אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תלמיד ✔מנהיג אמיתי, מיהו? ותלמיד טיפש, מיהו? ✔והעניין הוא, כי רוב האנשים, נדמה להם שהם חכמים גדולים. ואם האדם היה חכם אמיתי... - אליעד כהן...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 מנהיג אמיתי, מיהו? ותלמיד טיפש, מיהו?
והעניין הוא, כי רוב האנשים, נדמה להם שהם חכמים גדולים. ואם האדם היה חכם אמיתי, הרי שהוא היה חי חיים טובים באמת, והוא לא היה צריך שום עצה מאף אחד, איך לחיות טוב בשלמות באמת.

והאדם יכול להבין שהוא לא חכם אמיתי, מכך שכל אחד יודע בתוכו, שהוא לא חי את החיים הטובים באמת. וזה בא לידי ביטוי, בכך, שהאדם מחפש חיים יותר טובים. כי כאשר הכל טוב באמת, אז הרצון למצוא משהו יותר טוב נעלם, ואם הוא לא נעלם, זה אומר שהאדם מרגיש גם רע, וממילא זה אומר שהוא לא חכם באמת. ואעפ"כ, רוב בני האדם נדמה להם שהם חכמים גדולים, למרות שבד"כ הם לא חכמים גדולים וכולי.

וכאשר האדם שומע ולומד את העצות של החכם האמיתי, נדמה לו שהוא באמת מבין את העצות של החכם האמיתי, כפי מה שהחכם האמיתי התכוון במחשבתו.

והאדם מנסה ליישם את העצות של החכם האמיתי, ומגלה שהעצות של החכם האמיתי, לא עובדות אצלו ושהוא לא משיג את השלמות, למרות שנדמה לו שהוא נצמד אל העצות של החכם האמיתי.

ואז האדם מאשים בטיפשותו ובחוצפתו את החכם האמיתי, שהוא לא באמת חכם, ושהעצות שלו לא באמת טובות וכיו"ב.

והאדם הוא חסר בינה שלא מסתכל על מצבו. כי אם היה האדם מסתכל על מצבו, הוא היה מבין, שהוא זה שנמצא בבעיה. כי החיים שלו, הם אלו שהם לא באמת טובים בטוב אמיתי. וראשית כל על האדם להבין, שהחכם האמיתי עושה איתו חסד של אמת, חסד חינם, שבו הוא עוזר לאדם ונותן לו שכל, איך להשיג את השלמות.

כי כל מה שהחכם האמיתי עושה עבור האדם, זה הכל מתנת חינם לגמרי. כי מצד האמת, אי אפשר לגמול למי שהוא חכם אמיתי, גמול אמיתי על מעשיו (גמול חיצוני אפשר לגמול לחכם האמת, כגון לדוגמא כסף וכיו"ב, אך לא גמול, עבור פנימיות דעת החכם האמת).

משום שהחכם האמיתי, חי בעולם שכולו טוב באמת. עולם, שבו לפני ואחרי הכל שווה תמיד. עולם, שבו יש ואין הם אחד. עולם, שבו השלמות קיימת תמיד, בכל צורה של המציאות. ולכן לעולם אי אפשר באמת, לגרום לחכם האמיתי להיות שמח יותר. מחמת, שמי שאפשר לגרום לו להיות שמח יותר, הרי שהוא לא חכם אמיתי.

כי יש טועים שנדמה להם, שהם הגיעו להארה רוחנית וכיו"ב, ונדמה להם שהם מצאו את האושר ואת החיים הטובים, ונדמה להם שיש להם רחמנות על העולם, ושהם רוצים לעזור לאנושות שגם שאר בני האדם יהיו מאושרים.

ועל האדם לדעת את האמת, שכל אלו שמתיימרים לעזור לאדם, ולהראות לו את האור שהם מצאו, כדי להפוך את העולם לטוב יותר, כל אלו ללא יוצא מן הכלל, כולם כולל כולם מנהיגי שקר, שאינם יכולים להנהיג אפילו לא את עצמם, וכל שכן שאינם יכולים לעזור לאחרים ולאדם עצמו.

