אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תיעדוף ✔איך לשדר מקצועיות כשאין לך תשובה? למכור חוסר ידיעה כידיעה, איך לשדר מקצועיות למרות חוסר ידיעה? למה אנשים מעדיפים וודאות על ספק? איך לענות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לשדר מקצועיות כשאין לך תשובה? למכור חוסר ידיעה כידיעה, איך לשדר מקצועיות למרות חוסר ידיעה? למה אנשים מעדיפים וודאות על ספק? איך לענות לשאלות בראיון פוליטי? הבטחות לפני הבחירות, למי להצביע בבחירות? לאיזה מומחה להקשיב?
איך לשדר מקצועיות כשאין לך תשובה?

ההרצאה של אליעד כהן עוסקת בסוגיה כיצד להתמודד עם מצב שבו אינך יודע את התשובה לשאלה שנשאלת, ומה הדרך בה ניתן לשדר מקצועיות למרות חוסר ידיעה. אליעד מתחיל בכך שהוא מציין שהלקוחות לרוב יעדיפו לקבל תשובה וודאית, גם אם היא לא בהכרח נכונה, על פני חוסר תשובה או חוסר ידיעה. לכן עולה השאלה, האם ידיעה בוודאות היא מדד מקצועיות?

מהו חוסר ידיעה מקצועי?

אליעד מציע להבחין בין שני סוגים של חוסר ידיעה:
  • חוסר ידיעה מתוך חוסר מקצועיות:

    אדם שאינו מבין בתחום מסוים ולכן פשוט לא יודע את התשובה.
  • חוסר ידיעה מתוך מקצועיות:

    אדם שמבין שהנושא מורכב מדי כדי לתת תשובה חד משמעית. הוא יודע שאין מספיק מידע כדי לקבוע תשובה חד משמעית ולכן אינו מתיימר לדעת.
כיצד חוסר ידיעה יכול לשדר מקצועיות?

אליעד מסביר שכאשר אדם מקצועי אומר "אני לא יודע", אך מסביר מדוע הוא לא יודע, הוא למעשה משדר אמינות ומקצועיות. אם הוא מציין את הסיבות לחוסר הידיעה, מסביר את המורכבות של השאלה ומפרט את כל הגורמים שצריך לקחת בחשבון, הוא מציב את עצמו כמי שמבין את התחום לעומק, יותר מאחרים.

כדוגמה לכך, אליעד מביא את תחום הכושר. אם מאמן כושר נשאל כמה חזרות מומלץ לבצע, המאמן המקצועי יגיד שאין תשובה חד משמעית כי הדבר תלוי במטרות האישיות, במצב הפיזיולוגי של האדם, ובמבנה השרירי שלו. אותו עיקרון נכון גם בתחום הרפואה: רופא נשאל כמה זמן ייקח עד שהתרופה תשפיע. התשובה תהיה תלויה בגורמים רבים כמו גיל, מצב רפואי, סוג התרופה ועוד.

מה עדיף: וודאות או חוסר וודאות?

על פי אליעד, הלקוחות לרוב יעדיפו תשובה וודאית, גם אם היא שגויה, כי זה מספק להם תחושת ביטחון. אנשים נוטים להעדיף את המענה הברור, גם אם הוא מבוסס על שקר, על פני מענה לא ברור.

כיצד למכור "לא יודע" כיתרון?

אליעד מציע שלכדי למכור את חוסר הידיעה כיתרון, יש להסביר מדוע אינך יודע. כלומר:
  • להסביר שהשאלה מורכבת וכוללת גורמים רבים.
  • להתייחס למגוון דעות ומחקרים שסותרים אחד את השני.
  • לסביר שהחוסר ידיעה נובע מהבנה עמוקה של הנושא, ולא מתוך בורות.
  • להעביר את המסר שאדם שטוען שהוא יודע את כל התשובות לא בהכרח מקצועי דיו כדי להבין את המורכבות של השאלה.
דוגמה ליישום:

נניח ששני רופאים נשאלים על שאלה רפואית. הרופא הראשון יאמר "כן, כדאי, זה יפתור את הבעיה", בעוד הרופא השני יאמר "הנושא מורכב וצריך לשקול מספר גורמים: מצבך הבריאותי, תופעות הלוואי של התרופה, הצלחה של טיפולים דומים בעבר ועוד". במקרה כזה, הרופא הראשון אולי ייראה כמי שמספק פתרון מהיר, אך הרופא השני ישדר יותר מקצועיות ומחשבה מעמיקה.

