אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ניהול משא ומתן ✔שיטות מכירה, איך למכור מוצר עם חסרונות? להסתיר חסרונות של מוצר, טיפול בהתנגדות לקוח, התנגדויות מכירה, ביקורת עצמית, ניהול משא ומתן...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
שיטות מכירה, איך למכור מוצר עם חסרונות? להסתיר חסרונות של מוצר, טיפול בהתנגדות לקוח, התנגדויות מכירה, ביקורת עצמית, ניהול משא ומתן, הסתרת מידע, שיטות שכנוע, כושר שכנוע
איך למכור מוצר עם חסרונות מבלי לאבד את הלקוח?

אליעד כהן מסביר שישנם מצבים בהם מוכר מוצר מאמין שהמוצר שלו טוב ללקוח, אך הוא גם מודע לכך שלמוצר יש חסרונות מנקודת מבטו של הלקוח. השאלה היא, כיצד על המוכר להציג חסרונות אלו באופן שיסייע לו לשכנע את הלקוח בכל זאת לרכוש את המוצר, במיוחד כאשר הוא מחויב על פי חוק או אתיקה של גילוי נאות להציג את החסרונות.

השיטה שאליעד מציג היא "מיקוד חסרונות". על פי שיטה זו, המוכר צריך להכין רשימה של כל החסרונות האפשריים שהלקוח עשוי לזהות במוצר, ואז לדרג אותם לפי רמת החשיבות או ההפרעה שלהם ללקוח. כלומר, על המוכר לשאול את עצמו, "אילו חסרונות הכי פחות מפריעים ללקוח, ואילו הכי הרבה?" לאחר מכן עליו להציג ללקוח את החסרונות בצורה מסוימת - את החיסרון הבינוני קודם, אחר כך את החיסרון הקשה ביותר, ולבסוף את החיסרון הקל ביותר.

לדוגמה, נניח שמוכר דירה מודע לכך שלדירה יש חיסרון משמעותי שעלול למנוע מהלקוח לקנות אותה. אם המוכר מחויב להציג חיסרון זה ללקוח, או אפילו אם הוא אינו מחויב לכך, עליו לעשות זאת בדרך שתיצור תחושה של אמינות ואמון אצל הלקוח. הוא יציג את החיסרון המשמעותי בקצרה ומיד אחריו יזכיר חסרונות אחרים, פחות משמעותיים, שאינם מטרידים באמת את הלקוח. כך הוא מסיח את דעתו של הלקוח מהחיסרון המרכזי אל החסרונות הפחות משמעותיים.

אליעד מציין דוגמה נוספת: המוכר יכול להמציא חיסרון קל כמו "פעם בחודש יש קצת רעש ליד הבניין", חיסרון שידוע לו מראש שהלקוח לא ייחס לו חשיבות רבה. בדרך זו הוא כביכול רוכש את אמונו של הלקוח בכך שהוא נראה כן ואמין, למרות שהוא בעצם מסתיר חסרונות מהותיים יותר.

מה זה "הגנב הנאמן" וכיצד הוא קשור לשיטות מכירה?

אליעד משתמש בדוגמה של "הגנב הנאמן" מתוך הספר שלו "להיות אלוהים". בדוגמה זו, גנב שגנב משהו עוזר לחפש את הגניבה בביתו ומציג עצמו כעוזר נאמן ומועיל, אך תוך כדי כך מסתיר את מקום המחבוא האמיתי של הגניבה. המהות של הרעיון היא שהגנב יוצר אשליה של אמון וכנות, אך בפועל משתמש בכנות לכאורה כדי להסיח את דעתם של המחפשים מהדבר המרכזי שהוא מסתיר.

אליעד מביא כדוגמה מהחיים הפוליטיים את בנימין נתניהו. אם למשל נתניהו מודע לכך שלאנשים יש התנגדויות כלפיו בגלל בעיות ביטחוניות או כלכליות, הוא עשוי לייצר מניפולציה ולהעלות בעצמו נושא חסר משמעות יחסית כמו התנהגותה של אשתו שרה, ולומר לציבור: "אתם לא באמת מתכוונים לא להצביע לי רק בגלל מה ששרה עשתה, נכון?" בכך הוא מציג עצמו כאדם כנה שלא חושש מהתנגדויות, אך למעשה מסיח את דעת הציבור מהבעיות הרציניות יותר, כמו העלייה במחירי הדירות או הכישלונות בתחומים כלכליים. בשיטה זו, גילוי של חיסרון קל נועד להסתיר חסרונות מהותיים.

כיצד הגילוי הנאות יכול להפוך להסתרת מידע?

אליעד מדגיש כי גילוי נאות לא בהכרח מעיד על כנות מלאה. לעיתים קרובות, אנשים שמצהירים הצהרת הון, כמו חברי כנסת, חושפים מידע חלקי ובכך מסתירים מידע משמעותי אחר. הגילוי הנאות הופך למניפולציה - חושפים חסרונות פחות משמעותיים כדי להסתיר חסרונות כבדים יותר.

איך הדבר בא לידי ביטוי בעולם הדת והשאלות האסורות?