כי כל זמן שנדמה לאדם, שיש טיפת רע בעולם, וכל זמן שנדמה לאדם, שצורה אחת של המציאות, טובה יותר מצורה אחרת, וכל זמן שנדמה לאדם, שהוא מנסה "לתקן" את העולם, וכל זמן שהאדם, באמת מרחם על שאר בני האדם ורוצה שגם הם ירגישו טוב כמוהו, וכל זמן שנדמה לאדם, שהעולם יהיה טוב יותר, אם כולם יהיו קרובים אל האור שאותו הוא מצא (שהוא חושך מצד האמת), הרי שכל אדם כזה, הוא טועה וחסר שכל אמיתי.

כי המציאות, היא מושלמת וטובה כפי מה שהיא ממש, ברגע הזה ובכל רגע ורגע ובכל צורה וצורה של המציאות. ורק הטועה חושב, שהוא באמת יותר רחמן מאשר המציאות האכזרית. ואז ממציאים את הדרך לשחרור מהסבל. כאילו שהמציאות שלנו היא מקום הסבל, וכאילו עוזרים לאדם לא לסבול. ובאמת, רק גורמים לו לסבול יותר מדיכאונות עמוקים, שהם רק נראים כשמחה כלפי חוץ.

והעניין הוא, שהיחיד שיכול לעזור לאדם באמת, זה רק מי שחושב ומבין, שלא באמת צריך לעזור לאדם. כי כל זמן שהאדם מרחם עליך באמת, דהיינו, שהוא באמת חושב בטעותו שהמצב שלך גרוע, הרי שהוא לא יכול לעזור לך באמת. משום שהוא עצמו עדיין חסר הבנה, בגלל שהוא חושב, שעדיין יש במציאות שלנו משהו גרוע. וכל זמן שנדמה למישהו, שאם מישהו אחר יחשוב בצורה כלשהי, אז המציאות תהיה טובה יותר, הרי שהוא חסר הבנה, שחושב שהמציאות לא מושלמת בשלמות שאין שלמות אחריה, כבר כרגע ברגע הזה.

והם מנהיגי השקר, נדמה להם שיש להם רחמנות על העולם, ושהם רוצים בטובת העולם. ובאמת הם פועלים, רק מתוך האגו השקרי חסר ההבנה שלהם. ונדמה להם, שהעולם הוא לא מספיק טוב כפי מה שהוא כרגע ממש, והם משקרים את עצמם שהם רוצים לעזור לאחרים. ובאמת, הם מנסים לצאת מהדיכאון של עצמם. שהם בעצבות ובדיכאון, מכך שהם רואים אנשים אחרים, שנדמה להם שהם סובלים בסבל רע.

והאדם, נדמה לו שיש לו רחמנות, ובאמת יש לו אכזריות. כי לדוגמא כאשר האדם נותן צדקה לעני, אז נדמה לו, שיש לו רחמנות על העני. אבל באמת, יש לו רחמנות על עצמו, שהוא עצמו סובל מכך שהוא רואה את העני סובל, והאדם מרחם על עצמו ועוזר לעני, ומשקר את עצמו שהוא מרחם על העני. וכיו"ב הנותן על מנת לתת, שהוא נותן, על מנת לקבל הנאה מהנתינה וכולי.

ובאמת, הרחמנות הזאת, מנקודת מבט מסוימת היא אכזריות. כי האדם, נראה שהוא מרחם על העני, אך באמת הוא מתאכזר למציאות. כי המציאות כרגע רוצה שהאדם יהיה עני. והאדם שהוא אכזרי ושהוא שונא את המציאות כפי מה שהיא, הוא מתאכזר אל המציאות, בכך שהוא חושב שהיא אכזרית, ואז הוא מנסה לשנות אותה. ולחשוב שהמציאות אכזרית, זה עצמו אכזריות.