השלכה על עולם הפוליטיקה והמכירות

העיקרון הזה לא מוגבל רק לעולם הרפואה והכושר. הוא נכון גם לפוליטיקאים, אנשי מכירות ומנהלים. כאשר פוליטיקאי מבטיח פתרונות חד משמעיים, הציבור עלול להעדיף את דבריו, גם אם הם אינם מבוססים על עובדות. אולם פוליטיקאי חכם וישר עשוי לומר: "אני לא יודע איך בדיוק נפתור את המשבר הביטחוני, אך אני מבטיח שאפעל בהתאם לערכים שלי ואחפש את הפתרון הטוב ביותר."

מסקנה:

לא תמיד "לא יודע" הוא חולשה. לפעמים הוא יכול להיות יתרון. היכולת להסביר מדוע אינך יודע יכולה להפוך את חוסר הידיעה שלך לנקודת חוזק. לקוחות אינם מחפשים רק תשובה מהירה, הם מחפשים תשובה שהם יכולים לסמוך עליה.
המשמעות של חוסר ידיעה כמקצועיות ואמינות

כאשר אדם מספק שירות מסוים ומתמודד עם שאלה של לקוח, הוא עשוי למצוא את עצמו במצב שבו הוא אינו יודע את התשובה. לכאורה, הלקוח יעדיף לפנות לאדם שטוען שהוא יודע את התשובה, משום שהוא מחפש פתרון ברור. אך כאן עולה שאלה עמוקה יותר - האם עצם הידיעה היא מדד למקצועיות? האם עצם הטענה "אני יודע" מבטיחה שהמידע נכון?

שני סוגי "לא יודע"

יש להבחין בין שני סוגים של "לא יודע":
  • האחד הוא חוסר ידיעה מתוך חוסר מקצועיות - אדם שאינו מבין בתחום מסוים ולכן פשוט אינו יודע את התשובה.
  • השני הוא חוסר ידיעה מתוך מקצועיות - אדם שמבין שהנושא מורכב מדי כדי לספק תשובה חד משמעית. הוא יודע שאין מספיק מידע כדי לקבוע תשובה חד משמעית ולכן אינו מתיימר לדעת.
כיצד חוסר ידיעה יכול לשדר מקצועיות?

כאשר אדם מקצועי אומר "אני לא יודע", אך מסביר מדוע אינו יודע, הוא למעשה משדר אמינות ומקצועיות. אם הוא מציג את הסיבות לכך שהתשובה אינה חד משמעית, מציין את כל הגורמים שצריך לקחת בחשבון, מסביר שאין קונצנזוס בנושא ומפרט את הדעות השונות, הוא מציב את עצמו כאדם בעל ידע מעמיק יותר מאחרים.

לדוגמה:
  • מאמן כושר נשאל כמה חזרות מומלץ לבצע. המאמן המקצועי יגיד שאין תשובה מוחלטת, כי זה תלוי במטרות, במצב הפיזיולוגי, במבנה השרירי וכו'.
  • רופא נשאל כמה זמן ייקח עד שהתרופה תשפיע. רופא מקצועי יגיד שזה תלוי בגורמים רבים: גיל, מצב רפואי, סוג התרופה, קצב חילוף החומרים ועוד.
האם לקוח מעדיף אדם שיודע?

באופן טבעי, רוב הלקוחות יעדיפו לקבל תשובה חד משמעית, גם אם היא שגויה. זה מספק להם תחושת ודאות, גם אם היא מזויפת. אנשים אוהבים להיאחז במי שמדבר בוודאות, כי זה נותן להם תחושת ביטחון. לכן, לקוח עלול להעדיף נותן שירות שמספק תשובות ברורות (גם אם הן לא נכונות) על פני מישהו שאומר "אני לא יודע".

כיצד למכור "לא יודע" כיתרון?

על מנת לגרום ללקוח להעריך את חוסר הידיעה שלך, יש צורך להסביר לו מדוע אינך יודע. כלומר:
  • להראות שהשאלה מורכבת ולהסביר מהם כל הגורמים המשפיעים.
  • לפרט על מחקרים, דעות שונות ואי הוודאות המדעית סביב הנושא.
  • להראות שהחוסר ידיעה אינו בגלל בורות, אלא בגלל שאתה דווקא מבין את התחום לעומק.
  • להעביר את המסר שדווקא מי שטוען שהוא יודע, כנראה שהוא אינו מקצועי מספיק להבין שאין באמת תשובה חד משמעית.
דוגמה ליישום

נניח ששני רופאים נשאלים שאלה: "האם כדאי לי לעבור ניתוח כזה וכזה?"
  • הרופא הראשון אומר בביטחון: "כן, כדאי, זה יפתור את הבעיה."
  • הרופא השני אומר: "התשובה לשאלה הזאת מורכבת מאוד. יש מספר גורמים שצריך לקחת בחשבון: מצבך הבריאותי הכללי, תופעות הלוואי האפשריות, הצלחת הניתוחים בעבר וכדומה. ישנם מחקרים שמצדדים בניתוח, אך גם מחקרים שמראים חלופות טובות יותר. לכן, איני יכול להגיד בוודאות שזה הצעד הנכון."
איזה מהרופאים משדר יותר אמינות? הרופא הראשון אולי משדר ביטחון, אך השני משדר מקצועיות ומחשבה מעמיקה.

