... מיוחד. התחושה הזאת מחזקת את הקשר האישי בין הלקוח למוכר ומובילה
להרגשה חיובית כלפי המוצר שמציעים לו. אם הפנייה אל הלקוח לא מותאמת אישית, הוא עלול להרגיש כאילו מדובר בהמלצה כללית ולא מותאמת, מה שעלול להוריד את האמון במוצר. איך נזהה מניפולציה ... מיוחד. התחושה הזאת מחזקת את הקשר האישי בין הלקוח למוכר ומובילה
להרגשה חיובית כלפי המוצר שמציעים לו. אם הפנייה אל הלקוח לא מותאמת אישית, הוא עלול להרגיש כאילו מדובר בהמלצה כללית ולא מותאמת, מה שעלול להוריד את האמון במוצר. איך נזהה מניפולציה ... ללקוח להרגיש טוב? כאשר רוצים למכור מוצר, יש לוודא שהלקוח חווה
חוויה חיובית ומתייחס למוכר כאדם שעשה לו טוב. דוגמה פשוטה לכך היא לקרוא ללקוח בשמו הפרטי. מדוע חשוב להשתמש בשם הפרטי של הלקוח? השם של האדם מייצג את הייחודיות שלו. כאשר קוראים ללקוח ... שגם המוצר שלו טוב עבורו. אך יש להיות מודעים לכך ולבדוק תמיד האם
התחושה החיובית נוצרת מתוך אמיתיות, או מתוך רצון למכור בכל מחיר. סיכום כדי למכור יותר, חשוב לגרום ללקוח להרגיש טוב - גם באופן ישיר, באמצעות יחס אישי ושימוש בשמו הפרטי, וגם באופן ...