אליעד מביא דוגמה נוספת מהתחום הדתי. הדת מעודדת כביכול...
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד שיטת שכנוע, אוקי והנושא הוא כדלקמן בהנחה שבן אדם מוכר מוצר ובהנחה אפילו שהוא חושב שהמוצר יכול לעשות טוב ללקוח שלו אוקי אף על פי כן ישנם מצבים שבהם הבן אדם חושב שמנקודת המבט של לקוח הלקוח יכול לראות חסרונות במוצר למרות שאף על פי שהמוכר חושב שהמוצר טוב ללקוח בסך הכל הסופי אף על פי כן המוכר מבין שיכול להיות שהלקוח מנקודת המבט שלו יראה חסרונות מסוימים במוצר והשאלה הנשאלת היא ברמה העקרונית מה צריך לעשות כאשר המוכר חושב שיש חסרונות במוצר, המוכר חושב שיש חסרונות במוצר בהנחה שהוא צריך גם להציג את החסרונות האלה ללקוח, בהנחה שהוא מחויב מה שנקרא גילוי נאות לספר ללקוח על החסרונות איך בעצם להציג את החסרונות ללקוח.

אז יש בנושא הספציפי הזה הרבה מאוד היבטים אבל כרגע אני רוצה לתת היבט נוסף לכל ההיבטים שיש בעניין של איך לספר על חסרונות וההיבט אומר שאם בעצם רוצים לגרום ללקוח לא להתמקד בחסרונות מסוימים מה שבעצם צריך לעשות זה למקד את הלקוח בחסרונות אחרים. מה זאת אומרת? זאת אומרת לצורך העניין לוקחים את המוצר או את הרעיון או מה שזה לא יהיה ואז צריך לשאול איזה חסרונות הלקוח יכול לראות במוצר ולעשות רשימה בראש כמובן "הלקוח יכול לראות את החיסרון הזה והזה", אחרי שעשינו את הרשימה של החסרונות האלה עכשיו צריך לדרג המוכר צריך עבור עצמו לדרג בראש איזה חסרונות הוא חושב שהכי פחות בעיתיים עבור הלקוח, איזה חסרונות הכי פחות בעיתיים, ברגע שמוצאים את החסרונות הכי פחות בעיתיים אז מה שבעצם צריך לעשות זה לעטוף, כמטאפורה לעטוף את החיסרון הבעייתי יותר בחיסרון פחות בעייתי.

זאת אומרת אם לדוגמה נגיד יש שלושה חסרונות אז מה שצריך לעשות זה לדבר על החיסרון ונגיד שאפשר לדרג אותם 1.. 2.. 3 נגיד עד כמה זה מציק ללקוח החיסרון הזה אז לצורך העניין אפשר נגיד לדוגמה להציג את החיסרון שמציק ללקוח ברמה מספר 2 אחר כך להציג לו את החיסרון שעלול להטריד אותו ברמה מספר 3 ואחר כך לסגור את כל רשימת החסרונות בחיסרון שיכול להציק לו ברמה מספר 1. מה המהות של הרעיון? המהות של הרעיון היא שלצורך העניין נניח שבן אדם בא לקנות מוצר והוא חושב שאולי המוכר הולך לרמות אותו, אוקי מה זה אומר לרמות לקוח? לרמות לקוח זה אומר שבעצם מציגים ללקוח את היתרונות בלי להציג לו את החסרונות, בהנחה שהיתרונות נכונים יכול להיות שגם היתרונות לא נכונים אבל גם בהנחה שהיתרונות נכונים אז מציגים ללקוח את היתרונות בלי להציג לו את החסרונות.

זאת אומרת אוטומטית כשלקוח בא לקנות מוצר אוטומטית הוא שואל את עצמו "על איזה חסרונות לא מספרים לי, איזה דברים יכולים לגרום לי לא לרצות לקנות את המוצר שהמוכר לא מספר לי עליהם" ולכן בעצם המניפולציה אומרת ברגע שמספרים ללקוח על חסרונות שיכולים לגרום לו לא לקנות את המוצר אוטומטית רוכשים את האמון של הלקוח כי הלקוח אומר "הנה הוא מספר לי על חסרונות שיכולים לגרום לי לא לקנות את המוצר" והמניפולציה מתרחשת בזה שבעצם מדגישים לו או מנסים להעביר את הפוקוס את המיקוד של הלקוח אל החסרונות שאנחנו יודעים מראש שלא תהיה לו כל כך בעיה עם החסרונות האלה.

לדוגמה נגיד בן אדם בא למכור דירה ולדירה יש חיסרון מאוד גדול והוא יודע שאם הוא יציג את זה ללקוח יכול להיות שהלקוח יגיד לו "לא רוצה לקנות את הדירה", עכשיו אז בא נניח שמצד החוק או מצד מה שזה לא יהיה הוא מחויב לספר ללקוח על החיסרון כל שכן אם הוא בכלל לא מחויב לספר ללקוח על החיסרון ואז במקרה כזה מה שבעצם עושים זה נניח שהוא סיפר ללקוח על החיסרון אז בעצם הוא צריך לדבר על זה יחסית מהר וישר לספר לו על חיסרון נוסף על חסרונות נוספים שבהם ללקוח אין בעיה, לא כל כך בעיה ולנסות למקד את הלקוח בחסרונות שבהם הלקוח אין כל כך בעיה או שאין לו ממש בעיה כל שכן אם בכלל הוא לא מחויב לספר ללקוח על החיסרון אז במקרה כזה הוא יכול פשוט כדי ליצור אמון מול הלקוח כאילו הוא לא מסתיר חסרונות פשוט לספר ללקוח על חסרונות שהוא יודע שללקוח לא תהיה איתם בעיה.