השלכה על עולם הפוליטיקה והמכירות

אותו עיקרון חל גם על פוליטיקאים, אנשי מכירות ומנהלים. כאשר פוליטיקאי מבטיח פתרונות חד משמעיים, הציבור לעיתים יעדיף להאמין לו - אפילו אם ברור שהוא משקר. אנשים רוצים ודאות, ולכן יעדיפו תשובה ברורה, גם אם אינה מבוססת על עובדות.

אבל פוליטיקאי חכם וישר עשוי לומר: "אני לא יודע איך בדיוק נפתור את המשבר הביטחוני, אך אני מבטיח שאפעל בהתאם לערכים שלי ואחפש את הפתרון הטוב ביותר על בסיס הנתונים שיגיעו אליי."

מסקנה

לא תמיד "לא יודע" הוא חולשה - לעיתים הוא דווקא יתרון. היכולת להסביר מדוע אינך יודע ולתת ללקוח תחושה שהעמקת בנושא יותר מאחרים, יכולה להפוך את חוסר הידיעה שלך לנקודת חוזק. לקוחות אינם מחפשים רק תשובה, הם מחפשים תשובה שהם יכולים לסמוך עליה.
מצע פוליטי, מי ישכנע את מי? מי ישפיע על מי? מי יחזיר את מי בשאלה? מי יחזיר את מי בתשובה? למי להקשיב? לאיזה רופא להקשיב? איך להיות מקצועי? איך לענות כשאין לך תשובה? איך לענות לשאלות בלי תשובה? איך לענות בראיון? איך לענות לשאלות קשות? איך לענות כשאתה לא יודע מה התשובה? מי יודע יותר ממי? יודע ולא יודע מי עדיף, איך למכור חוסר ידיעה? איך למכור ספק כוודאות? איך לא לפחד מחוסר ידיעה? תכלית הידיעה שלא נדע, 2 סוגים של לא יודע, 2 סוגים של חוסר ידיעה, חוסר ידיעה שנובע מידיעה, חוסר ידיעה שנובע מטיפשות, הבטחות של פוליטיקאים, איך לשדר ביטחון עצמי? איך לשדר שאתה בטוח בעצמך?
ביטחון עצמי מופרז מומחה עומק איך לשדר שאתה בטוח בעצמך לענות לשאלות בלי תשובה לתת תשובה חוסר וודאות לחזק ביטחון עצמי לענות שכנוע ומכירות איך להיות איך למכור חוסר ידיעה איך לענות איך לענות לשאלות איך לענות לשאלות בראיון איך לענות לשאלות בראיון פוליטי איך לשדר איך לשדר מקצועיות איך לשדר מקצועיות כשאין לך תשובה איך לשדר מקצועיות למרות חוסר ידיעה בחירה בחירות בראיון הבטחות הבטחות לפני הבחירות הקשבה ודאות חוסר הבנה חוסר ודאות חוסר וודאות חוסר ידיעה ידיעה לאיזה מומחה להקשיב לבחור בבחירות להצביע להצביע בבחירות להקשיב להתראיין למה אנשים מעדיפים וודאות על ספק למי להצביע למי להצביע בבחירות למכור למכור חוסר ידיעה למכור חוסר ידיעה כידיעה לענות לענות לשאלות לענות לשאלות בראיון לענות לשאלות בראיון פוליטי לראיין לשאול לשאול שאלות לשאלות בראיון פוליטי לשדר לשדר מקצועיות לשדר מקצועיות כשאין לך תשובה לשדר מקצועיות למרות חוסר ידיעה מומחה מעדיף מקצוע מקצועיות ספק ספקות פוליטי פוליטיקה ראיון ראיון פוליטי ראיונות שאלה שאלות שאלות בראיון תיעדוף תעדוף תשובה
דחיינות, סדר וארגון, למה לא כדאי לדחות דברים? למה להיות מסודר? למה לא לדחות דברים? תיעדוף משימות, ניהול זמן, איך לנהל את הזמן? ניהול משימות, בינה מלאכותית, איך המוח מתייחס לדחיית משימות? איך המוח דוחה דברים? סדר וארגון
דחיינות, סדר וארגון, למה לא כדאי לדחות דברים? למה להיות מסודר? למה לא לדחות דברים? תיעדוף משימות, ניהול זמן, איך לנהל את הזמן? ניהול משימות, בינה מלאכותית, איך המוח מתייחס לדחיית משימות? איך המוח דוחה דברים? סדר וארגון
