אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מנהל ✔תעדוף משימות, ניהול זמן, איך לנהל את הזמן? איך לתעדף משימות? חלוקת משימות לקטגוריות, איך לדעת מאיפה להתחיל? מאיזו משימה להתחיל, איך לנהל...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
תעדוף משימות, ניהול זמן, איך לנהל את הזמן? איך לתעדף משימות? חלוקת משימות לקטגוריות, איך לדעת מאיפה להתחיל? מאיזו משימה להתחיל, איך לנהל משימות? איך לעמוד בלוחות זמנים? פריורטיזציה, איך לקבוע סדר עדיפויות? ניהול סדר יום
איך לתעדף משימות ולנהל זמן בצורה יעילה?

כשאדם נמצא במצב שבו יש לו הרבה מאוד משימות, והוא לא יודע מאיפה להתחיל, קיימות דרכים שונות לתעדף ולנהל את הזמן בצורה אפקטיבית. אליעד כהן מציע שיטה המארגנת את המשימות לפי קטגוריות, כך שהמשימות מקבלות סדר עדיפויות מוגדר וברור, מה שמסייע להתמודד עם כמות רבה של משימות בצורה ממוקדת ויעילה.

איך לחלק משימות לקטגוריות?

השלב הראשון בתהליך תיעדוף המשימות הוא לחלק את המשימות לקטגוריות ברורות. לדוגמה, אם מדובר בניהול עסק, המשימות יכולות להתחלק לקטגוריות כמו: ניהול עובדים, שיווק, הגדלת מכירות, מחשוב, אבטחת מידע ועוד. כל קטגוריה משויכת לתחום עיסוק מסוים, וזה מאפשר להקנות לכל משימה קונטקסט ברור. לאחר החלקת המשימות לקטגוריות, כל קטגוריה מקבלת התייחסות שונה.

איך לבחור את הקטגוריה החשובה ביותר?

לאחר שהמשימות חולקו לקטגוריות, השלב הבא הוא תעדוף הקטגוריות עצמן. השאלה המרכזית שצריך לשאול את עצמנו היא: איזו קטגוריה עשויה להביא לי את התועלת הרבה ביותר בשלב הנוכחי? לדוגמה, אם אני מנהל עסק, אני יכול לשאול את עצמי: האם כעת חשוב יותר להשקיע בשיווק, במכירות, בהגדלת המודעות, או אולי במחשוב ובאבטחת מידע? כל קטגוריה תיבחר לפי מטרות ויעדים אישיים ועסקיים שמנחים את החלטות התיעדוף.

מה לעשות כשיש משימות שלא ניתן לתעדף בקלות?

לפעמים יש משימות שלא בהכרח משתייכות לקטגוריה החשובה ביותר, אך יכולות להביא תועלת מיידית. לדוגמה, משימה הדורשת זמן מינימלי אך יכולה להניב תוצאה חיובית מידית עשויה להיות חשובה יותר לעשייה מיידית. לכן, גם כאשר יש כמות רבה של משימות והדילמה היא מה לעשות קודם, שיטה של חלוקה לקטגוריות עוזרת להקל על הבחירה.

איך לתעדף בתוך כל קטגוריה?

לאחר שמחליטים על הקטגוריה בה נתמקד, השלב הבא הוא תיעדוף המשימות בתוך אותה קטגוריה. לדוגמה, אם אנו עובדים על משימות שקשורות לשיווק, נצטרך לשאול את עצמנו: איזו משימה עשויה להביא את התועלת הרבה ביותר ביחס לזמן שיידרש לבצע אותה? כך, נוכל למקד את המשאבים והזמן במשימות החשובות ביותר. אליעד מציע לעבור על כל משימה ולבחון את העלות שלה לעומת התועלת שהיא צפויה להביא, ואז להחליט איזו משימה לבצע קודם.

ניהול זמן בצורה אפקטיבית

לאחר תיעדוף המשימות וקטגוריות המשימות, יש להקצות זמן לכל משימה בצורה מושכלת. ניהול זמן נכון מחייב לא להיות פזיזים בתהליך, אלא להקדיש מחשבה לכל משימה, להעריך את המשאבים הזמינים ולנהל את הזמן בצורה שתקדם את המטרות בצורה היעילה ביותר. כל משימה מקבלת את הזמן המתאים לה, והדבר נעשה בצורה מתוכננת ולא חפוזה.
איך לתעדף משימות ולנהל זמן בצורה יעילה?

כאשר אדם נמצא במצב שבו יש לו הרבה מאוד משימות והוא לא יודע מאיפה להתחיל, ישנן כמה דרכים לעזור לו בתהליך התיעדוף והארגון. אליעד מציע שיטה שמחלקת את המשימות לקטגוריות שונות, דבר שיכול להקל על ההתמודדות עם הכמות הרבה של המשימות.

מהם היתרונות של חלוקת משימות לקטגוריות?

השלב הראשון הוא לחלק את כל המשימות לפי קטגוריות רלוונטיות. לדוגמה, אם מדובר בעסק, המשימות יכולות להתפצל לקטגוריות כמו: ניהול עובדים, שיווק, הגדלת מכירות, מחשוב, אבטחת מידע ועוד. כל קטגוריה שייכת לתחום מסוים בעסק, והרעיון הוא, להקל על ההתמודדות עם כל המשימות הללו על ידי הצבתן בתוך קונטקסט מסודר וברור.

איך לבחור איזו קטגוריה היא הכי חשובה?

