אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תהליך ✔מחלקת מכירות, שיפור תהליכי המכירה, שיפור מחלקת מכירות, ניהול המכירות והשיווק בארגון, שיפור תהליכי השיווק, הטמעת מידע המכירות במחלקת המכירות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 מחלקת מכירות, שיפור תהליכי המכירה, שיפור מחלקת מכירות, ניהול המכירות והשיווק בארגון, שיפור תהליכי השיווק, הטמעת מידע המכירות במחלקת המכירות, הכנת מידע על המוצר, ארגון המידע השיווקי, ארגון המידע המכירתי, איך להכין חומרי שיווק? איסוף חומרים לצורך הכנת חומרי שיווק, ארגון המידע של מחלקת המכירות, תיעוד המידע של מחלקת המכירות, השמה לאנשי מכירות, גיוס אנשי מכירות
וכאן נסביר לגבי תהליכים מקבילים שיש עבור הכנת חומרי שיווק ועבור שיפור תהליכי המכירה בארגון. ונסביר איך לשפר את תהליכי המכירה בארגון, איך שיפור ספציפי עבור תהליכי המכירה, הוא חלק מתהליך הכנת חומרי השיווק לארגון, נסביר איך לעזור לאנשי המכירות, איך לעשות השמה לאנשי מכירות בארגון בצורה יותר יעילה? מה היתרונות שיש לאנשי מכירות אחד על השני? מי יכול להתנגד לתהליך שיפור תהליכי המכירה? ועוד.

חומרי השיווק ועזרי המכירה הם יכולים או להיות שיקוף וביאור והמחשה של מידע אמיתי ומדויק על המוצר שאותו אנו רוצים למכור? או שהם יכולים להיות מסרים כאלו ואחרים, שהם לאו דווקא משקפים את המאפיינים האמיתיים של המוצר עצמו.

כרגע נדבר על מצב שבו רוצים להכין חומרי שיווק שמשקפים באופן מלא אך ורק מאפיינים אמיתיים של המוצר שאותו רוצים למכור.

אז ברמת העיקרון יש כל מיני שיקולים לגבי איזה חומרי שיווק כדאי להכין על המוצר, באיזה סדר להכין את חומרי השיווק? כמה השקעה כדאי להשקיע בהכנת כל חומר שיווקי? מתי לפרסם את החומר השיווקי וכולי. אבל כאן ניתן נקודת מבט נוספת לגבי תהליך של הכנת חומרי השיווק על המוצר שלך.

אז בעיקרון, חומרי השיווק אמורים להיות תיאור יותר מוחשי ויותר מפורט של מסרי המכירה שאנחנו מעבירים ללקוח בפגישות השונות. כי כמו שהסברתי, עליך לנסות להבין מה המידע שאותו אתה מעביר ללקוח שלך בשיחות המכירה ומשם לגזור את רשימת חומרי השיווק שאתה רוצה להכין.

וכאן אני רוצה לחדד את הנקודה הבאה והיא, שלטובת העסק, כדאי שתהיה לו רשימה של כל המידע שיש לו על המוצר, רשימה שממנה ניתן לאחר מכן להכין חומרי שיווק, אבל כדאי להכין את המידע הזה, גם בלי קשר לרצון להכין מהם חומרי שיווק בפועל.

ואני אסביר: נניח שאנחנו רוצים לעבוד מסודר בתהליך של הכנת חומרי שיווק. אז עלינו לקחת את תהליך המכירה מול הלקוח ולנסות להבין איזה מסרים אנחנו מעבירים ורוצים להעביר לו בתהליך המכירה. וצריכים לקחת את כל המידע שמועבר ללקוח בתהליך המכירה וממנו ועבורו להכין את חומרי השיווק.

לדוגמא, נניח שבפגישה אנחנו מסבירים ללקוח על המהירות הייחודית של הרכב, או על הבטיחות של הרכב, על זה שיש ברכב כרית אוויר מיוחדת, אז ממסרי המכירה האלו, מהם ועבורם נכין חומרי שיווק, שיוכלו להמחיש יותר טוב את המהירות והבטיחות של הרכב. ושוב, אני לא נכנס כאן לשאלה איזה חומר שיווק לפרסם והיכן ומתי בתהליך של המשפך השיווקי. וזה כמובן נושא אחר.

אבל כאן אני רוצה לחדד, שצריך להפריד בין תהליך שבו אנחנו מכינים רשימה מסודרת של הרעיונות שאנחנו מעבירים ללקוח בתהליך המכירה, עבור תהליך של הכנת חומרי שיווק, לבין זה שכדאי ורצוי מאוד להכין את הרשימה הזאת, של כל המידע על המוצר ושל כל המסרים שאנחנו רוצים להעביר ללקוח בתהליך המכירה, גם בלי קשר לתהליך השיווק, אלא אך ורק עבור תהליך המכירה עצמו.

דהיינו, כדאי לכל עסק להכין רשימה מסודרת של כל הרעיונות שהוא מעביר ללקוחות שלו, בתהליכי המכירה השונים ביחס למוצרים שלו. וכדאי שהרשימה תהיה מסודרת לדוגמא לפי מידע על המוצר, מידע שהלקוח חייב לדעת, מידע שכדאי שהלקוח ידע, תשובות לשאלות נפוצות של לקוחות, לפי קטגוריות וסיווגים וכולי.

ואת המידע הזה כדאי להכין אותו עבור מחלקת המכירות ולא רק עבור מחלקת השיווק. דהיינו, זה נכון לומר שכדאי מאוד שלמחלקת השיווק יהיה מידע מסודר על כל המאפיינים השונים של המוצר שאותו רוצים לשווק. וזה נכון לומר שכדי להכין חומרי שיווק או כדי להכין תוכנית להכנת חומרי שיווק, כדאי מאוד שתהיה רשימה מסודרת של כל המידע המכירתי שמעבירים ללקוח בתהליך המכירה.

אבל כדאי מאוד שהארגון עבור עצמו יחזיק מאגר מידע / קובץ / תיעוד, של כל המידע שמעבירים ללקוח על המוצרים השונים של החברה. ושהמידע יהיה מסודר לפי סיווגים שונים וכיו"ב. וזה על מנת לעזור להטמעת המידע בתוך מחלקת המכירות עצמה, גם בלי קשר לתהליכים השיווקיים שאפשרי לאחר מכן לגזור מהמידע הזה.

