכס וכיוב, גם בלי קשר להאם בסוף תבצע או לא תבצע את העסקה. דהיינו, יש תשלום על עצם זה שהוא עוזר לך להחליט האם לבצע את העסקה או לא. לכן יש היגיון לקחת כסף, גם עצם זה שאתה עוזר לאדם להחליט האם כדאי לו כלכלית לבצע את העבודה. גם בלי קשר להאם בסוף הוא יבצע או לא יבצע את העבודה. ולכן מהות התשובה היא, שעליך לנסות להפוך את תהליך הוצאת הצעת המחיר...
איך לתמחר מוצר? איך לתמחר שירות? איך לתמחר שעת עבודה? איך לתמחר נכון? איך מתמחרים מוצר? איך מתמחרים שירות? קוסט פלוס, תורת התמחור, אמנות התמחור, סודות התמחור, שיטת התמחור, מחאת מחירי הדיור, איך לקבוע מחיר?
איך לתמחר מוצר? איך לתמחר שירות? איך לתמחר שעת עבודה? איך לתמחר נכון? איך מתמחרים מוצר? איך מתמחרים שירות? קוסט פלוס, תורת התמחור, אמנות התמחור, סודות התמחור, שיטת התמחור, מחאת מחירי הדיור, איך לקבוע מחיר?
...מוצר חיוני שאין לו אלטרנטיבה. אם מחירי החשמל יעלו, גם אם תנסה להפסיק לצרוך חשמל לתקופה, בסופו של דבר תחזור לצרוך אותו כי אין לך אלטרנטיבה אמיתית. לכן אין ממש כוח לחרם צרכנים כאשר המוצר הוא מוצר הכרחי או שאין לו תחליף. איך לתמחר מוצר ייחודי או חדש שאין לו מתחרים? אליעד מסביר מה לעשות במקרה שאתה ממציא מוצר חדש או שירות חדש שאין להם מתחרים. במקרה כזה, אין לך מחיר התחלתי להסתמך עליו. במצב כזה, הוא ממליץ לבחון את הערך שהמוצר מספק ללקוח הפוטנציאלי. אם פיתחת מוצר חדשני, עליך לחשוב איזו תועלת המוצר מספק...
תמחור עלות אלטרנטיבית, חישוב ההוצאה האלטרנטיבית, עלות תקורה, הוצאות תקורה, איך לתמחר שירות? איך לתמחר מוצר? איך לתמחר פרויקט? ניהול פרויקטים, חישוב רווחיות, תהליך תמחור פרויקט, מצויינות בארגון, תמחור שירות, תמחור מוצר, יעוץ ארגוני
תמחור עלות אלטרנטיבית, חישוב ההוצאה האלטרנטיבית, עלות תקורה, הוצאות תקורה, איך לתמחר שירות? איך לתמחר מוצר? איך לתמחר פרויקט? ניהול פרויקטים, חישוב רווחיות, תהליך תמחור פרויקט, מצויינות בארגון, תמחור שירות, תמחור מוצר, יעוץ ארגוני
...שהפרויקט שלו לא רווחי כפי שחשב. התעלמות מעלות אלטרנטיבית - גם אם הפרויקט רווחי, זה לא אומר שהוא הבחירה הנכונה ביותר. מהי עלות אלטרנטיבית וכיצד היא משפיעה על העסק? עלות אלטרנטיבית היא השאלה: מה יכולתי להרוויח במקום אחר בזמן שהקדשתי לפרויקט הזה? לדוגמה, נניח שאתה קבלן ובנית בית שעלותו מיליון שקלים, ומכרת אותו בשני מיליון שקלים. לכאורה, הרווחת מיליון שקלים. אך אם בזמן הזה יכולת לבנות בניין אחר, שאולי היה מניב לך יותר רווח, הרי שבחירתך בפרויקט הזה עלתה לך כסף. איך להכניס את העלות האלטרנטיבית לתמחור...
איך לתמחר מוצר חדש? איך לדעת כמה כסף לבקש על מוצר? איך לדעת כמה כסף לבקש על שירות? איך לקבוע את המחיר של המוצר שלי? איך יודעים כמה כסף לבקש מלקוח על מוצר? איך מתמחרים מוצר בצורה נכונה? איך לקבוע מחיר למוצר?
