... למכור לעצמך, לשכנע את עצמך למה לאנשי מכירות קשה למכור ואיך להתמודד עם הקושי? אליעד כהן מסביר שיש אנשים העוסקים במכירות אשר חווים קושי רב
בתהליך המכירה. ישנם אנשי מכירות שמרגישים שאין להם חשק או רצון למכור, אפילו כאשר הם יודעים כיצד לבצע את ... מכירות יוצא לשטח, לפני שהוא מוכר ללקוח את המוצר, הוא חייב לעבור תהליך של מכירה פנימי שבו הוא מוכר לעצמו את הרצון למכור. מדובר בשלב קריטי
בתהליך המכירה, משום שאם איש המכירות אינו מצליח לשכנע את עצמו שיש לו סיבה טובה לבצע את המכירה, הוא יתקשה ... למכור זהה לחלוטין לשיטה שבה משכנעים לקוח לקנות מוצר. כאשר איש המכירות ניגש למכור, עליו לחשוב באופן ברור ומסודר על היתרונות והחסרונות
בתהליך המכירה מבחינתו האישית. אליעד מציע את השאלות הבאות: איזה יתרונות יש לי בלמכור מוצרים? אילו יתרונות יש לי בשכנוע לקוחות לקנות? מהם היתרונות
בתהליך המכירות עצמו? אילו חסרונות קיימים מבחינתי
בתהליך המכירה? אליעד מסביר שכשאדם עושה זאת, הוא מייצר לעצמו מודעות גבוהה יותר לסיבות שבגללן כדאי לו לבצע את
תהליך המכירה. התהליך הפנימי הזה, לדבריו, זהה במדויק לתהליך חיצוני מול הלקוח. למה חשוב לזהות את ההתנגדויות ... מסביר שאדם המסוגל לשכנע את עצמו לבצע מכירה, אפילו כשלא ממש בא לו, משפר באופן אוטומטי את כישורי השכנוע שלו. יכולת זו תסייע לו מאוד גם
בתהליך המכירה מול לקוחות, מאחר והוא יודע כעת להתגבר על ההתנגדות של עצמו. ככל שאדם מצליח יותר לשכנע את עצמו, ... למכור? אליעד מסיים בהמלצה שאם אתה באמת טוב במכירות, תתחיל בכך שתמכור לעצמך את הרעיון שאתה רוצה למכור, שהרי זהו הבסיס והמהות להצלחה בכל
תהליך מכירה. הוא מדגיש שיכולת השכנוע העצמי היא תנאי הכרחי וקריטי להצלחתך כאיש מכירות לאורך זמן. איך ...