לאחר שחילקנו את המשימות לקטגוריות, השלב הבא הוא לתעדף את הקטגוריות. השאלה המרכזית שצריך לשאול את עצמנו היא: איזו קטגוריה עשויה להביא לי את התועלת הרבה ביותר? איזו קטגוריה שווה להתמקד בה עכשיו? לדוגמה, אם יש לי עסק עם קטגוריות שונות, אני שואל את עצמי: האם כרגע חשוב יותר להתעסק בשיווק, במכירות, בהגדלת המודעות או אולי במחשוב ובאבטחת מידע? את התשובה לשאלה זו עלינו למצוא על פי היעדים האישיים והעסקיים שלנו.

מה קורה כשיש משימות שאי אפשר לתעדף באופן כללי?

החלק המעניין הוא שלפעמים יש משימות מסוימות שלא בהכרח משתייכות לקטגוריה החשובה ביותר, אך יכולות להביא תועלת רבה בטווח הקצר, בעלות זמן נמוכה יחסית. לדוגמה, אם יש משימה שדורשת זמן מינימלי אך יכולה להניב תוצאה חיובית מיידית, זה עשוי להיות משהו שכדאי לעשות דווקא עכשיו. למרות זאת, כאשר יש כמות גדולה מאוד של משימות ואנחנו לא יודעים מאיפה להתחיל, חלוקה לקטגוריות היא שיטה יעילה שמסייעת להבין איזו קטגוריה יכולה להניב את התועלת הרבה ביותר בשלב זה.

איך לתעדף בתוך כל קטגוריה?

לאחר שמחליטים על הקטגוריה שבה נתמקד, יש לבצע תיעדוף גם בתוך המשימות השייכות לאותה קטגוריה. לדוגמה, אם אנו עובדים על משימות שקשורות לשיווק, עלינו לשאול את עצמנו: איזו משימה בתחום השיווק עשויה להביא את התועלת הרבה ביותר ביחס לזמן שיידרש לבצע אותה? בכך נוכל למקד את המשאבים והזמן שלנו למשימות החשובות ביותר. אליעד מציע לעבור על כל משימה ולבדוק את העלות שלה לעומת התועלת שהיא צפויה להביא, ולאחר מכן להחליט איזו משימה לבצע קודם.

איך לנהל זמן בצורה אפקטיבית?