עוד נוסיף ונעמיק: כדאי לעסק להיכן מאגר מידע מסודר של כל המידע שיש לו לגבי המוצרים שאותם הוא מוכר, כולל מידע בסיסי כזה או אחר, ועד תשובות לשאלות נפוצות או נדירות של לקוחות לגבי המוצרים שהעסק מוכר. והמידע הזה יכול לשרת גם את מחלקת המכירות וזה במקביל לכך שהוא יכול גם להיות בסיס טוב עבור מנהל השיווק להכין ממנו חומרי שיווק וכולי.

כי כנ"ל, יש...
חייב ניהול מטרות יכול להיות ש שיפור צריך יכול להיות יותר טוב משפך שיווקי מכירות בארגון הטמעת מידע המכירות במחלקת המכירות איך להכין איך להכין חומרי שיווק איסוף חומרים לצורך הכנת חומרי שיווק איש מכירות אנשי מכירות ארגון ארגון המידע המכירתי ארגון המידע השיווקי ארגון המידע של מחלקת המכירות בארגון גיוס גיוס אנשי מכירות הטמעת מידע הטמעת מידע המכירות במחלקת המכירות הכנת חומר שיווקי הכנת חומרי שיווק הכנת חומרים שיווקיים הכנת מידע על המוצר המוצר השמה לאנשי מכירות חומר חומר שיווקי חומרי שיווק חומרים שיווקיים לאנשי מכירות לאנשים להכין להכין חומרי שיווק לנהל מוצר מחלקת המכירות מחלקת מכירות מטרות מידע מידע מכירתי מכירה מכירות מנהל מנהל מכירות מנהלי מכירות ניהול ניהול המכירות והשיווק בארגון ניהול מכירות צורך שיווק שיווק בארגון שיפור שיפור מחלקת שיפור מחלקת מכירות שיפור תהליכי ה שיפור תהליכי המכירה שיפור תהליכי המכירות שיפור תהליכי השיווק שיפור תהליכי מכירה שיפור תהליכים תהליך תהליך מכירה תהליך שיווק תהליכי המכירה תהליכי השיווק תהליכי מכירה תהליכי מכירות תהליכי שיווק תהליכים תיעוד המידע של מחלקת המכירות תיעוד מידע תכלית
תהליכים בארגון, תהליכים בעסק, איך לאפיין תהליך בארגון? איך לדעת מה התהליך הנכון לארגון? איך לנתח תהליך בעסק? אפיון תהליך ארגוני, אפיון תהליכים בעסק, איך להגדיר תהליך בצורה נכונה? איך לנתח תהליך ארגוני? איך לחשוב בלי אילוצים? איך לאפיין תהליך ארגוני? איך לנתח תהליך עסקי? איך להתמודד עם חוסר תקשורת בין העובדים? אילוצים באפיון תהליך עסקי, אילוצים באפיון תהליך ארגוני, יעוץ ארגוני, יעוץ לארגונים, יעוץ עסקי, יעוץ למנכלים, יעוץ אסטרטגי לארגונים
תהליכים בארגון, תהליכים בעסק, איך לאפיין תהליך בארגון? איך לדעת מה התהליך הנכון לארגון? איך לנתח תהליך בעסק? אפיון תהליך ארגוני, אפיון תהליכים בעסק, איך להגדיר תהליך בצורה נכונה? איך לנתח תהליך ארגוני? איך לחשוב בלי אילוצים? איך לאפיין תהליך ארגוני? איך לנתח תהליך עסקי? איך להתמודד עם חוסר תקשורת בין העובדים? אילוצים באפיון תהליך עסקי, אילוצים באפיון תהליך ארגוני, יעוץ ארגוני, יעוץ לארגונים, יעוץ עסקי, יעוץ למנכלים, יעוץ אסטרטגי לארגונים והפעם נשיב לשאלה, איך לדעת מה הדרך הכי נכונה לנהל תהליך מסוים בתוך הארגון? דהיינו, שלפעמים מנסים לבנות תהליך בתוך הארגון, לדוגמא מנסים לבנות תהליך ארגוני, שיחבר בין מחלקת הייצור לבין מחלקת השיווק לבין מחלקת הגבייה לבין מחלקת שירות הלקוחות. ומנסים לאפיין את התהליך ולהבין איך הכי נכון לנהל את התהליך. האם כדאי לנהל אותו בצורה אחת או בצורה אחרת. והשאלה היא, כאשר ניגשים לאפיין ולהגדיר תהליך ארגוני, איך הכי נכון לפעול כדי להגדיל את הסיכוי שנגיע לאפיון הנכון ביותר לארגון? ... הבאה. והיא, שכמובן הדבר הראשון שצריך לעשות כאשר אנחנו מנסים לבנות תהליך בארגון, עלינו לשאול את עצמנו, מה היינו רוצים שיקרה בסוף התהליך, מה לדעתנו יחשב כתהליך המוצלח ביותר, מה התוצאה האופטימאלית שהיינו רוצים להשיג בארגון. במילים אחרות, שלב ... לאילוצים כלשהם. במילים אחרות, קודם כל תגדיר את התוצאה הרצויה מהתהליך שאתה מנסה לאפיין, בלי קשר לאילוצים כלשהם. ואחרי שברורה לנו התוצאה הרצויה, עכשיו ... דהיינו, שבפועל מה שקורה זה, שהרבה פעמים שמנסים לאפיין ולהגדיר תהליך בארגון, אז אוטומטית יש את האילוצים של מצבת כוח האדם שבארגון. דהיינו, יש את האילוצים של בני האדם שבארגון שבסופו של דבר, יצטרכו ליישם את התהליך שאנחנו מנסים לבנות בארגון. כי התוצאה של התהליך ברורה. והדרך יש לגביה ספקות. אבל יש גם את האילוצים של כוח האדם שבארגון, שבסופו של דבר יצטרך ליישם את התהליך. והעצה שלי אומרת, כאשר מנסים להבין ולאפיין את התהליך הארגוני בצורה הטובה ביותר, אז צריכים לחשוב שלצורך העניין אין שום בעיית תקשורת בין העובדים בארגון, וכן צריכים לנסות לאפיין את התהליך, כאילו רק בן אדם אחד בלבד עובד בארגון. דהיינו, נניח שאתה מנסה להגדיר תהליך שיחבר בין מחלקת השירות לבין מחלקת המכירות. עליך לשאול את עצמך, נניח שבארגון כולו ...