וכמובן שיש גם צד הפוך, שבו, מי שמתעלם מהרצון שלו לעזור לעני, גם זו אכזריות. שהאדם מתאכזר ומתעלם מהרצון שלו, לשנות את המציאות. כי צריך לדעת, שהמציאות כולה מושלמת איך שהיא, בין אם העני נראה כסובל, ובין אם האדם רוצה לעזור לעני, שאז על האדם לדעת, שגם הרצון לעזור לעני, גם הוא טוב, למרות שהוא רצון לשנות את המציאות. ומי ששותק באמת, הוא לא משנה את המציאות, ובכלל זה הוא לא משנה את הרצון שלו לשנות את המציאות. (ובאמת, אין שום שינוי כלל לעולם).

כי אפילו כשהאדם אוכל, זו אכזריות על הרעב. שהאדם מתאכזר לרעב שלו ורוצה להעלים אותו. אבל זו גם רחמנות על השובע, שהאדם מרחם על הגוף, ורוצה להחיות את תחושת השובע. אך המציאות עצמה, היא מושלמת בכל מקרה בשווה.

ומי שהוא חכם באמת, הוא יודע את האמת שהכל טוב ושהכל אחד ושהכל מושלם כבר כרגע ברגע הזה. והוא לא באמת רוצה לעזור לאדם, כי הוא יודע שהכל כבר טוב תמיד. והחכם האמיתי בפנימיות עומק מחשבתו, אינו רוצה שום רצון כלל, כי הכל טוב תמיד והכל אחד תמיד. ולכן החכם האמיתי עושה חסד של אמת עם האדם, והאדם לא יכול לגמול לו מאומה מצד האמת. כי פנימיות החכם האמיתי, לא משתנה לעולם.

ואעפ"כ, בחיצוניות, האדם יכול וראוי לו שיגמול טובה לחכם האמת. כי בחיצוניות, גם החכם האמת מוגבל במשאבים שלו. כי הוא מלובש בגוף, שצריך לאכול וכולי. וכאשר האדם מסייע לחכם האמת בענייני העולם הזה, הוא בעצם מסייע לחכם האמת, לסייע לו עצמו וכולי.

ובעולם החיצוני בלבד, בו החכם חי בעולם של הנפרדות שלנו (שאצלו הוא נמצא באחדות עם העולם הפנימי שלו, למרות שהם נראים כהפוכים ומנוגדים), בעולם החיצוני שלנו, החכם האמיתי, הוא ורק הוא מרחם על האדם באמת. כי הוא יודע מה הם החיים הטובים באמת, והוא מבין את מהות הסבל של האדם. כי גם כאשר נדמה לאדם שהוא שמח, הרי שהוא עצוב. כי האושר שלו, תלוי בסיבות כלשהן, והאדם תמיד מפחד לאבד את הטוב שיש לו, ולכן האדם הוא סובל אמיתי.

והחכם האמיתי, הוא ורק הוא רחמן אמיתי. והוא איש חסד האמת, שרוצה שגם האדם יחיה טוב באמת, באושר אמיתי ופנימי, שאינו תלוי בשום צורה כלשהי של המציאות. וברמה החיצונית, כן יש לחכם האמיתי רצון. וברמה החיצונית, האדם כן יכול לגמול טובה תחת טובה עם החכם האמיתי. על ידי זה שהוא עוזר לחכם האמיתי בכל מה שהוא יכול, להפיץ לפרסם ולגלות בעולם, את השכל של החכם האמיתי, בכל מה שאפשר. כדי שכל העולם כולו יהיה טוב באמת (ואעפ"כ, כל זה רק מצד עולם הנפרדות בלבד). וגם כמובן על ידי זה, שהוא עוזר לחכם האמיתי לעזור לו עצמו וכולי, כנ"ל.

ועל האדם להבין, שמצד האמת, החכם האמיתי עושה איתו חסד של אמת, ושהוא זה שצריך את טובת החכם האמיתי, ושהוא זה שצריך לקחת אחריות על חייו ועל מעשיו.