אוקי גם אם לדוגמה נגיד בדוגמה של הדירה ונגיד שיש איזה חיסרון מאוד גדול פשוט סתם תמציא איזה חיסרון או איזה "אתה יודע יכול להיות שתהיה לך בעיה לפעמים פעם בחודש יש פה ליד הבניין ככה וככה", סתם בעיה שהיא כאילו "טוב אין לי בעיה עם זה" ואז בעצם רוכשים את האמון של הלקוח בכך שמספרים לו חיסרון שלא בעצם אמור להציק לו ובכך בעצם מסתירים חיסרון אחר. עכשיו למשל למה הדבר דומה? הדבר דומה למה שנקרא הגנב הנאמן, מה זה הגנב הנאמן? יש פרק בספר "להיות אלוהים" שעליו כתבתי פרק על הנושא של הגנב הנאמן מעוד היבטים והגנב הנאמן זה הולך ככה בן אדם גנב איזו גנבה ואז באים לבית שלו לחפש את הגנבה והוא לא יודעים שהוא הגנב עדיין והוא כאילו אומר "מה פתאום אני לא גנבתי" ואז הוא עוזר למחפשים לחפש את הגנבה בבית שלו, כמובן שהוא עוזר להם ועושה ועוזר "הנה בא תראה אולי פה, בוא אני אראה לך זה לא בשום מקום" אבל איפה שהגנבה נמצאת שמה הוא מסתיר את הדבר שם הוא אומר "לא", כאילו הוא עוזר לך לחפש את הגנבה כדי להסתיר את הגנבה במקום אחר, דהיינו, הוא רוכש כאילו את האמון אבל בעצם הוא מרמה במקום אחר.

ניתן עוד סתם דוגמה מהפרקטיקה של היומיום, אוקי לדוגמה נגיד ניקח את ביבי בנימין נתניהו נגיד שלצורך העניין שאנשים לא ירצו להצביע לו מסיבות כאלה ואחרות כי אין ביטחון כי הכלכלה לא משהו, כי מחירי הדיור ככה וכו', מה עושה אותו בן אדם הוא אומר "בוא נעשה מניפולציה בוא נבוא לקהל ונגיד להם אתם יודעים אני יודע שאתם חושבים אולי לא להצביע לי בגלל ששרה אשתי עושה ככה וככה, אבל מה אתם טיפשים בגלל ששרה אשתי עושה ככה וככה אתם לא תצביעו לי? זאת לא מהות הדיון מהות הדיון זה מי ילחם באיראן". מה הוא בעצם עשה? הוא כביכול הנה הוא גבר אמיתי הוא אפילו חשף סיבה למה לא להצביע לו הוא אמר "בגלל שרה אשתי, מה בגלל מה ששרה עושה אתם לא תצביעו לי?" וכו' והוא כביכול לא מפחד מביקורת אפילו הוא אומר אפילו "מה לא תצביעו לי בגלל שרה?" ואז הוא בעצם חושף חיסרון אבל בעצם זה גם מסתיר את כל שאר החסרונות האחרים.

לבנימין נתניהו נגיד אין אומץ להגיד "תראו מה לא תצביעו לי בגלל שמחירי הדיור עלו בפי שתיים, הדירות עולות כפול ולמרות שהבטחתי עוד לפני שנהייתי פעם ראשונה ראש ממשלה למרות שהבטחתי שאני אלחם בזה ולמרות שזה אף על פי כן המחירים עלו, מה בגלל זה לא תצביעו לי?" לזה אין לו תשובה. לכן הגנב הנאמן מה הוא עושה? הוא כביכול אומר "לא מה פתאום" הוא מציין איזה חיסרון אחר כדי שמהחיסרון האחר הזה לתעתע באנשים להגיד להם "לא, נכון אבל נכון שהחיסרון הזה אין לו משמעות אז יאללה תשכחו את שאר החסרונות". כמובן שאני לא מנסה בהכרח להגיד שהאלטרנטיבות שלו בהכרח יותר טובות ממנו וזה לא שאני אומר שהם לא יותר טובים ממנו אני רק אומר שהם לא בהכרח יותר טובים ממנו שזה כבר נושא אחר אבל זה היה כדוגמה שכשבן אדם מציג הרבה פעמים הוא מציג חיסרון כדי להסתיר חסרונות אחרים.

ולכן עוד נוסיף ונעמיק את עניין ההיבט הספציפי הזה מהנקודה הבאה, אוקי וכפי שאמרתי איך מציגים חסרונות של מוצר יש בזה המון מה ללמוד, אוקי וכרגע דיברתי על היבט מסוים וההיבט אומר אם רוצים להציג חיסרון של מוצר של רעיון ללקוח צריך לשאול מה הסיבות שבגללן הוא לא יסכים עם הדבר, איזה סיבות יכולות להיות לו להתנגד לרעיון להתנגד למוצר להתנגד לרכישה להתנגד לעסקה, אוקי ולקחת דברים שאנחנו יודעים שבגללם הוא עלול להתנגד לעסקה ושהוא לא ממש יתנגד להם כאילו סיבות מטופשות כאלה, אוקי וכשמזכירים לו את כל הסיבות או כשמציינים את הסיבות או כשמה שזה לא יהיה לנסות למקד המהות היא לנסות למקד את הבן אדם השומע, הלקוח לנסות למקד את הלקוח בסיבות ובחסרונות שאנחנו יודעים מראש שלא באמת יציקו לו ובכך בכלל להסתיר את החסרונות האחרים שיכולים להציק לו.