איך מנתחים תהליך? התנהגות של בעלי חיים, ניתוח תהליך של בעלי החיים, השכל שיש בכל דבר, תהליך סיבתי, תהליך אקראי, האנשה של בעלי חיים
איך מנתחים תהליך? התנהגות של בעלי חיים, ניתוח תהליך של בעלי החיים, השכל שיש בכל דבר, תהליך סיבתי, תהליך אקראי, האנשה של בעלי חיים
... מנתחים תהליך? התנהגות של בעלי חיים, ניתוח תהליך של בעלי החיים, השכל שיש בכל דבר, תהליך סיבתי, תהליך אקראי, האנשה של בעלי חיים איך מנתחים תהליך? כיצד ניתן להבין את ההתנהגות של בעלי חיים? במהלך ההרצאה, נדונה השאלה כיצד ניתן לנתח תהליכים ולהבין את ההתנהגות של בעלי חיים. אחד מהנושאים המרכזיים שעלה היה כיצד אנו מבינים את ... בעלי החיים על פי דפוסים שאנחנו מזהים כבני אדם, ומהי הדרך בה אנחנו מפרשים את התנהגותם. מהו תהליך סיבתי ומהו תהליך אקראי? ננחה כי ישנם תהליכים סיבתיים שהם תהליכים שבהם יש קשר ברור בין פעולה לתוצאה, כמו שזיהינו אצל בעלי חיים. לדוגמה, כאשר אריה פועל ... רציונלי של בעל חיים, אלא מתוך רצון לפעול לפי תחושות של טוב ורע. בהרצאה נדונה גם אפשרות של תהליך אקראי, שבו אין סיבה ברורה לפעולה. כלומר, אם נניח את התנהגות בעלי החיים בהנחה שהיא אקראית, הרי שזו תהיה תשובה פחות מבוססת. האנשה של בעלי חיים - האם נכון לשייך להם רגשות ותהליכים מחשבתיים כמו אצל בני אדם? נושא נוסף שעלה במהלך ההרצאה הוא האנשה של בעלי חיים, שהיא הנטייה שלנו לשייך להם רגשות ותהליכים מחשבתיים כמו אצל בני אדם. שאלה מרכזית ששאלו היא האם נכון להתייחס להתנהגות של בעלי חיים ... החיים דרך עדשות של מה היה קורה אם אנחנו היינו במצב זה. דוגמת ציד האריה והלביאה - איך ניתוח תהליך כזה יכול לחשוף את האמת? אחת הדוגמאות המרכזיות בהרצאה הייתה התנהגותם של אריה ולביאה במהלך ... חיים פועלים מתוך שיקול של טוב ורע - האם זה שיקול סיבתי או אקראי? בהמשך, העלו את השאלה האם התהליך שבו בעלי חיים פועלים הוא סיבתי או אקראי. האם התנהגות האריה והלביאה נובעת משיקול דעת מבוסס ... כלומר, כל פעולה יש לה מניע ברור, כמו חיפוש אחרי מזון או הגנה על טרף. האם אנחנו יכולים להחיל תהליכים סיבתיים על בעלי חיים כמו אצל בני אדם? אחת השאלות המרכזיות הייתה האם תהליכים סיבתיים, כפי שהם מובנים אצל בני אדם, ניתן להחילם גם על בעלי חיים. לדוגמה, האם בעלי חיים ... בעלי החיים מבוססת על רגש אינטליגנטי, או שמא על פעולה אינסטינקטיבית גרידא. אם אנו מניחים שהתהליך שבו בעלי חיים פועלים הוא סיבתי, יש להבין את מניעיהם לעומק, על מנת לא לפשט את המצב ולהניח שהם פועלים מתוך שיקול דעת כמו בני אדם. מהו תהליך סיבתי? האם בעלי חיים חושבים כמו בני אדם? האנשה של בעלי חיים האם בעלי חיים פועלים מתוך ...
ניתוח משפך שיווקי - איך לנתח משפך שיווקי שלא עובד? מה זה משפך שיווקי? מה זה משפך שיווקי שלא עובד? איך מנתחים משפך שיווקי, איך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד? ניתוח יחסי המרה, ניתוח ביצועים של קמפיין, ניתוח משפך מכירות, ניתוח תהליך מכירה, ניתוח תהליך שיווקי, ניתוח דף נחיתה, יחסי המרה של דף נחיתה, שיפור ביצועי קמפיין שיווקי, איך לתכנן משפך שיווקי? השוואה בין קמפיינים, חוק המספרים הגדולים, לנתח את תהליך המכירה, דיוק קהל היעד, טירגוט שיווקי
... השיווקי לא עובד? ניתוח יחסי המרה, ניתוח ביצועים של קמפיין, ניתוח משפך מכירות, ניתוח תהליך מכירה, ניתוח תהליך שיווקי, ניתוח דף נחיתה, יחסי המרה של דף נחיתה, שיפור ביצועי קמפיין שיווקי, איך לתכנן משפך שיווקי? השוואה בין קמפיינים, חוק המספרים הגדולים, לנתח את תהליך המכירה, דיוק קהל היעד, טירגוט שיווקי אז מה זה משפך שיווקי? ומה זה משפך שיווקי שלא עובד? ומה לעשות כאשר המשפך ... ולמה המשפך השיווקי לא עובד? ומה לעשות כדי שהוא יעבוד? ועוד. אז משפך שיווקי, זה כינוי לתהליך השיווק, שהוא בצורה של משפך, רחב למעלה וצר למטה. והכוונה היא שתהליך השיווק מתחיל בצורה רחבה, שבו מפרסמים מסרים שיווקיים בצורה רחבה ובסוף התהליך רק כמות יותר קטנה סוגרת עסקאות בפועל, כמו צורה של משפך. ומשפך שיווקי שלא עובד, פירושו, שאתה לא מרוצה ... את השיחות הנכנסות או שעושה את השיחות היוצאות, לא עובדת מספיק טוב, או שאולי משהו נופל בתהליך תיאום הפגישה, או שמשהו נופל בפגישה עצמה עם מנהל המכירות, או שאולי בכלל יש בעיה בתמחור, או במוצר, או בתחרות ... ויש כל מיני לוגיקות ושיטות איך לנתח משפך שיווקי. לדוגמא אפשרות אחת, תהיה לקחת כל חלק מהתהליכים של המשפך ולבחון אותו