איך לתמחר מוצר חדש? איך לדעת כמה כסף לבקש על מוצר? איך לדעת כמה כסף לבקש על שירות? איך לקבוע את המחיר של המוצר שלי? איך יודעים כמה כסף לבקש מלקוח על מוצר? איך מתמחרים מוצר בצורה נכונה? איך לקבוע מחיר למוצר?
...לחפש את המחיר הגבוה ביותר האפשרי, כי מחיר גבוה מדי יכול להרחיק לקוחות. מצד שני, מחיר נמוך מדי יכול לגרום להפסדים או לתפיסת המוצר כזול ולא איכותי. לכן חשוב למצוא את האיזון. האיזון מושג כאשר בודקים מהן האופציות האחרות שיש ללקוח. אם הלקוח יכול לקבל את אותה התועלת במקום אחר במחיר נמוך יותר, יהיה קשה למכור לו במחיר גבוה. לכן חשוב לקחת בחשבון גם את הערך הנתפס של המוצר בעיני הלקוח. מה הערך שהלקוח מקבל? חשוב להדגיש שלקוח מוכן לשלם לפי הערך שהוא מקבל, ולכן המחיר חייב לשקף את התועלת ללקוח. אליעד נותן דוגמה...
תמחור נכון - איך לתמחר? איך לקבוע מחיר? כמה כסף לבקש מלקוח? שיקולים בקביעת מחיר, שיקולים בתמחור שירות, שיקולים בתמחור מוצר, תזרים כספי, מחיר השוק, הוצאות מימון, עלויות מימון, תקציב שיווק, מקסום רווח, למקסם רווח, העלאת שכר דירה, האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? מודל תמחור מוצר, אסטרטגיות תמחור, תעריף של מוצר, תעריף של שירות, שיטות תמחור, תזרים עסקי, כמה לבקש בהצעת עבודה? העלאת מחירים, הורדת מחירים, כמה לבקש בהצעת מחיר? העלאת מחיר, הורדת מחיר
...בין המוצר שלך לבין מוצר אחר? האם הלקוח חושב שהמוצר שלך הוא כמו מוצר אחר? האם אתה גובה כסף על מוצר או על שירות? האם אתה גובה כסף על הזמן שלך או על המומחיות שלך? האם אתה גובה כסף על איכות העבודה שלך או על המוצר שלך? איך הלקוח תופש את המוצר שלך ביחס למוצרים אחרים? האם מבחינת הלקוח הוא יכול להשוות אותך למישהו אחר? וגם, כמה קל או קשה ללקוח לעשות השוואת מחירים? האם הוא יכול לעשות השוואת מחירים בקלות או שיהיה ללקוח קשה לעשות השוואת מחירים? מקסום רווח - ביחס לעלויות השיווק והמכירות שלך - חלק מהשיקול של...
איך למכור את עצמך ביוקר? איך לבקש יותר כסף? איך לקבל יותר כסף? איך למכור ביותר כסף? איך לבקש מחיר יותר גבוה? איך לא לפחד לבקש מחיר גבוה? איך לבקש מחיר גבוה? איך למכור מוצר יקר? הצעת מחיר ללקוח, איך לתמחר מוצר? כמה כסף לבקש מלקוח?
איך למכור את עצמך ביוקר? איך לבקש יותר כסף? איך לקבל יותר כסף? איך למכור ביותר כסף? איך לבקש מחיר יותר גבוה? איך לא לפחד לבקש מחיר גבוה? איך לבקש מחיר גבוה? איך למכור מוצר יקר? הצעת מחיר ללקוח, איך לתמחר מוצר? כמה כסף לבקש מלקוח?
...לפתוח במשא ומתן ולהגיע לפתרון מתאים לשני הצדדים. מה לעשות אם הלקוח חושב שהמחיר לא הגיוני? גם במקרה שבו הלקוח אומר בפנים שהמחיר מוגזם, שהוא לא הגיוני, או אפילו אומר למוכר שהוא משוגע, עדיין אפשר להמשיך את השיחה ולהבין מדוע הלקוח חושב כך. הלקוח עצמו בדרך כלל ישמח להגיד למה המחיר נראה לו גבוה וייתן הזדמנות לתקן את ההצעה. במצב כזה, הלקוח עשוי אפילו להתעקש לקבל הנחה או התאמה במחיר, בעיקר אם הוא מעוניין להמשיך את התקשורת והעסקה עם אותו מוכר. איך להציג הצעת מחיר בצורה נכונה? כדי להימנע ממצב שבו הלקוח בורח...