אוקי ועכשיו אותו דבר מהצד של השומע דהיינו, מהצד של הבן אדם הרגיל כאשר מישהו מספר לך על חסרונות שיש במוצר והוא כביכול כנה איתך והוא כביכול אומר לך "אתה יודע תראה יש לי חיסרון כזה וכזה" אוטומטית המוח אומר "הנה הוא חושף לי הוא מספר לי על החסרונות שלו אפשר לתת בו אמון, החסרונות האלה לא באמת מציקים לי או מציקים לי אבל אני אסתדר איתם", כי אם בן אדם אומר "החסרונות האלה מציקים לי ואני לא אסתדר איתם" ממילא זה לא משנה שיסתירו ממנו חסרונות נוספים כי בכל מקרה הוא לא ייפול בפח כי כבר החסרונות האלה ירחיקו אותו מהעסקה או מהרעיון, אבל בהנחה שהבן אדם מגיע לאיזה רעיון נתקל באיזה רעיון נתקל באיזה עסקה נתקל בכל מחשבה שהיא והוא אומר לעצמו "כן אני חושב שזה הגיוני למרות שככה וככה" הרבה פעמים בן אדם צריך לדעת שזה שמישהו מספר לך על חסרונות יכול להיות שבזה הוא בכלל מנסה להסתיר ממך חסרונות עוד יותר גדולים.

אוקי זה כמו לדוגמה בא נגיד ניקח את הדוגמה הדתית הדת לצורך העניין מעודדת מחקר ושאלות, כל ספרי היהדות הם רובם ככולם או חלקם הגדול הם ספרים של שאלות ותשובות תשאל שאלות תקבל תשובות ועוד שאלות ועוד תשובות ומה שאתה רוצה תשאל יש לך מיליוני ספרים של שאלות ותשובות "ומי אמר שזה ככה ואולי זה ככה", וכביכול מה שמדברים לבן אדם "הנה אנחנו פה" שאלות ותשובות כל מה שאתה רוצה תשאל אבל מה לא מספרים בשושו שיש איזה כמה שאלות ספציפיות שאותם אסור לשאול זה שאלות שמי שישאל אותם ראוי לו שלא בא לעולם, כל השאלות שקשורות לאלוהים כל הדברים שקשורים לבסיס של הבניין לדוגמה "האם אלוהים הוא טוב למה הוא עשה רע?", לדוגמה "האם אלוהים עושה הכל איך יכול להיות שבן אדם יש לו בחירה חופשית?" כל מיני שאלות כאלה או "איך יכול להיות שאלוהים שלא מחויב לשום דבר אף על פי כן יש לו רצונות?" כל הנושאים האלה זה נושאים שאסור לחקור אותם.