בפני עצמו ולחשוב האם אפשרי לעשות אותו יותר טוב. לדוגמא, לנסות לשפר את דף הנחיתה, ביחס ... האם יש לך רעיונות איך לשפר אותו בפני עצמו וכולי. אפשרות נוספת תהיה, לנסות לבחון את התהליך בכללותו, חלק אחד ביחס לחלק השני, ביחס למה שאנחנו מצפים שיקרה במשפך שיווקי טוב. דהיינו, ננתח את כל החלקים של התהליך אחד ביחס לשני, ונראה איפה יחסי ההמרה הכי גרועים. לדוגמא נבדוק את יחס ההמרה שבין החשיפות של הפרסומות, לבין ... הלידים בדף הנחיתה. ואם היחס שם מאוד גרוע ביחס למה שמקובל בדרך כלל, אז ננסה לשפר שם את התהליך. אבל אם יחסי ההמרה שם טובים, אז לא נתחיל בלשפר שם את המצב. וגם זאת גישה לניתוח משפך שיווקי. אבל הגישה הנכונה ... ובטוח נכון במשפך המכירה, שהיא שיחת המכירה הפיזית עם הלקוח. צריך להתחיל לנתח את החלק הזה בתהליך של המשפך. וכמו כן, כמו שכבר הסברתי המון פעמים (איך לתכנן משפך שיווקי), כל המשפך השיווקי, כל התכנים שלו, ... ללקוח ולא בשום דרך אחרת? תשובה: כי רק מכאן נוכל באמת לגזור מסקנות אמיתיות ביחס לכל התהליך כולו. ושום דבר בניתוח משפך שיווקי, לא בהכרח נכון, למעט המסקנות שנסיק מניתוח שיחת המכירה. ואני אסביר. ניקח ... אמור להיות חלק מהמסרים שיש בשיחת המכירה עצמה. ולכן: ניתוח משפך שיווקי אמור להתחיל בסוף התהליך ולא בשום מקום אחר. דהיינו, להתחיל לנתח את תהליך המכירה. אם לדעתך תהליך המכירה טוב, עכשיו תנסה ללכת צעד אחד אחורה ותנסה להבין איך אתה גורם לאנשים לפגוש אותך ואיך לשפר את תהליך המכירה של פגישה פיזית. אם הצלחת לשפר ולגרום לאנשים להגיע לפגישה מאלו שיוצרים איך קשר, עכשיו מכאן תשפר את המסר שלך להביא יותר אנשים שישקלו לפגוש אותך וכולי. ושוב, במהות, ניתוח תהליך המכירה בפועל, מלמד אותנו על דיוק קהל היעד שלנו, שממנו נגזרים המסרים השיווקיים והטירגוט השיווקי. ניתוח שיחת ... ועוזרת לנו להבין מה המסרים הנכונים שצריכים להעביר ללקוח במשפך השיווקי, כדי לשפר את כל התהליך מתחילתו ועד סופו. אם לדוגמא נגלה שהלקוח רוכש מאיתנו, בגלל כאב X ונרצה עוד לקוחות שרוצים לרכוש בגלל כאב X, אז ... סוף מעשה במחשבה תחילה. וצריך להתחיל לחשוב מהסוף ולגזור לאחור. להתחיל ממה שבטוח נכון, שזה תהליך המכירה וממנו לגזור מסקנות שהן בסיכוי גבוה יותר נכונות וכולי. לעומת זאת, אם תתחיל מכל מקום אחר בתהליך, בסופו של דבר, אולי כשתגיע לשיפור תהליך המכירה, תגלה שאתה בכלל פונה לקהל היעד הלא נכון ותצטרך להתחיל לבנות את כל המשפך כולו מחדש. ולכן, חכם רואה את ...
4 אפשרויות בתהליך גמילה מהתמכרות, ניתוח תהליך הפסקת התמכרות, 6 אפשרויות להיגמל מהתמכרות, ניתוח תהליך גמילה, ניתוח תהליך שינוי התנהגות, מה הסיבה של ההתמכרות? למה אני מכור למשהו? התמכרות לעישון, התמכרות לאכילה רגשית
4 אפשרויות בתהליך גמילה מהתמכרות, ניתוח תהליך הפסקת התמכרות, 6 אפשרויות להיגמל מהתמכרות, ניתוח תהליך גמילה, ניתוח תהליך שינוי התנהגות, מה הסיבה של ההתמכרות? למה אני מכור למשהו? התמכרות לעישון, התמכרות לאכילה רגשית
... אפשרויות בתהליך גמילה מהתמכרות, ניתוח תהליך הפסקת התמכרות, 6 אפשרויות להיגמל מהתמכרות, ניתוח תהליך גמילה, ניתוח תהליך שינוי התנהגות, מה הסיבה של ההתמכרות? למה ... מודעת להמשיך בהתנהגות הזו, תוך ידיעה מלאה של ההשלכות האפשריות. למה תהליך השינוי מורכב ולא פשוט? ההבנה של סיבת ההתמכרות היא שלב משמעותי, אך התהליך של השינוי עצמו אינו בהכרח פשוט או ... להתמודד עם האפשרות שהוא יבחר במודע להמשיך בהתנהגות הממכרת. ככל שהתהליך מתקדם, האדם מגלה שיש הרבה שכבות ... שונים - רגשיים, שכליים, חברתיים ובריאותיים. איך אפשר להמשיך ולהעמיק בתהליך הגמילה והבנת ההתמכרות? כדי להעמיק ולהבין יותר טוב את תהליך הגמילה מהתמכרויות, מומלץ להמשיך לקרוא על ... למה אני מכור למשהו? התמכרות לאכילה רגשית איך להפסיק לחשוב על משהו? תהליך שינוי הרגלים התמודדות עם בדידות מהן ארבע האפשרויות בתהליך גמילה מהתמכרות? כאשר אדם מבין למה הוא ... מוכן לשלם את המחיר על כך - גם אם הוא מודע להשלכות של ההתמכרות. למה תהליך שינוי ההתנהגות הוא לא פשוט? התהליך הזה אינו שחור - לבן. הבנה של הסיבה ... מספר דרכים שבהן הוא יבחר להתמודד עם הידע הזה. כיצד אפשר להעמיק בנושא תהליך גמילה? כדי להבין לעומק את תהליך הגמילה, ניתן לקרוא על תהליכי שינוי הרגלים, גמילה מהתמכרויות שונות ... למה אני מכור למשהו? התמכרות לאכילה רגשית איך להפסיק לחשוב על משהו? תהליך שינוי הרגלים התמודדות עם בדידות ...