הנחה ללקוחות / הדרכת מכירות - הנחה ללקוח - האם לתת הנחה ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? למה לקוח מבקש הנחה? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לתת הנחה ללקוח? מחיר השוק של מוצר, איך לתמחר מוצר? מחיר אובייקטיבי, מחיר סובייקטיבי, מחיר שמותאם אישית ללקוח, כמה כסף לבקש מלקוח? מחיר שוק של מוצר
...הרי שאי אפשר לקבל הנחה, כי הכל מדוייק וכי יש ערך מדוייק למוצר. אבל אם משחקים עם ההנחה ללקוח, הרי שמראש זה אומר שתמחרו את המוצר במחיר גבוה שמגלם בתוכו את האפשרות לתת הנחה ועדיין להרוויח כסף. ואז הלקוח מבין שלא מחשב תמחר את המוצר, אלא איש מכירות שמשחק עם המחיר ואז הלקוח כל הזמן יחשוב שאולי הוא יכול לקבל עוד הנחה. ולכן הרבה פעמים טוב לענות ללקוח, שאם הוא רוצה הנחה, אז אפשרי לתמחר לו את המוצר ביותר כסף ולתת לו הנחה. דהיינו, שהמוצר כרגע הוא אחרי המשחקים של ההנחה. ואז הלקוח עשוי להעריך עוד יותר את הערך...
תמחור מעל למחיר השוק, השפעת התמחור על תפישת הלקוח את העסק, האם התמחור יקר מידי? איך למכור את המוצר הכי יקר? איך לתמחר מוצר יותר יקר מהמתחרים? כמה כסף לבקש מלקוח? הצעת מחיר ללקוח, האם לתמחר מעל למחיר השוק? איך לגרום ללקוח להבין את התמחור? כמה כסף לבקש מהלקוח? להסביר ללקוח את התמחור? תמחור הגיוני ללקוח, איך לתמחר את המוצר? האם המחיר גבוה מידי? האם המחיר יקר מידי? האם התמחור נכון? האם התמחור הוגן? מה הלקוח חושב על התמחור? האם התמחור לא הגיוני?
...במחיר שאתה רוצה ויתכן גם שלא משנה כמה כסף תשקיע בשיווק המוצר שלך, לא תצליח לשכנע לקוחות לרכוש ממך את המוצר שלך במחיר שאתה רוצה בעבורו ויתכן שתפסיד כסף וכולי. אבל כאן ננסה להסביר, בטווח הקצר, באופן מידי, כאשר לקוח נתקל במוצר שבעיני הלקוח המוצר הזה מתומחר הרבה מעבר למחיר השוק שלו, איך הלקוח תופש את המוצר הזה ואת העסק הזה? והאם ואיך זה משפיע על הלקוח שלך? כי חשוב להבין גם מה הלקוח חושב על התמחור שלך ומה הלקוח חושב על העסק שלך לפי מה שהוא חושב על התמחור שלך? ואני אסביר, ברגע שלקוח נתקל במוצר מסוים עם...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על אימון עסקי, איך לתמחר את עצמך? איך לתמחר שירות? באיזה מוצר להתמקד? איזה מוצר למכור? כמה כסף לבקש? איזה שירות לתת? מיקוד עסקי, מטרות עסקיות, איך לשווק את עצמך? אימון לבעלי עסקים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: לתמחר את עצמי, האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? למה לא להתאבד? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה המשמעות של החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם יש בחירה חופשית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לתמחר את עצמי, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לעשות יותר כסף? איך להיגמל מהימורים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור אהבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל התנהגותי קוגניטיבי, אימון אישי ועסקי, מאמן אישי להרזייה בנושאי לתמחר את עצמי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.3125 שניות - עכשיו 02_09_2025 השעה 14:03:09 - wesi1