... סדר וארגון, למה לא כדאי לדחות דברים? למה להיות מסודר? למה לא לדחות דברים? תיעדוף משימות, ניהול זמן, איך לנהל את הזמן? ניהול משימות, בינה מלאכותית, ... אלא אם כן הוא החליט שלא רוצה לבצע אותן בכלל. גישה זו מתארת את הדחיינות כתהליך של סבל מיותר. אם משימה חייבת להתבצע, עדיף להוציא אותה מהדרך ולהתמודד איתה מיד, במקום לדחות אותה ולהעמיס על ... משימות יכולה לסייע בקבלת החלטות נכונות. דחיית משימות יוצרת עומס מנטלי, מגבירה את הסיכון לעיכובים ולבעיות נוספות, ולכן עדיף להימנע ממנה במקרים שבהם זה אפשרי. אך במקרים של עדיפות גבוהה, יש להבין את העלות של הדחייה ולנהל אותה בצורה מחושבת. איך להתגבר על דחיינות? ממה נובעת דחיינות? טיפול בדחיינות למה לעשות היום את מה שאפשר לדחות למחר? פריורטיזציה תעדוף משימות איך לנהל משימות? למה כדאי לא לדחות דברים? ראשית, חשוב להדגיש ... המרכזיות. מתי בכל זאת כדאי לדחות דברים? לצד כל העלויות שנובעות מדחיית משימות, קיימים מצבים שבהם הדחייה נחוצה ואף עדיפה . לדוגמה: אם מתעוררת משימה בהולה וחשובה יותר, כמו מצב רפואי דחוף ... ולעסוק קודם בטיפול הדחוף. אם אדם מודע לכך שדחיית המשימה תגרום לעומס מנטלי ולמעקב, אך מבין בו - זמנית שהמשימה האחרת בעלת עדיפות משמעותית יותר, הוא עשוי לבחור באופן מושכל לדחות בכל זאת. אם יש ... דוגמה אפשר ללמוד מרבי נחמן בנושא דחיינות? מסופר שרבי נחמן לא נהג לדחות דברים, אלא אם כן לא רצה לבצע אותם בכלל. הוא היה מעדיף להיפטר ממשימות מיד, כי אם הן בכל מקרה חייבות להתבצע, אין טעם להשאיר ... משימה לא גמורה, וגם עלולה להפריע למשימות אחרות. מצד שני, יש מצבים שבהם הדחייה הכרחית, וכדאי לבחור בה כאשר יש משימה בעלת עדיפות דחופה יותר או סיכוי שמשימה אחרת תהפוך ללא רלוונטית. עם מודעות ... לנהל זאת? איך להתגבר על דחיינות? ממה נובעת דחיינות? טיפול בדחיינות, למה לעשות היום את מה שאפשר לדחות למחר? פריורטיזציה, תעדוף משימות, איך לקבוע סדרי עדיפויות? קביעת סדרי עדיפויות, איך לנהל משימות? להיפטר ממשימות, סדר וארגון בבית, סדר ... סדר וארגון במשרד, איך להיות יעיל יותר? התייעלות, להיות מסודר, חדר מסודר, איך המוח מחשב משימות? איך לארגן משימות? איך לתעדף משימות? למה להפסיק לדחות דברים? טיפול בנטייה לדחות דברים, חוסר סדר ...
ניהול זמן של אנשי מכירות, איך לתעדף לקוחות? לאיזה לקוח למכור קודם? לאיזה ליד לחזור קודם? איך לנהל יומן עבודה? תעדוף משימות של איש מכירות, איך לתעדף תהליכי מכירה? טעויות של אנשי מכירות, האם לטפל בהתנגדות לקוח? תיעדוף לקוחות בתהליך מכירה
... זמן של אנשי מכירות, איך לתעדף לקוחות? לאיזה לקוח למכור קודם? לאיזה ליד לחזור קודם? איך לנהל יומן עבודה? תעדוף משימות של איש מכירות, איך לתעדף תהליכי מכירה? טעויות של אנשי מכירות, האם לטפל בהתנגדות לקוח? תיעדוף לקוחות בתהליך מכירה בתהליך של טיפול בלקוחות, אחת מהטעויות של אנשי המכירות היא, העניין של להפריד בין 2 השאלות הבאות, שנראות דומות אך הן ...
שיווק למתחילים, איך להתחיל לשווק? איך להתחיל להכין חומרי שיווק? איך להתחיל להכין חומר שיווקי? איזה חומר שיווקי להכין ראשון? איך לתכנן הכנת חומרי שיווק? איזה סרטון שיווקי לעשות? הסרטון השיווקי הראשון שלך, איך לתכנן משפך שיווקי? באיזה סדר להכין חומרי שיווק? איך להכין חומרי שיווק? השיווק כתוצאה של המכירות, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, ניתוח משפך שיווקי, יעוץ שיווקי, הקמת עסק חדש, שיווק לעסק חדש, אסטרטגיית שיווק למתחילים