מחוייב ואפשרי, מה זה מחוייב? מה זה אפשרי? מחוייב המציאות, אפשרי המציאות, ניתוח תהליך, מה מחוייב? מה אפשרי? איך למצוא את המהות? איך לנתח תהליך? להסתכל על השכל שיש בכל דבר
מחוייב ואפשרי, מה זה מחוייב? מה זה אפשרי? מחוייב המציאות, אפשרי המציאות, ניתוח תהליך, מה מחוייב? מה אפשרי? איך למצוא את המהות? איך לנתח תהליך? להסתכל על השכל שיש בכל דבר
... המציאות, אפשרי המציאות, ניתוח תהליך, מה מחוייב? מה אפשרי? איך למצוא את המהות? איך לנתח תהליך? להסתכל על השכל שיש בכל דבר מה זה מחוייב ומה זה אפשרי? במהלך ההרצאה, אליעד כהן דיבר על ההבחנה בין מחוייב ואפשרי, והסביר כיצד כל תהליך והתפתחות בהוויה מתמודדים עם שני העקרונות הללו. הוא הציג את המושגים כדרך להסתכל על תהליכים והתנגשויות בחיים ובמציאות, תוך כדי הדגמות רבות שעזרו להבהיר את רעיונותיו. ההבחנה בין מחוייב לאפשרי מתייחסת לשני ... להתפתח לכיוונים שונים. איך ניתוח תהליך מחוייב ואפשרי יכול לעזור לנו להבין את המציאות? אליעד הסביר כיצד כל תהליך שאנו נתקלים בו בחיים, אם ננתחו אותו דרך משקפי מחוייב ואפשרי, אנחנו יכולים להבין אותו הרבה יותר לעומק. כל תהליך נופל בין שני קצוות אלו - מה שנראה לנו כמחוייב הוא החלק הקבוע והיציב, ומה שאפשרי הוא כל מה שניתן לשנות בו. כדי להסביר את הרעיון הזה, אליעד נתן דוגמה של תהליך חומצה שמפוצץ סתימה בצנרת. הוא ציין שכשאנחנו שואלים איך חומר מסויים, כמו חומצה, פותח סתימה, אנחנו למעשה צריכים לשאול: מהו המחוייב בתהליך הזה ומהו האפשרי? כלומר, האם התוצאה של התהליך היא מה שהיינו מצפים לו? האם יש משהו בתהליך שניתן לשנות, או שהמציאות פשוט מחייבת את הסיטואציה הזו להתרחש כפי שהיא? איך למצוא את המהות של כל תהליך? לאחר מכן, אליעד עבר להסביר איך נוכל למצוא את המהות של תהליך על ידי הבחנה בין מחוייב לאפשרי. הוא טוען כי במקרים מסוימים נוכל להבחין בכך ששני הדברים - החומצה והסתימה - אינם ... הוא המחוייב ושהבננה היא האפשרי. התהליך של חיתוך הבננה על ידי סכין היה תהליך שבו חובקה היכולת של הסכין לחתוך את הבננה, ולפיכך, הבחירה של הסכין הייתה המחוייב והבננה היתה האפשרי. האם המחוייב תמיד ... הפיזיקליים מחייבים את ההתנהלות של תהליך, אבל לא תמיד ישנה רק אפשרות אחת. לפעמים מה שנראה כמחוייב אינו בהכרח קבוע, שכן יכול להיות שנמצא משהו חדש שיבטל או ישפיע ... שמבחינת הפיזיקה, יכול להיות שישנם תהליכים שבהם אנחנו לא יכולים לזהות בדיוק מה היה המחוייב ומה היה האפשרי בגלל שהמציאות תמיד משתנה, גם אם ברמה הפיזיקלית או ... הציע שאנחנו יכולים להבין את כל התהליכים במציאות רק אם נבין איך מחוייב ואפשרי נפגשים ויוצרים את השינויים שאנו רואים. הוא טוען שבחיים, כל תהליך אפשרי יכול להוביל לשינוי או לתוצאה מחוייבת, ואין תמיד תשובה חד משמעית לשאלה מי המחוייב ומי האפשרי. מחוייב ואפשרי? מהות התהליכים בחיים מה זה מחוייב? תהליך שינוי והאפשרי ההבדל בין מחוייב לאפשרי ...
איך עובד תהליך גמילה מהתמכרות? איך עובד תהליך להפסיק לאהוב מישהו? איך עובד תהליך להפסיק לרצות משהו? האם ההבנה שאני לא אוהב אותה אלא את מה שהיא נותנת לי? האם זה משפיע על האהבה שלי אליה? איך להיגמל מהתמכרות?
איך עובד תהליך גמילה מהתמכרות? איך עובד תהליך להפסיק לאהוב מישהו? איך עובד תהליך להפסיק לרצות משהו? האם ההבנה שאני לא אוהב אותה אלא את מה שהיא נותנת לי? האם זה משפיע על האהבה שלי אליה? איך להיגמל מהתמכרות?
... עובד תהליך גמילה מהתמכרות? איך עובד תהליך להפסיק לאהוב מישהו? איך עובד תהליך להפסיק לרצות משהו? האם ההבנה שאני לא אוהב אותה אלא את מה שהיא נותנת לי? האם זה ... לפי אליעד כהן, ההבנה הזאת היא רק השלב הראשון בתהליך הגמילה מהתמכרות או מתלות רגשית. כשאדם מבין שהוא לא באמת רוצה את האדם הספציפי, אלא ... התחושה שהוא נותן היא רק תחילת הדרך. ההמשך הוא תהליך פנימי ועמוק של בירור הצורך הרגשי עצמו, והרחבת האפשרויות לספק אותו, כך שהאדם לא יהיה ... הזה יכול לספק לי את מה שאני צריך. רק אחרי תהליך כזה, בו האדם בודק וחוקר את עצמו עד שהוא מבין שהוא יכול להרגיש טוב גם בלעדי אותו ...