ניהול זמן הוא חלק בלתי נפרד מהתיעדוף. אחרי שמסדרים את המשימות לפי קטגוריות ומבצעים את התיעדוף, השלב הבא הוא לדעת איך לממש את התוכנית. צריך לדעת להקצות זמן לכל משימה, ולא להיות פזיזים בתהליך. זוהי עבודה שדורשת מחשבה, סבלנות ויכולת להעריך את המשאבים הזמינים.
קטגוריות של משימות, לחלק משימות לקטגוריות, שיוך משימות לקטגוריות
לשאול את עצמך הערכה איך לנהל זמן הכי חשוב איך לממש בחירה סדר עדיפות רעיונות התחלות חדשות ניהול זמן להשקיע איך לדעת איך לדעת מאיפה להתחיל איך לנהל איך לנהל את הזמן איך לנהל משימות איך לעמוד איך לעמוד בלוחות זמנים איך לקבוע איך לקבוע סדר עדיפויות איך לתעדף משימות התחלה חדשה התחלות חדשות זמן חלוקת משימות לקטגוריות כיצד לנהל להתחיל להתחיל מחדש לוחות זמנים לנהל לנהל את הזמן לנהל זמן לנהל משימות לעמוד לעמוד בלוחות זמנים לקבוע לקבוע סדר עדיפויות לתעדף משימות מאיזו משימה להתחיל מאיפה להתחיל מאיפה מתחילים מנהל משימה משימות ניהול ניהול זמן ניהול משימות ניהול סדר יום סדר ארגון סדר יום סדר עדיפויות סדר עדיפות פריורטיזציה פריוריטיזציה קטגוריה תיעדוף תעדוף תעדוף משימות
יחסי מנהל עובד, יחסי עובד מנהל, שביעות רצון העובדים מהמנהל, מנהל טוב או מנהל רע, מנהל שהעובדים אוהבים אותו, מנהל שהעובדים לא אוהבים אותו, מנהל נערץ, מנהל כושל, מנהל גרוע, דירוג מנהלים, ציון מנהלים, ניהול מנהלים, איכות ניהולית, ללמוד לנהל, יעוץ למנהלים, מנטורינג למנהלים, ללמוד לנהל עובדים, לגרום לעובדים לאהוב אותך, מוטיבציה לעובדים, ניהול רעיל, מנהל רעיל, מנטור למנהלים
... מנהל עובד, יחסי עובד מנהל, שביעות רצון העובדים מהמנהל, מנהל טוב או מנהל רע, מנהל שהעובדים אוהבים אותו, מנהל שהעובדים לא אוהבים אותו, מנהל נערץ, מנהל כושל, מנהל גרוע, דירוג מנהלים, ציון מנהלים, ניהול מנהלים, איכות ניהולית, ללמוד לנהל, יעוץ למנהלים, מנטורינג למנהלים , ללמוד לנהל עובדים, לגרום לעובדים לאהוב אותך, מוטיבציה לעובדים, ניהול רעיל, מנהל רעיל, מנטור למנהלים וכאן נדבר על מערכת היחסים שבין המנהל לבין העובדים שלו. ונשיב לשאלות הבאות: האם מנהל טוב אמור לשאוף לכך שהעובדים שלו יאהבו אותו ושירצו לעבוד איתו וכולי? האם מנהל טוב נמדד גם לפי כמה שהעובדים שלו אוהבים אותו? האם ואיך היחס של העובדים כלפי המנהל, מעיד על איכות הניהול של המנהל שלהם? האם הגיוני למדוד מנהל טוב, גם לפי כמה שהעובדים שתחתיו רוצים לעבוד איתו וכולי? איך מנהל טוב אמור לגרום לעובדים שלו להרגיש כלפיו? איך מנהל טוב אמור לגרום לעובדים שלו להתייחס אליו? ועוד. אז לכאורה בפשוטם של דברים, הגיוני לומר ש
מנהל פוליטיקאי, מנכל, ראש ממשלה, טעויות בבחירת מנהל, איך לבחור מנהל? קומבינות בניהול, מנהל קומבינטור, מנהל מניפולטור, מנהל חלקלק, מנהל קוסם, ראש ממשלה קוסם, איך לבחור מנכל? שיקולים בבחירת מנהל, איך לראיין מנהל? מנהלים בכירים
מנהל פוליטיקאי, מנכל, ראש ממשלה, טעויות בבחירת מנהל, איך לבחור מנהל? קומבינות בניהול, מנהל קומבינטור, מנהל מניפולטור, מנהל חלקלק, מנהל קוסם, ראש ממשלה קוסם, איך לבחור מנכל? שיקולים בבחירת מנהל, איך לראיין מנהל? מנהלים בכירים
מנהל פוליטיקאי, מנכל, ראש ממשלה, טעויות בבחירת מנהל, איך לבחור מנהל? קומבינות בניהול, מנהל קומבינטור, מנהל מניפולטור, מנהל חלקלק, מנהל קוסם, ראש ממשלה קוסם, איך לבחור מנכל? שיקולים בבחירת מנהל, איך לראיין מנהל? מנהלים בכירים איך לבחור מנהל נכון בלי ליפול לקומבינות? כאשר אנשים עומדים בפני בחירת מנהל לעסק, לחברה, או אפילו ראש ממשלה למדינה, אחת הטעויות הנפוצות שהם עושים ... העיקרי שלו הוא היכולת לתחמן ולרמות אחרים, עלול בסופו של דבר להשתמש בכישורים אלה גם כנגד מי שבחר בו. מדוע אנשים מתפתים לבחור מנהל קומבינטור? הטעות מתרחשת מכיוון שלרוב הבוחר מעוניין להשיג תוצאות מסוימות ... אדם שיודע לעגל פינות, לשקר בצורה משכנעת, או לבצע מניפולציות. לדוגמה, בעל עסק שרוצה להגדיל את ההכנסות שלו במהירות עשוי להתרשם ממנהל בחברה אחרת, שלכאורה מצליח לסגור עסקאות באמצעות טריקים ומניפולציות. הבעלים חושב לעצמו שזה בדיוק מה שהוא צריך בעסק שלו. אך הבעיה, כפי שאליעד כהן מזהיר, היא שאותו מנהל שהצלחתו נשענת על קומבינות ומניפולציות לא יעצור רק בלרמות את הלקוחות או השותפים לעסק - בסופו של דבר, הוא גם יפנה את המניפולציות שלו כלפי האדם שהעסיק