... סרטון שיווקי לעשות? הסרטון השיווקי הראשון שלך, איך לתכנן משפך שיווקי? באיזה סדר להכין חומרי שיווק? איך להכין חומרי שיווק? השיווק כתוצאה של המכירות, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, ניתוח משפך שיווקי, יעוץ שיווקי, הקמת עסק חדש, שיווק לעסק חדש, אסטרטגיית שיווק למתחילים וכאן נסביר, באיזה סדר להכין חומרי שיווק? לדוגמה: נניח שאתה ... אחד. יפה, מכאן תתחיל את יצירת חומרי השיווק שלך. ומכאן תרחיב את המשפך השיווקי שלך לרוחב, דהיינו, תיצור עוד ועוד תכנים שיווקיים בצורה יותר רחבה. אבל התיעדוף של יצירת חומרי השיווק, צריך להיות בהתאם למבנה של שיחת המכירה ולמבנה של תהליך המכירה שלך מול הלקוח האידיאלי הבא שלך. מידע נוסף ניתן למצוא כאן, על תכנון משפך שיווקי על ...
שיווק ללקוחות, איזה חומרי שיווק להכין? 2 סוגים של חומרי שיווק, הכנת חומרי שיווק, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, תכנון הכנת חומר שיווק, ניתוח משפך שיווקי, בניית משפך שיווקי, תכנון קמפיין שיווקי, מה לפרסם בקמפיין? איך להגדיל מכירות באמצעות שיווק נכון? איזה שיווק יביא הכי הרבה מכירות? איזה חומר שיווקי ליצור? מה לכתוב בפרסומת? איך לתכנן פרסומת? מה לומר בפרסומת? למה אני לא מצליח למכור? מה המטרה של השיווק? יעוץ שיווקי, מנהל שיווק
... ללקוחות, איזה חומרי שיווק להכין? 2 סוגים של חומרי שיווק, הכנת חומרי שיווק, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, תכנון הכנת חומר שיווק, ניתוח משפך שיווקי, בניית משפך שיווקי, תכנון קמפיין שיווקי, מה לפרסם בקמפיין? ... ניתן את נקודת המבט הבאה, לגבי התהליך של הכנת חומרי שיווק. כדי לדעת איזה חומרי שיווק להכין? איך לתעדף את הכנת חומרי השיווק? איך לתכנן את הכנת חומרי השיווק? ועוד. אז ברמת העיקרון, את כל חומרי השיווק, ניתן לחלק ל 2 ...
תעדוף משימות, ניהול זמן, איך לנהל את הזמן? איך לתעדף משימות? חלוקת משימות לקטגוריות, איך לדעת מאיפה להתחיל? מאיזו משימה להתחיל, איך לנהל משימות? איך לעמוד בלוחות זמנים? פריורטיזציה, איך לקבוע סדר עדיפויות? ניהול סדר יום
תעדוף משימות, ניהול זמן, איך לנהל את הזמן? איך לתעדף משימות? חלוקת משימות לקטגוריות, איך לדעת מאיפה להתחיל? מאיזו משימה להתחיל, איך לנהל משימות? איך לעמוד בלוחות זמנים? פריורטיזציה, איך לקבוע סדר עדיפויות? ניהול סדר יום
תעדוף משימות, ניהול זמן, איך לנהל את הזמן? איך לתעדף משימות? חלוקת משימות לקטגוריות, איך לדעת מאיפה להתחיל? מאיזו משימה להתחיל, איך לנהל משימות? איך לעמוד בלוחות זמנים? פריורטיזציה, איך לקבוע סדר עדיפויות? ניהול סדר יום איך לתעדף משימות ולנהל זמן בצורה יעילה? כשאדם נמצא במצב שבו יש לו הרבה מאוד משימות, והוא לא יודע מאיפה להתחיל, קיימות דרכים שונות לתעדף ולנהל את הזמן בצורה אפקטיבית. אליעד כהן מציע שיטה המארגנת את המשימות לפי קטגוריות, כך שהמשימות מקבלות סדר עדיפויות מוגדר וברור, מה שמסייע להתמודד עם כמות רבה של משימות בצורה ממוקדת ויעילה. איך לחלק משימות לקטגוריות? השלב הראשון בתהליך תיעדוף המשימות הוא לחלק את המשימות לקטגוריות ברורות. לדוגמה, אם מדובר בניהול עסק, המשימות יכולות להתחלק לקטגוריות כמו: ניהול עובדים, שיווק, ... השלב הבא הוא תעדוף הקטגוריות