גיוס עובדים, מי יראיין את העובד החדש? תהליך גיוס עובד לארגון, מי צריך לראיין את העובד החדש? כח אדם, איך לגייס עובד חדש? איך לבנות צוות עובדים? איך לראיין עובד חדש? תהליך גיוס עובדים, יעוץ ארגוני, איך לראיין עובדים חדשים? מבנה ארגוני
גיוס עובדים, מי יראיין את העובד החדש? תהליך גיוס עובד לארגון, מי צריך לראיין את העובד החדש? כח אדם, איך לגייס עובד חדש? איך לבנות צוות עובדים? איך לראיין עובד חדש? תהליך גיוס עובדים, יעוץ ארגוני, איך לראיין עובדים חדשים? מבנה ארגוני
... עובדים, מי יראיין את העובד החדש? תהליך גיוס עובד לארגון, מי צריך לראיין את העובד החדש? כח אדם, איך לגייס עובד חדש? איך לבנות צוות עובדים? איך לראיין עובד חדש? תהליך גיוס עובדים, יעוץ ארגוני, איך לראיין עובדים חדשים? מבנה ארגוני מי אמור ... הוא שהמנהל הישיר, כלומר, האדם שינהל את העובד באופן יומיומי, חייב להיות זה שמראיין את העובד. לדוגמה, אם מדובר בתהליך גיוס של איש מכירות, הראשון שיראיין את איש המכירות הוא מנהל המכירות שאצלו ... מעורב בבחירתה, הוא תמיד יוכל להגיד שהמקדחה לא מתאימה או לא תקינה, והוא יסיר מעצמו אחריות. בדיוק באותו אופן עובד התהליך של גיוס עובדים: מי שמנהל ישירות את העובד חייב להיות אחראי לבחירת העובד, בדיוק כמו שכל בעל מקצוע אחראי על בחירת כלי העבודה שלו. איך עובד תהליך ריאיון העובדים מלמטה למעלה? כדי שהתהליך יהיה אפקטיבי וברור, הוא צריך להתבצע בצורה מדורגת, תמיד מלמטה כלפי מעלה. ... מנכל הארגון בדרך כלל לא יראיין איש מכירות זוטר, אלא אם כן מדובר בתפקיד אסטרטגי או ייחודי מאוד. מה החשיבות של תהליך ריאיון הדרגתי? תהליך הריאיון המדורג יוצר מחויבות ואחריות ברורה כלפי העובד החדש. המנהל הישיר יודע שהוא זה שבחר את העובד, ולכן אין לו אפשרות להתחמק מאחריות במקרה של תקלות או בעיות ביצועים בעתיד. בנוסף, תהליך זה מונע מצב שבו עובדים חדשים נכפים על מנהלים שלא היו מעורבים בבחירתם, מה שיכול לגרום לתסכול, פגיעה בביצועים וירידה ביעילות העבודה בארגון. סיכום מלא ומפורט של תהליך גיוס עובדים בארגון המנהל הישיר של העובד חייב להיות הראשון שמראיין ובוחר ... עולים לראיון אצל המנהל שמעליו. ככל שהתפקיד בכיר וחשוב יותר, כך יש צורך במעורבות גבוהה יותר של מנהלים בכירים בתהליך הריאיון. הראיונות מתבצעים תמיד מלמטה כלפי מעלה, מהמנהל הישיר ועד להנהלה ... הגישה המדורגת יוצרת אחריות ברורה על העובד, ומונעת בעיות של חוסר מחויבות מצד המנהל לעובדיו. איך לראיין עובד חדש? תהליך גיוס עובדים ניהול כוח אדם תהליך ראיון עובדים ייעוץ ארגוני מבנה ארגוני מי אמור לראיין עובד בארגון? מי ... עובד, מי אמור לראיין אותו? בהנחה שמדובר בארגון גדול עם כמה רמות ניהוליות, מי צריך לבצע את הריאיון? הגדרת האחריות בתהליך הגיוס אם אתה מנהל עסק קטן ויש לך עובדים ישירים, כנראה שאתה זה שמראיין ... להיות הראשון שמבצע את הריאיון. מדוע זה כך? אם מישהו אחר בארגון יראיין ויקבל את העובד מבלי שהמנהל הישיר היה מעורב בתהליך, עלול להיווצר מצב שבו המנהל יתקשה לקחת אחריות על העובד החדש. לדוגמה, אם ... אני בכלל לא בחרתי אותו. אבל כאשר המנהל הישיר הוא זה שמראיין ומאשר את ההעסקה, האחריות על הצלחת העובד נשארת אצלו. התהליך - מלמטה למעלה לאחר שהמנהל הישיר ביצע ריאיון ראשוני וסינן מועמדים, השלב ... כך ממשיכים במעלה ההיררכיה בהתאם לרמת התפקיד - ככל שהתפקיד בכיר יותר, כך יש צורך שמנהלים בכירים יותר יהיו מעורבים בתהליך. האם המנכל צריך לראיין כל עובד? לא בהכרח. אין צורך שהעובד הזוטר ביותר בארגון יתראיין אצל המנכל או ההנהלה הבכירה, אלא אם כן מדובר בתפקיד אסטרטגי במיוחד. הריאיון צריך להיות תהליך מדורג - מהמנהלים הישירים כלפי מעלה, לפי חשיבות התפקיד בארגון. סיכום 1. ... את העובד החדש בשלב הראשון. 2. ככל שהתפקיד בכיר יותר, מנהלים בדרגות גבוהות יותר צריכים להיות מעורבים בריאיון. 3. תהליך הגיוס צריך להיות מלמטה למעלה - מהמנהל הישיר ועד למנהלים הבכירים, בהתאם ... למידע נוסף ניתן לחפש באינטרנט נושאים כמו ריאיון עובדים, מבנה ארגוני, ייעוץ ארגוני ועוד. בהצלחה! לראיין עובד חדש, תהליכי עבודה, תהליכי גיוס עובדים, תהליך ראיון עובדים, ניהול משאבי אנוש, ניהול כוח אדם ...
איך להביא לקוחות חדשים לעסק? איך למצוא לקוחות חדשים? האם להביא לקוחות חדשים? איך לשווק ללקוחות חדשים? איפה למצוא לקוחות חדשים? איך לעשות שיווק ללקוחות חדשים? איך להביא עוד לקוחות לעסק? האם לשפר את השיווק או את המכירות? איך להתחיל תהליך שיווקי? איך להגדיל את המכירות? בניית תהליך שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, הגדלת מכירות בעסק, פרופיל הלקוח שלך, ניתוח משפך שיווקי, איך להתחיל לעשות שיווק? איך לתכנן קמפיין שיווקי?