כי החכם האמיתי, מקצר לאדם את הדרך אל השלמות. כי גם החכם האמיתי עבר את מה שעבר, והוא עוזר לאדם שלא יסבול סבל רב...
חושב שהיא האושר תחושה פחד לאבד לא צריך הנאה החכם האמיתי המציאות מציאות אכזרית איך לחיות טוב נתינה אמת טיפש טיפשות מנהיג מנהיג אמיתי מנהיגות תלמיד
תלמיד ורב - מהו תלמיד אמיתי? ואיך להשיג את דעת רבך?
תלמיד ורב - מהו תלמיד אמיתי? ואיך להשיג את דעת רבך? ובו יתבארו סוגים שונים של תלמידים, ומיהו ומהו תלמיד אמיתי? ואיך להיות תלמיד אמיתי? ועל סוגי רבנים ומורים שונים. ועניין אילו ידעתיו הייתיו. ונאיר: כי כל מה שיוסבר להלן, מתייחס גם לגבי השכל ... לשכל של המציאות. שהאדם הוא התלמיד, והאמת של המציאות, היא המורה דרך וכולי. כי יש כאלו שנדמה להם, שהם תלמידים של זה שהוא חכם בעיניהם (כי החכם, הוא חכם רק בעיני המתבונן בו), אך הם אינם תלמידיו כלל. ותלמיד אמיתי, הוא רק זה שאין חילוק בין דעתו של התלמיד לבין דעתו של רבו. כי כל זמן שהתלמיד הוא עדיין תלמיד, הרי שהוא תלמיד של טעות. כי הוא רק טועה לחשוב, שהוא לומד את דעת רבו האמיתית. ואילו היה האדם לומד את דעת רבו באמת, הרי שדעתו ... בינו לבין דעת רבו. ושלמות התלמיד, היא כאשר אין שום חילוק, בין דעתו לבין דעת רבו. כי כל זמן שדעת הרב נפרדת מדעת התלמיד, דהיינו, שהתלמיד רואה את דעת הרב, כחיצונית וכנפרדת מדעתו האישית שלו, הרי שזהו תלמיד של טעות. כי הוא עוד לא מבין את האמת, ועוד לא רואה את ההתגלות שלה, מתוכו עצמו. וכל תלמיד, הוא תלמיד של טעות. משום, שאם הידע הוא חיצוני לאדם, הרי שזה רק משום שהאדם רחוק מהאמת. ורק מי שלומד משלמות השכל של עצמו, רק הוא תלמיד של אמת שנכלל ברבו. ונדגיש, כי התלמיד של אמת, הוא לומד מ שלמות השכל של עצמו. ולמרות שיש כאן דבר והיפוכו, כי כיצד ילמד התלמיד, אם שכלו הוא כבר מושלם, אעפכ, רק מי שלומד משלמות השכל של עצמו, רק הוא תלמיד של אמת. כי כל זמן שהשכל של האדם הוא לא שלם, הרי שהשכל השלם, הוא נפרד מהפנימיות של האדם, והאדם עדיין לא נקרא תלמיד אמיתי של אמת. ולכן, כל תלמיד , הוא תלמיד של טעות. משום שאם האדם עדיין יכול ללמוד משהו, הרי שזה אומר שדעתו עוד לא התאחדה עם השכל של המציאות. והרי שהוא תלמיד של טעות, כי הוא עדיין לא באמת מחובר לרבו, שהוא הידיעה השלמה. ותלמיד של אמת, הוא מי שזכה לשלמות השכל שהכל אחד. שידיעת האחדות, אין ידיעה שגדולה ממנה, משום שאין בה שום הגדרה ושום הפרדה כלל. ותלמיד כזה, הוא עדיין יכול ללמוד טוב יותר, אחדות גדולה עוד יותר, בבחינת אין סוף אין סופי, שהוא גם נפרד וגם אחד במהותו, ... נפרד ממנו, הרי שהוא עדיין תלמיד של טעות. משום שדעתו, עדיין נפרדת מדעת רבו. וגם בתוך
כמה אנשים הגיעו? כמה אנשים סיימו? שיחת חולין של תלמיד חכם, שיחת היפוכים, שיחה על שום דבר, לפתח שיחה, דיבייטינג, קושיות על מורה רוחני, קושיות על אליעד כהן, השכל של אליעד כהן, חלק 1
