9:04פחד מג'וקים, פוביה, חרדה, להתמודד עם חרדות, להשתחרר מכל הפחדים, לבטל את הרצון, להבין את הרצון... תוצר של האמונה או התפיסה השכלית שמפרידה בין טוב לרע. כאשר אדם מגיע להבנה פנימית עמוקה שהמציאות היא אחדות מוחלטת, שהטוב והרע הם מושגים יחסיים בלבד, אין לו יותר פחד מוחלט מפני איבוד דבר מה. לדוגמה, כאשר השואלת תחקור מדוע היא מפחדת מגוקים, עליה לשאול מדוע היא אינה רוצה את ... שזה רע, וכך להמשיך ולחקור לעומק עד שתגיע לתובנה שההבדל בין טוב ורע הוא רק תפיסה שכלית, ולא מציאות מוחלטת. מה זה אומר להתחבר לאין שכל וכיצד זה מבטל פחד? אליעד מסביר את המונח אין שכל כמקום פנימי שבו האדם מבין שההפרדה בין טוב לרע היא יצירה של השכל בלבד ולא משהו שקיים באופן מוחלט במציאות. במצב זה של אין שכל, האדם אינו מזהה את העולם דרך הגדרות ברורות ונוקשות ולכן אינו יכול לחוות ... פחד. האם אפשר להפסיק לפחד ועדיין לשמור על החיים הרגילים? אליעד מדגיש כי אין צורך להפסיק לרצות דברים באופן מוחלט, אלא רק להבין את הרצון מפרספקטיבה עמוקה יותר. אדם יכול להמשיך לרצות דברים, להיות אמביציוזי, לשאוף ולהצליח בחיים, אך מתוך הבנה עמוקה כי ההגדרות של טוב ורע, ושל הצלחה וכישלון, אינן מוחלטות אלא נתונות לפרשנות שכלית בלבד. לדוגמה, אדם יכול להרגיש אי נוחות מהימצאות גוק בביתו, אך הוא לא ירגיש פחד ... הוא יכול לעשות זאת ללא עוקץ הפחד המשתק והטוטאלי. אליעד מסכם בכך שההבנה האמיתית של האחדות, שבה אין הבדל מוחלט בין יש גוק לאין גוק, מאפשרת לאדם להשתחרר לגמרי מהפחד העמוק ביותר, ועדיין לשמור על חיים פרקטיים, מלאים ומספקים. ... כל הפחדים, מפני שכל עוד קיים רצון - קיים גם חשש או פחד. הדרך היחידה להפסיק את הפחד באופן מוחלט היא לבטל את הרצון, או לפחות לראות את הרצון מפרספקטיבה עמוקה יותר. זה אומר להבין שהכל אחד ואין באמת הפרדה מוחלטת בין טוב לרע. האם צריך לוותר על הרצון כדי להפסיק לפחד? עולה השאלה האם ביטול מוחלט של הרצון אינו גורם לאדם לאבד את חדוות החיים, את השאיפות והאמביציה. אליעד מסביר שלהפסיק לרצות באופן מוחלט זו רק צורה אחת של התבוננות: אינך חייבת להפסיק לרצות דברים. אפשר להמשיך ולהחזיק ברצונות, אלא שחשוב שתביני לעומק ... שם בכל רגע ורגע בחיים. אפשר לחזור לשימוש הרגיל בשכל כדי לתפקד, אבל מתוך הבנה שההגדרות הללו הן לא מוחלטות. בסופו של דבר, כשהשואלת מבינה שהתחושה שיש גוק מפחיד נובעת מתפיסה שמדובר במשהו רע, היא יכולה להמשיך לחקור פנימה ... יכול לבקש בריאות, לחוש אי נוחות מגוק בסלון, או לטפל בשאיפות שלו - אבל בלי הסבל העמוק של הפחד המוחלט, מפני שהעמדה הפנימית מאפשרת לו להבין שהחוויות הללו תלויות בפרשנות השכל. כך נשמרת אמביציה ושאיפה, אבל היא לא מלווה ...