אותו. האם קומבינה בניהול תמיד תחזור כבומרנג? התשובה של אליעד כהן ברורה: כן, זה כמעט תמיד יחזור ... בעולם, כמו למשל ראש ממשלה שמצליח תמיד לנצח בוויכוחים ולסובב כל סיטואציה לטובתו. כאשר אתה מתפעל ממנו וחושב שהוא האדם המתאים לנהל את המדינה או העסק שלך, אתה חייב לשאול את עצמך: האם הוא מצליח בכך כי הוא ... להצביע לפוליטיקאי שמצליח מאוד בוויכוחים, חשוב לברר האם הוא מנצח בזכות האמת, או בזכות כישורי השקר שלו. אותו הדבר נכון גם לגבי מנהל מכירות שמצליח מאוד. האם הוא מוכר היטב בגלל שהוא יודע להסביר בצורה מדויקת וכנה את המוצר, או פשוט כי הוא יודע לשקר ולייפות את המציאות טוב יותר? מה ההבדל בין מנהל חכם לבין מנהל קומבינטור? אליעד כהן מסביר שיש הבדל ברור בין מנהל שהוא חכם, פיקח ומוכשר, לבין מנהל שהוא קומבינטור, שקרן או מניפולטור. מנהל חכם יכול להצליח מאוד בגלל כישרון אמיתי: הוא מבין את המציאות לעומק, יודע לשכנע אנשים בזכות האמת, ולנהל משא ומתן בצורה שקופה וישרה. לעומת זאת, מנהל קומבינטור מתבסס על שקרים קטנים, עיגול פינות וקומבינות כדי להצליח. לכן, כשאתה מתרשם ממנהל מסוים, אתה צריך לבדוק מה בדיוק מרשים אותך אצלו - האם זו חוכמה אמיתית, אינטליגנציה ושקיפות, או יכולת המניפולציה והקומבינה שלו. אם התכונה שהכי מרשימה אותך במנהל שאתה מגייס היא דווקא היכולת שלו לרמות אחרים, קיים סיכוי גדול שהוא בסוף ירמה גם אותך. האם לגיטימי שמנהל ידע לשקר לפעמים? אליעד כהן לא טוען שמנהל חייב תמיד להגיד רק את האמת. הוא מסביר שזה לגיטימי לחלוטין שמנהל ידע לפעמים להגיד את האמת ולפעמים לשקר, לפעמים להיות נחמד ולפעמים לא. אך ...
ניהול למנהלים, האם כל אחד מתאים לנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להצליח בתור מנהל? איך להיות מנהל טוב? מהו אופי של מנהל מוצלח? איך להיות מנהל מוצלח? האם אני מתאים לנהל? האם אני מתאים להיות מנהל? למה כל אחד הוא מנהל?
ניהול למנהלים, האם כל אחד מתאים לנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להצליח בתור מנהל? איך להיות מנהל טוב? מהו אופי של מנהל מוצלח? איך להיות מנהל מוצלח? האם אני מתאים לנהל? האם אני מתאים להיות מנהל? למה כל אחד הוא מנהל?
ניהול למנהלים, האם כל אחד מתאים לנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להצליח בתור מנהל? איך להיות מנהל טוב? מהו אופי של מנהל מוצלח? איך להיות מנהל מוצלח? האם אני מתאים לנהל? האם אני מתאים להיות מנהל? למה כל אחד הוא מנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להיות מנהל טוב? לפי אליעד כהן, כל אדם, ללא יוצא מן הכלל, מתאים להיות מנהל. המנהל הטוב הוא אדם שמצליח לנהל את עצמו, שכן ניהול עצמי הוא היסוד לכל ניהול מוצלח של אחרים. מה זה ניהול עצמי? לנהל את עצמך פירושו לדעת לקבוע מטרות ולנהל את המשאבים העומדים לרשותך להשגתן. כל אדם, ללא קשר למספר הידיים או האצבעות שיש לו, יכול ללמוד לנהל את עצמו בצורה טובה יותר. ניהול עצמי לא שונה מניהול עסק - פשוט מדובר בניהול של יותר משאבים ויותר מטרות. הקשר בין ניהול עצמי לניהול עסק אם אתה לא מצליח לנהל את עצמך בצורה מושלמת, זה אומר שלא תצליח לנהל עסק או צוות. ניהול עסק הוא בדיוק כמו ניהול עצמי, רק עם יותר אנשים ומטרות. העובדים הם המשאבים שלך, ויש לדעת כיצד לתקשר איתם ו
מנהל או פועל, מנהל או עובד, מהו מנהל? מה תפקידו של המנהל? מהי אחריות ניהולית? איך לנהל מנהל? ניהול מנהלים בכירים, מחויבות ניהולית, חשיבה ניהולית, אופי של מנהל, איך להיות מנהל? האם להיות מנהל? האם אני מתאים לנהל? ניהול מוצלח
מנהל או פועל, מנהל או עובד, מהו מנהל? מה תפקידו של המנהל? מהי אחריות ניהולית? איך לנהל מנהל? ניהול מנהלים בכירים, מחויבות ניהולית, חשיבה ניהולית, אופי של מנהל, איך להיות מנהל? האם להיות מנהל? האם אני מתאים לנהל? ניהול מוצלח