כמה אנשים הגיעו? כמה אנשים סיימו? שיחת חולין של תלמיד חכם, שיחת היפוכים, שיחה על שום דבר, לפתח שיחה, דיבייטינג, קושיות על מורה רוחני, קושיות על אליעד כהן, השכל של אליעד כהן, חלק 1
... אנשים הגיעו? כמה אנשים סיימו? שיחת חולין של תלמיד חכם, שיחת היפוכים, שיחה על שום דבר, לפתח שיחה, דיבייטינג, קושיות על מורה רוחני, קושיות על אליעד כהן, השכל של אליעד כהן, חלק 1 מה המשמעות של ... לכאורה חסרות תכלית. הוא מתייחס לכך שלפעמים בשיחות שבהן מדברים לכאורה על שום דבר, אפשר למצוא הרבה מאוד חוכמה וערך, במיוחד כשמדובר בשיחה עם תלמיד חכם. אליעד נותן כדוגמה את הסיפור של רבי נחמן מברסלב, שמסופר עליו שהיה משוחח בשבת על שיחות חולין לאחר התפילה. בשיחות אלו הוא היה עובר בין אנשים ... להתפתחות והעמקה של התובנות הרוחניות שלו. למה כדאי לשמוע דווקא שיחות חולין של חכם אמיתי? אליעד כהן מסביר שיש ערך רב לשמיעת שיחות חולין של תלמיד חכם או של מורה רוחני אמיתי, הרבה יותר מאשר להקשיב להרצאות או לשיעורים פורמאליים. הסיבה לכך היא שדווקא בשיחה רגילה ולא רשמית, האדם החכם מגלה את ...
ללמוד מאליעד כהן, תלמידים של אליעד כהן, העצות של אליעד כהן, האם אתה תלמיד של אליעד כהן? ביקורת על אליעד כהן, השיטה של אליעד כהן, חסידי ברסלב, רבי נחמן מברסלב, תלמידים של רבי נחמן מברסלב
ללמוד מאליעד כהן, תלמידים של אליעד כהן, העצות של אליעד כהן, האם אתה תלמיד של אליעד כהן? ביקורת על אליעד כהן, השיטה של אליעד כהן, חסידי ברסלב, רבי נחמן מברסלב, תלמידים של רבי נחמן מברסלב
... מאליעד כהן, תלמידים של אליעד כהן, העצות של אליעד כהן, האם אתה תלמיד של אליעד כהן? ביקורת על אליעד כהן, השיטה של אליעד כהן, חסידי ברסלב, רבי נחמן מברסלב, תלמידים של רבי נחמן מברסלב מה מוכיח שאתה באמת תלמיד של רבי נחמן? אליעד כהן מסביר את הרעיון המרכזי שלפיו רבים מחשיבים את עצמם לתלמידים של רבי נחמן מברסלב וטוענים שהם מיישמים את העצות שלו. לדבריו, ישנה דרך פשוטה לבדוק האם הם באמת ... עד הסוף, יהפוך לצדיק גמור כמוהו. מכאן, שאליעד כהן מציע לבדוק האם האדם שטוען שהוא תלמיד של רבי נחמן הגיע למדרגת צדיק גמור. הוא מציין כי רבי נחמן עצמו אמר שהצדיק הבא שיהיה ברמתו הוא למעשה ... אם הוא לא מסוגל לעשות זאת, כנראה שהבנתו לא מלאה. האם מישהו שלומד הרבה שנים הופך לתלמיד אמיתי? אליעד כהן מסביר גם לגבי הטעות הנפוצה של אנשים הטוענים שהם תלמידים שלו או של כל מורה אחר, רק בגלל שהם לומדים הרבה זמן. לדבריו, הזמן שלומדים אינו הופך אדם לתלמיד. למשל, אדם יכול להחזיק אנציקלופדיה במשך שנים רבות אך לא להבין ממנה דבר, וכך הוא לא יכול להיחשב תלמיד אמיתי של האנציקלופדיה. לכן הוא מדגיש שהמהות היא לא כמות הזמן שמשקיעים בלמידה אלא מידת ההבנה והיישום האמיתי של התוכן הנלמד. הוא מציג דוגמה נוספת של אדם שטוען שהוא תלמיד של אליעד כהן, משום שהוא קרא את ספריו וצפה בהרצאותיו מאות פעמים. אליעד כהן מדגיש שזה עדיין לא מוכיח כלום, כי תלמיד אמיתי הוא מי שבאמת