אבל איך מכסים אם הדת הייתה אומרת "תקשיבו פה יש איזה משהו תאמינו לו למרות שהוא לא הגיוני ואסור לכם לשאול על זה שאלות" מי יקנה כזה מוצר אז עוטפים בין אם במודע בין אם שלא במודע אומרים "תשאל מצווה לשאול, תשאל תקשה תלמד תעמיק" וכו' וכל היום מתפלפים אבל בכך בעצם מסתירים את זה שאת הבסיס של העניין עליו אסור לשאול שאלות. אוקי ולכן כאשר בן אדם רואה שמישהו מעודד אותו לשאול שאלות אפילו...
התנגדויות בתהליך מכירה פוקוס מטופל טיפולים לאבד לקנות דירה מחירי הדיור טרמינולוגיה מטופלים איך ללמוד אמונה איך להסתיר איך להסתיר חסרונות איך להסתיר חסרונות של מוצר איך למכור איך למכור את המוצר איך למכור מוצר איך למכור מוצר עם חסרונות איך למכור מוצרים איך לנהל איך לנהל משא ומתן ביקורת ביקורת עצמית ביקורתיות החסרונות של המוצר הסתרת מידע התנגדויות התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות לקוח התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות הלקוח התנגדות לקוח התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות של לקוח חיסרון חסרונות חסרונות של מוצר טיפול טיפול בהתנגדויות טיפול בהתנגדות טיפול בהתנגדות לקוח טיפולים כושר כושר שכנוע להסתיר להסתיר חסרונות להסתיר חסרונות של מוצר למכור למכור את המוצר למכור מוצר למכור מוצר עם חסרונות למכור מוצרים לנהל לנהל משא ומתן לקוח לקוחות מוצר מוצר עם חסרונות מטופל מטופלים מטפל מכירה מנהל משא ומתן ניהול ניהול משא ומתן שיטה לשכנוע שיטות שיטות לשכנוע שיטות מכירה שיטות שכנוע שיטת מכירה שיטת מכירות שיטת שכנוע שכנוע
אסטרטגיות משא ומתן למתקדמים, ניהול משא ומתן עסקי למתקדמים, להציע כמה הצעות גרועות, לתת ללקוח אפשרויות בחירה, לקוח שמציב אולטימטום, אסטרטגיות לניהול משא ומתן, אסטרטגיות של משא ומתן, איך לנהל משא ומתן? עקרונות ניהול משא ומתן, איך מנהלים משא ומתן? איך לסגור עסקה בכל מחיר? תורת המשחקים במשא ומתן, חשיבה אסטרטגית, תורת המשא ומתן, משא ומתן לבכירים, משא ומתן למנהלים בכירים, עקרונות ניהול משא ומתן, יעוץ למנכלים, יעוץ למנהלי חברות, התנגדויות מכירה
אסטרטגיות משא ומתן למתקדמים, ניהול משא ומתן עסקי למתקדמים, להציע כמה הצעות גרועות, לתת ללקוח אפשרויות בחירה, לקוח שמציב אולטימטום, אסטרטגיות לניהול משא ומתן, אסטרטגיות של משא ומתן, איך לנהל משא ומתן? עקרונות ניהול משא ומתן, איך מנהלים משא ומתן? איך לסגור עסקה בכל מחיר? תורת המשחקים במשא ומתן, חשיבה אסטרטגית, תורת המשא ומתן, משא ומתן לבכירים, משא ומתן למנהלים בכירים, עקרונות ניהול משא ומתן, יעוץ למנכלים, יעוץ למנהלי חברות, התנגדויות מכירה וכאן נציג אסטרטגיית ניהול משא ומתן למתקדמים, שבה הצד השני שמולך מבקש ממך בקשה שאתה חייב לסרב לה, דהיינו, הצד השני לצורך העניין הלקוח שלך, ...
ניהול משא ומתן, הסכם פשרה, מה הקו האדום שלך? על מה אתה לא מוכן להתפשר? האם יש לך קו אדום? לתת הנחה מראש, להציע פשרה מראש, לחשוף את הקלפים במשא ומתן, ניהול משא ומתן בצורה יעילה, אסטרטגיות בניהול משא ומתן, יעוץ למנהלים
ניהול משא ומתן, הסכם פשרה, מה הקו האדום שלך? על מה אתה לא מוכן להתפשר? האם יש לך קו אדום? לתת הנחה מראש, להציע פשרה מראש, לחשוף את הקלפים במשא ומתן, ניהול משא ומתן בצורה יעילה, אסטרטגיות בניהול משא ומתן, יעוץ למנהלים
ניהול משא ומתן, הסכם פשרה, מה הקו האדום שלך? על מה אתה לא מוכן להתפשר? האם יש לך קו אדום? לתת הנחה מראש, להציע פשרה מראש, לחשוף את הקלפים במשא ומתן, ניהול משא ומתן בצורה יעילה, אסטרטגיות בניהול משא ומתן, יעוץ למנהלים האם כדאי להציע מראש את ההצעה הסופית במשא ומתן? כאשר מנהלים משא ומתן עסקי או כלכלי, אחת ... אם הגבול ההתחלתי היה קרוב מדי למחיר הסופי, הם היו עוברים אותו במהירות ומוצאים את עצמם מפסידים. איך כדאי לנהל משא ומתן בצורה יעילה? ניהול יעיל של משא ומתן דורש מודעות עצמית גבוהה. עליכם לדעת מראש: מהו הגבול הסופי האמיתי שלכם. ... מוחלט ובלתי ניתן לשינוי - כדאי לחשוף מראש. אם לא, עדיף להשאיר מרווח תמרון ולהימנע מחשיפה מוקדמת של הקלפים. ניהול משא ומתן אפקטיבי איך לקבוע קו אדום במשא ומתן? האם לחשוף מראש את הקלפים במשא ומתן? אסטרטגיות במשא ומתן עסקי מתי לתת הנחה מראש? איך להגן על עצמך במשא ומתן? ניהול משא ומתן: האם כדאי להציע מראש את ההצעה הסופית? כאשר מנהלים משא ומתן, עולה השאלה: האם יש היגיון בכך שאם אנחנו ... שלא לחשוף את ההנחה המקסימלית כבר בהתחלה, כדי שלא תמצאו את עצמכם מתפשרים יותר ממה שתכננתם. למידע נוסף על ניהול משא ומתן, הנחות ותורת המשחקים, חפשו באתר האינטרנט EIP.co.il. בהצלחה!