מנהל או פועל, מנהל או עובד, מהו מנהל? מה תפקידו של המנהל? מהי אחריות ניהולית? איך לנהל מנהל? ניהול מנהלים בכירים, מחויבות ניהולית, חשיבה ניהולית , אופי של מנהל, איך להיות מנהל? האם להיות מנהל? האם אני מתאים לנהל? ניהול מוצלח מה ההבדל בין מנהל לבין פועל? ההבדל העיקרי בין מנהל לבין פועל מתבטא בהיקף האחריות ובאופי המשימות שלהם. המנהל אחראי לתוצאות, ואילו הפועל אחראי לדרך שבה הדברים מבוצעים. משמעות הדבר היא שפועל צריך להתמקד בביצוע מדויק של פעולות שהוגדרו מראש, והמנהל נדרש לוודא שהפעולות יובילו להשגת היעדים שהוצבו בפניו. לדוגמה, אם המטרה היא להגדיל את רווחי החברה, הפועל יקבל הוראות מפורטות מה עליו לעשות מדי יום. לעומת זאת, המנהל יקבל הגדרה כללית יותר של יעדים ומטרות, כמו להגדיל את המכירות, לשפר את השירות, או לייעל את תהליכי העבודה. המנהל יבחר בעצמו כיצד לפעול להשגת מטרות אלו, בזמן שהפועל מבצע בדיוק את המשימות שניתנו לו. מה ההבדלים ברמות הניהול בארגון? בארגון קיים מבנה היררכי ברור, כאשר כל שלב אחראי ברמה אחרת של תוצאות או פעולות: הפועל בשטח אחראי ... משימות אלו ולא על פי חשיבה אסטרטגית או השגת תוצאות כלליות. מנהל זוטר, כמו אחראי צוות או סגן מנהל, אחראי לתוצאה רחבה יותר כמו להגדיל את המכירות. לא אומרים לו בדיוק כיצד לעשות זאת, אלא מגדירים את התוצאה הנדרשת והוא מחליט על הדרכים להשיגה. מנהל בכיר אחראי ליעדים כלליים יותר, כמו הגדלת רווחיות המחלקה או הארגון. כאן כבר יש צורך בחשיבה מופשטת ואסטרטגית ... לבחור את האמצעים הנכונים ולהוביל תהליכים לשיפור הרווחיות. המנהל הכללי או המנכל אחראי לרווחיות והצלחת החברה כולה. הוא צריך ראייה מערכתית כללית מאוד, הבנה עמוקה של השוק, ... דרך אסטרטגית ברורה שתוביל את הארגון קדימה. האם כדאי לך להיות מנהל או פועל? הבחירה בין תפקיד ניהולי לתפקיד ביצועי תלויה באופי האישי ובהעדפות של כל אדם: אם אתה מעדיף לקבל הוראות מדויקות ולבצע אותן בלי הרבה ... התמונה הכללית ולקבל החלטות מורכבות, כנראה שמתאים לך תפקיד של מנהל. איך לנהל מנהלים בארגון? כאשר אתה ממנה מנהלים או אחראי על מ
מנהל כפסיכולוג, איך להיות מנהל טוב? למה מנהל צריך להיות פסיכולוג? תכונות אופי של מנהל טוב, איך לנהל עובדים? איך לנהל אנשים? מהן תכונות האופי הנדרשות ממנהל? האם אני מתאים לנהל? האם אני יכול להיות מנהל? יעוץ ארגוני, פסיכולוג ארגוני
מנהל כפסיכולוג, איך להיות מנהל טוב? למה מנהל צריך להיות פסיכולוג? תכונות אופי של מנהל טוב, איך לנהל עובדים? איך לנהל אנשים? מהן תכונות האופי הנדרשות ממנהל? האם אני מתאים לנהל? האם אני יכול להיות מנהל? יעוץ ארגוני, פסיכולוג ארגוני
מנהל כפסיכולוג, איך להיות מנהל טוב? למה מנהל צריך להיות פסיכולוג? תכונות אופי של מנהל טוב, איך לנהל עובדים? איך לנהל אנשים? מהן תכונות האופי הנדרשות ממנהל? האם אני מתאים לנהל? האם אני יכול להיות מנהל? יעוץ ארגוני, פסיכולוג ארגוני למה מנהל טוב חייב להיות פסיכולוג טוב? מנהל טוב, לפי אליעד כהן, הוא לא רק מי שנותן הוראות ומוודא שהמשימות מתבצעות, אלא מי שיודע להבין ולנתח לעומק את העובדים שלו. מנהל טוב חייב להיות גם פסיכולוג, כי בני אדם הם לא רובוטים. בני אדם אינם מגיבים רק לפקודות, אלא מושפעים ממערכת הפעלה מורכבת הרבה יותר - המערכת הרגשית שלהם. אם אתה מנהל ואינך מבין פסיכולוגיה או את המנגנונים הרגשיים של העובדים שלך, יהיה לך קשה מאוד להשיג את התוצאות הרצויות. מה ההבדל בין ניהול עובדים לניהול מכונות? לפי אליעד, כשמנהל מפעיל מכונה, הוא פשוט לומד את ההוראות של המכונה או הכלי הטכני: איך להפעיל רכב, איך להטיס מטוס, איך להפעיל ציוד מכני. אבל כשמדובר בניהול עובדים, המצב שונה לחלוטין. העובד הוא לא מכונה טכנית, אלא בן אדם עם רגשות, פחדים, תסביכים, אגו וחששות. אם אתה מנהל עובדים ולא יודע איך לזהות מה מניע או חוסם אותם, אתה לא יכול להוביל אותם להצלחה. ... אם אתה מתחרה במרוץ טיסה אבל אינך מבין איך המטוס שלך פועל, אין סיכוי שתנצח, והסיכון הוא שהמטוס יתרסק. באותו אופן, אם אתה מנהל עובדים בלי להבין את המנגנונים הפסיכולוגיים שלהם, אתה עלול להיכשל במשימת הניהול. למה תפקידו של מנהל הרבה יותר מורכב מנתינת פקודות? לפי אליעד, מנהל טוב אינו רק מפקח שנותן הנחיות ודואג שיבוצעו. מנהל אמיתי צריך לדאוג לכך שהעובדים יצליחו לעבוד יחד, שיהיה ביניהם שיתוף פעולה ולא יהיו ... את תפקידו: אולי העובד סובל מפחד מכישלון, אולי הוא עצלן, אולי הוא רב עם אשתו, או שיש לו בעיה של רגשי נחיתות או אגו מוגזם. מנהל טוב מזהה את הסיבות לכך שהעובדים שלו לא מתפקדים כראוי ויודע כיצד לטפל בהן בצורה נכונה. איך פסיכולוגיה מסייעת למנהל לפתור קונפליקטים בין עובדים? אליעד מסביר שקונפליקטים בין עובדים הם חלק בלתי נפרד מהחיים בארגון. מנהל טוב חייב לדעת להיות מגשר בין העובדים. אך להיות מגשר זה למעשה להיות פסיכולוג: המנהל חייב להבין לעומק את התסביכים והבעיות של כל צד, להבין את המניעים הרגשיים והפסיכולוגיים מאחורי ההתנהגות של כל עובד, ואז למצוא את הדרך לגרום להם לשתף פעולה ולפתור את הבעיה. ככל שהמנהל מבין טוב יותר את העובדים שלו, הוא יכול לגשר ביניהם בצורה יעילה יותר, ליצור הרמוניה ולשפר את תפקוד הארגון. איך מנהל יכול לגרום לעובדים לבצע את משימותיהם? כדי לגרום לעובדים לבצע משימות, המנהל חייב לדעת כיצד המנגנון הרגשי שלהם עובד. הוא צריך להבין מה גורם לעובדים לכעוס, מה ...