חוקר ומיישם את העצות באופן עמוק ומוחלט. אדם אחר יכול להיות תלמיד אמיתי של אליעד כהן, אפילו אם מעולם לא פגש אותו או לא קרא את הספרים שלו, פשוט משום שהוא באמת מיישם את הגישה ואת העקרונות הללו בפועל. האם להיות תלמיד זו פונקציה של זמן? אליעד כהן מסביר שהיותו של אדם תלמיד אמיתי אינה קשורה כלל לפונקציה של זמן או להיכרות אישית עם המורה. לדבריו, אדם יכול ליישם עצה אחת בצורה מושלמת, ללא קשר למשך הזמן שהשקיע בכך, ולהיות תלמיד אמיתי. בעוד שאדם אחר יכול לבלות שנים רבות בלמידה אך לא ליישם אף עצה אחת במלואה. הוא מדגיש שהקריטריון ... כמה זמן האדם נמצא בסביבה של התוכן או המורה. הוא מסכם את הנקודה בכך שאדם יכול להיות תלמיד שלו או של כל מורה אחר, מבלי בכלל לפגוש אותו פיזית, כל עוד הוא מבין ומיישם את העצות באמת לעומקן. מצד שני, אדם שמכיר את החומרים מבחינה תאורטית בלבד, בלי יישום ממשי, אינו נחשב לתלמיד אמיתי גם אם הוא לומד עשרות שנים. לסיום, אליעד מדגיש שהמדד האמיתי להיותו של אדם תלמיד הוא המידה שבה האדם חוקר את עצמו, מבין את הרצונות, התחושות והמחשבות שלו לעומק, מטיל ספק בהם, ומיישם את העקרונות הללו באופן פרקטי וממשי בחיי היומיום שלו. האם אתה באמת תלמיד של אליעד כהן? איך מיישמים את העצות של רבי נחמן? מה זה אומר להיות צדיק גמור? איך יודעים שמבינים רעיון עד הסוף? האם הזמן הופך אדם לתלמיד אמיתי? ...
תלמידים של אליעד כהן, ללמוד מאליעד כהן, המבחן של המורה הרוחני, המבחן של התלמיד, כמה אתה חכם? האם אתה חכם? תלמיד של אליעד כהן, ביקורת על אליעד כהן, ספרים של אליעד כהן, הרצאות של אליעד כהן, מהי יכולת שכלית?
תלמידים של אליעד כהן, ללמוד מאליעד כהן, המבחן של המורה הרוחני, המבחן של התלמיד, כמה אתה חכם? האם אתה חכם? תלמיד של אליעד כהן, ביקורת על אליעד כהן, ספרים של אליעד כהן, הרצאות של אליעד כהן, מהי יכולת שכלית?
תלמידים של אליעד כהן, ללמוד מאליעד כהן, המבחן של המורה הרוחני, המבחן של התלמיד, כמה אתה חכם? האם אתה חכם? תלמיד של אליעד כהן, ביקורת על אליעד כהן, ספרים של אליעד כהן, הרצאות של אליעד כהן, מהי יכולת שכלית? איך אפשר לדעת אם באמת למדת מאליעד כהן? אליעד כהן מסביר, כי אדם יכול להגיד שהוא תלמיד שלו, שהוא למד את ספריו, קרא את המאמרים וצפה בהרצאות הווידאו שלו. אותו אדם יכול אפילו לחשוב שהוא הבין את כל מה שנאמר ... הבין ולמד מאליעד כהן? אליעד מסביר שישנה רק דרך אחת אמיתית למדוד את ההבנה האמיתית של התלמיד. זה לא נמדד על ידי יכולת לדקלם בעל - פה את ספריו, או לזכור כל ציטוט מהרצאה מסוימת. גוגל או מחשב יכולים גם לעשות את זה, ואין בכך להעיד על הבנה אמיתית. לדעתו של אליעד, ההבנה האמיתית נמדדת ביכולת השכלית של התלמיד לנתח ולפרק נושאים חדשים שאותם הוא לא מכיר כלל, בזמן קצר וביעילות. מהו המבחן האמיתי לתלמיד של אליעד כהן? המבחן האמיתי לפי אליעד, הוא ביכולת שכלית גבוהה וביכולת ניתוח מהירה של כל נושא נתון, גם אם