ניהול משא ומתן, איך לא לקבל לא? איך לדחות את רוע הגזירה? מה לעשות כשאתה הולך לקבל סירוב? מה לעשות כשאתה הולך לשמוע לא? מה לעשות כשאתה הולך לקבל תשובה שלילית? מה לעשות כשאתה הולך להפסיד? NLP
ניהול משא ומתן, איך לא לקבל לא? איך לדחות את רוע הגזירה? מה לעשות כשאתה הולך לקבל סירוב? מה לעשות כשאתה הולך לשמוע לא? מה לעשות כשאתה הולך לקבל תשובה שלילית? מה לעשות כשאתה הולך להפסיד? NLP
ניהול משא ומתן, איך לא לקבל לא? איך לדחות את רוע הגזירה? מה לעשות כשאתה הולך לקבל סירוב? מה לעשות כשאתה הולך ... לעשות כשאתה הולך לקבל תשובה שלילית? מה לעשות כשאתה הולך להפסיד? NLP מה לעשות כשמרגישים שתשובה שלילית עומדת להגיע בניהול משא ומתן? כאשר מנהלים משא ומתן, בין אם מדובר בבקשה להעלאה בשכר, דיון על תנאי העסקה או כל מצב אחר שבו ... נזק משמעותי בניסיון לדחות אותה, כי האלטרנטיבה היא לקבל לא מיידי וסופי. מה המסר העיקרי של אליעד כהן על ניהול משא ומתן ואיך לא לקבל לא? המסר המרכזי של אליעד כהן הוא שכדי לא לקבל לא, במיוחד כשהתשובה השלילית כבר ברורה ... לשפר את עמדתך, ולהביא לתוצאה טובה יותר. לא תמיד אפשר למנוע לחלוטין תשובה שלילית, אך הדחייה היא כלי משמעותי בניהול משא ומתן המגדיל את הסיכויים לשפר את התוצאה. טיפים לניהול משא ומתן איך לשכנע אנשים לקבל את עמדתך שיפור כישורי שכנוע ו - NLP התמודדות עם חשש מתשובה שלילית איך להשיג העלאה בשכר מה עושים כשמרגישים שעומדים לקבל תשובה שלילית במהלך ניהול משא ומתן? במהלך ניהול משא ומתן על העלאה בשכר, או בכל סיטואציה דומה של שכנוע, עלול להגיע רגע שבו הצד השני עומד להכריז על גזר ... כזה, עולה השאלה מה אפשר לעשות כדי לא לקבל את התשובה השלילית, או לפחות לדחות אותה. איך נראית הדילמה בניהול משא ומתן על העלאה בשכר? הדילמה עולה כשאת מזהה שבפעם הבאה שהבוסית תדבר, היא תגיד לא לדרישתך. נראה שאין יותר מה ... להתמודד עם התנגדויות שהבוסית העלתה, ולהראות לה שלאחר חשיבה נוספת, יש פתרונות לחששותיה. להשתמש בטכניקות NLP, או בכלים של ניהול משא ומתן ושכנוע, כדי לחזק את העמדה שלך. מה המסר העיקרי לגבי ניהול משא ומתן וכיצד לא לקבל לא? המסר הוא שאם את מזהה שאת רגע לפני תשובה שלילית, תוכלי לבקש לדחות את התשובה, ... שינוי בהלך הרוח. זה לא מבטיח הצלחה, אך בהחלט יכול להגדיל את הסיכוי לקבלת תוצאה טובה יותר בהמשך. טיפים לניהול משא ומתן איך לשכנע אנשים לקבל את עמדתך שיפור כישורי שכנוע ו - NLP התמודדות עם חשש מתשובה שלילית איך להשיג ...
לתת הנחה, איך לתת הנחה ולהרוויח מזה כסף? איך למקסם נתינת הנחה? איך למנף נתינת הנחה? איך להרוויח מלתת הנחה? איך לתת הנחה בצורה נכונה? איך לא להפסיד מנתינת הנחה? איך לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ניהול משא ומתן על מחיר
לתת הנחה, איך לתת הנחה ולהרוויח מזה כסף? איך למקסם נתינת הנחה? איך למנף נתינת הנחה? איך להרוויח מלתת הנחה? איך לתת הנחה בצורה נכונה? איך לא להפסיד מנתינת הנחה? איך לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ניהול משא ומתן על מחיר
... הנחה? איך לתת הנחה בצורה נכונה? איך לא להפסיד מנתינת הנחה? איך לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ניהול משא ומתן על מחיר איך ניתן להרוויח ממתן הנחה? כיצד ניתן להרוויח יותר במתן הנחה ללקוח? האם מתן הנחה תמיד מצמצם ... ולא להפסד. ישנם דרכים לשפר את תנאי העסקה במקביל להורדת המחיר, ולנצל את ההנחה כדי למקסם את הרווח. במהלך ניהול משא ומתן, ישנם מצבים שבהם הלקוח דורש הנחה או כאשר ידוע מראש שיהיה צורך להוריד את המחיר. הנחה לא תמיד חייבת ... ההנחה, תבקשו תמורה בכל מקום אפשרי, ותהפכו את הוויתור במחיר להשקעה שמניבה תועלת כוללת, תוכלו להרוויח הרבה יותר. איך לנהל משא ומתן על המחיר? מה אפשר לקבל בתמורה להנחה? איך לקבל הנחה? איך לגרום למישהו לתת לך הנחה? איך לשפר את תנאי התשלום? לקוח מקבל הנחה מדוע לפעמים צריך לתת הנחה במשא ומתן? במהלך ניהול משא ומתן, יש מצבים שבהם ידוע