לנהל, להיות מנהל, האם כל אחד מתאים להיות מנהל? מי מתאים להיות מנהל? האם כדאי להיות מנהל? האם כדאי ללמוד לנהל? איך להצליח בתפקיד ניהולי? איך ללמוד לנהל? איך לנהל עובדים? איפה ללמוד ניהול? האם אני מתאים להיות מנהל? לימודי מנהיגות
לנהל, להיות מנהל, האם כל אחד מתאים להיות מנהל? מי מתאים להיות מנהל? האם כדאי להיות מנהל? האם כדאי ללמוד לנהל? איך להצליח בתפקיד ניהולי? איך ללמוד לנהל? איך לנהל עובדים? איפה ללמוד ניהול? האם אני מתאים להיות מנהל? לימודי מנהיגות
לנהל, להיות מנהל, האם כל אחד מתאים להיות מנהל? מי מתאים להיות מנהל? האם כדאי להיות מנהל? האם כדאי ללמוד לנהל? איך להצליח בתפקיד ניהולי? איך ללמוד לנהל? איך לנהל עובדים? איפה ללמוד ניהול? האם אני מתאים להיות מנהל? לימודי מנהיגות האם כל אחד יכול להיות מנהל? אליעד כהן מתחיל את ההרצאה בדיון על השאלה האם כל אדם יכול להיות מנהל. הוא מציין שיש דעות שונות בנושא: יש שמאמינים שניהול הוא תכונה מולדת שיכולה להתפתח רק אצל אנשים מסוימים, ויש המאמינים שניהול הוא דבר שניתן ללמוד. אליעד מציע גישה שונה, ולדבריו כל אדם נולד להיות מנהל. הוא מדגיש שמנהל טוב לא רק שאמור לדעת לנהל אחרים, אלא גם את עצמו, וזו המשמעות האמיתית של ניהול. מהו ניהול עצמי וכיצד הוא קשור לניהול אחרים? אליעד מדבר על החשיבות של ניהול עצמי כחלק בלתי נפרד מהיכולת לנהל אחרים. הוא מסביר כי ניהול עצמי הוא תהליך שבו אדם לומד לנהל את משימותיו, סדרי עדיפויותיו, ולהתמודד עם קונפליקטים פנימיים. כאשר אדם מצליח לנהל את עצמו בצורה אפקטיבית, הוא בהכרח ידע לנהל גם אחרים, שכן הניהול של אחרים הוא למעשה ניהול של משאבים, אנשים ומצבים, כפי שעושים כאשר מנהלים את עצמנו. האם כל אדם חייב להגיע לשלמות ב
מנהל כאיש מכירות, ניהול עובדים כתהליך מכירה, למה מנהל צריך להיות איש מכירות? עובדים כלקוחות, יחסי מנהל עובדים, התנגדויות עובדים, איזה תכונות צריך מנהל? תכונות ניהוליות, תכונות אופי לתפקיד ניהולי, תכונות של ניהול, תכונות למנהל
מנהל כאיש מכירות, ניהול עובדים כתהליך מכירה, למה מנהל צריך להיות איש מכירות? עובדים כלקוחות, יחסי מנהל עובדים, התנגדויות עובדים, איזה תכונות צריך מנהל? תכונות ניהוליות, תכונות אופי לתפקיד ניהולי, תכונות של ניהול, תכונות למנהל
מנהל כאיש מכירות, ניהול עובדים כתהליך מכירה, למה מנהל צריך להיות איש מכירות? עובדים כלקוחות, יחסי מנהל עובדים, התנגדויות עובדים, איזה תכונות צריך מנהל? תכונות ניהוליות, תכונות אופי לתפקיד ניהולי, תכונות של ניהול, תכונות למנהל למה מנהל חייב להיות איש מכירות טוב? אחת מהתכונות החשובות ביותר שמנהל חייב לפתח כדי להצליח בתפקידו היא היכולת להיות איש מכירות טוב. רבים חושבים שלהיות מנהל פירושו רק להנחות צוות עובדים, לקבוע יעדים ולהשיג מטרות עסקיות. בפועל, אליעד כהן מסביר שלנהל עובדים זה תהליך של מכירה לכל דבר. מנהל טוב הוא בהכרח איש מכירות טוב - אפילו אם הוא עצמו אינו עוסק במכירה ישירה ללקוחות. מה זה אומר למכור לעובדים את התפקיד שלהם? כשאליעד מדבר על כך שמנהל צריך להיות איש מכירות טוב, הוא מתכוון לכך שהמנהל צריך למכור לעובדים את התפקידים שלהם. זהו תהליך מכירה פנימי, שבו: המוצר שאותו יש למכור הוא התפקיד או המשימה שהעובד צריך לבצע. הלקוח הוא העובד עצמו. איש המכירות בתהליך הזה הוא המנהל. התהליך הזה דורש מהמנהל לא רק להטיל משימות אלא לשכנע את העובדים לקבל את המשימות מרצונם ומתוך תחושה שזה הדבר הנכון עבורם, ושהם עושים זאת למען עצמם ולא רק כי המנהל דרש זאת. איך להתמודד עם התנגדויות של עובדים? כמו בכל מכירה, גם לעובדים יש התנגדויות לקנות את התפקיד שלהם. התנגדויות אלו יכולות להתבטא בכך שהעובד ... לבצע משימה, לא נהנה מתפקיד מסוים, או לא מבין למה דווקא הוא צריך