... ללקוחות חדשים? איך להביא עוד לקוחות לעסק? האם לשפר את השיווק או את המכירות? איך להתחיל תהליך שיווקי? איך להגדיל את המכירות? בניית תהליך שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, הגדלת מכירות בעסק, פרופיל הלקוח שלך, ניתוח משפך שיווקי, איך להתחיל ... לך היום. 2 - להביא לקוחות חדשים שיהיו שונים מהלקוחות הפוטנציאלים שיש לך היום. 3 - לשפר את תהליך המכירה שלך, ללקוחות הפוטנציאלים שכבר יש לך כיום, ולשפר את יחסי ההמרה שלך להפוך לקוחות פוטנציאלים ... לך לעשות. אבל אתה צריך להבין, שכדי לעשות עוד כסף, אתה יכול להביא לקוחות חדשים, ולהעביר אותם תהליך מכירה דומה למה שיש כיום. אתה יכול להביא לקוחות חדשים מסוג חדש שאולי יותר מתאימים לעסק שלך. ואתה יכול ... צורות ואפשרויות שונות. ולכן כאשר אתה חושב על להביא לקוחות חדשים, יהיה נכון יותר להתבונן על תהליך השיווק והמכירות שיש לך כרגע, לנתח אותו ולנסות להבין, מה יהיה הכי נכון לשפר? האם באמת כדאי להביא עוד ... נכון אולי לנסות להביא לקוחות חדשים מסוג יותר שמתאים לעסק שלך? ואולי יהיה נכון לשפר לך את תהליך המכירה? ושיפור תהליך המכירה, לא חייב להיות דווקא בהיבט של ללמד אותך לדבר אחרת כמו איש מכירות, אלא הוא יכול להיות לצורך ... עם דגשים שונים, או כל מיני דברים שלא בהכרח ידרשו ממך להשתנות באופי שלך כבן אדם. כי שיפור תהליך המכירה, יכול להיות בהמון דרכים ובהמון צורות. ולכן בפועל, יהיה נכון לעבור על תהליך המכירה הנוכחי, ולהתחיל דווקא מהלקוחות שאתה פוגש במציאות. לנסות להבין את הלקוחות שרכשו ממך, למה הם רכשו ... מהמתחרים שלך? מה החסרונות שהם רואים בך? אולי זה קשור לפרופיל של הלקוחות האלו? אולי זה קשור לתהליך המכירה שלך? מה הסיבה שהם לא רוכשים ממך? מכל הניתוחים האלו, ניתן להבין האם כדאי להתמקד בלהביא עוד לקוחות חדשים, או בלהביא לקוחות חדשים אחרים שונים בפרופיל הלקוח שלהם, או אולי להתחיל בלשפר את תהליך המכירה שלך. וכמובן שאם עושים תהליך שיווקי, דרך השאלות הנל אפשרי אולי להבין איזה מסרים כדאי להעביר בפרסום שלך, שיבטא את החוזקות שלך, לבנות ... הלקוחות הבאים שלך, מה הפרופיל שאליו אנחנו מכוונים את הפרסום שלך וכולי. במילים אחרות, חקירת תהליכי המכירה הקיימים, אמור לתת תובנות על תהליכי השיווק החדשים גם אם תהיה ההחלטה לשפר את השיווק, בלי קשר לשיפור תהליכי המכירה. כי ההתחלה של השיווק, היא בהבנת תהליכי המכירה. לסיכום: אם אתה חושב על להביא לקוחות חדשים לעסק שלך, תתחיל בלהתבונן על הלקוחות הקיימים שלך. ...
איך מנתחים תהליך? דוגמא לניתוח תהליך, ניתוח הנחות יסוד, איך להיות ממוקד מטרה? איזה שאלה לשאול? הנחת יסוד פנימית, הנחת יסוד חיצונית, איך מנתחים בעיה? איך למצוא פתרון? איך למצוא הנחת יסוד?
איך מנתחים תהליך? דוגמא לניתוח תהליך, ניתוח הנחות יסוד, איך להיות ממוקד מטרה? איזה שאלה לשאול? הנחת יסוד פנימית, הנחת יסוד חיצונית, איך מנתחים בעיה? איך למצוא פתרון? איך למצוא הנחת יסוד?
... מנתחים תהליך? דוגמא לניתוח תהליך, ניתוח הנחות יסוד, איך להיות ממוקד מטרה? איזה שאלה לשאול? הנחת יסוד פנימית, הנחת יסוד חיצונית, איך מנתחים בעיה? איך למצוא פתרון? איך למצוא הנחת יסוד? איך מנתחים תהליך בצורה מעמיקה? במהלך ההרצאה, אליעד כהן מסביר את חשיבות ניתוח התהליכים המנטליים והמעשיים, עם דגש על איך להיות ממוקדים במטרה. ניתוח תהליך דורש שאלת שאלות נכונות וזיהוי הנחות יסוד, הן פנימיות והן חיצוניות, ... אותנו לתוצאה הרצויה. מהן הנחות יסוד פנימיות וחיצוניות? אליעד מדגיש את החשיבות של זיהוי הנחות היסוד בשאלות שונות. הנחות יסוד פנימיות הן עקרונות שמנחים את האדם בתהליך הפנימי, כלומר, איך הוא רואה את הדברים מבחינת תחושותיו ומחשבותיו האישיות. הנחות יסוד חיצוניות הן התפיסות וההבנות שלנו לגבי העולם שמסביבנו, וכיצד הן משפיעות על קבלת ההחלטות שלנו. בתהליך ניתוח בעיה או חיפוש פתרון, חשוב לשאול את השאלות הנכונות שמבוססות על הנחות ... החשיבות שלו. לפעמים התשובות נמצאות בהנחות היסוד העמוקות ביותר, שדורשות זמן ומאמץ כדי לחשוף אותן. כל תשובה שנקבל צריכה לפתוח פתח לשאלה חדשה, מה שמוביל אותנו לעמקי התהליך ולמיקוד בבעיה האמיתית. כיצד לדעת אם אנו בכיוון הנכון? במהלך התהליך, כאשר אנו שואלים את עצמנו שאלות, אליעד מציע לבדוק אם התשובות מחדשות אותנו במחשבה. אם כל תשובה שניתנת לא מביאה לחדשנות, כדאי לשנות את הכיוון ולהתמקד בשאלות שונות. דרך נוספת לבדוק אם אנו בכיוון הנכון היא להרגיש את השיפור בתוצאה, כלומר, האם התהליך מקדם אותנו לעבר המטרה או לא. איך להתמודד עם בעיות שדורשות שינוי גישה? ... העולם. כשאנחנו שואלים את עצמנו מה יכול להשתנות בהנחות היסוד שלי?, אנו יכולים לראות אם יש מקום לשנות את הדרך בה אנו מבינים את העולם ואת הבעיות שאנחנו פוגשים. מהו התהליך האפקטיבי ביותר לניתוח תהליך? אליעד מסביר שהצעד הראשון הוא לזהות את השאלה הגדולה, ומייד לאחר מכן לבדוק ... שלהן ולזהות את ההנחות שהן מבוססות עליהן. כאשר נפרק את השאלות בצורה זו, נוכל להבין את הדרך