מראש שבסופו של דבר תתבקש הנחה. הסיבות לכך יכולות להיות תחרות בשוק, התעקשות של הלקוח ... את ההנחה ואת התועלת שעומדת מאחוריה. התכנון המוקדם מאפשר להפיק את המרב מההנחה, ולא להפוך אותה להפסד אוטומטי. כיצד לנהל משא ומתן על המחיר ולהרוויח מכל מצב? מחיר העסקה אינו רק מספר, אלא מכלול שלם של תועלות ותנאים. בכל פעם שאתם ... וארוכת טווח. איך לתת הנחה כמה הנחה לתת מתי לתת הנחה למה לא לתת הנחה למה כן לתת הנחה ניהול משא ומתן על המחיר איך לנהל משא ומתן איך לקבל הנחה איך לגרום למישהו לתת לך הנחה איך לשפר את תנאי התשלום לקוח מקבל הנחה איך לנהל משא ומתן על המחיר? מה אפשר לקבל בתמורה להנחה? איך לקבל הנחה? איך לגרום למישהו לתת לך הנחה? איך לשפר את ...
שכנוע אנשים, הכנה למשפט, יעוץ לעורכי דין, ניהול משא ומתן, טענות נגדיות, הכנה למגשר, הכנה לפני משפט, טיפול בהתנגדויות, אמפתיה בבית משפט, מערכת המשפט
שכנוע אנשים, הכנה למשפט, יעוץ לעורכי דין, ניהול משא ומתן, טענות נגדיות, הכנה למגשר, הכנה לפני משפט, טיפול בהתנגדויות, אמפתיה בבית משפט, מערכת המשפט
שכנוע אנשים, הכנה למשפט, יעוץ לעורכי דין, ניהול משא ומתן, טענות נגדיות, הכנה למגשר, הכנה לפני משפט, טיפול בהתנגדויות, אמפתיה בבית משפט, מערכת המשפט מה חשוב לדעת על שכנוע אנשים והכנה למשפט? בהרצאה נידונה שורה של נושאים הקשורים לשכנוע, הכנה למשפט, יעוץ לעורכי דין, ניהול משא ומתן, טענות נגדיות והכנה למגשר. אחד המרכיבים המרכזיים של ההרצאה היה להבין כיצד לחשוב על ניהול טיעונים בבית משפט, כיצד ... גם כשיש לך פחות שליטה ישירה על התהליך. מהי החשיבות של אמפתיה והבנת הצד השני במשא ומתן? כשיש צורך בניהול משא ומתן, חשוב להבין את הצד השני ולהכיר את אינטרסיו. למשל, בהקשר של סכסוך בין עובדים למעסיקים או ספקים ולקוחות, אם ... השופט או המגשר במצב שבו יש להם את הכלים להחליט באופן אובייקטיבי. שכנוע אנשים הכנה למשפט ייעוץ לעורכי דין ניהול משא ומתן טענות נגדיות הכנה למגשר אמפתיה בבית משפט
מערכות יחסים, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים, אימון למנהלים, איך להיעזר באנשים? איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן, גיוס משקיע, איך לעשות פרזנטציה?
מערכות יחסים, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים, אימון למנהלים, איך להיעזר באנשים? איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן, גיוס משקיע, איך לעשות פרזנטציה?
... ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים, אימון למנהלים, איך להיעזר באנשים? איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן, גיוס משקיע, איך לעשות פרזנטציה? איך להתמודד נכון עם בעיות טכניות בצוות? כאשר אנחנו נתקלים בבעיות טכניות בעבודה או ... אליו רגשית - באופן דומה לאופן שבו הם מתחברים למשפחה שלהם - רוב הבעיות הניהוליות והמקצועיות ייעלמו מאליהן. איך לנהל משא ומתן מוצלח ולגייס משקיעים? כאשר מנהלים משא ומתן או מנסים לגייס משקיע, חשוב מאוד להבין מה האינטרס האישי של האדם ... הצד השני היא זו שתאפשר לך להצליח בכל אינטראקציה. איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן איך לעשות פרזנטציה? מהי הדרך הנכונה להתמודד עם בעיות טכניות וקשיים בעבודת צוות? במהלך ההרצאה, אליעד מציין את החשיבות ... לשותפים לפתח אמון ולהגיב בצורה שתסייע בהתגברות על האתגרים. איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן איך לעשות פרזנטציה?
שיווק ומכירות, טכניקות לשכנוע, להגדיל מכירות, איך למכור, איך לשכנע, סודות השכנוע, NLP, ניהול משא ומתן, לגרום למישהו לשנות את דעתו, להשפיע על אנשים, מנהיגות, אסטרטגיות מכירה
שיווק ומכירות, טכניקות לשכנוע, להגדיל מכירות, איך למכור, איך לשכנע, סודות השכנוע, NLP, ניהול משא ומתן, לגרום למישהו לשנות את דעתו, להשפיע על אנשים, מנהיגות, אסטרטגיות מכירה
שיווק ומכירות, טכניקות לשכנוע, להגדיל מכירות, איך למכור, איך לשכנע, סודות השכנוע, NLP, ניהול משא ומתן, לגרום למישהו לשנות את דעתו, להשפיע על אנשים, מנהיגות, אסטרטגיות מכירה איך לגרום לאדם לשנות את דעתו מבלי להיכנס ... את האדם בדרך עקיפה אך אפקטיבית יותר. איך לשכנע מישהו לשנות דעה? טכניקות שכנוע NLP איך ליצור הזדהות בשכנוע? ניהול משא ומתן מוצלח מתי להסכים ומתי להתנגד בשכנוע? אסטרטגיות למכירות יעילות