לבצע את המשימה הזו. מנהל שאינו מומחה במכירות לא ידע איך להתייחס להתנגדויות אלה. התוצאה תהיה שהוא לא יצליח לגרום לעובדים לבצע את המשימות בצורה יעילה או מרצון. מנגד, מנהל שיודע למכור לעובדים את התפקיד שלהם בצורה טובה, מבין את הפסיכולוגיה של העובדים, מזהה את ההתנגדויות ומצליח לענות עליהן בצורה מדויקת ומשכנעת, יצליח להניע את העובדים לפעולה מתוך מוטיבציה אמיתית. מהן התוצאות של ניהול ללא מיומנויות מכירה? מנהל שאינו איש מכירות טוב ינהל את הצוות שלו באופן עקום. מה זאת אומרת עקום? המשמעות היא שהעובדים יבצעו את משימותיהם בחוסר חשק, ללא מוטיבציה, או באופן חלקי. הדבר יוביל לתוצאות גרועות בכל הארגון. מנגד, מנהל שהוא איש מכירות טוב יודע לתקשר היטב עם אנשים, יודע לדבר איתם בשפה שלהם, ויכול לגרום לעובדים להאמין שהמשימה שלהם חשובה, נחוצה ורצויה עבורם. כך הוא ... את הצוות שלו להצלחה רבה. כיצד מיומנויות מכירה משפיעות על הצלחת הארגון כולו? ברגע שהמנהל יודע למכור את התפקידים לעובדים שלו, העובדים יבצעו את המשימות שלהם בצורה טובה, מתוך שמחה ומוטיבציה אמיתית. התוצאה הישירה תהיה הצלחה משמעותית יותר של הארגון כולו. כלומר, מיומנויות מכירה הן למעשה כלי ניהולי מהותי ביותר, המשפיע ישירות על הצלחת הארגון ועל השגת היעדים העסקיים. האם מנהל יכול להצליח בלי כישורי מכירה טובים? אליעד מדגיש שאין אפשרות למנהל להיות באמת טוב בתפקידו אם הוא לא מבין במכירות או אינו בעל כישורי מכירה. גם אם למנהל יש צוות מכירות ייעודי, עדיין
איך לבחור חברת שיווק? איך לבחור מנהל שיווק? איך לגייס מנהל שיווק? גיוס מנהל שיווק, איך לבחור איש מכירות? לבחור יועץ שיווקי, לבחור משרד שיווק, גיוס מנהל מכירות, גיוס איש מכירות, איך לגייס סמנכל מכירות? איך לגייס מנהל מכירות? איך לגייס סמנכל שיווק? שיקולים בבחירת מנהל שיווק, שיקולים בבחירת חברת שיווק, אין חכם כבעל הניסיון, איך לבחור איש מקצוע? ממי לקבל עצות? ניסיון ספציפי בתחום ספציפי, התמחות ספציפית, גיוס עובדים, איך לבנות אסטרטגיה שיווקית?
... חברת שיווק? איך לבחור מנהל שיווק? איך לגייס מנהל שיווק? גיוס מנהל שיווק, איך לבחור איש ... לבחור משרד שיווק, גיוס מנהל מכירות, גיוס איש מכירות, ... סמנכל מכירות? איך לגייס מנהל מכירות? איך לגייס סמנכל שיווק? שיקולים בבחירת מנהל שיווק, שיקולים בבחירת ... והפעם אסביר, איך לבחור מנהל שיווק יועץ שיווקי משרד שיווק מנהל מכירות איש מכירות וכולי. ... כך אתה פונה ליועץ שיווקי מנהל שיווק מכירות וכיוב. אז ... ניתוח המידע שאתה יודע על מנהל השיווק, כדי להעריך מה ...
הערכת ביצועי עובדים, מי אחראי לכך שאין תוצאות? לגרום לעובד לעשות את המקסימום, יעוץ ארגוני, ניהול עובדים, עובד שמאשים אחרים, עובד שלא לוקח אחריות, מדידת ביצועי עובדים, איך למדוד ביצועי עובדים? אחריות של עובד, אחריות של מנהל, שיווק או מכירות, מחלקת שיווק, מחלקת מכירות, שיפור ביצועי עובדים, מנהל השיווק אשם, מנהל המכירות אשם, איך לגרום לעובד לקחת אחריות? ניהול מנהל מכירות, לנהל מנהל מכירות, איך לנהל אנשי מכירות? ניהול אנשי מכירות, מכירות או שיווק
... עובדים, מי אחראי לכך שאין תוצאות? לגרום לעובד לעשות את המקסימום, יעוץ ארגוני, ניהול עובדים, עובד שמאשים אחרים, ... מדידת ביצועי עובדים, איך למדוד ביצועי עובדים? אחריות של עובד, אחריות של מנהל, שיווק או מכירות, מחלקת שיווק, מחלקת מכירות, שיפור ביצועי עובדים, מנהל השיווק אשם, מנהל המכירות אשם, איך לגרום לעובד לקחת אחריות? ניהול מנהל מכירות, לנהל מנהל מכירות, איך לנהל אנשי מכירות? ניהול אנשי מכירות, מכירות או שיווק ... שרוצים שהוא יביא. לדוגמה נניח שהארגון לא מצליח לייצר מכירות. ואז באים למנהל המכירות ומנסים להבין למה אין מכירות. ואז אותו מנהל מכירות כל הזמן שם את האחריות אצל גורמים אחרים. לדוגמה, אין מכירות כי מנהל השיווק אשם, כי השיווק לא ... את המקסימום שלו, בתוך מסגרת האחריות והסמכויות שיש לו. לדוגמה, נניח במקרה הנל שמנהל המכירות מאשים את מנהל השיווק וכיוב, בכך שאין מכירות, עלינו למדוד את מנהל המכירות, האם הוא עושה את תפקידו כמנהל מכירות בצורה אופטימאלית? שאינה קשורה לתוצאות של תהליך המכירה. ואיך למדוד את מנהל המכירות, האם הוא עושה את ... טובות, כדי להביא תוצאות יותר טובות, ביחס לסמכות ולאחריות של אותו עובד ואותו מנהל מכירות כנל. אבל אם אנחנו חושבים שאותו מנהל מכירות, כן יכול לעשות ...