בה עלינו לגשת לבעיה ולפתור אותה בצורה יעילה וממוקדת יותר. איך מנתחים תהליך? מהן הנחות יסוד פנימיות וחיצוניות? איך לשפר את היכולת להנחות פתרון? כיצד להעמיק בשאלות נכונות? איך להתמקד במטרה? איך מנתחים תהליך? איך נוכל להיות ממוקדים במטרה? במהלך ההרצאה, אליעד כהן דיבר על תהליך של ניתוח, תוך שהוא מסביר איך אפשר להתמקד במטרה ולשאול את השאלות הנכונות בכדי להבין את התהליך בצורה מעמיקה וממוקדת. הדיון כלל את הנחות היסוד של תהליכים, כיצד נוכל לזהות ולהתמודד איתן, ואיך נוכל לדעת אם אנו בכיוון הנכון כשאנחנו פותרים בעיה. מהן הנחות יסוד פנימיות וחיצוניות ואיך הן משפיעות על ניתוח תהליך? אליעד הציג את רעיון ההנחות היסוד כחשוב ביותר בניתוח תהליך. הנחות יסוד פנימיות הן העקרונות שמנחים אותנו בעבודתנו, בעוד שההנחות היסוד החיצוניות הן התפיסות שלנו לגבי העולם שסובב אותנו. כדי להבין את ההתנהלות שלנו בתהליך, עלינו לשאול שאלות שמבוססות על הנחות יסוד, ולוודא אם הן אכן נכונות ומדויקות עבורנו. איך נוכל לדעת אם אנחנו בכיוון הנכון במהלך תהליך חיפוש פתרון? הנושא המרכזי היה איך נוכל לדעת אם אנחנו נעים בכיוון הנכון ... הוא גם הסביר את ההבדל בין שאלות שנוגעות להנחות יסוד פנימיות ואלה הנוגעות להנחות יסוד חיצוניות. כל תשובה שמתקבלת יכולה לפתוח פתח לשאלה חדשה שתסייע לנו להעמיק בתהליך. מהו תהליך העבודה עם הנחות יסוד בשאלות מורכבות? אליעד הציע לפרק שאלות מורכבות לנחות ... יסודי. הוא הציע לשאול שאלות מתודולוגיות שמכוונות לשינוי תפיסת העולם, תוך חקירת ההנחות היסוד שעליהם אנחנו מבססים את פעולותינו, ומה ההשפעה של השינוי בתפיסת העולם על תהליך קבלת ההחלטות שלנו. איך מנתחים תהליך? מהן הנחות יסוד פנימיות וחיצוניות? איך להעמיק בשאלות נכונות? איך לשפר את היכולת להנחות פתרון? כיצד להפריד בין בעיות מהותיות לתהליך עבודה? ...
למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
... ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של ... זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי וכאן נשיב לשאלה, האם ואיך להתייחס לנקודת הכאב של הלקוח ולצורך של הלקוח שאתה רוצה למכור לו, בתהליך השיווק והמכירה שלך. דהיינו, שיש מולך לקוח, שלהבנתך יש לו נקודות כאב כלשהן ... ללקוח וצרכים ספציפיים ללקוח שלך. והשאלה היא, האם ואיך וכיצד ההבנה שלך את הכאב של הלקוח הפוטנציאלי שמולך? איך זה אמור להשפיע על תהליך המכירה שלך? ולכאורה התשובה לשאלה הזאת היא די פשוטה. כי לכאורה אם אתה מזהה את הצרכים של הלקוח ואם אתה יודע מהם מניעי הרכישה של הלקוח, לכאורה עליך בצורה מאוד פשוטה להשתמש בהם בתהליך השיווק והמכירה שלך ללקוח. באמצעות זה שתדבר על נקודות הכאב של הלקוח ועל ... המוצר האחר שמתחרה במוצר שלך. ולכן, לומר באופן חד משמעי, שעליך לזהות את הכאבים של הלקוח ואת הצרכים של הלקוח ובהתאם לזה לנהל את תהליך השיווק ואת תהליך המכירה שלך, זו טעות וזה חוסר דיוק. כן יהיה נכון לומר, שעליך לזהות את הכאב ... שאתה דווקא לא מספק פתרון X. ולכן עליך לנסות להבין מה יגרום ללקוח שלך לרכוש את המוצר ממך ולא מהמתחרים שלך. ודרך שם להתחיל את תהליך השיווק ואת תהליך המכירה. ולא לחשוב רק דרך השאלה של מה יגרום לו לרצות לרכוש את המוצר באתה מוכר ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מחלקת מכירות, שיפור תהליכי המכירה, שיפור מחלקת מכירות, ניהול המכירות והשיווק בארגון, שיפור תהליכי השיווק, הטמעת מידע המכירות במחלקת המכירות, הכנת מידע על המוצר, ארגון המידע השיווקי, ארגון המידע המכירתי, איך להכין חומרי שיווק? איסוף חומרים לצורך הכנת חומרי שיווק, ארגון המידע של מחלקת המכירות, תיעוד המידע של מחלקת המכירות, השמה לאנשי מכירות, גיוס אנשי מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: תהליך, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: תהליך, איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיגמל מהימורים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשתול מחשבות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור אהבה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעריך את עצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחנך ילדים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להאמין בעצמך? איך לפרש חלומות? איך להצליח בזוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך להיות מאושר ושמח? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? למה לא להתאבד? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם יש משמעות לחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם אפשר לדעת הכל? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם באמת הכל לטובה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לפרישה, מורה רוחני מומלץ, אימון אישי לנוער בתחום תהליך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4219 שניות - עכשיו 28_05_2025 השעה 08:15:33 - wesi1