דיבייטינג / שכנוע - רק צודק / רק טועה / גם צודק - שינוי עמדות, NLP, תורת המשחקים, מניפולציות, סוגסטיה, השפעה, לשתול מחשבות, ניהול משא ומתן, רטוריקה, טכניקות שכנוע, איך לשכנע? איך להשפיע? סודות השכנוע, כושר שכנוע
... רק צודק / רק טועה / גם צודק - שינוי עמדות, NLP, תורת המשחקים, מניפולציות, סוגסטיה, השפעה, לשתול מחשבות, ניהול משא ומתן, רטוריקה, טכניקות שכנוע, איך לשכנע? איך להשפיע? סודות השכנוע, כושר שכנוע כאשר מישהו לא מסכים איתך וברצונך לשכנע אותו, ... של דבר, על האדם להעמיק את ההבנה שלו בנושא הזה, ואז על ידי זה הוא ירכוש כושר שכנוע ויכולת ניהול משא ומתן ויכולת מכירה ואת כל שאר היכולות, בצורה הטובה ביותר.
איך לטפל בהתנגדויות? טיפול בהתנגדויות, להקדים תרופה למכה, התנגדות מהסיבה הלא נכונה, לשתול מחשבות, שכנוע למתקדמים, שיטות שכנוע, הבעת אמפתיה, הבעת הזדהות, ניהול משא ומתן
איך לטפל בהתנגדויות? טיפול בהתנגדויות, להקדים תרופה למכה, התנגדות מהסיבה הלא נכונה, לשתול מחשבות, שכנוע למתקדמים, שיטות שכנוע, הבעת אמפתיה, הבעת הזדהות, ניהול משא ומתן
... טיפול בהתנגדויות, להקדים תרופה למכה, התנגדות מהסיבה הלא נכונה, לשתול מחשבות, שכנוע למתקדמים, שיטות שכנוע, הבעת אמפתיה, הבעת הזדהות, ניהול משא ומתן איך להתמודד נכון עם התנגדויות בשכנוע? אחת השאלות המהותיות בכל תהליך של שכנוע או מכירה היא כיצד מתמודדים עם ... התנגדויות. איך להתמודד עם התנגדויות? טיפול בהתנגדויות במכירות שיטות שכנוע מתקדמות מה זה להקדים תרופה למכה? איך לשתול מחשבות? ניהול משא ומתן אפקטיבי שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת עוד טיפ לגבי נושא של שכנוע, להסביר איך המוח משתכנע איך אפשר ...
ניהול משא ומתן עם אויב, שכנוע אנשים, איך לגרום למישהו להרגיש חבר שלך? איך ליצור חברות עם מישהו? איך להרגיש חבר של מישהו? איך לשכנע מישהו בתור חבר? איך ליצור כימיה עם מישהו? איך לא לריב עם מישהו?
ניהול משא ומתן עם אויב, שכנוע אנשים, איך לגרום למישהו להרגיש חבר שלך? איך ליצור חברות עם מישהו? איך להרגיש חבר של מישהו? איך לשכנע מישהו בתור חבר? איך ליצור כימיה עם מישהו? איך לא לריב עם מישהו?
ניהול משא ומתן עם אויב, שכנוע אנשים, איך לגרום למישהו להרגיש חבר שלך? איך ליצור חברות עם מישהו? איך להרגיש חבר של מישהו? איך לשכנע מישהו בתור חבר? איך ליצור כימיה עם מישהו? איך לא לריב עם מישהו? איך לנהל משא ומתן עם מישהו שאתה שונא? אחת הבעיות המרכזיות כאשר אנשים ניגשים למשא ומתן היא שהם מרגישים שנאה כלפי האדם איתו הם עומדים לנהל משא ומתן. אליעד כהן מסביר ששנאה כזו מהווה מכשול רציני להצלחה במשא ומתן. כשאתה שונא מישהו, באופן טבעי, יש נטייה לשדר ... אפשר באמת ליצור כימיה, תחושה של חברות, ולהשפיע באופן חיובי על אנשים אחרים. איך לגרום למישהו להרגיש חבר שלך? ניהול משא ומתן עם אויב איך לשכנע אנשים בתור חבר? איך ליצור כימיה עם מישהו? איך לא לריב עם אנשים? איך ליצור ... הדרך לשכנע בלי לשקר? אחת הבעיות באנשים שניגשים למשא ומתן זה שהם שונאים את הבן אדם שאיתו הם הולכים לנהל משא ומתן, עכשיו למה זה בעיה כי כשאתה שונא מישהו אתה מגדיל את הסיכוי שהוא יהיה נגדך כי אנשים אוהבים להסתדר ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שיטות מכירה, איך למכור מוצר עם חסרונות? להסתיר חסרונות של מוצר, טיפול בהתנגדות לקוח, התנגדויות מכירה, ביקורת עצמית, ניהול משא ומתן, הסתרת מידע, שיטות שכנוע, כושר שכנוע
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: ניהול משא ומתן, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ניהול משא ומתן, איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה? איך לשתול מחשבות? איך לעשות יותר כסף? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לקבל החלטות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך למצוא זוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? בשביל מה לחיות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לימודים, ייעוץ פילוסופי, מאמן אישי לקריירה בתחום ניהול משא ומתן - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3906 שניות - עכשיו 02_09_2025 השעה 07:03:19 - wesi1