תכונות של מנהל, מהן התכונות הנדרשות ממנהל? איך לבחור מנהל? מי מתאים לתפקיד מנהל? 3 תכונות שנדרשות ממנהל, לגייס מנהל, 3 תנאים שמישהו יעשה משהו, רצון ידע ויכולת, גיוס עובד, ביבי נתניהו או בני גנץ, מי מתאים להיות ראש ממשלה?
תכונות של מנהל, מהן התכונות הנדרשות ממנהל? איך לבחור מנהל? מי מתאים לתפקיד מנהל? 3 תכונות שנדרשות ממנהל, לגייס מנהל, 3 תנאים שמישהו יעשה משהו, רצון ידע ויכולת, גיוס עובד, ביבי נתניהו או בני גנץ, מי מתאים להיות ראש ממשלה?
... של מנהל, מהן התכונות הנדרשות ממנהל? איך לבחור מנהל? מי מתאים לתפקיד מנהל? 3 תכונות שנדרשות ממנהל, לגייס מנהל, 3 תנאים שמישהו יעשה משהו, רצון ידע ויכולת, גיוס עובד, ביבי נתניהו או בני גנץ, מי מתאים להיות ראש ממשלה? מהן שלוש התכונות הנדרשות ממנהל בכל תחום? כאשר בוחרים מנהל, ישנן שלוש תכונות מרכזיות שאליעד כהן מדגיש כחשובות ביותר, בלי קשר לתחום בו הוא מנהל . כדי שהמנהל יהיה מוצלח ויצליח לבצע את התפקיד כראוי, נדרשים ממנו שלושה דברים עיקריים: רצון - המנהל צריך לרצות לבצע את התפקיד ולהשיג את המטרות המוגדרות לו. ידע - המנהל צריך לדעת כיצד לבצע את התפקיד שלו בצורה נכונה ומדויקת, על סמך המטרות שהוגדרו לו. יכולת - המנהל צריך להיות מסוגל לבצע את מה שהוא יודע לעשות, מבחינה מעשית. מדוע הרצון הוא התכונה החשובה ביותר אצל מנהל? אליעד מסביר שהרצון הוא הגורם החשוב ביותר מבין שלוש התכונות. הסיבה לכך היא שהמנהל יכול לדעת כיצד לבצע את המשימות ואף להיות מסוגל לבצען בפועל, אבל אם ... שיודע לנהוג ברכב ואף מסוגל לנהוג, אבל אם הוא לא רוצה לנהוג - הרכב לא יזוז. כמו כן, אליעד מוסיף שאם המנהל ירצה לבצע את המשימה, הוא כבר ימצא את הדרך להשיג את הידע והיכולת. לכן קודם כל צריך לבדוק את הרצון, לפני שבודקים את שאר התכונות. כיצד לבדוק אם למנהל יש רצון מתאים? אליעד מסביר שכדי לבדוק אם למנהל יש את הרצון המתאים, צריך לבדוק קודם כל מהן המטרות של החברה או הארגון שאותו מנהל אמור לנהל, ולאחר מכן לשאול את המנהל אם הוא רוצה להשיג את אותן המטרות. הוא נותן דוגמה מפורטת: אם המטרה של החברה היא להרוויח כסף, צריך לבדוק שהמנהל באמת רוצה שהחברה תרוויח כסף. אם המנהל מעוניין בדבר אחר, כגון להפסיד כסף בכוונה או לדאוג לאינטרסים אישיים ... אז מראש הוא לא מתאים לתפקיד - ולא משנה כמה הוא יודע או יכול לבצע את המשימות. מה חשוב יותר בבחירת מנהל - הרצון שלו או הידע והיכולת? כדי להמחיש את החשיבות של הרצון על פני ... יותר להיות ראש ממשלה - בנימין נתניהו או בני גנץ. הוא מסביר שיכול להיות מצב בו נתניהו יודע ויכול לנהל את המדינה, אבל אם הוא לא רוצה לנהל אותה בדרך הנכונה (על פי תפיסתו של מי שבוחר), אז הידע והיכולת שלו לא ... האישיים ובשרידות הפוליטית שלו, ולא בהכרח טובת המדינה. לעומתו, בני גנץ אולי פחות מנוסה ופחות יודע לנהל, אבל הוא רוצה באמת בטובת המדינה. לכן, על פי ההסבר של אליעד, עדיף לבחור מנהל שרוצה את הטוב לארגון (או למדינה במקרה זה), מאשר מנהל שמוכשר יותר אך מטרותיו האישיות לא תואמות את מטרות הארגון. מה הדרך הנכונה לבחור מנהל לארגון שלך? לסיכום ההסבר, אליעד ממליץ על דרך ברורה ופשוטה לבחירת
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תעדוף משימות, ניהול זמן, איך לנהל את הזמן? איך לתעדף משימות? חלוקת משימות לקטגוריות, איך לדעת מאיפה להתחיל? מאיזו משימה להתחיל, איך לנהל משימות? איך לעמוד בלוחות זמנים? פריורטיזציה, איך לקבוע סדר עדיפויות? ניהול סדר יום
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מנהל, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? דיכאון? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מנהל, איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפרש חלומות? איך למצוא זוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך לשתול מחשבות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? האם הכל אפשרי? איך להנות בחיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא רטוריקה, אימון אישי בתל אביב, מאמן אישי לקריירה בנושאי מנהל - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3594 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 21:35:22 - wesi1