עצמן. השאלה המרכזית שצריך לשאול את עצמנו היא: איזו קטגוריה עשויה להביא לי את התועלת הרבה ביותר בשלב הנוכחי? לדוגמה, אם אני ... שמנחים את החלטות התיעדוף. מה לעשות כשיש משימות שלא ניתן לתעדף בקלות? לפעמים יש משימות שלא בהכרח משתייכות לקטגוריה החשובה ביותר, אך יכולות להביא תועלת מיידית. לדוגמה, משימה הדורשת זמן מינימלי אך ... להקל על הבחירה. איך לתעדף בתוך כל קטגוריה? לאחר שמחליטים על הקטגוריה בה נתמקד, השלב הבא הוא תיעדוף המשימות בתוך אותה קטגוריה. לדוגמה, אם אנו עובדים על משימות שקשורות לשיווק, נצטרך לשאול את עצמנו: איזו משימה עשויה להביא את התועלת הרבה ... בצורה אפקטיבית לאחר תיעדוף המשימות וקטגוריות המשימות, יש להקצות זמן לכל משימה בצורה מושכלת. ניהול זמן נכון מחייב לא להיות פזיזים בתהליך, אלא להקדיש מחשבה לכל ... מתוכננת ולא חפוזה. תיעדוף משימות ניהול זמן תיעדוף קטגוריות סדר עדיפויות הגדרת מטרות איך לתעדף משימות ולנהל זמן בצורה יעילה? כאשר אדם נמצא במצב שבו יש לו הרבה מאוד משימות והוא לא יודע מאיפה להתחיל, ישנן כמה דרכים לעזור לו בתהליך התיעדוף והארגון. אליעד מציע שיטה שמחלקת את המשימות לקטגוריות שונות, דבר שיכול להקל על ההתמודדות עם הכמות הרבה של המשימות. מהם היתרונות של חלוקת ... השלב הבא הוא לתעדף את הקטגוריות. השאלה המרכזית שצריך לשאול את עצמנו היא: איזו קטגוריה עשויה להביא לי את התועלת הרבה ביותר? איזו קטגוריה שווה להתמקד בה ... כשיש משימות שאי אפשר לתעדף באופן כללי? החלק המעניין הוא שלפעמים יש משימות מסוימות שלא בהכרח משתייכות לקטגוריה החשובה ביותר, אך יכולות להביא תועלת רבה בטווח הקצר, ... ביותר בשלב זה. איך לתעדף בתוך כל קטגוריה? לאחר שמחליטים על הקטגוריה שבה נתמקד, יש לבצע תיעדוף גם בתוך המשימות השייכות לאותה קטגוריה. לדוגמה, אם אנו עובדים על משימות שקשורות לשיווק, עלינו לשאול את עצמנו: איזו משימה בתחום השיווק ... הוא חלק בלתי נפרד מהתיעדוף. אחרי שמסדרים את המשימות לפי קטגוריות ומבצעים את התיעדוף, השלב הבא הוא לדעת איך לממש את התוכנית. צריך לדעת להקצות זמן לכל משימה, ולא להיות פזיזים בתהליך. זוהי עבודה שדורשת מחשבה, סבלנות ויכולת ... את המשאבים הזמינים. תיעדוף משימות ניהול זמן תיעדוף קטגוריות סדר עדיפויות הגדרת מטרות קטגוריות של משימות, לחלק משימות לקטגוריות, שיוך משימות לקטגוריות ...
העלאת מחירים ללקוחות, האם להעלות את המחיר ללקוחות? איך להעלות את המחיר ללקוחות? איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת מחיר? איבוד לקוחות והעלאת מחירים, האם כדאי להעלות את המחיר? כמה כסף לבקש מלקוחות? רוצה להעלות את המחיר, איך לא לאבד לקוחות בהעלאת מחיר? רוצה לבקש עוד כסף מלקוחות, תמחור העלאת מחיר, מחיר שונה ללקוחות שונים, מחיר שונה ללקוחות חדשים, אובדן לקוחות והעלאת מחירים, מה יקרה אם המחיר יעלה? מה יקרה אם אעלה מחירים?