האדם לא למד ... קצר להבין את התחום ולנתח את הבעיה טוב יותר מאנשים מנוסים - סימן שהתפתחת שכלית ושאתה באמת תלמיד אמיתי של אליעד כהן. מה ההבדל בין מבחני IQ ליכולת שכלית אמיתית? אליעד נותן דוגמה לגבי מבחני IQ ומסביר כי מבחנים אלו בדרך ... יסוד, סיבה ותוצאה, מחויב ואפשרי, ויכולת להסיק מסקנות לוגיות ומדויקות. איך לדעת אם אני תלמיד אמיתי של אליעד כהן? מהי יכולת שכלית אמיתית לפי אליעד כהן? איך לבדוק הנחות יסוד של טענה? מה ההבדל בין זיכרון להבנה שכלית אמיתית? מה המבחן האמיתי של תלמיד רוחני? ...
חברים, איך לבחור חברים? האם כדאי להיות חבר של מישהו? אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה, מי החברים שלך? נגינה ממנגן רשע, להיות חבר של רבי נחמן מברסלב, להתחבר לאלוהים, שיחת חולין של תלמיד חכם, השפעת הסביבה על האדם, השפעת החברים על האדם, איך להיות חבר של מישהו? צריכת תכנים ברשתות חברתיות, רבי נתן מברסלב, פרשנות פוליטית, בחירת חברים, להתחבר לאנשים מוצלחים, צפייה בטלוויזיה, הניגון של הצדיק, השפעת תת המודע של מישהו עליך, הניגון של אליעד, ממי לקבל עצות?
... ואומר לך מי אתה, מי החברים שלך? נגינה ממנגן רשע, להיות חבר של רבי נחמן מברסלב, להתחבר לאלוהים, שיחת חולין של תלמיד חכם, השפעת הסביבה על האדם, השפעת החברים על האדם, איך להיות חבר של מישהו? צריכת תכנים ברשתות חברתיות, ... מברסלב, הרי שאתה בעצם הופך להיות חבר של רבי נחמן מברסלב ואתה תהיה מושפע ממנו. ולמען הדיוק, אתה תהיה חבר של התלמיד של רבי נחמן מברסלב (רבי נתן מברסלב), שהוא זה שכתב את רוב הספרים של רבי נחמן מברסלב. וכאשר אתה קורא ספר ... שהוא אומר את הדברים שלו. והניגון הוא, צורת החשיבה של אותו האדם שמדבר איתך, לא משנה על מה. ולכן שיחת חולין של תלמיד חכם ושיחת חולין של הצדיק, עוזרת לאדם בהתפתחות האישית שלו. כי האדם שומע את הניגון של צורת החשיבה של החכם ...
איך להבין משהו יותר טוב? איך לדעת שהבנת משהו? איך לדעת כמה הבנת משהו? למה מישהו לא מבין אותך? יכולת הסברה, יכולת הבנה, האם אתה יכול להסביר משהו? ללמד תלמידים, איך להבין משהו לעומק? איך לדעת האם הבנת משהו? למה אני לא מצליח להסביר משהו? למה אני לא מבין משהו? יחסי מורה ותלמיד, יחסי תלמיד ומורה
... יכולת הסברה, יכולת הבנה, האם אתה יכול להסביר משהו? ללמד תלמידים, איך להבין משהו לעומק? איך לדעת ... לא מצליח להסביר משהו? למה אני לא מבין משהו? יחסי מורה ותלמיד, יחסי תלמיד ומורה וכאן אסביר, איך אתה יכול ...
כמה אנשים הגיעו? כמה אנשים סיימו? שיחת חולין של תלמיד חכם, שיחת היפוכים, שיחה על שום דבר, לפתח שיחה, דיבייטינג, קושיות על מורה רוחני, קושיות על אליעד כהן, השכל של אליעד כהן, חלק 2
כמה אנשים הגיעו? כמה אנשים סיימו? שיחת חולין של תלמיד חכם, שיחת היפוכים, שיחה על שום דבר, לפתח שיחה, דיבייטינג, קושיות על מורה רוחני, קושיות על אליעד כהן, השכל של אליעד כהן, חלק 2