... לשום לקוח. אבל תמיד תתעדף את הלקוחות שמשלמים לך יותר. דהיינו, אתה יכול לצורך העניין להעלות את המחיר ללקוחות חדשים ולהשאיר את המחיר הישן ללקוחות קיימים. אבל במקום ... הקיימים, אתה יכול לתת תיעדוף ללקוחות שמשלמים לך יותר. ואם לקוח קיים רוצה תיעדוף, אז אתה יכול לנסות לגרום לו להבין, שאם הוא ישלם יותר, אז הוא יקבל תיעדוף יותר גבוה. במילים אחרות, לעשות סוג של מכרז על המשאבים שלך. ומי שמשלם הכי הרבה, מקבל זכות קדימה, תיעדוף לשירות למוצר שלך. כמובן שלא תמיד זה אפשרי, אבל זה כיוון שאפשרי לקחת בחשבון. להעלות את המחיר רק ללקוחות חדשים ולא ללקוחות קיימים. אבל תמיד לתת תיעדוף למי שמשלם הכי הרבה. וכנל כל מקרה לגופו. ואיך לדעת האם לקוחות יעזבו אותך אם תעלה מחיר? איך לדעת איך העלאת המחירים תשפיע על האם וכמה לקוחות ... רק ללקוחות חדשים, לתעדף את הזמן והמשאבים שלך, לפי הרווח שלך מהלקוח, לשקול את העלות לגייס לקוחות חדשים במחיר יותר גבוה, וגם יש אפשרות להעריך איך העלאת המחיר תשפיע ...
הכנת חומרי שיווק, איזה חומרי שיווק להכין? כמה חומרי שיווק להכין? מתי להכין חומרי שיווק? איזה חומרי שיווק כדאי להכין? איך ליצור חומרי שיווק? תוכנית ליצירת חומרי שיווק, תוכנית של הכנת חומרי שיווק, תהליך של יצירת חומרי שיווק, להעלות קמפיין שיווקי, לבנות תוכנית להכנת חומרי שיווק, איך ליצור חומרי שיווק? הקשר שבין שיווק למכירות, הקשר שבין מכירות לשיווק, השיווק כעזר של המכירות, מנהל השיווק כעזר של מנהל המכירות, הכנת חומרי מכירה
... השונים. דהיינו, לקחת תהליך מכירה ולפרק אותו לחלקים של מסרי מכירה. ואת המסרים לחלק לקטגוריות ולחלקים קטנים וכולי. ומכך לגזור את חומרי השיווק שרוצים להכין. ואת התיעדוף להכנת חומרי השיווק, ניתן לעשות אותו לדוגמה בהתאם לכמה נפוץ מסר המכירה הזה ללקוח. כי יש רעיונות שחוזרים על עצמם עם יותר או פחות לקוחות. ואפשרי לעשות את התיעדוף בהתאם לעלות ייצור החומר השיווקי. ואפשרי לעשות תיעדוף בהתאם לכמה נראה לנו שקשה להעביר את המסר ללקוח בעל פה, בלי חומר שיווקי כזה או אחר. ואפשרי לתעדף את יצירת חומרי השיווק, בהתאם לקמפיין שיווקי שרוצים להעלות לאוויר וכיוב. אבל עיקר המסר שלי הוא, שעל מנהל השיווק להבין ממנהל המכירות, ניתוח של כל המסרים שעוטפים את הלקוח ... המכירות היה שמח שהם יהיו קיימים, ושהם אינם קיימים עדיין בגלל הקושי להסביר אותם. ובהתאם לכך צריכים לבנות תוכנית להכנת חומרי שיווק. לאחר מכן, צריכים כמובן לעשות תיעדוף של הכנת חומרי השיווק וכולי. ואחרי שמכינים את תכני השיווק, אחר כך צריכים להתעסק בהפצה של רובם ככולם בצורות שונות. וכאשר רוצים להריץ קמפיין שיווקי, אז הרבה יותר קל ליצור ...
קבלת החלטות מורכבות, איך להחליט בתנאי חוסר וודאות מרובים? איך להחליט כשיש המון ספקות? איך להתמודד עם החלטה מורכבת? איך לקבל החלטה המורכבת ממספר החלטות? איזו החלטה לקבל קודם? תעדוף החלטות, סדר עדיפות בקבלת החלטה, נוסחה לקבל החלטה
קבלת החלטות מורכבות, איך להחליט בתנאי חוסר וודאות מרובים? איך להחליט כשיש המון ספקות? איך להתמודד עם החלטה מורכבת? איך לקבל החלטה המורכבת ממספר החלטות? איזו החלטה לקבל קודם? תעדוף החלטות, סדר עדיפות בקבלת החלטה, נוסחה לקבל החלטה
... מרובים? איך להחליט כשיש המון ספקות? איך להתמודד עם החלטה מורכבת? איך לקבל החלטה המורכבת ממספר החלטות? איזו החלטה לקבל קודם? תעדוף החלטות, סדר עדיפות בקבלת החלטה, נוסחה לקבל החלטה איך להתמודד עם קבלת החלטות מורכבות כשיש הרבה ספקות? כאשר אדם עומד בפני קבלת החלטה מורכבת, הוא בעצם נמצא במצב שבו הוא ... לדוגמה, אם האדם מתלבט לגבי עזיבת העבודה, הוא ניצב בפני סדרה של החלטות: האם כדאי לו להתפטר, מתי להודיע על ההתפטרות, האם עדיף שיפטרו אותו או להתפטר בעצמו, האם כדאי לו לבקש את כספי הפיצויים, והאם עליו להתחיל לחפש עבודה חדשה כבר עכשיו או לא. מצב כזה של התלבטויות מרובות יוצר תחושה של ... או לא? מתי להודיע על ההתפטרות? האם לבקש פיצויים? האם להתחיל לחפש עבודה חדשה? לאחר שרשמתם את כל הדילמות שלכם, השלב הבא הוא לתעדף את ההחלטות. לא כל הדילמות שוות בחשיבותן. המטרה היא לזהות מהי ההחלטה המרכזית או החשובה ביותר, זו שמשפיעה על כל שאר ההחלטות. דוגמה לכך: השאלה האם בכלל לעזוב את ... מהשאלה האם להתחיל לחפש עבודה אחרת. אין טעם להשקיע אנרגיה בשאלה הפחות חשובה לפני שהחלטתם לגבי ההחלטה המשמעותית ביותר. לאחר התיעדוף הראשוני, תוכלו לפתור את ההחלטה החשובה ביותר, ואז ההחלטות האחרות יתבהרו ויהיו קלות יותר לפתרון, כי הפתרון של ההחלטה העיקרית ישפיע על המשניות. איך עושים תיעדוף נכון בין החלטות שונות? אליעד כהן מדגיש שכאשר מתעדפים החלטות, יש לזהות את ההחלטה שמהווה את השורש או את הבסיס לדילמות האחרות. לדוגמה, ההחלטה האם יש לי תקציב ... למינוס, שאלת התקציב מתייתרת. כלומר, תמיד יש לחפש את ההחלטה הבסיסית ביותר, זו שמשפיעה ומובילה להחלטות האחרות. מדוע חשוב לתעדף את ההחלטות לפני שמחפשים פתרונות? אליעד כהן מסביר שחשוב מאוד לא להיתקע בשלב הפתרונות מיד. קודם כל, יש לדרג את ההחלטות לפי החשיבות וההשפעה שלהן זו על זו. זה ... שמשפיעה על כל ההחלטות האחרות, ומשם להתקדם לפי סדר ברור ומוגדר. איך להתמודד עם החלטה מורכבת? מה לעשות כשיש הרבה ספקות? איך לתעדף החלטות? קבלת החלטה בתנאי חוסר וודאות איך לדעת איזו החלטה לקבל קודם? ...
רצון לרצות / כוח הרצון - מהו רצון לרצות? איך להשתמש בכוח הרצון בצורה נכונה?
... בכוח הרצון בצורה נכונה? רצון לרצות הוא מצב שבו האדם מצד אחד אינו רוצה דבר כלשהו, ומהצד השני הוא היה מאוד מעדיף דווקא כן לרצות את אותו הדבר, אך בכל ...
התמקדות במטרה / סדר עדיפויות בחיים - איך להתמקד בעיקר ולא בטפל?
... במטרה סדר עדיפויות בחיים - איך להתמקד בעיקר ולא בטפל? מי ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לשדר מקצועיות כשאין לך תשובה? למכור חוסר ידיעה כידיעה, איך לשדר מקצועיות למרות חוסר ידיעה? למה אנשים מעדיפים וודאות על ספק? איך לענות לשאלות בראיון פוליטי? הבטחות לפני הבחירות, למי להצביע בבחירות? לאיזה מומחה להקשיב?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: תיעדוף, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: תיעדוף, איך לקבל החלטות? איך לחנך ילדים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך ליצור אהבה? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להעביר ביקורת בונה? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה העולם קיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש משמעות לחיים? מה המשמעות של החיים? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל? בשביל מה לחיות? האם באמת הכל לטובה? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל אישי, מאמן אישי לחיים, מאמן אישי בתל אביב בנושא תיעדוף - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3906 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 23:05:34 - wesi1