... הגיעו? כמה אנשים סיימו? שיחת חולין של תלמיד חכם, שיחת היפוכים, שיחה על שום דבר, לפתח שיחה, ... או לקבל הוכחות מאחרים. האם עדויות של תלמידים אחרים באמת עוזרות למישהו להצליח? אליעד מסביר ... לאליעד כהן יש אינטרס להציג הצלחות של תלמידים שלו? אליעד טוען שיש לאנשים נטייה להניח שיש לו ... שלו ולכן הוא אמור לפרסם עדויות של תלמידים שהצליחו. עם זאת, הוא מסביר כי זוהי הנחה שגויה ... מהלימודים אצל אליעד כהן? אליעד מסביר שתלמיד צריך להיות ממוקד אך ורק בעצמו ולא במה שאנשים ... השיטה של אליעד עובדת עבור אחרים, על התלמיד לבדוק האם הדברים עובדים עבורו עצמו. הוא מספר על ...
חיפוש רוחני, מורים רוחניים, מדריכים רוחניים, סיפורי מעשיות של רבי נחמן, שיחת חולין של תלמיד חכם, השכל של אליעד כהן, שיטות רוחניות, דרכים רוחניות, דרך להארה רוחנית, מודעות עצמית
חיפוש רוחני, מורים רוחניים, מדריכים רוחניים, סיפורי מעשיות של רבי נחמן, שיחת חולין של תלמיד חכם, השכל של אליעד כהן, שיטות רוחניות, דרכים רוחניות, דרך להארה רוחנית, מודעות עצמית
... רוחני, מורים רוחניים, מדריכים רוחניים, סיפורי מעשיות של רבי נחמן, שיחת חולין של תלמיד חכם, השכל של אליעד כהן, שיטות רוחניות, דרכים רוחניות, דרך להארה רוחנית, מודעות עצמית מהם סיפורי מעשיות של ... אחרים, לעיתים קרובות מסתפקים באמירות סותרות או מופשטות מדי, כמו תחיה את הרגע ואל תחיה את הרגע, בלי הסבר מעמיק כיצד באמת ליישם זאת. לעומת זאת, אליעד מציע הסברים מפורטים ורציונליים שמאפשרים לתלמיד להבין באופן מלא ועמוק את מהות המציאות, הבחירה, ואחדות הניגודים. כך, האדם יכול להתקרב באמת להבנת האמת ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מנהיג אמיתי, מיהו? ותלמיד טיפש, מיהו?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: תלמיד, איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? דיכאון? כעס ועצבים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם לחץ ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: תלמיד, איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך לקבל החלטות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לחנך ילדים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיות מאושר ושמח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעריך את עצמך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה יש רע וסבל בעולם? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להנות בחיים? מה המשמעות של החיים? האם לדומם יש תודעה? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם אפשר לדעת הכל? האם יש הבדל בין חלום למציאות? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצינג, מאמן אישי לפרישה, מאמן אישי למציאת זוגיות בתחום תלמיד - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3594 שניות - עכשיו 25_05_2025 השעה 04:12:47 - wesi1